Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Byłabym w raju zarabiając 25zł na godzine
nothingg  13-11-10, 10:51 Zgłoś
+ 507 -
Dodano: 2013-11-10, 10:51:57   przez: nothingg
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 507  Zgłoś nadużycie
154
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Największa sprawa kryminalna ostatnich lat
  •  Tak się okrada nieświadomego kierowcę
  •  No w sumie jest to logiczne..
  •  Rzuciła się na niego, więc ją szybko uspokoił
Ukryj komentarze(118)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
roni89
    Ocena: 38 (glosow:46)
2013-11-17 18:21:37
pracuje na "budowie" i tu srednio czlowiek ma 200-220 godz,srednio 210 godz x 25 zl = 5250 zl hmm.... milo sobie pomazyc o takiej stawce i takiej wyplacie :D szkoda ze nawet polowy z tego nie mam bo bym sie cieszyl! i WKUR***IA mnie jesli ktos mowi ze na budowie mozna dobrze zarobic ! ! ! juz nie wpominajac o warunkach pogodowych itp:)

candyshop
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-05 15:31:42
Ktoś kto siedzi na garnuszku rodziców, i sobie dorabia do kieszonkowego pracą może się chwalić jakie to niby kokosy zarabia w Polsce, choć trudno w to uwierzyć, nie wiem skąd ktoś wziąć te liczby że tylko 8% zarabia 1400 zł, a reszta grubo ponadto...To jest jakiś wymysł. Pracowałam przez wiele lat w Polsce, ale również za granicą,więc coś wiem na temat warunków pracy w tym kraju, oraz w krajach cywilizowanych...

candyshop
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-05 15:26:21
A minister nosi zegarek za 50 tys. podczas gdy innych nie stać na chleb

candyshop
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-05 15:23:59
Tyrają za 10 i 8 zł buahahaha Niestety rzeczywistość jest jeszcze gorsza, teraz przeciętna stawka to ok 5/6 zł za godz...Wiem bo od długiego czasu szukam pracy...Jestem nieźle wykształcona, mam doświadczenie, znam j.obce itd ale oferty które dostaję oscylują właśnie w tym przedziale...Więc zdecydowałam się na wyjazd za granicę. Może nie zostanę milionerką, ale przynajmniej zarobię godziwe pieniądze, a pracodawcy docenią moją pracę. A w Polsce? tyrasz jak dziki wół w obozie pracy za głodową stawkę, a jak dostaniesz wypłatę to nie wiesz czy kupić jedzenie czy lekarstwa czy sznur i się powiesić..

kamil.la.50
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-28 18:59:46
Polskie media, opinia publiczna i zabawne twory jak onet.pl pompują nas bzdurami i bulwersują. Bo 144zł Niemiec nie ma, a już na pewno francuz nie ma 125zł, ale jedno jest pewne bliżej Polakowi do 25zł na godzinę niż Niemcowi do 144zł na godzinę. Ale oczywiście w Polsce narzekanie to sport narodowy, a żeby było ciekawiej polacy którzy jeszcze nie mieli przyjemności tyrać zagranicą piszą sobie baśnie i legendy o zachodnim eldorado.

hwk88
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-11-22 22:54:53
Ja mam taką stawkę netto na początku kariery, no, ale sorry zamiast latać za dupami i bawić się w osiedlową gangsterkę, siedziałem w książkach i zdobyłem tytuł inżyniera. A dobre chłopaki z którymi za małolata były dobre akcje, oglądają świat za krat. Kwestia ogarnięcie i taka stawka jest w zasięgu ręki.

