Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
losamigos3012  13-11-24, 20:55 Zgłoś
+ 571 -
Dodano: 2013-11-24, 20:55:50   przez: losamigos3012
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 571  Zgłoś nadużycie
337
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie drażnij strażnika
  •  Edukacja
  •  W rosyjskim tańcu na lodzie
  •  Tak się okrada nieświadomego kierowcę
Ukryj komentarze(288)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
michalng
    Ocena: 107 (glosow:153)
2013-11-25 18:22:51
Tu nie wrzuca się to co "się popiera" tylko ludzi robiących wiochę.

sebololo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-02 23:31:10
Programy tv robił fajne ale swoją politykę i morały lepiej niech prawi tam gdzie mieszka czyli w Meksyku.

djphantasma
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-01 00:20:10
Dobrze mówi!!!

seba72
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-11-29 23:17:59
Prawdziwa prawica a przy okazji Facet z głową na karku od kiedy Go pamiętam dobre 15 lat. Brawo panie Wojtku! zawsze wyrazisty co się nie zdarza wśród większości rozmemłanej(mówiąc delikatnie) papki obecnych decydentów, pożal się Boże. Dzieki Panie Cejrowski!

janu1856
    Ocena: -9 (glosow:15)
2013-11-28 21:57:27
Popieram, cejrowski = wiocha

CaliforniaGirl
    Ocena: -7 (glosow:15)
2013-11-28 13:52:18
Wielu psychologów wypowiadało się w kwestii nieuzasadnionej nienawiści tego wieśniaka. Jego zachowanie idealnie pasuje do zachować homofobów-kryptogejów, którzy albo ze względu na traumatyczne przeżycia nie posmakowali tolerancji ze strony środowiska czy rodziny. Cejrowski jest głupim pedałem, najgorszym z najgorszych, który pluje na swoje "gniazdo". Przecież on nawet małżeństwa nie skonsumował bo pewnie myślał o Józku z dawnych lat szkolnych a jak podróżuje w Tajlandii pewnie opłaca męskie młode prostytutki. HIPOKRYTA najgorszy z najgorszych.

CaliforniaGirl
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-11-28 13:31:45
Przecież widać po zachowaniu że jest chory psychicznie. On jest zagrożeniem społecznym, musiał mieć ciężkie dzieciństwo. Skąd ta nienawiść? można czegoś nie popierać ale w nim siedzi nienawiść tak wielka, że byłby w stanie zabić a to już jest sprawa do psychologa. Cejrowski ty NAJWIĘKSZY POLSKI WIEŚNIAKU mam nadzieję, że w końcu jakiś krokodyl ci obciągnie podczas twojej podróży może wyluzujesz. Przecież on przynosi wstyd Polsce!

SenJestDlaSlabych
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-11-28 21:30:28
też bym chętnie wywiózł "padałów" na jakiś Madagaskar.

bakzdupy
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-11-28 00:20:34
dobrze mówi!!!

Stigmo
    Ocena: 8 (glosow:14)
2013-11-27 22:45:09
Może palą bo im nie pasuje pomnik homopederastów na placu Zbawiciela? Niech go sobie postawią na placu rezepchanej d*py.

TOMAS19R20
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-11-27 22:09:02
Dobrze gada,z buta ich,z suchej pięty

tobyash
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-11-27 21:51:10
Hmmmm... mam tylko jednio pytanie. To po cholere oni to palą niech będę patriotami a nie idiotami jak mówca na filmiku.

kjaskur
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-11-27 20:53:47
Szczerze, to nie przepadam za nim. Jest chamski. Co nie oznacza ze szanuje, i uwazam za strasznie inteligentnego czlowieka. I wlasnie zablysna swa madroscia. Popieram w 100%!

wasiliy_dobrowsky
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-11-27 20:41:29
W tym samym czasie kiedy zniknie katolicyzm pojawi się islam, znuwu się cofniemy do średniowiecza czy epoki kamienia łupanego.

bukos77
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-11-27 19:15:10
Wojtek dobrze gada!!!! Mądry człowiek!!!

cielak12345
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-11-27 18:49:35
Szkoda że wielu ludzi nie potrafi zrozumieć że każdy człowiek jest inny. Czy kiedykolwiek zdarzyło się że jakiś pedał/lesbijka wlazła Ci do łóżka bez twojej zgody? Podejrzewam że to są ludzi tacy jak hetero, robią to z osobami z ich grupy. A to że wam nie pasuje coś takiego to zaraz takie osoby mają być tępione? Zgadzam się że to zły pomysł by to promować, bo nacisk społeczeństwa że to jest złe albo dobre ma zły wpływ na dziecko które kształtuje swój popęd seksualny. Nietolerancja ze strony społeczeństwa skutkuje stresem i strachem, a nikt nie lubi się tak czuć.

cielak12345
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-27 18:53:55
Są to osoby które płacą podatki tak jak inni, są czasami nawet bardziej ambitni, wytrzymali psychicznie i zaradni niż nie jedna dziewczyna czy facet hetero. Znam kilka lesbijek które w niektórych sytuacjach które przeszły, poradziły sobie o wiele lepiej niż hetero dziewczyna. Nie znacie i nie chcecie poznać środowiska homo, boicie się chorób, a tak naprawdę statystycznie homoseksualiści to najmniejszy odsetek chorych, więcej procentowo i w liczbie choruje hetero. Po za tym te cioty co widzicie na paradach to dno demoralizacji środowiskowej.

Deathlike
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-11-27 19:06:49
Cielak i inni mylicie pojęcia. Homoseksualiści żyli i żyją sobie w spokoju szanując prywatność swoją i innych. Natomiast wszelkie te parady równości, tęcze czy "walka z homofobią" to sprawka pedałów, których jedynym celem jest skłócenie społeczeństwa. Takich typów i typki należy tępić.

Hakart
    Ocena: -8 (glosow:20)
2013-11-27 14:39:49
on jest bardziej ciotowaty od wszystkich ciot razem wzietrych

Hakart
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-11-27 14:38:19
Takie cos moze publicznie sie wypowiadac.Przeciez to jest okaz 100% tych co sam krytykuje Przeciez ten krzykacz nie jest hetero?

Rocka08
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-11-27 14:26:34
Zgadzam się! Popieram i jestem w IDENTYCZNEJ sytuacji. Wszystkich spedalonych idiotów, owszem, należy leczyć. Jednak nie z homoseksualizmu, a z zaburzeń psychicznych objawiających się takim zachowaniem. Ja również jestem lesbijką, żyję spokojnie z moją partnerką. Nikomu nie wadzimy, nie skandujemy, nie chodzimy na te chore parady. Jesteśmy lubiane w środowisku w którym żyjemy. Uważam, że adopcje dzieci przez pary homoseksualne powinno być ZABRONIONE. Uważam, że małżeństwa powinny być legalne, na odpowiednich prawach (patrz wyżej!)

cielak12345
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-27 18:59:15
Zgadzam się ze wszystkim co napisałaś. Związek powinien być legalny prawnie i ludzie powinni zrozumieć że lesbijki, nie są fajne (szczególnie męska część) bo można trójkąt mieć z 2 dziewczynami, a dlatego że są zaradne i mają zajebisty charakter, taki kumpel do wszystkiego w żeńskim wydaniu. A gej to nie ubierający się w różowe kiecki facet (bo to już inaczej się nazywa), a męski facet i podejrzewam że niektórzy są bardziej męscy niż nie jeden hetero. I tak jak kilka postów wyżej napsiałem, na parady chodzą tylko zdemoralizowane jednostki.

zabardzochora
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-11-27 14:21:29
Co do tęczy to ma rację, nie powinni zabierać kasy za odbudowe. Jednak widać że jest jakimś homofobem. Źle mu, bo na tym świecie są homoseksualiści. Po co sobie włosy wyrywać?

NAFTA87
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-11-27 14:09:11
Wiem,ze zaraz sie posypia minusy i mnie tu zlinczujecie,ale jedna moja mala uwaga.Jestem lesbijka i ja akurat nie latam po paradach,nie stawiam teczy i nie dre ryja o tolerancje.Ja sama niektorym homosiom w pysk bym dala,bo przez takich kretynow reszta jest juz oceniona.Ja zyje sobie spokojnie,nikomu nie wadze i nie zmuszam,by mnie tolerowal-wiele osob jest takich jak ja.Wiec nie oceniajcie wszystkich na podstawie tych,ktorzy maja nierowno pod sufitem.A pana co pana Cejrowskiego to nie bede sie wypowiadala...lepiej to przemilczec.

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-28 16:09:12
Respektuje Cie jako czlowieka, mimo ze jestem hetero, zycze powodzenia w zyciu.

ToRnADo147
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-11-27 11:21:36
Precz z pedalstwem !!!!!

megasam1
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-11-27 10:02:06
Jak czytam te wypowiedzi to zastanawiam się czy piszą je dzieci? Jeżeli nie to czarno widzę polską przyszłość w świecie.

blue_sky4
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-11-27 00:56:00
Tęcza sręcza! Po co ona komu?!

Marekbroda1
    Ocena: -13 (glosow:25)
2013-11-26 21:15:10
Ciekawe jak by mu domek spalili razem z tęczą co by powiedział

Mario1980
    Ocena: -15 (glosow:45)
2013-11-26 18:07:23
Promowanie nienawiści do drugiegi człowieka !!! Wstyd dla Cejrowskiego !!!

Made-In-Poland
    Ocena: 13 (glosow:25)
2013-11-26 18:31:08
Gdzie Ty tu masz promowanie nienawiści? Lepiej odejdź czasami od tego komputera i zajrzyj do słownika języka polskiego.

jurek1102
    Ocena: -9 (glosow:23)
2013-11-26 17:29:04
A mówi się że Polacy to antysemici... Jakoś semickie pochodzenie Cejrowskiego tu nikomu nie przeszkadza.

