Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Gdzie są kobiety które mają szacunek do siebie i do własnego ciała?
Gume  13-09-20, 00:24 Zgłoś
+ 334 -
Dodano: 2013-09-20, 00:24:22   przez: Gume
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 334  Zgłoś nadużycie
239
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak się spieszył
  •  Tak to wygląda.
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  Budujesz, Remontujesz... Kombinujesz...
Ukryj komentarze(81)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
robolov
    Ocena: 49 (glosow:77)
2013-10-04 19:28:59
takie absurdy na silę mnie wkurzają, nie wnoszą nic nowego, a co chwilę są takie w podobnym tonie. Przeglądamy wiochę dziś razem z ojcem (59 lat) i on mi mówi, że jak chodził na dyskoteki w młodości to też zawsze jakaś taka puszczalska się znalazła, a ja powiem wiecej, że takie znajdą się wszędzie, w każdym kraju i w każdym klubie nocnym i dziwi mnie to, że jeszcze kogoś to dziwi na tyle by robić z tego absurd. No i co z tego, że laska się puszcza? Boli cie to autorze? Jakaś twoja rodzina czy co? Jak nie to to ch..j cie to powinno obchodzić z kim i gdzie ona się obmacuje.. zazdrośniku^^

mk1michal
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-12 13:36:40
Druga załamana bo ją pominęli

Kuta667
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-19 17:38:37
HMMMM... MAM PYTANIE : gdzie ci mężczyźni co nie macają kobiet na widoku wszystkich ?i którzy szanują kobiety ? no GDZIE ?

Aneczka200
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-10 23:54:42
Tam gdzie faceci szanujący kobiety debilu.

koniu1974
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-10 13:46:03
Moim zdaniem to goście macają się nawzajem (vide ręka lewa tego na górze) a ona tylko wpadła w tryby tej męskiej sexmachine.

olala22
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-09 21:46:50
Dwóch facetów dobiera się do zapewne pijanej laski. I gdzie oni mają swój szacunek? Facet może zaliczyć pannę i jest ok a jak dziewczyna to robi to już się puszcza :)

dlajajeec
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-09 16:32:11
Nie no ok niech sobie tak robi jak lubi no ale... rozumiem upic sie , calowac z kims na imprezie potem nie pamietac , albo pójść do jakiegos chlopaka po imprezie ( dyskretnie ) ale zeby tak na caly klub , ze wszysycy patrza to no nie wiem...

bewaking
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-08 21:36:25
komentarz usunięty przez moderatora

kodak2006
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-08 09:04:03
komentarz usunięty przez użytkownika

ICG74
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-07 15:44:39
A fotograf i komentator posta to zabłądził - idiota szuka wartościowych kobiet w klubie.

ErgMooi
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-07 15:37:27
Tak ładnie wypowiadacie się na temat takich dziewczyn a skąd macie pewność że ktoś tej jakiejś pigóły nie zapodał?? może ona nawet nie wie co się dzieje ale prościej odrazu tak określić ... poza tym ona na zbyt przytomną nie wygląda

mdfka
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-10-06 14:40:42
pokazujcie twarze tych szmat czlowiek przynajmniej bedzie wiedziec co omijac ....

mdfka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-06 14:39:12
Jeb*ć was dyskotykowe dziwki a potem taka ma dziecko omfg.....

mrrekin
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-10-06 11:58:21
jej dupa jej sprawa. każdy robi to, na co ma ochotę

jaro0700
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-10-06 07:39:50
Macaja?? Kto w ogole uzywa takich slow ha ha :D Czym ty jestes koles :D kiedy ostatni raz wyszedles z domu??

monikaaa
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-10-05 23:33:16
Hipokryci. Szukacie kobiet które mają szacunek do siebie samej, a tylko czekacie na okazje żeby jakaś na waszych oczach się obnażyła albo dała dotknąć. Gdzie są faceci, którzy szanują kobiety, żeby one same mogły się szanować? :)

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-10-05 17:16:24
Jaka kobieta taki szacunek. To jest zwykła szmata - czyli takie coś w które każdy może ch.ja wytrzeć. Oczywiście pod warunkiem, że zbyt dużo już się ich w nią nie wytarło bo można pogorszyć sytuacje i się jeszcze bardziej upierniczyć.

