Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
TYGRYS-1984  13-10-16, 08:22 Zgłoś
+ 358 -
Dodano: 2013-10-16, 08:22:33   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 358  Zgłoś nadużycie
31
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie drażnij strażnika
  •  El pajaco.
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
  •  Pracowitych powinno się nagradzać...
Ukryj komentarze(192)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Palikocur
    Ocena: 116 (glosow:154)
2013-10-16 08:47:08
Ty bolszewicki kmiotku! Szkoda że nie douczyłeś się historii, i nie wiesz jaki cios od Rosji dostała w plecy Polska, i jak później niszczyli i ograniczali funkcjonowanie naszego kraju do 1989 roku. Czemu tak głośno nie szczekasz na ruskich jak poniżają polskich bohaterów, a ma to miejsce praktycznie przez cały czas! Przetrzyj oczy i przestań żyć wyssaną z palca propagandą!

kristopherus
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-03 23:13:49
komentarz usunięty przez użytkownika

ramtime
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-29 00:38:08
pomijając fakt że oni nam nie pomogli to problem polega na tym że nie polacy obrazili tylko jakiś tam student asp. Żeby skandal wywołać. I o to ma skandal. Ale przestańcie wypowiedź jednej osoby albo czyn jednej wiązać z całym narodem? ja tam nie poczuwam się do tej wątpliwej jakości instalacji a autorowi polecam przerwę w twórczości. bo kto na studiach asp marzy o skandalu, ten kończy na utrzymaniu żony w spleśniałych gumofilcach

jakub1975wawa
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-10-28 09:12:11
Pamiętamy wszystko nie tylko to kto nas wyzwolil , ale i to kto pomógł naziolom nas podbić a pózniej sie do nich przylaczyl

pete78
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-10-24 21:17:28
moja babcia pamięta czasy wojny i wyzwolenia i opowiadała ,że "jak weszły ruskie to strzelali do zegarków i gwałcili nie tylko kobiety ale też krowy i świnie" Nie zapominajcie też że Polska została napadnięta z dwóch stron ,a nie tylko z zachodu jak to przedstawiała Historia w szkołach do 89 roku

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-10-24 17:13:39
Po upadku Niemiec w 1945, kobiety niemieckie byly gwalcone przez wszystkich,Rosjan, Polakow, Amerykanow, Anglikow i jakos nie stawiaja pomnikow przed ambasadami.

PoruczikRzewski
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-10-24 01:07:02
Patrzcie i uczcie się. Jakiś nieznany student przedstawił projekt pownika i od razu mamy ostrą reakcję ambasadora jednego z najsilniejszych państw Europy. A pożyteczni idioci (swoją drogą, termin rosyjski) mówią, że kiedy ktoś robi coś niekorzystnego dla Polski, to nie wolno nic mówić, żeby nie urazić innych i nie zaszkodzić stosunkom. W polityce nie ma sentymentów. Tam się słabych nie szanuje.

PoruczikRzewski
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-10-24 00:23:38
@Palikocur - Po co ubliżasz? Nie lepiej spokojnie powiedzieć, że ZSRR nie wyzwolił Polski, a podobnie jak III Rzesza (której był sojusznikiem do 1941 roku) ją podbił, a kampania w latach 1944-1945 byłą kontynuacją agresji z 1939 roku? Gdyby Armia Czerwona nigdy nie weszła na ziemie polskie, Polska zostałaby wyzwolona przez aliantów zachodnich. I tyle.

jakub1975wawa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-28 09:16:34
To prawda to pożal sie Boże wyzwolenie mieliśmy zagwarantowane w pakiecie w ramach podziału jaltanskiego i wyścigu ruskich do Berlina jak ńie Ruscy to by wyzwolili nas bez łaski Alianci

jasiogazrurka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-10-23 23:37:41
Bolszewicy pokazali co potrafią i w 1920 i 1945.

mati8606
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-10-23 22:49:59
Żaden Szlachetny Polak nie zadał sobie trudu aby się zastanowić przez chwilę jak wyglądała by dzisiaj Europa gdyby nie Armia Czerwona. Czy armia polska A.D. 39' miała jakąkolwiek szansę by stawić opór nazistą? Czy w ogóle istniało coś co można nazwać armią?

PoruczikRzewski
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-10-24 00:27:39
Owszem, można było. Wojsko Polskie było nawet całkiem liczne i nieźle wyposażone. Gdyby III Rzesza nie sprzymierzyłą się z ZSRR (a np.: wsparł Polaków atakując Niemców w Prusach Wschodnich), zaś Wielka Brytania i Francja dokonały ataku na froncie zachodnim, wojna zakończyłaby się najprawdopodobniej w 1939, góra 1940 roku. Chociaż najpewniej wkrótce wybuchłaby kolejna, tym razem między koalicją zachodnią, a ZSRR.

pete78
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-24 21:21:08
wracaj do książek ,bo coś Ci się pomieszało,czy uważasz że to niemcy sami napadli na polskę? Pomoc od ruskich to miała ta druga strona ,a nie my :D heloł

beeveer
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-10-25 09:30:25
Armia polska nie miała najmniejszych szans w starciu z niemcami. żołnierze byli naprawdę odważni, zdeterminowani i waleczni, ale tradycyjnie fatalnie dowodzeni, i z gównianym uzbrojeniem. a gdybać poruczniku, to można na temat, gdyby w 1938 jakiś polski rząd miał odrobinę rozumu i sprzymierzył się z czechami, żeby zatrzymać hitlera. ale polacy woleli przyłożyć rękę do rozbioru tego kraju. głupota rządu to chyba nasza narodowa tradycja.

Krester
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-23 20:29:05
Wyzwolenie? Chyba przejecie okupacji do 1989.

draconis
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-23 12:18:02
Może zauważył podobieństwo twarzy rzeźby do ojca/dziadka?

yacek11
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-22 16:44:21
a zbrodnia Katyńska to nic?? kto to pisał?? Bolszewik chyba jakiś

yacek11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-22 16:42:32
komentarz usunięty przez moderatora

zbysiula154
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-22 00:15:41
Ruskie kacapy bardzo są oburzone tym obelizkiem no to może co do ludobujstwa i zbrodni katyńskiej by się wkońcu przyznali.

ZEUS6666
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-10-21 22:27:45
Jakie wyzwolenie ?! Rosja zajęła a nie wyzwoliła Polskę. Dziadkowie opowiadali jak wyglądało wasze "wyzwolenie". Mordy i grabież. Na nieograniczoną skalę. I trwało to 55 lat. Niemcy również nie byli święci. Ale jak mówiła babcia. Za Niemców był porządek!! A sowieci wyglądali jak hołota!! Więc niech ambasador przeczyta relacje tych, którzy to przeżyli. A potem gada bzdury!!!!!!!!!!!!!!

beeveer
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-10-22 14:58:57
55 lat? hmm, jakoś żyłem w latach 80 i nie widziałem tej grabieży, mordów i gwałtów, wręcz przeciwnie, ruscy żołnierze niskiego stopnia byli całkiem sympatyczni. normalna młodzież, która zobaczyła kawałeczek świata. no, ale ty jesteś trochę starszy, to penie to wszystko widziałeś. daj tylko znac gdzie, bo jak na razie to łżesz jak suka. idziesz o zakłąd, że polacy w afganistanie i iraku zabili więcej cywili niż ruscy ostatnie 40 lat w polsce?

