Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
MRONE  13-12-03, 08:51 Zgłoś
+ 584 -
Dodano: 2013-12-03, 08:51:40   przez: MRONE
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 584  Zgłoś nadużycie
1135
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  Największa sprawa kryminalna ostatnich lat
Ukryj komentarze(155)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kocilka
    Ocena: 80 (glosow:126)
2013-12-03 09:09:49
To nie znaczy by oceniać je na jeden.Pytanie jest jak postrzegasz role kobiety w życiu mężczyzny, a nie jak nauczyciel ją widzi.Zresztą wygląda na szczęśliwą.

bimbek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-20 21:17:05
styl pisma gimnazjalisty, widac od razu ;)

pawel37845
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-12-05 20:19:51
Jezu to jest fake ;/ Przecież moge sobie takie cos samo w domu narysować napisać ze dostałem 1 i czuć się fajnie że ktos w coś takiego uwierzy ;/

kolonawesolo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-12-05 19:59:59
epic!!

Naruto45194
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-12-05 18:34:07
Szkoda tylko że podpisy się różnią i poza tym dlaczego zadanie jest napisane na tej stronie tak daleko mógł na pierwszej napisać a na tej narysować, widać że fejk.

kmdm
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-05 18:31:14
wiochą jest wpis o stawieniu się konkretnego dnia o konkretnej godzinie , tak jakby rodzice nie pracowali. W sumie mogą wykorzystać urlop.

longvader
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-12-05 18:30:27
Fejk wrzucony przez feministkę dla siania propagandy..

caleanka
    Ocena: -9 (glosow:9)
2013-12-05 15:45:45
Mimo ze to fejk, powstaje pytanie: Co kobiety by robily, gdyby nie, praly, sprzataly,zajmowaly sie dziecmi, gotowaly, plotkowaly i ogolnie dbaly o rodzine?

bezpieczna123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-06 06:00:25
to samo co teraz, chodzily by do pracy, na silownie,jakis studia czy kursy jezykowe, podroze, ksiazki, kino, pasje, i tym podobne przyjemnosci ktore zapewne nazwiesz objawami choroby psychiczne wynkajacymi z dzialania wbrewnaturze, zapewne jes jakis hormon co odpowiad za pranie i sprzatanie, a od plotkowania wara, bo umiejetnosc rozmawiania to bardo prosty sposob rozladowania emocji ktory m in swiadczy o sile kobiet ktorej bardo brakue mezczyznom stad duzo wiekza sklonnosc do nalogow. co kobieta wygada to mezczyzna woli wypic lub wypalic.

caleanka
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-12-06 09:11:14
Teoretycznie masz racje i zgadzam sie z Toba, jednak praktycznie to wyglada inaczej, rozejzyj sie.

bezpieczna123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-06 16:30:44
no wlasnie sie rozgladam i widze swoje zycie hehe bo to co napisalam to to co sama robie, gotowanie obiadu zamuje mi godzine, sprzatanie godzine, dzieci brak a doba ma 24 godziny, zycie jest krotkie wiec trzeba korzystac, plotek slucham zawodowo wiec dodatkowo oszczednosc na czasie, jak sie jedne studia koncza to zaczynam nastepne,bo kto powiedzial ze wyksztalcnie ma sie ograniczac do 26 roku zycia, i kto mi zabroni. Praktycznie wszystko jest mozliwe,kwestia na ile kto ma za przeproszeniem leb zakuty a na ile otwarty.Sa tacy co by tak nie mogli i sa tacy robia jeszcze wiecej.

dagmik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-12-06 18:14:16
komentarz usunięty przez użytkownika

caleanka
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-12-06 19:12:14
@bezpieczna - jestes troche egocentryczna, kiedy napisalem "rozezyj sie" mialem na mysli: dookola siebie. Czy uwazasz sie za typowa przedstawicielke kobiet? Moim zdaniem nie. Typowa kobieta ma rodzine, dwoje dzieci (w Twoim wieku) i pracuje zawodowo.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-06 21:15:23
mowiac typowa masz na mysli starodawna, a czasy takie ze juz nikt nie musi zyc jak inni zeby bylo dobrze i wszyscy to wiedza, wystarczy sie rozejrzec:)temat rzeka, w ktorej moglbys utonac. milego udawania ze zyjesz poza schematami mimo takiego sredniowiecza w glowie.ale krzywdy nikomu tym nie robisz,bo sam zyjesz. kazdy ma prawo do swoich opinii nawet jesli nie maja one sensu dla nikogo innego. nie znasz sie na kobietach, i nie mozna sie temu dziwic. Zaden problem w sumie, dla nikogo.

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-07 09:55:39
@bezpieczna - mialem racje, jestes egocentryczna i wszystko co napisalem bierzesz do Siebie. Pisalem ogolnie o przecietnej kobiecie w dzisieszym spoleczenstwie, na wsi i w miescie, mimo ze rowniez sie roznia kulturowo. Rozumiesz slowo przecietna - typowa? Ja nie komentuje ani Ciebie ani siebie, wymieniam z Toba poglady bez osobistych "zaczepek", czemu Ty nie umiesz sie oprzec. P.S w temacie "kobiety - mezczyzni" polecam ksiazke, popularno naukowa :Wojny plemnikow autor: Robin Baker

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-07 14:57:36
jestem egocentryczna i nie widze w tym nic zlego:)zyje z pomagania i rozwiazwania cudzych problemow:)Baker teoretyzuje a nie udowadnia niczego, ma swoje pomysly jak wielu innych. Polecam zycie wsrod ludzi, a nie odgradzanie sie od nich sciana stereotypow. Osobiste przytyki sa, bo to z czego wynikaja twoje pomysly jest w tobie a nie w szeroko rozumianej rzeczywitosci. nie da sie odniesc do twoich pogladow nie dnoszac sie do ciebie.zycie to cos wiecej niz sex, wszystko co poza tym jest wiele wieksze i wazniejsze:)

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-07 15:40:34
i nie biore nic do siebie, bo nie o mnie mowa ani nawet o nikim kogo znam nawet ze slyszenia, wiec nie identyfikuje sie z zadnym z twoich pogladow, jak dla mnie sa oderwane od rzczywistosci.moze swiat tak wygladal za czasow twojej mlodosci ale nie za mojej:)

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-07 15:49:29
@bezpieczna - ciesze sie ze podtrzymujesz dialog. Twierdzisz ze jestes "psychologiem" wiec znasz powiedzenie:" nie ma bardziej pokreconych niz psychologowie i psychiatrzy",interesuja sie i studjuja zeby zrozumiec wlsne problemy. Nie calkiem zgadzam sie ale cos w tym jest. Skoro jestes egocentryczna , jak mozesz pomagac innym?