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-10-05 15:28:34
Potem bedzie "gwalt" jezeli chlopak ma bogatych rodzicow .Ale moze sie da zalatwic i bedzie slub.

mingus33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-05 13:57:01
haha, autor zebrał na glowę jak mało kto.

bleblezuza
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-10-05 13:52:36
komentarz usunięty przez użytkownika

kriss92
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-05 13:38:34
Jaki szacunek? Ona jest tak napita,ze nie wie co sie dzieje !

marcind5891
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-10-05 12:33:51
"Gdzie są kobiety które mają szacunek do siebie i do własnego ciała?" Odpowiadam: No na pewno nie w klubach nocnych :D

InvincibleMist
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-10-05 11:53:18
Gdzie są? Na pewno nie w klubach. W klubach normalna dziewczyna jest jak igła w stogu siania.

ostry5523
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-05 10:06:31
Jesteś zły, że nie jesteś jednym z nich??

pigbull
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-10-05 09:46:23
ale jakby dwie laski bawily sie z jednym typem to by bylo ok?? Gume jestes kolejnym pokoleniem swietojebliwych moherow spod znaku macierewicza a twoj post jest zalosny bo widocznie ty nie masz opcji bawic sie w podobny sposob ze swoim wygladem,jestes zalosny

wszystkozajete
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-05 09:50:16
to byłby redtube :)

DkNG
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-10-05 09:33:13
Wiocha.pl to sama zaściankowa prawica, policjanci katole i patoligiczni zamordyści... Olewam tą stronke bo brzydzi mnie ten sztywny klimat i wypowiedzi dresiarsko-odpustowych pseudoanarchistów. Czasem trafiają się oczywiście sensowne wrzuty czy komentarze ale 95% to nudny prostacki syf a jak przeczytałem że kolo który o kaczyńskim napisał "polać mu" i dostał chyba ze 100 plusów to już wymiękłem

netany
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-10-05 09:53:17
Dresiarsko odpustowy peeudoanarchista? Kolego, chciałeś być mądry, ale ci nie wyszło.

DkNG
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-06 10:35:02
netany - poczułeś jakby to było do ciebie? :) a to że w tym okresleniu jest sprzeczność to nie znaczy ze coś mi nie wyszło - czyżby dla twoich wąskich ram myslowych to było za dużo?

the83best
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-10-05 06:13:33
kazdy facet by tak zrobil i ten co dodal tytul to chyba gej

Joszo
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-10-05 04:08:57
Dziś mamy tak że facet i dziewczyna mogą być k**rwą... Smutne to trochę.

gothe
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-10-05 02:16:46
wyrwane z kontekstu a tu taka afera, a nawet jak lubi dwóch to ....i tak mi wAS zal ze to niby absurd?

heejt
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-10-04 23:16:57
a gdzie sa Ci faceci z jajami co wezma ksiezniczke a nie beda w 2 1 szarpac?

nexus4610
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-10-04 23:44:34
jaka ksiezniczka tacy rycerze

heejt
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-10-05 22:38:39
ale mimo wszystko jak suka nie da pies nie wezmie.

slayer1901
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-04 21:58:51
Shine Club lublin :)

zaldbag
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-10-04 21:27:59
Kurdę... pomyślałem sobie, że zjadę w dół i poczytam komentarze tych wszystkich frustratów i obrońców moralności pomstujących na puszczalskie bez szacunku do siebie... A tu niespodzianka. W końcu przeważa pogląd, że kobiety tak jak faceci mają prawo się puszczać i nie przejmować się tym co się o nich myśli!

bitter-sweet
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-10-04 21:06:05
A mnie wkurza i bardzo dziwi to, że teraz taka puszczająca się publicznie s*ka jest normą i nikogo to nie dziwi, nikogo nie oburza i jeszcze jej zachowanie według większości komentujących zasługuje na poklask. Jeśli takie zachowanie jest normą to może wszyscy zacznijmy się publicznie parzyć jak stado małp, bo przecież to jest normalne. Według mnie ten absurd jak najbardziej się tu nadaje, bo piętnuje k*restwo, które z pewnością zasługuje na miano wiochy.

paciki
    Ocena: 10 (glosow:18)
2013-10-04 21:10:44
no tak bo nikogo nie dziwi już facet kurwiarz który publicznie daje kutasa do łapy jak i do ryja. Skoro sa męskie dziwki to kobiety nie mogą też się zabawić? A może tak i faceci zaczęliby się szanować??

bitter-sweet
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-10-04 21:22:54
Napisałam iż według mnie k*restwo ogólnie zasługuje na miano wiochy. Bez różnicy czy w męskim, czy w damskim wydaniu.

robolov
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-10-05 08:10:35
bitter-sweet - z moralnego punktu widzenia masz rację, ale skoro k*restwo jest od początku ludzkości to nie sądzę, żeby piętnowanie go na wiocha.pl coś zmieniło ;) jest takie powiedzenie: jeśli nie możesz czegoś pokonać, stań się jego przyjacielem ;) a tak poważnie... tego na świecie jest tak dużo, że bezsensu jest tracić energie na tępienie tego czy umoralniania kogoś.. ja wole przejść obok tego obojętnie

djbecia
    Ocena: 7 (glosow:17)
2013-10-04 21:03:17
bo porządnych dziewczyn nie szuka się na dyskotekach

