lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Pyszne mieso YTPlay
Dodano: 11.12.2013, 22:48:53   przez: krispangor15
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 195  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(135)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
qbikospiteros
2013-12-11 23:08:02
Ocena: 64(glosow:78)-+
Koleszka źle podszedł do tematu. Zamiast szarpac sie z jakąś pseudo kierownik i ochroniarzem powinien iść z tym do sanepidu i zgłosić oficjalnie.

Gepardzia
2014-04-27 14:12:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
Haha, tak samo było w sklepie JAN... nacierali mięso ludwikiem...

kamyk261
2013-12-26 13:41:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
przecież to dewolaj

patisol
2013-12-22 19:17:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
w mięsie sa różne twory Rzeźnik w tesco nie ma RTG

bewaking
2013-12-17 20:59:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
Mięso = WIOCHA, klient = MEGA WIOCHA, kierowniczka = pelen profesjonalizm.

Tomo315
2013-12-16 18:02:45
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

XTomek1984
2013-12-16 15:52:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
wieśniak i tyle!

mercedess
2013-12-16 14:04:05
Ocena: 1(glosow:5)-+
Koleś przyszedł z reklamacją, ale sam nawet nie wie czego dokładnie chce. Strasznie jest irytujący.

YaPaE
2013-12-16 08:26:08
Ocena: -3(glosow:5)-+
Wielkie mi rzeczy, świnia miała jakiegoś wrzoda i tyle. Zdarza sie, i niech nie pierdoli że jaka wielka tragedia sie stała. Oddaje mięso bierze inne i po problemie bo wątpie zeby inne było takie samo. No bo co on gada UFO.????

jksiazek82
2013-12-15 15:43:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
kopertka by załatwiła sprawę

garson84
2013-12-15 13:48:54
Ocena: -3(glosow:19)-+
POWIEM WSZEM I WOBEC JESTEM RZEŻNIKIEM Z ZAWODU I WIEM CO TO JEST!!! JEST TO WRZÓD KTÓRY NIE JEST DO WYKRYCIA W SCHABIE KTÓREGO SIE NIE ROZKROJI DOPIERO PO ROZKROJENIU WYLEWA SIE ZIELONY PŁYN NIE STETY TAK SIE ZDARZA. KIEDY TAKI MARKET KUPUJE TONY MIESA I NIE JEST W STANIE SPRAWDZIC KARZDEGO SCHABU CZY ELEMENTU.A WEDŁÓG MNIE TEN KTO TO NAGRAŁ JEST BARANEM KTÓRY KRĘCI PROPAGANDE I TO NIE JEST JAK ON TO OCENIŁ ŻE MARKET ZROBIŁ GO W WIADOMO CO...NIE UMIE SIE ZACHOWAC I ZGŁOSIC REKLAMACJI A TA PANI PRZYJELA MU REKLAMCJE. A MAŁO MU BO TO TRZEBA WRZUCIC I KRĘCIC GŁUPOTY DLA MNIE JEST TYPOWY PRZYGŁÓ

migacz100
2013-12-15 18:16:18
Ocena: 6(glosow:6)-+
Wiesz nie każdy jest rzeźnikiem.

czacha666_2004
2013-12-15 20:35:52
Ocena: 0(glosow:0)-+
Między rozbieraniem półtusz warto trochę poczytać słownik, choć branżowy "schab" akurat napisany bardzo ładnie:)

robert.mokrz
2013-12-15 21:57:22
Ocena: -2(glosow:2)-+
niestety-nie stety,rozkroi-rozkroji,rzeźnik-rzeżnik-rzeźnik chyba raczej nie masz wiele wspólnego z tym fachem bo je..sz takie byki jak chłopiec w 3klasie

bezpieczna123
2013-12-16 10:27:15
Ocena: 1(glosow:3)-+
u czlowieka ktory zyje z zabijania i cwiartowania ortografia chyba jest najmniejszym problemem.

wioletaguz
2013-12-15 13:18:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

wioletaguz
2013-12-15 13:17:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
...może tam jest jakieś stworzenie, nie wiem co to jest, może jakieś UFO... haha dobre xD

bartezz89
2013-12-15 11:46:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Zubkownik
2013-12-15 10:25:21
Ocena: 2(glosow:2)-+
NIGDY nie kupujcie na stoiskach mięsnych w supermarketach tylko w małych sklepikach mięsnych gdzie dbają o jakość bo renoma to ich reklama i sposób na przeżycie. Nie spodziewajcie się jakości w marketach gdzie za straty w towarze odpowiadają pracownicy. Wcisną każde g***o

Alternatyw
2013-12-15 00:00:09
Ocena: 3(glosow:7)-+
Co za upierdliwy gość. Jak chciał zobaczyć co to jest to mógł od razu iść do sanepidu. Jeżeli chciał odszkodowanie to mógł ich zaskarżyć w sądzie. Chciał zwrot kasy i przeprosiny, więc poszedł do sklepu- szkoda tylko że przy okazji zdecydował się być upierdliwy!!! Fakt-syf brud i wstyd w tym sklepie- ale takiego zachowania też nie pochwalam!

colcio123
2013-12-14 22:44:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
Pierd....lisz po trzy para pietnascie. Co ci ta biedna baba zrobi. Chodzcie dalej do tych zje... supermarketow i zryjcie to genetycznie zmodyfikowane gowno.