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-07 16:07:32
@bezpieczna - Jezeli chodzi o ksiazke Wojny plemnikow to autor nie teoretyzuje, tylko na podstawie wielu konkretnych przykladow, tlumaczy mechanizmy. Jednoczesnie pozwala czytelnikowi wyciagnac wnioski. POLECAM PRZECZYTAJ.

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-07 16:24:41
@bezpieczna - zeby swiat i spoleczenstwo sie zmienily , trzeba pokolen , a nie 20 kilku lat jakie nas dziela. Jedyne co moze nas dzielic to kultury i poglady.( moje Polsko - Swiatowo - Europejskie, Twoje Polskie).

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-07 16:42:44
"co by kobiety robily gdyby nie sprzataly?" bardzo swiatowo brzmi:)wrecz kosmicznie:)

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-07 16:52:59
osoby z syndromem "lekarzu lecz sie sam" odsiewane sa na wstepnych egzaminach i na pierwszym roku psychologii lub po prostu same traca zainteresowanie bo nie odnajduja tego co chcialy znalezc. zeby byc terapeuta trzeba samemu przejsc bardzo dluga terapie, wiec zapewniam ze z glowa u mnie w porzadku, mam papier:)egocentrycy potrafia pomagac i to doskonale, bo czerpia z tego osobista przyjemnosc i dbaja o to by tej przyjemnoci nie braklo. samouwielbienie nie zawsze oznacza niechec do innych.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-07 17:12:46
dla jednych egocentryzm a dla innych wrazliwosc i patrzenie na problem z innej strony, kwestia nazewnictwa. znam tylko jeden przypadek "wscieklego" egocentryzmu i poza kilkoma obrazonymi w towarzystwie i problemami w prostych rozmowach,nic sie wiekszego nie dzieje. i jest to kobieta ktora ma problem z rozroznieniem co jej wina a co nie. no to sie rozwiodla i zyje dobrze dalej, nie widzac w niczym problemu to i ja jej nie wytykam bo po co. lepsze wrogiem dobrego:)

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-07 17:20:20
tak samo i ciebie nie przekonuje do zmiany pogladow, po prostu uwazam ze nie mozesz ich niczym sensownie poprzec, ale mozesz w nie wierzyc,bo w takiej "bance mydlanej" zapewnie ci lepiej i widzisz jakis porzadek.dobre i to:)

bossik93
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-05 14:06:46
Sala nr 80, duża ta szkoła.

brian1906
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-05 12:36:34
komentarz usunięty przez użytkownika

vector78q
    Ocena: 8 (glosow:16)
2013-12-04 21:39:22
Jedynka jest za to, że zapomniał o prasowaniu i zmywaniu!

thesecretsi
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-12-04 20:45:29
słaby fejk, nawet kartka nie podpisana...

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-04 20:27:46
Widać ,ze sybtelnie zakrył jej genitalia piekną spódniczką .. ;) hehehe widać ,ze fejk

master-86
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-12-04 19:47:32
Taka prawda... gdy w szkole jest na sprawdzianie "jak postrzegasz" to należy to odczytać, jako "jak sądzisz jak nauczyciel postrzega"... Nie ma to jak zabijanie indywidualności :P

Kacpruh
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-12-04 19:24:40
ale fejk xd

toniooo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-04 18:49:57
Nawet ma odkurzacz od bosch'a

Nick-T_00
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-12-04 18:36:25
Marny Fejk. Nawet podpisując się jako nauczycielka nie potrafił dwa razy podpisać się tak samo. Poza tym widać ten niewyćwiczony charakter pisma i "sierotka" na końcu linijki.

lol_xD
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-12-04 18:15:10
dlaczego to nie jest prawdziwa kartkówka? 1. brak imienia i nazwiska. 2. zgięcie kartki swiadczy o tym że ktos rozwiązywałby zadania od srodka kartki. 3. charakter pisma jest ten sam. 4. Wy i tak zaplusujecie więc po co szukać wiochy gdy można ją stworzyć?!

kamcia1
    Ocena: -1 (glosow:13)
2013-12-04 18:02:46
skandalem to jest to, że mężczyźni tak postrzegają kobiety, bo my też mamy swoje uczucia i nie jesteśmy niewolnicami mężczyzn. A może to my narysujemy was w taki sposób, nie będzie to dla was upokarzające?

bezpieczna123
    Ocena: -6 (glosow:8)
2013-12-04 18:30:54
a po co stawac do pojedynku na przyklady z kretynami, nie ma potrzeby niczego im tlumaczyc ani udowadniac, jak rodzice polegli w tym temacie to ty nie musisz nawet probowac. dobrze ze sie z tym podejsciem nie ukrywaja to latwo odrzucic plew. dla nich przeznaczony jest specjalny smutny typ kobiet bitych przez ojcow totez maja od malego wpojona tolerancje i milosc do oprawcy, lojalnosc wobec pana, i z zadnego innego mezczyzny nie bylyby zadowolone.a dla nas sa tacy co to widzieli ze ojciec kwiaty matce kupuje i rece caluje:)

caleanka
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-12-04 18:53:28
@bezpieczna - czy piszesz to z wlasnego doswiadczenia? Wszystkie kobiety chca "wic gniazdo", slub jest dla nich sygnalem do rodzenia dzieci. "Gniazdo" jest wasza domena i "rewirem". Kiedy mezczyzna chce pomoc, slyszy:" zostaw, nie rusz, nie potrafisz. Potem kobiety chetnie dodaja : Beze mnie bys zginol i zarosl w brudzie. To ma na celu przywiazanie i ubezwlasnowolnienie mezczyzny, zeby nie uciekl do mlodszej z wiekszym, jedrnym biustem.Z czasem mezczyzni zaczynaja w to wierzyc i nie mieszaja sie do spraw domowych.