Deathlike
    Ocena: 3 (glosow:29)
2013-11-26 17:35:13
bo to tylko się tak mówi. Dla mnie Cejrowski może być cyganem lub arabem, ważne żeby miał normalne poglądy. A tęcza? niech odbudują, będzie co palić w sylwestra ;)

markopolo4747
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-26 17:53:20
Wypracowaliście towarzyszu wspólny kierunek?

prusi
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-11-26 20:37:23
To chyba tym bardziej Tobie nie powinno przeszkadzać :) Komentuj wypowiedź i poglądy a nie pochodzenie dziadka. Ty też pewnie masz katolickie pochodzenie :) A jesteś antyklerykałem więc powinieneś gnębić samego siebie :)

IlluminaSilvere
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-11-26 17:08:18
Trz,trza...Trzeba się mówi.Poza tym to prawda że jest na służbie społecznej,ale dla wszystkich a nie tylko dla kartofli którzy uważają podpalanie jakiejś instalacji za akt patriotyzmu.

Antykleryk
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-11-26 15:41:36
Ciekawe co by było gdyby chodziło o kościół? Chamstwem jest to, że każdy pomyślał o kościele Rk.

vit14
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-11-26 15:22:33
Czyli u mnie w mieście też powinien być odwołany prezydent, bo ciągle stawia nowe kosze na śmieci w parku, kibole ja palą a władza je stawia na nowo i tak w kółko. Czyli u nas władza tak samo w ogóle nie słucha głosu społeczeństwa i robi swoje, ciągle stawia te kosze na śmieci.

Peterz
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-11-26 19:26:54
W sumie tęcza i śmietnik to pokrewne rzeczy. Różnica jest taka że śmietniki służą wszystkim obywatelom a tęcza tylko nielicznych cieszy.

michalng
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-27 09:07:27
Śmietnik nie służy wszystkim. Bydło rzuca śmieci gdzie popadnie. Tylko ze to ze bydło śmietników nie używa czy nie lubi nie upoważnia bydła do ich palenia.

Arczano
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-11-26 15:20:03
Panie Wojciechu prosimy o zalozenie ugrupowania- w jednosci sila.

caleanka
    Ocena: 4 (glosow:16)
2013-11-26 15:29:09
On juz jest w PiS-owym ugrupowaniu a tam sily nie ma, tylko prymitywny nacjonalizm katolicki.

piotrek2011m
    Ocena: 7 (glosow:17)
2013-11-26 15:12:44
Ciekawe jak by gadał, gdyby spłonęła jakaś kapliczka? Czy też nie chciałby jej, za publiczną kasę, odbudować?

Peterz
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-11-26 19:29:30
Gdyby babcia miała wąsy ... puki co żadne kapliczki nie powstają z publicznych pieniędzy.

piotrek2011m
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-11-26 19:58:49
"póki" co na kapliczkę opatrzności bożej w Warszawie wydaje się grube miliony z budżetu państwa

Peterz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-27 10:35:00
Owszem zrobiłem byka, przez pośpiech i lenistwo. Świątynia Opatrzności Bożej w Warszawie (swoją drogą jak już jesteśmy przy ortografii - nazwy własne piszemy z dużej litery) to trochę inna kwestia - jest to pewna forma pomniku, która jest współfinansowana z budżetu. Dla mnie osobiście też jest to bezsensowny wydatek (przynajmniej na chwilę obecną, ale skandalicznym jest remont pomnika sowieckiego okupanta za bańkę.

majorero
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-27 17:12:47
Znów się spieszyłeś.Nie "forma pomniku", a "forma pomnika". A pomnikiem czego niby jest ten kościół?

Peterz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-29 01:26:33
Tego czego nie znasz - historii.

nataliazaba
    Ocena: 1 (glosow:19)
2013-11-26 15:06:31
Brawo Panie Wojciechu trzeba o tym glosno mówić . Stop pederastom i innym kałem

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-11-26 15:14:59
Tylko że on sam hetero to nie jest...

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-11-26 15:16:30
@nataliazaba - "Stop pederastom i innym kałem" a jak to bedzie po polskiemu? - nacjonalistyczno - katolicka talibanko

kulkaoolo
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-26 15:23:00
Ucz się polskiego, to taki piękny język.

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-11-26 17:17:15
@jurek1102 - jestes genialny a ja sie dalem zwiezc :studia na " Katolickim Uniwersytecie Lubelskim", to tak jak ci zatwardziali komunisci co w ciagu jednego dnia stali sie katolikami i przyjaciolmi KK. Kiedy patrze to usta go zdradzily. Osobiscie nie mam nic przeciwko "rasie" ale cwaniak jest gotowy pochwaly.

caleanka
    Ocena: -3 (glosow:15)
2013-11-26 14:40:18
Widze ze PiS-ory w natarciu i bronia "swojego".(katolickie marginesy spoleczne)

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-11-26 17:33:32
Cała gmina żydowska za Cejrowskim stoi :)

caleanka
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-11-26 17:52:53
Oczywiscie inaczej taka miernota by kariery nie zrobila.

Peterz
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-11-26 19:28:05
komentarz usunięty przez użytkownika

Peterz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-27 10:57:03
Miernotą to cię stary zrobił.

wasiliy_dobrowsky
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-27 20:25:36
Peterz, daj im spokój, ona nawet samych siebie nie lubią a co dopiero drugiego człowieka. Niech żyją w swoim wyimaginowanym świecie

tasior777
    Ocena: -1 (glosow:25)
2013-11-26 14:22:44
Powinien być premierem i prezydentem w jednym...Super gość

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-11-26 14:48:28
Raczej powinien siedzieć w pokoju bez klamek.

Arczano
    Ocena: -3 (glosow:15)
2013-11-26 15:18:44
Pierwszy bym na niego zaglosowal.

jurek1102
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-11-26 15:51:35
Arczano masz w avku Stop judaizacji Polski i zagłosowałbyś na ŻYDA ??????

pioplo1
    Ocena: -5 (glosow:15)
2013-11-26 14:05:40
PISOWSKI BURAK.NIECH WYP....DO EKWADORU BOSO ZAPIE..............

sagem3
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-11-26 14:27:24
Jak On do Ekwadoru to ty kundlu do Mongolii

marcel.przybylski
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-07 14:52:43
Dla was każdy, kto nie popiera PO, jest PiSowcem? - Ten człowiek jest kimś, kto zdał sobie sprawę, że obie te opcje nie zagwarantują nam zmian. - Popiera KNP.

Papa_wiocha
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-11-26 13:27:51
Popieram w 100%, Cejrowskiemu tak namieszało się w głowie, że to wiocha na 100%

susza89
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-11-26 13:06:02
Chlop dobrze mowi to rzad ma sluzyc nam . Mam nadzieje ,ze po 24 latach nedzy i traktowania jak smieci Polaki biedaki cebulaki sie obudza i w koncu zaczna traktowac wybory powaznie ,a nie ,a zaglosuje na tych bo maja najwiecej % .... DNO !

tomi2000
    Ocena: 7 (glosow:19)
2013-11-26 12:41:03
Przypominam panu Wojtkowi, że są ludzie, którzy nie pochwalają spalenia tęczy i dekorują zgliszcza kwiatami. To dla nich HGW ją odbudowuje. A palenie publicznej własności nie może być formą dyskursu społecznego i dlatego z buta to trzeba tych podpalaczy

Peterz
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-11-26 19:32:58
Ta dekorują ludki pokroju Edzi. HGW chce ją odbudowywać, niech robi to za własną kasę. Ja jako obywatel płacący podatki nie wyrażam na to zgody.

tomi2000
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-26 22:57:05
Nie wiem kto ją dekoruje. Jako obywatel masz prawo nie chcieć tęczy. Napisz petycję, zrób wiec, a jak to nie pomoże zagłosuj na kogoś innego, kto każe rozebrać instalację. Tylko nie niszcz, bo może tych co chcą tęczy jest więcej niż Ciebie. Nie jestem Warszawiakiem, ale tęcza mnie również nie pasuje w tym miejscu ze względów estetycznych. Tylko, że w moim Wrocławiu zbudowano Sky Tower, który wygląda jak penis o poranku. I co? Idąc tropem rozumowania pana Wojtka mam prawo go spalić?

Peterz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-27 10:18:28
Tylko widzisz są dwie zasadnicze różnice: 1:2. Coś co wygląda, a nie jest od tego co jest i ma dosyć jasne przesłanie. 2. Na budynek poszły prywatne pieniądze (bo wątpię aby powstał z budżetu), a na tęczę są wywalane obywateli.

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-27 19:16:47
Nie rozumiem o co Ci chodzi w pierwszym punkcie, bo nie za bardzo po polsku to napisałeś. Co do Sky Tower masz rację, powstał za prywatne. Ale to nie ważne, przykładowo Ratusz odmalowali na ch..owy kolor za publiczne. Ciągle nie wiem do czego mnie próbujesz przekonać. Że należy palić coś co mi się nie podoba, nie zważając na innych. Płacisz podatki, ale ludki pokroju Edzi też płacą. A kasą zarządza HGW, bo ją Warszawiacy do tego wybrali. Jak wybiorą kogoś innego to zdemontuje tęczę i zbuduje pomnik Lecha. I też nie wolno go będzie niszczyć.

andrzej67k
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-26 11:59:43
Władza sobie rządzi i sobie robi dobrze.

jamajkass
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-11-26 11:54:31
Cała Prawda tak trzymać. Trzeba głośno mówić i przeciwstawiać się odchyłom społecznym, bo niedługo juz żadnych zasad ani norm nie będzie.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-27 06:48:55
Fajne zasady i normy. Jak ci sie coś nie podoba (bo czegoś nie rozumiesz) to załatwić to agresją nie argumentami. To chyba zachowanie godne zwierząt a nie ludzi.

wasiliy_dobrowsky
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-27 20:29:44
W Rosji mogą a w Polsce nie?

jamajkass
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-26 11:51:14
komentarz usunięty przez użytkownika

konkep
    Ocena: -1 (glosow:17)
2013-11-26 11:02:31
Ja też popieram że Cejrowski to wiocha.

caleanka
    Ocena: -11 (glosow:23)
2013-11-26 10:59:57
Prawdziwa wiocha, zalosny oszolom, widac ze ukonczyl szkole aktorska i zbiera punkty dla skranej prawcy katolickiej.

