Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ale mistrzostwo drugiego planu znowu wkradło się w kadr...
Race225  13-09-20, 09:14 Zgłoś
+ 296 -
Dodano: 2013-09-20, 09:14:53   przez: Race225
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 296  Zgłoś nadużycie
47
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pytania, odpowiedzi...
  •  Karny Kut**
  •  Apple.
  •  Kobieta i telefon
Ukryj komentarze(26)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bullseye83
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-09-24 12:39:02
A może ona czeka poprostu na swoją kolej??

Natalia56798
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-18 18:33:54
Chciała dołączyć dziewczyna.

damian11185
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-25 18:40:01
ona bedzie nastepna

Quattro85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-25 11:41:48
Rudy jaki uśmiechnięty ;) .

Voyjt
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-24 23:36:42
Z przyzwyczajenia, szukałem kutasa w odbiciu w kałuży.

qarla
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-09-25 01:50:35
To juz wiemy o Tobie wszystko:)

korniszon999
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-24 20:57:20
Może niekoniecznie "coś" się wkradło w kadr...

Susan-Atkins
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-09-24 20:55:06
Przypomina mi Sharon Tate. Ten sam niewinny uśmiech i spojrzenie.

siwy1979malpa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-24 20:16:53
tez bym ja zapiol od tylu

MagicalFire
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-24 19:38:24
dobrze ze jej nie wygrzmocił

cyb155
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-24 18:21:29
Niech się laska cieszy, że jej ten pies nie zapiął .

Gidek11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-24 17:18:05
Czy mi sie wydaje, czy ona ma ręce w gównie ?

mistaken
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-24 16:08:49
psy z pewnościa zostały zainspirowane widokiem :)

genesis19
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-24 15:59:50
Piesek zademonstrował co należy zrobić z Panią...

rexurwa
    Ocena: 9 (glosow:17)
2013-09-24 15:54:43
komentarz usunięty przez moderatora

xmaroxd
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-28 18:44:34
ładne cycuszki ;p

szczeryham
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-09-24 15:09:09
Jak na nią patrzę, to też myslę o miłości na pieska.

ferdaI
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-09-24 14:41:06
komentarz usunięty przez moderatora

x17luty1983
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-09-24 14:30:38
Ładna dziewczyna.

bullseye83
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-09-24 12:39:02
A może ona czeka poprostu na swoją kolej??

kirer2
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-09-24 11:10:28
rzeklbym ze fotka jest przesiaknieta erotyzmem:) "zoofilia" :)))))))

pawlo1660
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-24 11:03:20
no jeb*ł Cie pies :D

kornixon
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-09-24 10:16:41
komentarz usunięty przez użytkownika

Bajabanger
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-09-24 10:16:23
komentarz usunięty przez moderatora

devord
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-20 10:52:17
to fake jest już kiedyś była taka fota

brej
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-24 10:58:17
to ktos sie przylozyl nawet odbicie w tafli wody ba do tego nierownej ;0 kogz grafik

Bale10
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-09-20 10:25:25
co z tego że tam się psy ruch*ją ?? Na niej dopiero by siedział jak na kradzionym rowerze ale by zapierd*lał :) Twórcze


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400