Samwise_Gamgee
2013-12-15 02:00:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
a ty gdzie sie zaopatrzasz w genetycznie zmodyfikowane gowno? tylko mnie nie rozśmieszaj że w polskih osiedlowych sklepikach

Samwise_Gamgee
2013-12-15 02:01:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
* polskich

bezpieczna123
2013-12-15 05:17:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
no np. mieso ze zwierzat karmionych soja gmo, ryz uncle ben, zwykly czosnek z chin, i wiekszosc slodyczy z zachodu na bazie cukru gmo. lista gmo w sprzedawanych w polsce jest calkiem spora.

jankesowesny
2013-12-14 22:30:11
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

rafigsx900
2013-12-14 22:20:53
Ocena: 7(glosow:7)-+
Ludzie to jest normalny wrzód,czasem się to zdarza w mięsie,przecież lekarz badając mięso nie bedzie kroił całej świni na plasterki,jeśli sie takie coś zdarzy i się tego nie przetnie to poprostu wykraja się i reszta mięska jest ok.

bibba
2013-12-15 03:01:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dokładnie tak jak piszesz....miałam okazję pracować przy obróbce mięsa....to jest wrzód.

piter783
2013-12-14 22:16:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

aklemas
2013-12-14 22:04:16
Ocena: -164(glosow:164)-+
komentarz usunięty przez moderatora

enteros
2013-12-14 22:03:39
Ocena: -4(glosow:6)-+
można to zgłosić jako antyreklamę dla sklepu, przedstawia to nieprawdę i manipulację.

DRAlkocholek
2013-12-14 21:59:40
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
2013-12-14 22:21:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
ale ropa sie tworzy przy infekcji bakteryjnej, a w takiej ilosci to juz jakjakas gangrena? normalne jest ze sie chore zwierzeta ubija i sprzedaje jako zywnosc? czy moze nie normalne ale czeste?

beerbarrel
2013-12-14 21:46:46
Ocena: 2(glosow:2)-+
i po ch.uja ogladalem prawie 12 minutowy film?po to zeby na koniec oburzony facet powiedzial:dobra ok nie ma sprawy do nastepnego razu?dla mnie wiocha dla niego za to ze nagral film tak na prawde o niczym bo nie wyciagnieto z tego zadnych wnioskow.

cieszejko
2013-12-14 21:27:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
a może to była nowość *Schab z nadzieniem serowym*

natulka1983
2013-12-14 21:12:10
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie musiał rzucac się na żadną promocje. Cała wieprzowina która idzie do tesco jest hodowana w belgii i przechodzi przez rzeżnie "VION" w Holandii. To co znalazł ten pan to mały pikuś w porównaniu z tym co się z tego mięsa wycina w trakcie rozbiórki. SMACZNEGO

szulcik
2013-12-14 21:00:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
oooooooo schabowy z serem ;)

Fabek15
2013-12-14 20:59:12
Ocena: -1(glosow:3)-+
To sa efekty promocji schab po 5zl,poledwica po 8zl,niestety cos za cos.A rak zbiera zniwa i bedzie zbierac dopoki takimi gow...mi beda nas karmic.

Samwise_Gamgee
2013-12-15 02:02:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
w życiu nie widziałam schabu za 5zł

piesekmiejski
2013-12-14 20:57:43
Ocena: 4(glosow:4)-+
gdzie takie imbecyle się rodzą?! skoro ktoś tłumaczy raz, drugi ... dwudziesty... albo żądaj gościu zwrotu gotówki albo po prostu zgłoś sprawę do sanepidu celem przebadania.Nie rozumie takich ludzi

kostek27
2013-12-14 20:42:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
to tylko budn propagande sieia

korki1
2013-12-14 20:37:19
Ocena: 0(glosow:2)-+
Na każdej ubojni jest WIS, Weterynaryjny Inspektor Sanitarny. Zysk, zysk , zysk, dużo , szybko , byle jak. A potem wielkie oburzenie że Czesi wyłapują trefny towar z Polski.

sebastianw1985
2013-12-14 19:36:14
Ocena: 2(glosow:2)-+
Co za kretyn. Jak chce reklamować to niech bierze kase i spierda.a a jak chce wiedzieć co to jest to niech z tym idzie do sanepidu. A ta babka też niepotrzebnie z nim gada. Jak mu oddała kase to powinna zabrać to mięso obrócić się na pięcie i robić dalej swoje.

