Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
armani7  13-10-26, 22:11 Zgłoś
+ 246 -
Dodano: 2013-10-26, 22:11:12   przez: armani7
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 246  Zgłoś nadużycie
235
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Męska solidarność
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Szkolana łazienka
  •  Kiedy Twoja dziewczyna ma lęk wysokości
Ukryj komentarze(46)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pittero
    Ocena: 29 (glosow:33)
2013-10-27 10:36:05
dobre parę lat temu pamuiętam była obniżka akcyzy co spowodowało nie spadek a wzrost wpływów dla państwa bo wódka staniała i każdy wolał kupić pewniejszy państwowy wyrób niż samemu pędzić czy kupować ruski albo z mety, nie zawsze czysta teoria przekłada się na praktykę, tym bardziej w czasach kiedy ludzie za przeproszeniem nie srają pieniędzmi, większość normalnie pijących zapewne ograniczy spożywanie a reszta przerzuci się na lewiznę

Burczyk91
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-01 20:50:51
Tak to jest jak rządzący nie mają nawet wykształcenia wyższego.

teka83
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-10-30 09:14:40
duzo jest w tym filmie prawdy, z tym ze GOWNO PRAWDY. nie mozna sie zgodic z ani jednym slowem w tym filmie. Wodka w Polsce tanieje i to tanieje rok w rok. ok 10 lat temu pol litra wyborowej kosztowalo ok 27 zl dzisiaj jest to ok 22-24zl. Ludzie i tak beda ja kupowac czy bedzie 2 zl drozsza czy 10 wiec nijak sie to ma do rzeczywistosci

tashunkewitko
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-10-30 16:27:22
Wklep sobie w wyszukiwarkę artykuł "Co to jest krzywa Laffera i dlaczego rząd powinien brać ją pod uwagę" i przestań pie rdolić, bo aż oczy łzawią.

ToRnADo147
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-29 22:22:35
"jedyny produkt narodowy .............

gangnam10
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-10-29 21:22:17
Ładny filmik puszczony przez lobby producentów alkoholu. Nijak ma się do prawdy. Ludzie i tak będą kupować.Nie róbcie scen, to tylko alkohol. Z pewnością nikt nie będzie mniej przez to kupował ani nagle wszyscy nie zaczną pędzić swojego. Lepiej żeby podwyższać akcyzę na alkohol niż na inne dobra.

tashunkewitko
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-10-29 21:43:56
Kolego, prosta ekonomia i 'Krzywa Laffera' się kłania, dowiedz się co się stało po podniesieniu akcyzy na papierosy. Ostatnio było nawet na ten temat kilka artykułów. Przeczytaj też co stało się, jak w 2003 SLD obniżyło akcyzę na alkohol. PS sorry, ale popieranie podwyżek jakichkolwiek podatków w kraju gdzie osiągnęły one już 83% (z ZUSem) jest IDIOTYZMEM.

gangnam10
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-29 23:06:50
Ja nie popieram podnoszenia podatków, tylko wolę żeby jeśli już to podnieść je na używki niż na inne dobra i tyle. Czytaj ze zrozumieniem

tashunkewitko
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-29 23:18:24
Ty też czytaj ze zrozumieniem, bo napisałem "jakichkolwiek".

prezi
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-10-28 23:43:52
a ja może jestem nienormalny ale dalej będę pił sklepowy alkohol. Kto będzie ryzykował i pił jakieś babry destylowane z płynu do spryskiwaczy

monster0
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-10-28 21:26:16
Nawet jeśli uzyskają tak duży przychód to i tak płemieł przepie*doli:-) On już będzie wiedział co z tą kasą zrobić. Przecież tylu znajomków może obdarować premiami, nagrodami, posadami...

krismobile
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-10-28 19:13:30
ludzie o 2 zl wam chodzi? pije co weekend i jak doorzę w skali miesiąca 15z czy 25zł to jakoś to przeżyje. Zresztą bez alkoholu można życ jak Cię nie stać to pij 2 razy w miesiącu. Albo pędź samogon, jest dużo lepszy niż ten syf z polmosu. Proste???

