Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Co ona miała na myśli?
Podlasiak1977  13-11-09, 17:25 Zgłoś
+ 356 -
Dodano: 2013-11-09, 17:25:32   przez: Podlasiak1977
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 356  Zgłoś nadużycie
49
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Siekierezada w wersji hard
  •  Wiara
  •  Zamówił komputer przez internat
  •  Zielona wyspa, dobra zmiana, teraz niebo-dla kogo to
Ukryj komentarze(173)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Jozinox111
    Ocena: 59 (glosow:83)
2013-11-11 11:04:53
Tu chodzi o to że aby być Polakiem (znać polski jeżyk, tradycje, zwyczaje i postępować jak Polak) należy wychować się w Polsce, w polskiej rodzinie i chodzić do polskiej szkoły. Osoba która urodziła się w Polsce w polskiej rodzinie, ale wychowała się np. w Norwegii, w norweskiej rodzinie i szkole, nie będzie polakiem, tylko Norwegiem z polskimi korzeniami.

the1000i1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-02 19:48:35
komentarz usunięty przez moderatora

Laserek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-27 17:18:24
nie tłumaczcie dla idiotów co to znaczy bo i tak nie skumają, niech zostanie jak jest i niech nie mądrzy ludzie siedzą na takich portalach jak ten cały dzień i nie mieszają się w cokolwiek związanego jest polityką

hoolsfans
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-11-16 19:41:37
miała na myśli że jest idiotką !

MrTomikomi
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-11-14 00:55:03
Autor jest idiotą czy kabareciarzem? Każdy rodzi się człowiekiem i to jest wartością nadrzędną. Fanatyzm religijny, nacjonalizm , głupota to cechy nabyte.

egonem
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-14 10:11:33
Jestem dumny że urodziłem się w Polsce ,choć nie jestem fanatykiem . Miłość do tego kraju to nie lada wyzwanie. Jest tyle powodów by tego nie robić a jednak się kocha.

xhardcore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-13 13:23:12
komentarz usunięty przez użytkownika

xhardcore
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-11-13 13:21:38
Dlaczego ładne dziewczyny zazwyczaj mają brzydkie haraktery? :(

MrTomikomi
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-11-14 00:57:08
Dlaczego prawicowcy to zawsze intelektualne miernoty?

mllody325
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-11-13 13:02:07
Ja urodziłem się w Polsce i mam polskie korzenie czuje się i jestem POLAKIEM !

mllody325
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-13 13:00:02
JAK MYŚLICIE ILE DZIEKI TAKIEJ TOLERANCJI POTRWA WOLNOSC SLOWA I POSZANOWANIE DLA DANEGO KRAJU ORAZ JEGO USTROJU ??

mllody325
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-13 12:57:39
MOZNA GLOSIC I MOWIC O MILOSCI I TOLERANCJI ALE WSZYTSKO MA SWOJE GRANICE JESLI KTOS WCHODZI DO NASZEGO KRAJU I ZACZYNA ŻĄDAĆ TO COS JEST NIE TAK POPATRZCIE CO SIE DZIEJE ZA GRANICA JA CZUJE SIE POLAKIEM U RODZIELM SIE NA POLSKIEJ ZIEMI I MOJE KORZENIE TAKZE SA POLSKIE I TO SZANUJMY NASZ PRZYNALEŻNOŚĆ NASZ KRAJ BRALEM UDZIAL TERAZ W MARSZU W wARSZAWIE DLACZEGO WYZYWAJA NAS FASZYSTAMI ITP ?? PRZECIESZ TO ZE SIE IDZIE NIE ZNACZY ZE SIE EJST FASZYSTA DLA MNIE WY LEWAKI JETESCIE GORSI BO ATAKUJECIE LUDZI KAMIENIAMI I BUTELKAMI ZAZ TO ZE MAJA ODMIENNE POGLADY OD WAS !!! CZY WAM KTOS UTRUUDNIA MARSZ

mllody325
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-13 12:37:40
jak chcecie miec to co maja angole i zabojady to dalej pozwalajcie na tego typu tolerancje a juz nie dlugo muzulmanie beda chodzic w protestach i wyzywac katolikow !!! ludzie gdzie wasze mozgi ?? jak was matka z ojcem chowali ?? jestesmy katolikami i nie pozwolmy na to by muzulmanie czy zydzi wprowadzali swoje prwawa np szariad ! u nich nam by na to nie pozwolili boze ludzie otwórzcie oczy !!! u nich by nas zabili za to a my mamy sie godzic by po kawalku przejmowali nasz kraj jak w Anglii oraz francji i nie tylko ??!!

Pery77
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-13 18:23:27
Głupoty piszesz. Nikt nie rodzi się Polakiem czy Niemcem. Rodzimy się ludźmi a dopiero potem wrastamy w jakiś naród. Tak jak nikt nie rodzi się katolikiem. Z reszta religie tylko ogłupiają i zamiast protestować przeciwko islamowi czy judaizmowi lepiej olać wszystkie religie bo wszystkim chodzi tylko o jedno- władzę i kasę...

mllody325
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-13 12:34:08
zasrańcie z anitfa !!! szkoda ze skoro tak glosicie ta tolerancje to kto rzucał butelkami z benzyna z dachu na marszu nie podległości zakłamane świnie !!! to wy jestescie faszystami gdzie wasza tak bardzo głoszona tolerancja ??!! zeby w normalnych ludzi rzucac cegłami itp ... !!!! zasrańce jedne wole byc nietolerancyjny a dbac o wlasny kraj !!! wszystkich antifa oraz muzułmanow itp wypieprzyc z kraju albo dac do zrozumienia jak to zorbil juz PUTIN oraz Pani Premier Australii ze jak sie nie podoba to wypad !!!! jestem narodowcem kochajacy swoj kraj !!! won szaranczno !!! POLSKA dla POLAKOW i ja

lichyziom
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-13 00:27:57
ruda jest

sylwester2712
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-11-12 19:24:55
to waszym zdaniem jak urodzi sie tu jakiś muzułmanin dostanie obywatelstwo bo tu sie urodził i za 30 lat bedzie wysadzał polskie szkoły zabijał rodowitych polaków nawoływał do zniszczenia kultury i zapomnienia o historii polskiej bedzie mówił ze polska jest zła to zasługuje na miano nazywania go polakiem ? moim zdaniem aby dostac obywatelstwo trzeba sie zasymilować z polskim społeczeństwem i trzeba starać się o dobro państwa a za każde przestępstwo czy nawoływanie nienawiści religijnej czy politycznej ekstradycja do kraju pochodzenia