malgolina
2013-12-14 19:07:28
Ocena: 2(glosow:6)-+
To są te produkty II kategorii w Tesco? ;) Ostatnio czytaliśmy tutaj,że właśnie w Tesco w naszym kraju,kupujemy towar gorszej jakości. Mięso to się kupuje w patronackich sklepach lokalnych rzeźni. Mielone mielą na miejscu z łopatki lub szynki, kiełbasy smakują jak prawdziwa kiełbasa, jak ktoś raz wypróbuje produktów z takich sklepów mięsnych, będzie kupował dobre i sprawdzone.

Nati50
2013-12-15 00:38:20
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

suiCid3R
2013-12-14 19:06:48
Ocena: 0(glosow:2)-+
Tylko mi smaku na schab narobiliście.

mkkm
2013-12-14 18:15:41
Ocena: 5(glosow:5)-+
kupowanie mięsa w takich sklepach to jest wielka głupota. Kiedyś kupiłem białą surową w Auchan i myślałem, że zwymiotuję. Podczas gotowania w wodzie było tyle tłuszczu, że nie wiem czy w maśle jest tyle jego

wdowa20.6
2013-12-14 17:56:11
Ocena: 0(glosow:6)-+
Rzucił sie na promocje to niech teraz ma. w zyciu nie kupiłabym mięsa z takiego sklepu.

Morti92
2013-12-14 18:29:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
Złe podejście - kupuje i płaci za dobry jakościowo produkt a nie "niech ma"!

wdowa20.6
2013-12-14 18:44:43
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie wiedziałam ze na mięsnych w tesco jest cokolwiek dobrego ,,jakościowo'' .

gizmonauta
2013-12-14 17:36:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Vendea
2013-12-14 16:33:04
Ocena: -2(glosow:4)-+
Jedyne co dopowiem jeszcze to to, że Ci ludzie od razu powinni oddać pieniązki za to mięso i po problemie. Widzą paragon, widzą, ze coś jest nie tak. Musza przyjąc ten towar spowrotem!

fekaliator
2013-12-14 16:02:37
Ocena: 3(glosow:3)-+
Dlatego nie kupuję mięa w hipermarketach

adam_kuczynski4
2013-12-14 15:41:29
Ocena: -1(glosow:9)-+
to jest wrzód głąbie!!!!!! tego nie prześwietlisz w mięsie baranie!!!!

arturo38
2013-12-14 15:36:06
Ocena: 2(glosow:8)-+
gostek jest chory to jest zwykly wrzod ktory znajdowal sie w srodku miesa to normalne i to bez roznicy gdzie zostalo kopione sanepid tu nic nie pomoze powinien oddac do sklepu i nie ma tematu

MinT19
2013-12-14 15:24:24
Ocena: 4(glosow:4)-+
co tu narzekać , można od razu zrobić grzybową :D

sedziadread
2013-12-14 15:21:42
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Czupur82
2013-12-14 15:05:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
Doba światłowodó i 4K...a film skonwertowany do 240p. Fuck the logic.

payperday
2013-12-14 14:49:13
Ocena: -2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Molotok
2013-12-14 14:38:11
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

repthile
2013-12-14 14:34:13
Ocena: 7(glosow:9)-+
Potwierdzam, jest to wrzód, którego nie da się wykryć badaniami, zazwyczaj są wykrywane przy rozkrajaniu mięsa lub przy oględzinach (spuchnięte, nienaturalne kształty) mogą znajdować się praktycznie wszędzie w każdym mięśniu świni. Gościu miał pecha, wrzód był centralnie w mięśniu który został sprzedany w całości (karkówka) Dla ciekawskich, śmierdzi to jak cholera :) Osobiście zastanawiałem sie kiedyś nad możliwością takiego przypadku, no i proszę! A co jak by sobie taką karkóweczkę wsadził w całości do piekarnika :) ps. byłem rzeźnikiem

bezpieczna123
2013-12-14 17:10:15
Ocena: 5(glosow:5)-+
czyli praktycznie kupujac karkowke nikt nie ma pewnosci czy nie jest nadziana ropa? obrzydliwe!