kuaku
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-22 07:04:59
statystycznie.... statystycznie to mój szef je kiełbaskę ja zjadam kapustę to razem "statystycznie" wszyscy jemy bigos :P

normalna87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-22 02:05:07
wiochą jest w tym wypadku autor i admin. dlaczego? Bo nie odróżniają roboczogodziny od godziny... To jest dopiero wiocha. A reszta matołów łyka jak pelikany i się jeszcze licytują kto mniej zarabia :P Paranoja

zencio8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-26 15:22:38
Zgadzam się. Ja zarabiam dużo więcej i uważam że buraki które napieprzają o tym jakie to kłamstwo i jak dużo mniej zarabiają bo GUS kłamie, sami udowadniają jacy są głupi i dlaczego tak mało zarabiają. Rocznik statystyczny ma dane ilościowe, a nie "średnie" którymi można manipulować. Można łatwo sprawdzić, że poniżej 1400zł netto w Polsce zarabia jedynie 8% ludzi pracujących, czyli niecałe 3% z wszystkich. Jeżeli właśnie tyle zarabiacie, to cóż... założę się nawet że żaden z tych krzykaczy w życiu do rocznika statystycznego i faktycznych danych nie zaglądnął, bo i po co..

miraz70
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-21 14:52:59
Choćby dostawali i sto, to i tak coś podpierdolą!!! Taka prawda.

miraz70
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-21 14:47:44
ROBOCZOGODZINA wy ciule!!!! Jeszcze raz ROBOCZO!!!!!

sowik0
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-21 09:27:46
statystyki hehe... statystycznie ja i mój pies mamy po 3 nogi

bartun101
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-20 21:19:48
Abyście się nie zdzwili, że za kilkadziesiąt lat nasze wnuki bedą się uczyły, że polska to była pod okupacją Europejską

cala_wiocha
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-11-18 22:02:01
Tumanie wiesz co to średnia? Jeśli nie to zachęcam powrócić do podstawówki. Te dane statystyczne są średnią krajową. W tym prezesów, kierowników, manager'ów i innych osób, które w miesiącu mają po 30-50 tyś. zł. wynagrodzenia! Polska to druga Rosja, są bogaci i biedni... Niestety większość zalicza się do tych biedniejszych ale osoby bogate nadrabiają statystykę. Smutne ale prawdziwe.

h3h3
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-11-18 22:09:45
No w Polsce mediana to jakieś 1500 zł netto. Średnia jakieś 3000 netto. To idealnie pokazuje zanik klasy średniej i coraz większy podział społeczeństwa na bogatych i biednych.

kulunkele
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-11-18 22:18:09
Taka średnia, że ja jem ryż, szef mielone, a średnio jemy gołąbki...

champolak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-19 14:22:22
komentarz usunięty przez moderatora

h3h3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-19 19:59:59
@kulunkele Ale o co Ci chodzi? Nie umiesz interpretować danych statystycznych?

champolak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-19 20:20:23
mediana jest o 10-15% niższa od średniej - zamiast utyskiwać warto po prostu sprawdzić...

diabelek71
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-11-18 20:58:15
Czemu dziennikarze nie poruszają tego tematu? Bo gnoje nie mają na wypłatę dwa trzy tysiące!!! Dziennikarze i posłowie porównują nas do EUROPY z paliwem jedzeniem itp. A ja się pytam czy my zarabiamy tyle co w EUROPIE? Bo może ja żyję w innej POLSCE!!!

unimilam
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-11-18 20:19:32
Nie będziesz nigdy zarabiać 25 zł/h bo nie masz elementarnej wiedzy o statystyce i podatkach w tym kraju nie mówiąc już o GUSie więc max na co Cie stać to robota w "biedrze"

lgdvd88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-18 19:51:17
komentarz usunięty przez moderatora

cielak12345
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-18 19:39:46
Pracując w Cinemacity, Multikinie, albo podbnym tym stawka potrafi być "zaniżona" do 4,7/h. Studenci niektórzy nie mają wyboru, żeby się utrzymać biorą wszystko. A te 25zł to chyba wzięli od pracujących za granicą (tylko że tam chyba przeliczając na nasze więcej nawet wychodzi).

cielak12345
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-18 19:42:07
A nawet skoro brana jest średnia z wszystkich obywateli, to z 80% obywateli to zwykły pracownik zarabiający max 12zł/h, to ile urzędnicy muszą zarabiać (pomijając biznesmenów i bankowców, bo to bardzo sztucznie zawyżające zawody) żeby podbić tę stawkę do 25 zł...

