Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Zlosliwa8132  13-10-11, 21:22 Zgłoś
+ 577 -
Dodano: 2013-10-11, 21:22:20   przez: Zlosliwa8132
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 577  Zgłoś nadużycie
122
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Rzuciła się na niego, więc ją szybko uspokoił
  •  Nietoperze
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
  •  Nie wolno
Ukryj komentarze(77)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
admin1944
    Ocena: 26 (glosow:36)
2013-10-12 07:05:47
I MILIONOWEGO ODSZKODOWANIA !!!!!. ALE TU JEST POLSKA - TU WYGRYWAJA BANDYCI TAK W SPODNIACH JAK I W KIECACH !!!.

wyrysy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-22 19:47:20
komentarz usunięty przez moderatora

GMOzabija
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-25 00:31:49
w Chicago na budowie nie placil ponad rok bo mu nie szlo a pozniej naslal emigration na nas jak juz mial niby zwracac... nie chodzi o kraj a o ludzi..

kamillo55
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-19 17:07:04
komentarz usunięty przez użytkownika

kamillo55
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-19 17:01:15
komentarz usunięty przez moderatora

Jackoski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-19 13:03:11
Drodzy Państwo tak niestety jest w naszym kraju tu bandyta ma większe prawo niż ofiara podejrzewam że g...o tym zwyrodnialcom zrobią

Fafikuleniek
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-10-16 07:19:51
Małe sprostowanie, to nie prawo pitoli ale sądy. W każdym cywilizowanym kraju została by wytoczona tym typom sprawa karna a wszelkie rachunki będące skutkiem ich zaniedbań i działania przeciwko temu człowiekowi były by doliczone do ich rachunku.

taigatrommel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-19 11:03:45
ależ można się od nich domagać odszkodowania... z powództwa cywilnego ;)

Made-In-Poland
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-20 21:23:05
Powodzenia życzę ;)

Antek999
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-16 00:46:12
A komuna dalej w głowach - Państwo ma dać ubezpieczenie i najlepiej kilo kiełbasy dziennie i flaszkę wódki. Nie było ubezpieczenia to szpital wystawił rachunek, koleś pracował na czarno więc było mu wiadome, że żadne składki nie są opłacane. Jednakowoż wyrządzono krzywdę i gdybyśmy mieli normalny system prawny to do niego ustawiłaby się już kolejka adwokatów chcących go reprezentować w sądzie przeciwko sprawcom, proces cywilny o rentę, odszkodowanie oraz zapłatę kosztów leczenia. No ale u nas orzekają te same stare UBeckie popychadła albo młode niedouczone przekrętasy.

minimall
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-15 23:01:58
nie pierd*lcie glupot! raz, jego "pracodawca" ma mu sfinansowac wieksza czesc leczenia, dwa - NFZ zadeklarowalo, ze nie wezmie od niego ani grosza! kolejne robienie ludziom wody z mozgu

jons711
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-15 20:32:42
wypada mi tylko napisać !@#!@$!$@#%#$&^$%&*$^@#$!@# oby nimi zajeli się odpowiednio w więzieniu!

DkNG
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-15 17:07:19
To na pewno przez Tuska, Hanke i przede wszystkim przez Warszawe bo gdzie indziej przeciez takie rzeczy sie nie dzieją ;)

szyszka_m
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-15 16:57:33
Czyli należy uiścić podatek od darowizny i od dochodu którym jest darmowa usługa terapeuty :-)

michalg5
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-10-15 13:46:13
komentarz usunięty przez użytkownika

kamyk19777
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-15 08:25:50
A każdy śmieje się z PRL z tamtych czasów dopiero teraz to wszystko jest absurdalne , chory kraj

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-15 08:13:25
W tym nieszczesciu jednak znalazła sie odrobina szczescia ,i ludzie ,którzy zrobili cos dla innego bezinteresownie.

skolard
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-14 23:19:46
komentarz usunięty przez moderatora

