Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
mirga  13-10-08, 15:22 Zgłoś
+ 359 -
Dodano: 2013-10-08, 15:22:26   przez: mirga
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 359  Zgłoś nadużycie
85
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Piąteczek piątunio .
  •  Jedyne media, które nie kłamią
  •  Szkolana łazienka
  •  Tak bardzo chciał
Ukryj komentarze(196)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
deathmind
    Ocena: 65 (glosow:155)
2013-10-09 10:50:45
Bo jak ktoś nie ma prawa jazdy na osobówkę albo ma, ale nigdy za kierownicą nie siedział po egzaminie to g*** wie o realiach jazdy samochodem, więc jeździ jak święta krowa. Ja nigdy nie wpieprzam się rowerem przed sygnalizator jeżeli droga jest wąska. Po drugie jeżeli słyszę lub widzę za sobą karawanę aut to zjeżdżam na pobocze na te kilkanaście sekund żeby ludzie mogli sobie w spokoju przejechać. Niestety takich jak ja na rowerach prawie nie ma, bo większość uważa się za święte krowy. Ja tam wolę żyć niż skończyć pod kołami samochodu :)

CzuowiekBanan
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-01 20:36:05
widze ze polowa idiotow przewinela film i nie widziala jak idiota w 0.18 wyprzedzal...

fuckir_88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-22 12:52:16
Burak to sam jestes. Jak masz scigacza to se mozesz mijac fury z prawej i wpieprzac na sygnalizacji (pod warunkiem ze start masz taki ze nikomu nie przeszkodzisz). Ale jak masz 50cm3 albo rower stój grzecznie w kolejce sam robie dokladnie tak jak koles na filmie jak mi sie ktos wpierdala pod kola i mysli ze bede jechal za nim 20km/h tylko dlatego ze sie zmiescil miedzy samochodami.

henri
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-15 15:57:43
Od nowelizacji Kodeksu Drogowego w 2011 roku rowerzysta ma prawo wyprzedzać inne pojazdy z prawej strony. "Rowerzysta może wyprzedzać wolno jadące samochody także z prawej strony, przepis ten jednak nie znosi innych przepisów dotyczących wyprzedzania, np.: nie wolno wyprzedzać na skrzyżowaniach, trzeba też upewnić się, że będzie można bezpiecznie zakończyć manewr, należy uważać na wysiadających pasażerów. Podczas skręcania w prawo kierowca samochodu, widząc rowerzystę jadącego przy prawej krawędzi jezdni, musi go przepuścić, zanim wykona manewr."

arkadiusz3011
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-14 15:52:40
Ale żeby od razu się szarpać... Sam jestem kierowcą, na rowerze też kilkaset kilometrów robie rocznie, ale takiej sutuacji jeszcze nie widziałem... Widocznie zakompleksiomy koleś z Peugeota chciał pokazać przed "laską " z którą jechał jaki on jest twardy he hehe...

rycerz-nadziei
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-10-13 19:52:16
Brawa dla deathmind'a - jest to zachowanie partnerskie. Ja też uczestniczę w ruchu zawsze myśląc o innych (piszę z perspektywy kierowcy i pieszego). Nigdy nie wyszedłem na tym źle - przekładając interes innych ponad swój. Wystarczy pomyśleć np. jedno miejsce parkingowe tylko wolne i zakładamy, że kierowca zostaje w samochodzie czekając na kogoś itp. To po co zajmować to miejsce - jak można się ustawić za innymi samochodami i jak ktoś będzie chciał wyjechać no to odjeżdżamy kawałek dalej. Zapytacie a dla kogo to miejsce zostawić ? Dla tych którzy nie zostają w aucie/przyjeżdżają sami.

taktownie
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-13 18:27:21
ja dlatego śmigam rowerem po lasach coby oszczędzić sobie takich sytuacji bo idiotów jest pełno a jazda rowerem po mieście to nic przyjemnego -przynajmniej dla mnie.

cama
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-10-12 19:55:19
Proponuje wszystkich rowerzystow w Polsce po prostu wystrzelac... A calkiem serio - sama jezdze na rowerze i jakie to szczescie, ze tu gdzie mieszkam nikt nie wyzywa rowerzystow od kut**asow i nie spycha na pobocze. Jakie to szczescie, ze kultura na drodze obowiazuje tu OBIE strony...

bubatraker96
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-10-11 20:46:49
jeżdżę ciężarówką i jak mi rowerzysta wyjedzie przedemnie to muszę czekać aż inni przejadą i wtedy mogę dopiero wyprzedzić go ale zazwyczaj na następnym skrzyżowaniu świeci się już czerwone więc muszę stanąć a on znów mnie wyprzedza więc później się tłukę za rowerzystą przez pół miasta a jak dojadę do krawężnika żeby mnie nie wyprzedzili to zjeżdża taki na chodnik przejeżdża przez przejście dla pieszych na czerwonym i znów wjeżdża na pas i znów mnie blokuje więc niejednokrotnie miałem ochotę żeby wyjść i przypierniczyć takiemu rowerzyście

henri
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-15 15:54:45
komentarz usunięty przez moderatora

henri
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-15 15:58:43
Od nowelizacji Kodeksu Drogowego w 2011 roku rowerzysta ma prawo wyprzedzać inne pojazdy z prawej strony. "Rowerzysta może wyprzedzać wolno jadące samochody także z prawej strony, przepis ten jednak nie znosi innych przepisów dotyczących wyprzedzania, np.: nie wolno wyprzedzać na skrzyżowaniach, trzeba też upewnić się, że będzie można bezpiecznie zakończyć manewr, należy uważać na wysiadających pasażerów. Podczas skręcania w prawo kierowca samochodu, widząc rowerzystę jadącego przy prawej krawędzi jezdni, musi go przepuścić, zanim wykona manewr."

frischi
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-10-11 18:49:33
Koniec świata chamstwo nie zna granic !! zachowanie rowerzysty prawidłowe ,szkoda chłopaka na rowerze trenuje biedny dobry człowiek ,zamiast pić i szlajac sie i wydawac kase na fajki inwestuje w rower a on mu go jeszcze kopie. pozdrawiam

martenka28
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-10-11 14:37:34
TY ZNAWCA KTÓRY KODEKS DROGOWY POZWALA WYPRZEDZAC Z PRAWEJ STRONY STOJĄCE POJAZDY PRZED SYGNALIZATOREM NIE MÓWIĄC O MANEWROWANIU MIĘDZY NIMI. CO BY BYŁO JAK KIEROWCA PEUGOTA CHCIAŁ BY SKRĘCIC W PRAWO CZEMU NIE WIDAC CAŁEGO FILMIKU PRZYPUSZCZAM ZE TAKIE ZACHOWANIE ROWERZYSTY BYŁO JUZ NA WCZEŚNIEJSZYCH ŚWIATŁACH STĄD TAKA AGRESJA DLA MNIE TU BURAKIEM JEST ROWERZYSTA A NAWET CZUBKIEM ZE WRZUCIŁ TEN FILMIK

RPGRider7
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-10-11 11:11:21
Ci którzą sądzą, że była to wina rowerzysty to kompletni idioci!! Oczywiste jest, że rowerzysta jechał zgodnie z przepisami. Gdy nie ma wyznaczonej ścieżki rowerowej ma obowiązek jechać ulicą, trzymając się oczywiście jak najbliżej prawej strony. Chodnik służy wyłącznie dla pieszych. Kierowca samochodu zachowywał się karygodnie, nie zachowując w trakcie wyprzedzania odległości conajmniej 1 metra.