zarathustraa
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-11-18 18:38:28
Ludzie zróbmy coś z tą bandą czworga. W następnych wyborach nie głosujcie na PIS, PO, SLD, PSL, RUCH PALIKOTA, BO TO TA SAMA KLIKA CO SIE ZMIENIA A POLSKA JAK GLODUJE TAK GLODUJE! Głosujcie na Korwina! Ciekawy film dotyczący powyższej wiochy: (youtube) watch?v=o68sNUAXhtU

musli
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-11-19 15:44:42
coś mi się zdaje, że z poglądami Pana JKM szybko cofnęlibyśmy się do XVII-XVIII wieku pod względem, na przykład, zależności społecznych albo traktowania osób niepełnosprawnych. ale co ja tam mogę wiedzieć, przecież jestem tylko "lewacką kurwą"...

Zolar86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-21 17:02:43
Może lepiej porozmawiajmy o losie uczciwie pracującego człowieka pod obecnymi rządami?

benq51
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-18 18:01:18
komentarz usunięty przez użytkownika

kermitzaba87
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-11-18 15:40:42
ja mam 10zł netto i się cieszę... nie znam nikogo kto ma 25zł/h...

Nick-T_00
    Ocena: -7 (glosow:7)
2013-11-18 17:55:08
Nie znasz - to nie oznacza, że takich nie ma. Ja nie znam nikogo, kto by zarabiał mniej niż 25/h. Spójrz na samochody na ulicy, nowe domy i mieszkania, i kolejki w galeriach handlowych. Taka bieda, że 4/5 ma lepsze auto niż ja (choć według wioskowych znawców jestem bogaczem, bo zarabiam przeciętnie 5000). Bogacz z wielkiej płyty.

kolaszczur
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-18 19:03:36
Nick-T_00 gdzie tyle zarabisz? jesteś jednym z nielicznych, mój szef sam opowiadał jak zarabiał na rozkręcenie tej firmy co ma. jak nic nie ukradł w niemczech to margarynę woził za komuny. Mam kolegów po studiach co zapierdalają za mniejszą stawkę niż ja. Więc nie gadaj głupot że jest tylu ludzi co tyle zarabiają

Nick-T_00
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-18 19:12:40
To mnie właśnie strzela - "Jesteś jednym z nielicznych" - bzdury na kółkach. Jesteście jeszcze młodzi, macie czas na dobre zarobki. Ja mając 25 lat też zarabiałem ochłapy.

stan1998
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-18 21:42:40
Nick-T_00 -pochwal się kolego gdzie tak dobrze zarabiasz ?ps-nie jestem już młody

losketh
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-18 15:15:13
Wroć do podstawówki i dowiedz się co to jest średnia..... odemnie -

ethnie
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-11-18 13:55:27
roboczo godzina to stawka, w której firma ma zawarte wszystkie koszty, nie mylić ze stawką godzinową za prace, jaką otrzymuje pracownik. Czyli w skrócie: robocizna, materiał, prąd, woda...

miraz70
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-21 14:49:54
W końcu, JEDEN który zna temat. Dziękuję.

tasior777
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-18 13:15:08
25 na godz??? kur..a dajcie mi pracę z taką stawką!!!!!

kozaq21
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-18 13:00:19
W Elblagu w niektorych pawilonach handlowych ochrona dostaje 4pln na godzine rozmawialem z jednym z nich i powiedzial ze jak zrobi 250R/h dostaje 1000Pln i musi mu to wystarczyc.

Bobulin
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-11-18 11:28:53
Pielęgniarki zarabiają 8zł na godzinę...

Paindemonium
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-11-18 09:20:28
Jak nie wypierzemy tego brudu, którego nie dopraliśmy po komunizmie to nic się nie zmieni. Moim zdaniem rząd to za...bany jak nieszczęście komputer, zawirusowany z wieloma zbędnymi programami, które tylko zmniejszają wydajność a użytkownik jest na tyle głupi że instaluje kolejne programy do skanowania, antywiruzy, które tylko pogłębiają problem. Powinno się postawić system od nowa, restart... tak samo powinno być z sejmem i rządem. Zabrać możliwość polityczną tym 460 kretynom i dać szansę całkiem nowym. Czemu do ch...ry politykami nie mogą być np politolodzy?