RobertK20
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-14 23:16:31
jeśli pracodawca nie płacił składek ,A! pracownik podpisał z nim umowę, to i tak ubezpieczenie mu się należy, a jeśli robił u niego na czarno to ZUS ma to w D.ZUS i ten pracodawca to tacy sami bandyci.

explorer
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-14 22:12:07
Szacynek dla ludzi o dobrym sercu.

explorer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-14 22:14:55
miało być szacunek

Arthum
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-10-14 21:21:57
Ludzie, NFZ nie będzie od niego ściągać kasy za hospitalizację i całe leczenie, już dawno było to powiedziane że nie będzie musiał pokrywać samemu wszystkich kosztów(nawet zanim PiS zdecydowało robić składkę we własnych szeregach na jego leczenie -.- )

d_j_siwy
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-14 20:19:29
Powiem tak -- pozwalajmy sobie i pracujmy dalej na czarno na pohybel rządowi a będą nas dymać "bizneschooje"

Pixels
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-10-14 20:18:34
Przykre, ale co wiem ZUS i NFZ odstąpili od obciążenia go opłatami za szpital i rehabilitację! Po cholerę siać populizm!!?!

jw12
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-10-14 20:00:34
dobrobyt wg. tusku-tusku ... made in zielona wyspa poland ....

susza89
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-10-14 18:56:47
Jak zwykle placz nie glosujecie na partie co chca obalic przymusowe emerytury i ubezpieczenia ( zus ) Zrozumcie dacie 200zl sami i macie 100x lepsze ubezpieczenie co refunduje duzo wiecej niz NFZ i bez absurdalnych kolejek . Teraz placz , sami to wybraliscie i pewnie znowu wybierzecie . Nic sie nie zmieni jak my nie zmienimy rzadu . Chyba brzmi lepiej niz oddawanie 80% wypracowanych przez siebie pieniedzy na tych zlodzieji ? Naprawde nie potrafimy sami lepiej zadbac o siebie bez opiekunczego panstwa Polskiego ?

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-14 22:05:37
Ciekawe na czy opierasz te populistyczne hasła? Emerytury muszą być przymusowe bo w innym wypadku za powiedzmy 50 lat byśmy mieli olbrzymi problem z ludźmi którzy całe życie nie odkładali na emeryturę i nagle okazało się że nie mają za co żyć. Ta grupa, stanowiący duży elektorat doprowadzałby do władzy drugiego Leppera który przyznał by im minimum socjalne czy coś w tym stylu ale de facto emeryturę na którą nie odkładali. Ubezpieczenia są przymusowe między innymi po to żeby opłacić leczenie nie tylko kataru ale bardzo drogich zabiegów jak m.in. przeszczepy a przede wszystkim leczenie też innyc

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-14 22:07:24
Wyliczenie 80% są bardzo chwytliwe ale nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. A drogi i inną infrastrukturę też byś sobie zapewnił? Oderwałeś się od rzeczywistości.

BlackHare
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-15 00:00:34
W tej chwili obecne emerytury są opłacane z obecnych składek, czyli nasze składki idą na emerytury naszych babć i rodziców. A to oznacza, że niekoniecznie te same pieniądze będą na MOJĄ emeryturę. ZUS jest dziurą bez dna, instytucją w stanie upadłości w którą musimy pchać pieniądze bo taki jest system. Tak samo służba zdrowia. Już ja sobie wolę odkładać na trzeci filar, bez zusu niż płacić w dziurę bez dna, po której dostanę pewnie marne 800 zł emerytury, jeśli nie mniej, i kochaną służbę zdrowia.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-15 20:41:03
ZUS nie jest dziurą bez dna. Problemy ZUS wynikają z tego że mniej pieniędzy wpływa od obecnie pracujących niż jest wydawane na obecnych emerytów i rencistów. Nie płacąc ZUSU twoja babcia nie dostanie emerytury, ale z ciebie wnuczek, nie ładnie!