PietereQ
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-10 23:38:41
sam sie kopnij jak dasz rade pozwal by cie do sadu boby mial dowod i moglbys mu naskoczyc

nocnydemon
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-10-10 22:52:55
zapraszam do Londynu !!!!!! czlowieku zesrasz sie w gacie w centrum..tysiace ludzi na rowerze rzeba miec oczy w kolo glowy..a na swiatlach takie zachowanie to norma buraku!! zjedli by Cie jak bys tak postapil jak ten z Peugeota!!

mineralki1980
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-11 23:23:18
a w londynie to czasem nie ma sciezek rowerowych?byles tam burzuju z miasta:)

Arthum
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-10-10 22:49:08
Rowerzysta tutaj jechał całkowicie zgodnie z przepisami, nawet ten manewr przy światłach, zapoznajcie się z kodeksem ruchu drogowego ZANIM napiszecie tutaj komentarz. Co do komentarza o ruchu kierownicą w 0:56 utrzymaj kierownicę prosto jak tuż obok Ciebie przejedzie samochód i prawie lusterkiem walnie w rękę, życzę powodzenia. Kierowca samochodu zachował się karygodnie wyprzedzając na podwójnej ciągłej i nie zachowując bezpiecznej odległości(min 1 metr) od rowerzysty, stwarzając zagrożenie na skrzyżowaniu ostro hamując i parkując na chodniku. Myślenie nie boli.

michalm92
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-10-10 22:45:47
Buraki na rowerach niech najpierw nauczą się jeździć na rowerach i zrobią jakiekolwiek prawo jazdy aby znać przynajmniej podstawowe przepisy ruchu drogowego. A poza tym to pisze się Peugeot a nie Peugot.

PietereQ
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-10 23:40:00
juz nie kozacz tutaj .. bo myslisz jak masz samochod to jestes Bogiem ? jak by zadzwonil po drogowke to bys zaplacil mandat

cama
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-10-12 20:01:33
Ty - buraku w samochodzie, obejrzales dokladnie ten material??? Koles przejechal obok chlopaka na grubosc lakieru, ewidentnie zrobil to z premedytacja, naprzeciw jechalo kilka innych aut a baranowi nie chcialo sie czekac!!! I to chamskie hamowanie zaraz za skrzyzowaniem!!! Do twojej wiadomosci - my rowerzysci jestesmy na drodze PELNOPRAWNYMI JEJ UZYTKOWNIKAMI !!!

Antycyponek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-15 01:29:28
komentarz usunięty przez moderatora

diabelek71
    Ocena: -10 (glosow:14)
2013-10-10 22:18:58
Co za pedryl na rowerze!!! Jeśli chcesz być równo traktowany jak każdy uczestnik ruchu drogowego to się tak zachowuj a nie dojeżdżasz do skrzyżowania i zamiast stać za autami w kolejce to przeciskasz się jak PEDAŁ i ocierasz ludziom samochody!!! Pewnie jesteś jakiś biurokrata który musi po całym dniu nieróbstwa dupę na rurkę bez siodełka włożyć.

cama
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-12 20:02:53
Idz sie wyproznij bo widze, ze cos Cie cisnie.....

shoffer12
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-10-10 20:32:54
0.56 popatrzcie na ruch kierownicą rowerzysty a potem komentujcie. Sam bym mu w dupę kopnął...

Chawadapa1
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-10-10 20:32:35
Generalnie rowerzysta BURAK, co mu dało ominięcie na światłach tego auta, po co się wpycha, drogi mamy jakie mamy, rowerzystę ciężko wyprzedzić, a ten hyc na światłach i znowu takiego wyprzedzaj, i tak po 5-8 razy w mieście...

ManuL
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-10-10 20:42:13
Osobiście, mnie to również wkurwia, podpisuje się pod komentarzem. Dlatego ja gdy poruszam się rowerem zawsze zatrzymuję się za ostatnim autem na światłach.

upsidedown81
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-10-10 19:58:43
Obiektywnie patrząc rowerzysta nie powinien go wyprzedzać na światłach... droga to nie poligon ani stadion aby udowodnić innym, że jest się lepszym

jakac93
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-10-10 19:49:34
Osobówkom zawsze coś nie pasuje...

wujekalfret
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-10-10 19:41:03
SORY PAŃSTWO ! TEN KOLEŚ JAKBY MI TAK POWIEDZIAŁ TO BY W CZAPE DOSTAŁ ... DOPIEPRZA SIE ŻE ROWER POWINIEN METR OD AUTA BYĆ? O.17

hiroszima90
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-10-10 18:22:30
Według mnie to po prostu brakuję specjalnych dróg po poboczu dla rowerzystów. Nie byłoby problemu. Dlaczego w Niemczech tak jest, a u nas nie może? Proste. Bo to Polska...

kriss92
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-10-10 18:00:33
W z przodu i wszystko jasne.

hakkar100
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-10-10 17:47:20
kierowcy osobówek (którzy jeździli wyłącznie tymi pojazdami) narzekają praktycznie na wszystkich rowerzyści motocykle tiry i to sa prawdziwe święte krowy którym wszystko wolno ja akurat śmigam motocyklem i w mieście widać kto jest taka mendą jak ten gość od samochodu a kto porusza sie np rowerem i motocyklem oprócz osobówki

zachod
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-10-10 17:30:39
widać piterx że ty nie masz pojęcia - ale o samochodach.

zachod
    Ocena: -7 (glosow:7)
2013-10-10 17:27:54
Jak się wam pajace rowerowi nie podoba tutaj to jedźcie do tych niemiec, danii, holandii. TYLKO PAMIĘTAJCIE, że tam rządzi lewica, spójrzcie się krzywo na GEJA albo DZIKIEGO ISLAMISTE to będziecie mieć NIEMIŁE KONSEKWENCJE i jeszcze Z PODKULONYM OGONEM WRÓCICIE do Polski.

RoPSoNQ
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-10-10 16:51:13
tak samo jest jak jade se na skuterze i też jaiś gnój wyprzedza mnie z półmetrowym odstępem. To jest strasznie nie bezpieczne a już woggle jeszcze chamować ostro przed roweżystą

CzuowiekBanan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-01 20:31:36
koles na rowerze mogl mu wjechac w tyl by sie pedal nauczyl jezdzic

grubytg
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-10-10 16:39:06
i co w tym z wiochy?? wiocha jedynie jest ten rowerzysta...

krzysztof212
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-10-10 17:16:59
kolego możne się zamienisz z tym rowerzystą co skoro mówisz że ten rowerzysta to wiocha powiem ci tylko tyle to kierowca jest palant bo spycha go z drogi sam jeżdżę rowerem i znam to

bodziokiller
    Ocena: -5 (glosow:17)
2013-10-10 16:18:54
burakiem to ty jestes ze to wrzucasz... bo wieksza wioche wy robicie na tych rowerkach.

jamez
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-10-10 14:13:11
czasem ciężko wyprzedzić rowerzystę ,a jak go już wyprzedzisz to łajza zaraz na światłach się wjoobie i znów zaczyna się walka z rowerzystą i jego zasranym jednym metrem -kich kolażowi w plecy

C2ShadowMan
    Ocena: 10 (glosow:16)
2013-10-10 12:32:31
WIDZĘ ŻE WSZYSCY PRZEWINELI DO MOMENTU ŚWIATEŁ. OBEJRZYJCIE OD POCZĄTKU. FACET WYPRZEDZAŁ ROWERZYSTĘ W NIEPRZEPISOWY SPOSÓB. PRAWIE ZGARNĄŁ GO LUSTERKIEM. OBURZONY ROWERZYSTA DOPADŁ GO NA ŚWIATŁACH I CHCIAŁ MU DAĆ NAUCZKĘ.

mineralki1980
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-10 21:29:05
taa,kierowca peugota musial zachowac 1m odstepu,w druga strone to nie dziala niestety(dziwny przepis,jeden z komentujacych tutaj mnie uswiadomil ze tak jest)rowerzysta gdyby jezdzil tez autem to zrozumialby co kierowca auta czuje w takiej sytuacji.pol biedy jak ominie nas motocykl na styku lusterka.pozniej nie trzeba go wyprzedzac zgodnie z przepisami ,wlokac sie jak za rowerzysta 15km na godzine i niewiadomo jak dlugo(uczucie ulgi i szczescia jak sie wyprzedzi ),byc moze do nastepnych swiatel:)

mineralki1980
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-10 21:41:29
no i rowerzyscie malo braklo zeby jechal srodkiem drogi,brak wyobrazni z jednej jak i drugiej strony.

walbok29
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-10-10 12:17:42
Rejestracja WZ i wszystko jasne...