niunia_tatusia
2013-12-14 22:51:41
Ocena: 0(glosow:0)-+
Potwierdzam i ja.Norma-nic nadzwyczajnego.Żadne promocje i przeceny tu nie graja roli.Żadne kategorie mięsa(to zupełnie inna bajka-mięso niższej kategorii również musi być świeże). Wrzód czy tam ropień(jak zwał tak zwał) może znaleźć się gdziekolwiek i niekoniecznie musi być wykryty przed sprzedażą.Koleś kupił mięcho w kawałku.Pech chciał.....Swoją droga-fuj i ble,ale schabowego bym zjadła ;-)

bezpieczna123
2013-12-15 12:12:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie mam doswiadczenia w kupowaniu miesa w pl, wiec zapytam teoretyczie rzeznikow:czy mozliwe ze jest ze jesli duza liczba osob pracujacych przy obrobce miesa widzi jako normalne tego typu przypadki ktore dla zwyklego klienta sa obrzydliwe i szkoujace, to czy przy takim podejsciu istnieje szansa ze z rzezni wychodzi wiecej takich niespodzianek bo na przyklad dla rzeznika to normalka i zdziwi go taka reklamacja?

jw12
2013-12-14 14:09:22
Ocena: 3(glosow:7)-+
ja w tym shicie oprócz pieluch dla dziecka nie kupuję nic! drogo , przeterminowane produkty i zawsze jakaś mina! ja nie kupuję w tesco!!

molesuaw
2013-12-14 13:08:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

molesuaw
2013-12-14 13:06:45
Ocena: -2(glosow:8)-+
Czego się spodziewać po produktach w Tesco? Zwykły wyciskacz kasy, po najmniejszej linii oporu, potężny moloch, zbyt duży by był skutecznie kontrolowany, do tego nie płacący podatków, bo na ulgach... zamiast kupować taki chłam, polecam przejść się do rzeźnika - kupić coś co chociaż koło prawdziwego mięsa leżało... do tego kasy samoobsługowe! Jeszcze gdy stoi taka i można z 2-3 produktami szybko przejść do płacenia to w porządku. Ale jeśli kierowniczka zmiany goni do samoobsługowych ludzi z wózkami pełnymi zakupów to jest to brak szacunku dla klienta i polityka firmy działająca na szkodę pracow

waldi707
2013-12-14 12:50:27
Ocena: -3(glosow:13)-+
co za koles :D takie mieso mozna kupic w kazdym sklepie a sklep nie ma pojecia co dostaje :D

b.pieczarka
2013-12-14 12:41:48
Ocena: 6(glosow:12)-+
Co za debil! I na h..j drąży temat, sam nie wie czego chce... Powinien jechać do sanepidu a jak mu się nie chce niech bierze siano i więcej tam nie kupuje tylko jedzie z powrotem na swoją wioskę oddaloną o 50 km i kupi u jakiegoś miejscowego rzeźnika na pewno będzie lepszej jakości niż ze śmierdzącego Tesco i jeszcze mu mało i mówi do następnego razu... O_o Żal!

adolf206
2013-12-14 12:25:49
Ocena: -4(glosow:8)-+
kupuje schab za pol ceny a pozniej zdziwienie.ja osobiscie sporadycznie kupuje w marketach typu tesco a jesli juz tam jestem to tylko kupuje firmowe produkty. wedlug mnie jedzenie to ostatnia rzecz na ktorej mozna oszczedzac, osobiscie jesli musialbym wybierac to wolalbym zalozyc stare sparciale ubranie niz kupic pseudojedzenie typu wyprodukowano dla biedronka

C2ShadowMan
2013-12-14 15:54:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Patrysss12
2013-12-14 12:20:54
Ocena: -4(glosow:8)-+
To co Ty człowieku nie widzisz co kupujesz :D?? a potem marudzisz na wiocha.pl ze stare mieso sprzedaja :) to otworz oczy na zakupach i nie bedziesz sie musiał denerwowac :P

Patrysss12
2013-12-14 12:19:23
Ocena: 0(glosow:4)-+
To co Ty człowieku nie widzisz co kupujesz :D?? a potem marudzisz na wiocha.pl ze stare mieso sprzedaja :) to otworz oczy na zakupach i nie bedziesz sie musiał denerwowac :P

renia161
2013-12-14 12:11:02
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
2013-12-14 17:03:06
Ocena: 2(glosow:2)-+
czytam co pisze i jesli nie wszystkie ida na badania to moze te ktore wygladaja na chore chociaz? zastanawiam sie jak wygladaja badania polegaja na ogladaniu swini z zewnatrz? przeciez taki ropien to jakas konkretna choroba, swinia moze lezy i sie nie rusza, moze ma problemy z chodzeniem, moze bakteria jest we krwi. czlowiek jak chory to tez wszystko w srodku a jednak jest do zbadania. czy definicja badania nie okresla szukania czegos co golym okiem nie widac?tak na zdrowy rozum?

