Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Za to, że jest niepełnosprawna
prezes8809  13-12-05, 17:30 Zgłoś
+ 535 -
Dodano: 2013-12-05, 17:30:25   przez: prezes8809
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 535  Zgłoś nadużycie
112
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiciuś.
  •  Ktoś tu ma większe kompleksy
  •  WTF!!! Hahaha. No Comment
  •  Kto normalny chodzi w zimę w chodakach ?
Ukryj komentarze(141)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kass0090
    Ocena: 67 (glosow:85)
2013-12-05 22:46:57
Wiocha dla tych, którym brak tolerancji dla osób na wózkach. Niepełnosprawny to był ten zasrany ochroniarz ale umysłowo.

ramtime
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-16 01:26:11
weźcie się zastanówcie? teraz tak kminie czy jak by jej na stok narciarski nie wpuścili też był by raban? ochroniarz kręcił? nie chciał w prost powiedzieć że w klubie tanecznym że tak powiem raczej nie potańczy? ludzie. Co miał jej powiedzieć? a co jej szef powiedział? czemu dalej nie ma artykułu skoro ta pani tam jednak była i rozmawiała? a na koniec... szef stowarzyszenia niepełnosprawnych robi raban że w trosce o bezpieczeństwo innych bawiących się, została poproszona o opuszczenie miejsca, w którym może zagrażać sobie i innym przez niezauważenie że jest się na wózku.

ramtime
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-16 01:16:25
pisanie w internecie o tolerancji i dawanie plusów to jedno, a schylić się żeby podnieść wózek do góry, pomóc starszej osobie nieść walizkę po schodach czy ustąpienie ledwostojącemu emerytowi miejsca na kilka zas*anych przystanków... kto mieszka w warszawie lub tu przyjerzdza do pracy doskonale wie jak jest.

ramtime
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-16 01:13:18
A pomyślał ktoś może że ochroniarz zrobił to z innej przyczyny niż nietolerancja? a) mieli już przypadki czynnej napaści na osoby na wózkach przez naćpanych klubowiczów b) mieli już przypadki stratowania samego niepełnosprawnego przez bawiący się tłum c) nie mają podjazdów do wc na przykład, i o to też można mieć pretensje d) wózek może ulec uszkodzeniu, za co osoba niepełnosprawna może domagać się odszkodowania e) większość z imprezowiczów wyraziła brak chęci współimprezowania z osobami niepełnosprawnymi (i to nie wina klubu ani ochroniarza - poza tym że raczej nie każdy z branży to orze

ramtime
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-16 01:20:57
zapomniałem też dodać że sama konstrukcja wózka może zagrażać innym uczestnikom imprezy. sam pomagając kiedyś wnosić osobę na wózku na 2gie piętro miałem przyjemność dźgnięcia się o rączkę z której wystawała rurka i śrubę osi koła. A na końcu czy osoba bez nóg wchodzi przymierzać buty? oglądać ok. Ale jeśli jest to klub z założenia do tańczenia (czyli więcej parkietu niż stolików) to też raczej nie powinno dziwić. Oczywiście przykro mi, współczuję, a nawet chętnie pomogę. Ale nie można mieć pretensje że na wózku są jednak pewne ograniczenia. A to jest takie oszukiwanie siebie, że nie, z kąd...

Krzystek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-12-10 15:27:51
Nie rozumiem takiego bełkotu. Co to jeden klub w mieście?? Chleb w sklepie jak będzie po 50 zł za bochenek to co zrobisz? a)Kupisz w innym sklepie gdzie jest normalna cena b) pójdziesz na skargę do prasy. To jest wolny rynek. Wiocha to jest, ale dla jej koleżanek, które tam zostały. Gdyby mój znajomy został wyproszony z lokalu, to całą paczką poszlibyśmy gdzie indziej i tam zostawiali swoje pieniądze. Po co chodzić tam gdzie nas nie chcą??

DkNG
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-12-09 07:23:00
Klub - miejsce prywatne - zasady własciciela... to że ktoś jest na wózku nie znaczy że nagle wszystko i wszedzie mu wolno...

kurdenoniewiem
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-12-08 18:54:41
W 68 na wózku no jasne cie kawe jak zepchnąć ją ze schodów ? a jak przeżyje to co zakleszczyć w ciasnych przejściach w tej piwnicy ? byłem nie raz nigdy mnie nie wywalili ale Ja bym tam osobie niepełnosprawnej wejść nie pozwolił ze względu na jej dobro bo widać sama nie wie co robi

kermitttt
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-12-07 19:47:38
Czyli teraz portal będzie publikowal historię każdej osoby, która nie przeszła selekcji w klubie?

matez92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-07 17:01:31
komentarz usunięty przez moderatora

matez92
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-12-07 16:49:39
Drodzy Panowie i Drogie Panie ! Osobiście znam tą osobę i mogę zaręczyć, że nie jeździ na wózku, prasa trochę zmieniła fakt ! Nie zmienia to zdania o tym klubie ! Wielu znajomych już nie zawita w nim..