susza89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-14 18:52:25
komentarz usunięty przez użytkownika

jahum
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-10-14 18:44:37
JEŻELI ZAMIESZCZASZ TAKIE NOWINKI TO DOWIEDZ SIĘ NAJPIERW KONKRETNIE NA TEN TEMAT PAŃSTWO POLSKIE NA KTÓRE TAK JEDZIESZ OŚLE NIE BĘDZIE UBIEGAĆ SIĘ O ZWROT KOSZTÓW LECZENIA ANI REHABILITACJI A GIMBUSY DO LEKTUR

sla86wek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-14 18:31:48
Facet dostanie kasę od anonimowego darczyńcy i oczywiście zgłosi się do niego nasz kochany US :D

osaaa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-14 18:30:28
BZDURA jest tu wypisana. Jeśli był zatrudniony i miał umowę to nawet jeśli pracodawca nie opłacał zusu to i tak ten chłopak dostanie odszkodowanie i będzie miał zapłacone za leczenie z ubezpieczenia społecznego. Chyba, że pracował na czarno. W przypdku spóźnień czy też zaległości ZUS nie wypłaci złotówki PRACODAWCY który miał np. wypadek przy pracy.

poglaszcz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-14 21:30:35
Zgadza się. :)

osaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-14 18:27:21
komentarz usunięty przez moderatora

KAFAR30
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-14 17:53:15
Dopuki nie bedzie publiczego karania takich gnoji, tak sie bedzie działo. Publicznie na rynku do pala przywiazać wychłostac oczywiscie tak codziennie przez tydzien ,a potem do kamieniołomu i maja pracowac zeby temu nieszczesnikowi oddac wszystko co mu sa winni

kazsu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-14 17:25:56
Powinien Ruskich wynająć i oddał by w zębach.

kulkaoolo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-14 17:20:06
Straszne, byłoby sprawiedliwie gdyby odebrać kasę od tych bydląt oprawców plus odszkodowanie i rentę.

Dzika22
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-14 17:08:00
Szefu sie chyba za dużo filmów naoglądał... kopanie grobu?? Obcinanie palców?? Dobrze, że rodzinie tego biedaka w kopercie ich nie wysłali o.O

wiejskisplaw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-14 16:48:50
komentarz usunięty przez moderatora

zbysiula154
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-10-14 15:34:00
Powinien za wszystko zapłacić ten jego psełdo pracodawca z pracownikiem przeciesz napewno mają jakieś domy, samochody i inne dobra materialne, które można spienięrzyć i zapłacić nimi za to leczenie i rechabilitacie, a reszte wramach odszkodowania oddać ofierze. Przeciesz nie możemy karać społeczeństwa dając odszkodowanie z państwowej kasy lub cokolwiek umarzać.

Slavoo123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-14 15:20:15
Nic nowego, to tylko Polska

Sylwia46d
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-14 15:15:39
a największą parodją prawa jest fakt że może starać się o odszkodowanie w sądzie cywilnym od sprawców ale i tu jest beka PO ZAKOŃCZENIU I ODSIEDZENIU WYROKU ... czyli jak im grozi dożywocie lub 25 lat to dopiero wtedy może coś zrobić no nie żal

snr3
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-10-14 14:41:21
Nie ma to jak rzetelne dziennikarstwo, conajmniej 3 tygodnie temu bylo mowa ze burmistrz wystosowal specialne pismo dzieki ktoremu ten czlowiek nie zaplaci nic za szpital...

Aniula9120
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-10-14 14:16:59
czytalam o tym, przyjechali z nim do lasu kazali wykopac grob bili go i okladali tasakiem po glowie i karku. zaslaniaL sie rekoma tak stracil cztery palce, gdy udawal martwego plytko go zakopali i odlechali jednak udalo mu sie wyjsc i doczolgac do szosy. doszlo do tego bo upominal sie o wyplate i grozil jakimis urzednikami

Paindemonium
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-14 14:06:11
Mój demot...

kermitzaba87
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-10-14 12:48:04
Czy w tym kraju istnieje coś takiego jak sprawiedliwość? Mocno w to wątpię.

informatyk26
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-10-14 12:41:28
Wiocha ale chyba dla autora. Sprawa nieaktualna, NFZ sfinansuje leczenie. Moim skromnym zdaniem to nie podatnik ale "byznesmen" co go tak urządził powinien zapłacić za co do grosza, gdyby zaś brakło mu pieniędzy powinien mieć możliwość odpracować w kamieniołomie. Oczywiście PIS też chciało się podłączyć i ogłosili że zrobią zrzutkę.