sebkop
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-04 19:23:00
Drogie panie, zawsze myślałem, że związek polega na kompromisach i wspólnych decyzjach, więc skoro same ładujecie się w takie związki, gdzie jesteście spychane do roli ,,niewolnika", to jakim prawem narzekacie?? Inna sprawa, w dzisiejszych czasach mało która para może sobie pozwolić na pracę tylko jednej osoby, a jeżeli tak już jest, to nie tylko kobiety siedzą w domu.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-04 19:24:52
ja napisalam to z mojego doswiadczenia, nie wierze w gadanie typu "ja zawsze trafiam na takich czy innych", mysle ze jest to wybor tylko nie do konca rozumiemy dlaczego. wiecej sie z domu wynosi niz myslimy. toleracja na patologie wyrabia sie bardzo wczesnie, czasem tez w doroslosci, znam kobiete ktora alergicznie reaguje na zaniedbane rece u mezczyzn ale nie zauwaza ze przez tydzien nie trzezwieje bo nie widzi w tym nic zlego, pierwszy maz byl alkoholkiem,ojciec popijal i zawsze bedzie podswiadomie czula sie bardziej swojsko w takim towarzystwie choc bedzie narzekac ze zawsze na pij

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-04 19:32:40
natomias to o czym ty piszesz to nowosc, bo niiigdy zyciu nie bronilabym nikomu pomagac mi domu, lubie gotowac i sprzatac ale jak moge to chetnie wrecze sciere nawet obcej osobie i pojde na spacer i wiem ze domu nie strace, na pewno nie przez to,bo moj dom to cos wiecej niz miejsce ktore sprzatam.Z obserwacji wiem ze ubezwlasnowolnienie mezczyzny to najszybsza droga do tego zeby uciekl do innej, ktora zachowujac sie normalnie bedzie sie wydawac atrakcyjniejsza niz matrona, i rozmiar biustu bedzie bez znaczenia.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-04 19:47:07
@sebkop zgadza sie, rola niewolnicy to brak instynktu samozachowwczego gdzies na poczatku zwiazku, nie kazda kobieta da sie wkrecic w cos takiego. jedna na pierwszej randce wyczuje ze koles z nizin a inna poleci na to myslac ze jakos to bedzie. tak samo jak nie kazdy facet jest zadowolony z zony sierotki, sa tacy co poza umytymi podlogami chca jeszcze porozmawiac i ulyszec cos wiecej niz "tak panie":)jedni z drugimi sie dobieraja na zasadzie przyciagania. co nie znaczy ze te bidne sierotki na to zasluguja, po prostu nie umieja dobrze wybrac.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-04 20:01:56
slub nie jest sygnalem do rodzenia dzieci, czasy takie ze predzej ciaza jest sygnalem do slubu:)ja raczej jestem rodzinna osoba ale dzieci to luksus dla bogatych i mysle ze przedsiewziecie wymagajce wiecej planowania niz tylko kierowanie sie instynktami.jest jeszcze problem zobowiazan w pracy,to tam glownie mam sie za niezastapiona:) mieszkanie, pieniadze,szkola, itp,wcale nie tak hop siup zrobmy dzieciaka bo taka mam plec, hormonami dziecka nie wykarmie i nie wykztalce. takie czasy ze kobieta ma wiecej na glowe niz rodzenie.

sebkop
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-04 20:21:28
To chyba zostało nawet udowodnione, ze kobieta podświadomie szuka mężczyzny podobnego do ojca, wiec tu masz racje. Czy dziecko, to luksus, tego to już nie wiem, sam ich nie mam, ale znam wiele rodzin 4-5osobowych, które żyją godnie i bez wyrzeczeń z dwóch średniej wielkości wynagrodzeń, znam też taką, której dochody to 10tys miesięcznie i co miesiąc im nie starcza. Takie mamy czasy, że wszystko trzeba przemyśleć, kiedyś wierzyłem, że sama miłość wystarczy, niestety rzeczywistość szybko to weryfikuje.

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-05 17:44:37
@bezpieczna - sa kobiety nie zdolne do urodzenia dzieci, czesto wtedy "szaleja mentalnie". Placa ogromne sumy pieniedzy, za adopcje. Poddaja sie sztucznemu zaplodnieniu, lub wrecz wynajmuja (za wielkie sumy) inne kobiety, sluzace swoimi macicami. To mialem na mysli.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-06 00:43:55
no jak ktos do czegos dazy za wszelka cene to tak jest, ale to nie tylko o ciaze chodzi, dla kasy i wladzy ludzie jeszcze wiecej sa w stanie zrobic, i tu dopiero zaczyna sie "mentalne szalenstwo nieraz przestepstwo, ludobojstwo itd, najczesciej w wykonaniu mezczyzn, wiec czym przy tym jest ciaza in vitro czy adopcja jakiejs sierotki?

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 11:54:29
@bezpieczna - stosujesz w dyskusji "kobieca logike", pisz na temat i nie mieszaj w mentalna niestabilnosc kobiet, ludobujstwa i innych nie logicznych argumentow.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 16:45:05
pisze na temat, kopiujac twoja logike, zeby ci pokazac ile ona ma sensu. a ty zamast kontrargumentu potrafisz tylko uzyc slowa "kobieca" w swoim pejoratywnym znaczeniu zeby sobie jeszcze raz przyklasnac ze to co mowisz ma sens, bo chyba nie mnie probujesz przekonac do tych kiepskich "dowodow" na swoje pomysly. jakis oderwany od rzeczywistosci jestes, ale to juz nie mo problem. cos ci nie wyszlo i siedzisz w tej bance bo w niej wszystko ma twoj sens. w sume nie mam prawa ani potrzeby ci tego psuc.

romanWioska
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-12-04 17:32:27
Wiocha ! Przecież to naturalny obraz życia , kobiety tak jak i mężczyzny.. To życie nas wkłada w kajdany ,nie rozumiem co Pni sie nie widzi w tym rysunku ??

wiosenka0
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-12-04 17:29:28
szkoda że nie jestem tym rodzicem, poszedłbym do szkoły i spytał się o co chodzi tępemu nauczycielowi? i zrobił mały wykład nt. wskazany w zadaniu

bluecont
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-12-04 16:51:46
Nie możliwe żeby to było fake, czerwony długopis ma tylko nauczyciel/ka...

rzyletka
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-12-04 16:36:09
Nigdy nie rozumiałam, jak można oceniać czyjeś własne przemyślenia. Tak samo co myślisz na temat wiersza, kurna poeta napisał, że zasłony niebieskie, bo na przykład takie widział, ale nie, to obraz jego rozpaczy i nostalgii. Oceniać to można wiedzę z matematyki, geografii, historii itd, coś co nie jest względne. To, że chłopak w tak dziwny sposób to postrzega, jego sprawa (chyba, że jaja sobie robił, na co stawiam), w życiu mu wszystko wyjdzie, ale oceniać co kto myśli na jakiś temat....

