Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Czyli fantastycznie pokazany owczy pęd do nowych produktów na podstawie pewnej marki
arnid  13-12-08, 22:37 Zgłoś
+ 182 -
Dodano: 2013-12-08, 22:37:50   przez: arnid
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 182  Zgłoś nadużycie
685
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
  •  Pytania, odpowiedzi...
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
Ukryj komentarze(91)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ojejku150
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-12-10 19:37:29
dokladnie padaka. ale autorowi filmu chodzilo o idiotow. O TO jak sie ludzie zachowuja to jest straszne. stoimy czasem kolo siebie i piszemy wiadomosci/ chore/ . faceboki itd . jakies debilne zdjecia polubienia , czemu niema opcji nie lubie

mejdza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-18 19:54:52
komentarz usunięty przez moderatora

mejdza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-18 19:52:34
Planowane starzenie (także: planowane postarzanie produktu, ang. planned obsolescence) – strategia producenta, mająca na celu takie projektowanie towarów, aby miały one ograniczony czas użytecznego życia, po tym zaś okresie stawały się niesprawne, a często nieopłacalne w naprawie. Towary te zwykle psują się zaraz po upływie gwarancji. Planowe starzenie ma wymusić na konsumencie ponowne kupienie produktu i tym samym przyniesienie zysku producentowi. Co do zasady przedsiębiorstwa produkcyjne nie przyznają się do praktyki planowanego starzenia, niekiedy wręcz otwarcie ją negują.

FromTheSky
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-12-14 21:59:47
Ja jakoś jestem posiadaczką iPhone i jakoś nie narzekam. Według mnie telefon jest godny swojej ceny. Android czy inne systemy operacyjne nie dorównują prędkości i płynności iOS'a. Każdy telefon ma swoje wady i zalety, ale to, że pakujecie wszystkich posiadaczy owych telefonów do jednego worka to jest błąd.. Posiadałam wiele telefonów, m.in. xperie, nokie, lumie, samsungi itd., miałam do czynienia z większością systemów operacyjnych i najbardziej zadowolona jestem z iOS'a. Więc nie rozumiem, dlaczego tak "jeździcie" po posiadaczach tych telefonów, każdy posiada to, co chce.

waho1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-13 12:00:58
Dżizus jakie prawdziwe!!!

Pixels
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-12-12 18:00:25
Czy iPhone czy HTC czy Samsung jeden pies! Marketing!

budziiik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-12 14:22:26
ten duży jaki psuj....

hagen24
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-12-11 23:00:15
Prostota tego filmu jest jego atutem.I to nie chodzi tylko o tą konkretną firmę, ale o wiele podobnych.Jak dla mnie - genialne.

arigold7
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-11 18:32:45
moim zdaniem jak ktos chce szpanowac niech szpanuje. dla mnie niczym nie rozni sie srajfon od htc czy samsunga. jak debile chca przeplacac to ok. najgorzej jak ktos chce zaistniec wsrod znajomych i bierze iphona za 1zl w abonamencie 160zl :D

FromTheSky
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-14 22:02:57
Nie płacisz tylko za markę :). Jeżeli nie miałeś do czynienia z iPhone'm to się nie dziwię, że masz takie zdanie. Ja również "hejtowałam" iPhony itd. póki sama nie weszłam w jego posiadanie. Taki telefonik jest godny swojej ceny.

IlluminaSilvere
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-11 13:08:13
Miałem "jedynkę"-zawiodłem się i resztę sobie podarowałem .Prawdziwa moc drzemie w HTC;-)

Zubkownik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-11 12:01:44
Mam Samsunga Solida bateria trzyma 2 tyg. ma co potrzeba i jest wodo i wstrząso odporny. Badziewie dotykowe padnie przy moim używaniu w 3 mce. Więc po co mam napychać kasę producentom? Kupujcie solidne i sprawdzone rzeczy a nie modne.

pawel1710
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-12-12 00:56:46
Współczuję Ci takich drewnianych łap.