Big_John
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-12 18:42:30
Moze to ze Nie ma takiego (tytulowy 'Nikt'), który by się nie urodził polakiem. Czyli wniosek jest taki, że wszyscy jesteśmy polakami. Wedlug mnie troche dziwna ta zagadka.

n00bek12
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-12 16:03:23
komentarz usunięty przez użytkownika

balbinka77
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-11-12 09:46:43
komentarz usunięty przez użytkownika

Peterz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-13 11:43:49
Nie jest przerobiony obejrzyj sobie filmik na youtube "Antyfaszysta" odkrywa bezsens swojego transparentu"

BoaKsztusiciel
    Ocena: -12 (glosow:18)
2013-11-12 00:28:01
też byłam na tej stypie i było za*ebiście!! yebać polaczkowatych faszystów. :))

Jozinox111
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-11-11 20:12:47
komentarz usunięty przez użytkownika

kulkaoolo
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-11-11 18:11:12
czy tylko mi to wygląda na zmanipulowany obrazek

RozczochranyLep
    Ocena: 1 (glosow:29)
2013-11-11 18:04:15
I znowu ta najbardziej faszystowska, nietolerancyjna z zapędami totalitarnymi nieinteligentna grupa podludzi zwanych Lewacy. Oni powinni mieć własne rezerwaty, bo są niebezpieczni dla otoczenia. Hitler dobrze wychował swoich maluczkich.

mariuszewski
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-11-11 17:46:50
jak ładna tak głupia

byleth
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-11-11 17:43:20
Dziwie się, że autor nie rozumie tak prostej rzeczy. Rodzisz się człowiekiem a nie Polakiem, prawicowcem, czy socjalistą. Bycie Polakiem to rzecz nabyta, wyuczona, wpojona w szkołach i w domu. W momencie narodzin jesteś człowiekiem po prostu. Bez narodowości i przekonań politycznych.

kawalrafala
    Ocena: 9 (glosow:19)
2013-11-11 16:20:59
Ruda ma trochę racji. Rodzisz się człowiekiem, a to czy Polakiem to zależy pod jaką szerokością geograficzną:) Np. Jackson urodził się Murzynem, a zmarł jako biały, Analny Jurek jest Żydowskim sateuszem choć urodził się w polskiej katolickiej rodzinie, Grodzki był facetem a zdechnie jako istota humanoidalna... Różne rzeczy się dzieją:)

closterable
    Ocena: -9 (glosow:11)
2013-11-11 15:38:52
Hahahaha ciekawe czy sie teraz wstydzi :) chociaż ruda jest to sie pewnie nie wstydzi.kto zrozumie rudych.

kondii84
    Ocena: -9 (glosow:13)
2013-11-11 15:00:42
wybacz Cię jej JEST RUDA :) a tego nikt nie zrozumie :)

zombic
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-11-11 15:59:23
^Jestes Debil

soper
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-11-11 14:59:48
no ty pewnie jak sie urodziles to byles gownem

antylewak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-11 14:49:13
komentarz usunięty przez moderatora

WMG1945
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-11-11 14:45:01
Co te lewaki maja w glowach?Po ch.. robili ten marsz w rocznice ''Krysztalowej Nocy" w Warszawie.Mogli do niemiec jechac.Banda idiotow ktora wszedzie widzi nazizm,faszyzm i ch.. wie co.URODZILEM SIE POLAKIEM!!!

bobikson20
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-11-11 14:38:55
no jak ktoś nazywa sie Nikt albo jest nikim to raczej nie jest Polakiem zreszta ja tego noe rozumie i wiem o co chodzi bo ja wole być Polakiem niz Nikim.

kulkaoolo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-11 18:07:56
co????????????? Zapisz się na lekcje języka polskiego i naucz się budować zdania.

POLSKAPANY
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-11-11 14:24:38
Jej chodzio o to, że nikt nie rodzi się lewakiem tzn, że lewakiem się zostaje a nie jest od urodzenia, od urodzenia to się jest np polakiem albo czyimś synem czy córką. Nie wiem tylko po co jakiś barani łeb zmienił w photoshopie "lewakiem" na "polakiem"

shark7
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-11-11 14:17:43
Ja urodziłem się Polakiem i nie muszę się tego wstydzić, jak dla mnie jest to głupie hasełko.Kim ma się rodzić ktoś zrodzony z obywateli polskich przynależących terytorialnie do Rzeczpospolitej Polskiej.

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-11 16:14:04
Większość tego nie może pojąć, mają mentalność betonu.

tasior777
    Ocena: 1 (glosow:19)
2013-11-11 13:44:47
niby ładna dziewczyna a taka sieczka w głowie jakby jej Biedroń, Grodzkie i wojewódzki do łba nasrali

wieszjak
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-11-11 13:40:30
ja urodziłem się w Polsce, w Polskiej rodzinie i dostałem za to obywatelstwo Polskie więc chyba jednak urodziłem się Polakiem

michalng
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-11-11 13:48:30
W języku polskim przymiotniki piszemy z malej litery.

maximax
    Ocena: 8 (glosow:16)
2013-11-11 13:02:56
komentarz usunięty przez użytkownika

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-12 19:17:37
Widzisz za to ,ze jestes Polakiem nazbierałeś minusy .. Ku..wa nigdy nie zrozumiem tego totalnego debilstwa. pierd..na poprawnosć dla hołoty.Też jestem Polakiem i nazywają mnie nacjonalistą,chore!

trzezwyinaczej
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-11-11 12:45:19
nacjonliści sryści lewaki sraki , jakie ulongi w tym tłumie, zostańcie w domach ze swoimi pogladami i nie zasmiecajcie stolicy

Nick-T_00
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-11-11 12:38:45
Dorabiacie ideologię do gówna. Ta laska nawet nie wie czemu niosła ten transparent. Podobnie jak inni lewacy. Zobaczcie na YT. Wystarczy wpisać: ""Antyfaszysta" odkrywa bezsens swojego transparentu". Dziękuję, dobranoc.

