Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Takie tam w wc
katka1999  13-09-21, 18:42 Zgłoś
+ 293 -
Dodano: 2013-09-21, 18:42:41   przez: katka1999
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 293  Zgłoś nadużycie
109
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kopciuszek tuz po północy
  •  Afront
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
Ukryj komentarze(24)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
SzalonyMagazynier
    Ocena: 17 (glosow:17)
2013-09-24 18:10:16
Z "ziomem"? Chyba z kochankiem...

Pery77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-10 12:16:55
Ale się ten "ziom" zamyślił ciężko

Marek-irl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-26 02:43:43
komentarz usunięty przez użytkownika

DkNG
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-25 17:21:30
Ciesze sie że nie mam takiego zioma

wzione
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-25 10:34:35
jakby mi ktoś tak wlazł do kibla to by gównem oberwał :P

freak4life
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-09-25 01:52:33
Jeden wali zdjęcie,drugi wali...sami wiecie co.

alchemik80
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-25 00:57:49
Z Bear Grylls'em

szulcik
    Ocena: -6 (glosow:8)
2013-09-24 21:15:11
pedały jeb..ne !

SzalonyMagazynier
    Ocena: 17 (glosow:17)
2013-09-24 18:10:16
Z "ziomem"? Chyba z kochankiem...

Dark__Devil
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-09-24 17:22:16
ciekawe nad czym tk kontempluje ten siedzący na kibelku ...xD

malwina2543
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-24 17:09:53
Ciekawe czy po wszystkim sprzawdzi czy kolega dobrze tyłek podtarł ;D lol

malwina2543
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-24 17:08:27
komentarz usunięty przez użytkownika

ButcherStyle
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-09-24 14:34:17
Mnie zastanawia rura do striptizu po prawej

kolegi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-24 17:05:42
To jest łączenie luster lub kąt i na bocznej ścianie też jest lustro.

x17luty1983
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-09-24 14:29:21
Fotograf ma zajebiaszczy fryz...ciekawe ciekawe czego użył...miski, rondla, a może głębokiej patelni.

arturss
    Ocena: -7 (glosow:7)
2013-09-24 13:17:19
JAKIŚ PEDAŁEK WIOSKOWY WIDAĆ ZE GO MUSIELI GRANATEM OD ZIEMNIKÓW ODRYWAĆ

drLOUBITCH
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-09-24 20:22:27
A Ciebie to pewnie granatem od pługa oderwano, co widać po twoim komentarzu.

magicznamagda
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-09-24 13:06:33
to jest kibel a nie raj,nie rozkminiaj tylko sraj.

segal226
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-09-24 12:49:50
Ten kolo na kibelku ma minę w stylu . "Ciekawe kiedy się skapnie że mu w kadr włażę".

faille
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-09-24 12:03:24
dwie ciocie.....

pancuronium
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-09-24 11:34:53
Sodomia i gomoria... Jestem tak zaskoczony, że nie potrafię wymyślić nic ciekawego na komentarz... A myślałem, że nic mnie już nie zaskoczy...

jaro0700
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-09-24 11:14:03
Skad znasz takie slowo: "ziom"? To chyba nie twoje klimaty pedale... Przestan wstawiac foty chlopcow.

sebkop
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-09-24 10:56:05
CR7 i Messi ??

Torrie619Wilson
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-09-24 10:15:32
what the...

Bajabanger
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-09-24 10:14:16
komentarz usunięty przez moderatora


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300