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-11 10:02:37
Ja nie mogę jak ludzie zgłupieli na punkcie tych "głaskanych telefonów" -moja babcia tak je nazywa. Z jaką gracją niektórzy je głaskają, a prawda jest taka że nie wykorzystują połowy ich możliwości a noszą całość dachówki w kieszeni. Najlepiej wspominam E51, miała wszystko mi potrzebne, malutka, leciutka, ani razu się nie zepsuła i bakteria na długo starczała.

bomber72
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-11 09:27:51
No wreszcie jestem dumny z mojego zwykłego telefonu do dzwonienia i esemesowania.

MINTOR
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-12-11 06:42:32
A poczytajcie sobie, o akcjach typu "pół minuty w mikrofalówce naładuje twojego ajfona" lub "IOS 7 uczyni ajfona wodoodpornym". Ciekawe, czemu żartownisie z 4chana obrały sobie za cel akurat ajfoniarzy? To chyba nie przypadek, nie?

SuperGL
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-12-11 09:59:59
Ktos wogole wie co to 4chan?

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-11 12:05:16
Mnóstwo ludzi, co się tak dziwisz?

mleko3.2
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-12-11 04:20:16
Filmik pokazuje idiotom że są idiotami , a idioci patrząc na to i tak nie rozumieją w dodatku kłócą się o nie wiadomo co ...

ramtime
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-11 02:54:40
temat aktualny ale animacja perełka. Pewnie pro studio to wykonało, ale bardzo spójna i (who cares)

kasiasz7
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-12-11 01:00:38
Nie wiem jak wy, ale ja nadal myślę, że telefon służy głównie do dzwonienia w celu kontaktu z kimś na odległość i wysyłania wiadomości, więc jakoś nie przeszkadza mi to nieposiadanie tych smartphonów, iPhonów czy innych gówieniek.

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-11 12:09:54
Pewno, że tak, ale nawigacja i przeglądarka w miejscach gdzie normalnie nie ma się do tego dostępu bywają przydatne.

tec-pl
    Ocena: -5 (glosow:19)
2013-12-10 23:53:11
wszyscy znajomi posiadali szajsungi i kazdy je chwalil az do czasu kiedy zaczelo sie cos pierdzielic, po kilki tygodniach juz nie nadawaly sie do prawidlowego uzytku, nie mowiac juz o "babokach" od ruskich, ktore mieli w systemie. Kazdy jeden po kolei przeszedl na iPhona i powiedzieli ze nie wroca do szajsunga, nigdy. Sam mam wszystkie modele + laptopa + ipada i siedze w branzy IT (nie domorosly) wiec wiem jaka jakosc prezentuje Apple. Zreszta jestem tez developerem i wypuszczam gry\aplikacje. Android to jeden wielki masowy badziew gdzie nic nie jest kompatybilne i lapie samie smieci

Creeper123
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-12-11 06:52:10
produkty apple psują się po roku a naprawy są kosztowne

tec-pl
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-12-11 09:12:16
hehe, jak pisalem wyzej, mam je od 2008 i wszystkie dzialaja jak nowe (nawet po updakach na twarde podloze). I nadal moge zainstalowac najnowszego OS, a na androidzie cale te "cukiernicze" OS'y nie dzialaja w stecz, co jest jednym wielkim goownem, android jest juz start jak go kupisz!! BTW: 99% z was nie miala w reku urzadzenia appla wiec moga sobie tylko minusowac. Zal mi was i waszej niewiedzy!

lokuero
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-12-11 15:24:24
@tec-pl Ale wiesz, oni nadal będą mieli ból dupy o to, że ich na to nie stać ;) Nie żeby coś, bo sam używam poczciwej 4'ki ale nie zamieniłbym jej za żadnego androida. Bazują na informacjach z internetu i mają czelność wmawiać innym, że Apple to shit. Śmieszne cebulaki :)