Jarekra
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-26 16:12:04
komentarz usunięty przez użytkownika

caleanka
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-11-26 16:24:15
@Jakera - Wikipedia, jezeli nie PiS to jeszcze bardziej prawicowo, czyli faszystowskie poglady.

Jarekra
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-26 16:39:21
komentarz usunięty przez użytkownika

Peterz
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-11-26 19:36:19
Hahaha tłuku wpisałeś sobie w profilu 50 lat i nie wiesz, że PIS to nie prawica a socjaliści?

wasiliy_dobrowsky
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-11-27 20:33:36
Oni nawet nie wiedzą, że SLD ma w sobie więcej prawicy niż PO czy PIS. Oni nawet pewnie uwierzyli, że Tusk obniży podatki i każdego będzie stać na mieszkanie.

Baraak
    Ocena: 2 (glosow:18)
2013-11-26 10:54:09
Kilka lat temu towarzysz Cejrowski jechał też po niepełnosprawnych. Dla niego Żyd, gej, Buddysta, cyklista czy ktokolwiek inny od niego zasługuje na krematorium. Takich ludzi jeszcze w 45-m nasi dziadkowie rozwalali w lasach. Trzeba umieć żyć i pozwolić żyć innym. Jak rozumiem wszyscy wyzywający na gejów zostali przez nich skrzywdzeni kiedyś ? Jakieś mroczne wspomnienia z palcóweczkami u sąsiada czy długie spowiedzi u księdza proboszcza ? No bo jeśli wam ktoś inny od was nic nie zrobił to chyba nie jesteście tacy durni żeby go nienawidzić bo wam ktoś kazał.

megasam1
    Ocena: -4 (glosow:38)
2013-11-26 09:45:13
Ksenofob ,populista i wiejski mędrzec. Tyle mam do powiedzenia na temat tego Pana.

BlekitnaKrew
    Ocena: 8 (glosow:18)
2013-11-26 09:56:02
Zapewne jesteś urażonym homoseksualistą,albo jeszcze innym robakiem z rynsztoka wyjącym wszech i wobec o TOLERANCJI -mam już alergię na to słowo!!!!!!!!!!!!!

Talita
    Ocena: -9 (glosow:23)
2013-11-26 10:17:31
megasam - zgadzam się w 100%, nie trawię tego człowieka, nie wiem po co się wypowiada, niech kręci te swoje podróżnicze przygody a politykę zostawi niekatolom

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-11-26 10:25:58
oszołom i tyle w temacie :)

jacek.jacek
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-11-26 11:08:40
większych oszołomów jak freedom80 , jurek1102 i jeszcze kilku z reguły z trzema szóstkami to nigdy nie widziałem no chyba ,że w dawniejszych czasach na sb

antraxcdt
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-11-26 11:13:54
megasam1 i Talita - tylko czekać, aż będziecie wrzeszczeć o prawa do adopcji dzieci przez pedałów, a te wasze otwarcie na tą "wspaniałą" wielokulturowość doprowadzi do tego, co jest w UK czy Francji, Talita a Tobie, życzę byś popierdzielała w burce bo do tego doprowadzą Twoje poglądy. Ludzie pomyślcie poczytajcie pooglądajcie i zastanówcie się czy ta "ksenofobia" jest taka zła...

caleanka
    Ocena: -7 (glosow:11)
2013-11-26 11:42:44
@antrax - wygladasz mi na talibana katolickiego.

kulkaoolo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-11-26 15:24:26
świetne programy podróżnicze robi

Talita
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-11-26 20:15:58
antraxcdt wpadasz w skrajność. Nie chodzi o homoseksualizm i adopcję tylko o WC, który jest wariatem. Żyje kościołem, pan ksiundz jest dla niego najważniejszy, uwaza że kraj powinien być wyznaniowy i jest o wiele groźniejszy niż niejeden homoseksualista.

antraxcdt
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-27 04:47:34
caleanka - przykro mi jestem talibem ateistycznym. Mam w du... wiary innych dopóki ktoś mnie do niej nie zmusza i nie straszy mnie, że mi łeb od... jeśli 5 razy dziennie nie będę "walił allahówa"... Talia - a czym on Ci zagraża tym, że sobie pogada? Chyba normalniejsze jest gadanie by w przedszkolu uczyć miłości do rodziców i ojczyzny ( boga ), niż że dwaj tatusiowie to normalne, a jak koledze siusiaka do pupy wsadzisz to też jest super. Jak mówi JKM homosie są i będą ale oni o swoje prawa nie wrzeszczą, a Ci na "g" kojarzą mi się z gównem i ich widać najwięcej na ulicach

BlekitnaKrew
    Ocena: 13 (glosow:27)
2013-11-26 09:14:45
Gdy słyszę o tej cholernej tolerancji,to mi się rzygać już chce.Wszyscy,którzy tak szaleńczo do niej nawołują sami jej potrzebują...tak to już działa.Przez tę TOLERANCJĘ całe robactwo tego świata wypełza i domaga się praw.Islam-tolerancja(w jedną stronę,bo od nich jej nie uświadczysz),pedał-tolerancja,zoofil-tolerancja.Rzygać się chce.Już gdzieś na zachodzie chcą uznać pedofilię za orientację seksualną...więc zaraz będą się domagać czego? TOLERANCJI!!!! Wielki plus dla Cejrowskiego.

bierut1
    Ocena: 6 (glosow:20)
2013-11-26 09:03:00
Prawdę mówi, polać mu. Władzę(prezydent, oseł czy burmistrz) wybierane są w wyborach w których społeczeństwo wybiera swoich delegatów do sprawowania władzy w ich imieniu i zgodnie z ich oczekiwaniami. W POLSCE TO TYLKO TEORIA Z GOOGLE Prawda jest taka że większość ludzi nie chcę odbudowy tęczy, albo chcą pomalowania jej na biało czerwono. ALE NIE, ILE RAZY SPALICIE TYLE RAZY ODBUDUJĘ....ZA WASZE

mephinx
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-11-26 10:58:50
I w imię tej większości banda idiotów biegała po ulicach łamiąc drzewka i spaliła tęczę ? Komuś ta tęcza przeszkadzała ? Za dużo doszukujemy się "głębokich sensów", wietrząc wszędzie spiski i knowania. Stało sobie kolorowe badziewie, nikomu nie przeszkadzało, ale wpadła banda pseudo-patriotów, okrzyknęła tęczę symbolem homoseksualizmu i wielkie oburzenie narodu raptem. Nie macie swoich mózgów ? Gdzie byliście jak ją budowali ? HGW nie lubię, bo to sucz (jakich w PO wiele), ale w tej kwestii ją popieram, z tą różnicą, że kosztami obciążyłbym tych pajaców w kominiarkach, którzy ją spal

BlekitnaKrew
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-11-26 12:51:04
mephinx,oczywiście jesteś pedałem...to już wiemy:)

bierut1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-26 13:04:46
W zeszłym roku idiotów sprowadzano z zagranicy, a w tym pozwolono dobrowolnie naszym krajowym robić bajzel. Nie zauważyłeś? Czy to przypadek że co roku policja nie może dać sobie rady? Z kibolami na stadionach jakoś potrafią. Mniejszy lub większy sens jest we wszystkim, przedszkolanki w przedszkolu "spiskują i knują" by mieć więcej godzin, umowy na stałe czy podwyżkę. W innych zawodach czy firmach też tak jest i pewnie też to zauważyłeś. To czemu spisku i głębszego sensu nie ma być wyżej, szczególnie jeśli profity z tego mnożymy razy 38 milionów.

mephinx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-26 18:25:13
Tak jestem pedałem, żydem, murzynem, mam nadwagę i jestem rudy, o łupieżu nie wspominając. Bierut, nie rozumiem Twojego toku rozumowania, czy Twoim zdaniem to "władza" sprowokowała znów burdy i podpaliła tęczę, żeby HGW mogła się popisać odbudowaniem ? Może już przestań oglądać filmiki z Macierewiczem, bo chyba Ci się udziela. A co do "głębszego sensu" to chodziło mi o samą tęczę i jej znaczenie.

mephinx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-26 18:27:44
Pani architekt, która ją projektowała miała w zamyśle ożywienie miasta i "ocieplenie" zwykłej szarej ulicy, ale przecież skoro coś jest kolorowe (swoją drogą nie widziałem mono-kolorowej tęczy) to odrazu jest symbolem pedałów i innych zboczeńców ? Rozumiem jakby się pod nią ładowali w zadki, ale jakoś nie kojarzyłem tego miejsca z popaprańcami. Proponuję spalić rynek w Zamościu, bo jest wyremontowany i kamienice pomalowane na kolorowo