NocnyBuszowniK
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-04 16:08:23
BUAHAHAHHAHaHAHAHHAAhahah DOBRE !! !:D

luzak1977
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-12-04 16:04:22
Ja tam za równouprawnieniem jestem - tylko żeby mi kobita w drogę nie wchodziła - morda w kubeł i do garów. To oczywiście cytat z Buczkowskiego - "Komedia małżeńska".

argon88
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-12-04 15:27:07
chyba to kobieta oceniała tą pracę facet pewnie by 1 nie dał ..

C2ShadowMan
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-12-04 15:17:05
śmierdzi fejkiem aż w moim pokoju. Dzieło stworzone przez feministkę? Szykuje się jakaś kampania przeciw przykuwania kobiet do kaloryfera?

caleanka
    Ocena: -8 (glosow:14)
2013-12-04 15:14:52
Mysle ze to jakas "tania" prowokacja feministek, czy dziecko widzialo kobiete (matke ) przykuta lancuchem do kaloryfera? Kobiety chca zakladac "gniazdo" (rodzine), rodzic dzieci i to jest ich biologiczna natura. W tym sie spelniaja i sa szczesliwe. Kiedy im sie to nie uda , maja problemy psychiczne.

grigore
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-12-04 15:20:14
tia, a rola faceta to pracowac na utrzymanie rodziny, bo taka jest jego natura i bez tego ma problemy psychiczne i zero pojecia o zyciu. tylko utrzymujac i zajmujac sie rodzina mezczyzna moze czuc sie spelniony i szczesliwy:)Kiepska prowokacja...

caleanka
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-12-04 15:38:16
@grigore - wszyscy, oprocz Ciebie, zrozumieli ze w relacjach mesko damskich, role sa podzielone. Ma to na celu wzajemne dopelnianie sie w celu wychowania potomstwa.Pelne rownouprawnienie nastapi kiedy mezczyzni zaczna rodzic dzieci.

caleanka
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-12-04 15:46:12
@grigore - jestes kobieta (feministka), mezczyzni nigdy nie nazywaja sie "facetami", spadaj.

grigore
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-12-04 15:48:45
to nie o rownouprawnienie idzie czy o podzial rol. kazdy ma swoja role wg wlasnego pomyslu na zycie, na swiecie jest troche wiecej sposobow zycia niz gary i rodzenie lub praca. jesli nie zauwazyles to malo zycia i ludzi widziales.malo znam kobiet co chca dzieci, na ogol je maja bo tak wyszlo.i wcale nie wygldaja na spelnione i szczesliwe, tak na oko kazde dziecko dodalo im na twazy 10 lat.

caleanka
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-12-04 15:51:11
P.S ewentualnie lesbijka, o przewadze testosteronu.

grigore
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-04 15:55:02
a jakby tak biologia sie kierowac we wszystkim to czlowieka nie powinno byc na tej planecie, bo nikt z nas nie jest przystosowany biologicznie zeby przezyc jedna zime bez ognia i calej sztucznej cywilizcji w naturalnym srodowisku jak robia to bez problemu wszystke inne stworzenia na ziemii. biologicznie rzecz biorac mam sutki a potomstwa karmic nie moge. i coz biologicznie ze kazdy ma mozg a malo kto mysli?nie o feminizm chodzi czy o szowinizm bo kazdy o swoje prawa umie zadbac a o zwykly brak sensu w tym co mowisz.

grigore
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-04 16:01:56
bo kazdy facet tak FACET co by matki czy dziewczyny na lancuchu nie uwiazal to zaraz gej. a moze prawdziwy mezczyzna na ktorego leca prawdziwe kobiety przez to ze wie jak sie z nimi obchodzic?kiepski trol z ciebie. pozdro dla zony, zapewne ma jak w raju u swojego pana na folwarku hehehe wydrukuj obrazek bedziesz mial plakat na lekcje biolgii dla dzieci:)

caleanka
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-12-04 16:02:38
@grigore - respektuje Ciebie i rozumiem, jednak nie jestes repezentatywna w tej dyskusji.(ludzie zyli od tysiecy lat i dopasowywali sie do warunkow klimatycznych)

grigore
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-04 16:13:38
nie dopasowali sie nigdy tylko stworzyli sztuczna cywilizcje ktora niszczy srodowisko natralne,zadne zwierze tego nie musialo zrobic, ale nie mielismy wyjscia bo bez tego bysmy nie przezyli. to tak jakby mowic ze sam pomysl pieniedzy jest czyms naturalnym bo ludzie uzywaja walute. wszystkie inne stworzenia zyja za darmo:)ale to juz poza tematem. chodzi o to ze czlowiek od zawsze robi duzo wbrew biologii i ja nie musze robic dzieci zeby miec zone tylko dlatego ona ma tak narzady przystosowane. a moze bedzemy zyc po swojemu? i moze sie obejdzie bez choroby psychicznej w zwiazku z tym?

caleanka
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-12-04 16:27:05
@grigore - niestety to instynkty i biologia prowadzi nasz gatunek w rozwoju do nastepnych pokolen.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-04 16:39:36
a ja obstawiam ze to wnalazki cywilizacyjne i technologia. przez to zyjemy 2 razy duzej niz 2 wieki temu.

