Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Kto zna, lub wie jak się nazywają proszę o kontakt na youtube.
Morfix44  13-12-12, 22:38 Zgłoś
+ 302 -
Dodano: 2013-12-12, 22:38:08   przez: Morfix44
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 302  Zgłoś nadużycie
87
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jedyne media, które nie kłamią
  •  Gratulujemy Sylwii rozumu.
  •  Rozmowa o pracę
  •  Nietoperze
Ukryj komentarze(78)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Ifrit00
    Ocena: 89 (glosow:101)
2013-12-12 23:59:50
takie coś tylko dać do telewizji. Niech pokarzą ich ryje w całej Polsce

XaNer407
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-04 01:42:05
Hah Idioci twarze wida? bez problemu na monitoringu

zambor
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-12-17 15:48:11
W takim sklepie nie powinna pracować jedna osoba, tylko co najmniej dwie, wtedy łatwiej można by było zapobiec takim sytuacją.

ozix88
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-17 19:36:52
Pomysl co piszesz... Zatrudnia 2 osoby i pensje podziela po polowie?

kaktus83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-17 13:00:45
komentarz usunięty przez moderatora

malegal
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-16 20:12:48
A biedna babcia musi pracować 8 godzin. Ścierwa.

payet7
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-12-16 18:28:45
takich policja nie szuka nie łapie lepiej statystyki poprawiać na kierowcach którzy przekroczą 30 na godz

ogarnijto
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-12-16 16:09:41
Widać po takich cwanych japach,że coś kombinują. A taka starsza pani niczemu nie jest winna, i pewnie gdyby wiedziała i coś do nich powiedziała to jeszcze sama by dodatkowo była poszkodowana.

mapidu
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-12-16 14:44:32
Najprawdopodobniej jest jeszcze trzeci osobnik zamieszany w całą sprawę, który stoi na zewnątrz - myślę, że to do niego/niej dzwoni typek w czapce, upewniając się, że nikt nie zbliża się do sklepu. Co za gnoje...

mysiull
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-12-16 11:37:30
DOBRZE WIDAĆ DO TV PROSZĘ WYSŁAĆ - NIECH POKAŻĄ TYCH PADALCÓW

krawcraf
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-16 10:17:44
Brak piony dla twoich starych, ze Cie nie wyskrobali...

Sirius93
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-12-16 08:20:42
jakby wprowadzić jako kare ucięcie dłoni to za 2 lata nikt by sie nie połasił nawet na gume do żucia...

przestan
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-16 00:56:13
ręce ucinać!

payperday
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-12-16 00:38:51
komentarz usunięty przez użytkownika

mateusz1980
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-12-15 22:25:25
MORDY takich cwaniaków powinno się publikować w necie, tv aż do skutku.....A po złapaniu łapy upier..lić w łokciach

DanW
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-15 22:16:17
Pani Ewo, koniecznie trzeba twarze pokazać!

SzalonyMagazynier
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-12-15 18:34:36
Popieram sposób walki z takimi ludźmi. Publikować w internecie, gazetach, gdzie się da!

sebols
    Ocena: -25 (glosow:31)
2013-12-15 17:08:27
Ale ją w bambuko zrobili hehe

wojti.olsztyn
    Ocena: 9 (glosow:9)
2013-12-15 17:52:54
śmierdziele tacy jak ty hehe

MINTOR
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-12-15 21:14:25
sebols jedzie patologią.

agiii26
    Ocena: 16 (glosow:20)
2013-12-15 16:24:24
a mnie w podobny sposób okradli, tak samo odwrócili uwagę i zabrali kasę, qrwy jedne! Żal tylko tej biednej Pani, wątpię że ich znajdą.

Knot220
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-12-15 20:10:37
A ja nie wątpie poniewaz duzo już było takich spraw jak dzięki internetowi same osoby bojące się linczu zgłaszały jak np ten z BMW

shark7
    Ocena: 14 (glosow:18)
2013-12-15 15:45:54
W ogrodach chwasty się wyrywa a takim złodziejskim chwastom powinni przynajmniej dłoń ucinać.Z czasem złodziejstwo bardzo by się zmniejszyło, no ale jak im funduje się komfortowe warunki w więzieniach to trudno oczekiwać wielkiego strachu przed taką karą.

Medrzec_Pr0
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-12-15 15:41:56
Cwani złodzieje ale i tak tusk, rostowski i spółka plują im w twarz

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-12-15 15:16:24
Takich powinno sie lać pała z gwoździem prosto w głowe jedyna nalezyta kara!

jacek.jacek
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-12-15 15:03:52
takim obszczymurą obcinać należy jaja z przyrodzeniem

ogarnijto
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-16 16:04:19
chyba dłonie.

cozabzdet
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-12-15 14:37:58
50 batów na gołe plecy + wyrównanie strat. Blizny do końca życia, spokój z zapędami złodziejskimi na zawsze. Resocjalizacja i pełne przywrócenie przestępcy do życia w społeczeństwie.

