Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Bufetowa wydała juz na jej renowację 100.000!! Ile głodnych dzieci by się za to wykarmiło
marcus346  13-11-12, 19:05 Zgłoś
+ 633 -
Dodano: 2013-11-12, 19:05:12   przez: marcus346
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 633  Zgłoś nadużycie
618
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dzwoni facet do sejmu
  •  Pytania, odpowiedzi...
  •  Paradoks pijanego męża
  •  Daj odpisać
Ukryj komentarze(197)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
juras242
    Ocena: 23 (glosow:29)
2013-11-15 01:56:04
Cejrowski nie udaje bosego biedaka i nie raz wspominał o swoim ranczo w USA. Ma facet rację, skoro rząd uniemożliwia prowadzenia godnego życia i rozsądnych podatków, to spadam tam, gdzie lepiej. Niestety jako obywatele nie mamy wpływu na to co robią politycy, możemy ich tylko wybrać. Zagrożeniem jest bycie "politycznie poprawnym". Mam prawo powiedzieć, że nie podoba mi się roszczenie sobie przywilejów, przez homoseksualistów itp., ale nie popadajmy w skrajności. Jeśli facet chce się parzyć z facetem, niech to robi u siebie w sypialni, a nie na jakiejś paradzie, na oczach innych.

emilka2906
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-11 18:22:51
Na świecie rodzi się kobieta i mężczyzna, są stworzeni dla siebie, są ukształtowani w taki sposób aby się uzupełniac. homosie są chyba na tyle tępi, że tego nie pojmują.

naruto1964
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-04 15:29:25
Polac mu dobrze gada!!

Azazel91
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-11-20 10:59:29
Taki katolik a nie zna Starego Testamentu. Widzę, że ten portal jest opanowany przez prawackich trolli. Cejrowski jest idealnym stereotypowym katolikiem - za grosz tolerancji, o miłości do bliźniego nie wspominając. Co do tęczy to moim zdaniem była charakterystycznym punktem w tym miejscu, mam nadzieję że odbudują tyle razy ile trzeba. W ogóle skąd przyzwolenie na wandalizm? Dla mnie akt podpalenia tęczy niczym nie różni się od wybijania szyb w przystankach czy wyrywania znaków drogowych.

joker8600
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-11-19 02:17:57
Moje pytanie brzmi: Po co komu sztuczna tęcza i to z kwiatów przypiętych do stalowej ramy? Nazywanie tej "ozdoby" tęczą, to lekkie nadużycie. Lepiej by trawę zasiali, albo jakieś drzewo posadzili.

marek581
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-18 22:35:20
komentarz usunięty przez moderatora

kakimeki
    Ocena: -1 (glosow:17)
2013-11-18 15:59:38
on za to jest fanatykiem religijnym a tu dużo grozniejsze od homoseksualizmu...........typ jest chory

konkep
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-11-18 15:55:57
Jak zwykle ten debil WC powiedział co wiedział.

sidv69
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-11-18 12:12:02
nie będę oryginalny ale krótko zwięźle i na temat, jak to zawsze WC

piotrb711
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-11-17 11:23:19
Popieram GOŚCIA NA 100%.FACET MA KLASE!!!!

olo2411
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-11-15 23:18:27
Nie trawię gościa, ale za ten wpis szacun !!

andzia1983
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-11-15 21:25:16
krótko i na temat

puszczyk82
    Ocena: 7 (glosow:13)
2013-11-15 21:11:39
dobrze gada zboczeńców do łagru jak im nie pasuje wszystkich, z biedroniem na czele!!!

kdfa
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-11-15 20:09:33
Środowiska skrajnie prawicowe pieprzą coś tam, że tęcza to zło, pedalstwo, i homopropaganda, a nie są w stanie ogarnąć, iż to również symbol przymierza Noego i bogiem. Proponuje zastanowić się dokładniej nad znaczeniem symbolu zanim zacznie się go palić. Gdyby ktoś wam powiedział, że krzyż jest tam jakoś powiązany z czymś co nie jest związane z waszymi poglądami też byście to chcieli podpalić, a ludzi którzy by tego dokonali byście wychwalali?

Flowerq
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-11-16 01:24:09
Tak ,tak....a swastyka to indyjski symbol szczęścia, o salucie rzymskim nie wspominając. Więc nie pier..dol głodnych kawałków.

kdfa
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-17 23:28:58
Flowerq, no cóż, w sumie zostały tylko przejęte przez nazistów, a tak przy okazji wydaje mi się, że hitlerowska swastyka była odwrócona. I niezbyt rozumiem porównywanie symbolu biblijnego i uznawanego za symbol homoseksualistów z symbolem Indyjskiej religii i symbolem przejętym przez zbrodniarzy, jest jednak pewna różnica, więc przestań pier*olić.

dog44
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-15 19:10:57
popieram w 100%

borass88
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-11-15 17:54:55
popieram ......Cejrowski na prezydenta

tasior777
    Ocena: 8 (glosow:14)
2013-11-15 13:37:08
I Święta racja Panie Wojtku... Cejrowski na premiera!!!!!

byleth
    Ocena: -17 (glosow:29)
2013-11-15 08:50:10
Nie 100 000 tylko 60 000 a po drugie to jakim trzeba być zjebem by czepiać się czegoś co ubarwia to szare miasto?

kleo007
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-15 12:48:37
W taki k*rwa sposób ???!