niunia_tatusia
2013-12-14 23:00:34
Ocena: 0(glosow:0)-+
bezpieczna123....renia 161 ma rację.Koleś chciał schab w całości a nie w plasterkach.Wyobrażasz sobie może w jaki sposób zbadać każdy schabik,szynkę czy karkówkę, która ma być w całości a nie zmielona lub pokrojona na jakieś gulaszowe? cała świnka była zdrowa.Ropień to żadna nadzwyczajna nowość a badanie,któremu jest poddawana partia mięsa to na bank nie jest to OB czy CRP ;-)

bezpieczna123
2013-12-14 23:24:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
ja sie pytam bo nie wiem jak to dziala,totez dzieki za info. mnie problem nie dotyczy bo ja miesa nie jem, ale ciekawa jestem jak to dziala. jak widac nie dziala w ogole. wiem ze nie da sie zbadac kazdego cm miesa martwego ale myslalam ze moze taki ropien daje jakies objawy u zywego zwierzecia. kurcze, co jak co ale zjesc to ja potrafie i uwielbiam, i patrzac na ten filmik dziwie sie ludziom ze ryzykuja takie niespodzianki. bleeeee

darorl
2013-12-14 12:00:02
Ocena: 7(glosow:7)-+
temu z ochrony dać zjeść za to ze się wpieprza w nie swoje sprawy...

Morfii
2013-12-14 14:02:52
Ocena: 3(glosow:3)-+
bo na ochronę takich sklepów biorą samych tępaków

bezpieczna123
2013-12-14 11:42:25
Ocena: 3(glosow:5)-+
a pozniej opinie ze wegetarianie sa nienormalni hehe a ciekawe ilu z oburzonych zjada te ropnie zmielone w kielbasach i innych mielonkach nawet nie wiedzac?

kawalrafala
2013-12-14 18:53:28
Ocena: -4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bezpieczna123
2013-12-14 21:28:37
Ocena: 0(glosow:2)-+
nie podjadamy zwierzetom jedzenia, sami dla siebie produkujemy:) jeszcze zadne zwierze nie zdechlo przez wegetarian a przez miesozernych i owszem, choc to na filmiku to akuratnie wyglada jakby padlo z choroby. a kto zdrowo myslacy je jeszcze chleb? prawdziwy chleb to moja babcia piekla i dzis juz takiego sie nie dostanie, a to co w sklepach to zwykla kwasna glina do zapychania kiszek. Tradycja jedzenia chleba przetrwala w polsce ale chleba prawdziwego jak na lekarstwo. Ja tam chleba nie jem i nie choruje.

kawalrafala
2013-12-15 00:31:45
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Samwise_Gamgee
2013-12-15 02:10:22
Ocena: -2(glosow:2)-+
mam to gdzieś, a wegetarian jeszcze głębiej o ile nie wpier..ją sie do tego co jem, to g.wno mnie obchodzą i co żrą

bezpieczna123
2013-12-15 05:30:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
hehe glupiutki czlowieczku,naprawde masz problem ze owrzozonego syfu nie jem? nastepny madry co to mysli ze jest lepszy bo zre co mu markety i reklamy kaza a nie co zdrowe:)jaki arab bedzie mnie kwasem czestowac wez sie zastanow hehhehe bo co bo jem warzywa i owoce? wiesz ze masz glupie argumenty i dalej je piszesz bo na sile chcesz cos pokazac?mam racje nie jedzac miesa i mi z jakimis lasami i arabami nie wyskakuj. po co sie wtracasz w to co u mnie na talerzu, a czy ja ci bronie jesc padline, a zryj,raka takim nie zaluje.

bezpieczna123
2013-12-15 05:39:33
Ocena: 1(glosow:1)-+
zaden wege nie wtraca sie do tego co masz na talezu, to ze ktos nie je miesa to nie znaczy ze innym broni, ba jeszcze swoja statystyczna porcje oddaje! jak to ludzie nie cierpia jak sie robi cos inaczej nawet jesli jest to zdrowe, najwazniejesze to zrec syf rowno ze wszystkimi i zdychac jak wszyscy i przed szereg sie nie wychylac. i kto powiedzial ze ja miesa nie jem bo zwierzatka kocham? nie jem miesa bo siebie kocham i nie chce chorowac, i od 5 lat nie mialam nawet kataru.a ty patrzysz na taki filmik i szlag cie trafia ze ja takiego syfu nigdy nie kupie?

grigore
2013-12-15 06:01:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
proso jak araby? to kasza jaglana jest jakims egzotycznymm produktem w polsce z dalekich krajow arabskich? dobre hehe

dagmik
2013-12-15 09:11:35
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
2013-12-15 12:07:11
Ocena: 1(glosow:1)-+
ah dagmik, bo wszyscy mowia "badz soba" ale nie daj boze rob lub mysl inaczej niz wszyscy. trudno oczekiwac ze czlowiek ktory atakuje drugiego za to ze chce byc zdrowy, bedzie kochac zwierzeta. szacun za poglady i praktykowanie ich, ja jem zdrowo z bardzo egoistycznych powodow, dla zdrowia i super samopoczucia ktorych mi brakowalo gdy jadlam mieso. a ktos w tym widzi uklon w strone islamu, to ja juz nie nadazam i nawet nie probuje. widocznie dbanie o zdrowie czy srodowisko jest nie do ogarniecia dla niektorych.