chemik79
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-31 16:50:59
teraz 2zł jutro pięć potem 10 itd.. :)

RozczochranyLep
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-10-28 18:14:05
A może o to chodzi? o kolejne poniżenie Polski! No bo zauważcie: tak jak na filmie powiedziano, że wódka to nasz jedyny narodowy produkt na masową skalę. Jesteśmy czwarci na świecie! a dzięki podwyższonej akcyzie będzie trudniej o promocję naszej wódki i tym samym nasze wpływy spadną! skorzysta na tym Rosja i USA. Oni się wzbogacą, a my zbiedniejemy. Wiadomo jaki stosunek ma nasz rząd do tych dwóch światowych mocarstw...

RozczochranyLep
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-10-28 18:17:17
...włazimy im głęboko w d0pę a i tak nic z tego nie mamy. To kolejny pomysł na podlizanie się im poprzez wzbogacenie ich kosztem nas. No i jeszcze ta szara strefa. Kto wie, kto za tym stoi. Może ci najbogatsi na świecie to kontrolują i mają z tego zyski (tak jak CIA stoi na szczycie handlarzy narkotykami) i teraz będzie miał większe? teraz alkohol, następnie ma wejść podwyższenie akcyzy na papierosy i UE zażyczyła sobie likwidacji papierosów link i mentoli z których jesteśmy największym producentem w Europie (albo przynajmniej w UE)...

RozczochranyLep
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-10-28 18:19:51
...ten przepis również uderzy w naszą gospodarkę! zapewne wzbogacą się na tym takie mocarstwa jak Niemcy, Rosja czy USA. Kolejne uderzenie w nasza gospodarkę ma uderzyć poprzez zakaz ogrzewania domów węglem czy drewnem! już teraz trąbi się o tym jakie Kraków ma zanieczyszczone powietrze, że trzeba z tym coś zrobić. Proponuje się więc promocję ogrzewania domów gazem tylko jest to droższe od ogrzewania węglem, ale nasz rząd ma to gdzieś...

RozczochranyLep
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-10-28 18:25:48
...nie muszę chyba pisać od kogo mamy gaz i kto się na nim wzbogaca. :) Dzięki ogrzewaniu gazem padną kopalnie węgla - które na te chwilę przynoszą naszemu krajowi ogromne zyski (jesteśmy drudzy w Europie pod względem wydobycia zaraz po Rosji) i to nasza największa gałąź przemysłu. Dzięki ogrzewaniu gazem jeszcze bardziej wzbogaci się Rosja naszym kosztem (i tak dużo płacimy za gaz) i inne kraje. Zostaniemy bez przemysłu, gospodarki dzięki antypolskiego rządowi (poczytajcie sobie na yelita o ich pochodzeniu). Teraz rozumiecie, że nie będzie u nas nigdy lepiej tylko jeszcze gorzej? co z tego, ż

RozczochranyLep
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-10-28 18:29:47
... co z tego, że budują u nas autostrady (najdroższe w Europie, bo ktoś musi się nachapać), skoro przy ich budowie firmy ogłaszają upadłość bankrutują a plan realizacji ciągle się opóźnia. Jesteśmy traktowani jak wypierdek świata a inwestorzy i tak do nas nie przyjeżdżają (pięknie się zapowiadają, a potem ogłaszają upadłość, wycofują się itp. Płakać się na to wszystko chce, jak to będzie w przyszłości? poza tym media co chwilę nas ośmieszają na cały świat, przez co inne narody mają nas za rasistów, ksenofobów, pijaków, nierobów (***) i jeszcze próbuje na nas zrzucić winę za nazistowskie obozy

RozczochranyLep
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-10-28 18:32:23
... promuje się u nas ścierwo z sylikonem, albo innych debili, którzy też robią nam antyreklamę. Są jeszcze plany wprowadzenia u nas języka hebrajskiego i sprowadzenia kilku milionów żydów... Nic tylko się powiesić, bo ludzie i tak mają w d0pie to, co piszę i za rok zagłosują ponownie na kogoś z piętki lewackich partii: PO, PiS, SLD, PSL lub RP (teraz TR).