FromTheSky
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-14 22:06:04
Zgadzam się. Mam iPhone 3gs (dla niewiedzących telefonik z 2009 roku), więc swoje lata ma, a jestem bardzo zadowolona z jego pracy, nie zamieniłabym go na żadnego Galaxy czy inne badziewie. Po upadku na podłogę czy inne podłoże nic mu nie jest. :)

paoka
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-12-10 23:37:18
Przez całe życie Windows Symbian Windows Android Bada. Zmieniłem Windowsa na Maca. Telefon na iPhona. Super to chodzi. Polecam. Film zrobiony profesjonalnie. Tylko konkurencja.

wilku1978
    Ocena: -9 (glosow:17)
2013-12-10 22:48:04
Tak pisza ludzie których nie stać na jabłko i zal im dupe sciska.kompatybilnosc iphona jest taka sama jak sg3 lub innego.

sebkop
    Ocena: 3 (glosow:11)
2013-12-10 23:03:03
Jak tak piszesz nie stać Cie na mózg, widać, że jesteś zwykłym snobem, co telefon kupuje na pokaz, a nawet nie umie wykorzystać 20% jego funkcji. Musiałbym być głupi, żeby za ten szajs w chwili premiery dać 4000zł po to, żeby tylko się popisać.

MINTOR
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-12-11 06:40:20
Nie. Tak piszą ludzie, którzy nie przepierdzielają 3 krotności wartości telefonu/laptopa/komputera za logo przedstawiające nadgryzione jabłko.

szprocior
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-11 08:43:11
@Mintor w dodatku nie kompatybilne z resztą świata tylko z drugim zarobaczonym komercją jabłkiem

tec-pl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-11 09:16:13
napiszcze co jest nie kompatibilne?! Te wasze androidy sa nie kompatibilne, polowa appsow czy gier w storze jest nie kompatimbilna!! @szprocior androidy sa zarobaczone! napewno masz androida, wiec nawet kaspersky nie pomoze!

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-11 12:08:11
Nigdy nie miałem problemów, żeby smartfona z androidem podłączyć do kompa. A co do niekompatybilności, to większość zależy od wersji androida. Im wyższa, tym większa kompatybilność. Co do wirusów, to android jest na nie bardziej podatny, bo nie jest zamkniętym systemem, to już zło konieczne i tyle. Trzeba uważać co się instaluje.

StachTraktorzysta
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-12-10 22:37:12
Zgadzam się z przesłaniem tego filmu. Ale to Microsoft traktuje tak swoich klientów. Mac był jego największym konkurentem, to teraz się odgrywa. Oczywiście że spodziewam się minusów, bo jakże by inaczej. Minusować mnie będą ci którzy nigdy Mac'a nie mieli w rękach, dla zasady. ten film jest zrobiony techniką poklatkową. Nie sądzę, żeby był dziełem jakiegoś amatora. Komuś zależało żeby ośmieszyć Mac'a. Komu, jeśji nie temu Żydowi - Bill'owi Gates'owi?

FromTheSky
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-14 22:09:23
Zgadzam się. Ci co nigdy mieli do czynienia z Jabłuszkiem będą minusować :). Nie ma na co narzekać, cena jak każda inna. Im lepszy telefon tym cena wyższa - proste.

GTRshelby
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-10 22:01:09
Film jest spoke, aczkolwiek jest jedna rzecz która mi nie pasuje, mianowicie filmiku było przedstawione że telefon przestał działać tuż przed wyjściem nowego telefonu, nie wiem czy film był nawiązany między innymi do iphona ale ja mam pierwszą generację iPhone 2G (2007 r.) i działa prawie jak nówka :D. Co do ogólnego przekazu zgadzam się. świat głupieje kupują coś co tak naprawdę nie jest im potrzebne (aplikacje). Ale czy to jest wiocha? 90% społeczeństwa to debile, dajmy ich wszystkich na wiochę, pewnie dla mnie też znajdzie się jakieś miejsce bo używam iPhona :D

flylove
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-12-10 21:54:37
Rozsądek mówi więcej za mniej, u I- maniaków odwrotnie. Miałam różne telefony i przyznam, że I Phony oceniam najgorzej. Kompatybilność z czymkolwiek mizerna, gama aplikacji powaliła mnie na kolana(kosztowność) i bezsensowność. Sprzęt jest ubogi w walory użyteczności codziennej.

