Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
O historii, nawet złej, trzeba pamiętać, a nie karać za pamięć o ofiarach.
majorero  13-11-14, 12:01 Zgłoś
+ 332 -
Dodano: 2013-11-14, 12:01:08   przez: majorero
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 332  Zgłoś nadużycie
27
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Toruń przeprasza.
  •  WTF!!! Hahaha. No Comment
  •  Równość społeczna w/g Morawieckiego
  •  Rozmowa o pracę
Ukryj komentarze(72)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
beeveer
    Ocena: 31 (glosow:53)
2013-11-14 13:46:38
zarzut??? qrwa, za nie długo w tym kraju będzie mozna powiedziec tylko tak, nie i różaniec.

DXPac
    Ocena: -8 (glosow:8)
2013-11-20 06:45:48
O Historii można i należy pamiętać. Ale nie trzeba od razu uogólniać i prowokować nienawiść na siłę szukając konfliktu 80 lat po wojnie kiedy świadkowie tamtych wydarzeń w większości nie żyją oraz wrogów niestety my Polacy to kochamy szukać wrogów i podjudzać nienawiść kiedy jest za dobrze i za spokojnie.

Peterz
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-12-01 16:33:49
Tu nie chodzi o jątrzenie a o prawdę historyczną - skrzętnie ukrywaną.

the_darkens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-19 12:09:55
Poza tym, Niemcy nie byli lepsi, ich nikt się nie czepia, a PR jaki przeprowadzili po wojnie zdecydowanie ocieplił ich wizerunek na świecie, do tego stopnia, że Auschwitz nazywa się "polskimi obozami śmierci", związek wypędzonych żąda zwrotu "bezprawnie zagarniętych ziem", a nowy serial "unser mutter, unser vatter" to już skandal, jaki na świecie zostanie odebrany jako dokument historyczny. Moi drodzy, prawda zawsze leży pośrodku, bo znam też relacje tych, co opisywali niektórych żołnierzy Wehrmachtu bardzo ciepło. Historia nie będzie jednoznaczna.

Peterz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-01 16:35:40
Tylko jest jeden problem .... pomniki nazistów nie stoją w naszym kraju.

the_darkens
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-11-19 12:02:44
Dziwi mnie moi drodzy, że wielu tak ostro komentuje i obraża się nawzajem. Stalin przed ofensywą ze stycznia 1944 roku wypuścił z więzień osadzonych (też za przestępstwa najcięższe) wysyłając ich na front jako pierwszą falę. Często "używano" ich do czyszczenia pól minowych. Pierwsza fala była niezdyscyplinowana, porzucali broń, rabowali, gwałcili. Znam relacje ludzi z tego okresu, te dobre i złe, w momencie gdy szła już regularna armia, sytuacja uległa poprawie. Taka jest wojna. Nikogo nie bronie, ale to nie temat na pomnik.

owcazogorkowca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-29 12:02:38
było dokładnie odwrotnie niż piszesz. Przeczytaj książkę... jakąkolwiek na ten temat.

Peterz
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-12-01 16:36:52
Takich bzdur nie czytałem już dawno ... sytuacja wyglądała tak samo czy to w 1939, 1944 czy 45

the_darkens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-19 11:56:40
komentarz usunięty przez użytkownika

Lisiczarnia
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-11-18 02:23:36
Teraz jeszcze wystarczy wyłapać i posadzić te wszystkie kobiety, które faktycznie zostały zgwałcone, co by jedynej słusznej racji radzieckiej nie obrażały swoimi wspomnieniami.

stach121
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-11-18 00:32:36
A Jan Pawel II przygnieciony meteorytem to sztuka na najwyzszym poziomie

rastadeath
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-11-17 18:50:30
molotok(ruska gnido) - co ty do ku..wy nedzy pier..lisz , to że nie mogli to nie znaczy ze nie robili , pewnie nie wiesz o tym ze dowódcy armii czerwonej w większości był niewykształconym motłochem bez żadnego wykształcenia , a przy grabieżach i gwałtach brali w tym czynny udział , zaś oficerowie przymykali na to oko , gdyż w innej sytuacji mógł by powstać bunt i musieli by sami połowe swojej wyzwolenczej armi rozstrzelać!!!

b8aca
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-11-17 12:16:46
moja babcia opowiadala mi jak to rosjanie przybyli nas "wyzwalaˆ " pijani co 3ci mial bron kiedy nie chcialo im sie ganiac kobiet gwalcili kozy bo byly akurat na wysokosci.

