Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Modlił się w pociągu hah
armani7  13-11-24, 19:48 Zgłoś
+ 327 -
Dodano: 2013-11-24, 19:48:54   przez: armani7
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 327  Zgłoś nadużycie
97
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Gratulujemy Sylwii rozumu.
  •  Dzwoni facet do sejmu
  •  Tak bardzo chciał
  •  Problemy i rady w internecie
Ukryj komentarze(203)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pepper77
    Ocena: 116 (glosow:176)
2013-11-24 20:21:50
Są pierwsze oznaki islamu w Polsce, Panowie, czas ubrać glany i brać się do roboty !

Anetolij
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-01-10 11:49:40
Muzułmanie się szerzą, a wy dalej niszczcie kościół, opluwajcie księży bez których nie ma sakramentów, ale co powiecie gdy staniecie przed sądem bożym?

neurotyczny_jan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-12 19:35:31
a po co komu sakramenty? sąd boży? ile ty masz lat żeby w bajki wierzyć?

farmerek666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-05 23:07:27
#pepper 77 - czym sie rozni muzulmanin od trampoliny ? po trampolinie nie mozna skakac w glanach :)

pepper77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-19 07:35:57
:D

madzi87
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-01 16:56:17
tytuł tendencyjny, to nie modlący muzułmanin zatrzymał pocią, a kobieta, której wydało się to "niepokojącym" zachowaniem Polska to jednak zacofany kraj, pełno nietolerancji i głupoty, ehhh.... :(

kamyk261
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-11-27 16:18:29
Kto wie czy czasem się nie modli do machometa przed detonacją bomby

marazzzz
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-11-27 13:47:32
Co tam pociąg, lepsza heca byłaby w samolocie.

Rolados
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-26 14:46:16
pier**lenie o szopenie tacy cwani bo ciągle gadają a ruszyć dupsko i zrobić z tym porządek to nie...

BlekitnaKrew
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-11-26 09:51:00
Wyj@bać z Polski puki czas.Na początku niewinnie...biedny,dobry muzułmanin modlić się w spokoju.Ale potem,jak się pałatajstwo rozkręci...Przykład:Anglia,Francja,Holandia,Niemcy itd...i błagam,niech nikt już nie chrzani o tej TOLERANCJI.

caleanka
    Ocena: -19 (glosow:19)
2013-11-26 15:42:24
Jedz na antarktyde albo Madagaskar, bedzie luzniej. Jestes marginesem spolecznym nie zaslugujacym na tolerancje.

szulcik
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-11-26 07:45:44
Powinna go wypchnać z pociagu ..

caleanka
    Ocena: -6 (glosow:8)
2013-11-26 15:45:49
Wypchnac "teroryste" z pociagu? Babcia by sie posikala.

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-11-26 20:22:26
Dlaczego tak krytycznie oceniasz starsza Kobietę ?? Nie zdawałaś sobie nigdy sprawy z tego,ze ty też bedziesz kiedys stara ?Jakbys sie czuła jakby tobie ktoś powiedział ,ze jestes niepotzrbna ,bo tylko szczasz pod siebie ,stwierdzam iz i tak bardzo duzo dobrego zrobiła ,zgłosiła na policję potencjalnego terrorystę.

tub00sh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-29 20:21:22
Szulcik, serrrioo? Każdy muzułmanin to "potencjalny terrorysta"? Naprawdę jesteśmy aż tak stereotypowi? Czy każdy kibic to kibol patrząc w ten sposób?

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-01 00:27:32
No nie kazdy islamista jest zamachowcem. Ale kazdy zamachowiec byl islamista.

tub00sh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-01 09:56:43
Np Brejwik...

peee1
    Ocena: 12 (glosow:14)
2013-11-26 01:19:08
Nie dla islamizacji Polski...............

Hehe2013
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-11-26 06:05:19
Naucz się pisać po polsku, dopiero później zgrywaj patriotę.

jamela-92i
    Ocena: -25 (glosow:41)
2013-11-25 23:02:48
Te zachowanie swiadczylo tylko o niskim zasobie wiedzy tej starszej pani i o braku tolerancji...

BlekitnaKrew
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-11-26 09:41:03
Rzygnę...znowu śpiewka o tej zafajdanej TOLERANCJI !!!!! Człowieku,sam jej potrzebujesz zapewne.Ta tolerancja jeszcze nam wszystkim bokiem wyjdzie.Całe g@wno wypłynie z rynsztoka i zaleje normalnych ludzi...w imię TOLERANCJI.Jak islamiści łeb Twojemu synkowi zetną albo córcię zgwałcą a potem kwasem obleją to inaczej będziesz śpiewać o"tolerancji".Pustak...

HrabiaKretyn
    Ocena: -5 (glosow:17)
2013-11-25 22:12:11
Polak to taka durna istota, ktora zamiast naprawiac kraj to ciagle wspomina o wspanialych rycerzach i poteznej husarii. Tak sie zapatrzyismy na przeszlosc, ze nie zauwazylismy, ze taplamy sie w gownie. W Polsce moze i nie spotkasz nawiedzonego islamisty ale za to mozesz dostac w zeby za wiele innych rzeczy. Wystarczy, ze ubierasz sie inaczej, sluchasz innej muzyki, lubisz inny klub pilkarski. Caly czas w wiadomosciach mowia o idiotach z nozami i maczetami. Tez mi wielki raj. Niedosc, ze bieda to jeszcze strach wyjsc z domu. I tacy ludzie maja czelnosc dawac rady ludziom z zachodu...

Asmodei
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-11-26 09:42:25
Każdy sam sobie układa jak jego rzeczywistość wygląda, w jakim otoczeniu się żyje. Jeśli się boisz wyjść na ulicę, jesteś gnębiony za to, że słuchasz innej muzyki, czy inaczej się ubierasz to rzeczywiście jest sygnał, że coś jest nie tak. Ale z Tobą, fajnie jest narzekać na wszystko dookoła, zamiast wziąć się za siebie. A o zachodzie to Ty tylko w wiadomościach słyszałeś.

HrabiaKretyn
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-11-25 22:06:44
Ja sie zastanawiam co sie stalo z ta Polska... Jednak wojna i PRL zmienily nasz narod nie do poznania. Gdy sie oglada stare nagrania z lat 20 i 30 to tak jakby to byl inny swiat. Kultura, klasa, inteligencja. To byly czasy. A teraz tylko samo dno i prostactwo. Przeczytali o niedobrych muzulmanach na onecie i mysla, ze na zachodzie muslimy biegaja z AK47 a tak naprawde 99% muzulmanow siedzi cichutko i modli sie, zeby im nie odebrali zasilku. Mlodzi sie buntuja i sa tak samo niebezpieczny jak nasze dresy ale to nie ma nic wspolnego z religia. Fakt, sa fanatycy ale to nawet nie jest mniejszosc.

BlekitnaKrew
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-11-26 09:45:00
Człowieku...zdrowo się uśmiałem z twojego komentarza.Poniekąd masz rację,ale fragment o tych 99% biednych i nieszkodliwych,modlących się muzułmanach po prostu mnie rozpi@rdolił:)))

protection2000
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-11-26 13:00:15
Jak ci łeb upie...dola przy jajkach to będziesz inaczej gadać, właśnie taka ciemnota niszczy ten kraj jak i cały świat

grigore
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-11-25 21:43:36
za granica twoj swiatopoglad nikogo nie obchodzi, jestes zwykly "rusek". masz paranoje jesli myslisz ze islam to jakas miedzynaroowa orgnizacja o celach (ktore zapewne znasz bo wiesz wszystko).Jestes mlody, glupi, rozczarowany, bez perspektyw,szukasz winnych to masz muslimow do wyzywania tym bardziej ze sa daleko.a swoja postawe tlumaczysz "no coz rozni sa polacy" nie widzac ze jestes wiekszy fanatyk niz niejeden muslim:)idz do wojska i jedz do afgnistanu jak ci tak wojny brakuje a nie z klawiatury strzelasz.

teehee666
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-11-25 21:43:19
Dumni Polacy, wielcy przodkowie na dokonaniach których budujecie swoje ego w grobach się przewracają widząc co stało się z naszym krajem i narodem, również wami. Banda mądrali którzy w większości nie mają nawet pojęcie co zrobić z własnym życiem, a co dopiero z Muzułmanami, Gejami, Podatkami, NFZ, ZUS, itd. itp. Jeśli się mylę to zamiast bulwersować się w komentarzach udowodnijcie swoją wartość, pokarzcie że jesteście silni i godni, pomimo trudnej sytuacji wykształćcie się, dopchajcie do pozycji umożliwiającej wprowadzenie waszych genialnych rozwiązań i działajcie.