tec-pl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-11 09:20:17
jak kompatybilnosc? wymiec cos? Ze co nie nie jest kompatybilne z SD kartami? Wole zaplacic za dobra aplikacje niz zrzucic za free z reklamami i wirusami.

flylove
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-10 21:49:35
Czy ktoś tu zrozumiał o co chodzi? Detale na które nikt nie patrzył. Wychodzi telefon, ładny, drogi. Kupujemy i używamy do pierdół (miłych)Facebook, jakieś śmieszne apki. Za każda pierdołę trzeba płacić aby ją pobrać. Coraz to nowe cuda wianki robią a my bulimy. Potem włodarz apple`a blokuje dostęp do pierdół, co jest metaforą kontroli nad swoim sprzętem. Nie wiem ile posiadaczy I Phone`a zdaje sobie sprawę z ograniczeń nałożonych przez apple`a. Swoboda nijaka. A i tak polecimy po następny model bo wydając bajońską sumę na coś czym szpanujemy MUSIMY być zadowoleni. Paranoja.

norfik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-11 21:55:16
Przepraszam, jakich ograniczeń?!

ronin000
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-12 08:18:24
A wchodziłeś do App store gier i aplikacji darmowych jest tyle że do końca życia nie przetestujesz wszystkich. Np Asphalt 8 jest darmowy, BIA2 też darmowe i tysiące innych

FromTheSky
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-14 22:11:30
W iOS'ie masz więcej swobody niż na niejednym innym systemie operacyjnym. Jest wiele darmowych, ciekawych aplikacji.

Szpadelek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-10 21:24:43
Witam Może jestem dinozaurem,ale używam zwykłego telefonu,czytam tylko zwykłe książki,nie mam konta na ryjbuku.Może nie ist nieję,ale mam się dobrze....

rzeznianumer5
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-10 20:56:44
Nieźle Was już wszystkich zindoktrynowano. Większość nawet nie zrozumiała przekazu i pieprzy o tym czy iphone jest najlepszy czy nie. Przerażające.

rzeznianumer5
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-10 20:52:00
Z czego się śmiejecie? z siebie samych się śmiejecie! - Nikołaj Gogol.

PoruczikRzewski
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-12-10 20:51:43
Nie mam pojęcia, o co chodziło autorowi. Jedyne czym podpadło Apple to nie iPhone ani iPad, tylko na sztywno ustawiony pad baterii w starszych MacBookach. I jeżeli czegoś się czepiać to właśnie tego. Poza tym, film nie ma sensu, bo jeżeli kogoś nazywać iDiotą, to prędzej człowieka, który kupuje najnowszą wersję iPada czy iPhone'a chociaż poprzednia ma się doskonale i może służyć jeszcze przez długie lata (a różnica pomiędzy wersjami jest pomijalna). Swoją drogą, filmik bardziej pasuje do next-genowych konsol bez kompatybilności wstecznej, ale to już prędzej prztyczek dla MS niż Apple'a.

viv98
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-10 20:50:11
Tu nie chodzi tylko o tego iphone. przez ten filmik chcą pokazać jak ludźmi "manipuluje" fb. Ogłupia ich. Są w niego wpatrzeni jak w obrazek. wchodzą do sieci i pierwsze co robią u większości młodzieży jest "odwiedzenie", a wręcz przesiadywanie na fb. Żyją tymi "lubię to" i kto co, i jak skomentował. ( serio tego nie widzicie? tylko ten telefon ) Nie dajmy się zmanipulować, bo będziemy jak te robociki.