SzalonyMagazynier
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-12-07 08:01:41
Na prawdę jestem w szoku jak można być takim kretynem. Jak można wyprosić z klubu osobę za to, że jeździ na wózku? Moja propozycja dla studentów jest jedna, zbojkotować klub, przez kilka miesięcy nie będzie przychodów i klub upadnie. I po problemie.

heejt
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-07 00:55:36
bardzo wiele rzeczy w tym kraju jest chorych

rook77666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-07 00:53:46
Chamstwo, znieczulica, dno i dwa metry mułu. Zero człowieczeństwa tylko zyski.Kiedy to zrozumiecie, wszyscy jesteśmy tacy sami, tak samo jemy, oddychamy, a jak idziemy do kibla, to ci bogaci nie srają diamentami, tylko takim samym śmierdzącym gównem co reszta ludzi.

kruellaa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-07 00:09:27
zreszta wystarczy wejsc na faceboka klubu pelno tego typu skarg ze ludzie zostali wyproszeni bez powodu, bez podania przyczyny,,, ale najlepiej jest zrzucic na swoja niepelnosprawnosc czy kolor skory... itd itp...powinni zmienc ochrone ...

szulcik
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-12-06 23:59:20
Moze lokal nie byl przystosowany dla ludzi iepelnosprawnych na wozkach inwalidzkich.... no coz najlepsze impry to do.owki nie wazne kto jaki kazdy sie ddobrze bawi.

baza3834
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-12-06 23:02:38
Dristor kobieta z wózkiem nie musi iść tylko potańćzyć

baza3834
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 22:58:45
Drisort odpowiem ci na twoje pytanie kobieta nie musi pójść do klubu żeby potańczyć ale możę też przyjść spotkać się ze znajomymi

baza3834
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-06 22:56:55
Witam bardzo według mnie dziewczyna w niczym nie zawiniła wina jest po stronie ochroniarza. Ja na miejscu dziewczyny oddał bym sprawe do sądu. Według mnie wina leży po stronie ochroniarza i według mnie powininem on dostać karę w wysokości 2000 tysięcy złotych. A ty ludibn nie masz racji bo pomyśł sej jakby tobie się coś takiego zdarzyło a wtedy już byś tak nie myślał jak teraz

Ukye
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-06 22:31:50
Niech lepiej wyprowadzą świnie z sejmu... Może we właściwym miejscu ktos ich nawet polubi..

piter783
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 22:15:58
komentarz usunięty przez moderatora

ludilbn
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-12-06 21:53:20
klub 68 nie jest przystosowany dla osób na wózkach... decyzja ochroniarzy była słuszna !

shark7
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-12-06 22:19:09
To nie jest powód do dyskryminacji, można poinformować o tym niepełnosprawną osobę a nie wypraszać udzielając przy tym mętnych odpowiedzi.

dora620
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-06 22:23:50
to zamknąć to ;/

Dristor
    Ocena: -12 (glosow:14)
2013-12-06 20:34:50
Zastanawia mnie tylko, po co osoba z wózkiem idzie do klubu? Potańczyć? -.-

str9ngest
    Ocena: -6 (glosow:18)
2013-12-06 21:06:32
Dokładnie, poprzewracało się ludziom w głowach. Myślą sobie: "jestem niepełnosprawny to wszystko mi wolno, a jak nie to zrobię wokół tego aferę".

Artemis
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-12-06 21:37:12
Zastanawia mnie po co piszecie, by przelać myśli? -.- PS. A tak serio, obejrzyjcie sobie jakieś filmiki z konkursów sportowych czy tanecznych dla osób niepełnosprawnych.

dora620
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-12-06 22:22:27
tak ! imbecylu ;/

Samsara
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-07 09:52:01
Widać że ze wsi pochodzisz. Klub czy pub to nie wiejska remiza czy inna tancbuda. Ludzie się spotykają by pogadać na różne tematy, coś wypić i spędzić towarzysko czas przy muzyce, a w pubach dodatkowo często spotykają się na mecze.

PoruczikRzewski
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-07 17:59:54
@Samsara - Zachowujesz się dokładnie jak ochroniarz z tego klubu. Tradycyjne puby do posiedzenia i pogadania stanowią bardzo istotną część kultury wiejskiej, a "remizy i inne tancbudy" to wiejska odmiana miejskich dyskotek, służących przede wszystkim do tańca. Twierdzenie, że człowiek ze wsi jest gorszy to dokładnie to samo, co twierdzenie, że niepełnosprawny jest z definicji osobą gorszą.

cebulak666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-06 20:30:02
ochroniarze wogole tak jakby sami mieli jakis kompleks od urodzenia, dostanie prace na bramce i jest kims, moze nie wszyscy ale wiekszosc

kaktus214
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-12-06 20:24:21
mojego kolegę na wózku też wyproszono raz z dyskoteki ponieważ: "porysuje parkiet wózkiem". Kiedy zgłosiłam sprzeciw do właścicielki za złe traktowanie, także zostałam wyrzucona... poziom tolerancji i inteligencji współczesnych ludzi jest zatrważający.. wstyd...:/

omen100
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-12-06 22:26:28
Placilas za ten parkiet? A moze twoj kolega placil? Nie, robila to wlascicielka i wcale mnie nie dziwi jej decyzja.