pigbull
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-10-10 09:32:50
mirga jezeli to ty jestes tym rowerzysta to penis ci w nere łajzo,czemu nie czekasz jak kazdy tylko wymijasz poboczem/chodnikiem i zajezdzasz stojac potem na swiatlach?? utrudniasz ruch a na to jestparagraf w kodeksie,jestem rowerzysta i nienawidze takich wiesniakow jak ty bo psuja dobre imie wszystkim pozadnie jezdzacym,ty mozesz jezdzic co najwyzej swoim stolcem po muszli klozetowej buraku spedalowany

mirga
    Ocena: 13 (glosow:15)
2013-10-10 10:29:42
Ja ten filmik wrzuciłem na wiochę, nie jestem jego autorem. Rowerem nie jeżdżę, jeżdżę autem i mimo wszystko nie sprawia mi problemu wyminięcie rowerzysty nawet jeśli muszę kilka metrów się za nim powlec. Mam świadomość tego, że jeśli będę się zachowywał jak burak to mogę komuś krzywdę wyrządzić. Mam pod nogą prawie 1.5 tony blachy i wiem że w starciu z rowerzystą on nie ma żadnych szans. A droga należy nie tylko do mnie. Tyle w temacie

Heroc
    Ocena: -9 (glosow:15)
2013-10-10 08:37:28
I frajerek się kamerką bronił...

mirga
    Ocena: 5 (glosow:17)
2013-10-10 07:38:11
Czytam komenty i powiem tak- zero kultury na drodze. Kierowcy aut często uważają się za święte krowy. W czym problem żeby bezpiecznie wyprzedzić rowerzystę na filmiku? Jeżdżę sporo autem i 5 minut mnie nie zbawi. Chyba że ktoś nie potrafi wyprzedzić... No ale wiadomo jak u nas ze szkoleniem kierowców- później przenosi się to na ulicę

marazzzz
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-10-10 06:30:57
Narobili przywilejów rowerzystom i takie są skutki. Szlag mnie trafia jak światła są krótkie, a cymbał stanie na szpicy i zanim nadusi na pedał to już żółte się zapala, albo jak na wąskich uliczkach wciska się po lewej na styk tak że prawie lusterko od pasażera upier...oli. "Najlepsi" to potrafią wpier...ić się nawet na 3 pasmowe rondo.

grabis
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-10-10 00:29:10
OC dla rowerzystów !!! Mandaty jeśli jadą jezdnią a obok są drogi rowerowe.

zajcew26
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-10 21:29:46
Racja !!!! Niech też się dostosują, teraz są bezkarni i wiecznie ich wszedzie krzywdzą.

marcind5891
    Ocena: 2 (glosow:20)
2013-10-09 23:56:41
rowerzysta pajac, po co się wpychał przed sygnalizator skoro i tak zaraz byłby wyprzedzony. Kolejny bezmózg na rowerze...

slesz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-10-10 10:12:33
Może został wyprzedzony bo typ w peżocie pocisnął i zablokował mu drogę?

rene30
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-10-09 22:46:49
po co to komentowac na 100% albo zabije siebie albo innych niestety ale moze trafi na wiekszego chojraka od siebie i się skończy fikanie.

scott34
    Ocena: 0 (glosow:18)
2013-10-09 22:12:40
Do wszystkich super kierowców osobówek ,którzy bronią tego deb..a w samochodzie ,powinniście robić takie manewry jak on tylko nie względem rowerzysty,a np: TIR-a ciekawe ilu by się wtedy mądrzyło uciekając do rowu lub pobocze,leszcze !!!!!!

giee
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-10-09 21:40:58
gość rowerykiem jest świętą krową - dla chwili omija samochód i utrudnia ruch - trochę zrozumienia dla kierowców- 2 sekundy jak się wciśnie przed samochód później powoduje korek dla normalnych

kinio322
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-10-09 21:07:53
obydwaj to buraki 1 przy wyprzedzaniu zajechał drogę 2 który w zamian za to zajechał na światłach drogę temu 1. Tak rowerzysta ma prawo do wyprzedzania od prawej strony jednak na wąskiej drodze powinien sobie to darować ponieważ blokuje w ten sposób pojazdy za sobą. Każdy manewr na drodze jest obarczony ryzykiem. Rowerzyści pomyślcie niekiedy nie warto ryzykować własnego życia drogi mamy za wąskie aby można było bezpiecznie wyprzedzać, przecież samochód to bardzo często 1,5 tony to wystarczy na połamanie wszystkich kości. Cóż wam przyjdzie z poczucia racji na wózku?

zajcew26
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-10-09 20:53:23
A to wszystko jest przez to, że tym ku * rwom z sejmu szkoda pieniedzy na rozbudowe scieżek rowerowych. Drogi są dla samochodów a dla rowerów powinny być chodniki, ale zaraz piesi się skarżą, że strach. Więc finałem tego są przepisy, które nakazują posiadaczom aut robić miejsce dla rowerów. W finale, rząd kosztów nie ponosi, piesi są zadowoleni, rowrzysci wymagają a kierowcy płacą mandaty, denerwują się i ponoszą odpowiedzialność.

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-10 07:55:39
Madrze napissane .. popieram i podpisuje sie również pod wypowiedzią Kolegi.

djetka228
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-09 20:51:55
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-10-09 20:50:15
spowalnianie ruchu na drodze jest wykroczeniem ,tyle dodam.

Mario456xx
    Ocena: 4 (glosow:18)
2013-10-09 20:30:20
Mam takie pytanko do Pana na rowerku. PO CO SIĘ WPIERDOLIŁEŚ PRZED SAMOCHÓD NA SKRZYŻOWANIU? Bałeś się że będziesz musiał się za nim wlec i nie będziesz mógł go wyprzedzić? Często szlag mnie trafia jeżdżąc po mieście, gdzie co 500m, za każdym skrzyżowaniem muszę kombinować jak wyprzedzić tego samego rowerzystę, albo jechać za nim 30km/h. Tacy jak ten rowerzysta powodują jeszcze większe korki.

Bluznierca
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-10-09 20:25:37
Pewnie kierowca peugeota z Radomia jest...

Hugo_Mineta
    Ocena: -2 (glosow:20)
2013-10-09 20:21:45
No cóż ,typowe zakompleksione polactwo.Mówię o śmieciu z pezota.

kubagarbacz
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-10-09 20:16:59
buractwo ze stolicy...... wszędzie

Coldzio
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-10-09 20:15:51
zaraz bedzie jaki to ja zly i niedobry jestem...ale prawda jest taka ze wiekszosc rowerzystow traktuje siebie samych jak pojazdy uprzywilejowane. przejezdzaja na czerwonym, wpychaja sie jak chca... Jestem zdania ze powinni miec zdane PRAWO JAZDY KATEGORII "0" (do wprowadzenia odpowiednia ustawa, dla rowerzystow i skuterow) co wiecej... obowiazkowe badania psychotechniczne dla WSZYSTKICH KIEROWCOW (zarowno samochodow jak i rowerow motocykli i skuterow; takie same psychotesty zdaja kierowcy zawodowi tj: autobusy, taksowki, ciezarowki; mozliwosc wykonania-raz na rok co ograniczy przek

Coldzio
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-10-09 20:20:44
..przekrety; do wieku 50 lat psychotesty co 5 lat 50-60 co 30 miesiecy po 60 raz w roku) nastepnie wprowadzil bym obowiazkowe OC i NNW dla wszystkich rowerzystow (potraci taki pieszego i spieprza bo rowerem szybciej)...ahh...i obowiazkowa rejestracja roweru z tym ze tablica przypisana do wlasciciela a nie konkretnego roweru. Ponadto wprowadzil bym zakaz wpychania sie... masz metr wolnego miejsca ...wtedy mozesz wyprzedzic stojace np na swiatlach samochody) Umowmy sie...rowerzysci nie znaja przepisow ruchu drogowego, a jezeli nawet znaja jako kierowcy samochodow, to bedac rowerzystami

Coldzio
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-10-09 20:22:59
zdaje sie ze zapominaja o przepisach ruchu drogowego. Rowerzysci nie znajacy przepisow to prawdziwa plaga w Warszawie (w innych miastach pewnie tez). Nie powinno ich byc w ogole na drogach.