pete78
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-24 21:26:34
beever żyłeś w latach 80tych i nie pamiętasz że wszystkie zakłady produkcyjne waliły pełną parą hmm dla ciebie to było tylko to ,że ludzie mieli pracę ,ale nie kojarzysz ,że to co zostało wyprodukowane ,zaraz musiało iść za darmochę na wschód.Czyż to nie grabież?

beeveer
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-10-25 09:46:56
Nie szło za darmochę, był sensowny podział zadań gospodarczych. np w polsce produkowało się pełną parą srednie lokomtywy spalinowe, z których większość szła na wschód. ale za to stamtąd przychodziły ciężkie lokomotywy towarowe i manewrowe. kraj się rozzwijał dynamicznie sprawdz sobie ZACHODNIE raporty. polska kolej była wtedy na 7 miejscu na świecie. dziś? za bangladeszem. poza tym co się tylko dało, było eksportowane na zachód. niestety zachód miał za zadanie nas niszczyć, stąd np embarga na jakąkolwiek technologię. poczytaj sobię np historię radmora 5100, to zobaczyśz jak nas zachód wspierał

adazoe
    Ocena: 13 (glosow:15)
2013-10-21 09:21:51
Bardzo szybko Polacy zapominają o swojej historii z czasów około wojennych. Moja Babcia Św.P. opowiadała jak uciekali przed Rosjanami, jak Rosjanie gwałcili, podpalali gospodarstwa i mordowali Polaków. Rosjanie to była dzicz.

maclean_81
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-10-21 09:25:24
Bardzo, bardzo szybko zapominają. Szczególnie jak wujek Hans sprzeda swój używany samochód za Odrę. Owszem, Rosjanie byli źli, ale Niemcy wcale nie byli lepsi.

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-10-21 17:23:49
Wlasnie zapominaja: "Silni , zwaeci, gotowi" silni w gebie, zwarci do pchania sie do stanowisk i gotowi do ucieczki. To byly wladze II RP. wlasnie uciekli i zostawili narod polski na pastwe losu.

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-10-21 09:08:02
Po pierwsze to on gwałci niemiecką kobietę. Bo Gdańscy mieszczanie byli w większości Niemcami. Po drugie, to jak wiadomo gwałcili tylko Rosjanie, a Wermacht był czysty, pachnący, miał ładnie uprasowanie mundury, kulturalnie salutował miejscowej ludności i czasami nawet rozdawał jedzenie.

akira85
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-21 09:44:21
Taaa jassne i wogole wermacht to byli nasi sojusznicy

fwio
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-21 12:58:19
trzeba by wnuczka o to wypytać...

beeveer
    Ocena: -8 (glosow:16)
2013-10-21 00:42:54
naprawdę żal patrzeć, jaki ten naród jest ociemniały. komuna blokowała, komuna gnębiła, ogólnie be. ciekawe kto zna hasło 1000 szkól na 1000 lecie? i może któryś z dumnych idiotopatriotów pokaże mi odnośnik, ile to szkół niemcy nam postawili i jaką rolę polakom na przyszłość wyznaczali? nie rozumiem, skąd tyle głupoty wśród polaków. a jak się nie podobały ruskie, to trzeba się było wyzwolić samemu, a nie dawać dupy jak zawsze i jak zawsze narzekać.

kosma1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-10-21 21:56:33
Ty nawet nie jesteś głupi, jesteś gupi. SMUTNE.

beeveer
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-22 14:54:08
w którym miejscu nie mam racji? rosjanie na polskich ziemiach: ok 120 000 gwałtów polek i ok 1 900 000 niemek. oczywiście o wiele gorzej było na ziemiach należących do niemców przed 39 - tam rozegrało się najwięcej dramatów, dla ruskich to wszystko byli niemcy. ty oczywiście nie zgwałciłbyś kobiety wroga, który najechał twój kraj, spalił dom, zabił rodzinę, i być może ciebie zabije wkrótce. coż za szlachetny polak, jak zawsze. i pewnie dalej będziesz bronił niemców, jacy oni dobrzy byli?

beeveer
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-22 15:16:55
szkoda że jakoś 30% mojej rodziny zginęło w latach 39-43 z rąk niemców, a rusek nigdy nikomu nie zrobił krzywdy. i nie jestem żydem.

PoruczikRzewski
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-24 00:33:08
Tak, a NRD wspiera teraz gospodarczo RFN (jeden kraj, podzielony na radziecką i zachodnią strefę wspływów). Pomyśl, chłopie, zanim coś napiszesz. Zresztą, czemu "samemu"? W 1945 losy III Rzeszy były przesądzone. Gdyby Armia Czerwona nie ruszyła się o milimetr za swoją granicę z sierpnia 1939, to Polska zostałaby wyzwolona przez aliantów zachodnich, jak Francja albo Holandia.

beeveer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-25 09:39:54
Może jednak ty pomyśl. podział został ustalony w roku 1942. niby czemu ruscy mieliby się nie ruszać? nie wziąć czegoś za darmo jak można? poza tym ruscy stanęli nad tą granicą styczeń 44. i co, stalin miał się pogodzić z hitlerem, albo powiedzieć, dobra, ja się już nie bawię? poza tym gdyby tam się uspokoiło, hitler spokojnie przerzuciłby w ciągu wiosny kilkadziesiąt dywizji na zachód i latem z aliantów zostałaby marmolada. 2. polska w 1989 była o wiele silniejsza gospodarczo, niż jest po 30 latach "wolności"

MainStream
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-10-20 22:35:39
komentarz usunięty przez użytkownika

maniek_ski
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-21 22:33:04
strzelać to oni umieli tylko karabiny i naboje posprzedawali

pisiu104
    Ocena: 12 (glosow:14)
2013-10-20 22:15:56
I bardzo dobrze zrobił bo te radzieckie scierwa nie sa żadnymi bohaterami.Prawdziwymi bohaterami byli żołnierze AK

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-21 16:50:38
Bohaterowie AK to jak Japonscy kamikaze, desperaci manipulowani i oplacani przez "bohaterow" z Londynu.

aklemas
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-10-20 21:47:45
korzystaj ze słownika jełopie

mati8606
    Ocena: -17 (glosow:25)
2013-10-20 20:51:34
Gdyby nic Armia Czerwona NIC nie zatrzymałoby ekspansji nazistów! I to Rosjanie ponieśli największa ofiarę za obecny ład w europie, zginęło ich najwięcej. Poglądy Pana Studenta zakłamują historię. Rosjanie nie mieli tylko litości dla Polaków który podpisali volkslistę, zapewne byli to przodkowie szanownego Studenta.

rozpruwacz78
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-10-21 14:36:30
Pewnie chodzili i sprawdzali czy podpisał czy nie. Jak tak to gwałt a jak nie to spokój.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-10-21 16:56:26
Zgadzam sie z Toba, niestety niechec do komunizmu i nienawisc do Rosjan maci zdrowy rozsadek i obiektywizm.

mati8606
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-23 22:32:12
Swoją opinię opieram na relacji świadków tamtejszych wydarzeń. Rosjanie wyzwolili prawdziwych Polaków, natomiast jeśli w kogoś znaleźli ,,Germana'' nie mieli litości. Autor rzeźby jest z Gdańska co wiele tłumaczy.