The_Prezes
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-10-05 08:59:43
Tak bo porządne dziewczyny siedzą tylko w bibliotekach.Zastanów się co piszesz i nie mierz wszystkich równą miarą.Dyskoteka miejsce jak każde inne a tu przedawkowanie alkoholu najprawdopodobniej spowodowało że lasce puściły hamulce

djbecia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-06 13:54:41
ja nikogo nie osądzam i nie mierze wszystkich jedną miarą. Mi chodziło o to że na dyskotece gdzie króluję często alkohol trudno jest znaleźć porządną dziewczynę czy chłopaka gdyż jak ty to ująłeś mogły puściły mu/jej hamulce po alkoholu więc ciężko jest ocenić czy ktoś jest w porządku czy nie

Maestro82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-04 20:58:48
komentarz usunięty przez moderatora

ulthart
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-10-04 20:54:58
Bo to pewnie jego kobita jest....

paoka
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-10-04 20:45:37
a sam bys chcial tam byc...

mariom460
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-10-04 20:44:39
Kogo to obchodzi? Lepiej napisz gdzie są takie jak ta na zdjęciu :P

Lisek85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-04 20:44:24
Gdzie są? zostały w domu

miodzjo
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-10-04 20:16:48
Wiochą jest dwóch puszczających się typów. Laska poprostu lubiła sex.

ZygmuntIIIWaza
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-10-04 20:16:21
Autor to chyba zazdrosny ministrant, który pomylił się co do prawości tej niewiasty.

Kaliana
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-04 20:15:45
Cóż, w tym samym miejscy gdzie mężczyźni którzy doceniają takie kobiety i mają dość siły żeby je zdobywać.

liszka91
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-10-04 20:07:35
Qrwiarka była jest i będzie.

kodak2006
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-08 09:08:21
jak możesz tak pisać o swojej psiapsółce fantazyji123? ona wie, że pyszczysz na nią za jej plecami? głupia z ciebie rura. z niej zresztą też. żal mi was, wy tępe cipy....

QualityStreet666
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-10-04 20:06:31
jak się wódki pić nie umie to należy mleczko sączyć... a jak to mawiała moja babka "GDY KOBIETA PIJANA To D*PA SPRZEDANA" i taka jest prawda

sarna
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-10-04 20:06:26
Gume a gdzie są meżczyźni którzy mają szacunek do kobiet?

zajcew26
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-10-04 20:32:26
Jak " suka " nie da, pies nie wezmie. A jak nie da ,a pies wezmie to jest to gwałt. Proste. Dlaczego facet ma nie skorzystać ?

sarna
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-10-04 20:46:51
zajcew wiesz co? nawet jakby im gołą d..ą przed nosem świeciła to jak facet jest dobrze wychowany to nie weźmie. wtedy mozna mówić o szacunku i do siebie i do innych

paciki
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-10-04 21:13:28
a facet to niby co? szacunku do siebie już mieć nie musi? facet się kurwi to baba nie może?

zajcew26
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-10-04 23:15:28
Nie można wszystkich kobiet szanować. Wyobraz sobie dwie kobiety, jedną taką jak ona i drugą porządną, obie mam szanować ? Nie, tą z kanapy obrabiam z kolesiem bo sama tego chce, z drugą tą porządną biorę slub i mam dzieci jeśli się zgodzi. Każda kobieta ma swoje przeznaczenie, podobnie jak i facet. Facet chce dziewice a kobieta doświadczonego, nie da się tego połączyć.

Raflixol
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-04 19:29:08
Właśnie tak się kończą imprezy pod tytułem:"Wypiłam więcej niż mogłam"

robolov
    Ocena: 49 (glosow:77)
2013-10-04 19:28:59
takie absurdy na silę mnie wkurzają, nie wnoszą nic nowego, a co chwilę są takie w podobnym tonie. Przeglądamy wiochę dziś razem z ojcem (59 lat) i on mi mówi, że jak chodził na dyskoteki w młodości to też zawsze jakaś taka puszczalska się znalazła, a ja powiem wiecej, że takie znajdą się wszędzie, w każdym kraju i w każdym klubie nocnym i dziwi mnie to, że jeszcze kogoś to dziwi na tyle by robić z tego absurd. No i co z tego, że laska się puszcza? Boli cie to autorze? Jakaś twoja rodzina czy co? Jak nie to to ch..j cie to powinno obchodzić z kim i gdzie ona się obmacuje.. zazdrośniku^^

krystian2004
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-10-04 19:54:22
Dokładnie ... zawsze takie były i będą. Nikt tam Ci nie każe szukać żony . Pieprzony obrońca moralności...