dagmik
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-12-04 16:42:59
komentarz usunięty przez użytkownika

caleanka
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-12-04 17:09:15
@dagmik - mylisz sie, ze nie rozumiesz co mam do powiedzenia to Twoja strata. Jestem hetero seksualnym mezczyzna w "kwiecie wieku". Wymieniam poglady z @grigore a nie z Toba. Zakladam ze jestes kobieta hetero, co miesiac, miedzy 12 a 14 dniem okresu, znosisz "jaja", wtedy jestes przyjazna do mezczyzn w celu zaplodnienia. (Twoj poziom ostrogenu jest wysoki)To jest biologia i nic na to nie poradzisz, jezeli jestes w wieku plodnym.

dagmik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-04 17:33:19
komentarz usunięty przez użytkownika

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-04 17:43:12
@dagmik - masz racje, "samice" majace na celu zaplodnienie wybieraja mlodych "3 minutowych". Natomiast te doceniajace dobry seks wybieraja starszych. Osobiscie nie mam na celu produkcje dzieci, zadowalam sie dobrym seksem.

grigore
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-04 17:52:45
nie jestem ekspertem od cyklu, pewnych rzeczy wole nie wiedziec, ale wiem jedno, ze na ludzke zachowanie sklada sie troche wiecej czynnikow niz tylko praca jakiegos narzadu, i to w dodatku tego ktory nie jest niezbedny do zycia. Fakt iz mam uklad trawienny nie determinuje tego jakie sa moje ulubione potrawy, i to ze wszyscy maja tai sam ukl trawienny nie znaczy ze wszyscy jedza to samo, o tej same porze,w takej samej ilosci itd. choc przyklad jedzenia nie do konca pasuje bo jedzenie jest konieczne do zycia a jajniki nie.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-04 18:02:43
@caleanka, niestety znajomosc ludzkiej fizjologii nadal nie wystarcza zeby okreslic czlowieka kim jest, co dla niego najwazniejsze i dlaczego zachowuje sie tak a nie inaczej.cechy fizyczne/wewnetrzne nie sa az tak istotne. Znajomosc cyklu to nie znajmosc kobiet.Ile razy to ja slyszalem na dzien dobry ze wszyscy faceci sa tacy sami, przez to nigdy ne mowie ze wszykie kobiety sa takie same. polecam poznawanie ludzi naprawde, mozna sie zdziwic ze kazdy/a jest inny/a:)

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-04 19:10:40
ciekawe to wszystko, o ile rozumiem logike grigore i dagmik o tyle nie do konca kumam caleanke. skoro zyciem kieruje biolgia a sprzeciwianie sie temu prowadzi do choroby psychicznej, to jak ma sie do tego zadowalanie sie seksem dla wlasnej przyjmnosci a nie w celu reprodukcji?czy nie jest to wbrew naturze/biologii? caleanka nie myslisz ze grozi ci choroba psychiczna? czy moze glosisz zasady ktore cie nie dotycza, jedynie wszystkich innych?

caleanka
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-12-04 20:13:43
@bezpieczna - sprawa jest prosta, ja pisalem o kobietach i ich instynktach macierzynskich. Mezczyzni tego nie posiadaja, przynajmniej wsrod moich znajomych. Dlatego zadne problemy psychiczne z tego powodu mi nie groza. Nie mam dzieci (przynajmniej nic o tym nie wiem) i nigdy ich miec nie chcialem.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-04 22:18:04
a czyli zasady, ktore dotycza wszystkih tylko nie mnie. instynkt maciezynski nie dotyczy kobiet ktore nie maja dzieci, taki szczegol to reakcja hormonalna ktora sie zaczyna w ciazy.Mezczyzni maja instynkt ojcowski tyle ze wyglada on nieco inaczej niz u kobiet bo mezczyzni inaczej podchodza do zadan zyciowych,ale istnieje.uwazajac sie za normalnego zakladasz z mezczyzna ktory chce dzieci jest psychiczny? czy normalne jest ze z punktu biologii stworzony jestes do zapladniania a wbrew naturze nie chcesz tego robic?biologia dotyczy kazdego bo kazdy ma narzady rozrodcze i kazdy w tym samym celu:)

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-04 22:25:28
nawet osoby homoseksualne czesto chca dzieci choc ci wyjatkowo sa zaprogramowani do nie posiadania potomstwa sila rzeczy. coz wiec normalnego w zdrowym plodnym mezczyznie ktory nie chce miec dzieci? aaa w twoim przypadu to wolna wola i wybor, ale inni maja isc za biologia bo jak nie to psychiczni. wszystko jasne:)niestety i na szczescie jako istoty inteligentne sami wybieramy jak chcemy zyc, a biologia to najwyzej do leczenia grypy sie przydaje a nie do planowania zycia.Instynkty dominuja tylko u zwierzat ktorym natura poskapila inteligecji.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-05 17:08:59
@bezpieczna - Twoje instynkty macierzynskie sa sterowane poziomem estrogenu, (hormonu wydzielajacego sie u kobiet), co miesiac , miedzy 12 a 14 dniem okresu (poziom estrogenu jest maksymalny), masz jeczkowanie. Jaja czekaja na plemniki, inaczej sa stracone. Wtedy kobiety maja: PMS syndrom.Czyli problemy psychiczne zwiazane z "okresem". Tak jest az do czasu przekwitania. Kobiety nie sa stabilne mentalnie w czasie plodnym.(naukowo udowodnione i nie podlegajace dyskusji, (pewnik w dyskusji) czyli fizjologia kobiety)

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-12-05 17:56:06
@bezpieczna - sa kobiety nie zdolne do urodzenia dzieci, czesto wtedy "szaleja mentalnie". Placa ogromne sumy pieniedzy, za adopcje. Poddaja sie sztucznemu zaplodnieniu, lub wrecz wynajmuja (za wielkie sumy) inne kobiety, sluzace swoimi macicami. To mialem na mysli.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 00:54:31
jako psycholog odpowiem krotko, nie masz pojecia czym jest problem psychiczny i niestabilnosc mentalna. na temat cyklu nawet nie bede zaczynac, bo widze ze jest ci on bardzo potrzebny na naukowe udowodnienie sobie wyzszosci nad kobietami. Od siebie dodam ze gdyby kobiety byly naprawde takie jak mowisz, to najwieksi zbrodniarze swiata, seryjni mordercy,zlodzieje i mafiozi byli by kobietami,a lagodni mezczyzni byli by tylko wyjatkami:)naukowo udowodniono ze kobiety sa psychicznie silniesze od mezczyzn, tylko fizycznie sa slabsze:)