xxczosnekkxx
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-12-10 20:29:19
To co tutaj widzę to coś w stylu ,,Apple to gówno , po co kupować ? " Aczkolwiek każdy koneser telefonu wie , że Apple ma najlepszy system i będzie mieć go jeszcze przez dekady a co nie zmienia faktu iż mam SGS4 . Jestem zadowolonym kupcem pomimo tego , że oba telefony mają "wady - zalety" jeden jest tańszy w utrzymaniu w razie upadku a drugi o wiele droższy w konserwacji.Tu temat zawsze będzie sporny bo ktoś lubi bardziej Apple a drugi SGS .

rzeznianumer5
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-12-10 20:53:30
Nawet nie zrozumiałeś co widziałeś.

Buahahahah
    Ocena: 4 (glosow:20)
2013-12-10 20:03:07
iPhone jest dla pedałów. Normalni, zdrowi ludzie używają adnroida lub windowsa, tudzież jeżynkę.

FromTheSky
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-14 22:14:18
"iPhone jest dla pedałów" - na nic więcej Cię nie stać? Znając życie nigdy nie miałeś do czynienia z iPhone'm, wielu posiadaczy jest z niego bardzo zadowolona. Ja nie mam zamiaru zmienić telefonu ani zdania, że jest to najlepszy system operacyjny z jakim miałam do czynienia.

astaii
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-10 19:52:12
"Jabcok" to szajs,wygląd ma zachęcający ale to wszystko

tec-pl
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-11 09:22:02
bo tylko go widziales. Nie jestem iManiakiem, ale potrafie docenic jakosc a nie masowe.

RealityVSDelusion
    Ocena: -11 (glosow:15)
2013-12-10 19:28:07
Zazdrosc? Gdybys mial, drogi autorze takiego iphone, to bys rowniez uznal ta reklame za bezsensowna, ale ze nie masz to basta, trzeba pojechac.

ojejku150
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-10 19:31:07
buhaha

Baron_Sanedi
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-12-10 19:22:04
Przynajmniej apple wprowadza jeden model na rok (ostatnio 2) a np samsung kilkanascie jak nie dziesiat modeli i tak samo inni producenci z których tylko róznia sie obudowami i niewielka róznica parametrów. wiec u kogo jest wieksza wiocha??

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-10 19:15:58
Kup iPhone'a za ponad dwa tysiące prosto z salonu Apple. Miej tylko rok gwarancji na telefon :d

ronin000
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-12-10 19:38:06
Ale Apple nie naprawia telefonów tylko wymienia na nowe a np. samsung będzie naprawiał i będziesz czekał cholera wie ile na telefon.

SuperGL
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-12-10 21:34:01
Tak, tylko ze na kazdy inny telefon jak sie zepsuje, to bedziesz musial wydac dwa tysiace co dwa lata, a nie co roku.

tec-pl
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-11 09:23:32
@ronin000: zgada sie, zreszta apple sie nie wypnie na klienta.

lobuz2007
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-12-10 19:11:10
Ale wszystkie te idiotsy to adnroidy :D

Komboj91
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-10 19:05:37
Hahaha dobry motyw z smsami pisanymi w systemie dwójkowym przez roboty :D 01010101110 :D

kamuimac
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-12-10 18:53:10
zazdrosc i tyle . niech kazdy ma to na co go stac ci co ich stac na iphony niech maja i phone ci co to sie chwala smartfonami co to je dostali za 100-200 zl do zajebiscie wysokiego abonamentu tez nie sie nimi chwala kogo to obchodzi :)

lokuero
    Ocena: -10 (glosow:22)
2013-12-10 18:43:25
Taaak. IDiots, za pewne autor filmiku nigdy w życiu nie miał iphona i nigdy nie zrozumie dlaczego ten telefon jest lepszy od reszty. System, tak system! Przewyższa on androida kilku krotnie pod względem optymalizacji a zatem jak ktoś sobie ceni szybkość działania i prostote to iphone konkurencji nie ma, chyba że Lumia na windowsie ;) A wszystkich ból dupnych autorów reszty komentarzy pozdrawiam z całego serca i życze wam, żeby was było na takiego iphona stać. Bo najwięcej gadają ci co go w życiu w ręce nie mieli, a osoba która go używała na pewno zrozumie o co mi chodzi ;)