Molotok
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-11-17 17:50:19
Pier**lisz głupoty że głowa boli . Skojarzyły ci się kozy z dymaniem przez arabów dopasowałeś sobie to do ruskich i walisz teraz takie farmazony . Niewielki procent Armii Czerwonej gwałcił jednak była ona gigantyczna i te kilka procent było bardzo liczne stąd ten mit o armii gwałcicieli . W sowieckiej armii była kara śmierci za gwałt ,starano się temu zapobiegać jednak takiego motłochu nie sposób upilnować . I stawianie takich pomników dla mnie jest wiochą i dobrze tak cwaniakowi bo jak by nie było 90% owej armii działało z przymusu ,niewiedzy i naprawdę niczym nie zawiniło .

rastadeath
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-11-17 18:52:19
molotok(ruska gnido) - co ty do ku..wy nedzy pier..lisz , to że nie mogli to nie znaczy ze nie robili , pewnie nie wiesz o tym ze dowódcy armii czerwonej w większości był niewykształconym motłochem bez żadnego wykształcenia , a przy grabieżach i gwałtach brali w tym czynny udział , zaś oficerowie przymykali na to oko , gdyż w innej sytuacji mógł by powstać bunt i musieli by sami połowe swojej wyzwolenczej armi rozstrzelać!!!

ja1ja
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-11-17 19:17:45
rastadeath masz rację.

Molotok
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-11-17 21:10:16
No przecież ku**a piszę głupia pało oficjalnie była kara śmierci za gwałt i wielu za to dostało kulę w łeb w praktyce jednak z niemożliwości opanowania tak dużego zgrupowania nie zwracano na to często uwagi. Gdyby jednak przyłapano kogoś na gwałcie przez komisarza politycznego czy jakiegoś wyższego oficera kara śmierci prawie pewna a jeśli nie to na 100% karny batalion co właściwie równało się z karą śmierci . Armia Czerwona potrzebowała bardzo ludzi do karnych batalionów więc można było tam trafić za o wiele lżejsze przewinienia a tym bardziej za gwałt więc nie mów że byli bezkarni .

Molotok
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-17 21:14:18
komentarz usunięty przez użytkownika

Molotok
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-17 21:16:01
Więc jak nietrudno wywnioskować dowództwo sowietów byłoby zadowolone z buntów bo mieliby kim zapełniać karne bataliony :P

saviola1
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-11-17 11:23:35
jak najbardziej popieram tą rzeźbę! Tak właśnie było i wiadomo to od osób starszych które to przeżyły. A teraz nasze "Państwo prawa" na siłę chce zapomnieć o historii? O tym jak było? i nadal fałszować historie? Może nie długo będzie tak że to jednak Polska jest winna I i II WŚ?

Arczano
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-11-17 00:43:49
komentarz usunięty przez użytkownika

ja1ja
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-11-17 10:59:49
Oczywiście, że się nie skończyła, w 1989r dogadali się przy okrągłym stole z komuchami zamiast wsadzić ich do więzień.

POLSKAPANY
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-16 23:27:46
zarzut? hahahhaah moga sobie w dupe wsadzic te zarzuty :D na pohybel! :)

SzalonyMagazynier
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-16 22:47:31
Kurcze, jakie to zarzuty? Bo jestem na prawdę ciekaw...

Szajba19
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-11-16 21:40:45
Kiedyś mówienie prawdy było aktem odwagi, a w dzisiejszych czasach jest przestępstwem...

Astalavista
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-11-16 19:41:50
Przecież to prawda historyczna! KAŻDY kto pamięta "wyzwolicieli z armii czerwonej" potwierdzi!!