Hehe2013
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-11-26 06:03:52
"Pokarzemy".Jeśli faktycznie kiedykolwiek będzie możliwość udowodnienia swojej wartości.Myślisz że wykształcenie i upór pozwoli Ci się dopchać do jakiejkolwiek pozycji? To tak nie działa. Byle jaki gnojek mający wysoko postawioną rodzinę zje Cię na śniadanie.Nawet jeśli gdzieś dojdziesz ,skutecznie ostudzą Cię inni ludzie (np. koledzy partyjni).Za dużo jest już koneksji żeby tak po prostu rozwalić system.

teehee666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-26 20:20:53
Wiem, wiem. Dyscyplina partyjna i reszta "prawnych" KŁÓD w naszym systemie przypomina mi !trooochę! totalitarną komunę. Z jednej strony to, z drugiej, nieprawnej, definicyjny "terroryzm". Nie znam człowieka który posunął by się do tak radykalnych działań, więc może zacznijmy zmiany od siebie i swojego otoczenia. Od zmiany tego co zostawiły w nas, społeczeństwie, lata wojen, zastraszeń i manipulacji. Wszyscy wiemy jak metody komuchów potrafią wyniszczyć zdrowy światopogląd.

teehee666
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-11-25 20:57:04
Jak czytam komentarze przypomina mi sie scena z "dzien swira". Prawda moja jest mojsza niz twojsza. Jak jestescie tacy cwani to wezcie dupy do roboty i wyprowadzcie Polske na dobra droge albo stulcie dupy.

martin987
    Ocena: -8 (glosow:18)
2013-11-25 20:55:32
Typowy przyklad jaka ciemnota mieszka w PL (pewnie myslala ze to terrorysta i sie modli przed wysadzeniem). Jak czytam te wypowiedzi ponizej to mam wrazenie ze wiocha.pl opanowana jest przez ludzi bez zadnego wyksztalcenia

SickB0y
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-11-25 21:05:09
Nasrałaby ci pod drzwiami a ty byś je z uśmiechem otworzył i powiedział "Serdecznie witamy w Polsce".

HrabiaKretyn
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-11-25 21:05:18
Szkoda, ze widza tylko niektorych muzulmanskich imigrantow a nie widza polakow, ktorzy przynosza Polsce taki wstyd, ze az strach sie przyznac do bycia polakiem. Siedza pod sklepami i chlaja alkohol i taie piwsko, ciuchy uwalone farba i gruzem bo nawet nie chce im sie przebrac po budowie, w glowie pusto. Wielu muzulmanow studiuje na politechnikach i uniwersytetach glownie kierunki techniczne(nie wiem dlaczego ale spora czesc inzynierow to muzulmanie). Nasza zlota mlodziez siedzi w parkach i chla piwsko.

SickB0y
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-11-25 21:08:58
Hrabia co ty mi tu wypadasz z Polakami? Czy my mówimy o Tunezji ,Turcji czy Arabii Saudyjskiej? Mówimy o muzułmanach... A debile są wszędzie... i wszędzie i wszystkim przynoszą wstyd.

HrabiaKretyn
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-11-25 21:22:27
A to, ze wielu ludzi na zachodzie wolaloby sie pozbyc polskich imigrantow niz muzulmanow. Dla wielu polak jest na poziomie cygana.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-25 21:26:50
komentarz usunięty przez moderatora

martin987
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-11-25 21:29:13
HrabiaKretyn no niestety masz racje - Polacy opinie maja bardzo zla, jestesmy uwazani za pracowitych (dobrych fachowcow) a takze za beneficiarzy (norwegia i uk ostra sie teraz zabrala za kontrole naszych rodakow), pijakow i zlodzieji. Bardzo szczegolna opinie przynosza polki. No i wg mnie najgorsze w Polakach znajduje sie w powiedzeniu "Jak Ci Polak nie zaszkodzil, to juz pomogl"

SickB0y
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-11-25 21:31:14
Pewnie zwłaszcza ci pracodawcy ,którzy wolą zatrudnić Polaka. Pewnie wkurza ich to ,że za mniejszą stawkę na godzinę taki pracownik pracuje lepiej i wydajniej. Wkurza ich pewnie też to ,że większość naszych rodaków za granicą biegle mówią w języku gospodarzy. Pewnie większość anglików woli arabów w gettach którzy nawet nie wiedzą jak nazywa się kraj który ich karmi. Koniec chlania Hrabio. Wytrzeźwiej i poczytaj co stworzyłeś ;)

grigore
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-11-25 21:48:42
sick boy ty sie zastanow nad pracodawcami w polsce, jaki tam macie burdel a nie europe chcesz naprawiac jakbys ja w zyciu widzial w ogole.europa sobe swietnie radzi z muslimamu bez takich madryh jak ty.niejeden musim by was wysmial jak sami siebie teroryzujcie i niszczycie bez islamu!u muslimow przynajmniej jest wojna to maja przd kim uciekac a polacy? lekarzu lecz sie sam!Jakos polska nie zmienila sie na lepsze po tym jk policja pociag zatrzymala.

HrabiaKretyn
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-11-25 21:51:01
Polacy biegle mowia w jezyku gospodarzy? Wlasnie sie zblazniles bo jezyk to jeden z najwiekszych minusow polakow. Mozna wrecz powiedziec, ze jestesmy w tym najgorsi bo nie znam zadnego polaka w Belgii, ktory mowi biegle po francusku i niderlandzku i sie tu nie wychowal. W UK nie jest lepiej. Sorry ale "I go shop ale I back soon" to nie jest angielski. Pracodawcy faktycznie lubia zatrudniac polakow ale traktuja ich jak niewolnikow, ktorzy wyrabiaja za 2-3 osoby za mniejsze pieniadze niz jeden native. Lubia nad dymac poprostu :)

HrabiaKretyn
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-25 21:56:36
Mowiac o tym, ze chca si nas pozbyc mam na mysli zwyklych mieszkancow a nie pracodawcow, ktorzy chca nas wydymac. Kazdy dobrze wie, ze polacy sa pracowici i beda robic wszystko za duzo mniejsze pieniadze niz normalni ludzie ale to nie jest powod do dumy. Bardziej chodzi mi to, ze poza praca nie jestesmy zbyt lubiani, uchodzimy za gburow i prostakow, ktorzy nie potrafia zyc bez alkoholu. Gdy mowie, ze jestem polakiem to prawie za kazdym razem zlysze "vodka vodka hehehe". Polaka poznasz na kilometr.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-25 21:57:24
czwarty kraj przerabiam, rzeczwiscie wielu polakow nalezaloby na kurs polskiego wyslac a co dopiero o jezykach obcych snic. nie chodzi o to kto ma gorzej my czy oni, chodzi o to zeby przestac sie skupiac na staraniu zeby im bylo gorzej bo nam to i tak nic nie da. zajmijmy sie soba bo w kraju cyrk i smolensk a was bulersuja muslimy tysiace kilmetro dalej.

SickB0y
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-25 22:08:27
Panowie. Wiem ,że macie luki w wykształceniu ale spokojnie. Zapewne wiecie ,że od paru lat Polskich imigrantów jest naprawdę dużo. Panuje taki trend bo dzieje się u nas tak a nie inaczej. Na tak ogromną liczbę ludzi trafi się wielu bez języka , kultury czy rozumu. Większość z nas (rozumiem ,że ty i twoje ziomki nie) zna jeden bądź więcej języków obcych. Gwarantuje Ci ,że Francuzi, Hiszpanie czy Anglicy nie radzą sobie za granicą lingwistycznie tak dobrze jak w domu :) Ale przecież trzeba troszkę ponarzekać...

HrabiaKretyn
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-25 22:17:15
Tylko, ze francuzi czy hiszpanie nie wpie*alaja sie do obcego kraju. Wiem, ze zle mowie po polsku ale to wynik tego, ze sam sie go uczylem. Od dziecka mieszkam w Belgii. Znam francuski, niderlandzki, angielski i ucze sie polskiego, wloskiego, niemieckiego i rosyjskiego. Dla mnie jezyk polski jest jezykiem obcym. Gdyby polscy imigranci mowili w jezyku gospodarzy tak jak ja po polsku to by bylo dobrze. Tu nie chodzi o czesc imigrantow tylko o jakies 90%. na kazde 10 imigrantow mniej wiecej 9 nie potrafi poprawnie zlozyc zdania w jezyku gospodarza.