PoruczikRzewski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-24 00:41:30
Tak, jasne. Armia Czerwona tak zatrzymywała ekspansję nazistów, że w 1939 ramię w ramię z nimi napadła na Polskę. Mogła zaatakować Niemców w Prusach Wschodnich? Mogła. Ale jakoś wybrała napaść na Polskę.

sylwester2712
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-10-20 19:56:48
dobra prawda rosyjscy zołnierze gwałcili i napewno wszyscy pozostali też włącznie z polskimi no oczywiście odsetek gwałtów na żołnierza był różny , od razu mówię że nie bronie ruskich stwierdzam tylko że wojna to najwieksze barbarzyństwo jakie jest

dragon149
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-10-20 19:52:39
Szkoda tylko ,że nie wspomiano tu o krzywdach które wyrządzili polakom rosjanie i o tym jak nam mieli pomóc i zajeli nasz kraje poprzez pakt z nazistami !!! Ani o tym jak gwałcili kobiety okradali cywili i dużo dużo więcej !

Made-In-Poland
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-10-20 19:39:59
Wyzwolili nas? Zajebis*ie stary! Tak nas wyzwolili, że ciemiężył nas komunizm przed długie lata. A Ci co walczyli o suwerenność i wolność to ginęli chyba z radości...

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-21 17:10:23
Wszystko ma swoja cene, gdyby w 1939 roku nie bylo propagandy:"Tuż po klęsce wrześniowej 1939 r. – w poczuciu goryczy i poniżenia – za głównego winowajcę uznano władze sanacyjne II RP, a lansowane przez rząd buńczuczne hasło, że na wypadek wojny jesteśmy „Silni, zwarci i gotowi”, uzupełniano kąśliwym komentarzem: silni – w gębie, zwarci – w pchaniu się do stanowisk, gotowi – do ucieczki." Niestety ludzie nie znaja wlasnej historji.

adamizna
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-10-20 19:38:47
Przecież wystarczy porozmawiać z ludźmi, którzy przeżyli wojnę i każdy powie że ruskie ścierwa gwałcili co popadnie z ogromnym okrucieństwem. Nasze rodaczki przed śmiercią musiały często wytrzymywać kilkanaście gwałtów z rzędu zanim zostały bezlitośnie zabite. Sam słyszałem wiele takich historii. Pluton rusków wchodził do prywatnego domu, krępował ojca rodziny i gwałcił 15to letnie córki na jego oczach. Na koniec wszyscy dostawali czapę. Rusek to nasz wróg i należy go tępić, a twórca tej rzeźby zwyczajnie dotarł do odpowiednich źródeł wiedzy. Brawo dla studenta.

Wasik78
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-10-20 18:42:32
CAŁA PRAWDA . RUSKI PIERDOLONE

shark7
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-10-20 18:28:12
Człowiek to samo zło i to bez względu na to jakiej jest narodowości, po każdej stronie dochodziło do gwałtów na cywilach jak i również do normalnych, cywilizowanych i ludzkich odruchów.Wojna wyzwala i potęguje żądze które nawet podczas pokoju występują.

alimis
    Ocena: -4 (glosow:16)
2013-10-20 18:09:12
Bardzo mi się to podoba. Teraz czekam na rzeźbę jak Polacy zagonili rzydów do stodoły i tam ich rzywcem spalili. BRAWO. tak trzymajcie Katopolacy.

SerKozi
    Ocena: 10 (glosow:14)
2013-10-20 18:03:04
...[...] mianowicie sądząc DOBRY CZERWONY TO MARTWY CZERWONY.[...]... CZERWONYM ŚMIERĆ! J.K.Mikke

marcind5891
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-20 17:58:30
gdzie wiocha? tzn wiem gdzie, ale czy to miejsce na screeny artykułów

nexus4610
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-18 00:31:24
nie, to miejsce na smieszne obrazki z kwejka i mistrzow nie na wioche.

bubala
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-10-20 17:49:43
teraz na casie byłaby zyźba ksiondza gwałconcego dzicko, nie tzeba godac o histori i histeri, ktora zminia sie jak świnie pzy korycie, i ustawic jom pod kuriom warszawskom, to pywnie tez bedzie wydazenie zaistnienia medialnego i artystycnego, tak ogólnie nichaj kazdy postawi sobie zyżbe gdzie chce i jaką chce ja postawia swego mynza jak gzmoci sunsiadke w himoroidy

Budda21
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-10-20 17:40:24
Jak ambasador taki oburzony,to niech się dowie z książki pt. "W hołdzie Katalonii" co podczas wojny domowej w Hiszpanii armia radziecka i NKWD wyprawiały. Potem niech doczyta historię powszechną i wtedy może zawiesić focha.

IlluminaSilvere
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-10-20 17:20:16
Ten pomnik powinien stanąć naprzeciw ambasady rosyjskiej.

caleanka
    Ocena: -8 (glosow:24)
2013-10-20 16:31:35
Prowokacja pseudo "artysty" popieranego przez PiS, celem nabrania popularnosci. Dzisiaj artstow jest jak "psow" i trzeba zaistniec. Tego rodzaju wybryki trzeba tepic, to nie jest artsta to jest manipulator.

martin987
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-10-20 16:39:02
komentarz usunięty przez użytkownika

Catterin2188
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-22 21:07:24
Znam go osobiście i nic wsólnego z tymi matołami od PiS nie ma. On jest indywidualnością. Nigdy nie sugerował się czyimś pomysłem i zawsze miał zapał do historii. A jego motto z przed 5 lat brzmiało, że "zostanie wielkim artystą" Więc jak nie znasz człowieka to nie pi....ol głupot ok!

tasior777
    Ocena: 12 (glosow:28)
2013-10-20 16:21:01
nareszcie ktoś odważny pokazał jak na prawdę kacapy je.bane Polskę wyzwalali... brawa dla autora rzeźby

szulcik
    Ocena: 8 (glosow:16)
2013-10-20 17:20:07
Prawdę ,Żeś rzekł i minusy zes zebrał ... To jest dopiero ku..wa paranoja! Pozdro

beeveer
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-10-21 00:35:36
kacapy wyzwalali, bo polaczki jak zwykle łomot dostały i same nic nie potrafiły osiągnąć. bo można było w 38 r hitlera z czechami zatrzymać, ale nie, lepiej polasic sie na skrawek ziemi, a potem w 3 tyg byc rozsmarowanym.

martin987
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-10-20 15:45:47
Ta rzezba to symbol tego jak nisko lezy nasza sztuka - co z tego ze historia? Tak robia zolnierze na kazdym froncie i polacy nie sa swieci. Na jaki hui wypominac wiecznie historie? Jakim trzeba byc debilem? Zaden kraj tego nie robi tylko buduje przyjazne stosunki (w imie rozbudowy panstwa) poza wiecznie zakompleksiona Polska

Molotok
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-20 18:13:32
cecha ludzi ograniczonych

and1985
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-10-20 19:46:46
stary ty buduj przyjazne stosunki a jak przyjdzie co do czego to na polakow sie wszyscy wypna jak za dawnych czasow a czerwona zaraza to nie byli ludzie lecz zwierzeta wiec nie piernicz glupot ze wysztkie wojska tak robili

martin987
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-10-20 20:15:41
and1985 - wypna sie bo nie potrafimy budowac przyjaznych stosonkow (widzisz tu logike)? A to jak cudownym i humanitarnym narodem jest PL to poczytaj sobie chociazby o Tucholi lub Strzalkowie (o jedwabnym nie wspomne)

Molotok
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-10-20 15:29:20
Nie ma dobrej armii obejrzyjcie sobie film Pluton o Wietnamie chociażby wystarczy jakiś 1% całej armii a nie ukrywajmy armia czerwona mała nie była i już ma zapracowaną opinię .No i oczywiście w pamięci zostają tylko wyczyny tego 1% a całe poświęcenie Czerwonoarmistów którzy przeszli taki kawał aż do Berlina i wygrali wojnę bo to w zasadzie oni wygrali reszta Aliantów tylko to przyśpieszyła ale oczywiście o ich poświęceniu też trzeba pamiętać . Ci Rosjanie też nie wiedzieli że zniewalają odbite kraje kazali im to szli prosta sprawa . Już możecie mnie wyzwać od komuchów jak wam ulży .

