Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Solpol  13-11-05, 19:50 Zgłoś
+ 224 -
Dodano: 2013-11-05, 19:50:31   przez: Solpol
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 224  Zgłoś nadużycie
43
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Rzuciła się na niego, więc ją szybko uspokoił
  •  Co to będzie
  •  A Polsat jak zwykle w swoim stylu
  •  Za co im płacą?
Ukryj komentarze(33)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Nasi
    Ocena: 11 (glosow:25)
2013-11-20 18:58:17
naprawdę dziewczyn to nie kręci, tak jak facetów wieszaki modelki :/

GMOzabija
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-17 01:13:48
kutas zaczyna mu sie od boku

strzalka7
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-12-09 19:36:37
On jest cudowny !!!!!!!!!!!!

MarekAmsterdam
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-24 17:23:45
wciecia rewelacyjne,szkoda ze za bardzo zrobiony...

TestujeTylkoHah
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-11-22 14:48:20
Mniam ciasteczko :D to zdj wstawił jakiś zakompleksiony facet i wszyscy faceci, którzy uważają go za chucherko lub pedała...kompleksy oj kompleksy ja uwielbiam takich facetów , tacy są najlepsi :D

dosiant
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-11-21 22:58:46
pewnie, bo lepiej być owłosionym, brodatym spaślakiem. młody ma sylwetkę absolutnie w moim typie, uwielbiam chudzielców :)

jaa28
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-11-21 22:04:11
Jakaś taka penisowata sylwetka jak ku**s wygląda

kriss92
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-11-21 19:52:16
ladnie edytowal ten brzuch haha,cos dlugi wogole xD

arek123jol
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-11-21 18:02:52
jaki pedał z ciebie

Big_John
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-11-21 10:39:08
Wszystko ladnie pieknie ale w starciu z przypakowanym 10 latkiem nie ma szans

mikoss
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-21 08:26:14
gejus pospolitus

DkNG
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-11-21 07:02:52
Ale dziuniek xD

oczko44
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-20 23:21:34
Jak byście mieli do jajec przywiązane kowadło to tez by was tak naciągnęło.

Dave2024
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-11-20 22:47:21
Śliczny jest ;**

koziol
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-20 22:21:28
...yyy... czy to lalka tzw ken? O_o tak sztucznie wygląda.

trendy21
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-11-20 21:54:13
mnie sie tam podoba

Patriotka
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-11-20 20:42:54
Jakoś nie kręci mnie ten wychudzony i wydłużony tułów, pewnie w dodatku ma krótkie nóżki.

Patriotka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-20 20:41:42
komentarz usunięty przez użytkownika

BoaKsztusiciel
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-11-20 20:38:00
znam go z widzenia. Mieszka na Pradze północ. Kiedyś razem obciągaliśmy druta dwóm dresom w metrze. było fajnie:)

mercedess
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-11-20 20:00:41
Jeszcze niżej powinien te spodnie opuścić, przecież i tak nic tam nie ma.

kasiasz7
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-11-20 19:57:38
Góra, od żeber do głowy (bez tej pedalskiej czapeczki) jest całkiem fajna, a reszta meh... ;)

ErgMooi
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-20 19:42:15
Całkiem nie w moim typie ale mięśnie ma ładnie wyrobione :P gdzie ta wiocha? ;>

h3h3
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-11-20 21:02:10
E tam. Ja jak schudłem, to mi się mięśnie pojawiły i to ładniejsze i większe niż na zdjęciu -) Takie to ma każdy facet, który zwyczajnie nic nie ćwiczy, tylko niektórzy schowane po tłuszczem -)

kapoli69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-20 19:01:40
komentarz usunięty przez moderatora

monster0
    Ocena: -7 (glosow:17)
2013-11-20 19:00:26
Autor jest pewnie grubym wieprzem. Gościu ze zdjęcia jest jak najbardziej normalny. Umiarkowane niskie bf, dobrze ubite. Poczytaj sobie o typach budowy ciała a zobaczysz, że twój typ endomorficzny z tendencją do gromadzenia sadła nie jest jedynym typem.

Nasi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-20 19:05:12
mój facet jest mezomorfikiem, szczęściara ze mnie :D

ikswohceicjow
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-21 14:32:38
Nasi czy szczęściara to nie wiem bo mezomorfik to typ charakteryzujący się wytrzymałością mniejszą od endomorfika, absolutne przeciwieństwo ektomorfika, dlatego Mariusz Pudzianowski swoją naturalną wytrzymałością dostawał zadyszki po minucie, generalnie mezomorfik nadaje się jedynie do kulturystyki o innych sportach lepiej niech nie myśli

Nasi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-21 14:46:44
ładnie wygląda i masz rację, raczej w maratonie nie będzie brał udziału, ale z drugiej strony nie jest tak napakowany by się zmęczyć byle biegiem po 10 min. :)

monster0
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-21 16:15:29
@ikswohceicjow, że się tak wyrażę, co ty pie*dolisz? Mezomorfik jest najlepszym typem budowy. Najbardziej wszechstronnym. Prawdą jest, że na biegach długodystansowych się nie sprawdzi, ale ile jest dyscyplin jeszcze? Mezomorficy dominują w sporcie.

dosiant
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-21 23:04:03
@monster0 szkoda, że mogę dać tylko jednego plusa :)

Nasi
    Ocena: 11 (glosow:25)
2013-11-20 18:58:17
naprawdę dziewczyn to nie kręci, tak jak facetów wieszaki modelki :/

loveconnected
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-20 21:16:39
Przecież jemu nie chodzi o dziewczyny... ;)

sebkop
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-21 22:05:41
Jakich facetów kręcą wieszaki. Co to za kobieta, jak nie ma za co złapać, a jak klepniesz w pupę, to się na trzy części łamie.

monster0
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-20 18:58:05
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300