The_Prezes
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-10-04 19:57:34
Mądrze piszesz kolego i w pełni się z tobą zgadzam.Ale swoją drogą to bez takich lasek 50% męskiej populacji by nie miało szans na to żeby sobie podupcyć i dlatego chwała takim laskom:)

przesmieszne
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-10-04 20:18:06
@Prezesie polać?

bohoto
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-10-04 21:58:05
"ch..j cie to powinno obchodzić z kim i gdzie ona się obmacuje.. zazdrośniku^^" Idąc Twoim tokiem rozumowania to ch..j Cie powinno obchodzić jak kto się zachował, jak wygląda, gdzie robi zdjęcia i co na nich robi.. Czyli cała wiocha.pl! Czy nie po to właśnie jest ten portal? Co nowego wprowadza 50ty absurd o zniewieściałych facetach w rurkach, spitych imprezowiczach, brudasach, tapeciarach, politykach itd.. wymieniać można.. Nic nie wprowadza i nie musi, ważne, że jest z czego się pośmiać i o to tu chodzi..

qarla
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-10-04 23:20:47
Bohoto@ zgadzam sie z Toba, znalazla sie wlasnie jakas, ktora sie obudzila i stwierdzila, ze wiochą jest wstawiane wiochy na wiocha.pl:) Przeciez, po to jest ten portal, i codziennie widzi sie na nim praktycznie te same sytuacje tylko z inną scenografią. Chciala zablysnac inteligencją a swoim komentarzem pokazala wioche.

robolov
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-05 07:49:05
@bohoto - masz rację, ch..j mnie obchodzi jak ktoś wygląda, jak się zachowuje i gdzie robi zdjęcia dopóki nie robi tego na siłę.. np. ja nie śmieje się z czyjegoś wrodzonego brzydactwa, ale jeśli ktoś szpeci siebie sam to już jest to dla mnie wiocha.. zresztą wiocha to rzecz gustu, a o gustach się nie dyskutuje ;] @qarla - nawet nie chciało Ci się sprawdzić jakiej płci jestem i pięknie sama zabłysnęłaś ;) a widzenie co dzień tego samego jest dla ciebie fajne tak?

kontroler
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-10-04 19:26:06
a gdzie są faceci, którzy mają szacunek do siebie, jakby nie mogli znaleźć sobie normalnej laski i pobaraszkować z nią dla przyjemności w zaciszu domowym

wacio06
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-10-04 19:24:19
Wyginęły z dinozaurami ;)

robolov
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-10-04 19:18:08
a gdzie są ludzie, którzy interesują się swoimi sprawami, a nie robią tylko fotki w nocnych klubach żeby później wrzucić do internetu i wytknąć innym złe zachowanie??

Bebzon92
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-10-04 19:10:33
Mi się wydaje żę ten w jej nogach stracił przytomność i wleciał niestety w jej nogi, a ten drugi to policjant gdyż ponieważ ma przeszkolenie ratownicze rzucił się z pomocą ratować tę biednę dziewczę. Pozdro

vacarius
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-10-04 19:05:25
W Islamie.

robolov
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-04 19:20:26
hahah dobre :)

neo86
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-10-04 19:00:43
Normalnych kobiet w dzisiejszych czasach mających szacunek dla siebie i swojego ciała , normalnie się ubierających i dbających o swój wizerunek i kulturę osobistą to normalnie szukać niczym igły w stoku siana ! Masakra ! Najśmieszniejsze jest to , że taka kur#a wymądrza sie mówią co ja wiem o życiu ... wiem bo spotkałem się z czymś takim w Cze-wie .

Kluch
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-04 18:59:33
Shine Club Lublin:) takie cuda tylko na wschodzie:)

armani7
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-04 18:46:34
pewnie ta druga czeka w kolejce :D

Ferencyvoros
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-10-04 18:42:56
Jak jest mokro w gaciach to mózg wysiada, a mówią że to faceci myślą CH.jem

Bebzon92
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-10-04 19:07:31
Piona! Teraz takie czasy... same kórwy i złodzieje.

kleo007
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-09-20 14:09:41
K*restwo juz się za bardzo poszerzyło...Zeby nie było nie mam nic przeciwko dobrej zabawie i wygłupom.

koll2
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-09-20 12:28:52
Gdzie są faceci którzy wiedzą jak macać samicę nie robiąc jej na dyskotece wstydu.

Untraceable
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-10-04 18:48:55
komentarz usunięty przez moderatora


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500