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-16 18:57:27
a co do szacunku do pomników - zapraszam na wizytę np. do Wiednia ...

bingo73
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-11-16 18:54:55
Jedynie Niemieccy żołnierze w tej statystyce byli pewnymi wyjątkami, ale nie robili tego (lub nie wolno im było tego robić) tylko z tego względu, że uważali oni kobiety innych narodowości jako podludzi i gwałt ich był poniżeniem dla żołnierza Niemeckiego.

bingo73
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-11-16 18:53:05
Nie umiemy osądzać przeszłości, ani też nie umiemy dotrzymywać umów i zobowiązań. Nie tylko żołnierze radzieccy gwałcili kobiety, również inni żołnierze, z Polakami włącznie, (choć Amerykanie mieli gorzej - na zachodzie mniejszy wybór). Ale to nie było też tak, że wszyscy żołnierze to robili, był tylko pewien odsetek żołnierzy gwałcących kobiety. Pomnik taki obraża niestety tych żołnierzy, którzy tego nie robili ...to tak samo, jak Polaków w Niemczech traktowano (lub nawet traktuje się do dziś) jako złodziei, bo kilku z nas zapracowało na ten tytuł ...

olo2411
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-11-16 18:56:36
Bredzisz kolego, zapytaj się kolego kogoś kto przeżył. rosjanie zachowywali się jak bydło. Niemcy przy nich to dzieci przedszkolne.

komercjusz
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-11-16 19:33:18
olo2411 pytałem i osobiście znam kobietę którą oficer rosyjski ocalił od gwałtu a gwałcicielem był polski żołnierz

Molotok
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-17 17:55:18
Oczywiście że tak ale debilom nie wytłumaczysz każda armia jest zła nie ma wyjątków . Przykładowo jankesi w Wietnamie co robili z wioskami podejrzanymi o współpracę z Wietkongiem film PLUTON się kłania .

sens0r
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-11-16 18:26:21
POLSKI RZAD bai się ruskich do tego stopnia ze wsadza za kratki każdego kto obraża ich dumę nie patrząc na nasze wyrządzane krzywdy. KILKA PRZYKŁADÓW! pytali ich o zgodę przeniesiania POMNIK CZTERECH SPIĄCYCH w celu budowy LINI METRA, ostatnie wydarzenia pod polską ambasada nasi tego nie komentują i twierdzą ze petardy wrzucone do ambasady nie doleciały, prawda jest taka ze boją się tam siedzieć odzywać. Hahaa żaal porażkaa ;/

gabi209
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-11-16 17:54:02
dziwnie wygląda pistolet w jej paszczy ;p

payperday
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-11-16 17:21:07
komentarz usunięty przez użytkownika

wiesniakpawlo
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-11-16 17:03:31
komentarz usunięty przez moderatora

wiesniakpawlo
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-11-16 16:54:31
komentarz usunięty przez moderatora

wiesniakpawlo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-16 16:49:56
komentarz usunięty przez moderatora

tub0Osh
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-11-16 15:40:46
komentarz usunięty przez użytkownika

mniunia
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-11-16 14:43:55
Gwałty na kobietach to nie tylko domena Armii Czerwonej. Wpiszcie w wyszukiwarkę YouTube "Seksualne niewolnice Wermachtu". Jest to dokument o uprowadzanych do burdelu polskich i żydowskich kobietach.

shark7
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-11-16 14:24:06
Rosyjscy żołnierze to często była dzicz, pochodząca z dalekich rejonów nieucywilizowanego jeszcze kraju.Traktowani jako mięso armatnie przez nieudolnych dowódców, gdzie często ich życie nie miało znaczenia więc tyle było ich że sobie poruchali zanim zginęli(ironia) Amerykanie też gwałcili w Wietnamie a byli bardziej cywilizowani i w bliższym nam okresie to robili.

tomek-kt
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-11-16 13:48:07
Bo rudy i kolesi są "klakierami" putina. Wiecznie przepraszają, ale upomnieć się o swoje już qźwa nie potrafią. Będę pisał do w nieskończoność: Rudy musi wisieć. Za działanie na szkodę narodu polskiego karą musi być śmierć.

