Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
dywizjon33  13-10-04, 10:30 Zgłoś
+ 315 -
Dodano: 2013-10-04, 10:30:16   przez: dywizjon33
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 315  Zgłoś nadużycie
282
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
  •  Chcesz pogadać? Chodź tu!
  •  Za co im płacą?
  •  Hakuna Matata...
Ukryj komentarze(58)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
manio12
    Ocena: 43 (glosow:53)
2013-10-16 19:49:38
jak to dla mnie to te zdj bardziej nadaje sie na mistrzów niz na wiocha, bo ladnie zrobione a nie na odpierdol

trixx2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-11 13:31:41
zdajecie sobie sprawę o ile cięższy jest taki samochód ?? +5 do komfortu ;p

Gucio72
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-26 17:40:51
A "dupa" to auto, czy kierowca?

morcinek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-21 10:01:11
super, chcę takiego ,skarbówka przy zakupie podniosłą by wartość 100 procent

kamiloss01
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-19 22:42:25
Według mnie zajebisty pomysł zrobione starannie nie ma wiochy

kleo007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-19 15:13:55
albo wężowa skórka ... ;)

Or3L
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-10-18 23:09:32
ciekawe o ile cięższy się zrobił :D

TheKrajew
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-18 21:10:56
jak dla mnie fajnie to wygląda

Satariel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-18 15:11:21
komentarz usunięty przez użytkownika

sadel93
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-10-17 19:40:48
Jak podnieść wartość złotówki? Zrobić 2 dziurki i sprzedawać jako guziki po 1,50zł.

DarkDaro
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-10-17 21:12:35
...i dostać kilka lat więzienia za niszczenie jednostki monetarnej RP.

Satariel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-18 15:29:50
niszczenie jednostki monetarnej RP? Jaka podstawa prawna?

Adam1708
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-10-17 19:11:51
I nasuwa się pytanie gdzie w tym wiocha? Chyba jedynie dla tych, dla których coś innego, oryginalnego to już wiocha...

darciel
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-10-17 17:39:32
po prostu jest pomysłowy.Samochodzik fajnie wygląda :)

korniszon999
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-17 16:10:00
That ASS :D

marcin1975rm
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-17 10:03:16
ass. I wszystko jasne

longvader
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-17 09:37:14
Ja raczej zainwestowałbym w jakieś alusy..

bierut1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-17 09:30:36
Wartość rynkowa wzrosła proporcjonalnie do masy własnej.

qqqqqq11
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-17 09:16:52
Swieci sie jak miliony monet- spiewal taki lamusik

seja
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-10-17 09:15:22
Samochod kasjerki "bede winna grosik"

wowo-s
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-17 08:24:58
a kiedyś aby podwoić wartość "malucha" wystarczyło go zalać do pełna.

nitwin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-17 08:18:53
chyba jak zwiększyć wagę...

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-17 07:48:48
Stanowczo za duzo słuchał piosenki ,,miliony monet"

Agata76
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-17 07:25:38
Fajne. Jak ci czasem grosza zabraknie odrywasz i płacisz ~~

Robol
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-10-17 07:13:58
Przecież to pasuje do tego samochodu, ładnie wygląda. To, że ktoś jest bardziej oryginalny i nie zapierdziela granatowym golfem to nie znaczy, że jest wieśmanem.

Xelos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-16 23:54:22
Fajne

szeFFo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-16 23:38:05
Ktoś miał misje :)

foksiun18
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-16 23:10:46
Ciekawe co na to fachowcy z miernikami

karma12345
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-16 22:08:07
hehehe

marcino75.pl
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-10-16 21:33:09
komentarz usunięty przez moderatora

Zontas
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-18 01:35:04
Właśnie jestem ciekaw ilu takich debili przytrafiło się właścicielowi ;p

Zontas
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-10-16 21:23:40
Ciekawe ile mu kilogramów przez to przybyło ;p Fajny pomysł ;)

RADZI005
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-16 20:50:03
A jaki model- "ASS". :-)

cywil
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-10-16 21:20:57
To podpis,żeby było wiadomo kto jest właścicielem.

kriss92
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-10-16 20:49:45
dlaczego wiocha? oryginalny pomysl i masa roboty.

dzamall
    Ocena: -7 (glosow:7)
2013-10-16 20:03:15
fotka ma ze 7 lat żadna nowość

clauudia777
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-10-16 20:22:50
no i co, ja nie widziałam...

monster0
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-10-16 19:58:47
W Polsce wystarczyłoby zaparkowanie przy hipermarkecie. Wracasz z zakupów auto ledwo stoi.

manio12
    Ocena: 43 (glosow:53)
2013-10-16 19:49:38
jak to dla mnie to te zdj bardziej nadaje sie na mistrzów niz na wiocha, bo ladnie zrobione a nie na odpierdol

laares
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-17 09:17:14
Na mistrzów nie wrzuca się pomysłowych obrazków. Przeznaczeniem tego portalu jest ukazywanie mistrzowskich ripost, więc ta fota tam ani trochę nie pasuje.

Kaczor1111
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-16 19:47:01
Fajne, ale na miejscu właściciela wkur**** bym się jakby ktoś mi to zdrapał czy coś :P.

radek26
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-16 19:46:16
Chyba kuloodporny...??

WDDD
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-10-16 19:38:37
SZACUN za cierpliwość i wytrwałość... trochę to kosztowało roboczogodzin

sjet1980
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-16 19:32:33
Nowa wersja "Czterech Pancernych" :D

siwythc666
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-10-16 19:25:43
miedz zawsze byla w cenie;-)

MINTOR
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-10-16 19:21:22
fajna bryka dywizjon. Gdzie ukradłeś?

Nagasukaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-16 19:01:52
Samochód Rostowskiego

bohoto
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-10-16 18:52:53
Po raz kolejny niektórym zaciera się granica między wiochą a dobrą zabawą. Z napisu PASSAT zostawiono samo ASS.. co idealnie opisuje tył samochodu.. no i te monety :) Nie widzę wiochy tylko pomysł z jajem.

Czupur82
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-16 18:35:24
Rost bankiera.

kroljuljan1983
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-10-16 18:33:16
hahahah ale sie usmialem;)))))))))))))))))))))) nie wytrzymam;))))))))

prypal
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-10-04 15:41:28
mi sie pomysł podoba! :D

Mazur1392
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-10-04 13:47:23
Co jak co ale to kozackie jest:D A biedak zazdrosci...i zdrapuje:D

vacarius
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-04 11:42:19
A czy nie ma przypadkiem jakiegoś prawa, które zabrania używać pieniędzy jako coś innego niż środek płatniczy, bo koszt produkcji jednego grosza to trzy grosze?

miken1200
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-17 13:47:55
No właśnie jest w sieci mnóstwo dyskusji nt. niszczenia pieniędzy i nikt nie podał konkretnego przepisu, który tego zakazuje.

thsziom
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-04 11:39:09
prawie jak w dubaju

Zzbycho
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-04 11:16:55
Tylko czemu on ma napis dupa

oley86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-04 10:48:05
fajny efekt... trochę takiej rybiej łuski

Zolza78
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-04 10:39:05
na bogato

dywizjon33
    Ocena: 15 (glosow:21)
2013-10-04 10:41:56
Po cygańsku :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300