PoruczikRzewski
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-07 18:01:51
@omen100 - Wózkiem można porysować parkiet tak samo, jak butami. Decyzja była słuszna tylko wtedy, jeżeli do klubu nie wpuszcza się ludzi w butach (albo w ogóle nie wpuszcza się ludzi).

Leslie_Van_Houten
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-12-06 20:23:50
dziwne...była na wózku a kazali jej wyjść...

str9ngest
    Ocena: -8 (glosow:8)
2013-12-06 20:20:30
Studentka zamiast się uczyć to chce się dupczyć po klubach. Co za czasy!

h3h3
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-06 19:37:49
Pełnosprawnych też nie wszędzie wpuszczają. Wszystko zależy od widzimisię ochroniarza i tyle. To żadna sensacja.

donrzul
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-06 19:27:03
znam Lublin dobrze i prawdę mówiąc to w Lublinie śmieją się z Lublina, fakt miasto nie za duże, nie za małe - ok, starówka jest, ale śmieją się - ktoś raz widziałem - postawił transparent Lublin - Europejska Stolica Nudy 2012 :D bo Lublin się promuje bezskutecznie, w Lublinie dopiero remontują filharmonię czy teatr (nie wiem dokładnie), ale mieli go remontować 40 lat i tak jakoś im długo zeszło, napisałbym "Polska", ale to wina rządu i administracji, bo Polska to My i nie czujmy się winni, że mamy taką organizację, jednostki w rządzie i zarządzie winne

outsiderjack
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-06 19:22:36
Ze strony tego klubu wynika, że to raczej przeciętny lokal, disco polo, dyskoteki w pianie, inne podobne imprezy, szału nie ma, więc jakie to elitarne towarzystwo jest tam wpuszczane, że dziewczynę wyrzucili?

kruellaa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-07 00:01:59
hahaha klub68 kiedys byl znany z tego ze bawili sie w nim geje i lesbijki, czarnoskorzy, tzw ciapaci, azjaci itp inni lublinianie i nietylko teraz rozni ludzie sie tam bawia dawno tam nie bylam a diso polo tam nie graja ...muzyka klubowa no i jak jest tam tlum to ja baba 176 czuje sie ze ktos mnie zaraz przewroci i stratuje jezeli chodzi o osobe na wozku to niema opcji zeby tam ktos taaki wszedl bo jest to klub w "podziemiach" waskie schody i korytarze no i selekcja tez jest ochroniarze jak z wiejskiej dyskoteki chamy i gbury jak im ktos ne pasuje z znanych tylko im powodow to nie w

manamanam
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-06 18:49:54
A przepraszam, gdzie pisze, że to akurat przez to, że jeździła na wózku? Bo z tego, co wywnioskowałam z tekstu, nie podano przyczyny. Może po prostu była już nawalona, jak dzika świnia, dlatego jej nie wpuścił?

outsiderjack
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-06 19:09:53
Napisane "nie podał powodu" , jeżeli byłaby nietrzeźwa nie byłoby problemu o tym ją poinformować. A drugiego na wózku dlaczego nie wpuścili?

dora620
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-06 22:32:01
a wiesz, nigdy nic samo się nie pisze... mówi się ,,jest napisane'' jak już tak bardzo chcesz się czepiać i stawiać domysły ;/

sandalo
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-12-06 18:37:09
Jezeli klub nie byl przystosowany do "obslugi" osob niepelnosprawnych to wcale sie nie dziwie ze ta dziewczyna nie zostala wpuszczona. Moglaby jej stac sie krzywda, albo ona spowodowalaby krzywde komu innemu. Wyobrazcie sobie tlok czlowiek na czlowikeu w jakims przejsciu nagle przewraca osobe na wozku. Oczywiscie inna sprawa jest, ze kluby w 21 wieku powinny przewidziec, ze osoby niepelnosprawne takze maja prawo bawic sie w takich miejscach niemniej jednak jak dostosowac takie miejsca do obslugi osob niepelnosprawnych to juz temat do naprawde gleszego przemyslenia. Brak schodow to ni

str9ngest
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 20:16:44
Dokładnie, też o tym pisałem. Względy bezpieczeństwa powinny brać kluczową rolę.