tashunkewitko
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-29 09:07:13
Kolego - PLUS.

chemik79
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-31 17:00:55
dobrze ,że ktoś sam myśli a nie jak inni powtarzają tylko to co w mediach powiedzą :)

GaMeFaN1
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-10-28 18:01:15
Jeśli się nie sra pieniędzmi to się nie kupuje wódki. 2 zł za butelkę więcej i już ludzie nie kupią? Różnice odczują tylko Ci których powinno się ze wszystkich sił odgrodzić od alkoholu. Spadek akcyzy powoduje wzrost spożycia, masz rację. Dlatego się właśnie często podnosi akcyzę by przeciwdziałać alkoholizmowi. Powinno się najpierw "wybielić" szarą strefę, bo bez tego to trochę walka z wiatrakami.

DXPac
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-28 17:25:22
Nie ma co komentować dobrze mówi.

miodzjo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-28 17:10:12
Szara strefa to jest właśnie wiocha!

majkel10
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-10-28 16:52:16
Oczywiście twórcy filmiku jak większość społeczeństwa nie wiedzą, że akcyza jest z góry narzucana przez UE, w tym kraju zawsze najłatwiej jest być hejterem...

x_adam
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-28 15:36:12
skrzynka tyskiego w niemczech 9.99eu w markecie wiec nie ma jak to pic swoje piwo w obcym kraju o wiele taniej :)

tashunkewitko
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-10-28 15:47:16
Wszystko się zgadza, jednak będąc w Niemczech, kraju doskonałego piwa w życiu nie tknąłbym tych piwo podobnych szczochów zwanych Tyskim.

axolotl
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-10-28 14:44:55
Nie pitolcie, że jak wódka zdrożeje o 2 zł to przesiądziecie się na bimber u sołtysa. Kto kupuje w całodobowym dalej będzie kupował w całodobowym, a takie nie poparte żadną statystyką animowane spekulacyjki służą tylko temu żeby wkurzać i podjudzać.

tashunkewitko
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-10-28 15:50:16
Jakiś czas temu rostowski podniósł akcyzę na papierosy i co? Ano to, że budżet dostał po dupie, wzrósł przemyt, a nielegalne wytwórnie papierosów rosną jak grzyby po deszczu. Prosta ekonomia.

carmamir
    Ocena: -8 (glosow:8)
2013-10-28 13:44:55
Alkohol bedzie drozal tak jak i papierosy. Dlaczego ? Bo ludzie na poziomie ktorzy placa wiecej podatkow w ciagu 1 roku niz wiekszosc nierobow przez swoje zycie nie zamierzaja placic na szpital i opieke dla uzaleznionych. Mam nadzieje ze osoby ktore same ryzykuja zdrowie beda wyjete z darmowego leczenia. Polska pijactwo i palenie, brzydze sie biedy i cpunow (rowniez tych co chleja wode na kazda okazje). Da sie nie pic, ja wypijam moze 4 czy 5 male kieliszki szampana rocznie i nie brakuje mi alkoholu. DO ROBOTY SMIECIE

wiocha84
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-10-28 21:25:40
Brzydzisz się biedy lecz niestety pierwszorzędna bieda panuje w twojej głowie. Odpowiem ci jeszcze tak jak śpiewa nam wszem i wobec panujący Kazik..... TOŻ ROBOTY U NAS NI MA I CO TY NA TO POWIESZ....

tashunkewitko
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-10-28 13:43:53
Nie odnosicie wrażenia, że komuś bardzo zależy na rozp....oleniu tego kraju na strzępy? Na położeniu go na łopatki?