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-26 18:48:52
mephinx Z burdami jest jak z bałaganem...same się robią wystarczy stanąć i poczekać. Tyle razy pod rząd nie mogą nad tym zapanować, przecież to aż śmieszne i zastanawiające. DZIEL I RZĄDZ Między dwa gryzące psy można wejść i zrobić prawie wszystko, USA dziwnym zbiegiem okoliczności zaprowadza pokój tylko tam gdzie dwóch się biję a siedzą na ropie. Tęcze odbudują, winnych poszukają, ustawę o zgromadzeniach poprawią ble ble ble a następna afera się rozmyję i winnych nie znajdą. ALE LUD SIĘ CIESZY TĘCZĘ ODBUDUJĄ

bercikkur
    Ocena: -8 (glosow:26)
2013-11-26 08:28:31
Jaka Cipa.........rodzi takich ludzi

BlekitnaKrew
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-11-26 09:07:32
Twoja stara:)

tlenowygonzo
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-11-26 09:20:20
jego stara nie ma cipy tylko fajfusa;)

BlekitnaKrew
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-11-26 09:26:13
Więc go wysrała:))))

Peterz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-11-26 19:34:01
na rzadko :)

DkNG
    Ocena: -7 (glosow:29)
2013-11-26 08:04:26
Ale wiocha panie wojtku... pan sie zajmie programami podróżniczymi to panu lepiej wychodzi

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:20)
2013-11-26 07:35:19
Popieram w 100% Cejroś to gość !

robert34
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-11-26 05:26:38
dokładnie skoro popierasz !!!! to po co wrzucasz na wioche

tyski1324
    Ocena: 7 (glosow:19)
2013-11-26 06:31:12
Ja też go popieram,wiochą jest zachowanie władzy

leszkowaty
    Ocena: -10 (glosow:20)
2013-11-26 01:13:40
już cały elektorat się wypowiedział, ale po chooy w jakim kolwiek temacie odzywa sie "ktos/; kto wypierdolil z Polski

marcinko83
    Ocena: 6 (glosow:18)
2013-11-26 07:13:45
a czemu wyjechał on i tyle tysięcy rodaków? zastanów się co piszesz ,połowa kraju by wyjechała tylko jakby miała taką możliwość,tylko pedały ,złodzieje z rządu i ich zkorumpowani siepacze z państwowych urzędów mogą popierać wyrzucanie pieniędzy w błoto na pedalskie symbole przez jakąś żydówkę przy korycie( dla mnie cejrowski ma większe prawo się wypowiadać, niż gronkowiec waltz,która sobie gwiazdę dawida przypina podczas urocz. powstania:)

Slavoo123
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-11-26 01:00:21
Nie lubię Cejrowskiego, ale ma rację!

Obserwatorekk
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-11-26 00:39:31
czy się ktoś zgadza czy nie gość ma racje a wiocha dla wrzucającego

wojo8
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-11-26 00:23:21
Gość samą prawdę powiedział więc gdzie tu wiocha..... Wiocha dla wstawiającego !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

paoka
    Ocena: 3 (glosow:19)
2013-11-26 00:15:43
gdzie tu wiocha? Plac Zbawiciela nie zboczenca... Holnadia jest w Holandii... Jeszcze troche i pedofilia bedzie legalna bo nie choroba tylko orientacja...

marQuss
    Ocena: -3 (glosow:21)
2013-11-25 23:44:08
Naczelny , polski wieśniak

nev89
    Ocena: -1 (glosow:37)
2013-11-25 23:32:51
Cejrowski to wiocha sama w sobie. On myśli ze wandale i pseudo patrioci beda nam dyktowac co mamy robic? nie te czasy Her Cejrowski.

GREGORY1986
    Ocena: 4 (glosow:18)
2013-11-25 23:34:27
Cejrowski nie ale Tusk Ci dyktuje co masz robić i jak myśleć za [pomocą tvn

maxicoveri
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-25 23:39:39
komentarz usunięty przez moderatora

maxicoveri
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-11-25 23:45:02
ale cenzura jak za komuny!

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:16)
2013-11-25 23:45:59
Tak, jak ktoś nie jest za Cejrowskim, to jest za Tuskiem TVNem, GW iluminatami, cyklistami i masonerią. Świat jest biało-czarny! Nie ma szarości! Nie ma stanów pośrednich! Zajebista logika gregory.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-11-25 23:57:45
Cejrowski stał się tu idolem :)

antraxcdt
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-11-26 02:16:23
nev89 - a czy pedały i cała ta zboczona i po.... hałastra może mi dyktować co mam robić? Z jakiej racji pedały mają mieć więcej praw niż normalni obywatele? Pedalstwo jest wbrew naturze, gdyż nie prowadzi do przedłużenia gatunku. I to właśnie z tego powodu powinni nie mieć, żadnych przywilejów w porównaniu do normalnych związków hetero seksualnych.

dunkelblau
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-11-26 07:12:13
antraxcdt Wypowiedź pana Cejrowskiego dotyczyła burd i aktów wandalizmu jakich dopuścili się "patrioci" a nie pedalstwa tym razem. Przecież kibole się nie pedalą. No chyba że czegoś nie wiem...

antraxcdt
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-11-26 11:24:49
dunkenbalu - a kto postawił tęczę? To pedały postawiły tęczę i zmuszają normalnych ludzi by na te gu... musieli patrzeć. Więc czemu oni nam mogą dyktować coś? Widzisz tu nie chodzi o Twoją wiedzę, a brak zrozumienia tematu. Chociaż nie no wiedzy też Ci brak bo gdybyś wiedział kto tęczę stawiał i po co to byś zrozumiał moją wypowiedź i Cejrowskiego:).

dunkelblau
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-26 17:28:12
antraxcdt- Może i nie mam wiedzy na takie tematy bo ten cały cyrk mam d. i gówno mnie obchodzi banda łysych kryptopedałów demolująca własność innych pedałów. Nie mój cyrk, nie moje małpy. Ludzie naprawdę "normalni" (nie lubię tego słowa) są wtedy w pracy, z dziećmi w zoo albo jadą na ryby a nie robią z siebie debili na takich akcjach. Chodziło mi o to, żeby w komentarzach odnosić się DO WYPOWIEDZI P. CEJROWSKIEGO, która w całości traktuje o wandaliźmie a nie dyskutować, kto postawił tęczę albo których pedałów bardziej nie lubię.

dunkelblau
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-26 19:34:37
A jeśli mam się odnieść do ulubionego tutaj tematu, to z dwojga złego już wole takiego "tęczowego" pedzia niż łysego kryptopedała z bejsbolem czy maczetą. Taki łysy zboczeniec podpali ci auto, wytrzaska szyby w oknach, zniszczy nową elewację na domu albo zrobi na trwale kaleką. Dodatkowo kosztuje podatnika, bo pracy nigdy dla niego nie ma. Zero pożytku z gnoja, same szkody. "Tęczowy" to najwyżej cię za dupsko c h y c i :)

antraxcdt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-27 04:52:37
dunkenbalu - dobrze jak Ciebie chwyci a nie np. Twojego małego synka. Ja tam wolę łysego z bejsbolem bo po nim wiem czego mogę się spodziewać a po pedale nigdy. A do homosiów nic nie mam oni siedzą w domach i się nie afiszują z tym, że lubią w pupę ( więc, żeby nie było, że jestem homofobem ). I drażni mnie to, że jakaś popaprana zdegenerowana grupa społeczna zmusza normalne społeczeństwo by się podporządkowywało ich woli.

Onczao
    Ocena: 11 (glosow:25)
2013-11-25 23:24:02
Im więcej wpisów katolików pojawia się w necie, tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że nie tylko islam jest religią nienawiści... I minusujcie sobie do woli, bo frustracje musicie gdzieś wyładować :)

BlekitnaKrew
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-11-26 09:24:20
Tu nie chodzi o religię panie Jezus.Nie wszystko musimy z nią wiązać...Dobrze wiemy jaki jest islam,dobrze wiemy jaki jest Chrześcijanizm.Czemu zaraz musimy uciekać się do religii w sytuacji gdy z czymś się po prostu nie zgadzamy(a do czego mamy prawo).Życie drogi kolego...życie.I skończcie już z tą tolerancją,bo zwymiotuję.

maxicoveri
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-11-25 23:22:31
komentarz usunięty przez użytkownika

tomi2000
    Ocena: 10 (glosow:26)
2013-11-25 23:21:50
Cejrowski to populista, wielbiciel tyranii, idiota i katolicki talib. Gdyby Świat wyglądał tak jak On chce, to byłoby to strasznie ponure miejsce

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-11-26 07:04:49
Im wiecej wpisów lewaczkow w necie tym bardziej uwazam ze byc prawicowcem to żaden wstyd:)

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-26 12:28:22
Jak kiedyś podrośniesz i zmądrzejesz, to zrozumiesz, że Świat nie jest czarno-biały i nie dzieli się tylko na prawicowców i lewaków. Tak chcieliby farbowani prawicowcy, ale tak nie jest. To, że walisz gruchę prawą ręką i nienawidzisz gejów, chociaż żadnego osobiście nie znasz, nie czyni cię prawicowcem. To, że ktoś nie zgadza się z Cejrowskim, nie czyni go lewakiem, bo przy WC lewakiem byłby nawet Pinochet

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-26 12:47:51
Jak zdasz gimnazjum i pochodzisz troche do nastepnej szkoly to moze dojrzejesz na tyle, ze przestaniesz kazdemu wmawiać ze wali konia bo na pewno nie ma dziewczyny i wyraża sie o pedalach a na pewno żadnego nie zna. Tak sie sklada ze znam. Ludzie bardzo marudni, gorzej jak kobieta, ktora ma okres i zostaje bez tabletek przeciwbólowych, a jeśli takiego jawnie nie mozesz przesluchac to zarzuca ci homofobie. To dopiero terror

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-26 22:47:01
:D Gimnazjum już nie skończę (szkołę się kończy, a nie zdaje), bo za moich czasów z podstawówki szło się prosto do średniej. Myślę, że wobec wykształcenia, które posiadam, obejdę się bez tego dyplomu. Gratuluję dziewczyny! Śmiesznie się oburzyłeś na aluzję o masturbacji - typowe dla małolata. I wreszcie, nie pisałem konkretnie do Ciebie (napisałbym Cię, a nie cię). Taki zabieg stylistyczny. Pisałem do wszystkich, którzy myślą, że są prawicowcami, a w rzeczywistości są nacjonalistami, rasistami, homofobami, lub wszystkim jednocześnie.