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-11-11 12:42:31
Dobre :)

plemiona1234
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-11 13:22:06
niestety ale masz rację , parafrazując ten transparent , nikt nie rodzi się mądry

sebkop
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-11-11 12:37:40
Taki niewinny tekst, który może mięć wiele znaczeń, a potrafi w niektórych wyzwolić tyle nienawiści i agresji. Jak zwykle to samo, lewak, żyd.....wszyscy jesteśmy Polakami, ale niektórzy zapominają, że każdy ma prawo do własnych poglądów i wiary, skrajna prawica i katolicyzm nie czyni nikogo Polakiem.

naryaasha
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-11-11 12:22:52
Fajnie ze w oryginale jest napisane, nikt nie rodzi sie LEWAKIEM. Gratuluje manipulacji :)

michalng
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-11-11 12:16:43
Przecież ona ma racje ? Bo przecież do "bycia Polakiem" nie wystarczy mieć polskich rodziców. "Bycie Polakiem" to zdecydowanie więcej. To kwestia zarówno urodzenia jak i wychowania czy wyboru drogi życiowej.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-11-11 12:28:07
Ale każdy kto ma polskich rodziców rodzi się Polakiem. Później może wyrzec się zrzec obywatelstwa Polskiego ale Polakiem i tak zawsze zostanie. Na Polskość składa się nie tylko urodzenie z polskich rodziców ale także tzw. "polska dusza". Nie chodzi tu oczywiście o duszę w sensie religijnym ale o świadomość narodową, umiłowanie tej ziemi i historii która tu się wydarzyła.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-11 12:42:29
Co to są polscy rodzice ? Co z tymi którzy swoich rodziców nie znają ? Albo z tymi którzy mają rodziców różnych narodowości ? Obywatelstwa do "bycia Polakiem" nie mieszaj bo to kompletnie inne pojęcia. Kto twoim zdaniem był Polakiem ? Feliks Dzierżyński czy admirał Unrug ?

damian.szefo
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-11-11 12:57:19
Polscy rodzice to obywatele polscy który czują Polakami. Inną sprawą jest to że ktoś kto urodził się Niemcem jak np. admirał Unrug czuje się Polakiem, dla Polski żyje, pracuje, walczy i umiera. Nie odbieram Polskości takim osobom, wręcz przeciwnie podziwiam ich za to że potrafili się w Polsce zakochać. Czy można być Polakiem nie posiadając polskiego obywatelstwa? To trochę byłoby dziwne. Dzierżyński był niestety Polakiem, ale czuł się obywatelem radzieckim. To wszystko nie zmienia faktu że urodzenie determinuje o przynależności do konkretnej narodowości. To jak niechciany tatuaż, usuniesz go a

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-11-11 12:58:21
ale blizna pozostanie.

michalng
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-11 13:23:36
Obywatelstwo nie ma tu nic do rzeczy. Czy Piłsudski miał polskich rodziców (urodził się Polakiem ?) ? Bo jego rodzice polskimi obywatelami nie byli (Polska nie istniała) Obywatelstwo to obywatelstwo. Można być Żydem, Ukraińcem czy Wietnamczykiem i mieć polskie obywatelstwo. Przyznanie czy odebranie obywatelstwa to decyzja administracyjna. Czy Generałowie Anders był Polakiem ? w 1946 roku odebrano mu obywatelstwo polskie. Nie przestał od tego być Polakiem przecież. I sam sobie przeczysz. Dzierżyński nigdy polskiego obywatelstwa nie posiadał (nawet przez sekundę). Był Polakiem czy nie?

shark7
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-11 14:20:16
Urodzić się kimś a być kimś to duża różnica...tam jest jasno napisane o urodzeniu a o ile mi wiadomo urodzenia nikt nie zmieni.

michalng
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-11 14:43:29
No i ja właśnie staram się dowiedzieć kto rodzi się Polakiem a kto nie. Otrzymałem odpowiedz ze ten kto ma "rodziców posiadających polskie obywatelstwo i czujących się Polakami". i z tym dyskutuje. Bo po pierwsze - moim zdaniem obywatelstwo nie ma znaczenia a po drugie "poczucie" rodziców to też chyba nie najlepsze kryterium.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-11 15:53:46
Obecne ustawodawstwo nie przewiduje odebrania obywatelstwa, można się go tylko zrzec. Obywatelstwo ma bardzo dużo do rzeczy. Jak można być Polakiem nie posiadając Polskiego obywatelstwa? Piłsudski urodził się wtedy gdy Polski nie było a zatem nie mógł mieć obywatelstwa, nie mniej jednak gdy Polska powróciła na mapy obywatelstwo Polskie posiadał a zatem było to dla niego ważne, inaczej nie przyjął by jego. Próbujesz wykreować pogląd że można być Polakiem nie posiadając naszego obywatelstwa a według mnie to śmieszne. Co do Dzierżyńskiego odpowiedziałem, mam ci powtórzyć?

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-11 15:55:15
Tak jak napisach sharr7 urodzenia się nie zmieni!

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-11 20:27:29
Piłsudski był Polakiem nie posiadając obywatelstwa, Anders był Polakiem bez obywatelstwa też, twierdzisz ze Dzierżyński był Polakiem. Czyli można być Polakiem bez obywatelstwa czy nie ? Obecnie nie można odebrać obywatelstwa ale przed 99 rokiem odbierano je dość często, czy to w wyniku decyzji politycznych, czy ze względu na powojenną zmianę granic czy z innych powodów. Czy Polacy z kresów którzy po 17 września zostali obywatelami ZSRR przestali być Polkami ?