PoruczikRzewski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-07 18:15:35
@sandalo - Ja napisałem wyżej - według tej logiki ze względów bezpieczeństwa nie powinno się sprzedawać alkoholu. Osoby pod wpływem (nawet nie pijane) potrafią być bardzo groźne dla siebie i otoczenia. A przewrócenie osoby na wózku jest trudniejsze niż osoby stojącej :) A tak na poważnie - jakoś do Koyota i wielu innych knajp udaje się znieść kumpla (a Koyot jest miejscem, gdzie i pełnosprawny może się zabić) a bramkarze bywają dość pomocni. W środku wózek się składa, a kumpel siada normalnie, na krześle/ławie. I wszystko jest git. Więc można? Można.

foytaz
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-12-06 18:06:41
Pchają się wszędzie na tych wózkach i myślą, że wszystko im wolno. Starożytni Spartanie mieli metody żeby nie dopuszczać do takich sytuacji.

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-06 18:11:35
Pokaż gimbusom jakie to metody :) daj przykład na sobie :P tak będzie najlepiej :P

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-06 18:15:20
Nie mamy fajnych skał na Śląsku ale mogę Cię zrzucić z wieży telekomunikacyjnej w Mysłowicach 355 m, będzie niezły plusk :)

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-06 18:22:38
to już wolę z wieży spadochronowej w parku Kościuszki ze względu na aspekt historczyny. A Ty zawsze możesz z kukurydzy, albo z gwiazd się rzucić :P

foytaz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-06 18:53:07
W ostatni długi weekend pojechaliśmy trochę pospacerować po parku Kościuszki, fajny klimat tam się zachował. A wracając do tematu to w Będzinie na zamku ponoć budują katapultę, ciekawe jak daleko poleciałabyś gdyby Cię wystrzelić? ;)))

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-06 18:56:25
No Park Kościuszki ma swój urok :) ja teraz codziennie mam widok na ten kościołek :D heh, że też na mnie musiało trafić :) co do katapulty to mam nadzieję że to Katowic dolecę bo w gorolowicach źle się czuje :D

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-06 18:56:58
A jakby Twoj dzieciak byl niepelnosprawny, to tez spierrdolilbys go ze skaly?

outsiderjack
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-06 19:20:26
Prowokator. Ale skoro w temacie Sparty, to ludzkość ma mocno wyidealizowany jej obraz. Państewko zacofane kulturowo i gospodarczo, z nieźle reklamowaną armią, w której niestety dominował homoseksualizm, żona służyła do rodzenia i zarządzania domem, ustrój niewolniczy. Co do tych noworodków zrzucanych ze skały.... Nie każda tradycja jest dobra. Już było w historii kilku takich co lubili segregować i nigdy się to dobrze nie skończyło. Poza tym jakie byś kryteria przyjął, bo selekcja powinna objąć także dorosłych, wszak wtedy byłoby to konsekwentne?

foytaz
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-12-06 19:51:33
Dlatego ja jestem za eugeniką w postaci inżynierii genetycznej. Żadnego zrzucania ze skały, po prostu eliminacja wadliwych genów. Co do Sparty jako takiej to się zgadzam. Tylko SPQR z całym swoim inwentarzem - to jest miejsce dla mnie. @dede mam kolegę na wózku po wypadku drogowym i dzięki niemu poznałem trochę to środowisko, swoje wiem i żadne patetyczne frazesy mnie nie wzruszają.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 20:02:59
Nie wiem o czym piszesz z tymi frazesami. Zadalem Ci proste pytanie. Dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz :D

Rexik
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-12-06 20:19:55
Foytaz.. mój syn urodził się zdrowy. 10 pkt.. rozwijał się prawidłowo, gaworzył, raczkował.. proste słowa "mama, tata" po szczepieniu ospa, odra, różyczka.. regres, przestał, mówić, chodzić.. diagnoza? Autyzm.. co powinnam zrobić? wepchnąć go do komory gazowej, razem z pedałami?

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-06 20:29:41
swoją drogą to lekarze powinni informować, jakie mogą być skutki uboczne tych szczepień. Siostra mojej koleżanki ma dokładnie taką samą sytuację jak Ty Rexiku :/

Rexik
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-12-06 20:31:41
Fredziu, żaden lekarz nie powie ci że szczepienie jest szkodliwe, grozi za to 50 tyś kary.. młodzi rodzice, chcą uchylić nieba swojemu dziecku. A tu tylko o kase chodzi..

sodoms1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 20:32:54
ale po co im więcej bedzie chorych tym więcej kasy nastukaja konowały pff głąby

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-06 20:36:15
Ogólnie wszystkie akcje informacyjne o szczepieniach są z reguły na zlecenie firm farmaceutycznych. Z reguły jak terminy ważności szczepionek dobiegają końca to robi się kampanie - to o berliozie, to o pneumokokach, to grypa... Kasa, kasa, kasa...

sodoms1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-06 20:39:54
a większość szczepionek nie ma nic wspólnego z odpornością organizmu

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 20:45:39
Ech, trzeba bylo pojsc za wybitnie "yntelygentnom radom" kolegi foytaza i zepchnac z jakiegos gorskiego zbocza. Boooooorze! Dlaczego nie rzadza nami takie foytazy. O ile swiat bylby piekniejszy.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-06 20:47:02
dokładnie sodoms, widać że z branży jesteśmy ;) tzn ja byłam kiedyś :)