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-26 22:50:11
Jednym słowem "czego nie kumają, reagują agresją", a to nie ma nic wspólnego z prawicowymi ideałami. Współczuję znajomości z marudnym gejem. Ja znam potwornie tępego prawicowca, ale nie posuwam się do generalizowania. Na pewno są na świecie mniej tępi. Pozdrawiam

kristopherus
    Ocena: -7 (glosow:31)
2013-11-25 23:21:27
komentarz usunięty przez użytkownika

MINTOR
    Ocena: 9 (glosow:21)
2013-11-25 23:33:21
mam się śmiać, czy płakać? Nie zamierzam żyć w państwie wyznaniowym pod rządami jakiegoś katotaliba. Nie, wcale nie wolę islamu, uprzedzając komentarze pewnej grupy "patriotów". Nie znoszę dewotów religijnych wszelkiej maści.

Molotok
    Ocena: 4 (glosow:16)
2013-11-25 23:49:57
Niestety prędzej czy później będą rządzić nami katoliby bo PO ma małe szanse na wygraną kolejny raz ( nie jestem zwolennikiem PO ale wszystko lepsze niż PIS ) . Będę musiał się ewakuować z tej Polski bo nie chcę być spalony za herezje w centrum Warszawy :P

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-11-25 23:54:02
Jest gorsze gówno od PISu - ONR.

lucy123
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-11-25 23:54:45
A ja uważam że nie ma się czego bac, bo religia w końcu wymrze. Wszystko ma swój koniec,więc to tylko kwestia czasu.

Steel
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-11-25 23:55:21
Nie martw się molotok PiS nie toleruje nikogo kto ma więcej władzy niż oni z kościołem włącznie

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-25 23:58:15
Lucy, masz rację. Religia kiedyś wymrze, w tym samym momencie co ludzkość.

maxicoveri
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-11-26 00:01:55
my juz żyjemy w panstwie wyznaniowym!dzisiaj to bez księdza to nawet szambo nie może samo funkcjonowac nie mówiąc już o Burmistrzu Goleniowa który zawierzył gminę Chrystusowi!

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-11-26 00:02:23
Myśle , że wcześniej. Ludzie wciąz się rozwijają, umocniają swoją inteligencję i racjonalne podejście do świata. Zobacz jaka jest różnica w podejściu do wiary między obecnymi czasami a np rokiem 1700. Myślę że na jakieś 200 lat religia przestanie istniec. Niestety nie dane nam będzie się o tym przekonac. Ale jestem tego pewna na 90%

Molotok
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-11-26 00:09:43
Może i przestanie istnieć i to byłoby nie głupie bo nie oszukujmy się większość zła tego świata jest właśnie przez religie i różnice wyznaniowe nie licząc oczywiście religii pokojowych takich jak buddyzm komu on coś złego kiedy zrobił . Ale my się tego chyba nie doczekamy .

Molotok
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-11-26 00:11:44
No i jeszcze dodam że postęp najbardziej hamuje religia więc chcąc nie chcąc kiedyś zaniknie tak jak mówiła lucy

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-26 10:09:45
W czasach działalności człowieka były epoki ciemne(średniowiecze czy barok) i jasne (renesans, oświecenie), następowało to cyklicznie, w ciemnych religia była silniejsza, w ciemnych wprost przeciwnie. Może en proces nadal się utrzymuje, jest tendencja do osłabienia wiary, bo nastaje nowa epoka "jasna", a po niej przyjdzie kolejna ciemna? Kto to wie.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-26 15:44:47
*w jasnych wprost przeciwnie. Przydałaby się opcja edycji komentarzy,a tak żeby zrobić poprawki trzeba napisać następny i robi się syf.

trzezwyinaczej
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-11-25 23:15:06
Robienie z teczy symbolu pedziów to pomyłka , tęcza na placu zbawiciela jest poprostu obciachowa , powinni zrobic z jakis laserow albo jakis fajny projekt i nie ze symbol homo

kubi111
    Ocena: -5 (glosow:15)
2013-11-25 22:58:48
cejroski sam gada jak homos wybąbany

Steel
    Ocena: 3 (glosow:17)
2013-11-25 22:56:48
Za każdym razem kiedy kibole zniszczą stadion zmieńcie prezydenta! Za każdy zniszczony grób i pomnik zmieńcie prezydenta! Za każdy zniszczony przystanek zmieńcie prezydenta! Za każdy pomalowany sprayem mur zmieńcie prezydenta! Za każdą wyrwaną kostkę brukową zmieńcie prezydenta! - przecież nie będzie nam tu gadał, że odbuduje to co zniszczone no nie? Oto logika populisty.

jurek1102
    Ocena: 4 (glosow:24)
2013-11-25 22:54:30
Poglądy tego dewota to esencja wiochy.

Vic.Vega
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-11-26 09:46:18
przy takich palikotach jak wy nawet menel spod budki z piwem wygląda na inteligenta.

maxicoveri
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-11-25 22:52:07
komentarz usunięty przez użytkownika

marcel.przybylski
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-11-25 22:57:02
Nie ważne czego jest tak na prawdę symbolem, tylko z czym jest kojarzona. Podobnie jest ze swastyką, niby nie ma ona nic wspólnego z faszyzmem, ale jednak przez niemieckich faszystów była ona wykorzystywana i to z nimi się głównie kojarzy. Tutaj kojarzy się z lewicowymi "neotolerancyjnymi" wartościami, które są przeciwne wartościom kościoła. Coś takiego nie powinno zostać w ogóle zbudowane, a jeśli już, to na pewno nie w takim miejscu jak plac zbawiciela! I nie za publiczne pieniądze!

Steel
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-11-25 22:59:32
Tęcza = Sfastyka Lewicowcy = Hitler a kto lewicowiec to przeciw kościołowi czyli przeciwko nam. Brawo.

maxicoveri
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-11-25 23:17:51
pewnie te minusy dostaje od katolików ale sorry wiem nie zgadzacie sie ze starym testamentem!

Steel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-25 23:22:43
Nie wiesz, że "stary testament trzeba brać wybiórczo....tereferekuku"

kasiek1984
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-25 22:51:02
komentarz usunięty przez użytkownika

gieniaihela
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-11-25 22:49:40
Tu nie ma żadnej wiochy!!!!

tomi2000
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-25 23:23:12
Prócz WC nie ma

gieniaihela
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-01 14:35:56
Nie oceniam tego jakim jest człowiekiem tylko jego wypowiedź w której nie ma żadnej wiochy.

GREGORY1986
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-11-25 22:46:29
PRAWDA PANIE WOJTKU !!!!!

maxicoveri
    Ocena: 2 (glosow:16)
2013-11-25 22:40:54
dlaczego wszyscy się tu pieklą o homosiów jak ta instalacja tęczy została postawiona z okazji przekazania prezydencji Polsce w Unii Europejskiej!wystarczyło że jeden idiota rzucił hasło a wszyscy poszli za nim jak lemingi!

Nagasukaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-25 22:45:31
komentarz usunięty przez użytkownika

bodan
    Ocena: -3 (glosow:17)
2013-11-25 22:35:49
Brawo Cejrowski.Te koszerna pelna buty babe won.Plac Zbawiciela jest nie pedalcow!!!Ta baba niech zbuduje sobie ten palak ps"tecza" postawi w domu i zaprosi biedronia i grodzka z palikutem.

maxicoveri
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-11-25 22:45:18
komentarz usunięty przez użytkownika

Nagasukaaa
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-11-25 22:34:28
I co to kuźwa jest lewactwo? Słowo które gdy wypowiesz leczy wszystkie twoje kompleksy? W każdym kraju lewica i prawica powinny współpracować dla dobra, wcale nie zmieniacie kraju na lepsze pogłębiając te chore wojny.

prusi
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-11-25 22:34:20
Tęcza kiedyś symbol nadziei, zmiany na lepsze. Teraz symbol grupy ludzi która uważa że musi się obnosić z tym jak lubi uprawiać seks i prosząca o specjalne względy dla nich z powodu ich orientacji ( typu zalegalizowane związki czy adopcje ). Dlaczego faceci pijący wódkę w parku dostają mandat a homoseksualistom całującym się na ławce w parku nikt nie wlepia ? Jeden kocha wódkę drugi faceta a równości nie ma. Też chcę się ochajtać z butelką wódki i mieć z nią dzieci z adopcji dlaczego im wolno a mnie nie :(

kasiek1984
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-11-25 22:41:48
bo picie w miejscu publicznym jest niezgodne z prawem :) mam nadzieję, że rozwiałam Twoje wątpliwości :P

MINTOR
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-11-25 23:30:18
To, że pedalstwo sobie zawłaszczyło tęczę jako swój symbol nie oznacza, ze wszyscy muszą tęczę z nimi utożsamiać. Są ludzie, którzy obnoszą się ze swastyką i oburzają się, gdy ktoś ich utożsamia z nazistami i tłumacza, że swastyka ma też inne znaczenia i nie musi być symbolem nazizmu. Nie możemy zrobić z tęczą analogicznie?

prusi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-26 20:24:02
Tak możemy, malowanie swastyk w Polsce jest zakazane jako promowanie nazizmu z tęczą zróbmy analogicznie :)

Nagasukaaa
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-11-25 22:32:44
Tak walczysz z tęczą co stoi na ulicy ciemniaku? Szkoda żeś nie jest taki chwat do księży co dzieci za dupy rabują i się wykręcają że to nie ich wina, czekam Wojtek co powiesz o nich chojraku. Wielki "niepoprawny" bojownik się znalazł a sam tłuk. Minusujcie gimbusy

nucek83
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-11-25 22:20:56
Brawo Panie Wojtku! Precz z homosiami

kasiek1984
    Ocena: -1 (glosow:19)
2013-11-25 22:09:34
nie zgadzam się.. to że jest paru ludzi, którym się tęcza nie podoba nie znaczy że reszta społeczeństwa ma się dostosowywać.. moim zdaniem jest to bardzo sympatyczny i radosny akcent szarej Warszawy, ludzie cierpiący na homofobię dostrzegają w niej coś więcej niż ozdobę miasta, i to jest ich problem.. proponuję zasięgnąć porady specjalisty w zakresie psychiatrii a swoje frustracje wyładowywać na siłowni lub przy pracach społecznych a nie niszczeniu wspólnego mienia.