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-11 20:34:12
Czy Polacy którzy walczyli za Polskę w polskiej Armii na zachodzie a po wojnie nie zdecydowali się na powrót do Polski nie byli Polakami ? Czy żołnierze AK którzy uciekli z Polski z obawy przed stalinowskimi represjami przestali być Polakami ? Byli Polakami pomimo tego ze nie byli obywatelami Polski. Nie można komuś odebrać bycia Polakiem, obywatelstwo można.(Choć obecnie wymagało by to zmiany konstytucji).

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-11 20:46:07
Michaling widzę że nie rozumiesz o co tak na prawdę chodzi. przykłady które podajesz świadczy o dużej znajomości historii. Uważam że nie można być Polakiem nie posiadając polskiego obywatelstwa, dotyczy to jednak ludzi nam współczesnych. Jak Piłsudski mógł wystąpić o Polskie obywatelstwo skoro nie było Polski? Był polakiem ale nie mógł być obywatelem Polski bo Polski nie było. Nie mniej jednak gdy Polaka była to nie odrzucił obywatelstwa. O byciu Polakiem decyduje parę czynników, głównymi są jednak obywatelstwo Polskie, zrodzenie z rodziców Polaków i miłość do Polski. Po raz kolejny powtarzam

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-11 20:54:34
co to za Polak jak nie ma polskiego obywatelstwa. Anders obywatelstwa się nie zrzekł tylko mu odebrano i odebrała mu komunistyczna władza z powodów czysto politycznych. Podejrzewam że chcesz postawić w jednym szeregu Andersa i żołnierzy AK który uciekli albo nie mogli wrócić do Polski, którym odebrały obywatelstwo władze komunistyczne z tymi co wyemigrowali za chlebem i tak im się spodobało że nie chcą wracać. Uważasz ich pewnie za pełnoprawnych Polaków, podobnie ich dzieci i wnuki. Nie zgadzam się na znak równości.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-11 21:42:53
Polak bez polskiego obywatelstwa może być tak samo dobry albo lepszy jak ten z obywatelstwem. Anders jest tego przykładem. Wybrałem Andersa, AK-owców czy Piłsudskiego bo w to czy byli Polakami tylko idiota może wątpić. Byli Polakami a nie mieli obywatelstwa. Tak jak wielu innych. A twoje "podejrzenia" to kompletne bzdury.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-11 21:48:48
Nie staram się niczego porównywać tylko pokazać Ci ze wielu Polaków, wspaniałych Polaków, nie miało obywatelstwa. Nie miało a jednak byli Polakami. Bo można być Polakiem a nie mieć obywatelstwa.

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-11-11 22:17:56
Owszem ale ilu z tych wspaniałych Polaków nie miało obywatelstwa z wyboru? nie mieli albo dlatego że Polski nie było albo dlatego że im komuna je zabrała.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-11 22:32:41
Wielu nie miało "z wyboru". W czasach komuny jeśli decydowałeś sie zdobyć inne obywatelstwo traciłeś polskie (nie można było mieć obywatelstwa polskiego i jakiegoś innego). Jak po wojnie decydowałeś się na zostanie na zachodzie (czy to z przyczyn politycznych czy ekonomicznych) i na obywatelstwo np brytyjskie traciłeś polskie

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-11 22:45:17
A to tylko wiek XX. Wczesniej było jeszcze ciekawiej bo coś takiego jak obywatelstwo wogle nie istniało.

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-11-12 17:35:25
I dlatego rozważanie to dotyczy nam współczesnych a nie Piłsudskiego czy Dzierżyńskiego. Dziękuje za wymianę poglądów. Miło jeżeli robi się to na poziomie z osobą z wiedzą historyczną i którą rozmówcę o innym zdaniu nie obrzuca obelgami, co nie jest takie rzadkie na tym portalu. Pozdrawiam

drago35
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-11-11 12:06:12
Ja urodziłem się Polakiem rudzielcu :)!

thenatoorat
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-11-11 12:00:23
w tym przypadku sprawdza się powiedzenie że kobiety są albo ładne albo mądre

Mkymikey
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-11 12:00:08
Do wszystkich "mądrych", wypowiadających się tutaj, widać, że nikt Wam nie wmówi, że czarne jest czarne a białe jest białe.

enteros
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-11-11 11:40:17
pewnie wójtem gminy jest prawdziwy Polak-Katolik z PSL lub nie daj Boże z PiS i chroni okupanta watykańskiego na wsi. Ludzie muszą żyć w ukryciu bo klecha co niedziele grzmi z ambony o tym jacy wszyscy są źli i niedobrzy i nie daja na tacę. druga sprawa ludzie boją się powiedzieć kim są np. gejami, lesbijkami, muzułmanami bo boją się okupanta watykańskiego, no bo przecież co księżulek sobie pomyśli? na wsi nie można być sobą, współczuję tego tym ludziom pomimo że jestem hetero, nie mogą być innej orientacji i wyznawać innej religii.

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-11-11 11:58:44
Okupant Watykański? Głupiś jak but!

tasior777
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-11-11 13:49:14
parafrazując transparent tej rudej ze zdjęcia uważam, że akurat ty enterosie urodziłeś się kretynem i kretynem umrzesz niestety

enteros
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-11 13:50:41
I co w tym dziwnego? Okupant jak to Okupant okupuje. Z tym, że ten pochodzi od Watykanu i okupuje nasz kraj. Jakieś pytania jeszcze?

damian.szefo
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-11-11 15:57:46
A w czym ta okupacja się wyrażą? Czy ktoś zmusza cię do posługiwania się językiem włoskim czy łaciną, zmusza cię do płacenia daniny na rzecz Watykanu, pod bronią zapędza do kościoła? Czy straż papieska stoi na każdym rogu ulicy? Jak nie znasz naczenia tego słowa to go nie używaj.

enteros
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-11-12 19:50:28
szefo głąbie, wyraża się tym, że jak moi rodzice (starzy już, warto wspomnieć) nie stawią się raz w niedzielę w kościele to potem klecha grzmi z ambony i nazywa ich po nazwisku, że nie było. A później mają przerąbane u ludzi ze wsi, bo wiadomo tam panuje ta katolicka mentalność, to co powie księżulek jest najważniejsze i mamy się tego trzymać.