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 20:47:50
Rexik - Autyzm a wózek to dwie różne bajki i chyba o tym wiesz. Koleżanka ze studiów ma syna z zespołem Aspergera i po latach żmudnych starań wyszedł na ludzi tj skończył studia, ma pracę, radzi sobie samodzielnie.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-06 20:50:25
dede, ja tam bym nie miała nic przeciwko aby foytaz mną rozporządzał :) ale tylko w sferze intymnej bo tak na "co dzień" to bym go chyba własnoręcznie ze skały zepchnęła :)

sodoms1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 20:56:41
nie z branży tylko miałem przyspieszony kurs medycyny ortomolekularnej :P

Rexik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-07 12:32:41
Są dzieci autystyczne, które są głęboko wycofane, po regresie przestają chodzić, mówić.. znam autystyków na wózkach. Znam wiele dzieci i młodzieży z porażeniem mózgowym, chcą żyć, kochają żyć..potrafią się cieszyć z najmniejszej drobnostki, jeżeli nie chcesz takiego dziecka, wiesz, że nie dźwigniesz takiego ciężaru, to są specjalne ośrodki dla niepełnosprawnych. Nie musisz ich spychać ze skały. Pokory trochę chłopie, bo nigdy nie wiesz co cię spotka.. a gdybyś nagle dostał udaru? wylewu? tfuu odpukać, i usiadł na wózku? to co? Albo Twoje wnuki? nie wiesz nigdy co cię czeka.

foytaz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-07 12:37:17
Rex nie zrozumiałaś o co mi chodzi. Dzieci, o których piszesz nie mają nic wspólnego z ludźmi, o których pisałem ja.

Rexik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-07 13:19:21
Wiem o co Ci chodzi.. np. badanie prenatalne. Ale prawda jest taka, że nie jest ono tak dokładne, jak być powinno. Płód jest badany bardziej, gdy w pierwszym badaniu jest coś nie tak. Moja kuzynka, 22l, robiła to badanie a i tak urodziła syna z zespołem Downa. Nasza służba zdrowia ma wszystko w dopie. Im więcej zachorowań, tym więcej kasy.. najlepiej żeby dzieciaka szczepić co 3 dni.. żeby firma farmaceutyczna płaciła grubą kasiorę. A same badanie jest qrwsko drogie i nie każdego na nie stać.

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-07 13:31:16
Nie, nie o to mi chodziło. Generalnie nie odnoszę się do osób upośledzonych umysłowo tylko do takich jak 'bohaterka' absurdu.

Rexik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-07 13:35:49
Tak czy siak.. to, że nie tolerujesz pedalstwa, ok.. rozumiem. Ale brak szacunku dla niepełnosprawnych ruchowo? Trochę mi przykro, ale cóż? są ludzie i ludzie.

PoruczikRzewski
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-07 18:03:16
@foytaz - No i po starożytnych Spartanach i ich dziedzictwie nie ma śladu, w przeciwieństwie do Rzymian, Helleńczyków, Żydów, Chińczyków i wielu innych cywilizacji.

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-08 14:08:37
@porucznik: Hellenów jak już a nie helleńczyków?!, poza tym Spartanie to też Hellenowie (Koinon Hellenon) a idea porównania greckich polis do SPQR nie wymaga nawet komentarza.

str9ngest
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-06 18:04:24
Dziwi mnie, że panuje przekonanie jakoby "sprawa sądowa o straty moralne" powinna istnieć w normalnych krajach. Przecież tego typu sprawy są niedorzeczne - to, że komuś ucierpiała duma z powodu drugiej osoby, nie jest powodem do płacenia odszkodowań.

falka21
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-12-06 18:47:48
Jest i to wielkim powodem, widać że typowo po polsku myślisz, nie jest powodem i już. Proszę cię.

str9ngest
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-12-06 17:54:38
Ja z drugiej strony widzę wiele powodów, dla których osoba z wózkiem nie powinna być wpuszczona do klubu: 1) W klubie jest tłok - osoba na wózku znajduje się poniżej linii wzroku, przez co inni klubowicze (pijani) mogą potykać się o ten wózek i przewrócić na osobę znajdującą się na wózku. Zagrożenie bezpieczeństwa. 2) Podobnie - w klubie jest tłok, a wózek zajmuje zbyt dużo miejsca, co więcej, manewrowanie wózkiem wśród wielkiego tłumu jest niebezpieczne. 3) Postawcie się w roli właściciela klubu - jeśli osobie niepełnosprawnej coś się stanie, na pewno poniesie on duże konsekwencje.

falka21
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-12-06 17:59:48
W normalnym kraju za coś takiego można wytoczyć pozew o straty moralne i odszkodowanie, a ten burak właściciel klubu do końca życia by się nie wypłacił. PS nie trafiają do mnie Twoje argumenty.

outsiderjack
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-06 19:36:21
To na wejściu powinni robić też test na inteligencję, pobrać zaświadczenie o niekarlności, drugie od psychiatry, sprawdzić predyspozycje psychomotoryczne. Bo jak piszesz po 1. Osoba o niskiej inteligencji zagraża sobie samej i innym po 2. Karany może w lokalu popełnić przestępstwo po 3. Szaleniec stanowi obydwa te zagrożenia naraz pi 4. Osoby o słabej sprawności zagrażają wypadkiem. No i po 5 mam pytanie Ty tak serio str9ngest czy po prostu jesteś ograniczony umysłowo i moralnie?