CaliforniaGirl
    Ocena: -34 (glosow:50)
2013-11-15 01:46:00
Cejrowski to największe zagrożenie dla Polski. Ten człowiek jest chory psychicznie niech sam odda kasę, którą połyka za swoje podróże i udawanie bosego biedaka.

juras242
    Ocena: 23 (glosow:29)
2013-11-15 01:56:04
Cejrowski nie udaje bosego biedaka i nie raz wspominał o swoim ranczo w USA. Ma facet rację, skoro rząd uniemożliwia prowadzenia godnego życia i rozsądnych podatków, to spadam tam, gdzie lepiej. Niestety jako obywatele nie mamy wpływu na to co robią politycy, możemy ich tylko wybrać. Zagrożeniem jest bycie "politycznie poprawnym". Mam prawo powiedzieć, że nie podoba mi się roszczenie sobie przywilejów, przez homoseksualistów itp., ale nie popadajmy w skrajności. Jeśli facet chce się parzyć z facetem, niech to robi u siebie w sypialni, a nie na jakiejś paradzie, na oczach innych.

CaliforniaGirl
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-16 15:24:04
parada jest przeznaczona dla gejów to miejsce "mobilne" i prawnie nie różni się od wynajętej sali. Ja też nie chcę żeby narodowcy niszczyli mienie polaków niech to robią u siebie w domu a nie na tej paradzie zwanej marszem niepodległości

PanKlekswKosmosie
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-20 15:55:48
CaliforniaGirl: Największym zagrożeniem dla Polski jest twoje myślenie. 1. Nie masz dowodów, że On jest chory. 2. On ma swoją firmę i robi programy za co płacą mu uczciwie. 3. Nie udaje biednego bosaka, wiele razy mówił, że ma w USA ziemie i wydobywa tam ropę. 4. Jeśli parada jest przeznaczona dla Gejów, to czemu nas którzy nie mają życzenia oglądać chcą na siłę zainteresować, wywołując różne reakcje?

kubarzadzi
    Ocena: 19 (glosow:27)
2013-11-15 00:38:29
Cejrowski dobrze gada, chcecie pedałów, gejów, pedofilów itp? Niestety nie ten kraj. Pomyślcie dlaczego w Rosji nie ma takich akcji? Są one tępione w zarodku a działacze są usuwani. Homofobia? Trudno wyp******** do ciapatych jak nie pasuje, tam inaczej z wami się obejdą

radoslawow
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-11-15 20:25:08
Jakim Trzeba być Debilem żeby porównywać Pedofilii i Homoseksualistów razem ... heheh Ludzie co za Czarnobyl tu jest Masakra

enenai
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-11-15 00:32:12
uwielbiam go i popieram caly wpis zamieszczony na facebooku wszystkiemu jest winna policja co roku ten sam problem

kondon24
    Ocena: -8 (glosow:20)
2013-11-15 00:46:26
bo co roku takie debile jak ty mają czelnosc nazywac sie polakami pewnie zaraz to usuną wiec wal sie na ryj!!!!!!!!!!!!!!!! i wiocha tez !!!!!!!!!!!1

enenai
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-15 21:03:10
kondon24 a nie dzieje sie to samo co roku? przeciez w tamtym roku tez swieto niepodleglosci wygladalo jak wojna brak organizacji i tyle tak wogole jestem na co dzien polka a nie co tylko co roku

kondon24
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-11-15 00:28:27
brak mi słów do tego portalu komentaz usuniety brak słów nawet sie wypowiedziec nie można masakra

kondon24
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-15 00:22:13
komentarz usunięty przez moderatora

egonem
    Ocena: -15 (glosow:37)
2013-11-14 23:53:20
Najwyżej oceniany post mówi że jakiś pacan nie życzy sobie pedalskich symboli w jego zasranym kraju . Prawdziwy Polak patriota,katolik. A ja uważam że gdyby takie gnidy jak on nie srały na ten kraj to byłoby cudownie.Dla homofobów wszystkie symbole oprucz krzyża są pedalskie!

kondon24
    Ocena: -10 (glosow:14)
2013-11-14 23:58:33
dokładnie nic dodać nic ująć

kondon24
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-11-14 23:52:01
i pamietajcie jeden człowiek moze znienic bieg historji nie idzmy w jego slady wiec jak mamy wspoly cel p powinnismy byc naroden a nie popierdułką ktora musi sie tłumaczyc za burdel w swoim kraju

kondon24
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-11-14 23:43:37
wiecie co pan Cejrowski pisze że plac nie jest placem zboczeńców i broni ludzi którzy to podpalili ale zyjemy w takich czasach ze teraz oddbudowa bedzie kosztowała kupe kasy i zostanie naprawione czy tego chce czy nie za kase z podatków a nietolerancja dla czegoś wynika z braku wiedzy na jego temat i gdyby to przemyslec to o niepodległosc naszą walczyli polacy i nie pytali sie czy jestes gejem czy nie ale czy jestes wstanie oddać życie za to że twoje wnuki będą żyli w wolnym kraju dewastując warszawe kazdy znas za to zapłaci i co to jest za patriotyzm

egonem
    Ocena: -5 (glosow:17)
2013-11-14 23:55:38
Co Cejrowski się wpieprza w sprawy obcego kraju! Zrzekł się obywatelstwa niech się udziela w Meksyku

kondon24
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-11-15 00:06:07
najgorsze że 70 osób zrobiło z całej polski SZMATE a konsekwencje poniesie cały kraj ale co sie dziwic kibole i polityka ja kibole i sport i dziwic sie ze na mecze nikt nie chodzi żenada!!!

Peterz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-17 10:29:20
egonem doinformuj się bo piszesz bzdury.

maciejos78
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-14 23:31:58
komentarz usunięty przez moderatora

emocjonal312
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-14 23:31:26
Polska już pogłębiła się do takiego stanu że policja zaczyna nie mieć wpływu na różnego rodzaju dewiacje społeczne, spalona tęcza jest tego skutkiem tylko co będzie dalej...