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-11-12 22:33:26
Dziękuje za pokazanie jakim jesteś tolerancyjnym człowiekiem, brawo! Nie ma się argumentów to się innych obraża. Świadczyć to co napisałeś może co najwyżej że masz niefajnego proboszcza. Sam mieszkam na wsi i nie zdarzyło mi się żeby ksiądz w mojej albo okolicznych parafach kogokolwiek wyzywał i to po nazwisku za to że nie był w kościele więc chyba bajki opowiadacz. Poza tym nie jest to dowód na okupację watykańską tylko na głupiego księdza o ile piszesz prawdę. Ach wy ateiści jesteście aniołami dobroci, pokoju i tolerancji ale tylko dla innych ateistów.

Krasnolistka
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-11-11 11:24:56
NIKT nie rodzi się Polakiem, NIKT rodzi się nikim i nikim pozostaje. Polakiem rodzi się prawdziwy KTOŚ. A co?

Robert_Pronge_1
    Ocena: 2 (glosow:16)
2013-11-11 11:20:16
komentarz usunięty przez moderatora

Robert_Pronge_1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-11 11:22:22
komentarz usunięty przez moderatora

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-11-11 11:24:37
komentarz usunięty przez użytkownika

mleko3.2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-11 11:25:13
komentarz usunięty przez moderatora

piotrek2011m
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-11-11 11:32:31
Tyle, że są to synonimy słowa KSIĄDZ

moczita
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-11 12:02:20
Pedofil?:D

vertonik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-11-11 11:20:12
zacznijmy się szanować

foytaz
    Ocena: 3 (glosow:21)
2013-11-11 11:15:16
...i właśnie w to miejsce gdzie stoi ta szmata powinny wpaść puszki z sarinem.

jedziemmalina
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-11-11 11:08:34
Lewe rude zakłamamnie.

gurool
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-11 11:17:16
nie daleko pada prawdziwe jabłko od prawdziwej jabłoni ;]

Jozinox111
    Ocena: 59 (glosow:83)
2013-11-11 11:04:53
Tu chodzi o to że aby być Polakiem (znać polski jeżyk, tradycje, zwyczaje i postępować jak Polak) należy wychować się w Polsce, w polskiej rodzinie i chodzić do polskiej szkoły. Osoba która urodziła się w Polsce w polskiej rodzinie, ale wychowała się np. w Norwegii, w norweskiej rodzinie i szkole, nie będzie polakiem, tylko Norwegiem z polskimi korzeniami.

karach
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-11 13:14:15
Moje dzieci urodzily sie we Wloszech ale maja rodzicow Polakow i sa wychowywane po polsku tzn.mowia po polsku,jedza nasze potrawy, kibicuja Reprezentcji Polski i Gornikowi Zabrze ale chodza do wloskiej szkoly czyli wg. ciebie nie sa Polakami????

bobikson20
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-11 14:43:21
i tak ten krótki slogan można interpretować na 100000 różnych sposobów powinna szerzej się na ten temat wypowiedzieć. a jeśli chodzi o obywatelstwo np. jak chce być francuzem znając ich tradycje i zwyczaje mowę i ogólnie żyjąc tam już jakiś to nie mogę nim być ? oczywiście ze mogę. Mogę być kim chce kiedy chce i jak chce. a lewicowe poglądy zabijaj wolność i wyobraźnie.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-11 16:13:00
karach bardzo ładnie z twojej strony że wychowujesz tak swoje dzieci ale naprawdę uważasz że będą Polakami i będą nimi twoje wnuki? Myślę, że będą czuły sentyment do polski ale Polakami nie będą. Popatrz jak wchłonęło się setki tysięcy imigrantów na ;przestrzeni naszej historii, twoje dzieci też to czeka, chyba że wrócisz do Polski.

vacarius
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-11-11 10:49:52
Na bycie Polakiem trzeba zasłużyć. Gdy ktoś się urodził w Polsce ale gdy chodzi i rozwala ławki w parku lub na stadionach czy to jest Polak? Ktoś kto niszczy Polskę ten nie jest Polakiem!

pajakpajak
    Ocena: 3 (glosow:17)
2013-11-11 11:44:54
Czyli trzeba ustalić skąd pochodzi nasz rząd.

scooter111
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-11 15:15:19
niesamowite -ale musze sie z TOBA zgodzic W 100%

aneta.buziaczek
    Ocena: -2 (glosow:24)
2013-11-11 10:31:40
Ma na mysli, ze jest uposledzona na umysle podobnie, jak caly lewacki spęd bioracy udzial w tej dziwacznej mianifestacji glupoty

Robert_Pronge_1
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-11-11 11:06:22
komentarz usunięty przez moderatora

vacarius
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-11-11 10:31:08
Wszyscy rodzą się ateistami!

vacarius
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-11-11 10:29:09
komentarz usunięty przez użytkownika

Robert_Pronge_1
    Ocena: -3 (glosow:23)
2013-11-11 10:22:37
komentarz usunięty przez moderatora

LOCO87
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-11-11 10:22:11
tak wszyscy rodzą się niemowlakami..

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-11-11 10:05:09
Ta prześliczna lewaczka wyrosła z tym transparentem, niczym słonecznik na kupce gnoju.

davidstar
    Ocena: 6 (glosow:24)
2013-11-11 10:01:32
komentarz usunięty przez użytkownika

damian.szefo
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-11-11 10:07:39
Może to brutalnie zabrzmi i jest bardzo niepopularne ale jedyną korzyścią jaką wynieśliśmy z II wojny światowej jest to że Polska stała się jednolita narodowościowo i kulturowo. To z kolei przyczyniło się do tego że nie było sporów na tym tle i przyczyniło się pośrednio do zwycięstwa Solidarnośći.