PoruczikRzewski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-07 18:07:35
Piszesz o tym, że nie powinna być wpuszczona do klubu. Jeżeli tak, co dlaczego została wpuszczona? Gdzie był ochroniarz? Jeżeli nie ma selekcji na bramce, ale niektórzy goście są niemile widziani, to niech się właściciel nauczy, jak to wygląda w cywilizowanych miejscach. Poza tym - osoba na wózku przebywająca wśród znajomych nie jest bardziej zagrożona niż ktokolwiek inny (kumple dbają i pilnują), a reszta ma zastosowanie tylko wtedy, kiedy w klubie jest tłum. Poza tym, zgodnie z tą logiką, w klubie nie należy sprzedawać alkoholu, bo człowiek pijany stwarza duże zagrożenie dla siebie i innych

argon88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 17:49:18
widać słaby ten lokal jak tak robi z ludzmi . Pracownicy bez kultury jak widać ...

MOLESTAT
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-12-06 17:22:25
Najglupszy najbardziej skokszony ochroniarz nie powiedzialby osobie niepelnosprawnej ze jej nie wpuszcza bo ma wozek. Nikt nie jest na tyle glupi.

dryga4ever
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-06 17:12:30
Nie znam sprawy ale sytuacja jest tak absurdalna że aż się w głowie nie mieści po prostu nie chce się wierzyć.Tylko czy przypadkiem sporo zdrowych ludzi też nie zostało wpuszczonych? ochroniarz albo jest idiotom i nie wpuścił dziewczyny bo jest niepełnosprawna ,albo jest rzetelnym pracownikiem i nie wpuścił jej z innych powodów.Przecież można być niepełnosprawnym chamem awanturnikiem lub dziwką powodów może być mnóstwo.W Anglii pracowity polak prędzej straci pracę niż leniwy murzyn bo zwolnienie murzyna to był by rasizm.Warto o tym pomyśleć zanim zaczniemy oceniać innych.

dryga4ever
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-25 21:03:29
przepraszam miało być idiotą nie idiotom:)

sedziadread
    Ocena: -11 (glosow:13)
2013-12-06 16:41:34
dobze tak k@rwie , ja by jom wyj@bał zes tego krzesołka i po pszebijał opąki

Rexik
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-12-06 16:44:16
wyj3bać ci z bani?

kass0090
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-06 17:18:42
tobie to chyba proboszcz do wanny w dzieciństwie sie pchał

palma0778
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-12-06 17:59:47
Tak i jeszcze wsadził 2 palce w odbyt

outsiderjack
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 16:20:55
Do tego jak wynika z opisu to sprawa do dalszego zainteresowania, w końcu po coś istnieje szereg przepisów antydykryminacyjnych, no i można powalczyć o odszkodowanie za straty moralne.

outsiderjack
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 16:18:58
Ciekawe, że moder usunął mi komentarz.... No cóż. Nie zmienia to faktu, że dyskrymiinowanie osób z powodu niepełnosprawności to zwykłe qrestwo. Z drugiej strony w wielu klubach setki osób czekają na wejście zależne od decyzji jakiegoś ciecia oceniającego czy pasują. Segregacja jak na rampie a lemingi jeszcze za to płacą. No ale jeśli klubowicze i kluby nie potrafią się inaczej dowartościować... .

iffis
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 16:07:31
komentarz usunięty przez użytkownika

outsiderjack
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 16:06:09
komentarz usunięty przez moderatora

qw34rt
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-06 15:38:21
To prawda sam nie zostalem wpuszczony do tego klubu przez wozek... wiesniactwo pelna geba.

kazikstopa
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-12-06 14:41:33
Lublin? Toż to Polska C.

stach1947
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-12-06 14:09:45
Właściciel i obsługa to zwykłe śmieci. Widać, że wywodzą się z rynsztoka ludzkości.

aisab_z
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 14:01:52
Oczywiście, że nie, twierdzę jednak, że to co komentujemy jest w dużej mierze wymysłem autora!!! Proszę dokładnie czytać co piszę, a nie wymyślać cuda, których nie ma w mojej wypowiedzi!!!

Komsomolec
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-12-06 13:58:25
komentarz usunięty przez użytkownika

SuperGL
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-12-06 18:01:54
Półmózg. nie będę się z tego wyrażenia tłumaczył, kto ma cały mózg się domyśli.