PoruczikRzewski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-24 00:40:12
Właśnie dlatego takie pomniki nie mają sensu. Bo łatwo jest rzucić hasłem "kacapy, czerwoni gwałciciele", które łatwo jest obalić jako nadmiernie emocjonalne. Dużo lepiej jest przypominać, że ZSRR był sojusznikiem III Rzeszy i agresorem, który napadł na Polskę.

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-10-20 15:20:42
Znaczy ze Polacy to "kundle" rosyjsko, austryjacko, niemiecko, francusko i szwedzko.

mingus33
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-10-20 15:18:45
prawdziwy rusek nigdy sie nie przyzna, obojetnie czy mordowali czy gwałcili czy zakręcą komuś gaz, nie przyzna sie i chooy, jeszcze będzie sapał że to jest bulwersujące, że zniewaga, itp.

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-10-20 15:02:17
Czytajac historje Polski to kobiety byly gwalcone przez wszystkich po kolei. Jaki z tego wniosek?

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-10-20 14:57:43
Pomyslec ze to bylo 70 lat temu a nienawisc dalej dzemie. Ciekawe kto ja podsyca i w jakim celu?

ja1ja
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-10-20 15:28:35
To nie jest nienawiść tylko sprawiedliwość. Tak jak dzisiaj chcesz wsadzić księdza pedofila do więzienia, tak ruscy powinni ponieść karę za swoje zbrodnie. A oni dalej uważają, że mordowanie polaków i wywożenie na sybir do gułagów to było wyzwolenie!

caleanka
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-10-20 16:04:36
Na wojnie niema sprwiedliwosci, ten kto wygra ma racje. Dltego rewizjonizm prowadzi tylko do nowych wojen.

ja1ja
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-10-20 14:43:31
Znieważona pamięć, że niby najpierw mordowali a potem gwałcili? A może autor pomnika zapomniał dodać, że armia ruskich wieśniaków oderwanych granatem od pługa kradła co popadnie, nawet krany czy muszle klozetowe a co nie mogła ukraść to spalili albo zbombardowali.

caleanka
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-10-20 15:08:08
Jezeli to odwrotnie. Ciezko gwalcic zwloki.

ja1ja
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-20 15:22:10
caleanka, dlatego idiotko się pytam, gdzie ta zniewaga, gdzie ta nieprawda?

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-20 15:55:17
Napisalas:"najpierw mordowali a potem gwalcili" ogarnij sie.

cupamo
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-10-20 14:37:44
Co tu się oburzać jak ta rzeźba pokazuje prawdę.Gwałcili co popadnie nawet kobiety w ciąży i staruszki itd.Do dzisiaj większość szarych Rosjan mieszkających w głębi Rosji to ludzie zacofani,a można sobie tylko wyobrazić jacy zacofani byli prawie 80 lat temu.Pamiętam jak mój dziadek opowiadał jak w 1945 nasi "wyzwoliciele"kradli mosiężne krany i klamki bo myśleli że to złoto,albo dmuchali na żarówkę by zgasić światło.Prawda jest taka że Rusin to zawsze Rusin bliżej mu do kultury wschodniej niż do europejskiej.

gerwazy192
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-10-20 14:34:58
Jak coś złego to nie oni! Prawda jest taka że więcej tego typu agresji mieliśmy od wschodnich "wyzwolicieli" bo Niemcy mieli się z "brudasami" nie mieszać. Na porządku dziennym były gwałty morderstwa i grabienie mienia, Albo zachęcanie narodów sprzymierzonych jak Ukraińcy czy Białorusini do robienia gorszych rzeczy żeby nie było że to " ruskie ". Teraz się będzie oburzał, ale jak jego dziadziuś gwałcił w polu wypatroszoną ciężarną kobietę to było cacy!

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-10-20 14:51:36
Nagle Niemcy staja sie bohaterami w czasach wojny, czlowieku ogarnij sie.

gerwazy192
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-21 17:27:21
Nie wkładaj mi w usta słów których nie wypowiadam, NIE NIEMCY NIE BYLI BOHATERAMI WOJNY, oni się nami brzydzili po prostu ale zamiast gwałcić "zwyczajnie mordowali" mordowali. Rosjanie nie mieli takich oporów.Więc nie chrzań mi tu że kogoś idealizuję kiedy tego nie robię, wszędzie były są i będą potwory, wystarczy stworzyć okazję.W Tamtej wojnie każdy miał swoje za uszami, Polacy też ale nie ma tu tyle miejsca żeby wszystkich wymieniać. Ogarnięty Człowieku

PoruczikRzewski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-24 00:44:36
@caelanka - O czym Ty mówisz? Raczej Rosjanie stają się takimi szwarccharakterami jak Niemcy.

hanauer
    Ocena: -6 (glosow:14)
2013-10-20 14:34:14
komentarz usunięty przez użytkownika

PoruczikRzewski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-24 00:45:37
Tak, zupełnie jak we Francji, Belgii, Holandii albo Włoszech, nieprawdaż?

jacek.jacek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-10-20 14:31:21
cała ładniejsza część obywateli niemieckich to potomkowie wyzwolicieli rkka raboczo krestiańskiej krasnej armii

caleanka
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-10-20 14:29:49
Pamietam jak jakis ksiadz, w TV, lata temu powiedzial: "Zgwalcona nie zgwalcona, urodzi przytuli i bedzie kochala", wiele z tych kobiet nie trzeba bylo gwalcic, chcialy urodzic, taka jest natura kobiety w czasach wojen.

long75
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-10-20 14:25:24
Tak samo jak III rzesa tak i Stalinowska Rosja okupowały Polskę tylko czy można nazwać to wyzwoleniem - Za takie "wyzwolenie" powinni zapłacić odszkodowanie dla polski

kawuka0i
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-10-20 14:10:29
W mojej miejscowości "wyzwolenie" miało miejsce 8 marca, to kobiety miały niezły prezent w swoje święto od tej bandy "wyzwolicieli", a ogólnie mało się o tym mówi, bo również dzisiaj jak kobiety zostają zgwałcone to duży odsetek nawet nie zgłasza tego na policję ze względu na wstyd. A wtedy dodatkowym argumentem przeciw mówieniu o tym był strach przed opresją ze strony władz...

caleanka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-20 14:09:10
PiS nie lubi ani Rosjan ani Niemcow, nawet siebie nawzajem."Polska dla Polakow" Propaganda jak za dawnych czasow.

wieszjak
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-10-20 14:01:53
chciał pajac zaistnieć i mu się udało

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-20 14:17:23
W Gdansku, ile ma lat? Jak to wymyslil? W Szwecji jest rowniez taki mierny "artysta", nazywa sie Lars Wilks. Zaczol prowokowac muslimow i dzieki temu stal sie slawny.