Miodoslaw
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-11-11 10:21:20
Do lewaka mi daleko i mógłbym dać plusa, gdyby nie: "Debilem", "zero intelektualne", "idiota", "śmieci". Uważam, że trzeba twardo przedstawiać swoje zdanie, ale i nie obrażać adwersarzy!

davidstar
    Ocena: 4 (glosow:18)
2013-11-11 10:27:14
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-11-11 10:31:28
komentarz usunięty przez użytkownika

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-11 10:35:43
Historia zatoczy koło!

dynias
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-11-11 11:54:42
jesteś idealnym przykładem na to że gdybyś urodził się w 1920 w Monachium to byłbyś faszystą bijącym Polaków, gdyby to był Petersburg to byłbyś komunista bijącym Polaków

sebkop
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-11-11 12:58:42
@davidstar^,,A w zamian dostaniesz hordy brudasów biegających z maczetami i handlującymi dragami! "to samo masz teraz w Krakowie. Jak każdy normalny człowiek uważam, że każdemu należy się szacunek,gdy tylko potrafi zachować się normalnie.Co do Karolaka,to jest osoba publiczną i nie boi się wygłaszać swoich poglądów sprzecznych z jedynymi i prawdziwymi i w przeciwieństwie do Ciebie potrafi się kulturalnie wypowiadać,nie tylko pluć jadem jako anonimowy user, który tylko potrafi gadać i nic więcej. Inna kultura nie zagraża naszej,o ile Polska kultura będzie w nas i przez nas kultywowana .

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-11 13:53:42
@damian.szefo - roznica miedzy duma a pycha jest bardzo mala, podobnie jak roznica miedzy miloscia i nienawiscia. Bez krytyki i samokrytyki moze sie przerodzic w przeciwienstwo.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-11 16:00:19
Celanka może w twoim nienawistnym świecie to niewielka różnica. W moim miłość a nienawiść do dwie skrajności, jak ogień i woda.

Miodoslaw
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-11 17:31:41
@davidstar: Nie boję się poprawności politycznej! Jednak uważam, że w naszych wypowiedziach nie powinno być słów typu "jeb*ny przygłup"! Jestem przeciwnikiem multi-kulti, ale w takich komentarzach trochę za mało miejsca na poważną dyskusję o tym. Nie wstydzę się swojego imienia i nazwiska i w każdej chwili mogę je podać. @sebkop: Nie masz racji, to w mainstreamowych mediach lewicowe (lewackie?) poglądy mają zdecydowaną przewagę. Nie wiesz, czy davidstar potrafi tylko gadać i nic więcej! Z powodów m. in. demograficznych może nie wystarczyć jedynie kultywowanie przez nas naszej ku

sebkop
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-11 18:34:16
Jedna i druga strona tak twierdzi, więc to zależy od punktu widzenia. Ja jestem przeciwnikiem skrajności, a po lewej i prawej jest duży udział ludzi o takich poglądach. Żadna kultura mi nie przeszkadza, o ile potrafi się wpasować do polskiego prawa i na siłę nie próbuje zmieniać nas. Z ,,powodów demograficznych", to na razie nie mamy się czego obawiać, jesteśmy za biednym krajem i odsetek cudzoziemców jest naprawdę mały. Jest takie stare powiedzenie, krowa, co dużo ryczy...odnośnie czy wiem, czy nie. Tak naprawdę to na razie musimy obawiać się samych siebie, nie zganiać na obcokrajowców.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-11 10:00:23
komentarz usunięty przez użytkownika

damian.szefo
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-11-11 09:56:32
Rodzimy się i umieramy Polakami, bez względu na to czy chcemy czy nie. Powinniśmy być dumni z tego że jesteśmy Polakami. Patriotyzm to zaleta a nie wada. Czy Amerykanin który jest dumny ze swojego kraju, który zawsze na baczność staje i trzyma rękę na piersi gdy grają hymn jest nacjonalistą? Nigdy nie zbudujemy Polski na miarę USA gdy nie będziemy tak jak oni walczyć za swój kraj, być dumni a nie tylko narzekać na wszystkich i wszystko. Gdy zapyta się przeciętnego Amerykanina jak mu leci, zawsze odpowie w porządku, choćby był schorowany i mieszkał w przyczepie kempingowej. Co powie przeciętny

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-11 10:01:30
obywatel najjaśniejszej RP? Wymieni wszelkie choroby które mu dokuczają, jaki jest biedny itd, mimo że tak naprawdę biedny nie jest i aż taki chory. Więcej optymizmu i dumy rodacy. Polacy jak żaden inny naród w Europie, odrodzony po 123 latach niewoli, ma wielki dług wobec swoich przodków. Ile kosztuje wolność i niepodległość tylko my Polacy wiemy najlepiej.

davidstar
    Ocena: 4 (glosow:16)
2013-11-11 10:03:48
komentarz usunięty przez użytkownika

Joszo
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-11-11 10:07:54
Patriota=Patriota. Nacjonalista= napieprzmy wszystkim innym niż prawdziwym Polakom katolikom.

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-11 10:08:59
Davidstar jak zawsze masz rację :) A jest dewiza Stalina.

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-11-11 10:26:11
Jestes idealnym materialem na "niewolnika", pozbawionego zdolnosci samodzielnego myslenia.

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-11-11 10:32:43
Celanka a w czym wyraża się twoja zdolność samodzielnego myślenia? W tym że krytykujesz wszystko i wszystkich a przede wszystkim na każdym krok katolików? To jest ta twoja wolność myślenia?

caleanka
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-11-11 10:56:53
@damian.szefo - kazda ideologia i wiara wyklucza samodzielne myslenie. "Kto nie jest z nami ten jest przeciwko nam". Twoja retoryka jest zapozyczona z PiS-u. Kiedys wszystkich przeciwnikow nazywaliscie: "zydzi, masoni i pederasci" nie mowiac o cyklistach, teraz wszyscy sa "lewakami". Jestes slabym czlowiekiem i kurczowo trzymasz sie "stada" to daje Ci poczucie bespiczenstwa.