C2ShadowMan
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-06 13:54:41
Krakowskie przedmieście w Lublinie... Nono. Wiocha do kwadratu

aisab_z
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-12-06 13:53:35
Powyższy artykuł mocno mija się z prawdą. Lokalna prasa wspomina o skoliozie Pani Malwiny, nie jest ona jednak osobą poruszającą się na wózku!!! Wiocha dla autora artykułu za brak rzetelności i naciąganie faktów!!!

C2ShadowMan
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-12-06 13:55:42
i co? Skrzywienie kręgosłupa zabrania wchodzenoa do klubów?

aisab_z
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 13:49:45
komentarz usunięty przez moderatora

net244
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 13:11:46
i co szef powiedział?

videocop
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-06 12:53:04
Zbojkotować tą mordownię, niech idą z torbami. Menager i właściciel to ostatnie ch.. i tyle. Jak ktoś jest inny bo ma kółka a nie nogi to dla nich już śmieć??? Co za palanteria fuck...

jurek1102
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-12-06 12:46:15
Żyjemy w katolickim kraju tu dyskryminacja to normalność. Kochany nasz rząd też udaje że takich osób nie widzi i zamiast przeznaczać pieniądze by ułatwić im funkcjonowanie woli przeznaczać grube miliony na świątynie opatrzności bożej.

jurek0112
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-12-06 12:55:33
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-12-06 13:13:25
Szczególnie uwielbiam klony które nawet takiego tematu nie potrafią uszanować.

Dune
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-12-06 15:23:15
Jesteś ciekawym przykładem hipokryty i tworu człekopodobnego, który uważa (nie myśli), że ma coś mądrego do powiedzenia.

maxicoveri
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-12-06 12:45:44
komentarz usunięty przez użytkownika

sebkop
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-06 12:43:59
Diabli wie jak tam naprawdę było, wiadomo, że prasa potrafi dodać coś od siebie.

videocop
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 12:58:45
Tak, na pewno chciała wje.. tym ochroniarzom ale była za wolna?

bartosz2809
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-12-06 12:23:35
Po pierwsze dziewczyna ta nie jeździ na wózku, po drugie zawsze do klubu 68 przychodziła i była wpuszczana regularnie ( prawdopodobnie jako do nielicznego klubu w Lublinie gdyż w innych jest mocna selekcja), po trzecie została wyproszona tylko i WYŁĄCZNIE ze względów bezpieczeństwa gdyż były ostatki a osoba ta ma około metra wysokości i jest bardzo filigranowa więc wyobraźcie sobie co mogło się jej stać w tłumie 450os które wtedy w klubie były, a po czwarte media i gazety kłamią i przeinaczają prawdę aby tylko zrobić aferę a Wy tylko jak głupie osły komentujecie nie znając szczegółów ;/ na m

kass0090
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-06 12:51:54
A skąd wiesz czy jeździ na wózku czy nie? Chodzisz za nią dzień w dzień i wiesz kiedy i gdzie chodzi?

bartosz2809
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-06 13:30:11
tak się składa że widywałem ją wcześniej w tym właśnie klubie na parkiecie w czasie tańca i bynajmniej wtedy wózka nie miała ze sobą...

C2ShadowMan
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-12-06 13:58:42
to do lubelskich klubów mają wstęp tylko wysocy i zbudowani blondyni, prawdziwi aryjczycy? Świetnie. Takiego yebanego biznesmena można pozwać o dyskryminację i szybciej zamknie budę niż ją otworzyl.

quanticox
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-06 16:09:13
Bartosz2809 widywałeś ją na parkiecie? Szkoda, że tak samo nie wywijała przed komisją lekarską w ZUSie o przyznanie renty. Później każdy się dziwi czemu ten kraj jest w tak opłakanym stanie. Mentalność lewacko-komusza przechodzi z pokolenia na pokolenie. Byle opierdolić tego dogorywającego Orła z ostatnich piór...

kass0090
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 17:22:50
bartosz2809 a po piąte ktoś może być podobny do tej dziewczyny ;)

maximax
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-12-06 12:23:31
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek0112
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-12-06 12:56:53
komentarz usunięty przez moderatora

Raffkoo
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-12-06 12:08:56
Uważam że leży to w gestii właściciela lokalu. Jeśli nie chce niepełnosprawnych, palaczy, osób pijanych, po 50tce, to jego wybór.

lukaszo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-06 12:46:57
I jeśli nie chce w ogóle klientów to też jego wybór. A negatywny PR rozejdzie się szybciej niż smród z bąka którego przed chwilą puściłem :-D

Raffkoo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 20:33:30
być może lukaszo, ale nikt nie zabroni mu robić co mu się podoba w jego lokalu.