Max74
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-25 22:19:05
Jeden ciołek z drugim wyjechał z wiochy i już mędrkuje jacy to "polacy" źli, niewykształceni, nie lubiani oczywiście z wyjątkiem owych ciołków. Tak przy okazji kretynie hrabio to akurat w Belgii częstym jest, że rodowity Belg z północy nie potrafi się porozumieć z również rodowitym obywatelem tego kraju tyle, że z południa.

Max74
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-25 22:24:11
W@ygłada na to, że sam się wpie*doliłeś do innego kraju. Powiedz może jakie są najliczniejsze mniejszości w tym kraju. Pomijając ciapackie nacje, powiedz ilu jest Włochów, Hiszpanów, Portugalczyków czy Francuzów

grigore
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-25 22:27:35
podziw dla habiego, zazdroszcze tylu jezykow bo ja znam tylko 4 ale nie mam brakow w wyksztalceniu bo wlasnie zacznam kolejny kierunek i wiem ze na tym sie nie skonczy. trzeba poszerzac horyzonty, rowijac sie, nie dac sobie "zakuc lba" jakimis sloganami o muslimach a lepiej zastanowic sie w czyim interesie jest ten caly konflikt. jesli bedzie wojna na tle religijnym w europie to ja ide o zaklad ze to nie muzulmanie ja zaczna a ci co sa tresowani do nienawisci.

HrabiaKretyn
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-11-25 22:29:05
Ja sie nigdzie nie wpierdolilem tylko mnie wpierdolili jak mialem ze 3 lata. I cale szczescie. Przynajmniej nie klepie biedy jak durne zawistne polaczki. Dres muzulman nie rozni sie niczym od dresa polaka. Tu i tu mozna dostac w zeby ale przynajmniej tu mozna godnie zyc i poznawac inne kultury. Ilu jest hiszpanow, wlochow itp? Sporo. Tylko oni potrafia mowic poprawnie i sie asymiluja. Zachoduja swoje tradycje ale nie odcinaja sie od spoleczenstwa gospodarza. Durni polacy sprowadzaja nawet polskie dekodery bo nie rozumieja miejscowej tv...

grigore
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-11-25 22:32:50
@max74 i o to wlasnie chodzi,ze sami jestesmy ogromna fala imigrantow w europie a czepiamy sie innych, a jakim prawem? najpierw wszystkim sie snila zjednoczoa europa i podroze a teraz pretensje na widok obcego?a kogo sie spodziewali?zasciankowsc i dziecinda. po raz kolejny powtorze zajmijcie sie swoim krajem a nie europa ale juz nie wierze w taka mozliwosc.dziekuje za dyskusje milo ze prawie bez obelg sie obeszlo, idzcie snic o swoim "dzihadzie".

Max74
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-25 22:37:54
Przyznać Ci muszę, że drugi człon nicku dobrze dobrałeś sobie. Szkoda nawet tłumaczyć, parę latek jestem w Belgii i bajeczki to możesz innym wciskać.

HrabiaKretyn
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-25 22:38:53
Ty jestes moze pare latek. Ja ponad 20.

grigore
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-25 22:41:02
@hrabia, noooo te dekodery to cala europe zdobia hehehe od skandynawii po wlochy widywalem:)pierwsza rzecz ktora sprowadzaja z polski jak zarobia pierwsze grosze, rzeczywiscie godlo polski talez cyfry lub polsatu:)

Max74
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-25 22:44:04
Tyle grigore, że my migrujemy w ramach zjednoczonej Europy jako obywatele tego Unii i nigdzie nie próbujemy narzucać swoich praw i zwyczajów. Żyjemy, zarabiamy, tworzymy PKB danego kraju i tyle. Muslimy, (bo raczej nikt nie czepia się np. Buddystów czy Hindusów) wp*dalają się, żerują na socjalach i mają same żądania a jak nie to zadyma

grigore
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-25 22:50:39
ale ja to samo widze u muslimow, siedza w swoich slumsach, chodza do swoich kawiarni, meczetow, robot, w pracy miewalem kontakt z nimi, zaden nigdy nie wspomnial o islamie,nikt mnie nie nawracal, zyczenia na boze narodzenie nawet zlozyli.pilnuja swojego nosa bo od zasilkow i wizy zalezy cale ich zycie. to naprawde jakis mit z tym ze oni rewolucje w europie robia. nic nie robia,bo po co im to, oni i tak wszyscy mysla ze do nieba pojda bez wojny. a wojne to maja w swoich krajach, do europy uciekaja zeby miec spokoj.

Max74
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-25 22:52:59
No tak, muslimy to przecież swojej telewizji nie oglądają a ta miejscowa telewizja jest tak denna, że żal dupę ściska. Jestem wystarczająco długo, żeby w bzdury nie wierzyć. Włosi i inni są od wielu dekad to i lepiej się dostosowali a Polacy od niedawna i wielu przyjeżdża tylko na krótko i wraca.

Max74
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-25 22:57:25
Czyli te zadymy we Francji parę latek temu, teraz w Szwecji to z miłości do pokoju. Muslimskie patrole na ulicach Londynu a ta obcięta głowa to tylko dla żartu. Nie wszyscy są fanatykami ale jest ich niebezpiecznie wielu. Poczekajmy jak spróbują im obciąć socjal co się będzie działo.

grigore
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-25 23:03:56
przyjechali dla kasy i kasy pilnuja, euro wazniejsze dla nich niz religia,bo allaha maja wszedzie a euro juz nie.sa wariaci niektory ale oni sa raz dwa uciszani przez swoje spoleczosci bo psuja opinie i potem wszyscy maja klopoty. socjalu im nie zabiora bo wiekszosc z nich ma europejskie paszporty. rozne sa przypadki a patologie sa wszedzie ale w tym konkretnym to akurat babka byla fanatyk a nie marokanczyk:)a u nas marsz 11.11 to lepszy byl?pierwszy lepszy mecz i co sie dzieje?i co z tego ze u siebie? to nawet gorzej!

grigore
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-25 23:06:41
przez takie nakrecanie sie nienawiscia to sie tylko tworzy takich breivikow norweskich i nieszczescia jakich narobil. choc akurat w norwegii muslimy grzeczniutko siedza, to musialo ponad 70 norweskich dzieci zginac bo jeden wariat sobie do glowy nabral ze bedzie europe przed islamem bronil.

xDominik
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-11-25 20:42:17
To jest przykre że tak dużo kobiet jest nieobeznanych co przeszkadza wszystkim! Wystraszyła się modlącego człowieka? Ale głupia. Pewnie koleś krzyczał jak cham bo przecież muzułmanie to idioci ale gdyby choć tici tyci babcia obejrzała raz wiadomości to by wiedziała co on robi i nie wzywała z mężem policji.

chlewnia666
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-11-25 20:29:41
a wystarczyło wyj..ć brudasa przez okno

tub0Osh
    Ocena: -13 (glosow:17)
2013-11-25 20:27:51
I co w tym złego? mniejszościom seksualnym czy też kulturowo-religijnym z racji tego, że jest mało i nikomu nie robią krzywdy powinno dać więcej praw niż rodowitym mieszkańcom. Niestety kultura tychże ludów nie pozwala zbytnio na pracę, więc trzeba wspomóc ich finansową pomocą z podatków zamiast je zmniejszać. Czy to nie pięknie kiedy homoseksualiści, muzułmanie, hindusi, buddyści żyją razem? no właśnie. Jeśli już trzeba kogoś gnębić to agresywnych nierobów na zasiłkach jak np. litwini czy polaczki. Neonazistowski wrzód na d0pie Europy. Tak samo ludzi o prawicowych poglądach powinno się przyna

tub0Osh
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-11-25 20:30:22
...przynajmniej resocjalizować na prawidłowe lewicowe poglądy. Za upartość karać finansowo. Nie można popierać rasizmu, ksenofobii czy ogólnie pojętej nietolerancji!!!

kawalrafala
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-11-25 20:52:46
Piszesz jak faszysta, a nawet gorzej - faszysta-lewak. Kysz!

tub0Osh
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-11-25 22:49:33
A wpie*dol chcesz prawacka ci0to?