Genialon
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-11 11:52:58
@davidstar; Powtórzone x razy kłamstwo może wyglądać, jak prawda. Prawdą ono nie jest i nie będzie nigdy.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-11 11:55:37
Celanka czy ja napisałem cokolwiek z tego co mi zarzucasz? Czy bycie dumnym z tego że jest się Polakiem świadczy o czymś złym. Czy duma to coś złego? Ziejesz nienawiścią a zarzucasz ją innym.

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-11 12:30:21
@damian.szefo - jezeli napisalem cos, co odebrales jako "nienawisc" to prosze o wybaczenie. Odnioslem wrazenie ze toczy sie tu dyskusja, wiec wymiana pogladow i to wlasnie czynie. Wolno Ci byc dumnym z czego tylko chcesz, uwazaj jednak zeby duma nie przerodzila sie w pyche, skromnosc zawsze jest mile widziana.

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-11 12:39:15
Duma to nie pycha. Jestem dumny z bycia Polakiem ale nie uważam że Polacy to rasa panów czy inne tego typu głupoty. Po prostu drażni mnie deptanie i plucie na wszystko co Polskie w imię jakiś chorych idei. Można być dumnym Polakiem w zjednoczonej Europie, a jedno nie wyklucza drugiego.

caleanka
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-11-11 13:43:25
@damian.szefo - zdrowa krytyka zawsze prowadzila do rozwoju i postepu w spoleczenstwie. Jezeli moja krytyke nazywsz "pluciem" to przylaczasz sie do grona ludzi "zamiatajacych problemy pod dywan".

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-11 16:04:40
A co takiego zamiatamy pod dywan? Czy uważasz swoje wypowiedzi jako konstruktywne? Raczej są nienawistne w stosunku do ludzi myślących inaczej. Można się różnić, to normalne i nawet potrzebne, ale wmawianie komuś kto jest dumny ze swojego kraju że jest materiałem na niewolnika, niepotrafiącym samodzielnie myśleć, to nie konstruktywna krytyka tylko zianie nienawiścią. Ty raczej wyrażasz pogląd kto nie z tobą to przeciwko tobie.

caleanka
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-11-11 16:27:09
@damian.sefo - widze ze jestesmy na roznym poziomie rozwoju "homo sapiens" wiec dalsza dyskusje uwazam za zbedna. Bez wzgledu na to co napisze, rozumiesz to opacznie albo nie rozumiesz. Z radoscia musze Cie poinformowac ze wlasnie przeczytalem ostatni nr.44 "Fakty i Mity" Po tym czuje sie jeszcze bardziej "Polakiem".

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-11 17:42:09
Celanka podobnie jak komsomolec jak nie potrafisz podać merytorycznych argumentów obrażasz rozmówcę. Dla twojej wiedzy nie interesują mnie pozycje w którym występuje słowo mit więc nie wiem o czy to jest i mnie to nie interesuje jako człowieka nie ogarniętego spiskowa teorią dziejów. Jeżeli nie czujesz się Polakiem wystąp o zrzeczenie obywatelstwa RP. A tak z ciekawości to co zamiatamy pod dywan?

RozczochranyLep
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-11-11 17:56:05
@damian, nie dyskutuj z tym prowokatorem. Zauważ, że ten lewak nie potrafi pisać nawet po Polsku!

damian.szefo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-11 18:03:10
RozczochranyLep w sumie masz rację :)

antylewak
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-11-11 09:46:34
komentarz usunięty przez moderatora

szkielet2001
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-11-11 10:04:11
komentarz usunięty przez użytkownika

moczita
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-11-11 09:43:35
To zdjęcie jest z manifestacji ,,nigdy więcej nocy kryształowej" gdzie lewica zrobiła z Narodu Polskiego cioty do kwadratu uświadamiając Niemcom że to oni są pokrzywdzeni!!!

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-11-11 09:26:13
Niestety mądrość nie idzie w parze z urodą.

neurotyczny_jan
    Ocena: 3 (glosow:21)
2013-11-11 09:26:09
dodam jeszcze to: NIKT nie rodzi się katolikiem.

stan1998
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-11 09:31:57
Święta racja

sylwester2712
    Ocena: 0 (glosow:20)
2013-11-09 19:28:28
śliczna dziewczyna , a przekaż można interpretować na tysiąc różnych sposobów , jak ją ktos spotka to wystarczy sie zapytać ale talita jest najbliżej moim zdaniem , bardzo inteligetny tekst dla inteligetnych ludzi

Talita
    Ocena: 3 (glosow:33)
2013-11-09 19:18:07
może chodzi o to, że polskość i narodowość trzeba w sobie odnaleźć i się w niej wychować? to tak jakby powiedzieć, że nie rodzimy się ludźmi, bo człowiekiem trzeba się stać.,.

murinforte
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-11-09 19:22:46
I nikt nie wyboru,gdzie i kim się urodzi

murinforte
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-11-09 19:25:41
Po za tym ciekawe po czym podlasiak poznał,że to lewica?Prorok jakiś?

Podlasiak1977
    Ocena: 4 (glosow:18)
2013-11-09 20:14:44
w komentarze na dole napisalem ze to z dzisiejszego spedu lewakow zwanego jakims marszem antyfaszystowskim czy cos w ten desen.nie trzeba byc prorokiem zeby okreslic jaki element tam sie zbiera:)

TimSmooth
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-11-09 19:04:17
Że jest "NIKIM" ?

dog44
    Ocena: -3 (glosow:21)
2013-11-09 18:49:51
nie dość, że ruda, to jeszcze pier...nięta

moczita
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-11-11 09:28:49
wrzuć swoją fotę to może z Ciebie się pośmiejemy bo pier***nięty jesteś na bank skoro kogoś obrażasz...

bravo67
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-11-09 18:03:29
Lepiej byłoby urodzić się CYGANEM (nie płacisz a masz,kradniesz bezkarnie w sumie mógł byś robić co chcesz bezkarnie).