Ashin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-14 16:22:12
Bardzo dobrze powiedziane. To co lukaszo mówi, też jest prawdą. Jednak nagonka na coś takiego, czy wyciąganie jakichkolwiek prawnych konsekwencji to jest głupota. Nikt nikogo nie przymusza, żeby szedł do danego klubu i jeżeli nie odpowiada mu zachowanie właściciela, godzi jakoś w jego uczucia to tam nie idzie. Nie rozumiem dlaczego inteligentne komentarze się tutaj minusuje, a baran który idzie z prądem dostaje plusy...

irek285
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-12-06 12:07:00
A muslima by wpuscili bo bya by to dyskryminacja uczuc religijnych.Cudze chwalicie swego nie znacie.

nightw
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-06 11:53:22
Przypuszczam że bardziej chodziło o nie chęć sprowadzania po bardzo stromych schodach które do 68 prowadzą i jest ich dość sporo więc problem był by zarówno z wjechaniem jak i wyjechaniem. Tam kolega mówił że nie wpuścili jego i kolegi to musieliście być dobrze "podchmieleni" Bo w 68 nie ma selekcji.

Ashin
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-12-06 11:48:54
Nie rozumiem bumu, właściciel miał do tego prawo, a my mamy prawo np. nie iść do tego klubu bo dyskryminują niepełnosprawnych(i to jest dobre wyjście i jak najbardziej chwalebne), albo po prostu mieć to gdzieś i dalej się tam bawić, ale nie narzucajcie nikomu swojego zdania. Wojownicy o wolność i tolerancje, którzy sami jej nie mają za grosz k... jego mać

Lalala_22
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-12-06 11:41:18
żeby nie było, że usprawiedliwiam władze klubu, bo uważam że osoby niepełnosprawne mają pełne prawo uczestniczyć w życiu towarzyskim, zawodowym etc. Ale może chodziło o bezpieczeństwo tej dziewczyny i innych osób? bo wiecie, w klubach jest dużo pijanych ludzi, jest ciemno, stroboskopowe światło, tłuką się szklanki i takie tam, a wózek na parkiecie to dosyć niespodziewany obiekt...

Dune
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-06 11:23:51
Ochrona miała wywalać tych, co za bardzo się wożą?

SantaFaust
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-06 11:15:05
Kazał wyjść? Ot czarny humor ochroniarza.

jacek.jacek
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-12-06 10:53:11
proponuje wszystkim bojkot tego klubu a "ochrona" i reszta poszuka sobie innych zajęć . Ja nigdy tam nie wejde.

dragons86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-06 10:40:01
Hujoowy klub ogółem.Ale w sumie nie fajna akcja.Bo taka osoba chcąc żyć normalnie może jeszcze bardziej się odizolować od społeczeństwa.Ale co się dziwić jak tam takie łby na bramce pracują.Z resztą to właściciel klubu decyduje kogo mają wpuszczać a kogo nie.Mnie i dwóch koleszków też nie chcieli wpuścić bo byliśmy bez panienek.Ale jeden się ogarnął i powiedział dobra niech wejdą.

koroko
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-06 10:38:05
Nie powiem, trochę głupio jak osoba na wózku jest na parkiecie, no ale ja bym nie wyprosił osoby niepełnosprawnej z klubu. Sam mam pewnie ułomności i nie chciałbym, żeby z tego powodu ktoś mnie wyrzucał z klubu. Ciężka sprawa z tym, no ale mogli już ją zostawić.

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-06 10:56:01
co głupiego w tym ,że osoba na wózku tańczy a nawet osoby o kulach . Często spotykam takie osoby w klubach , dobrych klubach

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 10:30:21
komentarz usunięty przez użytkownika

Rexik
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-06 10:28:52
Brak tolerancji dla osób niepełnosprawnych jest na porządku dziennym.. codziennie się z tym spotykam. Jednak zawsze najwięcej do powiedzenia mają moherowe babcie.. którym się wydaję, że wszystko wiedzą najlepiej.

arigold7
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-06 12:13:55
jestes niepelnosprawna? :D

Rexik
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-06 12:38:20
nie mam syna niepełnosprawnego.

kass0090
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 12:56:20
Bo moherki uważają, że one są najważniejsze. Do kościoła to prawie że biegnie na 6 rano a w autobusie czy tramwaju ustać siły nie ma. Jak dla moherów to niepełnosprawny powinien wstać z wózka i ustąpić im miejsca.

kass0090
    Ocena: 67 (glosow:85)
2013-12-05 22:46:57
Wiocha dla tych, którym brak tolerancji dla osób na wózkach. Niepełnosprawny to był ten zasrany ochroniarz ale umysłowo.

master-86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 16:12:15
Jaki "ochroniarz"? Chyba "krawężnik"...

kass0090
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 17:24:29
Sorry za błąd :P Krawężnik to też chyba za dużo powiedziane...

bartega
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-06 17:28:57
Co masz do niepełnosprawnych umysłowo, że wycierasz sobie nimi mordę, nie różnisz się niczym od tego ochroniarza.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500