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-10-20 13:57:08
I jedno prawda i drugie prawda, a co pisze "Prawda" to inna sprawa. Niemcy nie gwalcili tylko zabijali i palili.

anubisgd
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-10-20 13:53:35
Jakie wyzwolenie zawdzięczają. 45 komunizmu oraz wymordowanie polskich oficerów co nie chcieli komunizmu.

roszer
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-10-20 13:52:56
polecam książki "Katyń" i "Syberiada polska" można wypożyczyć w większości bibliotek, budujmy więcej takich pomników i brońmy te które są aby nie zapomnieć co nam zrobiła ta ruska zaraza.

comiecwpisac
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-10-20 13:36:09
A co mnie rusek obchodzić, ja tu nie mieszkać, kiedy on tu być, ja go nie znać, ale go nie lubić, bo on bić takich jak ja, tak mówić w moja wieś ludzie i szaman.

trzezwyinaczej
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-10-20 13:14:31
Żołnierze to za duże słowo to była dzicz i zwierzęta z pepeszami na sznurkach robiąca rzeczy o których szkoda pisać.Co nie zmienia faktu że jakiś studencik przeczytał dwie ksiązki historyczne i chciał zabłysnąć.Takie pomniki wedługmnie powinny stać w muzeach .Bo na tle historii Polacy tez nie są świeci też najeżdzaliśmy ruś mordy i gwałty na porządku dziennym.Ale czy warto w tych czasach dążyć do prowokacji i nienawiści warto pamiętać jak było ale czy w taki sposób?

tor67
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-10-20 13:13:48
Pewnie tylko nic nie mówić i nie drażnic prawdą bo się ktoś obrazi.Ta poprawność polityczna zgubi nas jeżeli pamięć zostanie ocenzurowana

karen89
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-10-20 13:04:04
Ci którzy bluzgają na tego studenta powinni najpierw odwiedzić swoich dziadków i popytać ich o czasy wojny. Np mi babcia mówiła, że Niemcy jacy byli tacy byli, ale dowództwo trzymało ich w ryzach. Ale jak było hasło, że Ruscy idą to cała wieś sieprz.ała do lasu, bo tak jak rychol19 napisał byli to wiecznie pijani gwałciciele i kryminaliści.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-20 14:40:09
A jak z babcia?

PoruczikRzewski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-24 00:48:40
Wiesz, oficerowie zwykle trzymali żołnierzy w ryzach. Tylko że Niemcy mieli też takich smutnych panów w czarnych mundurach, których oficerowie nagradzali za popełnianie zbrodni. Więc wiesz - mówienie, że "za Niemców był porządek" jest śmieszne. I ZSRR, i III Rzesza były państwami totalitarnymi i agresorami w II wojnie światowej.

karen89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-07 14:04:40
@PoruczikRzewski Tylko czekałam, aż trafi się taka nadgorliwa osoba jak Ty. Też miałam historię w szkole. Ja odnoszę się tylko do konkretnych wspomnień, konkretnego miejsca, gdzie z dwojga złego ludzie woleli Niemców. Nie uogólniam tego na cały kraj. I nie odnoś tego cytatu do mnie "za Niemców był porządek", bo nic takiego nie powiedziałam a tym bardziej tak nie myślę. @caleanka Babcia ma się dobrze :)

masztalsenior
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-10-20 12:27:51
a ja wczoraj z tatą poszedłem do sąsiadki pobawić się w Rosjan-tata ją wyruchał,a ja zaj...łem jej zegarek

magicyear
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-10-20 13:09:07
dokładnie tak było... gwałcili i zabierali "czasy". Swoja droga - w wiekszości były to prymitywy gdzieś ze wschodnich rubieży ZSRR, które spotykały się pierwszy raz w zyciu z kultura i rozwiniętą cywilizacją. Takie "ciekawe" czasy były... I niech szanowny pan ambasador nie pierd... bo z opowiadań śp mojej babci wiem, że wiekszośc kobiet w strachu kryła się po piwnicach i strychach przed "dżentelmenami" z Armii Czerwonej... ciekawe czy pan ambasador zgadnie z jakiego powodu ?

HEGEMON
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-20 12:26:37
komentarz usunięty przez moderatora

rychol19
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-10-20 12:26:02
tak naprawde to rosyjskie wojsko to byl motloch i kryminalisci gwalcili i rabowali ,robili co chcieli banda komunistow

zbysiula154
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-10-20 12:24:43
W każdej armi zdarzy się jakiś bydlak, ale rosyjska była i jest z tego znana ciemnota gdzieś z syberyjskich wioch i chołchozów na siłe wcielona do armi czerwonej co któremuś dano broń i pozwolona by robili co chcieli byle ino szli do przodu. Znając opowieści babci i innych starszych, ludzi którzy w wojne żyli takie akcje miały miejsce non stop. Pili, gwałcili, spali na gnoju, bo tam było cieplej, a srali tam gdzie spali póżniej urrrrrrra i do przodu. Taka była to armia.

Sealtiel
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-10-20 11:59:48
A teraz coś co zmieni wasze pojmowanie i wymowę tej rzeźby. Otóż sołdat gwałci tu Niemkę! I to Prusaczkę, czyli najgorszy rodzaj nazistki. Tak tak drogie dzieci, nie douczyli w gimnazjum że to były tereny Niemieckie wtedy? W.m. Gdańsk w większości również był zamieszkany przez Prusaków. Z innych waszych wypocin wynika że Niemcom należało się wszystko co najgorsze za ich zbrodnie, więc albo jesteście tępi, albo hipokrytami merdającymi ozorami w zależności jak zawieje.

beeveer
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-21 00:38:12
czego wymagasz od ludzi, których wiekszosc popiera PO PIS SLD i jest katolikami? myślenia? wiedzy? nie żartuj.

yaro30
    Ocena: 12 (glosow:12)
2013-10-20 11:55:07
Nie znieważono pamięci żołnierzy, a przywrócono pamięć o gwałconych i zabitych przez Rosjan... Chwała mu za to!!!!

cyc1982
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-10-20 11:47:38
ruski wybił prawdopodobnie więcej polaków niż niemiec,

cyc1982
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-10-20 11:45:55
no jasne,wyzwoleni spod okupacji nazistowskiej żeby znaleźć się pod okupacją radziecką,ale nikt nie mówi o tym ilu ruski wybił naszych jak współpracował z nazistami,teraz bardzo obrażony jest,rzeźba jest ok i powinno być ich więcej,

F.Kiepski
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-10-20 11:39:07
Hehehe chłopaki przyjechali se poruchać a nie wyzwalać i nawaleni byli jak meserszmity

pitek599
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-20 11:34:58
komentarz usunięty przez moderatora

Paindemonium
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-10-20 11:28:33
Je...ny komuch. Powinniśmy mu wysłać depeszą odpowiedź: H...j wam w sowieckie d..y.

davidstar
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-10-20 11:26:25
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-10-20 11:28:51
komentarz usunięty przez użytkownika

madokm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-20 11:35:17
No spoko nie są,ale o wiele lepiej ten pomnik by wyglądał gdyby przedstawiał Stalina gwałcącego Europę środkową,byłby bardziej dosłowny,a jednocześnie nie irytował by tak Rosjan.