Peyo1
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-11-18 09:04:19
Dzieci , w artykule jest mowa o "roboczogodzinie". Widząc takie wpisy , nie dziwię się, że tak mało .

s0nar
    Ocena: -23 (glosow:27)
2013-11-18 08:37:54
Trzeba być jakimś niedorozwojem, aby wstawiać to na wiochę. Jak ktoś "tyra" za mniej niż 20zł na godzinę to widocznie niewiele potrafi, uczyć mu się za młodu nie chciało a teraz pretensje do świata. Ludzie sami sobie są winni. A bieda w kraju? Śmiech na sali. Nie znam nikogo kto zarabia mniej niż 4000zł netto. Do tego wystarczy spojrzeć na galerie handlowe - często jest problem z wolnym miejscem na parkingu a w środku tłok jak na ruskim bazarze. Wycieczki zagraniczne? Na sierpień muszę rezerwować już w styczniu/lutym, bo później wszystkie fajne miejsca już wykupione.

reunion1
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-11-18 08:47:51
to jest twoja trójmiejska wizja świata. Wiekszosc tutejszych mieszka zapewne na prowincji i nie ma pojęcia o czym mówisz, ale to w sumie ich problem.

gurool
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-18 09:26:26
s0nar, czytając twoje komentarze szczerze śmiem wątpić w wysokość twoich dochodów. Bardziej prawdopodobne jest to że masz bogatego tatusia i spore kieszonkowe lub to że dostałeś ciepłą posadkę po znajomości. Przekonaj mnie że się mylę i chociaż zdradź swoje niekończące się źródło dochodów.

s0nar
    Ocena: -13 (glosow:13)
2013-11-18 10:46:30
gurool jesteś właśnie typowym przykładem zawistnego rodaka. Jak komuś się dobrze powodzi to oczywiście musi mieć bogatego tatusia lub pracę po znajomości? Jasne, typowe dla nieudaczników, którzy tym próbują tłumaczyć swój marny los. OK, może mój ojciec nie jest nędzarzem, ale nic na tacy nie dostaję, na wszystko musiałem ciężko zapracować. A moje dochody możesz wątpić, nie dbam o to. Tak samo jak mam gdzieś przekonywanie cię o czymkolwiek.

tasior777
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-11-18 13:18:44
s0nar ty musisz być politykiem albo ku.rwą żeby tyle zarabiać. Ja śmieciu skończyłem dwa kierunki studiów jeden z wyróżnieniem i nie mam pracy, bo ja ani moi rodzice nie mają znajomości, żeby mnie gdzieś wepchać

tasior777
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-11-18 13:20:44
więc jak masz gadać takie głupoty to lepiej w ogóle się nie odzywaj. W tym kraju jak się nie ma pleców to sobie można pomarzyć o dobrej pracy. Jeszcze tu rządzą stare czerwone układy a normalni ludzie są traktowani jak zło konieczne

s0nar
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-11-19 10:18:05
tasior777 zamiast kończyć 2 kierunki badziewnych studiów (pewnie jakaś politologia, socjologia, psychologia albo inna nikomu niepotrzebna "logia") trzeba było skończyć jedne a porządne i w ofertach pracy byś przebierał jak w k...rwach na wylotówce z każdego większego miasta a ze średniej krajowej byś się śmiał, bo byś zarabiał 3 średnie krajowe. Reasumując - sam jesteś śmieciem i nieudacznikiem skoro uważasz za śmiecia gościa, który dobrze sobie radzi i to bez żadnych pleców.

babus58
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-18 07:27:52
Moze w duzym miescie ludzie zarabiaja jakies pieniadze,ale na tzw.prowincji marne grosze i ciesza sie ze wogole maja prace.Tusk i reszta ma to gdzies,grunt ze wladza zarabia i odklada na gorsze czasy.A te ich statystyki moga sobie wsadzic w d...WIem jedno, czy w komunizmie, czy w kapitalizmie jest sie wolnym tylko wtedy gdy ma sie pieniadze.Niewazne czy masz studia czy nie, wazne czy masz "plecy".Nepotyzm to ogolne zjawisko w Polsce.

