Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
żeby wyglądać jak Bieber. Opłacało się?
Inevera  13-10-20, 18:41 Zgłoś
+ 297 -
Dodano: 2013-10-20, 18:41:56   przez: Inevera
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 297  Zgłoś nadużycie
20
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Dzwoni facet do sejmu
  •  Z cyklu wskaż 3 różnice
  •  Magia uczuć.
Ukryj komentarze(42)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
eMeLJey
    Ocena: 34 (glosow:34)
2013-10-24 10:59:54
Tacy ludzie powinni być z miejsca umieszczani w zakładach psychiatrycznych.

Katek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-26 23:43:22
Kastracja w cenie.

DragoDraxx
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-10-26 14:34:16
wydać tyle kasy by wyglądać jak ciota?? świat dąży ku zagładzie

PanPL
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-10-25 23:24:10
Wolal Bym Dac 5 Zl na Line Na Ktorej Bym Sie Powiesil. Niz Wygladac Jak Ten Pedal.

H3rmoL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-25 22:40:10
Dlaczego nas Bóg takim drugim bałwanem pokarał!! ; (

szkita1010
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-25 17:56:24
Na innej stronie jest pokazane jak wyglądał wcześniej. Był normalnym przystojnym mężczyzną a teraz?!

PatRyShiaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-25 14:53:27
Chciał byc Justinem a zrobił się na Justynkę :D

clauudia777
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-25 09:28:20
niby dziewczyny lecą na Biebera....nie wiem czemu, wiec pomyślał ze to jego ostatnia szansa hahahah desperant xD luuuub jest pedofilem ;P

jamon
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-10-25 08:48:12
Gdybym wyglądał jak Justin, to wydałbym tyle, żeby tak nie wyglądać....

rbk17
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-25 10:04:43
Gdybym wyglądał jak on to bym miał niezłe powodzenie, w końcu nie tylko siksy na niego lecą. Po co pozbywać się powodzenia?

dremsik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-24 23:30:40
komentarz usunięty przez moderatora

tomi2000
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-10-24 23:16:41
Twarz i fryzura są naturalne. Operacja polegała na nienaturalnym rozciągnięciu odbytu

gorilla666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-24 21:56:59
ciekawe jaja też sobie usuną żeby być dokładnie jak on :/

jyydfytdtyty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-24 21:48:21
jak pedofil to mu sie opylalo laski od 8 do 14 lat jego ;)

PanThiroris
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-24 21:06:27
no i dostanie w pierdol za bibera ;O

vacarius
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-10-24 18:30:51
Teraz każda 15 latka jego.

NN829
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-10-24 18:27:16
Jak to mówią wierzący ludzie: "Bóg nie rychliwy ale sprawiedliwy"

mkkm
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-24 18:00:42
są podobni jak Tusk i Kaczyński - każdy z nich myśli tylko o własnej dupie

Deathlike
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-24 17:37:36
i jeszcze ten napis "music" na koszulce...

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-24 17:36:14
Tylko niech sie okaże ,ze Justin to pedał ,ale dopiero wtopa 60 000 funciaków hehehehe

Tinacz93
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-24 17:07:40
Nigdy bym nie pomyślała, że można wyglądać gorzej niż ten śmieszny Justin - jednak można...

Ifrit00
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-24 16:24:28
i to jest prawdziwe wyrzucenie pieniędzy w błoto. Mógł mi dać :(

trzezwyinaczej
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-24 15:40:15
jeśli ta jego fotka w gazecie jest aktualna to nie wygląda na 33 lata ale , i tak ma posrane w głowie

sebkop
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-24 15:23:04
Widocznie czuł, że nie chce już być mężczyzną.

maciek200011
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-10-24 15:07:10
Wygląda jak pedał.

HybrydXXL
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-24 13:51:56
Coraz więcej zje...bów na tym świecie się wyhyla na publike, jak chwasty po deszczu. Trzeba mieć mocno posr-ane by coś takiego robić. Teraz więcej łazi pipasów i lewaków niż prawdziwych facetów (dziewczyny chyba będą niebawem oblegac masowo sax-szopy albo zmieną orientację)

ChosenOne
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-24 15:45:39
Masz racje. Albo pipasy i lewacy albo anafabeci. Jak dla mnie spoko, im więcej was tym bardziej docenia się nas. Mi w to graj.

ChosenOne
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-10-24 13:30:43
Dziwne czasy. 20 lat temu hipsterzy, homo, fani bibera, luntki i cała ta zgraja chowała się po domach i ukrywała ze swoimi skłonnościami - teraz nikogo już nawet nie dziwią. Ciekawe co będzie za kolejne 20 lat. Chyba tak mocno nienawidzimy własnego gatunku, że za wszelką cenę dążymy do jego unicestwienia.

Sensualna
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-24 13:14:09
w 100% wyglądal lepiej przed operacją

taboreciara
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-24 15:19:44
A skad wiesz jak wygladal przed operacja?

rzeznianumer5
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-24 18:39:11
Rozumiem, że według Ciebie Sensualna w młodości facio był Bieberem.

F.Kiepski
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-10-24 13:02:44
O rzesz kurde!! tyle mamony wydać aby se ryja pogorszyć,ja to nawet manjukira se nie zrobię ale Paździocha to żem se widział jak chodził z jakimś błotem na twarzy.Mówił że dla poprawy cery a co tam kurna można jeszcze poprawić?

letrox02
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-24 11:58:56
Zwykła operacja zmiany płci

marcind5891
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-24 11:57:36
no pewnie, że się opłacało, ile teraz małolatek nogi rozłoży jak go tylko zobaczy...

bakus747
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-10-24 11:49:53
kur*a a ja nie ma na PS3

eMeLJey
    Ocena: 34 (glosow:34)
2013-10-24 10:59:54
Tacy ludzie powinni być z miejsca umieszczani w zakładach psychiatrycznych.

ster000
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-10-24 10:35:41
nie dziwie się facetowi, ja też chciałbym wyglądać jak Justin, już mam taką fryzure jak on i takie same nosze tiszerty. Tylko nie wiem co z ptakiem zrobić.

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-10-24 10:52:47
zamień na psitkie, to oczywiste przecie.

ster000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-24 11:13:27
tak, ale czasami przydaje mi sie ptak

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-10-24 11:28:56
Przecież psitką też da się szczać.

dzieci_proboszcza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-24 11:59:39
Jak chcesz to Ci pomoge, utne i tyle.

piosz47
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-10-24 17:40:29
Ty srer do szczania kucasz?

KotekKlopotek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-10-20 19:13:34
Nawet za darmo nie powinien tego robic...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400