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-11 12:04:47
Ta. Bo przecież kradną tylko Cyganie. Polacy nigdy ;-)

shark007
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-11-09 17:41:18
komentarz usunięty przez moderatora

armani7
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-11-09 17:50:36
shark007 ja tez "jestę emigrantę" i jak dla mnie jestes zwylym plytko myslacym Burakiem ! pogrzeb sobie w korzeniach rodzinnych i zapewne okaze sie ze Twoi przodkowie to Ruscy albo Niemcy wiec "jestes potomkiem popapranych Emigrantow" czyli LEWAKOW tak?

Podlasiak1977
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-11-09 17:58:04
shark to ze wyjedziesz z Polski to juz nie jestes polakiem?gratuluje takiego podejscia.smutne jest ze ci ludzie musza jechac za chlebem tak daleko.a zdjecie zrobione dzis w Warszawie na lewackim spedzie.widac gdzie oni maja ten kraj

shark007
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-11-09 18:04:09
komentarz usunięty przez moderatora

shark007
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-11-09 18:09:49
komentarz usunięty przez moderatora

shark007
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-11-09 18:16:11
komentarz usunięty przez moderatora

armani7
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-11-09 18:52:12
shark007 - -wez sie chlopaku doksztalc bo pier... jak Jarek Kaczynski o Smolensku ! gdyby nie Emigranci to Kryzys bylby w Polsce jeszcze bardziej dotkliwy prawie kazdy Emigrant przywozi siano ktore wzbogaca caly nasz system "a co do Twojego patriotyzmu czy pracy za grosze to jest tylko i wylacznie Twoja brocha"

shark007
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-11-09 19:00:14
komentarz usunięty przez moderatora

armani7
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-11-09 19:13:26
shark007 - - wszyscy juz wiedza ze nie ukonczyles podstawowki bo latales do sklepu po wodki polowki ! jestes zwyklym ZAZDROSNYM i ZAWISTNYM KMIOTEM ! ktory nic nie wie na temat zycia! (i tym akcentem chcialbym zakonczyc ta dyskusje bo to nie ma najmniejszego sensu aby polemizowac z Warzywem)

shark007
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-11-09 19:55:30
komentarz usunięty przez moderatora

armani7
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-11-09 20:06:53
shark007 - - magistruj sie magistruj :D do lopaty takich trzeba za 1600 ! i po 40 latach pracy marne 800zl emerytury "gdzie inni po minimum 10 latach za granica beda sie plawic w dostatku majac miesiecznie okolo 800-1000 euro emerytury ! (widzisz jakies roznice ? czy nie jestes w stanie tego ogarnac? )sa dwa rodzaje inteligencji Wyuczona i Wrodzona , i pamietaj wazna zasade zyciowa "nie papier sie w zyciu liczy tylko ZARADNOSC "

shark007
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-11-09 20:22:31
komentarz usunięty przez moderatora

armani7
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-11-09 20:53:02
shark007 -- nie wydaje mi sie zebysmy kiedykolwiek mogli zostac kolegami !! i tu nie chodzi tylko o kase , ale o dostatnie zycie i blogi spokoj. ja to tylko sprzykladowalem abys w koncu mogl dostrzec te roznice . w POlsce sa 2 rodzaje ludzi "Dymani i ci co Dymaja " Ty ewidentnie zaliczasz sie do tej pierwszej grupy ! i do konca swoich dni bedziesz Dymany ponizany ibedziesz Tyral za grosze jak wol na KOGOS ! (a na zachodzie "nawet z Twoim intelektem" moglbys byc jakims przedsiebiorca ) BEZ ODBIORU

shark007
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-11-09 20:59:13
komentarz usunięty przez moderatora

armani7
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-11-09 21:11:39
/miałeś podobno zakończyć gatkę, ale widać już słabo z twoim polskim, bo zapominasz znaczenia pewnych słów/ - co do Polskiego to sam masz duze braki ! nie pisze sie gatka tylko pisze sie gaDka ! a tak na marginesie to prowadze dzialalnosc ktora jest powiazana z Polska ! jestem mlodszy od Ciebie a mam 2 wlasnosciowe domy "nie mieszkania w bloku" i inne dobra a Ty? "liczysz tylko na to ze babcia sie przekreci i przepisze Ci chate" hah jestes zalosnym Zawistnym czlowiekiem bez wlasnego kata na lasce u mamusi ktory pewnie swoje autko wzial na Kredyt !

shark007
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-11-09 22:06:32
komentarz usunięty przez moderatora

awesomebeauty
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-11-10 09:54:06
Shark: patriota idiota można by powiedzieć. Chyba coś przespales, bo ci emigrole jak ich nazywasz są w całej EU jak u siebie. Granic juz nie ma tylko są w mozgach takich jak ty co gdzies zostali daleko z poglądami w średniowieczu i których boli czyjeś szczęście i strzelają jadem na prawo i lewo bo sami sobie nie umieją poradzić ze swoim szarym życiem.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-11 11:49:12
@armani8 - To Ty jestes "gosc", "szacun dla Ciebie", jaka "bryka" jezdzisz? Lepiej tyraj dalej na zloty lancuch na szyi i nie trac tu czasu, chyba ze chcesz sie dowartosciowac.

awesomebeauty
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-11-09 17:31:44
Chodzi jej o to ze urodziles sie człowiekiem ziemianinem nic pozatym resztę dodali sobie ludzie. Wznies sie ponad podziały jak umiesz i zobacz jaki świat jest piękny.

Podlasiak1977
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-11-09 17:43:32
dla mnie jako polaka swiat tez jest piekny:)

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-11-11 09:47:51
komentarz usunięty przez użytkownika

tub00sh
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-11-11 11:30:47
Somalia to już nie Ziemia, Somalia to piekło. Whoaa ambytny post mi wyszł! :D


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500