miedzianek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-14 12:21:43
Kur...a przeciez jak znalazl sie w szpitalu przez pobicie,to powinien od sprawcy odzyskac odszkodowanie+sprawca powinien oplacic koszt swiadczen zdrowotnych. Historia wyssana z palca,jakos w TV tego nie widac. A pewnie PiS taka plote puscil aby sondaze nabic

grim1986
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-14 12:12:24
Słyszałem o tej sprawie, nie chcę nikogo urazić, ale ta sprawa albo jest wyssana z palca dla żartu, albo śmierdzi czymś innym na odległość. Już tyle absurdalnych wersji było podawanych że nic innego na myśl nie przychodzi jak tylko kabaret. Wpierw odcięli mu palce i kazali kopać grób potem że coś innego, potem że ten pracownik miał długi itd itd... Prawdy się już raczej nie dowiemy.

lukik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-14 14:36:24
ja też słyszałem o tej sprawie mieszkam nie daleko, tam chodziło o przekręty w firmi a pracownik chciał wsypać szefa dlatego go skatowali.

miszcz82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-14 11:55:34
komentarz usunięty przez moderatora

holas81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-14 11:42:45
komentarz usunięty przez moderatora

s0nar
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-10-14 11:39:11
Nie, tak właśnie nie jest w naszym kraju. Tak jest tylko w sytuacji, w której taki naiwniak decyduje się na przepracowanie u podejrzanych typów choćby 5 minut bez umowy na papierze. Owszem, zachowanie "szefa" jest karygodne, ale gdyby nie było takich jeleni jak ten skatowany to wszyscy by na tym skorzystali. Ludzie, szanujcie się, domagajcie się umów, kontraktów, czegokolwiek, ale na papierze.

szprocior
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-14 11:55:16
Oderwij się od cyca mamusi i wyjdź co ludzi cwaniaczku to zobaczysz, że nie zawsze ma się wybór. W budowlance szara strefa była i będzie, bo w tym państwie żeby być konkurencyjnym cenowo MUSISZ zatrudniać ludzi na czarno. Nawet wielkie firmy jak Skanska czy Budimex to wykorzystują najmując PODWYKONAWCÓW!!! którzy mają ludzi na czarno...

s0nar
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-10-14 13:48:39
Nie pyskuj gamoniu. Od cyca mamusi oderwałem się zanim ty skakałeś z jajca na jajco w worku tatusia. Piszesz jak typowy cwaniak-złodziej. Że nie zawsze ma się wybór? Że firmy biorą podwykonawców? Dawno się tak nie uśmiałem. Gdyby podwykonawcy nie mieli pracowników godzących się na pracę na czarno to co by było? Pomyśl, to nie boli. Zawsze jest wybór. Tylko należy pamiętać, że każdy wybór pociąga za sobą konsekwencje. Właśnie o konsekwencjach przekonał się ten gość, który pracował na czarno a teraz nie ma nawet kasy na głupie leczenie.

holas81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-14 11:35:26
komentarz usunięty przez moderatora

net244
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-10-14 11:27:45
komentarz usunięty przez użytkownika

MainStream
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-14 11:20:05
pola? wieslav'owi - dobrze gada :)

wieslav
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-14 11:04:22
Lekarstwem na taką sytuację jest zwiększenie kar dla pracodawców, zmniejszenie opłat za każdego pracownika i uregulowanie kwestii umów śmieciowych. Np. za zatrudnianie pracownika na czarno min. 30000zł mandatu (za osobę) i kilkadziesiąt godzin prac społecznych - wtedy nie opłacało by się zatrudniać na czarno. Oczywiście państwo powinno obniżyć koszty zatrudnienia pracownika. Co do umów śmieciowych wystarczyło by wprowadzić minimalna płacę na poziomie 10zł netto za godzinę, która rekompensowała by braki niektórych przywilejów. Sam jako pracodawca ZAWSZE zatrudniam na umowę o pracę i mimo iż cza

wieslav
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-14 11:08:57
sem gó**o zarobię, ale mam spokojne sumienie, że ludzi mam opłaconych. Może wynika to z faktu iż sam kiedyś doświadczyłem pracy u oszustów... Do tego dochodzi kwestia nieuczciwej konkurencji, która wygrywa przetargi mając na składzie kilkanaście osób zatrudnionych na czarno... Jak w tym kraju ma być dobrze?