af2p
    Ocena: 0 (glosow:20)
2013-10-09 20:02:17
Rowerzysta trochę dupa, z nogi w lusterko auta, i ucieczka bocznymi dróżkami, burak by się nauczył...

matty1000
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-10-09 19:37:34
i standardowo porównywanie z zachodem.. nikt was nie trzyma w Polsce. będzie paru idiotów mniej.

matty1000
    Ocena: -3 (glosow:25)
2013-10-09 19:31:59
jeśli rowerzyści i kierowcy mają być równi na drodze, to OC dla rowerów jest jedynym wyjściem. ja nie po to płacę OC, przegląd, naprawy, paliwo, żeby jeżdzić 10km/h za bałwanem na rowerze, który ma wszystkich w d*pie. chcecie być równi?? płaćcie OC ćwoki!!! albo za robote sie wezcie, a nie udajecie prozdrowotnych, proekologicznych czy innych pedałów!!

plastelc4
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-10-09 21:31:48
Ty to chyba masz jakiś problem ze sobą ;) Kogo nazywasz pedałem, myślisz ze jak jeździsz w metalowej puszcze to jesteś panem ? Niektórzy jeżdżą na takich rowerach, że za cenę roweru można Twojego Pasata kupić.

dirlewanger
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-09 19:28:03
komentarz usunięty przez użytkownika

Rudinho79
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-09 19:06:41
komentarz usunięty przez moderatora

dirlewanger
    Ocena: 4 (glosow:16)
2013-10-09 19:01:50
Trzeba być kompletnym idiotą, żeby próbować zgnieść człowieka na rowerze. Jesteś winny innym rowerzystom, żeby mu się dobrać do dupy. 1. Daj koledze strzelić sobie tubę w ryj. 2. Znajdź kolege "świadka" który akurat przechodził i wszystko widzial. 3. Rozwal w rowerze to co chcesz wymienić. 4. Zgłoś na policję i udaj się na obdukcję. 5. Znajdź adwokata który wyśle panu tzw. list ugodowy: straty w mieniu + szkody moralne + pogwałcenie nietykalności osobistej + uszkodzenie ciała powyżej dni 7 + rachunki za leczenie + zwolnienie lekarskie. Razem do zapłaty dajmy na to.. 10000zł.

Justyna0810
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-10 17:54:22
No nie zesraj się z tymi 10000 zł....

dirlewanger
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-10 20:46:15
Gdybym sam nie doprowadzil raz takiego gnoja do tego ze kleczal mi przed drzwiami płakał i prosił o litość, to bym się nie wypowiadał Justynko:>

Justyna0810
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-27 16:29:51
Tak a potem wyszli sąsiedzi i zaczęli klaskać. Człowieku to nie jest USA tylko Polska, tu ciężko zasiłek a ty chcesz z powodu pierdoły kosmiczne pieniądze. Nie opowiadaj historyjek ani bzdur

chudy007kkkkk
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-10-09 19:00:10
Z tego co tu poczytałem komentarzy, to stwierdzam; że co niektórzy to powinni się nieźle ogarnąć. Nie chce tu zachwalać zachodu i pisać że tam ludzie są kulturalni na drodze, bo u nas też to występuje. Ale na tym filmiku widać że bliżej kierowcy auta do ruskich; rowerzysta miał prawo w taki sposób się zachować na światłach, poza wyprzedzeniem z prawej strony. Dlatego to auto i kierowca powinni oberwać, a Ci którzy mają problemy z emocjami niech siedzą w domu, debili już wielu widziałem na drodze.

tomekkacz74
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-10-09 19:59:24
doslownie,nasz kraj to jeszcze sredniowiecze w kulturze na drodze,widac to po komentarzach potepiajacych rowerzyste,w kazdym cywilizowanym kraju rowerzysta jest swiety,nie powieksza korkow bo nie siedzi w aucie i nie zatruwa spalinami,w krajach zachodnich jest specjalne miejsce dla rowerow tuz przed swiatlami,uk zielony pas,te wszystkie ostatnie komentarze sa zalosne i swiadcza jaka u nas ciemna masa porusza sie autami po drogach...

hexhex
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-10 21:03:00
Zgadzam się,że wielu tutaj powinno się ogarnąć. Rowerzysta postąpił w pełni zgodnie z przepisami i proszę nie narzekać,że polskie przepisy są głupie,bo w większości Europy w tej kwestii są właśnie takie. Jedynym burakiem jest kierowca samochodu,mam nadzieję,że solidnie beknie za odstawianie takiej szopki.

PyTian14oN
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-10-09 18:58:30
Kierowca zachował się jak prostak już przy wyprzedzaniu rowerzysty przed skrzyżowaniem prawie go lusterkiem zahaczył . Jedynie co można zarzucić rowerzyście to że podjechał pod sygnalizator lecz jeśli koleś np stał na światłach za nim to gdy na skrzyżowaniu podczas wyprzedzania też bym to samo zrobił ,rowerzysta jechał prawidłowo czyli trzymał się prawego pobocza wiec jeśli kierowca zahaczył bym na skrzyżowaniu tego rowerzystę wina była by po stronie kierowcy

pingpong2
    Ocena: -6 (glosow:22)
2013-10-09 18:41:50
kierowca rowera to idi.ta, kompletny zawiesil kamere i szuka zadymy, jechal srodkiem drogi, powinien wpier.al dostac kablem

noimasz
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-10-09 18:52:20
ale z Ciebie idiota

dirlewanger
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-10-09 19:24:54
Domyślam się, że sam dostawałeś kablem w ciemiączko od papy.

Zaytsev9
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-10-09 18:39:03
a po drugie jak to napisał nie jaki deathmind - "zjeżdżać na chwilę żeby auta przejechały" :/ człowieku to jak ja robie 100 km w ok 3/4 godz to gdybym tak zjeżdżał to bym te 100 km zrobił w 8 godzin :/ ! a po2 to widac ze tym rowerem nie jechał jakis amator który jedzie 20 km/h więc czego wy chcecie !

Zaytsev9
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-10-09 18:36:35
Ci co wyzywają rowerzystów wsiedli by pewnie na rower to by nie wiedzieli jak się jeździ po szosie i przeżucili się na MTB ale jak wiadomo na takie przejażdżki tez trzeba dojechać i to szosą :/ więc rzucili by rower w piz... gdybyście chcieli cwaniaczki wiedzieć to rowerem po chodniku nie można jeździć kon..ny :D a kierowca ma min 1 metr jechac od rowerzysty... pozdr dla kolarzy :D

zachod
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-10 17:25:06
po jaki ch*j mają się przesiadać na składaki jak mają samochody ? Cywilizowani ludzie jeżdżą samochodami, a wy zatrzymaliście się w latach 80 i jeszcze dajecie się zmanipulować lewackiej PSEUDOEKOLOGICZNEJ unii europejskiej żeby jeździć składakami, oni chcą żebyście wy jeździli składakami, a sami latają wygodnymi samolotami i jeżdżą luksusowymi drogimi furami.

neurotyczny_jan
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-10-09 18:30:01
ja tu widzę dwóch debili. nr1 na rowerze za wjechanie przed auto. ja dużo jeżdżę i rowerem i autem i znam sprawę z obu stron dlatego nie robię tak jak ten rowerzysta. nr2 to kierowca za żywiołową reakcje. przesadził i to na tyle aby oberwać w papę.

noimasz
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-10-09 18:54:33
duzo jezdzisz chyba po podwórku, rowerzysta ma prawo wjechac przed samochód stojacy przed swiatłami

neurotyczny_jan
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-10-09 22:58:17
@NOIMASZ ja dzielę się swoimi doświadczeniami zdobytymi z obu stron barykady i wiem jak to wygląda zza kierownicy, dlatego nie robię jak ten rowerzysta. po twoim komentarzu stwierdzam, że ty nigdy nie siedziałeś za kierownicą samochodu w ruchu (nie mam na myśli gier komputeromych).

marazzzz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-10-10 06:35:30
"noimasz" - życzę ci żebyś się kiedyś dorobił 4 kółek i wtedy zobaczysz jak to fajnie jest stać w korku bo cep na rowerku ustawia się przed kolumną aut.

gothu123
    Ocena: -4 (glosow:18)
2013-10-09 18:08:39
boże burak z peugeota burakiem to on jest z tego względu ze nie zaczekał na psy bo rowerzysta( pajac w getrach) miałby przesrane wymijanie z lewej na sygnalizatorze + zasady dla kierowców są takie same nie zależnie od tego czym jada. Słowo dla buraka na siodełko masz farta ze nie trafiłeś na jakiegoś młodszego gościa bo cały byś stamtąd wyszedł a kamerka nie była by po twojej stronie

BertaB
    Ocena: -9 (glosow:23)
2013-10-09 17:55:00
Co tu dużo gadać... facet miał racje a Ty ma szczęście, że nie trafiłeś na mnie bo rowerek poszedłby na żyletki! Wam rowerzystom wydaje się, że żadne przepisy was nie obowiązuję, święte krowy poprostu.