ernani
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-11-16 13:44:13
Nieobyczajne wybryki robią ci w rządzie a rzeżba pokazuje całą prawdę w jaki sposób zachowywali się ci pseudo ludzie czasie wojny i to nie tylko w Polsce. Banda dewiantów już pewnie klęczy i przeprasza władymira. Honor to zupełnie obce pojęcie dla tych..... .

vynn
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-11-16 13:34:53
W tym kraju nie ma wolności i to najlepszy na to dowód. Wolno robić tylko to na co pozwala władza. Jak ktoś zrobi coś co się władzy nie podoba to skorumpowane sądy od razu dowalą człowiekowi. Za rządów PO można pójść siedzieć za własne zdanie. Zamordyzm totalny. Za PiSu było o niebo lepiej

sebkop
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-11-16 13:10:13
Wojna ma swoje prawa i ,,obyczaje", okupant zawsze brał to co zdobył, nic się nie zmieniło do tej pory. Ciekawe co by było jakby to była rzeźba polskiego żołnierza, jakie były by wasze komentarze. Wojna zmienia człowieka, każdego, ale nic nie tłumaczy takich czynów, z drugiej strony ilu takich gwałcicieli odpowiedziało za swoje czyny.

ernani
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-11-16 13:51:08
Co ty piszesz idioto ! Jak śmiesz porównywać polskiego żołnierza z tym czymś co chodziło kradło,gwałciło i zabijało niewinnych ludzi.Kim ty jesteś?

Miodoslaw
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-11-16 18:23:09
Niestety, sebkop "w ogólności" ma rację! "W szczególności" pozostaje mieć nadzieję, że Polacy zachowywaliby się o niebo lepiej w analogicznej sytuacji! Tu bardzo dużo zależy od "cywilizowania", podejścia dowództwa i np. karania w takich przypadkach. W naszej dalszej i bliższej historii nie zawsze było "różowo". Poczytajcie np. o Lisowczykach.

sebkop
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-17 17:26:49
@ernani^wiem, że masz problem z czytaniem ze zrozumieniem, ale to już nie mój problem. Nikogo nie porównywałem, to złą strona ludzkiej natury, człowiek jest najgorszym, najbardziej bezwzględnym i niebezpiecznym zwierzęciem kiedy znajdzie się w określonej sytuacji. Wystarczy wysłać, tych patriotów z marszu niepodległości, kiboli, resztę degeneratów i byś zobaczył, co potrafią zrobić w warunkach wojennych. Człowiek jest człowiekiem, jeden jest dobry, drugi zły, a jeszcze inni są jak liść na wietrze, gdzie zawieje tam lecą.

majsterdomowy
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-11-16 13:08:19
bo kogoś prawda w oczy ubodła... jak opowiadali dziadowie; szedł niemiec,wybzykał,położył pare marek i wyszedł- rusek wchodził z buta z drzwiami,zgwałcił matke i córke,ukradł zegarek i wychodził wybijając okna...

anubisgd
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-11-16 12:50:52
Precz z czerwonymi ruskimi małpami. Karać powinno się w rządzie debila tuska i jego kolegów.

PawelJarosz89
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-11-16 12:44:29
idioci sie boją bolesnej prawdy :) trzeba bylo spalić tą abasade Rosyjska

Ifrit00
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-11-16 12:27:20
polski rząd znowu liże dupę ruską

Zbowidowiec
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-11-16 11:26:15
Gdyby to ode mnie zależało powinien beknąć za obrazę wyzwolicielskiej Armii Czerwonej i w drugiej kolejności za nieobyczajne zachowanie.

MINTOR
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-11-16 11:18:38
Za to "Ekipa z Warszawy" jest bardzo obyczajna i jakoś nikomu nie przeszkadza. A nawet jakby ta rzeźba była nieobyczajna to co z tego? Dać ją na jakaś wystawę na którą wstęp jest od 18. Nikt nikomu przecież nie będzie kazał na nią chodzić i tego oglądać, jak się nie podoba.

kamilj.turbo
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-11-16 11:03:12
Zarzut za pominiecie całej prawdy - rosjanie gwałcili a potem palili domy . Brakuje posągu podpalacza...