Sealtiel
    Ocena: 4 (glosow:30)
2013-12-10 19:27:33
Mam to padactwo. Używam jako otwieracz do piwa. Nawet do tego ledwo się nadaje.

ojejku150
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-12-10 19:37:29
dokladnie padaka. ale autorowi filmu chodzilo o idiotow. O TO jak sie ludzie zachowuja to jest straszne. stoimy czasem kolo siebie i piszemy wiadomosci/ chore/ . faceboki itd . jakies debilne zdjecia polubienia , czemu niema opcji nie lubie

firekp
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-12-10 20:06:32
Koleżko, pracuje w firmie telekomunikacyjnej i podejrzewam, że zanim ty wziąłeś pierwszy raz ten shit do ręki, to ja u siebie dawno miałem go na testach. Badziew straszny i tyle. Zgadzam się z jednym, jest prosty, musi być taki, bo tępi amerykanie nie zrozumieli by nic poza góra 10 ikonami. Szybkość powiadasz i stabilność? Zachęcam wypróbować HTC One lub LG GII, myślę, że "srajfon" wtedy odpada.. Szkoda słów na ten badziew. Poza tym, spróbuj coś wgrać do niego z kompa (jakiś program lub coś z Windowsa)... Powodzenia :D!

arnid
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-11 01:27:42
Po co mi telefon, gdzie pliku przez Bluetooth nie mogę wysłać? Taką funkcję miał nawet mój 10-letni Samsung. Nie mówiąc o całej reszcie.

tec-pl
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-11 09:37:15
@firekp: Kolezko, nie bede pisal gdzie pracuje bo podejrzewam, ze jak zaczalem prace w IT to ty zaczales robic qpy w pieluchy. Zarzadzam tez sieciami BlackBerry i BYOD dla Appla, tez na codzien mam do czynienia z androidami. Wlasnie sobie wrzucam wszystko z PC na iPada po wi-fi (filmy,muze,ksiazki,foty...wsyzstko) i nie mam z tym problemow. Moze musisz sie doksztalcic, co? Na appla jest wszystko, tylko trzeba wiedziec czego sie chce. A stabilnosc jest WZOROWA! Jakosc tez.

lokuero
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-11 15:21:30
Iphone 5s miażdży konkurencje pod względem jakości wykonania oraz szybkości działania. Nie ma bluetooth? Mam internet w telefonie i bluetootha nie używam. Z resztą o czym mu tu rozmawiamy jak widzę, że ktoś mi próbuje wmówić, że android jest szybszy i stabilniejszy w działaniu od windows phone i iosa. Modyfikacje na androida, wszystko spoko. Ja tego nie muszę robić bo wszystko jest już wgrane oryginalnie ;)

PiH001
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-12-10 18:33:45
1ajfon to smiec2lepiej kupic juz psp lub tablet3telefon powinien byc jedynie do dzwonienia.A filmik nw jak skometowac :D

evangelion
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-12-10 18:31:07
nienawidze ifonow

ronin000
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-10 19:36:36
A miałeś że tak mówisz, jak byś miał to byś tak nie mówił.

andrzej67k
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-10 18:26:22
A ja mam Nokię 3310 i chcę się tutaj nią pochwalić :)

monster0
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-10 18:37:13
komentarz usunięty przez użytkownika

monster0
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-12-10 18:40:20
ja simensa a52 i niejednokrotnie w pracy zostałem wyśmiany. A pytam się ich po co mi coś lepszego. Pisze? Tak. Dzwoni? Tak. To na chooy mi coś co jeszcze ma 500 dodatkowych niepotrzebnych funkcji. Ale polaczki jak zwykle żeby pokazać ile to kasy nie mają muszą chełpić się.