Chrupinio
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-11-14 21:30:33
Tęcza to jest symbol tego że podczas deszczu świeci słońce. Jak ktoś np skinheadzi narysują sobie na koszulkach słoneczko, a ja ich nie będę lubił to znaczy, że mam palić wszystkie miejsca gdzie zobaczę słoneczko. Poza tym Ci idioci podpalili obiekt w środku miasta, jakby ktoś przez ten pożar ucierpiał to też byście się tak cieszyli. A jak rzucali kamieniami w interweniujących strażaków to też dobrze? Dlatego że jakiemuś debilowi nie podoba się tęcza bo kojarzy mu się z homoseksualistami.

payperday
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-14 20:47:51
komentarz usunięty przez użytkownika

payperday
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-14 20:00:28
komentarz usunięty przez użytkownika

suspect99
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-11-14 19:59:34
Zgadzam się z Cejrowskim ale on znowu jest zagorzałym katolem jakby tam powstał krzyż już by wszystko było w porządku jego zdaniem, tylko, że w miejscach publicznych nie powinny powstawać żadne z takich rzeczy.

PETERAPJ
    Ocena: -5 (glosow:23)
2013-11-14 18:55:23
Ten pajac mieszka jeszcze w Polsce przecież miał się zrzec obywatelstwa Polskiego

narciarzpl
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-14 18:11:47
komentarz usunięty przez moderatora

piotrek2011m
    Ocena: -8 (glosow:24)
2013-11-14 18:06:02
Widać z buraczego pyska, inna tęcza jest mu bliska, brunatno-czarna, narodowo-pedofilska.

s_wokulski
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-11-14 17:32:46
To nie jest plac żadnego zbawiciela. To jest wspólny plac wszystkich obywateli.

payperday
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-11-14 18:04:34
komentarz usunięty przez użytkownika

payperday
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-11-14 17:27:31
komentarz usunięty przez użytkownika

payperday
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-14 20:29:21
komentarz usunięty przez użytkownika

payperday
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-11-14 20:51:01
komentarz usunięty przez użytkownika

merlinseducer
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-11-14 16:48:19
100 tysięcy to nic w porównaniu ze 130 MILIONAMI i kolejnymi 30-40, które trzeba będzie wydać na Świątynię Opatrzności Bożej. Ja tacy z Was świętojebliwi, to za to karmcie głodne dzieci, a nie czepiacie się drobnych. W Polsce ludności wierzącej nie przybywa, ala za to kościoły rosną jak grzyby po deszczu!

piotrek2011m
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-11-14 15:05:09
Co robi prawdziwy Polak po burzy? Biegnie z pochodnią w kierunku tęczy.

ferdal
    Ocena: -2 (glosow:32)
2013-11-14 14:53:34
Typowo katolska tolerancja i szacunek dla odmienności.

foytaz
    Ocena: 21 (glosow:41)
2013-11-14 14:58:48
Dlaczego mam szanować odmienność narzucaną mi siłą?, na szacunek to trzeba sobie zasłużyć a jak dotąd to ci od "tolerancji" zasłużyli co najwyżej na porządny wpier*ol.

zygusia
    Ocena: -15 (glosow:27)
2013-11-14 15:18:18
foytaz aż kipisz tolerancją, uważaj bo wylecisz w powietrze

ferdal
    Ocena: -7 (glosow:23)
2013-11-14 15:20:56
Siłą ? ktoś cię zgwałcił analnie że tak piszesz. Tęcza jest symbolem pojednanie Boga z ludźmi, jeśli tego nie wiesz to skutek jest taki jaki widać, piszesz bzdety.

foytaz
    Ocena: 11 (glosow:21)
2013-11-14 15:28:47
Nie wiem w co wierzysz, dlaczego widzisz tęcze, która ma cię przybliżyć do Absolutu ale ja nie zamierzam tolerować kogokolwiek tylko dlatego, że nastała taka moda. Poza tym mody się zmieniają, jedne bez echa a inne krwawo. Jak będzie z modą na tolerancję to chyba latwo się domyśleć.

ferdal
    Ocena: -3 (glosow:17)
2013-11-14 15:31:21
Tolerancja to nie tylko kwestia osób kochających inaczej, ale i tych co wierzą lub nie, co maja inne poglądy polityczne, lub gusty muzyczne. To nie moda tylko element cywilizacyjnego współbycia.

foytaz
    Ocena: 13 (glosow:23)
2013-11-14 15:38:53
Ta idyliczna teoria ma się nijak do rzeczywistości, w której agresywne mniejszości narzucają swoje "prawa" większości pod egidą: równości, tolerancji, multikulti, gender, etc. Gdyby to robili na swoje wlasne potrzeby to pewnie taki problem nigdy nie pojawił był się. Ale oni chcą aby wszystcy stosowali się do tych ich "zasad". Powiem krótko: nie ma ch*ja!!!.

ferdal
    Ocena: -5 (glosow:15)
2013-11-14 15:59:05
Nikt Ci siłą nie każe zmieniać orientacji seksualnej, przekonań czy upodobań. Mnie też przeszkadzają agresywne parady, ale tęcza była radosnym elementem małej infrastruktury.

mlw1488
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-11-14 16:28:41
Ferdal, to nie jest zadna tolerancja tylko nagonka na myslacych inaczej. To mniejszosc poprzez lobbing i ostracyzm spoleczny terroryzuje wiekszosc.

foytaz
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-11-14 16:34:14
Jeśli mówisz o sile bezpośredniej to jeszcze nie ale biorąc pod uwagę medialną burzę i dyrektywy z Brukseli to pośrednio już tak. Mechanizm jest prosty - wykluczenie poprzez zastraszanie i szyderstwo. To powoduje gniew i opór, na którym jak grzyby po deszczu wyrosną cyniczni populiści tak z prawa jak i z lewa. Wszyscy stracą, no może z wyjątkiem tych, którzy na wszystkim robią biznes.

kermitzaba87
    Ocena: 7 (glosow:21)
2013-11-14 14:27:42
Rzygać mi się chce już tymi pedałami, długo człowiek może być tolerancyjny ale miarka się przelewa! W dupę niech sobie wsadzą tą tęczę będzie z pożytkiem dla Nas i dla nich też - w końcu to lubią...