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 01:06:19
podobne uprzedmiotowienie czlowieka i proba poparcia tego natura czy nauka miala miejsce w przypadku rasizmu w USA na poczatku XX wieku. do dzis sie tego wstydza i pala ksiazki wtedy napisane, ale to bylo myslenie ludzi 100 lat temu. ja mysle ze nie rozumiesz kobiet (da sie zyc bez tego)i tylko dlatego tak upraszczasz te biedne istoty sprowadzajac ich istote do funkcji jajnikow a styl zycia opierasz na cyklu ktory przez wiekszosc zycia przechodzi niezauazony (to straszne PMS to nawet polowa kobiet nie odczuwa).

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 01:17:47
a co do hormonow, to jest mnostwo kobiet z zaburzenami hormonalnymi i normalnym instynktem maciezynskim, i odwrotnie-prawidlowy poziom estrogenu i brak instynktu maciezynskiego. na podejscie do dzieci i ich posiadania ma wiekszy wplyw wychowanie w dziecinstwie niz estrogen. inaczej mozna by kontrolowac instynkt maciezynski i w ogole wszystko co kobiety robia za pomoca terapii hormonalnej. poki co estrogenem mozna co najwyzej bawic sie migrenami i wygladem (i to nie w kazdym przypadku).wysoki estrogen moze zabic na kilka roznych sposobow:)

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 01:28:09
to co piszesz to troche tak jakby kosmita na innej planecie znalazl podrecznik do biologii i przeczytal i stwierdzil ze juz wie jacy sa ludzie, jak zyc z/miedzy nimi, bo zna kazda kosteczke w ich organizmie...

krzysiek1452
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-04 15:02:45
ale wy ślepi jesteście..gdzie imię i nazwisko, klasa itp itd.. sam mogę coś takiego w domu zrobić i podpisać, że to w szkole..brawo

lotr123456
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-12-04 14:56:19
komentarz usunięty przez użytkownika

baniok146
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-04 14:52:29
Tatuś pewnie pomagał w zadaniu :)

Melanz89
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-12-04 14:51:08
Jak bym był ojcem tego dziecka i by mnie wezwano z powodu tego rysunku to bym jebooł ze śmiechu :D

enteros
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-12-04 14:34:48
Nauczycielka to pewnie feministka. Nie lubię feministek, pomimo, że mam poglądy lewicowe.

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-04 15:48:24
komentarz usunięty przez użytkownika

grigore
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-04 16:26:30
w ogole ludzie maja dziwna tendencje i satysfakcje probujac okreslac role innych ludzi, jednoczesne sami nie majac pomyslu na wlasne zycie, albo majac za soba kilka kiepskich pomyslow. ludzi dzieli sie po to zeby latwiej ich kontrolowac, ci ktorzy sie na to nie zgdzaja i nie podazaja za tymi podzialami slepo, sa prawdziwie wolnymi ludzmi a nie zakutymi lbami.

enteros
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-04 19:57:50
Te dagmik nie pisz już takich głupot dobrze? Czego im tak naprawdę brakuje? Nie mogą wejść do sklepu? Nie mogą wyjść na miasto? Nie mogą żyć po swojemu? One chcą mieć PRZYWILEJE a nie PRAWA rozumiesz? Chcą być równiejsze ponad każdego innego człowieka. A co tego komentarzu to owszem, skomentowałbym to gdyż taki rysunek przedstawiałby tylko ignorancje, głupotę i nieprawdę.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-04 20:12:58
chodzi o to ze osoba krytykujaca taki obrazek nie musi byc zaraz feministka wystarczy normalna kobieta. kobiety nie dziela sie na te na lancuchu i feministki. miedzy jednymi a drugimi sa jeszcze miliony normalych myslacych szanowanych istot i to one na codzien musza walczyc z szowinizem a nie jakies kosmiczne feministki ktorych nikt nie widzial od czasow gdy trzeba bylo walczyc o prawa do glosowania.Jakby szowinstow bylo tyle co feministek to by bylo fajnie:)

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-05 06:56:53
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-05 07:05:18
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-05 07:31:42
wolnosci o ktorych mowisz juz mamy ale nie kazdemu sie to podoba, bo sie konca swiata boja. z feministkami to jest tak ze wszyscy nienawidza a nikt zadnej nie zna (chwala bogu ze mamy w polsce szczuke to mozna jeden przyklad podac), staly sie symbolem wrednej rozdartej baby, a przeciez naczesciej te wredne to te co na obrazku wyzej. Ja tam nie glosuje nigdy, mysle ze gdyby to cos zmienialo, juz dawno zabroniono by nam to robic.zarobki za niskie w po obu stronach. moge zarabiac mniej jesli to znaczy ze moj maz zarobi na tyle wiecej zeby to wyrownac, ale tak nie jest niestety.

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-05 08:39:52
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-05 08:47:34
komentarz usunięty przez użytkownika

greenpower18
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-12-04 14:09:38
FAKE!!!

hellrond232
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-12-04 13:57:05
Dla mnie to jest po prostu zenujace, jak niektorzy faceci sa wychowani. Bo oczywiscie to gownie wina matek, ktore zawsze podadza im obiad pod nosek, posprzataja za nich itp. A potem taki chloptas dorasta i oczekuje od zony,ze bedzie jego sluzaca. Moze sluzaca to mocne slowo, ale tylko tak mi sie niestety to kojarzy...

SuperGL
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-12-04 14:32:00
Cóż za oklepane stereotypy płyną przez twój modem od Neostrady...