SuperGL
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-11-25 23:23:03
prawdziwy lewaczek:) hym hym...:)

kawalrafala
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-26 00:07:42
Tubosz, jesteś jak esesman - poglądy faszystowskie, i jaki brutalny:)

tub0Osh
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-11-26 00:55:17
Jak zaraz wyciągnę z szafy moją fioletową torebkę Prady to jak zapie*dolę ci w ten łysy łeb to zęby wysrasz!!!

kawalrafala
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-11-26 02:38:12
Dobrze już dobrze, ubawiłem się czytając Cię ale wracaj już do swojej klatki podnóżku:)

protection2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-26 13:04:13
polaczki..a Ty k...wa kto? Amerykanin? zapewne już się narodził następca Hitlera zrobi z tym pożądek

grog
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-11-25 20:18:38
ta panika to przez wasze pitolenie o scinaniu glow maczeta

lamerekpl
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-11-25 19:48:10
I dobrze, niech spieprza do tych arabów a nie w Polsce modlitwy se w pociągu...

SickB0y
    Ocena: 12 (glosow:18)
2013-11-25 19:18:15
Tolerancja to piękna rzecz zwłaszcza w teorii. Gdy fanów kóz będzie już więcej niż nas z pewnością podziękują nam za tolerancję maczetą w główkę. Nie mam nic do arabów ale nie cierpię muzułmanów... .

grigore
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-11-25 20:34:48
jak nauczymy europe takiej tolerancji to nam predzej czy pozniej rowniez ja okaza, a jest nas w euroopie tyle ze jakbysmy wrocili wszyscy to bysmy sie niie pomiescili w polsce. my troche liczniej najezdzamy europe i tez na zaproszenie nie czekalismy (bo i nikt nie zapraszal)

SickB0y
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-25 21:15:34
Ten koment to największa bzdura napisana ręką człowieka... z wyjątkiem bibli... Poważnie jeśli wierzysz w to co napisałeś jesteś najbardziej naiwną istotą w internetach. Zwłaszcza jeśli porównujesz muzułmańskich imigrantów do Polaków... . Tu nie chodzi o narodowość lecz o światopogląd. Polak może być jaki chcesz: mądry,głupi ,gej , narodowiec nawet muzułmanin jeśli wola. Muzułmanie z kolei to wielonarodowa siła o konkretnych celach. Nie widze więc logiki w tym co mówisz

grigore
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-25 21:38:10
za granica twoj swiatopoglad nikogo nie obchodzi, jestes zwykly "rusek". masz paranoje jesli myslisz ze islam to jakas miedzynaroowa orgnizacja o celach (ktore zapewne znasz bo wiesz wszystko).Jestes mlody, glupi, rozczarowany, bez perspektyw,szukasz winnych to masz muslimow do wyzywania tym bardziej ze sa daleko.a swoja postawe tlumaczysz "no coz rozni sa polacy" nie widzac ze jestes wiekszy fanatyk niz niejeden muslim:)idz do wojska i jedz do afgnistanu jak ci tak wojny brakuje a nie z klawiatury strzelasz.

SickB0y
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-25 22:00:20
1.Nikogo nie musi obchodzić mój światopogląd. Decyduje on jednak o podejmowaniu decyzji dobrych bądź złych.Osoba taka jak ty ,której świat kończy się na swojej stodole może tego nie rozumieć. 2.Każdy kościół to międzynarodowa organizacja o konkretnych celach. 3.Co jeszcze o mnie powiesz? Jak na razie słabo ci idzie ale wierze ,że właśnie taki jesteś. 4.Nie pojade do Afganistanu bo nie mam tam czego szukać. Do mieszkańców tego kraju nie mam absolutnie nic. Puki są muzolami u siebie nic mi do tego.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-25 22:18:03
nie ciekawi mnie twoja osoba,a ty masz naprawde jakis zal wielki do swiata skierowany na muslimow bo nie do konca umiesz lub chcesz go nazwac konkretnie.popracuj nad soba zebys byl taki ze zaden muslim cie nie bedzie obchodzil bo nie bedzie ci "potrzebny". na afgaistanie nie jeden zakonczyl chec walki z muslimami:)w glanach kazdy madry ale kamaszy nie ma komu ubrac.trzeba umiec zyc miedzy ludzmi. zyj jak chcesz i daj innym zyc jak chca. nie bylo,nie ma i nie bedzie islamskiej apokalipsy, szukaj wroga gdzie indziej. dorosnij.

HrabiaKretyn
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-11-25 22:24:57
Polacy tez cie chetnie poczestuja maczeta w glowke za to, ze lubisz inny klub lub sluchaj innej muzyki.

SzalonyMagazynier
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-11-25 19:14:44
Ja się starszej Pani nie dziwię. Muzułmanie sami są sobie winni.

Prezes85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-25 19:09:33
Ten artykuł musiał być na WP , sądząc po tytule.

suspect99
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-11-25 19:07:06
Było przekopać !! Nie dlatego, że nie można się modlić, tylko dlatego, że nie można tego robić publicznie i dlatego, że robiąc tak u nich w krajach rodem ze średniowiecza czeka Cie śmierć albo w najlepszym wypadku pobicie także nie dopuśćmy do tego co stało się na zachodzie i w części krajów jest już nieodwracalne !!

Schwab
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-11-25 18:55:47
widzę, że lobby opłaca też moderatora.

Rebus364
    Ocena: 12 (glosow:16)
2013-11-25 18:26:35
W Arabii Saudyjskiej za publiczne odmawianie modlitwy chrześcijanin zostałby skazany na karę śmierci. Niby dlaczego muslimy mają być lepiej traktowani niż chrześcijanie w Arabii Saudyjskiej? Stwórzmy dla nich takie same prawo.Nie żeby np karać śmiercią za publiczne odmawianie modlitwy ale bezwzględny zakaz publicznego odmawiania modłów dla muslimów i zakaz wznoszenia meczetów.

Schwab
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-25 18:50:56
komentarz usunięty przez moderatora

bezpieczna123
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-11-25 18:53:51
no moze dlatego ze nie lubimy muslimow i nie chcemy brac z nich przykladu?a co potem, szariat sobie wprowadzimy zeby im na zlosc zrobic bo u nich tez jest?

Rebus364
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-11-25 19:39:55
Nie zrozumiałeś sensu mojej wypowiedzi.Nie chodzi o żadne wprowadzanie szariatu czy też karanie śmiercią za publiczne odmawianie modlitwy tylko bezwzględny zakaz wyznawania tej religii a dla łamiących zakaz nie KS tak jak jest u nich tylko w samolot i deport do kraju swojego pochodzenia z dożywotnim zakazem wjazdu do naszego kraju.To jest nasz kraj i każdy kto tu przybywa ma się dostosować do naszych praw i zwyczajów a nie na odwrót.

grigore
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-25 20:09:57
ale to dokladnie to samo tylko jak z naszej strony to dobrze ale jak z ich to zle. jakby sie ktos modlil w pociagu w kraju arabskim to tez by policje wezwali i tez by powiedzieli ze dobrze sie stalo, tak jak i u nas jak sie muslim modli to policje wzywaja. wiec czym sie bedziemy od tych muslimow roznic jak bedziemy i robic im to co oni nam?

grigore
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-25 20:12:25
mysle ze sam nie zdales sobie sprawy z sensu swojej wypowiedzi i jakie muzulmanskie myslenie przez nia przebija.

up_yours
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-11-25 18:11:15
muzułmanie pachołki sami są sobie winni. Jak ja zacząłbym się modlić u Nich, to by łeb upitolili.

grog
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-11-25 20:20:42
dorosnij

Arczano
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-11-25 17:01:38
Naturalnie pociag nadrobil te kilkanascie minut spoznienia - w koncu od czegos sa panowie ministrowie i mozemy pochwalic sie ultraszybkimi pociagami jadacymi po ultranowoczesnych szynach. A co do islamu -Niech plona !

kriss92
    Ocena: -13 (glosow:23)
2013-11-25 16:57:57
slyszalem to dzisiaj w robocie w radiu :D Polski ciemnogrod i tyle.

SuperGL
    Ocena: 8 (glosow:16)
2013-11-25 17:29:16
poślij swoich dziadków na tamten świat, bo nie dali się zrusyfikować i zgermanizować, tylko trzymali ciemnogród ręcami i nogami. Debil...