rzyletka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-28 13:19:47
U nas zawsze od dooopy strony wszystko robią. To samo z ZUSami, jakby obniżyli, więcej osób zatrudniono by na umowę, a nie na czarno, też byłby wpływ. Tak to samo jak by zalegalizował marihuanę, ci co palą i tak by palili, ci co nie chcą ich nikt nie namówi, a by był wpływ do budżetu. Wszystko robimy źle, podatki tez podnosić trzeba i wiek emerytalny, chociaż pracy nie ma, a ludzie w biedzie żyją...

backardi1980
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-10-28 12:49:38
Przestać pić i po kłopocie. Ganje palić a nie pić. Zdrowie się poprawi i przynajmniej mniej patologii będzie. Wiem, że to co piszę jest niemożliwe w kraju gdzie pod wpływem alkoholu ustawy są pisane ale pomarzyć można.

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-10-28 12:35:10
Takie przykłady głupoty można mnożyć, choćby ZUS.

jokerssxx
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-10-28 12:06:35
"Na wzroście akcyzy nikt nie zyska" (2:23) - jak to nikt? Państwa przygraniczne zyskają - może właśnie o to chodzi?

sebkop
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-10-28 11:29:05
Wzrost akcyzy oznacza zmniejszenie exportu i powstanie szarej strefy produkującej alkohol. Osobiście aż tyle nie pije, żeby to dla mnie miało znaczenie, ale dla nas wszystkich jest to zła wiadomość, bo znów zamiast zrobić lepiej, zrobili gorzej.

RozczochranyLep
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-10-28 18:11:02
Ty naprawdę uważasz, że chcieli dla nas lepiej?

susza89
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-10-28 10:23:12
Jak to opiekuncze panstwo nie dba o nas ? zaglosuje na PO albo na PIS na pewno bedzie lepiej ... mimo ,ze rzadza od zawsze i jestesmy coraz biedniejsi :D

pittero
    Ocena: 29 (glosow:33)
2013-10-27 10:36:05
dobre parę lat temu pamuiętam była obniżka akcyzy co spowodowało nie spadek a wzrost wpływów dla państwa bo wódka staniała i każdy wolał kupić pewniejszy państwowy wyrób niż samemu pędzić czy kupować ruski albo z mety, nie zawsze czysta teoria przekłada się na praktykę, tym bardziej w czasach kiedy ludzie za przeproszeniem nie srają pieniędzmi, większość normalnie pijących zapewne ograniczy spożywanie a reszta przerzuci się na lewiznę

babkaceska
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-10-26 23:29:05
wg mnie powinnny być wiekszy podatek na cygary itp. bo to dużej czesci spoleczenstwa przeszkadza jak jeden z drugim smierdzi komus pod oknem

INRI
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-28 17:17:17
a wg mnie na cygany, a reszta jak wyżej

vacarius
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-10-26 22:25:45
Wzrost akcyzy sprawi ze USA i Francja przestanie importować polską wódkę? Co za głupy pi...ą akcyza jest tylko na polski rynek. Za granice jest sprzedawana bez akcyzy i dlatego tam polska wódka jest tańsza niż w Polsce! A bary przeważnie trzepią kasę na piwie a nie na wódce a więc nie zbankrutują.

babkaceska
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-10-26 23:27:26
tam nie jest nic powiedziane ze bezposrednio, tylko posrednio przez mniejszą reklame

vacarius
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-10-26 23:44:25
Gdyby zalegalizowano marihuanę to dopiero mieli by stratę z akcyzy. Bo ludzie przestaliby pić a marihuanę trudno byłoby akcyzą obłożyć bo ludzie uprawialiby sami na działkach. No ale cóż kasa dla Państwa to nie wszystko. Obywatel tez powinien mieć swoje prawa.

vacarius
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-10-26 23:46:30
Zaoszczędzilibyśmy na leczeniu przepitych wątrób i wielu innych chorób do których alkohol się przyczynia. A marihuana nie powoduje żadnych chorób a nawet kilka leczy.

carmamir
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-28 13:47:00
Dlaczego mowisz ze cpuny to ludzie ? Wygladaja jak oni, sa robotnikami i niewolnikami rasy Panow i to wszystko.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400