tomasz3e
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-18 07:18:58
U nas jest taka Bieda że juz przestała piszczeć...." taka bieda że aż piszczy"

DkNG
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-11-18 07:15:53
No weźcie mnie nie rozśmieszajcie... Chcecie żeby jakis nieuk na budowie albo rencista na ochronie dotawali 25 zł za godzine? Co jeszcze?

milka862
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-11-18 09:21:30
Znam takiego "nieuka" który pracuje na budowie. Młody facet, w temacie tak obeznany, że ciągnie 3 budowy na raz i nie można sie bez niego obejść, głowa pełna pomysłów i przyznać należy, że dzięki temu całkiem dobrze zarabia. Nie obrażaj kogoś wyzywając od nieuków tylko dlatego, że nie ma mgr przed nazwiskiem. Swoją droga ja mam mgr pracy w zawodzie znaleźć nie mogę a wspomniany "nieuk" ma pracy na kilka lat do przodu.

mikeschl
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-11-18 06:44:43
Wczoraj widziałem tą biedę w sklepie pewnej sieci salonów meblowych. W kolejce, która prowadziła do 4 kas stałem pół godziny (do sprzedaży ratalnej była druga kolejka - podobna). Czasami odnoszę wrażenie, że my Polacy potrafimy tylko narzekać. Jak czytam niektóre wypowiedzi to można by odnieść wrażenie, że w Polsce jest bieda, nikt nic nie ma i nikt nie ma na nic kasy. A rzeczywistość jednak pokazuje, że jest inaczej.

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-18 07:14:08
Na pewno na te meble zbierali krócej niż tydzień, co nie?

Samwise_Gamgee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-18 22:50:18
aaaa czyli w Polsce będzie bogato jak meble będzie można kupić za dniówke?

Rysiek31
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-11-18 00:30:55
ja zarabiam 35 zł na godzinę i uważam że nie są to duże pieniądze

SuperGL
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-11-18 07:15:29
To podziel się z bliźnim, ja mam 10/h.

gurool
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-18 09:29:59
A ja nie zarabiam na godzinę tylko na miesiąc, ale w przeliczeniu na godzinę to netto 25zł mi nie wyjdzie (przy założeniu że w miesiącu pracuję 172h)...

h3h3
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-17 23:27:56
Są też zwykli obywatele, którzy tyrają za 100 zł za godzinę. 21 letnia autorka, a nie wie co to średnia. Pewnie pracuje za 6 zł/godzinę, bo w szkole się uczyć nie chciało -)

jarcy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-17 23:24:38
Kłamstwa dzielimy na małe, duże i statystyki :-)

Pwuriel
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-11-17 23:19:39
8-10 zł na godzinę??? Chciałbym taką pracę, bo zarabiam 5,50 zł na godzinę po studiach. Za 10 zł za godzinę też sobie "potyram" chętnie.

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-18 07:16:49
Idź do sadu na przykład. Nierobom już nie płacą tak dobrze.

roenal
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-11-17 23:13:01
Widzę autor wiochy ma problemy z matematyką. średnia: zarobki wszystkich Polaków dzielone przez ilość wszystkich Polaków. Zapraszam ponownie do gimnazjum ;)

fvvc
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-18 05:21:02
autorowi chodzi o to np: że jeśli 90 osób zarabia 10 zł na godzinę, to 10 osób zarabiających 90 zł to średnia wniesie 18 zł. ale nie odzwierciedla zarobków większości

landryn
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-11-17 22:46:29
najbardziej wlasnie rozzpierrdala mnie taka wlasnie postawa mediow, a juz w ogole ludzi ktorzy im UFAJA I WIERZĄ, tylko KORWIN-MIKKE moze przywrocic to panstwo do ladu, pozdrawiam wszystkich myslacych

Buahahahah
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-17 23:21:25
To siebie nie pozdrawiasz?

mingus33
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-17 22:17:44
niemcy maja 144 zł czyli 36 euro?? buuchachaa... smiech na sali. stawka dla fizycznego w niemczech to przedział 10-15 euro, jako firma mogę wołać 23-25 euro ale większość prac jest liczona w akordzie by uniknąć płacenia za godziny, może inaczej jest wśród lekarzy, prawników, finansistów itp. faktycznie, dobra dziennikarska robota.