Klaudia25050
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-11-25 17:45:59
jeśli piszesz o ciemnogrodzie, to chyba nie wiesz jak wygląda modlitwa muzułmanów ;] Oni się modlą głośno i często słychać "allah". Nie sądzisz, że może być to niepokojące?

bezpieczna123
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-11-25 17:51:20
no a zamiast naszego "amen" mowia "bum!" :))))

HrabiaKretyn
    Ocena: -10 (glosow:18)
2013-11-25 18:02:39
Nie, to nie jest niepokojace. Babka pewnie nigdy nie byla poza Polska i poprostu jest zacofana.

Schwab
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-11-25 18:53:40
HrabiaKretyn (Idealny nick) - O proszę jaki hop-do-przodu... Bardzo dobrze, że nie była, bo zachód z własnej głupoty już zdycha właśnie przez muslimów. A ty widzę reprezentujesz bezmyślny i bezwartościowy lemingogród. Obudź się chłopino.

grigore
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-11-25 20:11:05
zachod nie zdycha, ma sie bardzo dobrze, a jak tamu was w polsce? lepiej niz na zachodzie? placa wam za prace juz czy jeszcze nie? czy nikt nie rozumie ze muslimy w europie to zadni najezdzcy przejmujacy swiat, tylko biedni uchodzcy ktorzy dupami ze strachu trzesa zeby im zasilkow nie odebrac i nie odeslac skad przyszli? wymysliliscie sobie sami jakas wojenke w paranoicznych snach ze ktos na was z krucjata idzie hehe. nikt sie do was nie wybiera bo nikomu wasza bieda nie potrzebna.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-25 20:16:29
jedyny problem na zachodzie to polki ktore przynosza wstyd bo jak widza muslima i slysza jego bajeczki z 1000 i jednej nocy to same im majty z dupy leca. lawina jakas z tymi babami, a to wasze siostry, zony, dziewczyny, kolezanki, czesto tez i matki!co jest z wami chlopaki ze tak je razicie ze az w te czarne lapy leca?jesli bedzie islam w polsce to przez to ze te dziewuchy wam arabskich bachorow naprzywoza. zadna inna narodowosc nie reaguje tak na arabow jak polki!

HrabiaKretyn
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-25 21:01:50
W kazdym narodzie sa fanatycy, debile, kryminalisci itp. Niektorzy polscy imigranci mogliby sie wiele nauczyc od niektorych muzulmanow. Wielu z nich studiuje na kierunkach technicznych i pozniej lepiej zyja niz nasi imigranci co siedza pod sklepem z puszka taniego piwa w reku uje*bani gruzem i resztkami farby. Ci mlodzi muzulmanscy gniewni, ktorzy napadaja na Europejczykow uridzili sie tutaj i tak naprawde nie roznia sie niczym od polskich dresow. To nie islam tylko bieda powoduje u nich antyspoleczne zachowania. Jedyny problem to fanatycy ale tych jest malo.

NocnyBuszowniK
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-25 16:57:47
wiocha to to że przeczytałem to co jest na niebiesko a na dole idealnie to samo plus pare słów

miodzjo
    Ocena: -11 (glosow:19)
2013-11-25 16:26:38
Pociąg zatrzymał się bo moher wpadł w panikę i zrobił wielkie halo o nic.

bezpieczna123
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-11-25 16:36:50
zbyt duzo ludzi im pochlebia tym terroryzmem, prawdziwi terrorysci to IRA albo baskijska ETA a nie studencik w kucki na dywaniku. prawdziwego terrorysty byle babka w pociagu by nie nakryla. prawdziwych terrorystow to sie latami szuka o ile wie sie o ich istnieniu a nie w pociagu spotyka. Timothy McVeigh czy nasz rodak Ted Kaczynski to byli terrorysci, a babka myslala ze jest dziewczyna Bonda i swiat bedzie ratowac?zaloze sie ze bedzie musiala pokryc koszta calej akcji i jej na tace braknie...

mlw1488
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-11-25 17:30:05
gdyby IRA lub ETA osiagnely swoj cel, bylyby okreslane jako organizacje narodowo-wyzwolencze. Troche hamuj sie z tym nazewnictwem.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-25 17:40:17
dokladnie to samo mozna by powiedziec o terrorystach w afganistanie lub iraku. ale sie nie mowi ani o jednych ani o drugich. wszyscy to terrorysci wg definicji:)tylko ci z irlandii troche lepiej i sprytniej zorganizowani a nie jakis wiesniak z depresja co mu kumple 72 dziewice naobiecywali po smierci.

foytaz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-25 20:38:51
Teraz to liczą się Sinaola i Los Zetas, które mają wojskowych do dyspozycji, arsenał najnowszej generacji i masę kasy. Terroryzm polityczno-religijny to już anachronizm w wykonaniu brudasów i jakiś lewackich ścierw pokroju Sendero Luminoso. Zresztą ci ostatni to już prawie kartel tak samo jak je*any FARC.

mila_podroz
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-11-25 16:25:09
A ja uważam że jak zwykle stary moher narobił rabanu o nic.

bezpieczna123
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-11-25 16:45:25
nie rozumiem po co babka czekala na najblizsza stacje przeciez mogla lada chwila w powietrze wyleciec, powinna byla wyskoczyc z pedzacego pociagu, tak dla bezpieczenstwa:) a pozniej dzwonic nawet do samego diabla...

kastus
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-11-25 16:10:24
Islam sam w sobie nic gorszy ani lepszy od Kosciola katolickiego nie jest, ale podobnie jak w Kosciele najgorsi sa radykalni wyznawcy. Natomiast ta sytuacja w pociagu to troszke ciemnogrod...

Hexogen
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-11-25 16:02:10
Jak słyszę, widzę słowo Islam ,Muzułmanie itp to aż mi się nóż w kieszeni otwiera.Trzeba było tego popaprańca wyj..ć z pociagu ścierwo.Obozy pootwierać i palić 24h na dobę, chętnie się do tej roboty bym pisał, i to za darmo.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-11-25 16:59:13
a tak juz poza tematem muslimow, skad taka chec mordowania i palenia w Hexogen?bo wg wszystkich to takie cos tylko w islamie wystepuje;)

czubek555
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-25 15:42:18
Autor wiochy, wykazał się umiejętnością czytania ze zrozumieniem. We wszystkich artykułach było napisane, że pociąg się zatrzymał bo kobieta przestraszyła się, że to terrorysta....

bezpieczna123
    Ocena: -7 (glosow:17)
2013-11-25 15:41:55
hahahaha najsmiesniejsza historia jaka slyszalam jesli chodzi o muslimow, no i oczywiscie w polsce sie musiala wydazyc bo gdziezby indziej. dobrze ze go ta babka nie udusila rozancem, albo nie ochrzcila ukradkiem woda z butelki hehhehe szkoda ze do kieszonkowcow w pociagach policja tak sie nie spieszy.

fekaliator
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-11-25 15:27:29
Powinni muziałmana zdetonować i po sprawie

Melanz89
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-11-25 15:27:13
Niech modlą się w swoim kraju. Tu jest Polska. Polacy mają inne zwyczaje... zatrzymano pociąg który przewoził na pewno sporo ludzi. I co każdy ma czekać bo jakiś ''święty'' BUZumanin musi się modlić ?? tam na swoje sio!

kulkaoolo
    Ocena: -6 (glosow:16)
2013-11-25 15:31:15
pociąg zatrzymano z powodu bezpodstawnego alarmu jakiejś ciemnej baby, dlatego ludzie musieli czekać

Melanz89
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-11-25 15:37:20
No ja rozumiem. Ale ta ''baba' zgłosiła skargę właśnie przez tego Muzułmanina prawda ? zresztą jak by nie było to pociąg nie jest odpowiednim miejscem aby się modlić (chodzi mi teraz o ich styl modłów)

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-25 17:29:42
jakby zglosila ze jej dresiarz rente z torebki ukradl albo pobil to by nikt nie przyjechal.mogla by sobie alarmowac do usranej smierci. juz widze jakby pociag zatrzymali hehehe

HrabiaKretyn
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-11-25 18:04:25
Nie przez muzulmanina tylko przez swoja glupote.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-25 20:38:01
a jakiez to inne zwyczaje mamy? u nich tez za modlitwe by przegonili, to te same zwyczaje mamy.