kawalrafala
2013-12-15 18:17:14
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bezpieczna123
2013-12-15 20:33:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
a jak mam brac jesli nie doslownie?sam nie wiesz co chcesz powiedziec, maka zgnila, zwierzeta, proso, araby, chleb, sam nie wiesz co powiedziec. nie bronie arabow,jako takich uwazam za lekko ograniczonych intelektualnie i nie widze w nich jak wiekszosc wiochowiczow, zdobywcow polski, europy i swiata, bo sa tylko biednymi imigrantami bez pomyslu na cokolwiek, a islam jako religia nie daje im supermocy do zdobycia swiata, wrecz przeciwnie troche im intelekt gasi.Nie zachwycam sie nimi jak wiekszosc, nie mysle o nich gdy rozmawiam o jedzeniu, wlasciewie wcale o nich nie mysle bo nie musze.

bezpieczna123
2013-12-15 20:42:21
Ocena: 1(glosow:1)-+
i gdzie ty widzisz zwiazek miedzy tym ze ja miesa nie jem a tym co o arabach mysle to ja nie wiem, cos na sile naciagasz zeby sie doczepic. kiepska proba.myslisz czasem o czyms innym niz arabowie? hehehe ja tylko chcialam powiedziec ze kazdy co je mieso ryzykuje ze takie ropnie zjada w mielonkach i kielbasach bo tam nie widac, a wegetarianom nie groza takie niespodzianki, a ty zaraz proso,podkradnie zwierzetom jedzenia i araby. to dopiero mozg!

kawalrafala
2013-12-15 23:33:07
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

grigore
2013-12-16 00:11:55
Ocena: 1(glosow:1)-+
heehehehehhe dobre dobre proso zgasilo ropien:) Pop corn mi sie konczy kurde

bezpieczna123
2013-12-16 00:26:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
jaki temat? ty sam nie wiesz co chcesz powiedziec,i gubisz sie. ja mysle samodzielnie a ty gdzies uslyszales jakies gotowce myslowe i probujesz je powtarzac ale cos ci sie slogany mieszaja i efekt widac. zadna twoja wypowiedz nie ma zadnego sensu a wszystkie razem zebrane to juz w ogole. bez sensu dyskusja bo nie mam pojecia o co ci chodzi skoro sam sie nie umiesz okreslic a to co piszesz nie nalezy brac doslownie, tylko jako co? poezja?heheh kiepskie rymy. zegnam idz szukac zaczepek gdzie indziej. smacznego grigore:)

sandalo
2013-12-14 11:35:41
Ocena: 3(glosow:3)-+
Mieso w tym sklepie to tragedia. Wrzuccie to na patelke, troche oleju, odpowiednia temperatura i wszystko zaczyna wyplywac. Ja juz dawno skonczylem z tym miesem. Nie mam zamiaru swiecic w nocy.

kamilf.84
2013-12-14 11:30:43
Ocena: 8(glosow:10)-+
koledzy jestem rzeźnikiem z zawodu i wiem co to jest... jest to wrzód w mięśniu którego często nie widać gołym okiem. wiele razy spotkałem się z tym podczas rozbioru kiedy po nadcięciu mypłynał ropien! taki kawałek mięsa napewno nie nadaję się do spożycia ale można do takiej sprawy podejść inaczej. zwrot gotówki lub wymiana towaru . napewno gościu będzie miał uraz do mięsa ale mu kiedys minie

bezpieczna123
2013-12-14 11:39:22
Ocena: 1(glosow:5)-+
ale czy przy badaniu swini przed ubojem nie da sie tego wykryc? jak sie bada swinie w rzezniach? kaze sie wystawic jezyk i powiedziec aaa? cos tak duzego chyba jest do wykrycia?

niunia_tatusia
2013-12-14 23:06:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
szyderca-na bank nie pobiera się krewki kazdej śwince wyliczając granicę dla infekcji/stanu zapalnego ;-) Zwykły wrzód-jak masz i Ciebie boli, to wiesz,że masz a świnka jak ma powiedzieć? no a na poważnie- takiego wrzoda trudno wykryć.Zanim zdąży urosnąć do rozmiarów,które zdeformują mięsień najczęściej już pęka ;-) Żadne rzeźnik ani weterynarz tego nie wykryje,póki się na to nie natknie.

bezpieczna123
2013-12-14 23:32:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
a juz myslalam ze mi bardziej miesa obrzydzic nie mozna, a jednak:) ale to dobrze, na zdrowie mi wyjdzie:)ciekawe co jeszcze w takich rzezniach sie kryje:)

C2ShadowMan
2013-12-14 11:28:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