F.Kiepski
    Ocena: -4 (glosow:18)
2013-11-14 13:33:59
Bosonogi dziadyga!! kurde jak jeździ po świecie to klapki by se kupił i skarpetki jak na polaka przystało

zygusia
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-11-14 14:37:50
O, dobrze prawisz mądry człowieku

owcazogorkowca
    Ocena: -8 (glosow:10)
2013-11-14 11:43:05
Znaczy się, że teraz według niedouczonych lewackich "autorytetów" Cejrowski jest co najmniej faszystą :D Powiem jedno. Tylko u narodowców z ONR znalazłem podobnego kalibru półmózgów co wśród tzw. "ANTIFY" i wszystkich lewackich organizacji.

kwisniew
    Ocena: 2 (glosow:18)
2013-11-14 09:43:28
Mimo wszystko lepsza tęcza niż swastyka...

owcazogorkowca
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-11-14 11:44:24
swastyka? A gdzie miałeś swastykę? I co w ogóle ma swastyka do tego???

MedioN3003
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-11-14 09:10:32
Moj IDOLU :D :D :D

bierut1
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-11-14 09:05:15
Wandalizm jest zły, ale tutaj jest pożyteczny wandalizm. 100tyś podzielić na wszystkich Polaków to nawet nie grosz. Dołożę się nawet 100 razy. " Płonie ognisko w lesie, wiatr smród benzyny niesie, przy ogniu zaś ....." zaśpiewali by harcerze.

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:25)
2013-11-14 08:58:56
a Zbawiciel zbawia lotrow i grzesznikow..niech Cejrowski nie zapomina o fundamentalnych zalozeniach wiary.Wielki inkwizytor się znalazł..

bierut1
    Ocena: 10 (glosow:16)
2013-11-14 09:26:50
Ja tam go lubię, można postawić go obok Korwina. Obaj czasami gadają od rzeczy ale jak by podzielić to przez dwa i wybrać lepszą połowę to gadają z sensem.

klisza08
    Ocena: -1 (glosow:19)
2013-11-14 10:16:59
on robi dobrze programy ,ale to zwykly oszolom-tak jak Mikke;-))

szprocior
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-11-14 11:35:14
Oszołom to Ty, Twoja wiara oraz plemię

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-14 11:44:09
Klisza Stare porzekadło ludowe mówi iż Nie zawadzi kiedy głupi mądremu doradzi , Każdy głupi ma swój rozum. Obaj odważnie wyjaskrawiają pewne rzeczy choć jadą po bandzie(między głupotą a odwagą jest tylko cienka linia, najwięcej "dodatnich rzeczy" zbiera się dotykając tej linii ale stojąc z dobrej strony choć minusy się też pojawiają), można wyłuskać coś mądrego i wartościowego nawet z gadki blokowego pijaczka. Trzeba jedynie ich z góry nie skreślać i mieć duży dystans do siebie, ludzi i świata. Nie sądzisz?

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-14 11:46:31
szprocior Deko kultury

zygusia
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-11-14 14:40:10
To jest niezwykły oszołom, katolicki nietolerancyjny inkwizytor, podobny do Terlikowskiego

bierut1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-14 14:59:50
Terlikowski jest najzwyczajniej w świecie głupi, przekonał się do czegoś nie myśląc wcale. Wojtkowi za to wielu tej szeroko rozumianej inteligencji(jest jej parę odmian) by pozazdrościło, a że jest MAX ekscentryczny to już druga sprawa.

Papa_wiocha
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-11-14 08:57:45
To i tak 20 tysięcy mniej, niż twoje łyse tępe kumple zmarnowały pokazując jakie to z nich patriotyczne pajace.

miodzjo
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-11-14 08:53:23
"trzeba mieć chory umysł aby kojarzyć tęczę z czynnościami seksualnymi"

Papa_wiocha
    Ocena: -3 (glosow:15)
2013-11-14 09:00:42
Znając inteligencję tych psycholi, niedługo będą latać za prawdziwą tęczą z bojowymi okrzykami: bij lewaka.

Peterz
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-11-14 10:36:25
Trzeba być matołem by nie wiedzieć co oznacza tęcza. Równie dobrze można twierdzić że swastyka to nic złego bo to taki znaczek szczęścia i pomyślności.

Dziulajla
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-11-14 11:14:55
Peterz w takim razie jesteś matołem.

mlw1488
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-11-14 12:02:15
dziulajla czemu? idealny przyklad grabienia symboli.

Peterz
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-11-14 17:59:00
Czemu?! bo tak! Niewiele kumam ale co tam. Dziulajla jest klasycznym przykład przedstawicieli trendu miłości do patologii.

czumak12
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-11-15 06:41:16
Jak pedały same się utożsamiają z tęczą to nic nie jest ale jak zaczniemy ich kojarzyć z nią to już wielka afera. Po prostu niech sami nie zaczynaj awantur. Dla mnie oni są patologią i powinni z tym się tak nie afiszować :D

gurool
    Ocena: 12 (glosow:14)
2013-11-14 08:36:04
A ja jestem za odbudową tej wspaniałej tęczy:) Tylko trzeba by było trochę kolorystykę zmienić na mniej prowokacyjną, wywalić kilka kolorów, tak żeby został tylko kolor biały z góry i czerwony z dołu :D

KRYG.DESIGN
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-14 21:00:49
prosze bardzo - I kompromis sie znalazl !!! takiej to nikt nie podpali

passatwtdi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-14 07:41:49
komentarz usunięty przez użytkownika

dpavel
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-11-14 07:32:55
@zzziutek te twoje wypociny sa warte tyle co ta tecza :D Idz popedałować.