enteros
    Ocena: -11 (glosow:21)
2013-11-25 15:10:36
Jak widać polskie społeczeństwo ma wyprany mózg przez okupanta watykańskiego. Jednak w tym przypadku nie chodzi o sukienkowych tylko o ciemnotę, brak tolerancji i brak poszerzania swoich horyzontów. A mnie na przykład też trafia, kiedy katolickie babcie pieprzą o rydzyku i trzymają różaniec w dłoni. Pomijam to, że na Zachodzie Europy nikt by nie miał z tym problemu. Wystarczy przejść przez niemiecką granicę i znajdziesz się w krainie tolerancji i poszanowania, krok w tył a wylądujesz w ciemnocie i ignorancji oraz zacofaniu.

reunion1
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-11-25 15:17:43
ludzie głupi i tępi nie są wstanie zrozumieć co to horyzont myślowy a już tym bardziej go poszerzać.Cudu nie bedzie

aneta.buziaczek
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-11-25 15:33:30
Kolejny fanatyczny oszolom gadzinowki FiM, ziejacy jadem i siejacy ferment nienawisci. Ograniczony i wyprany z resztek rozumu, powtarzajacy to co wyczytal w swoich szmatlawcach. Dla ciebie za cale zlo na swiecie odpowiadaja sukienkowi, katolicy, babcie modlace sie na rozancu. Niczym nie roznisz sie od antysemity, ktory cale zlo upatruje w zydach

mlw1488
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-11-25 15:33:55
"A mnie na przykład też trafia, kiedy katolickie babcie pieprzą o rydzyku i trzymają różaniec w dłoni" co za ciemnota, brak tolerancji i brak poszerzania swoich horyzontów.

enteros
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-11-25 16:11:51
Buziaczek, lepiej siedź cicho, nie szanujesz ludzi innych wyznań, narodowości i orientacji seksualnej? To ty też nie będziesz szanowana, prosta sprawa. Toleruj, a będziesz tolerowany. Natomiast ty mlw nie rób z igły widły, bo ja nie mam szacunku do ludzi, którzy nie szanują innych. A te babcie zapewne zadzwoniłyby po policję, gdyby dajmy na to do ich przedziału w pociągu wszedł Marokańczyk. I co teraz? Kto komu pierwszy by skoczył do gardła? Użyj mózgu.

Hexogen
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-11-25 16:13:13
Ty popaprańcu, piszesz o tolerancji, o tolerancji do Islamskiego ścierwa? będziesz miał tolerancje jak tobie albo twoim bliskim (podobni do tego brudasa w pociągu) łeb ci urżną bo zle się ubrałeś lub wydymają.Takie coś staję sie coraz realne, bo tacy jak ty oszołomy,poniemieckie łby o tolerancji wymachują.Zmień lepiej priorytety bo znajdziesz się niebawem w polu działania kozojebców albo takich jak my,anty Islamskiego barachła których jest jak widać sporo, chodzby na tym portalu

reunion1
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-11-25 17:22:50
następnym razem weź relanium zanim cos napiszesz bo jeszcze z tego napięcia ch+j cie strzeli i kozojebcy nie będą mieli komu łba uciąć

mlw1488
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-25 17:32:48
wiesz gdzie mam twoje dywagacje i domysly? zwykly hipokryta z ciebie.

enteros
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-11-25 20:13:15
Plujecie jadem i pokazujecie hipokryzję i nienawiść. Niestety, Polska to bardzo dziki i zacofany kraj, gdzie ktoś kto nosi burkę i czyta koran to jest terrorysta a mężcyzna w sukience jest nazywany dewiantem :/ Szkoda, że nie chcecie poszerzyć horyzontów i użyć mózgu.

grigore
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-25 20:32:24
@eneteros "plucie jadem, nienawisc, hipokryzja,dziki zacofany kraj bez mozgu" dokladnie tak mowilmy o islamskich krajach i dokladnie tacy sami jestesmy, czyzby jakis syndrom lustra? nie lubimy widziec wlasnego odbicia w innej religii? A czy ci co wyjezdzaja za granice na cala europe te setki tysiecy polaczkow w UK Irlandii Francji Niemczech Wloszech pytali sie czy moga? czy sa w ogole chciani?na krzywy ryj zalali europe, prace ludziom we wlasnych krajach zabrali a teraz pretensje do muslimow o to ze TEZ przyjechali?

szulcik
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-11-26 07:59:57
Poczekajcie bedzie inaczej piszczec jak mnu łeb bedzie sie toczyc po ulicy w mieście Warszawa.Ale to juz bedzie za pozno .. Pozniej bedzie ratuuuuunku Ludzie pomóżcie ,bo jakiś pierd..ny smieć zapier..la za mna z maczętą : za to ,ze Polak.

Patriotka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-27 01:10:10
enteros mam proste rozwiązanie dla Ciebie - wypad z kraju, pojedź sobie do wielkiej ameryki, może wtedy ci zwieracze poluzują.

SassuWunnu
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-11-25 15:10:33
Ktoś to w ogóle przeczytał? Koleś się tylko modlił a to ta babka zrobiła wiochę i spanikowała.

Adamus_Papus
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-11-25 14:52:35
komentarz usunięty przez użytkownika

kulkaoolo
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-25 15:33:15
przeczytaj raz jeszcze, ze zrozumieniem

Langunum
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-11-25 14:39:20
A zagrażał w jakiś sposób jej bezpieczeństwu poprzez modlitwę? Ma do tego prawo. Mamy prawo do wolności wyznania, tak zapisane jest w Konstytucji.

m4r1u5z
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-11-25 15:03:35
lemingu, wyjdz.

Hexogen
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-11-25 16:20:53
Czy zagrażał,tego na 100% nie jesteś pewnien.Czy miał do tego prawo, kur... tak samo jak miała prawo reporterka do noszenia krzyżyka na szyj a mimo to przez popapranych islamistów ją zwolnili więc tak samo tej babce to przeszkadzało i dobrze zrobiła, też miała do tego prawo.A o Konstytucji ty mi tu nie wypisuj,bo ona nas nie uratuje,jak ci jakiś popapraniec wyciagnie nóż

bezpieczna123
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-11-25 16:42:18
tej norwezki nikt nie zwolnil, NRK wysmialo cala sprawe, naprawde myslicie ze w takim nazistowskim kraju jak norwegia, muslim dyktuje co mozna a co nie mozna w tv? poki co sciagaja burki w urzedach a w tv nie pokazuja nikogo o imieniu Mohamed bo samo imie uznane zostalo za symbol religijny i trzeba unikac:) a krzyzyk nazwali drobna bizuteria. nic sie nie stalo, siejecie panike dokladnie tak jak sie wam kaze, zeby odwrocic uwage od tych co was we wlasnym kraju okradaja, na Wiejska idzcie z tymi glanami porzadek robic, europa radzi sobie lepiej niz wy bez muslimow.

mamba1983
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-11-25 14:06:51
ona nie widziala jeszcze jak sie modla ciemnoskorzy anglikanie!

vacarius
    Ocena: -4 (glosow:18)
2013-11-25 13:33:31
Ja codziennie widzę dziwnie zachowujących się katolików ale po policje nie dzwonie!

ferdal
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-11-25 13:43:19
Ja dzwonię po karetkę

wxxxxxxxxxx
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-11-25 13:44:46
Ja dzwonię po straż miejską;)

FireStormPL
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-11-25 13:00:22
Warszawa -> Kraków i stanęli we Włoszczowie??? WTF?

miszcz82
    Ocena: 7 (glosow:13)
2013-11-25 12:41:11
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 12 (glosow:18)
2013-11-25 12:28:09
Wszyscy wypowiadający się o tym,że ta kobieta to ciemnota, głupia tępa baba itd. sami mają klapki na oczach, bo nie dostrzegają,że opinia o muzułmanach skądś się wzięła. Podobnie jak opinia o Cyganach. Każdy ma prawo czuć się zagrożony, choć sądzę,że w tym wypadku ta kobieta przesadziła. Jednak wyzywanie kogoś od ciemnogrodu czy głupiego bo, słysząc i widząc w tv do czego zdolny jest radykalny islamista, po prostu się boi, jest świadectwem braku kultury i zrozumienia dla innych osób. Jeżdżę pociągiem dość często i jakoś nie zauważyłam pani klepiącej zdrowaśki. Wszyscy czytają książki, gazety..