C2ShadowMan
2013-12-14 11:21:29
Ocena: -1(glosow:1)-+
Wygląda jak strawione od środka przez kwas np. Harpic

E1000000
2013-12-14 11:02:32
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

neo86
2013-12-14 11:24:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co?! Masz chory umysł... lecz się radze Ci dobrze!

astaii
2013-12-14 10:57:45
Ocena: 8(glosow:14)-+
Nie wiem jak Was,ale mnie ten typ wkur.wił. Takie coś w każdym sklepie może się przytrafić,przecież nikt nie siedzi w każdym kawałku mięsa (lub innym produkcie spożywczym),wyobrażacie sobie pracę weterynarza badającego każdy centymetr zwierzęcego mięsa? Chyba nie bardzo,nim by te mięso dotarło do sklepu to już do niczego by się nie nadawało

AnkaLP
2013-12-14 11:31:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
Masz rację, nadpsute mięso może sie trafić...ale najpierw lepiej się dowiedzieć jaką chemię pakują w to mięso, żeby było cięższe...

Morfii
2013-12-14 14:07:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
przecież każde pożywienie przechodzi atest UE i ktoś za to grube pieniądze bierze i ta chemia w tym jest dopuszczalna przez UE... gorsze są opryski

bezpieczna123
2013-12-14 17:14:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
no a tych opryskow w miesie wiecej niz na roslinach bo zwierzeta karmione paszami z takich pryskanych roslin kumuluja to w swoim tluszczu i jest tego kilkanascie razy wieksze stezenie niz na roslinach.

Szczena75
2013-12-14 10:55:46
Ocena: 7(glosow:7)-+
Dostal gotowe devolay:)

mcgregor116
2013-12-14 10:38:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
przeciętnego polaka nie stac na zakupy w osiedlowym sklepie,kieruje sie zaartościa portfela a nie smakiem i jakościa,a juz na pewno ma w głębokim poważaniu kogo tym sponsoruje. Z pretenjami do warszawy na wiejską prosze

bezpieczna123
2013-12-14 11:48:21
Ocena: -1(glosow:3)-+
czyli co sie mowi przy jedzeniu, zamiast "mmmm jakie pyszne" to "mmm jakie tanie!" jesli nie o smak to o co innego moze chodzic w jedzeniu?

rzyletka
2013-12-14 13:12:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
@bezpieczna123 chodzi o przeżycie, bo żeby żyć trzeba jeść. Niestety...

bezpieczna123
2013-12-14 17:06:13
Ocena: 0(glosow:2)-+
zeby zyc trzeba jesc konkretne skladniki a nie wszystko jedno co, tak to zdrowiej papier toaletowy jesc bo przynjamniej mniej rakotworczych zwiazkow i pelno blonnika. smak zawsze idzie w parze ze skladem, jesli jest jedzenie czyste i zdrowe to i samku nie brak.

Samwise_Gamgee
2013-12-15 02:15:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
tak jakby w osiedlowym sklepie było lepsze pff

tlenowygonzo
2013-12-14 10:34:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ropień

bezpieczna123
2013-12-14 10:27:00
Ocena: 0(glosow:6)-+
a ludzie i tak to kupia i zjedza i beda sie cieszyc ze tanio bylo, co tam rak jelita...teraz przed swietami sklepy masowo beda sie pozbywac odpadkow bo kazdy bedzie szukac "okazji"

davidstar
2013-12-14 10:26:08
Ocena: 1(glosow:13)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
2013-12-14 10:48:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

misiek2004
2013-12-14 11:04:09
Ocena: 6(glosow:8)-+
Jestem pewna, że Jan Kowalski z chęcią kupiłby wszystko, czego potrzebuje w osiedlowym sklepie na rogu, a nie jeździł x kilometrów dalej do supermarketu. Jak myślisz, czemu tego nie robi? Bo nie ma kasy! W Biedrze, czy Lidlu masz cały koszyk żarcia w cenie kilku podstawowych produktów w sklepie osiedlowym. Z pretensjami nie do konsumenta, tylko do polityków, którzy do tego doprowadzili.

davidstar
2013-12-14 11:19:10
Ocena: -2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
2013-12-14 11:35:34
Ocena: 1(glosow:1)-+
do czego to doszlo, ze ja sie z davidem zgodze...80 procent tego co jest na polkach sklepowych to nie jest jedzenie, a cos co wyglada na jedzenie, a tak naprawde truje. jaki sens isc na zakupy po jedzenie a wydac kase na cos co nim nie jest? na niczym tak sie nie oszczedza jak na jedzeniu, na wszystko inne mozna wydac wiecej bo wiadomo ze wyzsza cena znaczy jakosc ale jesli chodzi o jedzenie czyli podstawa bytu to jakos szkoda wszystkim? gdzie tu logika? co oszczedzisz na jedzenieu to na lekarza wydasz.