CzuowiekBanan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-01 20:26:38
komentarz usunięty przez moderatora

Przemoc666
    Ocena: 1 (glosow:19)
2013-10-09 17:50:52
Ludzie to debile. W Polsce 90% kierowców to jeszcze większe debile, na dodatek nie znających swoich (oraz innych) praw i obowiązków na drodze. Gość w tym aucie wykazał tylko 2 rzeczy: 1) jest debilem; 2) swoją rejestrację. Jako rowerzysta chciałbym zaapelować aby kut@sowi podpisać się na masce i "ukraść" powietrze z kół.

Umcyk
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-10-09 18:39:18
Jako kierowca chciałbym zaapelować, żeby przy wymuszeniach ze strony takich rowerzystów nie hamować. ;)

winniczekgogogo
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-10-09 17:49:17
BRAK KULTURY POLSKICH KIEROWCOW I TYLE !!!!! WYSTARCZY JECHAC NA ZACHOD I SIE PRZYJZEC A NIE STRUGACIE BIZNESMYNÓW :):):) WARSZAWSKIE SŁOIKI I RESZTA POLSKIEGO SWIATA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !! Rowerzysta i oplaty OC Chyba Was pogieło totalnie !!! Przeciez tez mozecie nie placic OC i rowerkiem sobie smigac !!! No ale jak sie dupska nie chce ruszyc to nie moja wina !!!!! Samo zdrowie a ile korzysci !!! Wy zatruwacie tymi swoimi samochodami powietrze !!!! Smierdziele !!!

noimasz
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-10-09 18:56:53
w Holadni kolega zatrabił na rowerzyste, pech chciał ze akurat zobaczyłą to policja, 20 euro poszło, i dobrze mu :)

Krysias
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-19 18:01:17
nie pogieło płać OC i jeździj. Chcą być równo traktowani niech będą równo karani i takie same koszty niech ponoszą. Rowerzysta nie chce płacić OC to nie musi zawsze może spacerować chodnikiem a nie stwarzać zagrożenie.

soulraver1984
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-10-09 17:44:51
We wszystkich cywilizowanych krajach jest prawie wszędzie ścieżka rowerowa , która biegnie równolegle z jezdnią , ale jest całkowicie od niej odłączona. Jeżdżą po nich rowerzyści , małe dzieci i starsi ludzie i nie ma jakiejkolwiek możliwości na kolizje z rowerzystą , nawet mają własne sygnalizatory na skrzyżowanich. W Polsce w życiu nie puściłbym dziecka rowerem po mieście.

leszekxd
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-10-09 17:38:52
rowerzysta to też cienias, zamiast mu oddać w pysk to woli go nagrać i puścić film na jutuba, co się dzieje z tym światem, banda kapusiów.

tomsz24
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-09 17:19:52
komentarz usunięty przez moderatora

wnorekkk
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-10-09 17:14:21
Ostanio wyjechalem rowerem i wróciłem prwie z kupą w majtkach... Masakra jak niektorzy lataja samochodami... Na psy zadzwonić. Dobrze ze kamerke miał..

marazzzz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-10 06:44:05
Jak jeździsz średnio 25-30 km/h, a 50-60 km/h to już worp 5 i to tylko ze stromej górki to powodujesz tylko korki. Jezdnia jest do jazdy a nie do urządzania sobie spacerków.

marinpln
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-10-09 17:13:57
1 Rowerzysta to uczestnik ruchu wiemy to raczej już z kartą motorowerową. 2Może ma prawo jazdy 3Rower to kolega kierowca(być może z prawem jazdy) widział raczej z daleka tylko że gdyby zamiast roweru jechał tam TIR to by się nie pchał na 3 ego. 4dno i wodorosty

linaxis
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-09 17:08:11
komentarz usunięty przez użytkownika

zdenek352
    Ocena: -7 (glosow:17)
2013-10-09 17:05:59
Rowerzysta powinien w ryj dostać... cwaniak k***a.

lukasz_wd
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-10-09 17:00:56
To jedź do Danni i tam zostań tu jest Polska. Jak nie pasuje to zapraszam do emigracji.

lukasz_wd
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-10-09 16:58:05
Ok kierowca przesadził, ale jest też druga strona medalu. Skoro ja jako kierowca musze mieć ubezpieczenie OC zeby jeździć po drogach publicznych za moje mieniąze z paliwa itp robią ( byle jak ale robią) drogi to jakim prawem użytkownicy rowerów mają miec lepiej, Won na ścieżki rowerowe a nie wpieprzacie sie tam gdzie mozecie zginąć i to jeszcze z własnej winy...

bubala
    Ocena: 4 (glosow:18)
2013-10-09 16:51:25
komentarz usunięty przez użytkownika

dirlewanger
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-10 21:27:43
Dokładnie, w Szwecji gdyby sąsiedzi się dowiedzieli, że próbował rozjechać człowieka, najlepszym wyjściem byłaby przeprowadzka, bo nikt tego już nie zapomni i ręki mu nie poda.

raifel
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-10-09 16:44:41
to sie kwalifikowalo na mandat dla kierowcy !!!!

dzieci_proboszcza
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-10-09 16:42:11
Pewnie mu ta panienka co tam ja wozi dupska nie dala to i na cisnieniu ciec.

egooDH
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-09 16:41:38
komentarz usunięty przez moderatora

Paindemonium
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-10-09 16:26:54
Krótko i zwięxle bym temu burakowi odpowiedział by się pie....ł a jak mu się coś nie spodoba i spróbuje się z rekami na mnie rzucić, to wszystko jest nagrane. Sam jeździ jak świania po korycie i jeszcze ma pretensje do innych. Tak, powinni mu ku...a ludzie ustępować jak jasnie wielmożny burok jedzie.

maxiulas
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-10-09 16:25:21
W peugocie same buraki jażdżą nie wiecie????????

gizmos1991
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-10-09 16:19:56
Jak czytam to, to aż widać, że przewija się buractwo z brakiem znajomości przepisów.. ROWERZYSTA MA PRAWO WJECHAĆ przed samochód do tzw śluzy.. A kierowcy MUSZĄ sięprzyzwyczaić do tego, że coraz więcej rowerzystów jest i MAJĄ TAKIE SAME PRAWA !!!!! Sam jestem zarówno kierowcą jak i rowerzystą i takie nagranie szybko przedstawiłbym służbom odpowiednim ;) kierowca myśli, że ma samochód to ma wszystko? Rowerzysta to też uczestnik drogi!

zachod
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-10 17:07:46
jakie takie same ?? mają o wiele większe prawa, a mniej obowiązków !!!

zachod
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-10 17:08:47
komentarz usunięty przez użytkownika

Antykleryk
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-10-09 16:17:07
Ja tam zawsze nie wyprzedzam na czerwonym. Niczego nie przyspieszę a samochód zawsze ma problem z wyprzedzeniem. No chyba, że motocyklem to jak najbardziej.

seba1977
    Ocena: -5 (glosow:15)
2013-10-09 16:12:07
Prawdziwy wieśniak to Rowerzysta domaga się rownego traktowania a sam stwarza zagrożenie i utrudnia ruch. Pamiętaj PIR..DOL..CU człowiek kontra samochód zero szans

dziurb
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-10-09 16:06:55
czy to były obelgi lub groźby karalne? do prokuratury z tym "kierowcą" z Peugot-a... nagranie to dowód...

biggu
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-10-09 15:51:01
tu chodzi o to że ten burak w samochodzie stwarzał niebezpieczeństwo wyprzedzając tego rowerzystę na trzeciego

marek8686
    Ocena: -9 (glosow:17)
2013-10-09 15:45:11
ja bym n.a.j.e.b.a.ł jeszcze rowerzyście !!!

bubala
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-10-09 16:55:12
komentarz usunięty przez użytkownika

krzysiekpli
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-10-09 15:26:35
Rowerzysta - minus. No jasne wjedź pan jako pierwszy, przecież ze świateł też się pierwszy zbierzesz i po co 5 aut ma przejechać na zielonym jak za tobą mogą sobie spokojnie tylko trzy przejechać a reszta sobie poczeka może znowu jakiś fajny rowerzysta wjedzie na czoło peletonu i zmusi wszystkich do przejechania skrzyżowania parę razy wolniej. No tak naprawdę jest sprawniej i lepiej rowerzysto myślący.