Mysia...19
    Ocena: -11 (glosow:13)
2013-12-04 13:32:14
i bardzo dobrze żaden cymbał nie będzie mnie postrzegał jako swoją służącą

fiury321
    Ocena: 11 (glosow:15)
2013-12-04 13:59:56
komentarz usunięty przez użytkownika

grigore
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-04 15:30:16
tak postrzega sie tylko te ktore chca byc tak postrzegane. bo boja sie lub nie potrafia nic wiecej. to samo niestety tyczy sie facetow, ci ktorzy nie szanuja swoich kobiet to ci ktorych chcialy tylko takie kobity co na szacunek nie zasluguja. proste, sa ludzie ktorzy na szacunek nie zasluguja i na ogol dobieraja sie w pary bo maja cos wspolnego. wartosciowy mezczyzna nie wiaze sie z lajza zyciowa ktora tylko dom sprzatac umie. tak samo wartosciowa kobieta nie wiaze sie z facetem ktory od dziecka takie rysynki robi:)

fursiak
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-04 12:59:57
Jak widzi, tak opisuje.........

pawlittooo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-12-04 12:58:03
Najpiękniejsza jedynka jaką widziałem w życiu

dagmik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-04 12:54:07
komentarz usunięty przez użytkownika

irek285
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-04 12:48:47
Pewnie za to ze piersi namalowal wieksze niz nauczycielka ma.

andrzej67k
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-04 12:33:00
Fajnie mają w domu ;)

aneta.buziaczek
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-04 12:27:07
Jesli kobieta woli zajmowac sie domem, a mezczyzna w tym czasie zarabia na rodzine, to jest jej wybor i nalezy to uszanowac.

ruchamcimatke
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-04 12:12:19
ahahah usmialem sie, ruchalbym

sebkop
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-04 11:54:21
O ile to nie ,,lans na wiochę", to rośnie nam kolejna Szczuka.

ksi3dzu
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-04 11:45:14
A pani mgr niech się odpie**oli od wizji wychowywania swoich podopiecznych. Szkoła nie ma wychowywać, tylko uczyć.

sebkop
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-12-04 11:52:05
Skoro szkoła nie jest od wychowania, to widocznie rodzice to jacyś nieporadni ludzie, patrząc na dzisiejsze gimbazja.

grigore
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-04 15:41:50
szkola od wychownia? nie daj boze zeby mi obca baba ktora widzi moje dzieci raz w tygodniu przez 45 minut brala sie za wychowywanie ich, a po krotkiej przerwie nastepna,pffff. wychowywanie dzieci to nie robota dla naucyciela, nauczycel ma konkretny przedmiot do nauczania a nie rodzica zastepowac. szkola nie jest od takich rzeczy.

sebkop
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-04 19:27:01
@grigore^nie wiem do jakiej Ty szkoły swoje dzieci wysyłasz, ale już widzę, że będą kierownikiem na budowie koparki ręcznej.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-05 06:21:23
nie mam jeszcze dzieci, ale jak bede miec to wychowania na pewno nie zostawie jakiejs sfrustrowanej, zle oplacanej,nauczycielce ktora negatywnie ocenia myslenie bo ona to niech swoje wychowuje a nie moje. ze niby ktory przedmiot ma wychowywac i ile tego jest w planie?szkola to nie sierociniec ze ma rodzicow zastepowac. dobre wychowanie sie z domu wynosi ze zkoly wyksztalcene.przy lopacie moga predzej skonczyc ci na ktorych rodzice sie wypieli i swoje obowiazki zrzucili na szkole.

ksi3dzu
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-12-04 11:44:02
No i czego ta nauczycielka nie rozumie na obrazku? Tępa p*zda. Skoro dzieciak tak postrzega rolę kobiety w życiu faceta, to może tak a uważa? Nawet w (na oko) 2-3 klasie są już klucze odpowiedzi, w które trzeba się wpasować, żeby dostać ocenę pozytywną? Pewnie szanowna pani "profesor" (btw, jak bardzo trzeba być zakompleksionym, żeby z tytułem magistra kazać do siebie mówić "pani profesor". Funkcjonuje ten 'zwyczaj' jeszcze?) poczuła się obrażona? A gdzie k***a wolność wypowiedzi? Dzieciak narysował co mu leżało na wątrobie i bardzo dobrze. A pani mgr niech

zenonjop
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-04 12:34:58
O proszę, rozumiem żeby z sadola kopiować tematy, ale żeby nawet komentarze?! to jest ku*wa skandal, do wszystkich sadoli, mamy jakąś szuję na sadolu która wrzuca na wiochę, wiadomo co z nim zrobić.

LenaK
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-12-04 11:39:18
Sam narysowal, sam podpisal i sam ocenil. Wszechstronny dzieciak. Nastepnym razem zadaj sobie choc troche wiecej trudu i niech jakis inny kolega podpisze sie za belfra, bo pisac tym samym charakterem pisma w temacie jak i w ocenie to lekka przesada.

mcbob27
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-04 13:36:04
właśnie to samo zauważyłam :) dzieciakom się nudzi :)

wojtalo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-04 14:55:15
Rzeczywiście - m inne, a inne, t inne, dolne ogonki inne, ogólnie pismo u góry bardziej "rozpadające" i "rozlazłe" niż zwięzłe na dole - ale nic kobiety "detektywy" widzą swoje. Nie wiem, czy fake czy nie, ale charakter pisma zdecydowanie inny.

grigore
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-04 15:35:10
charakter pisma nie znaczy ze kazda litera jest idetyczna, kazdy czlowiek moze pisac jedna litere na 2-3 rozne sposoby w jedym zdaniu. widac ze na gorze dzieciak napisal jak zawsze a na dole bardziej sie przylozyl i probowal ladnie napisac jak nauczyciel. ogolnie widac ze pisane przez jedna osobe udajaca dwie rozne. nie wyszlo...

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-04 16:44:51
a najciekawsze, moze sie myle, ze to wyglada bardziej na pismo dziewczyny niz chlopaka...

net244
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-04 11:22:51
a co ona robi z ta pralką?

darthandrzey
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-12-04 10:47:55
Bardzo dobrze wykonane zadanie, lecz niestety w dzisiejszych czasach stwierdzenie "jak ty widzisz" oznacza "jak widzi osoba, która cię będzie oceniała" (wiem, bo sam mam jeszcze z tym styczość) .Gdybym był na miejscu tej nauczycielki, dostałby 5 co najmniej :)

grigore
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-04 16:19:51
w ogole zadanie zaczynajace sie od "jak widzisz..." nie powinno podlegac ocenie.

sebtor
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-12-04 10:40:20
Dostał jedynke?Za taką hojność?Dostała odkurzacz BOSCH.Moja żona nie ma...