Mr.Spook
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-25 22:31:04
komentarz usunięty przez użytkownika

Mr.Spook
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-11-25 22:36:50
HGW, Sienkiewicz, stołeczny komendant policji, na bruk... bo nie potrafią ogarnąć około 100 bydła, mając do dyspozycji resorty siłowe... które nadają się tylko do pałowania przypadkowych ludzi jak w zeszłym roku... bo taktyczne łapanie prawdziwych zadymiarzy im nie idzie...

prusi
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-11-25 22:39:34
Tylko problem jest w tym ze LGBD czyli homosie i inne dewiację chcą aby reszta społeczeństwa dostosowała się do mniejszości. To tak jak Kalim... Jak Kali ukraść krowę to dobrze ale jak Kalemu ukradną to już nie dobrze. Ja się nie zamierzam dostosować

kasiek1984
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-11-25 22:46:07
brak akceptacji homoseksualistów musi być okazywane takim zachowaniem? Mi sobiście oni nie przeszkadzają, niech sobie żyją, nikomu do łóżka nie zamierzam zaglądać.. a tęcza nie została postawiona na znak akceptacji par homoseksualnych, polecam rozszerzyć wiedze w tym zakresie.

prusi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-26 20:25:44
Mnie też nie obchodzi co homosie robią w łóżkach tylko niech nie wychodzą z tymi łóżkami na ulice i będzie ok :)

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:24)
2013-11-25 21:45:57
Czego by ta tęcza nie symbolizowała, to niszczenie mienia publicznego jest wandalizmem i zwykłym buractwiem. Popierane wandalizmu również.

kapselxxx
    Ocena: -1 (glosow:21)
2013-11-25 21:44:12
tęcza to symbol gejów i lesbijek ja tego nie popieram jestem homofobem bo mam rodzinę i dzieci

kasiek1984
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-11-25 22:13:23
to miej, kto ci broni.. aczkolwiek rodzić z takimi poglądami nie byłby dla mnie żadnym autorytetem.. tylko współczuć. W Biblii tęcza jest symbolem przymierza pomiędzy Bogiem i człowiekiem a to że ludzie cierpiący na homofobię widzą w tym coś innego to już ich problem.

cryboc
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-11-25 22:17:58
Kasiek trochę tolerancji, proszę, dla czyjejś nietolerancji.

kasiek1984
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-11-25 22:23:59
Cryboc ależ ja jestem bardzo tolerancyjna dla wszelkich poglądów, nawet jak mam odmienne.. jestem - dopóki nikt sobie wzajemnie nie przeszkadza, nie niszczy, nie krzywdzi. Każdy ma prawo żyć na tym świecie i niezależnie od poglądów nic, absolutnie nic nie usprawiedliwia niszczenia wspólnego mienia, wandalizmu, przemocy i agresji.. czy takiego świata chcemy dla swoich dzieci?

Steel
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-11-25 22:52:31
Wolność jednego kończy się gdzie zaczyna się nos drugiego ;)

Samsara
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-11-25 23:05:15
Ja też mam rodzinę, ale nie lubię jak ktoś mi mówi jak mam żyć, spędzać swój wolny czas itp. Jak dwóch facetów chce mieszkać ze sobą to ok, tak samo z kobietami, ba dla mnie mogą nawet dmuchać się w pięciokącie w różnych kombinacjach. Mnie to gandz z pomadą, co kto robi ze swoją dupą, byle mnie nie zmuszał do zachwycania się tym i nie wtryniał się z tym do przedszkoli/szkół.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-25 23:52:28
Samsara, plusik ode mnie za wypowiedź. (+)

receptNaKarpia
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-11-25 21:01:34
skoro "popierasz" to po jaki gwizdek wrzucasz na WIOCHĘ???

titimo
    Ocena: 10 (glosow:26)
2013-11-25 20:53:08
żeby on tak z pedalstwem i pedofilia w kościele walczył jak z ta tęczą.

maniool
    Ocena: 9 (glosow:33)
2013-11-25 20:42:52
Cejrowski mówi tak jakby miał monopol na rację i jedyną prawdę objawioną i to jest BUTA !!!!!

liizii
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-11-25 22:10:35
Pan Cejrowski nie twierdzi, że ma monopol na cokolwiek tylko zwyczajnie wyraża swoje zdanie, do czego każdy ma prawo.

awesomebeauty
    Ocena: 3 (glosow:21)
2013-11-25 20:35:05
To jest dobre miejsce dla takich pogladów

gorzyn
    Ocena: -8 (glosow:28)
2013-11-25 20:32:53
komentarz usunięty przez użytkownika

cryboc
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-25 22:19:33
koszula jest wporzo :)

martin987
    Ocena: -4 (glosow:28)
2013-11-25 20:28:49
Autorka o swojej teczy: "moje główne założenie: żeby "Tęcza" nie była zaangażowana społecznie czy politycznie, aby była całkowicie wolna od jakichkolwiek narzuconych znaczeń, ma wywoływać radość, jest czystym pięknem" Cejrowski to typowy prostak, buc- miedzy jego pogladami a pogladami Hitlera, Stalina nie ma wiekszych roznic

cryboc
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-25 22:24:03
Ciekawe czy z taką ŧęczą z kropelek też będzie ktoś walczył. Może z wiatrakami? kiedyś drażnił m nie "don kichot" ale teraz coraz wiecej takich spotać można nieco na wschód od lamanchy

asd1905
    Ocena: -2 (glosow:30)
2013-11-25 20:21:15
debil znalazl sie w miejscu na ktore juz dawno zasluzyl nie dosc ze popiera lysych debili ktorzy demoluja miasto to jeszcze chce im ustapic i dac wygrac baranom

novmaster
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-11-25 20:55:20
Ciężka sprawa, bo spalenie tęczy to niewątpliwie zniszczenie mienia i na to jest paragraf, z drugiej jednak strony jest to głos ludu, władza bezpośrednia w kraju demokratycznym :) W tym drugim znaczeniu Cejrowski ma racje w momencie, gdy HGW ma za nic pokaźną grupę warszawiaków którym się ta tęcza zwyczajnie nie podoba, a ulega uciskom mniejszosciowym. Brak demokracji w demokracji. Idę o zakład że tęcza będzie jeszcze spalona nie raz nie dwa, a cały czas będzie odnawiana z pieniędzy podatników ( ok 100tys zł)

michalng
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-11-25 21:52:37
Taki sam głos ludu jak zdemolowany stadion albo gó@$wno w windzie ;-).

kasiek1984
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-11-25 22:28:29
taaa.. będzie palona, odbudowywana i tak w kółko.. a później społeczeństwo będzie jęczeć że to za ICH podatki, że można było przeznaczyć te pieniądze na inne rzeczy.. owszem - można było nie niszczyć to by pieniądze poszły na inny cel, nie na odbudowę.

Mr.Spook
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-25 22:38:08
Dość dla HGW, Sienkiewicza, stołecznego komendanta policji, na bruk... bo nie potrafią ogarnąć około 100 bydła, mając do dyspozycji resorty siłowe... które nadają się tylko do pałowania przypadkowych ludzi jak w zeszłym roku... bo taktyczne łapanie prawdziwych zadymiarzy im nie idzie...

nile25
    Ocena: 11 (glosow:27)
2013-11-25 20:19:55
Lewacki rząd niszczy kraj po kawałku, ale dla lewackiej trzody i tak najważniejsza jest spalona tęcza.. Najłatwiej rządzi się tępym ludem, dlatego stanowcze NIE dla lewactwa.

cryboc
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-11-25 22:27:34
co to do cholery lewactwo?