zzziutek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-14 18:06:17
To propozycja? Wiesz, do tej pory robiłem to z kobietami. ale dlaczego nie spróbować? W końcu mamy XXI wiek, różnorodność, tolerancję itd. :D To gdzie mogę ciebie spotkać? Jeszcze jedno. Nie sponsoruję :))

zzziutek
    Ocena: -5 (glosow:25)
2013-11-14 07:07:54
A wiesz kretynie kiedy i z jakiej okazji postawiono tęczę? Bo akurat z pedałami nie ma to nic wspólnego. Albo inaczej, ta tęcza ma tyle wspólnego z pedałami co twój mózg z procesami myślowymi :P To coś powstało z okazji prezydencji Polski w UE i tyle. Doucz się matole zamiast bzdury wypisywać!

latrell
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-14 08:52:52
prawdziwy POLAK nie chce unii socjalistycznej

zbyszko74
    Ocena: 5 (glosow:15)
2013-11-14 06:59:53
Brawo dla Pana Wojtka, w 100% popieram. Łebski gość ;)

Dune
    Ocena: 0 (glosow:18)
2013-11-14 05:42:38
To może dla odmiany pomyśl - renowacja 100tys, to ile kosztowało pierwotnie? Symbole gejowskie a właściwie mówiąc dosadnie - popularyzacja pedalstwa - za grube, nasze pieniądze. Wtedy o biednych głodnych dzieciach się nie pomyślało, prawda?

ICanSeeYou
    Ocena: 3 (glosow:17)
2013-11-14 02:15:16
Ma racje... bo tu nie chodzi o religie... tylko o tych zbokow z parad gejowskich co chca adoptowac dzieci...

MrLouboutin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-14 01:18:45
komentarz usunięty przez moderatora

muniek5118
    Ocena: 9 (glosow:15)
2013-11-14 00:47:59
Czy jeśli jestem ateistą i uważam religię za źródło zła to czy mogę podpalić krzyż?

latrell
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-11-14 08:54:13
skoro uważasz religie za źródło zła to idź spal również meczet, cerkiew i figurke buddy w zakonie shaolin

jurek0112
    Ocena: -11 (glosow:17)
2013-11-14 00:40:11
komentarz usunięty przez moderatora

marko3237
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-11-14 00:34:03
nie lubie faceta ale tu ma racje

jurek1102
    Ocena: -7 (glosow:13)
2013-11-14 00:21:19
Podobny poziom co Terlikowski.

stskam
    Ocena: 11 (glosow:21)
2013-11-13 23:01:10
Pan Cejrowski to krypto cośtam a tacy gorsi od moherów są.Tęcza została przez Boga dana Noemu jako znak że więcej światowego potopu nie będzie a że inaczej kochający coś pod nią robią to ich biznes ale katolicka Polska powinna Biblię znać.Psuć i niszczyć to my umiemy - słyszałem kiedyś "to państwowe nie moje".A głupota ludzka jest bezkresna jak kosmos (o tych zadymiarzach)

witold4
    Ocena: 9 (glosow:13)
2013-11-13 22:42:02
Nie żebym się czepiał. Ale sztuczna tęcza pasuje do sztucznej palmy w sztucznej i kiczowatej Warszawie. Naszej stolycy tandety.

DkNG
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-11-14 06:45:03
Przenieśmy stolice do Radomia!

ptaku110
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-14 08:11:12
do Lędzin...

awesomebeauty
    Ocena: -5 (glosow:21)
2013-11-13 22:04:13
To zdecydowanie strona dla tego pana.

josh82
    Ocena: -3 (glosow:33)
2013-11-13 21:46:57
Jaki pedalski symbol???! Ludzie! Kur..! Bo inaczej się chyba nie da. Poszukajcie informacji o tj tęczy - to instalacja zbudowana z okazji PREZYDENCJI POLSKI W UNII EUROPEJSKIEJ! najpierw stała w Brukseli, po czym przeniesiono ją do Warszawy.

Nagasukaaa
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-11-13 22:02:12
Ale kiboli mocną stroną nie jest myślenie

cavefalcon
    Ocena: 8 (glosow:16)
2013-11-13 22:29:51
komentarz usunięty przez użytkownika

szulcik
    Ocena: 5 (glosow:29)
2013-11-13 21:42:56
Cejroś porządny gosć ! Popieram Go !

tub00sh
    Ocena: -3 (glosow:15)
2013-11-14 00:16:20
Idiotę popierać, nie wstyd ci?

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-11-14 08:04:53
Dlaczego idiotę ? Bo nie podobała mu sie pedalska tęcza ? Mnie tez sie nie podobała tecza ,czy no podobała sie ,no jak juz płoneła,a uskuteczniac jakieś pedalskie przemarsze w czasie Naszego Polskiego Świeta Narodowego to istna hańba dla tych ,którzy włodają Warszawą.11listopa jest tylko i wyłacznie Naszym Świetem dlatego rozumiem bulwersacje ludzi uczestniczacych w przemarszu.Tylko nie rozumiem do konca aktów wandalizmu.

tub00sh
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-11-14 13:35:05
A mnie właśnie o to chodzi, ciesze sie ze napisałeś to ostatnie zdanie bo boli mnie strasznie że ludzie, którzy uwazaja sie za patriotów, kochajacych ojczyznę demolują, dosłownie roz.pier.da.la.ją stolicę swojego państwa. A ta tęcza... jaką mamy pewność że to pedalska tęcza? Może taka zwykła, żeby trochę udekorowac miasto? Żeby nie było taką szarą, betonową pustynią tylko trochę kolorytu dodać?

josh82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-13 21:42:31
komentarz usunięty przez moderatora

sebkop
    Ocena: -1 (glosow:25)
2013-11-13 21:39:13
Szanuje go tylko ze względu na programy podróżnicze które kręci, ale czasem burakiem zalatuje. Niech Warszawiacy się wypowiedzą czego chcą, a czego nie.

zajcew26
    Ocena: 11 (glosow:25)
2013-11-13 21:35:25
Zapytajcie społeczeństwa czy życzy sobie pedalskich symboli i tolerancji. Wszystko się wyjaśni. Decydujmy na co powinniśmy wydawać NASZE pieniądze.