Makuszek
    Ocena: 3 (glosow:21)
2013-10-09 15:14:01
Do tych, którzy mają problem z wyprzedzaniem rowerzystów mam radę, chodźcie pieszo. Jeżdżę zarówno rowerem jak i autem. Na tej drodze dobry kierowca, każdym samochodem zmieści się z rowerzystą bez żadnego problemu. Problem mają ludzie, którzy nie powinni mieć prawa jazdy i potrzebują miejsca tyle co ciężarówka. Po za tym rowerzysta jest takim samym uczestnikiem drogi jak każdy inny. A że jest wolniejszy? U wielu osób też mózg wolniej pracuje, a może pisać komentarze :) A Ci co piszą o wyprzedzaniu z prawej strony niech poczytają kodeks drogowy i opis sytuacji widocznej na zdjęciu. Miłego dnia

xyz1000
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-10-09 15:07:35
Gosc z peugeota moze troszke przesadził ale nie dziwie mu sie, ze sie wkurzył. zarowno rowerzysci jak i piesi traktowani sa na polskich drogach jak swiete krowy. Zreszta jeden z policjantow w progranie ''stop drogowka'' czy czyms w ten desen uzył dokladnie takiego saego okreslenia. uwazam ze przepisy na troszeczke zbyt duzo pozwalaja rowerzystom i pieszym. No ale coz. Mieszkamy w polsce. O sprawiedliwosci i racjonalnym mysleniu rzadzacych mozna pomarzyc. Lepiej obmyslic gdzie by tu jeszcze fotoradar wcisnac

wwwmarek
    Ocena: 7 (glosow:15)
2013-10-09 15:00:22
Do wszystkich rowerzystów: po **uj się pchacie na światłach, przecież i tak się was wyprzedza po chwili !!

korki1
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-10-09 14:27:50
Dwa buraki , w tym jeden bezmyślny rowerzysta

przemek33333
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-10-09 14:26:58
ALE BURAK TEN W AUCIE

milypiast93
    Ocena: 6 (glosow:24)
2013-10-09 14:23:06
rowerzysta też burak, wyprzedza z prawej strony stwarzając zagrożenie a później wstawia do internetu filmik bo sie gość zdenerwował

biggu
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-10-09 15:49:33
nie wyprzedza tylko omija buraczku z gimnazjum

poisonkrk
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-10-09 14:19:51
Dla mnie każdy rowerzysta i motocyklista jest takim samym użytkownikiem drogi jak ja jadąca autem. Wiec szanujmy się wszyscy na wzajem bo nikt nie jest panem szosy!

matty1000
    Ocena: 6 (glosow:20)
2013-10-09 14:14:39
i ma gość rację. jeżdzą tymi rowerami jak debile, choz obok jest ścieżka. i sie wpychają na każdych światłach a potem od nowa trzeba wyprzedzać takich ćwoków i uważać zeby nie zabić gówna.

JDredd
    Ocena: 7 (glosow:13)
2013-10-09 14:02:46
Nie dziwię się gościowi. Sam sie wkurzam jak mi baran na rowerze ciągle staje z przodu i za każdymi światłami trzeba go mijać. Ja jestem akurat niespotykanie spokojny człowiek, to nie robię takich akcji, tylko wyzywam barana se pod nosem, ale ten tutaj nie miał tyle zimnej krwi i dobrze - nie wszyscy muszą baranów tolerować. Znaczy w sumie teraz muszą, bo barany ustanowiły takie prawo dla baranów na rowerach. Wiocha tutaj jest, ale nie dla pana w samochodzie tylko dla barana na rowerze, tamtemu po prostu puściły nerwy i tyle. Dziwi Cię to? Mnie nie. Pozdro! JD

twpk
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-10-09 13:47:21
Kodeksu Drogowego w 2011 roku rowerzysta ma prawo wyprzedzać inne pojazdy z prawej strony. Do 2011 roku kierujący rowerem nie mogli legalnie wyprzedzać stojących i wolno jadących samochodów w korku. Obecnie jest to legalne. Pamiętajmy jednak, że i w tym przypadku obowiązują nas pewne ograniczenia. Wyprzedzać innych pojazdów nie wolno: na skrzyżowaniach na przejściach dla pieszych/rowerów po prawej stronie pojazdu, jeśli on sygnalizuje skręt w prawo po lewej stronie pojazdu, jeśli on sygnalizuje skręt w lewo Prawo o Ruchu Drogowym Art. 24 6. Kierującemu pojazdem wyprzedza

wirus0666
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-10-09 13:38:50
Kierowca i rowerzysta byli siebie warci. Rowerzysta przyhamował kierowcę przed skrzyżowaniem, kierowca zaburaczył za skrzyżowaniem. Wiocha dla rowerzysty, bo to nagminne. Ładują się na skrzyżowanie i spowalniają przejazd przez nie wszystkim pozostałym uczestnikom ruchu. Są sytuacje, gdzie nie da się inaczej - bo nie ma sensu stać w korku z dwuśladami - ale tu miałby przed sobą tylko jeden samochód!

el.palacio
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-10-09 13:36:04
Prawda stara jak świat . Bo chłop ze wsi wyjdzie ale wieś z chłopa nigdy . Przykład pan z Peugota. Burak ze wsi i tyle !!!

Cyryl.01
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-10-09 13:16:30
Co sie dziwić,jak wiesniactwo w ciagu dwudziestu lat z furmanek sie na samochody poprzesiadało,słoma z butów jak wystawała,tak wystaje

Chufu
    Ocena: -3 (glosow:15)
2013-10-09 13:14:58
Mam cichą nadzieje,że kierowca pugeota został ukarany.

PiterX
    Ocena: 2 (glosow:16)
2013-10-09 13:06:28
Po pierwsze na drodze której jechali były 2 pasy na której mógł bez problemu go wyprzedzić, ale typ z Peugota ma widać jakąś manie wielkości i musiał pokazać że byle rowerzysta nie ma prawa go wyprzedzić. Koleś będzie miał spory problem bo może Kolarz może mu bez problemu wytoczyć proces i tak się skończy jego kozaczenie na drodze. Osobiście jestem kierowcą samochodu i kolarzem (amatorsko uprawiam MTB) i jadąc samochodem jakoś nie sprawia mi dużego problemu wyminięcie rowerzysty, ba nawet jak rowerzysta chce włączyć się do ruchu to go przepuszczam żeby mógł bezpiecznie wjechać na jezdnie.

krzysiekpli
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-09 15:28:01
wytoczyć proces?? ile procesów wytoczyłeś?? jak coś będziesz na ten temat wiedział to wtedy się odzywaj

PiterX
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-09 16:27:43
Widać na filmie było że kopnął mu rower, gdyby coś się z nim stało to osobiście niezależnie jak wyglądają procedury wytoczenia procesu to bym to zrobił (i tak, pojęcia nie mam jak to wygląda bo nigdy tego nie robiłem) i typ by musiał pokryć koszty jego naprawy (niestety za głupotę trzeba płacić). A Ty rozumiem wytoczyłeś tyle procesów że wiesz że nie ma to sensu ?