Antykleryk
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-10-14 10:57:14
Katolicy jedni....

sylwunia1701
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-10-14 10:42:40
To jakieś głupoty przecież już wiadomo że miasto pokryło koszty leczeni

sebaelo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-10-14 10:38:24
Norma w warszawie pracowałem 2 miesiące dostałem wypłatę za jeden ponad 2000zł mi ukradł pracodawca a jak zadzwoniłem z pytaniem o zaległe pieniądze to mi powiedział że jak jeszcze raz się upomnę to spali mi dom

slesz
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-10-14 10:35:19
Nawet uwaga! - w PiS! - zrobiono składkę na tego gościa. NIe pamiętam czy Ci co są w sejmie czy jakiś lokalny klub. Darczyńca też był. zainteresowani wpisać w google: PiS sfinansuje leczenie Dominika z Katowic

Wonski80
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-14 10:25:45
TO JEST NIE PRAWDA... Opłacanie składek przez pracodawce lub ich brak opłacania ma sie ni jak do świadczeń chorobowych szpitalnych itd. Jeśli masz umowę podpisaną nie pracujesz na czarno to nie ważne czy pracodawca płaci wcześniej czy później i tak się ZUS upomni a ty jesteś ubezpieczony

bingo73
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-10-14 10:16:34
z tego co wiem, NFZ pokryje koszty i będzie ściągał z pracodawcy. A jeśli nawet nie, to pracodawca i tak będzie nimi obciążony w trakcie rozprawy, z dodatkowym odszkodowaniem.

KMT10
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-10-12 17:27:58
Takie rzeczy tylko w Warszawie

michalk24
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-10-12 09:53:19
Bo w naszym pier... Tuskowym kraju lepiej wyjechać na emigrację albo kraść i narkotykami handlować, przynajmniej nie dorabiasz Państwa a jak wpadniesz utrzymanie darmo, opieka lekarza darmo, siłownia boisko spacery darmo. Po h.u.j. pracować.

raadzi
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-10-12 08:44:23
spokojnie ,na sprawie sądowej nawet karnej jest coś takiego jak naprawienie szkody, jego rachunki napewno będą wzięte pod uwagę jeżeli je przedstawi .

nebe
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-12 08:06:23
Dobrze wiedzieć że są jeszcze dobrzy ludzie którzy bez interesownie pomogą. Chwała!!!!

admin1944
    Ocena: 26 (glosow:36)
2013-10-12 07:05:47
I MILIONOWEGO ODSZKODOWANIA !!!!!. ALE TU JEST POLSKA - TU WYGRYWAJA BANDYCI TAK W SPODNIACH JAK I W KIECACH !!!.

czarnyjacek3
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-10-12 02:30:19
A jeszcze jedno pytanie ;co chcesz rechabilitować ? Palce ? Dilera zmień !!!

tyran60
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-12 05:59:41
jeśli ma dysfunkcje ruchowe uszkodzonych palców to się je przywraca poprzez rehabilitacje-przez h nie ch. Zainwestuj w siebie, kup słownik.

czarnyjacek3
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-10-12 02:27:02
Poważnie ???????? Pierwsze słyszę ?????

Zlosliwa8132
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-11 23:15:10
a z tąd iż nasz prawo jest do du*y i też mam taką nadzieje a ja tylko dodałam prawdę

sarna
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-11 21:48:18
przecież jeszcze nie zapadł ząden wyrok skąd wiesz jaką karę im sąd wymierzy , ma nadzieje że ch*je zapłacą i wolnością i kieszenią


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600