PoruczikRzewski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-24 00:56:54
@madokm - Ale koniecznie z Churchillem w roli burdelmamy i Rooseveltem w roli alfonsa. Można by było nawet jakąś barokową alegorię z tego pierdyknąć.

madokm
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-10-20 11:14:50
O co ta wojna,ruscy powinni postawić pomnik polskiego gwałciciela z 1612 i wszystko byłoby kwita:) Oczywiście trzeba pamiętać o przeszłości,ale tylko po to,żeby nie popełniać tych samych błędów,a nie po to żeby się drażnić,jak banda idiotów,popełniając te same błędy które potęgują wrogość w ten sposób nigdy się nie dogadamy z sąsiadami."Trzymaj przyjaciół blisko,ale wrogów jeszcze bliżej"

passatwtdi
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-10-20 11:10:12
Taki pomnik powinien stać w każdym ważnym miejscu związanym ze zbrodniami ruskiego ścierwa.

siwythc666
    Ocena: 20 (glosow:22)
2013-10-20 11:05:28
babcia opowiadala ze jak niemiec wszedl do Polski to jak zabieral krowe to wystawil kwit za to a i ostatniej krowy nie zabieral...... a jak ruskie wpadli to jak psy z lancucha brali wszystko bo im sie nalezalo.... sojusznik co najpierw noz w plecy wpier.olil..... a pozniej ciemiezyl przez lata

davidstar
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-10-20 11:19:13
komentarz usunięty przez użytkownika

Zbowidowiec
    Ocena: -19 (glosow:27)
2013-10-20 11:01:38
Nie szczekać tak na Rosjan! Jakby nie Armia Czerwona to Alianci nigdy nawet nie dostali by się na kontynent. 600 000 żołnierzy Armii Czerwonej walczyło o bratnią Polskę i należy im się pamięć i szacunek.

spinacz404
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-10-20 11:43:02
Kiepski troll palancie.

Zbowidowiec
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-10-20 11:49:56
80% wysiłku wojennego leżało na barkach Armii Czerwonej a tylko 20% na Aliantach. Liczby mówią same za siebie.

Balt-A-Zar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-23 10:29:33
a dla kogo to wywiad? a jak dla Wyborczej to powiem, że 120%, nie!! 200% wysiłku wojennego..

PoruczikRzewski
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-24 15:10:44
Święte słowa. Za rok 1939 należy im się nie mniejsza pamięć i szacunek, niż Niemcom! A nawet po napaści III Rzeszy na ZSRR Rosjanom byłoby ciężko, gdyby nie konwoje sprzymierzonych i umowa Lend-Lease.

kenzo69
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-18 10:53:08
Ruski to twój wróg!

bigwaldi
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-10-17 07:37:14
Otto Skorzeny to był gwiazdor SS, nie słyszałem o tym o czym piszesz ale jego wypowiedzi można porównać do wypowiedzi polityków... Powie wszystko byle by się przypasować. Swoją drogą, to był oficer ss, więc przygarniał kocią garnkowi.

HerrSkorzeny
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-10-17 07:40:27
Milcz jak do mnie mówisz, big to możesz być co najwyżej imbecylem.

bigwaldi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-17 07:57:03
komentarz usunięty przez użytkownika

bigwaldi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-17 08:02:14
komentarz usunięty przez użytkownika

HerrSkorzeny
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-10-17 07:17:08
Rosyjscy żołnierze to była dzicz często z dalekich rejonów Rosji i nie mająca kontaktu z cywilizacją.Gwałcili wszystko co się rusza, Skorzeny raz nakrył dwóch mongołoidalnych Rosjan jak gwałcili biedną krowę Mućkę.Skorzeny ich zastrzelił ze swojego MP-40

pajakpajak
    Ocena: 15 (glosow:19)
2013-10-16 20:00:25
Sowieckie ścier@wo które wpełzło do Polski z pepeszami na krowich powrozach ... jak mozna obrazić tych bandytów którzy wymordowali razem z faszystowskimi niemcami miliony Polaków , taki pomnik powinien stac w każdej szkole żeby ludzie nie zapomnieli.

ernani
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-10-16 16:19:35
prawda w oczy kole!

antony
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-10-16 16:17:58
gdyby nie powstanie warszawskie to polska była republika radziecka poszukajcie sobie MAPA GOMBERGA PODZIAŁ ŚWIATA Z 1942 ROKU

shark007
    Ocena: -35 (glosow:39)
2013-10-16 14:08:59
komentarz usunięty przez moderatora

Palikocur
    Ocena: 12 (glosow:18)
2013-10-16 15:31:13
Padłem ze śmiechu po przeczytaniu twojego komentarza! Pochód "wyzwoleńczy" polegał na przejęciu z rąk niemieckich Polski przez okupanta rosyjskiego co trwało do 1989 roku. To że można dzisiaj dodawać antykomunistyczne komentarze zawdzięczamy tylko i wyłącznie upadkowi Związku Radzieckiego w latach 1988-1991. Gdyby do tego nie doszło to dzisiaj pomarańcze jadłbyś tylko w święta a 90% polskiego internetu łącznie z Google byłoby cenzurowane jak w Chinach. Śmiać się chce z twojej niewiedzy!

Balt-A-Zar
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-10-16 12:04:51
różnica między dobrowolnym dawaniem dupy(Alianci) a gwałtem(ZSRR) polega na chęci lub jej braku do bycia dupczonym

bigwaldi
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-10-16 12:24:13
Na odwrót... dobrowolnie daliśmy właśnie Rosjanom, bo powiedzieliśmy 3 x Tak, wyniki oszukane ale do dziś wielu tęskni za komuną... trzeba przypominać, że to Polacy sądzili żołnierzy wyklętych ? Przecież, gdy MO pałowało to mówili po Polsku, czy masz krótką pamięć ? Natomiast aliancie wydymali Nas przysłowiowo raz (dla moderatora) w pupkę :) raz w usta, raz w 39' raz 43', a na koniec zamiast za dymanko zapłacić to jeszcze z liścia nam zasadzono (traktowanie weteranów w Anglii). no cóż... dużo wody upłynie, aż zrozumiemy, że jesteśmy dumnym Narodem i skończymy z kompleksami rosyjskimi.

Balt-A-Zar
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-22 15:41:57
jako potomek narodu dupczonego przez sojuszników z każdej strony, od śmierdzącego rzepą średniowiecza, przez "wiktorie wiedeńskie" do czasów obecnych, śmiem przypomnieć, że jesteśmy w Iraku choć społeczeństwo tego nie chce, wojskowi i politycy (podobno)tego nie chcą, a budżetu na pewno na to nie stać.. Więc co się niby nie zgadza? Emocje z tych komentarzy potwierdaja to co napisałem: dajemy dupy ciągle i nieustająco, znajdujać jakąś perwersyjną radość z faktu, że możemy wybrać kto nas dyma, teraz uSSAmani, hej! ale oni będa inni!! o_O SERIO?!?

Balt-A-Zar
    Ocena: 12 (glosow:12)
2013-10-16 12:02:10
moja babacia ze Śląska nie zgodziłaby się z ambasadorem: Rosyjscy wyzwoliciele(?) gwałcili wszystko co nie spierdalało na drzewo i jumali wszysktie zegary, budziki etc, no chyba, że ambasador nie zgadza się z tym, że Rosjanie dobijali ofiary pistoletem, bo co prawda najczęściej dźgali bagnetem, takie oburzenie zrozumiem.

rozpruwacz78
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-16 12:11:52
I rowery, pomimo że nie umieli na nich jeździć.

killroad3
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-10-16 11:05:50
Z opowiadań pamiętam jak niemcy wjechali na wieś to ludzie sie tak nie bali jak ruscy najechali. Ci to Gwałcili, rabowali, zabijali i tyle.

rozpruwacz78
    Ocena: 12 (glosow:12)
2013-10-16 12:13:35
To samo mówiła moja babcia. Niemcy mimo napaści nie byli aż takimi zwierzętami jak te małpy zza Uralu.

pablo1123_74
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-10-16 13:31:16
Niestety takie realia, są dobrzy i źli niemcy, podobnie jak polacy, ale Ruscy to wszyscy skur@iele...