nile25
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-10 19:03:44
Popieram ;) Sam posiadam Nokię 1600 i nic mi więcej nie potrzeba. Bateria do dziś bez problemu wytrzymuje 8-9 dni przy normalnym użytkowaniu ;)

mart66
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-10 18:24:15
Że niby co? Fajfony jak wychodzi nowa generacja to się psują? Większej bzdety nie widziałem, wsparcie jest kilka lat wstecz, chyba te robociki, to o nie chodzi.

przycinator
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-10 17:56:58
mają głowy jak stare kasowniki w komunikacji miejskiej;p

mlw1488
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-12-09 13:16:03
ale po co wam te ajfony? tak szczerze, jakie jego funkcje zmienily wasze zycie na lepsze?

FromTheSky
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-14 22:18:27
Ponieważ są szybkie, płynne, proste w obsłudze. :)

mk82
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-09 09:44:48
Ludzie lubią chwalić to co mają i krytykować to, czego nie mają lub ich na to nie stać. Odwieczne boje: Xbox360 czy PS3, a może PC, Mercedes czy BMW, a może Golf, iPhone czy Galaxy, a może Xperia, Plasma czy LCD, A może CRT? ... itp, itd... Odpowiedz

mk82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-09 09:43:04
komentarz usunięty przez użytkownika

falk87
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-09 08:52:02
hehe kazdy ma swoj fetysz;p ja mam L3 i uwazam że to wysatrczająco drogi (370 zł) smartfon ktory po prostu spelnia moje oczekiwania i daje rade;p dotyk jest precyzyjny i mialem juz iphony w rekach i jakos mnie nie przekonaly by taka kwote na to wydac

Leesid
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-09 15:17:38
Dokładnie:) jedni iphony inni S3-4 ja mam Blackberry 9300 i wystarczy mi w zupełności

tec-pl
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-11 09:28:09
jak komus wystarczy to okej, ale nie pisac ze sa do doopy jak 90% wiochmenow. Tez mam BB Z10 i tone innych BB ktore smigaja na serverze BES wiec maja pelne wsparcie od strony Exchange'a. Musze powiedziec ze apple ma mniejsza integracje z poczta niz BB ale bardziej intuicyjna, za co go chwale.

ronin000
    Ocena: -4 (glosow:14)
2013-12-09 08:28:27
Co jak co ale Iphone jest dopracowanym sprzętem to raz i nie traci na wartości jak inne telefony z Androidem który nowy kosztuje np. 2000 a za rok 1000 albo jeszcze niżej. To że jest kilka głupich ograniczeń to też można obejść.

adamsatanisz
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-12-10 18:54:32
Dopracowanym? To w zasadzie dość dyskusyjna teza. Gdyby był dopracowany to nowe wersje nie pojawiałby się tak szybko. Ja wiem że to jest celowe działanie producenta, ale mówienie że coś jest dopracowane, po czym za chwile pojawia się nowa wersja która jest jeszcze lepsza i ma więcej bajerów, jest trochę na wyrost.

ronin000
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-12-10 19:34:07
Dopracowany a który inny smartphone ma tak ładną stylistykę i wykonanie prawie wszystkie to badziewne plastiki.

GTRshelby
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-12-10 22:08:19
To już nawet nie chodzi o stylistykę i powiem że nie widziałem lepszego telefonu jeśli chodzi o wygląd. Druga sprawa, system jest bardzo dobry wszystko ładnie działa z komputerem i nie ma żadnych problemów. Cena jest jaka jest no niestety, coś za coś. Jeszcze jedna rzecz mnie śmieszy, jak ludzie mówią że galaxy ma lepsze parametry i iPhone jest do dupy. No ale co z tego że ma lepsze parametry jak mój iPhone 2G z 2007 roku szybciej reaguje niż Galaxy. PS Muszę przyznać że nowa Lumia działa ładnie z Windowsem :)

tec-pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-11 09:40:14
@adamsatanisz: nawet najbardzje dopracowany telefon bedzie mial swojego nastepce.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500