mpeer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-17 21:58:59
Proponuję czytać dokładniej. Chociaż możliwe, że większość piszących nie rozróznia określen roboczogodzina a wynagrodzenie za godzinę. A szkoda.

cebulak666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-11-17 21:55:57
no dobra dobra ale nie wierze zeby na calym swiecie tylko Filipiny mialy nizsze stawki, juz tak nie koloryzujcie

C2ShadowMan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-17 21:52:36
i tak plują Polakom w twarz. Szydzą sobie. 12 zł/h to już jest dobrze a 25? To na chooj wyjeżdzać za granicę?

ZygmuntIIIWaza
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-11-17 21:46:52
Polsce jest potrzebna rewolta, bo te świnie, które nie mogą się oderwać od koryta, niszczą to o co walczyli inni- o piękną, niepodległą Polskę.

Schwab
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-17 21:50:59
Zygmunt ma rację, ale to tylko plan A. Trzeba jeszcze stworzyć plan B czyli co po rewolcie i jak to wykonać.

deck44
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-11-17 21:46:23
ja mam 27zl/h Pozdrawiam

Nocarz
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-11-18 10:19:02
tania jesteś...

deck44
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-11-18 12:57:11
hahaha, zal ci dupe sciska i wypisujesz takie gimbusiarskie gówno. Nie trafiłes bo jestem facetem.

Dziad00
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-17 21:41:28
25 zł hahhahha to ponad 4.000 miesięcznie ciekawe. Żaden znajomy tyle nie zarabia

Nick-T_00
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-11-17 21:51:16
Widzę, że twój nick to nie przypadek :-)

drewizer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-17 21:28:01
komentarz usunięty przez użytkownika

strielok275
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-17 21:26:18
10 zloty za godzinę dostać to luxus normalnie

braun
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-17 21:20:00
10 złotych na godzinę to moje najskrytsze marzenie, o którym nikomu nie mówię

braun
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-17 21:18:42
10 złotych za godzinę to moje najskrytsze marzenie. o którym nikomu nie mówię

solariss
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-11-17 21:02:43
Patrząc od strony pracodawców to dane się zgadzają. Twój pracodawca za godzinę twojej pracy dostaje średnio 25-50 zł. A ile tobie z tego odpala, to już inna sprawa. Kiedy pracodawca składa ofertę np. do przetargu, to w niej roboczogodzina wyceniana jest średnio na właśnie 25-50 zł. Ile dostaje z tego pracownik? To już leży w gestii szefa ;)

lii1989
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-17 20:45:21
komentarz usunięty przez moderatora

Migdal1234
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-11-17 20:21:35
ale to prawda jest odliczcie składke emerytalną ubezpieczenie zdrowotne i podatek jak dostajesz 2500 zł to pracodawca placi za cienie ponad 4000 wiec gdzie tu wiocha na wybory idziemy i robimy z tym porządek jkm i koniec z biurokratycznymi darmozjadami

Buahahahah
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-11-17 23:23:13
JKM = buahahhaha

shark7
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-11-17 20:12:19
Wkurwiają mnie takie z dupy wzięte statystyki, średnia krajowa nie ma się nijak do przeciętnie zarabiających Polaków.Ludzie na kasach, sprzedawczynie w sklepikach i cała rzesza ludzi pracujących fizycznie może pomarzyć o takiej stawce.Nie każdy jest managerem, prezesem państwowej spółki czy innym wysoko postawionym urzędnikiem którzy zawyżają tę średnią.

r4ggz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-17 20:04:17
komentarz usunięty przez użytkownika

segal226
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-17 20:02:14
Czysta matematyka . 5 pracujących -4 to szary kowalski zarabia po 10PLN /h czyli 40 ,a piaty to menager zarabia jakiejś firmy zarabia 85 pln/h Średnia ich zarobków wynosi 25pln/h. To tak jak średnia zarobki krajowe to 3tysie na osobą .Ciekawe przy minimalnej 1500 . PS: Dla lubiących sie czepiać liczby są przykładami w jaki sposób są takie średnie wyliczanie.