Franusss
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-10-16 10:41:34
Ruskie ścierwa ..... widać jak mocno koleś jest uświadomiony. Zna historię z tego jak mu Putnin opowiadał bajki na dobranoc.

bigwaldi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-16 10:21:55
yhy.. czyli wolno napisać, że czyjąś matkę pukał radziecki żołnierz ale, że Winston Churchill i Franklin Delano Roosevelt sprzedali nas za kwintal pszenicy to nie wolno ? tam powinien być aliancki żołnierz nie radziecki... po Ruskach mogliśmy się spodziewać, po Aliantach nie i to był cios.

helicon
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-10-16 10:10:57
Ciekawe ile razy studencik strzepał potem pod to swoje "dzieło". Jakiś zboczony onanista.

vacarius
    Ocena: -5 (glosow:15)
2013-10-16 09:49:25
Powinien zrobić rzeźbę jakąś na czasie np. jak ksiądz gwałci ministranta. A nie coś co już było minęło i czego się nie zmieni. Ruskie ostatnie wojska stacjonujące w Polsce już z Polski wygnaliśmy w 1993 roku i drugi raz już nic nie wygonimy. A księży można dopiero wygonić. Po co rozgrzebywać stare rany i odwracać uwagę od gwałtów które zachodzą w Polce dziś?

mlw1488
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-10-16 11:27:33
zrob tego typu akcje z ksiedzem skoro ciebie to boli. Tego studenta boli co innego i dlatego postawil go obok ruskiego czolgu. "Pomnik" postal pare godzin, gosc dostanie mandat/kolegium, media pokrzycza kilka dni- koniec historii.

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-20 13:57:27
vacarius pewnie byłeś tym ministrantem i dlatego tak nienawidzisz katolików. Może nadal proboszcz cię gwałci? Ostatnie wojska radzieckie, same wyjechały - na podstawie umowy, w 1992 roku.

grassman0
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-10-16 09:39:49
@admin1944 Widać że twoją matkę taki ruski "wyzwoliciel" pukną i urodziła takiego kretyna jak ty.

pitbull33
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-10-16 09:38:47
rzeźba odzwierciedla prawdę, tylko że nie powinna stać byle gdzie choć by ze względu na dzieci.

artur72
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-10-16 09:26:45
Koleś pokazał prawdę .Bracia Rosjanie jak wpadali do domów ,to gwałcili wszystko co nie ucieka na drzewo ,więc w czym problem ??

killroad3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-16 11:03:58
Prawda w 100%

malgolina
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-10-16 09:21:43
Pomijając kwestie wojny, tego co się działo po niej w czasach komunizmu,bo to jest osobna kwestia do poruszenia i przedstawienia w inny sposób niż ten tutaj, to tworzenie "takich dzieł" jest niesmaczne. Po prostu rzeźba jest niesmaczna, powodująca odwracanie wzroku w inną stronę, mnie się nie podoba przede wszystkim ze względu na wulgarność. Jej symbolika czy przesłanie jest przesłonięte swoją zbytnią dosadnością i przedstawieniem okrutności.

pitbull33
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-10-16 09:35:14
Czy dziś jest to szokujące? gdy w każdym kiosku ruchu na wystawie są kobiety z gołymi piersiami i waginami. Czy to jest dosadne, cy to jest złe? Było złe to co robili rosyjscy żołnierze. Owszem zgadzam się że taki pomnik nie powinien stać na ulicy chodzby i ze względu na dzieci

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-16 11:18:38
I ja o tym poniekąd piszę,że ten pomnik nie powinien stać na ulicy,bo jest niesmaczny i nietaktowny. Tak jak napisałeś, zwłaszcza ze względu na dzieci. Pitbul, dzisiaj też pewne rzeczy szokują,a właściwie powinny szokować,żeby zachować trochę umiaru i przyzwoitości w dzisiejszym świecie,gołe baby z wywalonymi cyckami w gazetach, porno filmy w necie też są niestosowne, ale ludzie już dawno zatracili granice przyzwoitości i wstydu, dlatego tak się dzieje. Dlatego coraz mniej rzeczy szokuje, i to jest przykre,bo zmierzamy do jakiejś granicy, w której wszystko pęknie.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-16 11:23:30
Nie odnoszę się też do tego, czy pomnik powstał ukazując prawdę, bo to akurat powinno być rozpatrywane w innej formie niż pomnik. Skoro taka jest prawda, takich zbrodni dopuszczali się rosyjscy żołnierze, to moim zdaniem powinno być pokazane w inny sposób. W tej chwili nasz rząd (niestety) będzie musiał przepraszać za ten pomnik, dyskusja będzie się toczyła wokół szokującego pomnika a nie przedstawianej prawdy.

pablo1123_74
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-16 11:56:45
Jasne, muzeum holokaustu rozebrać, to takie nie smaczne, i przytłaczające, i w ogóle, najlepiej zapomnieć o Katyniu, tak jak by nic się nie stało, niestety taka brutalna historia, to wspomnienia maja być słodkie? Nie rozumie malgo twego toku myślenia.

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-16 12:04:39
To niech wykonawca wstawi pomnik do muzeum. Kto będzie chciał niech ogląda, a nie, wszyscy przypadkowi przechodnie mieli zobaczyć, choć niektórzy pewnie nigdy by nie chcieli czegoś takiego widzieć, zwłaszcza ci którzy przeżyli tą tragedię.

pablo1123_74
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-16 12:24:50
Auschwitz jest muzeum tak? niektórym osobom, też wiele przypomina, zatem schowajmy muzeum do muzeum? może nad tym namiot cyrkowy postawić, pewnych spraw nie da się schować, bo są niewygodne, nawiązując do rzeźby, takie czyny nie odbywały się w jednym miejscu, ruska dzicz gwałciła na ulicach.. polecam film Róża...

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-16 12:29:58
Pablo, ale ja nie neguję zachowania Rusków w tamtym okresie, cieszę się że żyję tu i teraz bo to było straszne. Chodzi o sam pomnik i jego wymowność, a ona szokuje mimo wszystko, pomimo prawdziwości jej przesłania.

pablo1123_74
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-16 12:37:45
Spoko, ale do prawdy, ten pomnik aż tak golizną nie świeci, jak np. NK,FB itp.. raptem kawałek tyłka, a najbardziej razi, sam pomnik PRZYJACIÓŁ;)z wschodu..