bartek4x4
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-10-09 13:05:33
tępy h.j

admdpr
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-10-09 13:04:58
accent słucha disco polo i zachowuje sie podobnie na drodze :/ czyli jak lamus

beese
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-10-09 12:56:53
komentarz usunięty przez użytkownika

Titik88
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-10-09 12:49:10
Taki sam burak jak i rowerzysta który co światła omija autra i znów je spowalnia bo muszą czekać żeby po raz setny wyprzedzić rower. Krótko mówiąc - dwa buraki się spotkały....

katkaa
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-10-09 12:11:30
BMW - Burak Może Więcej. Tak mu się wydaje...

cedhee91
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-10-09 12:08:47
A tak wszyscy mówili, że to kierowcy BMW to buraki.. A ten zachował się jak na buraka przystało.

krzysio139
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-10-09 12:03:45
Popatrzcie najpierw co zrobił ten kierowca jak go wyprzedzał. Prawie go potrącił więc nie dziwie mu się ze na swiatlach wjechal przed niego. I nie zrobil nic niezgodnego z przepiasami, to nie byl manewr wyprzedzania bo samochod stal.

hexio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-09 11:56:35
komentarz usunięty przez moderatora

stingi
    Ocena: 2 (glosow:18)
2013-10-09 11:55:34
Tacy rowerzyści stają się plagą. Powinien trzymać się prawej krawędzi drogi, a jedzie środkiem pasa i z nieskrywaną satysfakcją utrudnia wyprzedzanie kierowcom. Kiedy pojawi się korek lub światła, to nagle okazuje się, że potrafi poruszać się blisko krawędzi drogi i wszystkich wyprzedza. Sam jeżdżę rekreacyjnie rowerem, staram się unikać zatłoczonych dróg, ale jęsli muszę poruszać się na drodze razem z samochodami, to staram się ułatwić im wyprzedzanie.

hexio
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-09 11:54:48
komentarz usunięty przez moderatora

kermitzaba87
    Ocena: 7 (glosow:19)
2013-10-09 11:33:56
Bez przesady, minąć roweru nie potraficie? I co z tego, że na światłach znowu był pierwszy? Motocyklistów to puszczacie ale rowerzysta już jest ten gorszy... Zgłosiłbym ten incydent na policję i wytoczył proces.

mirga
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-10-09 12:08:44
W TV podawali że rowerzysta z filmikiem zgłosił się na policję

r4ggz
    Ocena: -9 (glosow:13)
2013-10-09 12:57:54
miejmy nadzieję że sowicie ukarali tego rowerzystę. to plaga, prowoderzy wypadków !!

krzysiekpli
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-09 15:32:04
właśnie moto puszczamy bo nie spowalniają ruchu na skrzyżowaniu

felek84
    Ocena: -1 (glosow:17)
2013-10-09 11:32:31
heheh to ładnie, nie rozumiem kometnów niektórych osób, bo rowerzysta nawet jak by objechał dwa razy samochód do okoła to pan kierowca nie powinien tak się zachowywać, jak ja bym był rowerzystą to sprzedał bym mu jeszcze wiosennego liścia i dopiero wrzucił to do sieci :D

tytus_de_zoo_1973
    Ocena: 3 (glosow:29)
2013-10-09 11:10:52
Kierowca Peugeota to burak, ale rowerzysta powinien się ustawić na światłach za samochodem, a nie wyprzedzać (omijać) go z prawej strony. Film powinien mieć tytuł DWA buraki

gk1245
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-09 13:44:48
Znajomość przepisów skończyła się u Ciebie na średniowieczu.

robolov
    Ocena: 2 (glosow:18)
2013-10-09 10:55:17
jak dla mnie to obaj to zwykłe buraki... rowerzysta faktycznie idiotycznie robi, że na światłach wyprzedza po prawej wszystkich tych co za chwilę będą musieli znowu wyprzedzać jego, a każde wyprzedzanie rowerzysty to zwiększone ryzyko niebezpieczeństwa.. rozumiem, że gdzie nie ma ścieżki rowerowej to się jedzie po drodze, ale kurde nigdy, ale to przenigdy nie można wyprzedzać z prawej, a zwłaszcza jak się jest wolniejszym od innych użytkowników drogi.

atizylak
    Ocena: 0 (glosow:26)
2013-10-09 11:06:11
Ty się naucz kodeksu drogowego. Przecież to co zrobił rowerzysta tzn. wyprzedzanie z prawej na skrzyżowaniu przed czerwonym światłem było zgodne z przepisami.

deejaydk
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-10-09 11:12:59
z prawej można wyprzedzać jeśli jest droga dwupasmowa (lub więcej) i obie nitki (oczywiscie o przeciwnym ruchu) rozdziela pas zieleni (nie linia przerywana)... nr paragrafu nie pamiętam... dla mnie glupie jest to, ze byle kto nie majac pojecia o ruchu drogowym moze jezdzic legalnie po drodze publicznej - czyli zapakuje moja babcie na skuter (18 lat ma skonczone wiec legalnie jedzie po drodze) i na miasto, a ona wie tylko ktora to prawa strona, na znakach i zasadach sie nie zna, nie mowiac o nawykach kieryowcy, patrzenie w lustera i ostroznosc mimo pierszeństwa...

robolov
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-10-09 11:14:56
"Do 2011 roku kierujący rowerem nie mogli legalnie wyprzedzać stojących i wolno jadących samochodów w korku. Obecnie jest to legalne. Pamiętajmy jednak, że i w tym przypadku obowiązują nas pewne ograniczenia. Wyprzedzać innych pojazdów nie wolno: na skrzyżowaniach na przejściach dla pieszych/rowerów po prawej stronie pojazdu, jeśli on sygnalizuje skręt w prawo po lewej stronie pojazdu, jeśli on sygnalizuje skręt w lewo" Dziękuje dobranoc :)

robolov
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-10-09 11:19:04
poza tym, tu naprawdę nie chodzi o kodeks, tylko o zwykłe ludzkie podejście do tematu.. co ten rowerzysta zyskał tym manewrem poza wkurzeniem kierowców? na czasie raczej dużo nie zyskał, więc po co się pchać na skrzyżowaniu jako pierwszy? przecież tylko spowolni na nim ruch.. same minusy tego manewru widzę i zero plusów, ale przecież jemu wolno i to się liczy najbardziej nie?

deathmind
    Ocena: 65 (glosow:155)
2013-10-09 10:50:45
Bo jak ktoś nie ma prawa jazdy na osobówkę albo ma, ale nigdy za kierownicą nie siedział po egzaminie to g*** wie o realiach jazdy samochodem, więc jeździ jak święta krowa. Ja nigdy nie wpieprzam się rowerem przed sygnalizator jeżeli droga jest wąska. Po drugie jeżeli słyszę lub widzę za sobą karawanę aut to zjeżdżam na pobocze na te kilkanaście sekund żeby ludzie mogli sobie w spokoju przejechać. Niestety takich jak ja na rowerach prawie nie ma, bo większość uważa się za święte krowy. Ja tam wolę żyć niż skończyć pod kołami samochodu :)

robolov
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-10-09 11:01:41
święte słowa :) ja jestem i kierowcą i rowerzystą więc mam spojrzenie z 2 perspektyw i w pełni zgadzam się z Tobą.. jaki jest sens na światłach podjechać te kilkanaście metrów bliżej rowerem i narażać się by ponownie wyprzedzała nas cała masa aut, które chwilę wcześniej musiały kombinować (tak kombinować, ale kto nie jest kierowcą ten nie zrozumie) by nas wyprzedzić - chyba tylko idiota widzi w tym sens, albo coś normalnego

snr3
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-10-09 12:49:16
Wszystko fajnie ale jest jeszcze jeden aspekt o ktorym nikt tu nie wspomni. Mam porzadny rower i te 50 km/h moge osiagnac dosc szybko ruszajac z miejsca a buraki ktore mnie wyprzedzaja w terenie zabudowanym dokladnie tak jak na tym filmiku nie zostawiajac mi wystarczajaco miejsca pop... duzo szybciej niz jest to dozwolone i juz tym sprawiaja wielkie zagrozenie, bo kazdy wie czym grozi upadek rowerzysty przy takiej predkosci...

krzysiekpli
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-09 15:36:14
do snr3 o porządnym rowerze to ty śnisz, 50km/h dość szybko, sam się przekonujesz o takiej prawdzie już pewnie od dłuższego czasu

robolov
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-09 15:44:58
snr3 - no to szacun, bo ja mimo iż też mam dobry rower to 50km/h bez górki ciężko mi wyciągnąć a jeżdżę naprawdę dużo na rowerze.. a nawet jak wyciągniesz te 50km/h to jak długo taką prędkość utrzymujesz? Prawda jest taka, że i rowerzyści i kierowcy potrafią być kutafonami na drodze, gorzej jak się spotkają w jednym miejscu jak ci na filmie ;p

kalikuxy
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-10-10 15:04:37
co to za wieśniak napisał. Niech się przedstawi to mu wyśmieję tę odpowiedz w twarz. "bo jak ktos nie ma prawa jazdy"... a ty skąd masz? nie znasz przepisów i się jak głupek wypowiadasz poczytaj trochę kodeks ruchu drogowego...