Mr.Spook
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-25 22:34:40
Bydło jest po lewo i prawo... ten naród po prostu sk(_)rwiał, a władza jest nie udolna, bo jej głównym celem jest nachapanie się na lewych przetargach, niż umiejętne rozwiązywanie problemów społecznych... to lewactwo i kibolstwo powinno walić w władzę a nie siebie ludzi w podobnej d(_)pie, bo władza ma ich w d(_)pie ...

kulkaoolo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-26 15:30:32
ktoś kto tak myśli to sam specjalnie szerokich horyzontów intelektualnych nie ma

tub0Osh
    Ocena: -7 (glosow:35)
2013-11-25 20:13:30
komentarz usunięty przez użytkownika

cryboc
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-25 22:28:37
no nie błysnąłeś dyplomacją :)

jacek.jacek
    Ocena: 8 (glosow:26)
2013-11-25 20:12:08
wielu żle sie czuje bo Cejrowski świetnie piętnuje prawdziwą wioche czyli zachwyt zboczeńcami

samthebludger
    Ocena: -1 (glosow:19)
2013-11-25 20:20:22
Tak masz racje. Poglady typu: albo bedziesz taki jak my albo cie nie bedzie - to zdecydowanie to o co wiekszosci ludzi chodzi. Takie typowo polskie wchodzenie z buciorami do czyjegos domu. Co Cie to obchodzi z kim spi Twoj sasiad czy sasiadka. WEZ SIE ZA ROBOTE A NIE ROZWALASZ TO NA CO INNI CZIEZKO PRACOWALI!

cryboc
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-11-25 22:33:11
samthebludger świetnie, na tej zasadzie z kimkolwiek śpisz nie afiszuj się z tym na paradach.

slawo79
    Ocena: 2 (glosow:16)
2013-11-25 20:08:46
slawo ma gość rację ,czy nie mogą sobie tej piepszonej tęczy gdziś indziej wybudować ,bo miejsce raczej było nie odpowiednie ,poprostu prowokacja

asd1905
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-11-25 20:22:43
poczytaj z jakiej okazji ta tecza powstala :)

babkaceska
    Ocena: 6 (glosow:18)
2013-11-25 20:05:13
-jak wiekszosc bedzie chciala spalic krzyz to niech spali, narazie tak nie jest -wiekszosc nie chce tęczy - to precz z teczą -niestety nasz ustrój jest daleki od demokracji

narcyzek
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-11-25 20:30:24
Jaka większość?

grigore
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-11-25 20:50:32
a mi sie podobala taka pozytywna choc rzeczywiscie do polski cos pozytywnego pasuje jak krawat swini...przeciez to kwiatki tylko byly i nic poza tym a kazdy jakas nie wiadomo jaka ideologie to tego dopisuje pali bo mysli ze swiat tym zmieni. nic sie nie zmienilo, mozna tecze odbudowac, palenie teczy nie pomaga, stwierdzono juz to chyba kilka razy:)

cryboc
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-11-25 22:25:45
demokracja to utopia

kasiek1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-25 22:31:53
nie wiem skąd masz te statystyki..

Zjarany3K
    Ocena: 5 (glosow:23)
2013-11-25 19:59:02
I gdzie tu wiocha? administracja postradała zmysły ten człowiek to jeden z najmądrzejszych Polaków jakich znam nigdy nie mówi bujdy takich to tylko na stołek polityczny postawić.

liizii
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-25 22:15:49
Zgadzam się. Chłop nie mydli nikomu oczu tylko mówi co myśli bez ściemniania i podlizywania się komukolwiek. Szkoda, że ludziska coraz mniej cenią sobie szczerość i wybierają zakłamanie.

kasiek1984
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-25 22:49:09
Panie uchowaj..

merlinseducer
    Ocena: 1 (glosow:19)
2013-11-25 19:59:01
Swoją drogą Cejrowski to mało rozgarnięty człowiek, udowadniał swojego czasu, że w dżungli amazońskiej mu duszno, bo rośliny konsumują więcej tlenu niż produkują dwutlenku węgla i dlatego mu duszno. A że wiglotność i temperatura były pewnie w granicach 100% i 45 stopni, to już nie... Wymądrza się, a wiedzy na poziomie podstawówki nie ma. Albo jak tłumaczył, że wypalanie traw ma sens, bo przecież w jakiejś afrykańskiej wiosce noszą popiół na pole. No tak, ale co innego jest puścić z dymem i ulotnić azot i węgiel, a co innego jest WNIEŚĆ na pole wiaderko popiołu. ;)

jacek.jacek
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-11-25 20:14:39
ty to prawdziwy ekolog .Wiesz ,że dzwonią tylko nie wiesz w którym kościele .Ale jak zapłacą to i protestować będziesz .

sebkop
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-26 11:01:03
Ty chyba jego programów nie oglądałeś, albo chcesz widzieć co chcesz, z niego żaden ekolog, ale programy kreci ciekawe.

merlinseducer
    Ocena: 5 (glosow:19)
2013-11-25 19:55:38
Czy tylko ja uważam, że niszczenie mienia publicznego powinno być tępione za wszelką cenę? Czy tylko ja uważam, że fakt spalenia tęczy nie świadczy o tyn, że większości się to nie podoba, tylko że nie podobało się kolesiowi z racą? Czy tylko ja uważam, że jeśli coś komuś nie pasuje, to powinien głosować na inną partię albo założyć własną? Każdy ma prawo kształtować ten kraj, tylko trzeba to robić w jakiś sensowny sposób. Prawdziwy patriota i chrześcijanin nie powinien być bydłem, tyle

ZeuS112
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-11-25 22:49:27
nie tylko ty, ale czego spodziewasz się po ludziach, którzy klaszczą na słowa Cejrowskiego o tym, że mamy konstytucyjne prawo do niszczenia ambasady ruskich. Ciekawe co gość by powiedział, jakby polską ambasadę w swoich krajach zaatakowali Meksykanie czy Litwini, im też przyznałby konstytucyjne prawo do tego?

dog44
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-11-25 19:48:52
dobrze gada polać mu!!

bingo73
    Ocena: 3 (glosow:19)
2013-11-25 19:47:12
nie spodziewałem się tego po tym człowieku ... wydawać by się mogło, że jest badziej tolerancyjny i otwarty, niż większość z nas, a tu się okazuje, że to ktoś bez grama tolerancji. A i sam opis postepowania władz Warszawy (których nie znoszę) jest poniżej poziomu człowieka, za którego go uważałem ...

sarna
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-11-25 19:36:56
skończyła się Waśniewska i Rutkowski a zaczęła tęcza i Cejrowski

GangBangStyle
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-11-25 19:35:43
To nie władza ma służyć tobie tylko ty władzy.. kiedy w końcu to zrozumiesz??

saviola1
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-11-25 19:34:37
dlatego też właśnie bardzo lubię tego gościa jest po prostu bezkompromisowy - i jeśli wiochą nie jest nasza "władza" co się tyczy "najwyżej ocenionego komentarza" autorstwa @michalng - to naprawdę nie wiem gdzie jest w takim razie wiocha?

nile25
    Ocena: 3 (glosow:19)
2013-11-25 19:29:53
Cejrowski akurat powiedział prawdę i mam dla niego szacunek za to że nie boi się publicznie wyrażać swoich opinii. Ciekawe ilu z was odważyłoby się na to? Umiecie tylko obrażać go za poglądy polityczne.. Tolerancja u was też bokami wychodzi. Popieracie pedalstwo a w większości brzydzicie się osobami kalekimi i upośledzonymi. Banda hipokrytów...

martin987
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-11-25 20:34:33
Gdyby pedofil, morderca, wyrazal swoje opinie publicznie tez mialbys taki szacunek? Trzeba umiec wykorzystywac fakt ze ma sie dar mowy. Na szczescie ta kanalia zostala pozwana za ta wypowiedz i mam nadzieje ze slono zaplaci - wtedy mu sie odechce publicznie nawolywac do demolki i ukroci troche te swoje lewackie poglady

Samsara
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-25 22:58:22
Zmień awatar żłobie i przestań szmacić ten zespół.

sarna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-25 19:22:44
komentarz usunięty przez użytkownika

En3rgy
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-11-25 19:18:06
Nie rozumiem czemu to sie tu znajduje.Dobra krytyka dotyczaca ustroju w naszym panstwie co nie oznacza ze popieram aktu wandalizmu,spalona tecza byla tylko ujsciem frustracji panujacej u mieszkancow polski.

SickB0y
    Ocena: 4 (glosow:24)
2013-11-25 19:08:16
Ciekawe czy gdyby z dymkiem poszedł jakiś krzyżyk czy inne religijne dziadostwo za publiczne pieniądze Pan Wojtek mówiłby to samo... . Sama tęcza mało mnie rusza, nie lubię za to hipokryzji i wybiórczego postrzegania rzeczywistości. Wandalizm to wandalizm - nieważne czy tęcza, wielki fallus czy pomnik Dmowskiego... .

ryba19777
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-11-25 18:58:06
i gdzie ta wiocha.człowiek dobrze mówi i tyle.

uncleho
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-11-25 18:55:01
Jedyn? wioch? tutaj s? s?owa Cejrowskiego, jego mimika wzorowana na Duce i podpis "popieram".

siwythc666
    Ocena: 7 (glosow:27)
2013-11-25 18:53:30
ma racje..... łatwo budować za czyjeś pieniądze ...... a swoich to jej na bilet autobusowy szkoda...

davidstar
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-11-25 19:20:33
komentarz usunięty przez użytkownika

gregorek59
    Ocena: -7 (glosow:15)
2013-11-25 18:49:36
Jak HGW pieprznie to ten WC wpadnie tam gdzie jego miejsce za drzwi z rozkraczonym chłopczykiem czyli do WC

af2p
    Ocena: -3 (glosow:29)
2013-11-25 18:39:32
Cejrowski może siedzieć w dżungli, tam go nie widać i nie słychać. Miał kiedyś fajne programy, książki też, ale to wszystko. Katolik, którego żona miałą dość, dzieci brak... nadaje się na księdza.

Komsomolec
    Ocena: -4 (glosow:22)
2013-11-25 18:48:59
komentarz usunięty przez użytkownika

egon68
    Ocena: 7 (glosow:21)
2013-11-25 18:38:26
Nieuleczalny przypadek.