reunion1
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-11-17 19:56:41
to że wy wioskowe głupki zarabiacie po piątaku za godzine to nie znaczy że nie ma stawek 25z/h Są i to w budownictwie również tylko trzeba mieć kwalifikacje i być cenionym fachowcem. Ale dla was to niedostępne urodziliście sie parobkami i tak tez zostanie.

irek285
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-17 19:41:00
wlaczcie sobie teraz panstwo w panstwie takie sytuacje to nastepstwo takich zarobkow i najwieksza wiocha.

kamuimac
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-11-17 19:38:51
jak sie studiowalo jakies idiotyczne bezprzyszlosciowe kierunki i w czasie tych studiow tylko chlalo zamiast podnosic ciagle swoje kwalifikacje to nie narzekajcie ze pracujecie za glodowe stawki - jak ktos ma mentalnosc niewolnika to bedzie niewolnikiem - jest pelno dobrze platnej pracy - tylko trzeba cos potrafic zrobic siedzenie z piwkiem przed telewizorem i uzalanie sie nic wam nie da - do roboty nieudacznicy

santi35
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-11-17 19:19:46
Ja wam zdradzę jedna z większych tajemnic-umowa fikcyjna zleceniówka,na niej zarobki360zł. :) na inną robote szanse zerowe! morał: rodziny nie będzie,dzieci również,stare pogodzone(chyba)że wnuków również zero.OTO POLSKA! i zarazem odpowiedź na pytanie-gdzie przyrost demograficzny.Tusku,tylko ten co ma kase robi dzieci albo kretyn patologiczny!pojmij cos z krajem zrobił!normalnego człowieka nie stać na rodzine.

Zolar86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-21 17:09:59
Dodajmy, że osoba pracująca za najniższą krajową utrzymuje patologie. Socjal- żyć, nie umierać.

santi35
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-17 19:06:14
zwykły szarak13?! k..wa to ja znam niezwykłych :) mają po 5.50zł

irek285
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-17 19:18:23
7 lat temu zanim wyjechalem z karju mialem wlasnie 13zl na godzine i to byla najwyzsza stawka na zakladzie.A teraz po 7 latach jak bylem na urlopie gadalem z kolega co mielismy ta sama stawke i mowi ze ma teraz 14 zl 2 zl na 7 lat masakra.Wiem ze ludzie maja mniej ale kazdy otrze jak morze ja naleze do ludzi ktorzy nie narzekaja i robia dalej,tylko do tych co cos z tym robia i polecma takie podejscie.

kriss92
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-17 18:49:59
Ładna bajka w Niemczech 220 na godz haha,z tym Singapurem tez

Nick-T_00
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-17 18:57:01
Skąd Ty wziąłeś to 220?

up15
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-17 18:48:42
Ludzie ale czy Wy umiecie czytać? To jest stawka średnia co oznacza że są osoby zarabiające dużo więcej jak i mniej. To jest tak jak to, że statystycznie na świecie co 5 człowiek jest chińczykiem.

irek285
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-17 18:47:56
jak sie bierze pod uwage prezesow i dyrektorow to takie dane potem sa.A zwykly szarak ma 13 zl i zaiwania po 14 h.Hehe jak dowiecie sie gdzie takie stawki daja 25zl/h to dajcie zanac wracam do karju wtedy.

Melanz89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-17 18:47:33
Polska tu średnia krajowa to pięć tysięcy, szkoda tylko ,że w pięć miesięcy :)

Beatmaker24
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-17 19:18:26
ja dziękuję;)

Nick-T_00
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-11-17 18:45:34
Średnio 25 zł to bardzo mało. Ostatnio jedna osoba mi proponowała taką kwotę to musiałem się rozłączyć. Nic dziwnego, że was nie szanują skoro sami tego nie robicie. Pracować za 6 zł za godzinę... to wyzysk, nic więcej.