bierut1
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-11-16 10:47:43
I dziwić się teraz Cejrowskiemu że zrzekł się obywatelstwa. Ten zarzut to kpina z nas wszystkich, sam słyszałem o dwóch takich historiach z bliskiego sąsiedztwa.

wiosenka0
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-11-16 10:46:04
za chwilę będziemy ruskich przepraszać za II W.Ś. i za to że nasze kobiety podczas gwałtów leżały w niewygodnych dla nich pozycjach... kacapy &^$&#

Fox69
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-11-16 10:34:32
śmieszny... artysta, ciekawe czy tworzy dzieła, na których są inne narodowości, a może się boi :) bo co? dowali Rosji to będzie sławny?

cezareusz
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-11-15 01:00:42
Jeżeli ta zje**na władza chce skazać człowieka za takie coś, to najpierw nie spojrzy na historię. w czasie wojny ruskie przyjechali do Polski strzelać do Polaków i r***ać polskie kobiety. jak nie chciała dać to gwałt. Bywało, że Polki były gwałcone przez dobę (lub dłużej), po czym umierały. To nie fikcja, to niestety prawda. Prawda boli ale trzeba ją powiedzieć a nie zamykać usta temu, kto prawdę głosi.

majorero
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-11-15 10:10:05
Ruscy nie przyjechali, a przyszli i nie po to żeby strzelać do Polaków, a prowadząc wojnę z Niemcami.Przy okazji chcieli zagarnąć Polskę dla siebie więc strzelali do Polaków, a reszta mniej więcej się zgadza. Przy czym w Gdańsku, pod koniec wojny, generalnie nie było Polaków, więc te gwałty akurat tam odbywały się głównie na Niemkach. Co nie zmienia faktu, że gdzie indziej, odbywały się na Polkach.

dog44
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-11-16 10:40:37
MAJOrero umknął ci ważny fakt, iż na początku wojny przyszli razem z niemcami mordować, grabić i gwałcić.

majorero
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-16 13:15:13
Słuszne uzupełnienie.Na usprawiedliwienie napiszę, że skupiłem się na kontekście rzeźby.Ale zgadzam się w 100%.

admin1944
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-11-14 16:12:51
S*****LA NA ROK DO KAMIENIOLOMOW TO GLUPOTY Z PUSTEGO LBA WYBIJA MU MLOTEM PNEUMATYCZNYM !!!

wiosenka0
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-11-16 10:48:05
Autobus z dworca wschodniego nr 58, mamy już zabukowane dla Pana miejsce w kamieniołomach Sybirskich pięknych lasów.

NoZastanowSie
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-11-14 14:21:10
Mowienie prawdy, to nie jest oczernianie. Niewazne czy artysta zrobil to dla kontrowersji czy slawy, wazne jest, ze nikt nie ma go za to prawa ukarac, to tak jakby wszystkich co pisali ksiazki o obozach koncentracyjnych skazac za oczernianie Niemiec.

beeveer
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-11-14 17:54:30
poza tym to nie jest pomnik zołnierza gwałcącego tylko kobiety gwałconej.

beeveer
    Ocena: 31 (glosow:53)
2013-11-14 13:46:38
zarzut??? qrwa, za nie długo w tym kraju będzie mozna powiedziec tylko tak, nie i różaniec.

wojtek12342012
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-11-16 11:10:32
No chłopie. Z tym różańcem to przesadziłeś.

trampekpampek
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-11-14 13:33:39
G... nie g.... dzięki mediom stał się sławny,a dotąd nikt o nim nie słyszał. Zgodnie z zasadą : nie ważne czy mówią dobrze czy źle ,ale mówią.

NoZastanowSie
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-11-14 14:26:01
do dzisiaj myslales, ze artysci tworza swoje prace, zeby je trzymac w piwnicy i nie pokazywac ludziom? czy jednak dla slawy i pieniedzy tworza to co ludzie chca zobaczyc?

trampekpampek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-22 09:57:04
Wybacz,ale chyba nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi. Jest ona bardziej krytyczna niż Ci się wydaje.

amil37
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-14 12:32:08
komentarz usunięty przez użytkownika

gizmo88
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-11-14 20:12:48
może umie czytać? o tym wiedza wszyscy, którzy choć trochę się interesowali historią.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300