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-16 12:47:11
Tylko,że nie o goliznę tu chodzi, ale o przedstawienie w drastyczny sposób sam fakt dokonywania gwałtu na ciężarnej kobiecie. To tak jak ktoś tu napisał o księdzu gwałcącym ministranta, taki "pomnik" też wywołałby wielkie oburzenie i szok, choć wiemy doskonale,że taka sytuacja ma miejsce w obecnych czasach.

pablo1123_74
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-16 13:26:48
Malgo, ale niestety tak to się odbywało, nie można tego ubarwiać ani upiększać, bo staniemy się jak ślepi rzeźnicy rządzący krajem po wojnie..

pitbull33
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-17 16:17:22
Pokazywanie gwałtu, tylko nakręca kolejnych dewiantów. Surowe karanie odstrasza. W Polsce kary za gwałt sa śmieszne, a ruskich nie ukażemy. Oczywiście należy o tym pamiętać i wyciągać wnioskji na przyszłość.

vacarius
    Ocena: -15 (glosow:23)
2013-10-16 09:20:46
Lepsza taka pomoc jaką otrzymaliśmy od ruskich którzy nawet nie byli naszymi sojusznikami niż żadna którą otrzymaliśmy od naszych sojuszników. Ruscy przynajmniej zrobili Polskie państwo. Pod Niemcami Polski by nie było. A Polak byłby tylko niewolnikiem. Zycie w Państwie komunistycznym to o wiele lepsza alternatywa niż bycie niewolnikiem w III Rzeszy. Z resztą nie było tak źle bo przynajmniej wszyscy mieli prace. A Polska miała przemysł samochodowy, stoczniowy i porządną reprezentacje piłki nożnej.

tub00sh
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-10-16 10:16:59
Wyczuwam że oberwiesz za tę wypowiedź z tysiąc minusów.

mlw1488
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-16 11:25:06
absurd dotyczy faktu, czy zolnierze Armii Czerwonej moga byc dla Polakow bohaterami, a nie pytan w stylu "co by bylo gdyby..." albo wybór mniejszego zła. Dwa ostatnie zdania idiotyczne z ekonomicznego punktu widzenia.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-16 11:43:16
Mlw, ale ja się pobawię w co by było gdyby... ;) A co by było gdybyśmy zostali pod niemiecką okupacją, poddali się i pozwolili Niemcom rządzić w naszym kraju? Jakim państwem byśmy teraz byli?

mlw1488
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-10-16 11:48:12
W tamtym momencie wojna i tak juz byla dla nich przegrana, wiec to bez znaczenia, "oswobodzilby" nas ktos inny. Mam wiecej pytan- a co by bylo, gdyby wojna nie wybuchla? co by bylo, gdybysmy jednak skumali sie z Rzesza? co by bylo, gdyby Pilsudski dozyl wojny? co bylo, gdyby dinozaury nie wyginely? :)

pablo1123_74
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-16 13:34:46
GDYBANIA, gdyby babka miała wąsy była by dziadkiem.

PoruczikRzewski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-24 00:54:18
Niemcy by nas gnębili do końca, owszem. Ale dlaczego nie dopuszczasz do myśli możliwości wyzwolenia nas przed innych wrogów III Rzeszy, czyli aliantów zachodnich? Jasne, życie w państwie satelickim ZSRR było znacznie lepszym wyjściem niż życie w III Rzeszy. Ale czy lepszym od życia w wolnym państwie zachodnim? Nie sądzę.

Sheereen
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-10-16 08:47:29
Historyczna prawda jest taka, że wszyscy mieli Polskę w d... podczas II wojny światowej. A Ruscy nas tak super wyzwolili, że nie dostaliśmy kasy z Planu Marshall'a i jeszcze przez 50 męczyliśmy się w państwie komunistycznym. Dzięki temu jesteśmy tak opóźnieni w porównaniu do państw zachodnich.

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-10-20 11:17:36
komentarz usunięty przez użytkownika

Sheereen
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-21 11:07:51
Wybacz, powinnam sprecyzować, że w d... mieli nas ci, którzy się najbardziej liczyli.

admin1944
    Ocena: -14 (glosow:18)
2013-10-16 08:34:36
BEZMOZGI NIBY STUDENCIE !!!. BYC MOZE DZIEKI TYM ZOLNIERZOM ZYJESZ - A SZKODA, ZE KRETYNI OCALELI !!!

rupi981
    Ocena: 9 (glosow:13)
2013-10-16 09:07:10
ta najpierw nas zaatakowali od dupy strony a później "szlachetnie" wyzwolił na 55 lat niszcząc naszą kulturę , nasz kraj i nas a ten pomnik jest symbolem traktowania naszego narodu przez Rosję

bigwaldi
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-10-16 08:31:47
BTW. więcej gwałtów popełnili Anglicy, że nam w 39' nie pomogli... gdzie ich pomniki ?

admin1944
    Ocena: -28 (glosow:38)
2013-10-16 08:31:24
KOMPLETNY DEBILIZM BEZMOZGIEGO NIBY STUDENTA. KTO TAKICH PRAWIE IDIOTOW PROSTO Z WARIATKOWA JESZCZE W KAFTANACH PRZYJMUJE NA STUDIA ???.

Palikocur
    Ocena: 116 (glosow:154)
2013-10-16 08:47:08
Ty bolszewicki kmiotku! Szkoda że nie douczyłeś się historii, i nie wiesz jaki cios od Rosji dostała w plecy Polska, i jak później niszczyli i ograniczali funkcjonowanie naszego kraju do 1989 roku. Czemu tak głośno nie szczekasz na ruskich jak poniżają polskich bohaterów, a ma to miejsce praktycznie przez cały czas! Przetrzyj oczy i przestań żyć wyssaną z palca propagandą!

bigwaldi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-16 10:13:45
komentarz usunięty przez moderatora

beeveer
    Ocena: -10 (glosow:10)
2013-10-20 10:59:37
akurat polska do 89 roku rozwijałą się o wiele lepiej niż teraz. a gdyby nie fakt, że po pierwsze dusiły nas zachodnie embarga, a 2 polacy pracowali byle jak i strajkowali z powodów o wiele błahszych niz dzisiejsze poczynania rządu, to już dawno kraj byłby na poziomoie norwegii. niestety przy rządach prawdziwych polaków polska mże się tylko staczać. bolszewicki zołnież - zgoda - to raczej były zwierzęta. ale ciekaw byłbym twoich zachowań przy 30 % szans na przezycie kilku mies..

caleanka
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-10-20 16:17:07
@Polikocur - Ty chyba jestes PiS- owym kmiotkiem, albo pomylonym.

beeveer
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-22 15:14:48
palikocur, jaki cios w plecy???? co ty bredzisz. 17.09 polska już leżała na obu łopatkach,totalna zagłada to była kwestia góra miesiąca. polska, załatwiona w 2 tyg, przez państwo które ledwie 15 lat wcześniej było dużo słabsze ( w 1923 r. 1 dolar USD kosztował ok 250 miliardów marek!!). to pewnie wiele mówi o polsce komuś, kto potrafi myśleć,co? ruscy tylko chcieli mieć pewność, że anglia/francja nie walnie jakiejś głupoty i nie skoczy na pomoc trupowi polski

Balt-A-Zar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-23 10:48:16
do beeveer: traktat ribentrop-mołotow coś Ci mówi misiaczku? to taki dokument potwiedzający rosyjskie założenie LIKWIDACJI państwa Polskiego będący kontynuacją Rosyjskiej polityki zachodniej od czasów Katarzyny Wielkiej, do tej pory nic się nie zmieniło i nie zmieni, tak jak nie zmania sie nasze geograficzne położenie, mamy pecha leżeć im na drodze, to nic osobistego to fakt i nie, nie ma co hodować kompleksów rosyjskich: pukać ich dziewczyny, pić ich wódkę, czytać ich książki ale jeśli będą atakować ten kraj to strzelać do nich by zabijać, do czego mam nadzieję nie dojdzie

bigwaldi
    Ocena: -18 (glosow:22)
2013-10-16 08:30:05
Kole, że Rosjanie wyzwolili Nas spod Niemieckiej okupacji ? ;> ? wg. mnie ? pseudo artysta się wypromował i tyle :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600