Zawiany
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-11 03:40:27
Ja osobiscie tez mam prawo jazdy i lubie jezdzic na rowerze, majac porzadny rower (typowo szosowy, podobny do tego na filmiku) i wieloletnie doswiadczenie, bez wiekszego problemu mozna spokojnie trzymac 50km/h przez dlugi, nawet kilkukilometrowy odcinek (zawodowcy utrzymuja na plaskim 60-70) a co do wyprzedzania przy swiatlach itp, to jesli ktos wie kim jest kurier rowerowy, to wie ze dla min takich osob, doslownie te pare sekund razy kilka to bardzo wiele. a zjazd na miekkie pobocze tak waska i twarda oopona moze skonczyc sie b.zle o czym tez sie juz przekonalem

C2ShadowMan
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-10-09 10:39:06
Typowy polski biznesmen.

rifun
    Ocena: 1 (glosow:25)
2013-10-09 10:34:58
co za buc, kierowca musi zachowac metr odstepu, rowerzysta ma prawo ominac lub wyprzedzic z prawej strony w swietle obowiazujacych przepisow....a ten dziad z pezota powinien poniesc konsekwencje

deathmind
    Ocena: 10 (glosow:20)
2013-10-09 10:54:18
Ahmmm, ale kierowca ma prawo wyprzedzić rowerzystę potem. Wiesz tylko w czym problem? Jeżeli droga jest wąska albo z naprzeciwka napieprza niezły wężyk aut to ile wg Ciebie człowiek jadący do lub z pracy będzie ciągnąć się za jakimś dudusiem na rowerku? Wyprzedzi go z minimalnym odstępem, a potem widzę na autobusach kampanię "proszę tylko o metr odstępu"...pff sorry, ale jeżeli rowerzysta ma się za świętą krowę to jego problem, bo ja nie będę jechać 20 km/h za jakimś cudakiem na hipsterkim rowerku przez pół miasta.

normal
    Ocena: 5 (glosow:21)
2013-10-09 10:33:45
Sam jesteś burak, omijasz bokiem, stajesz pierwszy i opóźniasz ruch pacanie, samochód jest szybszy i szybciej nabiera przyśpieszenia nawet nie łamiąc przepisów, nawet jeśli rozpędza się do 50 km/h to blokujesz mu drogę, wpier.dala.jąc się przed niego. Stań w kolejce tak jak wszyscy to nikt nie będzie miał pretensji. Co robiłeś jako pierwszy pod światłami ? Sam jesteś burak i palant niestety !

robolov
    Ocena: 7 (glosow:13)
2013-10-09 11:05:11
tu siedzą dzieciaki, które na rowerach tylko jeżdżą więc nie mają pojęcia jak to jest z perspektywy kierowcy samochodu.. dopóki nie zrobią prawa jazdy i nie zaczną jeździć samochodami to będą minusy ;p

zaldbag
    Ocena: 11 (glosow:17)
2013-10-09 10:29:25
Widzę, że wszystkim kierowcom się włączył agresor od razu. Rowerzysta jest normalnym uczestnikiem ruchu. Ten gość kilka razy wyprzedził nie zachowując bezpiecznego odstępu (co najmniej 1 metr). Jechał tak jakby specjalnie chciał postraszyć rowerzystę. Takie zachowanie jest bardzo niebezpieczne. Bezpieczne wyprzedzenie roweru zajmuje kilka dodatkowych sekund i nie boli.

robolov
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-10-09 11:12:59
niebezpieczeństwo stwarza właśnie rowerzysta ustawiając się pierwszym na skrzyżowaniu: - zmusza ponownie tych samych kierowców do wyprzedzenia go, co zawsze jest związane z ryzykiem - spowalnia ruch na skrzyżowaniu (mniej aut przejedzie. ewentualnie co jak będzie nagle jechać karetka na sygnale przez te skrzyżowanie?) - ile czasu zaoszczędzi ten rowerzysta podjeżdżając do świateł jako 1? a ile czasu zmarnuje kierowcom, którzy muszą znowu po kolei go wyprzedzać? owszem rowerzysta to uczestnik drogi, ale myślenie nie boli i nie trzeba sobie utrudniać, skoro można ułatwiać ;]

hafen
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-10-09 11:28:20
A czy ten normalny uczestnik ruchu płaci OC, podatek drogowy? Dla mnie są zwykłymi zawalidrogami!

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-10-09 10:24:35
komentarz usunięty przez użytkownika

brunoganz
    Ocena: 7 (glosow:15)
2013-10-09 10:18:00
Prawda jest taka, Tirowcy, taksiarze i pseudo kolarze to największe koorwy na drodze.

CzuowiekBanan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-01 20:28:44
a najwieksze to te w pedalskich peugeotach albo fiatach

bluajs
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-09 01:58:11
peugEota jeśli już

kazikstopa
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-10-08 19:26:05
Oba buraki.

Krysias
    Ocena: 5 (glosow:19)
2013-10-08 18:14:34
chcą jeździć drogami to niech płacą OC,kask,kamizelka i lusterka. Brak mandat i spokój. Mogą za darmo jeździć fosami!

accent
    Ocena: 8 (glosow:38)
2013-10-08 17:58:51
I dobrze tak temu gejowatemu lalusiowi, też mnie niesamowicie wkur... jak taki lamus zajezdza drogę swoją pedalską kolażówką którą i tak nie ruszy szybciej niż samochód.

C2ShadowMan
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-10-09 10:44:02
Obejrzyj jeszcze raz, a potem kolejny. Burak z pedalskiego francuza wyprzeżał. bez zachowania metrowego odsępu. Zajechał drogę r0werzyście.

PiterX
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-10-09 12:55:07
Pedałem to jesteś Ty skoro tak piszesz, widać nigdy nie jeździłeś na rowerze (przykre to jest). Średniej klasy auto nie jest w stanie szybciej opuścić skrzyżowania niż osoba na rowerze, a tym bardziej na rowerze szosowym, a widać że osoba na nim jadąca ma nogę do tego żeby tego dokonać.

krzysiekpli
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-10-09 15:39:34
PiterX- pojęcia o rowerach to nie masz za grosz, ale niech ci się wydaje może to ci ułatwia życie

PiterX
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-09 16:47:10
Słucham w takim razie jakie Ty masz pojęcie skoro tak twierdzisz ?

Miteczek
    Ocena: -6 (glosow:24)
2013-10-08 15:44:09
komentarz usunięty przez użytkownika

ares112
    Ocena: 13 (glosow:61)
2013-10-08 15:38:32
Kierowca zachował się jak burak ale tak jeżdżą rowerzyści ,wyminie wszystkich na światłach i potem znowu trzeba ich mijać.

mirga
    Ocena: -3 (glosow:25)
2013-10-08 15:27:18
Od razu napisze, żeby dać sobie spokój z komentami typu- po co wjeżdżał przed Peugota na światłach. Chodzi o zachowanie kierownika auta i jego agresję


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700