miodzjo
    Ocena: -15 (glosow:33)
2013-11-13 21:16:13
Tylko, że to nie była tęcza zboczeńców. Tylko tęcza szczęścia, a środowiska gejowskie nie mają z nią nic wspólnego. Ale niektórym wszystko się z seksem kojarzy.

liseklisek6666
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-11-13 21:28:48
niestety to tęcza zboczeńców. Mimo wszystko jest to akt wandalizmu, do którego by nie doszło żeby tego homopomnika nie było.

allejaja
    Ocena: 9 (glosow:23)
2013-11-13 21:45:53
Niewazne co "autor mial na mysli", tylko wazne jak odbiera to spoloeczenstwo, a w Polsce odbierana jest jednoznacznie jako symbol homosiow (teczowych zwiazkow)

Jorgusson
    Ocena: 4 (glosow:16)
2013-11-13 21:15:46
Jakby jej regularnie nie palili to nie trzeba byłoby jej odrestaurowywać. Zresztą Ci palacze jak płacą podatki, to na renowację też idzie z ich pieniążków.

sarna
    Ocena: -8 (glosow:14)
2013-11-13 21:11:42
ja lubię słuchać jego wypowiedzi ale tylko jak nadaje z buszu

Genialon
    Ocena: 4 (glosow:16)
2013-11-13 21:02:39
W prawdziwej tęczy kolory przechodzą PŁYNNIE jeden w drugi bez wyraźnej granicy. Symboliczne jej znaczenie opisane jest w księdze Genesis. Tzw. tęcza spedalona, którą obrali sobie za godło zboczeńcy to są kolorowe paski i różni się od prawdziwej, naturalnej tęczy tym, czym węgiel kamienny od kamienia węgielnego. Et caeterum censeo Cejrowski ma tutaj absolutną rację.

Komsomolec
    Ocena: -13 (glosow:31)
2013-11-13 20:57:29
komentarz usunięty przez użytkownika

kawalrafala
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-11-14 00:03:06
I tak jesteś za głupi by go zrozumieć stolec.

freak4life
    Ocena: -9 (glosow:15)
2013-11-13 20:52:58
Cejrowski to zdecydowanie bohater nie mojej bajki.

rene30
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-11-13 20:47:17
nie popiera homasiów ale nie popieram też go co się stało ,jutro przyjdzie do mojeg domu jakiś grab i zabierze mi dzieci bo powie ze mam krzywe oczy ... Juz sie takie rzeczyw historii wydarzyło ze jedna partia wiedział co jest lepsze dla wszystkich obywaeli i nie konieczne był to faszyzm... KOMUNIZM nie nawidził i homosiów i kolorów.

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-11-14 00:04:51
Usiądź, pomyśl, uspokój się i napisz po polsku i logicznie o co chodzi.

kroljuljan1983
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-11-13 20:45:07
ten kraj to smietnik bez segregacji,kiedys zgnijemy a na nasze miejsce powstana,brud,insekty,zarazki,szczury,malaria.czyz to nie piekne.ewolucja zawsze znajdzie sposob

b186384
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-11-13 20:38:42
Ta kur*a, złodziejka bufetowa powinna spłonąć razem z tą tęczą.

ja1ja
    Ocena: 2 (glosow:20)
2013-11-13 20:32:24
Bo chcą z Polski zrobić gejland

bodan
    Ocena: 8 (glosow:18)
2013-11-13 20:26:46
Brawo Cejrowski!!!!.Miasto tj.czosnkowa bufetowa wydaje miejska kase na promocje pedalstwa/na przedszkola nie ma/!.Tecza naprzeciw Kosciola Zbawiciela to profanacja!WON zboki ,precz z Warszawy!!

Pan.M
    Ocena: 10 (glosow:24)
2013-11-13 20:24:35
Przep*erdolili forsę jak nic... Ja bym takie ustrojstwo zrobił za 100 zł... Dobrze że w ramach 11 listopada prawdziwi polacy zniszczyli ten symbol zboczenia oraz dewiacji... Precz p*dałom

Zezol-Czupakabra
    Ocena: -10 (glosow:32)
2013-11-13 19:51:27
Wstyd mi za was, tylu z was ciagle sie wypowiada na ten temat i to tak zaciekle jak rowniez i wulgarnie, kazdy z was mysli ze ta tecza to symbol homoseksualizmu, prawda? no wlasnie, banda dzieci ktora krzyczy o temacie o ktorym nie ma pojecia...

allejaja
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-11-13 21:39:07
Dla mnie jest symbolem tantedy i nienawisci.. moze być??

comiecwpisac
    Ocena: -9 (glosow:15)
2013-11-13 19:46:42
On być tak dziwny, że szaman w moja wieś to przy nim być pikuś.

Bolec1980
    Ocena: -11 (glosow:27)
2013-11-13 19:36:25
Dodał też, że mamy konstytucyjne prawo nienawidzić i bić Ruskich... Szkoda słów na tego debila. Ciekawe, czy zgodziłby się, że mam też konstytucyjne prawo napier...ać czarnych, którzy są przedstawicielami obcego państwa w RP i szkodzą od wieków bardziej niż Ruskie z Niemiaszkami razem wzięci. Cejrowski to IDIOTA!!!