Komsomolec
    Ocena: -1 (glosow:35)
2013-11-25 18:37:49
komentarz usunięty przez użytkownika

Vic.Vega
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-11-26 09:52:53
zapomniałeś dodać, że to Polska wywołała II Wojnę Światową

reunion1
    Ocena: 0 (glosow:36)
2013-11-25 18:34:57
zmarnowałbym 46 sekund życia słuchając wynurzeń tego ćwoka

bercikkur
    Ocena: 3 (glosow:29)
2013-11-25 18:34:32
Każdy wywiad którego udziela Cejroś utwierdza mnie w przekonaniu jak bardzo jest pie....ty.

sebkop
    Ocena: -11 (glosow:25)
2013-11-25 18:30:42
Osobiście ta tęcza mi nie przeszkadza, ale spalić wszystkie krzyże w miejscach publicznych ta władza by mogła, przecież ma służyć, a ja chce spalenia krzyża!!!

Rebus364
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-11-25 18:32:37
Spal sobie swój durny łeb.

sebkop
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-11-25 18:56:42
Kolejny Talibokatol bez mózgu co nawet sensu wypowiedzi nie rozumie.

jacek.jacek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-11-25 20:18:38
wpadni do mnie kilka krzyży jest może być i twój Sorry tobie maceba albo gwiazda

sebkop
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-25 20:53:47
Gwiazdkę to z nieba możesz mi dać, niekoniecznie gwiazdę Dawida, po co mi ona, ale Tobie może się przydać, pomalujesz kolorami tęczy i spalisz sobie na podwórku.

rav2323
    Ocena: -3 (glosow:25)
2013-11-25 18:26:19
Ciekawe co mu w PIS obiecali po wygraniu wyborów :D

michalng
    Ocena: 107 (glosow:153)
2013-11-25 18:22:51
Tu nie wrzuca się to co "się popiera" tylko ludzi robiących wiochę.

narcyzek
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-11-25 20:06:04
C to wiocha, zrobi wszystko by zaistnieć. Jak widać beznadziejne wypowiedzi powiększają grono jego zwolenników. Mało inteligentnych, ale zawsze.

antraxcdt
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-11-26 02:09:30
Patrząc na to troszkę szerzej, wstawiono tutaj "ludzi robiących wiochę", może na samym filmiku ich niema ale się w tym filmiku o nich mówi tzn. o HGW. :) Więc jak najbardziej zachowanie tej Pani jest WIOCHĄ. Więc popieram ten filmik :).

Rebus364
    Ocena: 7 (glosow:29)
2013-11-25 18:19:39
Gościu ma gdzieś polityczną poprawność i wali prosto z mostu to co myśli.A to że jego poglądy wywołują wściekłość u ciotek ,to tylko zyskuje w oczach normalnych ludzi którzy mają już dość tej nachalnej homopropagandy.

foytaz
    Ocena: 6 (glosow:28)
2013-11-25 18:18:03
Dobrze prawi, pedalstwo tępić trza gdzie i kiedy się da.

Bolec1980
    Ocena: -5 (glosow:43)
2013-11-25 18:13:38
Minusujcie od razu. Dla mnie to kmiot, kryptopedał (najgłośniej drą japę, ci co sami nie wiedzą, które mięsnie brzucha wolą - Kaczyński, Ziobro, Kammel, Palikot itp.) i sto kompleksów w każdym hemoroidzie. Katolik pełnym ryjem: bezdzietny bosy łazik po rozwodzie, nawołujący do nienawiści na Ruskich, pedałów i wszystkiego, czego on nie miłuje w miłosierdziu swoim. Debil i jego arcyciekawe programy podróżnicze nie zmienią tego, że to kołtun i cham.

novmaster
    Ocena: 1 (glosow:21)
2013-11-25 18:22:54
Zawsze mnie śmieszy takie podejście do sprawy. Jestem przeciwko związkom partnerskim więc musze być gejem :D Pokazuje to jak wąski jest światopogląd osoby o takiej opinii

monster0
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-11-25 18:36:20
@novmaster, zauważ, że to co napisał @Bolec1980 to prawda o typowych katolikach. Od gościa kipi nienawiścią do ludzi. A przecież katolik to taki pogodny człowiek, otwarty na ludzi. Dalej niż swoje ciasne umysły takie osoby nie potrafią wyjść. Co nie znaczy, że czasem Cejrowski ma rację dlatego, nie lubię oceniać gościa bo budzi skrajne emocje.

novmaster
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-11-25 19:01:13
Racja, Cejrowski budzi skrajne emocje i jego ocena jest dlatego trudna. Co do komentarza Bolca, to pisałem o pochopnym i dziewcinnym 'odrącaniu' od debaty ludzi o odmiennych poglądach a nie o samym Cejrowskim.

thakanori11
    Ocena: -11 (glosow:21)
2013-11-25 18:12:50
katolski ćwok

Pan_Tofel
    Ocena: -9 (glosow:33)
2013-11-25 18:06:57
Jasne. Jak gnojki dewastują wiaty autobusowe, to też przestańmy odbudowywać, bo to przecie buta władzy odbudowywać to, co chamstwo i prostactwo dewastuje pod wpływem. Im dłużej słucham Pana Cejrowskiego tym bardziej mam go dość... Szkoda, że jest tylko mocny w gębie i nie wyprowadził się z Poski tak, jak obiecywał...

arigold7
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-11-25 18:49:47
ale kto powiedzial ze jak gnojki dewastuja wiaty autobusowe to nie mamy ich odbudowywac? tecza to symbol ktory sluzy tylko promowaniu pedalstwa a wiata to element uzytku codziennego wiec troche nietrafione porownanie

Pan_Tofel
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-11-25 18:57:06
@arigold7 tak? to ciekawe... Bo ja byłem przekonany, że ta tęcza stanęła z zupełnie innych powodów... Ale jasne - najpierw pal, potem pytaj. Albo najlepiej nie pytaj, bo po co - spaliłeś, jest fajnie. Ale dajmy na to, że masz rację. Korzystam dzień w dzień z komunikacji miejskiej, ale zostanę adwokatem diabła. Jeśli ktoś jeździ samochodem i autobusy mu przeszkadzają, to dlaczego nie miałby dewastować wiat, skoro palenie tęczy jest ok? Tęcza została postawiona, jest dobrem publicznym, nieważne czy się z nią zgadzasz, czy nie, czy Ci się podoba czy nie - wandalizm jest wandalizmem.

novmaster
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-11-25 19:05:20
Skończcie z tym udawaniem że nie wiecie co ta tęcza symbolizowała. Może i stanęła z innych powodów, ale każdy Warszawiak wie ze to środowiska LGBT po jakims czasie zaczęły się z nią utożsamiać i stąd tyle hejtu na nią

Pan_Tofel
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-11-25 19:07:00
@arigold7 a tak w kwestii "służy tylko promowaniu pedalstwa"... Księga rodzaju: 12 Tedy rzekł Bóg: To jest znak przymierza, który Ja dawam między mną i między wami, i między każdą duszą żywiącą, która jest z wami, w rodzaje wieczne. 13 Łuk mój położyłem na obłoku, który będzie na znak przymierza między mną, i między ziemią. 14 I stanie się, gdy wzbudzę ciemny obłok nad ziemią, a ukaże się łuk na obłoku: 15 Że wspomnę na przymierze moje, które jest między mną i między wami, i między każdą duszą żywiącą w każdem ciele; i nie będą więcej wody na potop, ku wytraceniu wszelkiego ciała

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-11-25 19:18:51
komentarz usunięty przez użytkownika

arigold7
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-11-25 19:39:45
kolejny ciolek co biblia sie zaslania. lgtb parszywie przywlaszczylo sobie ten znak przymierza zeby go zbezczescic to raz, a dwa jesli jezdzisz samochodem to dalej ludzie ktorzy nie maja samochodow korzystaja z przystankow jako dobra wspolnego a ta tecza to nic innego jak promowanie zbokow

ZeuS112
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-25 22:44:04
komentarz usunięty przez moderatora

Pan_Tofel
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-11-25 23:07:57
Drogi arigold7, nie wiem, czy zauważyłeś, ale staram się dyskutować kulturalnie. Prosiłbym więc żebyś z "ciołkami" się powstrzymał. Widzisz, może i sobie korzystają z komunikacji, ale mi to przeszkadza, bo autobusy są wolne, a tramwaje mają niesprawiedliwie pierwszeństwo. Ja jeżdżę samochodem, jak większość ludzi, więc ich podróżowanie w komunikacji miejskiej powinno się podporządkować ruchowi samochodowemu. sposób myślenia ten sam - nie mój punkt widzenia? Zdewastuję. Wandalizm jest wandalizmem, koniec kropka.

Onanista_Przodowy
    Ocena: -4 (glosow:20)
2013-11-25 18:06:52
Cejrowski - a kogo obchodzi ta ultrakatolicka CIOTA?

RobertK20
    Ocena: 2 (glosow:16)
2013-11-25 18:04:46
Cejrowski na prezydenta

martinero
    Ocena: -14 (glosow:32)
2013-11-25 01:21:46
debil i nic wiecej!!!!!!!!!

antony
    Ocena: 3 (glosow:29)
2013-11-24 22:52:45
prawda zawsze boli

Franusss
    Ocena: 7 (glosow:19)
2013-11-24 22:25:26
Wypas koleś ^^

Peterz
    Ocena: 7 (glosow:39)
2013-11-24 21:47:02
Ja go lubię, jest charakterny i ma swoje przekonania których nie zmienia tak jak wieje wiatr. Dla mnie jest świetnym publicystą i dziennikarzem, mówi ciekawie i posiada "dawny sznyt", dziś rzecz unikatową ... nie tak jak ulizane plastikowe pismaki ala Lis.

cryboc
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-11-25 22:35:30
Każdy może lubić lub nie lubić, poglądy też można zmienić.

shark007
    Ocena: -16 (glosow:56)
2013-11-24 21:21:07
komentarz usunięty przez moderatora

chemik79
    Ocena: 0 (glosow:14)
2013-11-24 21:03:03
tęcza? -- pocałuj w D-pę Niemca !!!!!!!!!!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0800