Ludi2506
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-17 21:41:38
Ty odmówisz, ja odmówię ale kolejna osoba przyjdzie i za te 6 zł będzie harować... Dlatego takie niskie stawki.

explorer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-17 18:44:05
Mnie chyba dymają na kasie bo w życiu takiej kasy nie widziałem. Skąd mają takie informacje nt zarobków.

mmcs
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-17 18:39:43
nie macie wiekszych problemow , tecze trzeba odbudowac

f_23
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-11-17 18:38:13
roboczogodzina a stawka za godzinę pracy dla pracownika na rękę to dwie różne sprawy. roboczogodzina jest dla pracodawcy i w tym jest ZUS, podatek, koszty utrzymania zakładu, zysk. Taka roboczogodzina jest u nas w zakładzie i niestety to jest właśnie największa wiocha, bo pracodawca nie ma na modernizację sprzętu, szkolenia i inne ważne rzeczy, bo wszystko pożera właśnie rosnący ZUS, ceny paliwa itd... A autor wiochy? No może się pomylił, może jest wkurzony na małe zarobki... ma prawo.

sajmon76
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-17 18:35:07
Znajdżcie mi w Polsce zwykłego robotnika, który za takie pieniądze nie będzie pracował?

kamuimac
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-11-17 19:42:11
znajde ci pelno - tylko ci robotnicy to fachowcy w swojej dziedzinie którzy nie tlyko nie narzekaja na stawki ale maja kalendarz zpachany do przyszlego roku zleceniami - jak ktos jest dobrym malarzem,fliziarzem czy innym pracownikiem technicznym to zarabai swietnie pieniadze tu na miejscu w polsce - ale musi byc dobry w tym co robi a nie robic fuszerke - sami jestescie sobie winni ze sie pchacie jak owce do ogólniakow i potem na studia nie majac sprecyzowanych planow na przyslzosc tlyko popije poimpreuje 5 lat a potem jakos to bedzie

darek7767
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-17 18:33:55
10 to fuul. 13??????????????????

siwythc666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-17 18:32:11
25 zł? w Polsce taki dobrobyt a ludzie za granicą siedzą.... nawet pracując w angli ma sie 8 funa na godzine a to ok 40 zł.... skąd te dane

maczixxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-17 18:27:50
komentarz usunięty przez użytkownika

nexus4610
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-11-18 00:48:00
ja mam 7zł, gdzie te ku*** 13???!!!

roni89
    Ocena: 38 (glosow:46)
2013-11-17 18:21:37
pracuje na "budowie" i tu srednio czlowiek ma 200-220 godz,srednio 210 godz x 25 zl = 5250 zl hmm.... milo sobie pomazyc o takiej stawce i takiej wyplacie :D szkoda ze nawet polowy z tego nie mam bo bym sie cieszyl! i WKUR***IA mnie jesli ktos mowi ze na budowie mozna dobrze zarobic ! ! ! juz nie wpominajac o warunkach pogodowych itp:)

FloydP4PKing
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-17 18:08:58
25 to chyba ten biedny redaktorek dostaje

awesomebeauty
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-10 11:42:04
Później rządzący patrzą na takie statystyki I sobie myślą. Co ten głupi naród narzeka przecież to kupę kasy.

tomlex222
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-11-10 11:18:46
nie porównuj stawki za roboczogodzinę z tym co ty dostajesz za godzinę pracy bo to dwa różne pojęcia, i zależy w jakiej branży ale 25 zł za roboczogodzinę to nie jest dużo u nas w kraju dla porównania roboczogodzina elektryka to jakieś 25-50 zł zależne od miejscowości i danej pracy

piotrekkk44
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-17 18:14:58
owszem zgodzę się ale dostaje takie pieniądze u prywaciarzy lub po godzinach..wiem bo pracowałem w tym fachu. Teraz ciągnjako dekarz dostaje za 12 godzin 120zl..jedni pomyslż, że to chłam a inni 1200 ledwie na miesiąc wyciągną.

Zjarany3K
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-10 10:58:18
W Singapurze 75 zł ? to u kogo to sprawdzali u polityków...

TotalnaWiocha11
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-11-17 18:08:04
przyglup z Ciebie. Singapur jest bardzo bogatym krajem, nie wiem czego sie dziwisz.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500