Bolec1980
    Ocena: -7 (glosow:17)
2013-11-13 19:58:59
Dodam tylko, że ten wieli podróżnik i pogromca komuchów. Ten wielki katolik i człowieczek prawy, dziś już się tłumaczy, że w sumie nie powiedział tego, co powiedział itp., itd. TYPOWY WSZARZ i pospolita menda. Tchórz i frajer. Ech... Szkoda słów na to coś.

jacek.jacek
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-11-13 21:25:07
jedyny idiota to bolec1980 nazwa właściwa

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-14 00:08:08
Ktoś zapiął mu bolca 1980 razy i dlatego tak pieprzy. Jako katolik przebaczam mu:)

ZeuS112
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-11-13 19:28:15
a może zacytujecie cały status Wojtka z FB. Tam były również słowa o tym, że Polak ma konstytucyjne prawo by niszczyć ambasadę Rosji,a policja powinna do tego nie dopuszczać. Zajebista logika, idąc takim tokiem rozumowania, to złodziej ma prawo cię okraść i to twoja wina, że nie zabezpieczyłeś domu, on jest przecież niewinny.

pascolo
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-11-13 19:37:37
Jeśli cytujesz, to rób to rzetelnie. Słowo w słowo: "Każdy Polak ma konstytucyjne prawo nie lubić Ruskich i głośno o tym mówić ile tylko mu się podoba. Każdy Polak ma konstytucyjne prawo obrzucać ruską ambasadę (nie ludzi, tylko posesję) wszystkim, czym tylko chce, a policja ma obowiązek skutecznie bronić placówki dyplomatycznej nawet tak wrogiego państwa, jakim jest Rosja" - napisał Cejrowski.

grog
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-11-13 19:44:19
czyli idiota

pascolo
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-11-13 19:54:33
Czemu idiota skoro bardzo logicznie to przedstawił?

dada12134
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-11-13 21:16:28
pascolo, nie tlumacz tego tym ludziom, oni jeszcze 18 lat zapewne nie maja i czytac ze rozumieniem nie potrafia.

ZeuS112
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-14 13:33:21
czyli według Was Konstytucja daje prawo jakiemuś elementowi niszczyć to co mu się nie podoba? Gdzie w Konstytucji widnieje taki zapis? W normalnym kraju, gdzie szanuje się prawo i Konstytucję ta policja nie byłaby potrzebna bo obywatel ma wpojone, że nie niszczy się tego co nie jest jego, nie podobają mi się poglądy Cejrowskiego ale nie idę spalić mu domu, bo mam poszanowanie dla czyjejś własności. Ciekawe co Cejrowski zrobi gdy przykładowo Meksykanie obrzucą ambasadę Polski, mają przecież prawo idąc jego tokiem myślenia, w końcu nasi "patrioci" zaatakowali marynarzy tego kraju.

porcupine
    Ocena: -6 (glosow:16)
2013-11-13 19:28:13
Sam mi wygląda na pedała, szczególnie gdy ciągnie słomkę.

thakanori11
    Ocena: -11 (glosow:21)
2013-11-13 19:17:24
przecież Cejrowski to skryty gejus

admin1944
    Ocena: -8 (glosow:18)
2013-11-13 19:12:56
NO COZ PEDALOWI WSZYSTKO KOJARZY SIE Z PEDALSTWEM !!!. CIEKAWE CZY MU Z TYLU WYPADAJA KARTOFELKI W CALOSCI ??.

pisiu104
    Ocena: 11 (glosow:21)
2013-11-13 19:02:34
A ta tęczę to juz czwarty raz zniszczyli.Czyli nikt nie chce tego gówna

srakadupaka
    Ocena: 6 (glosow:22)
2013-11-13 18:49:56
ja tak jak oni - pedałów nie lubię !!!!!!!!!!!!!!!! więc dobrze, że podpalili !!!!

Sheereen
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-11-13 18:45:55
Niech odbudują tęczę w kolorach flagi polskiej i węgierskiej. :)

davidstar
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-14 00:07:37
komentarz usunięty przez użytkownika

Sheereen
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-14 18:09:51
No ba. ;)

sangre666
    Ocena: -4 (glosow:20)
2013-11-13 18:44:29
Następny który nie zna nawet naszej religii. Tęcza to znak jedności boga z ludźmi dany nam na znak, ze Bóg już nigdy nie zniszczy ziemi. I właśnie świetnie komponował się z placem Zbawiciela.

srakadupaka
    Ocena: 5 (glosow:15)
2013-11-13 18:52:36
tylko, że w tych czasach nikt już nie pamięta o tym przymierzu, w tych czasach jest to SYMBOL PEDALNI

jacekplacek666
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-11-13 19:10:44
Przeciez Cejrowski to ultra katol. Ja tam wierzacy nie jestem, ale padalstwa propagowac nie powinni.

grubylba
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-11-13 18:37:50
bardzo dobrze powiedzial! Trzeba skonczyc z ta zaraza pedalstwa tak jak w Rosji!

arigold7
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-11-13 18:30:00
trzeba nam wiecej takich madrych ludzi jak Cejrowski

shark7
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-11-13 18:23:54
"Precz z preczem" - Papcio Chmiel zdaje się kiedyś tak napisał w przygodach słynnej trójki.

DooMinator
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-11-13 18:20:43
Co Ty pier**lisz..,??Skad masz informacje o tych 100 tysiacach??Tecza jest odbudowywana nie z pieniedzy podatnikow tylko sponsorow,ludzi organizujacych roznego rodzaju'akcje'ma rzecz odbudowy instalacji...

nowa_perspektywa
    Ocena: -3 (glosow:17)
2013-11-13 18:19:33
Lepiej podpalmy kościoły skoro już chcemy niszczyć środowisko zboczeńców, a przy okazji zniszczymy największych złodziei i oszustów w tym kraju po politykach !

nowa_perspektywa
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-11-13 18:17:18
Lepiej nich kibice podpalą stadiony bo ich idole to zwykłe cioty a tęcza w żaden sposób nie jest tego symbolem, jest to zjawisko występujące w przyrodzie, czy tęcza w Biblii też występowała jako symbol "zboczeńców" ?