malgolina
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-11-25 12:33:59
..oglądają coś na tablecie,itp. Trzeba zrozumieć też to,że jesteśmy u siebie w domu, w miejscu, gdzie wyrośliśmy w takiej a nie innej kulturze, przyzwyczajeni jesteśmy do określonych zachowań, gdzie te zachowania są u naszych rodaków porównywalne, więc nie dziwcie się,że ktoś podnosi alarm, jeśli zauważa coś co jest nietypowe w naszym społeczeństwie. Sprawa się wyjaśni i raczej już nie będzie podobnych sytuacji. Poza tym, u nas w kraju jeszcze żaden muzułmanin się nie wysadził i raczej nie wysadzi. Za dużo kościołów, katolików i przede wszystkim naszym podstawowym mięsnym pożywieniem jest świn

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-11-25 12:35:04
świnka ;))

mcgsoft
    Ocena: -11 (glosow:15)
2013-11-25 13:07:18
Otóż mylisz się bardzo, każdy przejaw niewiedzy i ignorancji ze strony polaków to objaw głupoty i ciemnoty wytworzony przez lata, przez komunę, media i w tym przypadku w znacznej mierze przez kościół katolicki.

freedom80
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-11-25 13:43:20
A ja się zgadzam z Malgo jeśli chodzi o opinie muzułmanów. I też czuję się nieswojo kiedy do autobusu wchodzi ciapaty z plecakiem. Do tej pory taka sytuacja zdarzyła mi się dwa razy i w obu przypadkach zastanawiałam się czy by jednak nie wysiąść... Moim zdaniem powinien być zakaz "uprawiania" religii ( jakiejkolwiek ) w miejscach publicznych. Od tego są kościoły, meczety i dom.

malgolina
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-11-25 13:48:03
A jaką niewiedzę masz na myśli? Bo trzeba odróżnić tych zaślepionych, którym w żaden sposób nie da się przemówić i wytłumaczyć pewnych rzeczy, i tych, którzy czytają, obserwują, ale nie mają całej wiedzy w jednym palcu. A w dzisiejszych czasach kościół katolicki nie ma już takiej siły przebicia,aby młodzi ludzie ślepo wierzyli w to co się im powie. Mają swobodę wyboru,robią co chcą.

arigold7
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-25 13:58:58
freedom zalozmy ze te ciapaki sie dostosuja i nie bede chodzic w turbanach w miejscach publicznych i nie bede sie modlic to wtedy ciezej bedzie sie przed takim obronic. jak wicisz turban z plecakiem co wchodzi do autobusu mozesz z niego wyjsc, a jak przyjdzie zwykly, ciemniejszy czlowiek z plecakiem to nie bedziesz miala takich podejrzen a w plecaku moze byc bomba :D

caleanka
    Ocena: -7 (glosow:7)
2013-11-25 14:02:27
@fridom80 - obejzyj sie, za Toba ktos idzie !!!!, nie boj sie to tylko Twoj cien.

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-11-25 14:16:41
@malgolina - ciemnota jest przeciwienstwem oswiecenia, czyli wyksztalcenia i swiatopogladu, humanizmu i empatii. CIEMNOTA uwaza ze : muslim - terorysta, ksiadz - pedofil, cygan - zlodziej, bialas Brejwik (nacjonalistyczny faszysta) - morderca, katolik - fanatyk, mozna wymieniac w nieskonczonosc. Dla prymitywnych ludzi jest tylko biale i czarne.

davidstar
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-11-25 14:36:18
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-11-25 14:36:28
Caleanka, wykształcenie nie jest wyznacznikiem tego,że człowiek jest oświecony, empatyczny, humanitarny. Światopogląd jest kształtowany poprzez otoczenie i to,co rodzina nam wpoi, a potem przez to,czego się sami dowiemy. Określenia, które wymieniłeś to stereotypy, a te znikąd się nie wzięły. Zgadzam się z tym,że zdarzają się prymitywy na tym świecie, ale to wynika z inteligencji tych osób (lub jej braku). Nie są natomiast prymitywami ludzie, którzy mają odmienne poglądy (czyt.: niewygodne dla politycznej poprawności i nie lewicowe).

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-25 14:37:35
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-11-25 14:43:59
Piżamkę założyłam, już mrozi ;)

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-11-25 14:56:17
caleanka stereotypy nie biorą się znikąd. Ja uważam, że ostrożności nigdy za wiele. Lepiej tak niż udawać, że się nic nie widzi. Natomiast nigdy nie stawiam znaku równości w przykładach które podałeś i absolutnie nie mam uprzedzeń. Chociażby kilka tygodni temu ucięłam sobie przemiłą pogawędkę z pewną starą cyganką która zaczepiła mnie na ulicy... jednocześnie bardzo mocno pilnowałam torebki :D

Melanz89
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-11-25 15:13:28
Caleanka od kiedy poziom wykształcenia świadczy o inteligencji człowieka ?? myślisz ,że każdy kto nie ma Mgr, Dr itd jest człowiekiem niskiej inteligencji ? liczy się wiedza życiowa! i to jak zostało się wychowanym... znam kilku ludzi co mają tytuł Mgr i co z tego ? to życiowi nieudacznicy, barany i tłumoki którzy nie znają życia. Nie wiedzą jak się zachować w różnych sytuacjach... W Polsce wystarczy już tych Mgr! teraz ceni się zawody takie jak: Spawacz, ślusarz, hydraulik, budowlaniec, mechanik itd. Potrzeba ludzi do PRACY a nie do siedzenia na dupach przy biurku. Nie obrażam nikogo :)

mcgsoft
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-11-25 18:02:32
@dawidstar miałem na myśli ciebie i tobie podobnych to piszę z małej. @malgolina pisząc młodzi ludzie masz na myśli 59 letnią kobietę? A wiedzę choćby nawet taką jak wyglądają modlitwy i obrzędy religijne ludzi różnych wyznań żeby przypadkiem nie pomylić ich z jakimś aktem terroru. Ale niestety żyjemy w takim kraju gdzie tylko jedna religia jest słuszna a inne to już terroryzm, choć dla mnie jeden grzyb do jakiego wyimaginowanego bytu ludzie się modlą.

arigold7
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-25 18:42:43
mcgsoft ale ty chyba nie do konca rozumiesz przekazu. chodzi o to ze to radykalni MUZULMANIE a nie katolicy ostatnio dopuszczaja sie atakow terrorystycznych i z tego wynika strach np tej konkretnej 59-letniej kobiety. przyznaj ze jakbys widzial ciapaka z plecakiem co nagle rzuca sie na ziemie i cos belkocze przeszloby ci przez mysl czy przypadkiem nie chce wysadzic pociagu w imie boga (przed samobojstwem muslimy zawsze sie modla)

grigore
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-25 20:24:18
muslimy modla sie codziennie a wysadzaja tylko raz i wcale nie tak czesto i nie wszyscy, kiedy ostatnio jakis sie wysadzil w europie?wysadzaja sie tam gdzie maja w tym interes, a w polsce nie maja zadnego interesu. dobrze ze ta babka do obamy nie dzwonila zeby rakiety w polsce wycelowal bo sie muslim modlil hehhe

mcgsoft
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-25 20:58:12
@arigold7 a gdzieś ty widział ciapatego radykała w tym kraju albo choć słyszał tv/radiu czytał w gazetach o takich w naszym kraju? Dla nich celem jesteśmy żadnym, a puki co islam w Polsce stanowi takie samo zagrożenie w tym kraju jak każda inna religia. Swoją drogą ciekawe to jest że jeden ciapak wywołał takie oburzenie a co roku tysiące ludzi idących w procesjach nikomu nie przeszkadza tak samo jak miliony symboli religijnych w miejscach publicznych i co gorsza w urzędach. Myślę że w tym tkwi problem taki sam jak w niewiedzy, ignorancji i hipokryzji.

mcgsoft
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-25 21:04:29
potem rosną takie kwiatki "dziwnie się zachowujący", dla mnie równie dziwny jak setki osób popierd*lających ze swiecami w procesji.

mcgsoft
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-25 21:11:39
I generalnie dla mnie wszystko jedno kto co wyznaje i kto kogo w zad pyka puki nie ładują się w moje życie z buciorami, i ze wszystkich dziwności przyznać trzeba od skrajnie prawicowych faszystów po skrajnie lewicowych debili, pederastów, wegan, fanatyków religijnych itp. tylko nasz jedyny słuszny wspaniały kościół katolicki próbuje na siłę układać moje życie według własnych wyimaginowanych "boskich" zasad wymyślonych przez odzianych w purpurę spasionych pedofili czego przykładem jest owa kobieta która mało się nie pos*ała na widok cipatego dekla z kocykiem w pociągu.