Listerioza
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-12-04 10:46:05
Nieistniejąca żona nie może mieć odkurzacza- to byłaby niebywała rozrzutność kupować gumowej lali odkurzacz!

r4ggz
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-04 11:25:09
Może ktoś wyjaśnić co jest źle w tym rysunku ? Dlaczego dostał ndst ????

bravoteampolska
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-04 11:32:06
komentarz usunięty przez użytkownika

Harm
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-12-04 10:08:45
w mojej ocenie chłopak wykonał zadanie w 100%,bo zrozumiał temat i dał temu wyraz jak on to widzi, naczyciel jest upośledzy,wiocha dla nauczyciela niech sie nauczy formułować konkretniejsze pytania,a nie później jak idiota reaguje.

grigore
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-04 13:45:37
po pismie widc ze uczen i nauczyciel jest ta sama osoba. uposledzona osoba:)

LeSaux
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-04 10:02:56
Można przyjść z babcią, bo o tej porze rodzice są w pracy ?

sylwester2712
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-03 18:49:33
no co zwyczajna islamska rzeczywistość

anna-maria-1
    Ocena: 12 (glosow:14)
2013-12-03 13:06:27
Smycz mógłby zrobić troszeczkę dłuższą,jak mamy dojść do sypialni? I zmywarki szczeniak poskąpił.

ster000
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-12-03 16:51:56
tak jest anka-maryśka-1, nikt nie zwrócił uwagi, że nie ma wyra, nie chciałem wcześniej o tym wspominać, czekałem kto pierwszy zauważy;)

anna-maria-1
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-12-03 17:08:50
Bo to arcydzieło stworzył młody byczek który jeszcze nie wie ze kobieta służy nie tylko do sprzątania i deptania kapusty:)Ja mam długą smycz dlatego zauważyłam .

ster000
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-12-03 17:19:09
tiaaa, kapusta mnie całkowicie rozbroiła...;) Młody byczek lecz jeszcze nie jurny, stad te braki;) Ty i tak masz długą smycz, że do internetu mozesz jeszcze zajrzeć, tej kobitce na wyżej pokazanej grafice poskąpił i tego;)

anna-maria-1
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-12-03 17:35:52
Bo ja mam w zębach dłuższy patyk:)I kiedy mój dobroduszny mężczyzna popijając piwo ogląda sport pierdząc w tapczan i drapiąc się po zadzie ja korzystam z jego nieuwagi pykam sobie:)

ster000
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-12-03 17:47:00
spryciula jesteś;) dobrze masz, że możesz Go tak kiwać, nie każda tak ma, a na pewno nie ta na załączonym obrazku;):)) jeszcze masz troche czasu, jest przed osiemnastą , ale nie długo będziesz musiała szykować jakiś żer. Chyba ze przyjdzie Ci ugniatać kapuche;)

ster000
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-12-03 18:01:33
uuuuu widze po Twoim wylogowaniu, że jednak ruszył sie z miejsca..:] dobrze że czmychłaś, bo jakby Cie nakrył to byłby szlaban jak nic:]

anna-maria-1
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-12-04 12:39:49
Połamał mi patyk na mojej pupie buuuu,teraz się muszę mopem męczyć.

ster000
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-12-04 18:25:48
szmata i na kolana;) My to lubimy;)

anna-maria-1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-04 20:22:26
Mój mężczyzna zainwestował we mnie i zakupił mi mopa i wiaderko:)kiedyś w porywie miłości powiedział że muszę dbać o kolana bo długo mu jeszcze posłużą:)

Dave2024
    Ocena: 11 (glosow:11)
2013-12-03 12:32:34
Nauczyciel(ka) idiotka. Zadając takie pytanie powinna liczyć się z każdą odpowiedzią. Uczeń tak a nie inaczej postrzega rolę kobiety i należy dać mu za to maksymalną ilość punktów, prosząc jednak o rozmowę. Można ona jedynie próbować sprostować jego poglądy, ale cóż jest niekompetentną osobą.

NoZastanowSie
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-12-03 11:48:26
Czy ta strzalka sugeruje, ze ona ma obslugiwac pralke jezykiem? (wplyw Miley Cyrus w mediach) A moze chlopak chcial w artystyczny, dajacy do myslenia sposob zwrocic uwage na uprzedmiotowanie i niewolnicza pozycje kobiet w spoleczenstwie? niesprawiedliwa picz.

slyfly
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-12-03 10:03:00
widać, że kobieta to sprawdzała

elefos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-03 09:51:21
komentarz usunięty przez moderatora

ster000
    Ocena: -4 (glosow:14)
2013-12-03 09:18:40
jeżeli nauczycielka feminizuje to w sali nr 80 będzie się działo...:))

s0nar
    Ocena: 8 (glosow:14)
2013-12-03 09:13:36
Wyśmiałbym takiego "nauczyciela". Widać, że sztywniak nie ma za grosz poczucia humoru. Poza tym za co jedynka? Zadanie wykonane a że z przymrużeniem oka to już inna sprawa.

kocilka
    Ocena: 80 (glosow:126)
2013-12-03 09:09:49
To nie znaczy by oceniać je na jeden.Pytanie jest jak postrzegasz role kobiety w życiu mężczyzny, a nie jak nauczyciel ją widzi.Zresztą wygląda na szczęśliwą.

michalng
    Ocena: -4 (glosow:14)
2013-12-03 09:49:31
Odpowiedz na pytanie nie została wogle udzielona. Zamiast odpowiedzi na zadane pytanie nauczyciel otrzymał prace graficzną o dość niewielkich walorach artystycznych. ;-)

ster000
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-12-03 10:17:25
wogle?:)) google...

hubertberger
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-12-04 11:05:23
michalng a gdzie w zadanie jest napisane, że odpowiedzią na zadanie musi być poemat wychwalający piękno i nieomylność kobiet?

grigore
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-12-04 15:16:16
uczen oceniajacy wlsna prace zapomnial to uwzlednic:)

acer326
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-12-03 08:58:49
Skądś dziecko musiało wzorce czerpać


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600