arigold7
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-11-13 18:28:55
a ty glupi czy tylko udajesz? znowu lewaki wpadly na genialny pomysl bronienia sie, jeszcze rok temu nie bylo tej gadki ze "tecza to zjawisko wystepujace w przyrodzie", tak sie sklada ze obrzydliwe pedaly przywlaszczyly sobie to zjawisko na znak swoich zboczen

miszcz82
    Ocena: 3 (glosow:21)
2013-11-13 18:03:20
komentarz usunięty przez użytkownika

antony
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-11-13 09:07:04
W Polsce spłoną 2 samochody i tęcza - wiadomo dlaczego, nie wnikamy o co im chodzi, bo przecież to jest ewidentne zagrożenie faszyzmem. Stałą się ogólnonarodowa tragedia, przepraszamy cały świat i Europę za ten wstyd. 2. We Francji spłonie 500 samochodów - trzeba się zastanowić DLACZEGO. Choć właściwie wiadomo dlaczego, bo szerzy się dyskryminacja, nietolerancja a ci biedni imigranci nie mają środków do życia i są prześladowani. Trzeba ich zrozumieć, mają prawo tak reagować. Tak właściwie to oni są ofiarami... Jak to czego? FASZYZMU!!!!!11

mlw1488
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-13 12:16:26
brawo, trafiasz w sedno.

ZeuS112
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-13 19:24:31
dwa samochody i tęcza? A co ze zniszczonymi chodnikami, słupkami? Powybijanymi szybami w samochodach? Wiatr to zrobił? Logikę przedstawiasz na poziomie " a w Afryce srają przed domami". Może zacznijmy czerpać jakieś dobre wzorce a nie zasłaniać się tym że gdzieś jest gorzej, przecież we Francji za to gówno odpowiadają Muslimy, a u nas to podobno przyszłość narodu czy jak to mówili pis-owcy "ludzie, którzy będą bronić granic tego kraju w czasie wojny"

majorero
    Ocena: 5 (glosow:27)
2013-11-12 21:07:54
A ile dzieci można wykarmić za szpecący Radom pomnik zimnego Lecha, a ile za kosztującą miliony ochronę drugiego kurdupla, a ile za pieniądze wydawane na zespół schizofrenicznego Antoniego, a ile za za pieniądze wydawane na zespół przeciwdziałania ateizacji Polski ? Zwykły lewacki populizm dla lumpenproletariatu.

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-11-12 21:16:09
A kto wydaje zgodę na sfinansowanie pomnika, za ochronę i na ten cały zespół?

majorero
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-11-12 21:24:37
Ale Ty bogata i rozrzutna jesteś.Widzę, że nawet nie wiesz na co wydajesz swoje pieniądze:D

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-11-12 22:14:41
Chodzi mi o to,że gdzieś ktoś musi w sferze rządu przyznać, zatwierdzić, rozdzielić. Ja bym nie grosza nie dała, jednak nasze pieniądze od momentu przejęcia przez państwo, są rozdysponowane przez rządzących, my już na to nie mamy wpływu ;)

tub00sh
    Ocena: 6 (glosow:28)
2013-11-12 21:06:29
Dziwne że zboczeńcy w kosciele jakos mu nie przeszkadzaja

jurek1102
    Ocena: -10 (glosow:18)
2013-11-12 21:19:53
Nazywasz pedofili zboczeńcami ? Jako zboczona jednostka wypraszam sobie takie przyrównania!!!

tub00sh
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-11-13 13:24:46
To że jesteśmy perwersami lubiącymi lizać kobiece stopy nie znaczy że jesteśmy zboczeni, juruś!

davidstar
    Ocena: 152 (glosow:318)
2013-11-12 20:01:45
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:36)
2013-11-12 20:04:35
Tęcza ci się z pedałami kojarzy ? To jakaś fobia jest :) Ja w przedszkolu ciągle tęcze rysowałem i jakoś mało pedalski jestem :)

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:24)
2013-11-12 20:13:38
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
    Ocena: 2 (glosow:26)
2013-11-12 20:21:14
Jurek bo ty pedał jesteś i tyle. :)

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:16)
2013-11-12 21:11:17
foytaz nie wmówisz mi tego. Na randkę nie masz ze mną co liczyć :)

foytaz
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-11-12 21:13:31
Ja niczego nie wmawiam a na randki to nie mam czasu i chęci więc... :)

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-11-12 21:28:50
Nie masz chęci... W twoim wieku to powinieneś jescze mieć chęci :)

foytaz
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-11-12 21:45:15
Z wiekiem stałem się obrzydliwie wybredny i wymagający :)

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-11-12 22:17:03
No to coś nas jednak łączy :)

emipunky
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-11-13 23:05:24
"Mojego zasranego kraju" powiedział Polak - patriota, a jakże :) Uroczo.

Dave2024
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-14 00:22:56
A co powiesz na tęczowe podręczniki dla klas 1-3 ("Tęczowa szkoła")? ;D

stach1947
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-14 09:06:56
komentarz usunięty przez moderatora

Migdal1234
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-14 13:03:51
moj kraj nie jest zasrany ciecu jeden a co do reszty to sie zgadzam

stach1947
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-14 13:43:12
A ja nie życzę sobie aby byle gów**niarz, taki jak ty mówił o moim kraju, że jest zasrany. Za ten kraj, jaki by on nie był, ginęli nasi przodkowie. Jak się w tym kraju nie podoba, to wypad na emigrację, może wtedy docenisz czym jest ojczyzna. Gów**niarzu.

tub00sh
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-11-14 14:36:58
Ginęli, ginęli - a on i tak jest zasrany :P.

freedom80
    Ocena: -19 (glosow:53)
2013-11-12 19:57:19
Cejrowski to jeden z większych oszołomów w tym kraju. Poyeb.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-11-12 19:58:47
Wielki miłośnik Jarka Kaczyńskiego.

turandot
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-11-13 19:19:26
Obok Macierewicza.

vacarius
    Ocena: -16 (glosow:42)
2013-11-12 19:39:40
Ten jego zbawiciel mając 33 lata nadal nie miał zony i to w kraju w którym każdy 16 latek miał już żonę.

SenJestDlaSlabych
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-14 19:27:56
ależ to inteligentnie napisałeś... o lol!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500