Youpidou
2013-12-14 11:39:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Co za różnica w jakim sklepie się kupi, jak towar może być taki sam (patrząć nawet na skład produktu). Rzadko tak bywa, że w osiedlowym sklepie (nie żabka, małpka itp.) ale jednogo właściciela nie objęte jakąś znaną marka można znaleźć "swojskie" produkty raz, bądź kilka razy na miesiąc towar prosto ze wsi a nie z jakieś tfu fermy. Życzę powodzenia w znalezieniu takiego "swoiskego sklepu", bo jest wypierane przez te "markowe".

Morfii
2013-12-14 11:42:42
Ocena: 2(glosow:2)-+
misiek tylko co jest prawdziwym żarciem w supermarketach w większości to one zrujnowały gospodarkę Polski bo po co uprawiać i produkować jak można właśnie tanie alla mięso kupić w supermarkecie lepiej dać zarobić żabojadom

bezpieczna123
2013-12-14 11:46:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
nie wiem jak jest w polsce teraz ale w moim kraju sa targi farmerskie gdzie mozna pojsc co sobote i kupic sery, pieczywo,miesa, warzywa, miod,"jaja prosto od chlopa", i wszystkie maja certyfikaty ze sa organiczne. w polsce wiem ze dawniej takie targi byly, moze teraz juz nie ma, albo produkty po prostu nie wygoadaja tak ladnie jak z marketu, bo w szary papier pakowane a nie w kolorowe zlotka.

davidstar
2013-12-14 11:56:28
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

renia161
2013-12-14 12:14:54
Ocena: 4(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
2013-12-14 17:25:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
mozna robic tak jak renia161 mowi,rolnik zarobi i klient dostanie cos pewniejszego a market nie sprzeda i promuje sie zdrowe i naturalne zrodla jedzenia, albo wcale. Ja wybralam wcale bo najwyzej mi sie zgnile jablko trafi:) a jak chce to moge wszystko miec organiczne wiec mam wybor. w miesie takiego wyboru nie ma, bo jest bardzo slaby dostep do miesa organicznego.

pawel1710
2013-12-15 01:37:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Samwise_Gamgee
2013-12-15 02:19:46
Ocena: 0(glosow:0)-+
oczywiscie że nie będe kupować w osiedlowych sklepikach bo ten sam syf, a pazerny polaczek byznesmen za dyche jeszcze mnie orżnie na każdym produkcie i poleci do HIPERMARKETU po towar

liniana20
2013-12-11 23:11:35
Ocena: -3(glosow:3)-+
Norma i standard w supermarketach. A swoją drogą to jak można kupować mięso, wędliny w supermarketach ? Rozumiem jeszcze zapakowane hermetycznie, ale na tych pseudo stoiskach ? Ble ble ble :/

pawel1710
2013-12-13 01:43:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

qbikospiteros
2013-12-13 23:29:31
Ocena: 2(glosow:4)-+
Nie wiem kolego czy wiesz, ale wędliny paczkowane to te które najpierw były jako luz i dopiero po odświeżeniu, są pakowane:-)

qbikospiteros
2013-12-11 23:08:02
Ocena: 64(glosow:78)-+
Koleszka źle podszedł do tematu. Zamiast szarpac sie z jakąś pseudo kierownik i ochroniarzem powinien iść z tym do sanepidu i zgłosić oficjalnie.

yoyyoy1605
2013-12-12 10:50:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
otóż to tym bardziej ze teraz tak naprawdę nic nie załatwił no może oprócz nagłośnienia tematu w internecie

ksieciunio
2013-12-14 15:26:44
Ocena: 0(glosow:2)-+
Koleżka w ogóle nie zna się na przepisach i zachowuje się jak głąb. Jak przedmówcy mówili "złe podejście do sprawy"

Vendea
2013-12-14 16:29:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
Sanepid nie weźmie od Ciebie takiego mięsa. Z jednej strony rozumiem z drugiej też nie. Udowodnij, że mięso, które zaniesiesz jest mięsem kupionym w danym punkcie. Udowodnij, że to na prawdę jest to mięso na które masz wystawiony paragon. Otóż nie da się tego zrobić. Sanepid sam skontroluje sklep i tylko wtedy może stwierdzić nieprawidłowości. Może sprawdzić inne mięso lub wędline z danej serii. Ciebie z takim mięsem nikt nie wysłucha bo nie masz żadnego potwierdzenia, że nie trzymałeś takiego mięsa w nieprawidłowych warunkach.

mirolek
2013-12-11 22:57:21
Ocena: 2(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Czapki z głów! Bardzo mądra i szczera mowa.
  •  Same quot;komplementy" dla pRezydenta Dudy...
  •  Eliza Michalik, jeńców nie bierze.
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0