sebkop
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-11-26 11:09:06
Dobrze prawisz, ale nic na powszechną chorobę w naszym narodzie, zwaną schizofrenia nie poradzisz.

arigold7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-26 15:48:05
kolego mgcsoft ja osobiscie nie widzialem co nie znaczy ze ich nie ma (a zaraz nie twierdze ze sa). wystraszyla sie babka i tyle, miala do tego prawo a usprawiedliwia ja to ze muzulmanie lubia sie wysadzac w srodkach transportu

mcgsoft
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-26 20:09:23
A powiedz ilu tych muzułmanów lubi się wysadzać, sądzę że nie więcej niż Polaków lubi kraść, a jednak widząc Polaka nie łapiesz się za portfel. Prawda jest taka że owa babka edukowana przez lata przez media i kler pokazała całą typową mentalność polaka i dostała sraczki na widok muzułmanina. Swoją drogą dziwi też fakt że ci sami ludzie co wykrzykują o paleniu meczetów i wyganianiu muzułmanów z "Europy" cieszą się jak dzieci z walk prawdziwego Polaka Mammeda Khalidova w polsatowskich galach choć dobrze wiedzą że też jest muzułmaninem, jakże to typowo Polskie.

mcgsoft
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-26 20:18:43
Założę się też że owa kobiecina należy też do tej grupy "brzozowych spiskowców" chorych na zespół Macierewicza. I jedyne co wykazała to objaw paranoi wynikającej ewidentnie z niewiedzy, mentalności. W dużej części tacy ludzie widzą Polskę jako nie wiadomo jaką potęgę, a prawda jest też taka że jesteśmy kolejnym praktycznie nic nieznaczącym krajem bloku wschodniego co zawdzięczamy komunie i nieudolnym politykom, którzy niejednokrotnie szkodzą zamiast pomagać oraz po części nam samym obywatelom tego kraju.

andrew83
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-11-25 12:19:46
"Dziwnie się zachowujący"? Bidula po prostu nie mógł złapać azymutu na mekkę jak pociąg skręcał i latał z dywanikiem po całym przedziale.

reunion1
    Ocena: -13 (glosow:21)
2013-11-25 11:59:38
głupia tępa polska baba. Zapewne jesteście dumni z tej polskiej ciemnoty buahaha

mlw1488
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-11-25 11:33:21
Gdyby nie P.Gosiewski to baba mogłaby wysiąść dopiero w Warszawie! To kolejny dowód na to, że PIS dba o obywateli.

kamuimac
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-11-25 11:31:29
ale w sumie skoro w tkaiej sprawie interweniowali to az korci zeby tez wezwac policje jak oszołomy smolenskie sie na kolejna miesiecznice zjade -_- tez ja z boku popatrzec to smai terrorysci rozpiepr***** polske tam -_- az strach to policje trzeba wezwac -_-

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-25 17:23:22
nie wolno tak mowic! po to macie muslimow zeby na nich psioczyc a od rzadu wara! nie po to macie miec klapki na oczach zeby sie tak rozgladac!

sebkop
    Ocena: -3 (glosow:17)
2013-11-25 11:18:49
Kobita się przestraszyła, myślała, że terrorysta, bo przecież każdy Muzułmanin to terrorysta, przynajmniej tak Goździkowa mówiła.

caleanka
    Ocena: -12 (glosow:16)
2013-11-25 11:06:24
Duza czesc wypowiedzi na Wiocha.pl jest odzwierciedleniem poziomu intelektualnego w narodzie polskim, rowniez odlegloscia miedzy wiocha i miastami nie mowiac o odleglosci do Europy.

aneta.buziaczek
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-11-25 11:34:33
powtarzasz to jak niedo*ebana pod kazdym absurdem, jeszcze ci sie to nie znudzilo, czlowieczku z mozgiem chrabaszcza ?

caleanka
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-11-25 12:15:26
@buziaczku - niedo..bana to mozesz byc Ty, jako mezczyzna dbam o moj poziom testosteronu i jego zaspokojenie.

aneta.buziaczek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-25 15:30:53
caleanka = jestes pasywnym pederasta |? wspolczuje

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-11-25 23:43:16
@buziaczku - widze ze masz PMS syndrom i wspolczuje. Wiem ze kobiety tak maja raz w miesiacu.

sdiz
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-11-25 10:29:08
Już czas by zacząć działać. Husarze do boju na najeźdźców.

mashallah
    Ocena: -10 (glosow:26)
2013-11-25 10:21:34
ja pierdziele to już ludziom pomodlić się nie dadzą To jak teraz zobaczę babę z różańcem to też zatrzymam pociąg bo to być może terrorystka z armii Rydzyka czy jakaś obrończyni krzyża To jest islamofobia w szczytowej formie a przede wszystkim głupota

Inevera
    Ocena: 12 (glosow:18)
2013-11-25 11:19:02
Różnica jest taka, że kobieta z różańcem jest u siebie. A jak u nas islamy zaczną się wysadzać w powietrze to zobaczymy czy na tą fobię nie zapadniesz.

Bobulin
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-11-25 11:51:43
Ty chyba nie widziałeś modlącego się muzułmanina, najpierw podnosi ręce,kładzie jedną na drugiej,robi ukłon a potem kuli się na tym swoim śmiesznym małym dywaniku nie wspominając o religijnym jazgocie podczas wykonywania tych czynności.

Bobulin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-25 11:54:01
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-25 17:16:01
poki co sie nie wysadzaja, no chyba ze ktoremus butla z gazem w budce z kebabami walnie hehe, oni u siebie najczesciej sie wysadzaja, wiesz tam gdzie sa bombardowani we wlasnych domach i szpitalach itd. bo sie im to z jakiegos powodu nie podoba, wybredni tacy i nietolerancyjni pewnie:)a przy okazji nastepnego obrazka wszyscy beda pluc na katolikow i polakow a tu nagle babka bohaterka, supermoherwoman, pomnik jej postawcie albo krzyz!

caleanka
    Ocena: -6 (glosow:18)
2013-11-25 10:20:32
Jeszcze jeden przyklad ciemnoty w narodzie.

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-26 08:06:04
Jak najbardziej masz racje ... Swietnym przykładem jesteś,tylko za bardzo nie swieć ,bo oślepiasz.

kamuimac
    Ocena: -3 (glosow:15)
2013-11-25 10:16:04
ale nawiedzone babcie latajace po polsce w pielgrzymkach wam nie przeszkadzaja wiwat podwojne standardy

Max74
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-25 18:17:41
Nawiedzone babcie jednak nie "wybuchają" w autobusach.

bezpieczna123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-11-25 18:25:14
no chyba ze ktos miejsca dla ich siatek nie ustapi hehhe

Livia_Druzylla
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-11-25 09:58:35
To nie wina tego studenta, ale kobiety i jej ignorancji!!!

Chester_77
    Ocena: 5 (glosow:19)
2013-11-25 10:17:20
To nie wina kobiety ani tego studenta, tylko jego ziomków wysadzających się w autobusach, samolotach i metrze. Dobrze zrobiła

arigold7
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-11-25 14:01:57
chester_77 w koncu trafilem na madry komentarz... wielkie oburzenie i wyzywanie a wiekszosc cwaniaczkow jakby zobaczyla ciapaka tarzajacego sie po podlodze z plecakiem mialaby kisiel w gaciach.

chemik79
    Ocena: 11 (glosow:15)
2013-11-24 21:55:20
Utrudniać dziadom życie to zwątpią w życie u nas :)

pepper77
    Ocena: 116 (glosow:176)
2013-11-24 20:21:50
Są pierwsze oznaki islamu w Polsce, Panowie, czas ubrać glany i brać się do roboty !

sebkop
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-11-25 11:16:22
Nie chodzę w butach dla pedałów chodzących w glanach, zwłaszcza jak pedał lubi white power.

ZygmuntIIIWaza
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-11-25 13:57:03
Je*nąć z glana w muzułmana :D

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-25 17:05:02
no do roboty to byscie mogli pojsc, jakby wam wasz bialy rzad to kiedys umozliwil hehehhe

bajk87
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-11-24 20:11:49
a co z terrorysta?

armani7
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-11-24 20:15:21
pewnie spuscili go w klozecie na tory i pojechali dalej :D

milutenki
    Ocena: 7 (glosow:19)
2013-11-24 19:51:27
Brawo , oby więcej takich interwencji


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700