Ferencyvoros
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-15 14:06:10
komentarz usunięty przez użytkownika

digidong123
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-12-15 13:59:12
odnalezc i przerobic to na karme dla lisow bo tylko powietrze zatruwaja scierwa

komixxer.z.cs
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-15 13:08:15
komentarz usunięty przez użytkownika

r4ggz
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-12-15 12:49:09
witam, co to za nuta w tle ???

ogarnijto
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-16 16:05:38
Wciskaj replay to będziesz słuchał ją non stop.

szyps
    Ocena: 14 (glosow:14)
2013-12-15 11:49:26
Je*ane ścierwo. Do roboty nie chce się pójść ale na wódę trzeba kasę skołować.

archiequatro
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-12-15 11:39:07
Mozna bylo podklad muzyczny zrobic uniwersalny,dla wszystkich ludzi.Wiecej odbiorcow by bylo.

jamez
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-12-15 12:25:48
a co z tym jest nie tak ?

komixxer.z.cs
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-15 13:06:55
komentarz usunięty przez użytkownika

archiequatro
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-12-15 15:30:48
Nie jest relaksujacy ?

jamez
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-12-15 17:25:20
no tak zapomniałem o disco polo to taka uniwersalna muzyka

Onczao
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-12-15 11:26:36
Opublikować mordy w mediach krajowych, lokalnych i przy wejściu do sklepu. Szybko się znajdą. Ogólnie jestem za ucinaniem swędzących łap, ale zrezygnuję z tego pod warunkiem, że mordy będą wystawiane na widok publiczny, a kary wystarczająco surowe, żeby nie chciało się kraść po raz drugi.

teka83
    Ocena: -33 (glosow:35)
2013-12-15 11:21:04
niewiem co ukradli bo jakosc nagrania jakby baba to lodowka nagrywala. ch*j widac ale powiem ze jezeli to byla kasa to sprzedawczyni jest niezle pierd*ta ze tam kase trzymala

sebkop
    Ocena: -8 (glosow:10)
2013-12-15 13:13:45
Często tak jest, że panie, a raczej właścicielki, współwłaścicielki sklepików rodzinnych często kasę trzymają w pudełkach pod ladą, takie małe szwindle, żeby płacić mniejsze podatki, więc nie jest to głupota. Złodzieje o tym wiedzą, wpadną raz czy dwa, ustalą miejsce schowka i po ptakach. Jeden lub dwóch odciąga uwagę sprzedawczyni, a jeden bierze łatwą kasę.

xkobra
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-12-15 13:31:28
a ty najwyrazniej ogladales na kuchence gazowej skoro nie widziales

MAKACAKA
    Ocena: 8 (glosow:8)
2013-12-15 14:03:29
wyjdz z lodowki to moze obraz Ci sie wyostrzy

teka83
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-15 23:44:09
a no to jak chowaja kasiorke przed Urzedem Skarbowym to zlodziej okradl zlodzieja:) to po raz a po dwa pytanie do xkobra CO TO JEST KUCHENKA GAZOWA?? takie rzeczy to za poprzedniego ustroju chyba ludzie jeszcze mieli czy dalej takie zacofanie?

astaii
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-12-15 11:12:08
Niech ktoś z tego miasta wrzuci to na "fejsa" a moment się odnajdą

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-15 15:17:55
dOBRY pomysł !

faille
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-15 19:07:34
Przecież sam możesz to sobie wrzucić na FB !

Onczao
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-16 03:31:55
A ja myślę, że oni nie są z tego miasta. Na portalu lokalnym wrzucili ich zdjęcia, ale chyba nikt ich nie rozpoznał. Może byli przejazdem. Dlatego media ogólnokrajowe powinny się za to wziąć. W takich przypadkach nie powinno być żadnej ochrony wizerunku.

ogarnijto
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-12-16 16:17:44
Gdyby byli z tego miasta, gdzie doszło do kradzieży, to szybko by ich znalezli. A wygląda to na dobrze zaplanowane, jak pisze Onczao możliwe, że są przejazdem i trudniej będzie ich odszukać, ale co nie zmienia faktu, że publikowanie tego filmu wszędzie gdzie się da, pomoże by nie trwało to długo, a szybko ich znalezli.

astaii
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-12-15 11:09:39
Nie żal im tej Babuni,pewnie się tym całym zajsciem nieźle potem przejeła

martin987
    Ocena: 16 (glosow:16)
2013-12-15 11:05:39
Nie wyobrazam sobie jakim skonczonym kretynem trzeba byc zeby z nie-zakryta morda rabowac sklep w ktorym sa kamery

stan1998
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-12-15 13:19:30
Idiotów nie brakuje ...Powinni być rozstrzelani przed sklepem dla przestrogi dla innych

Zbowidowiec
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-12-15 10:36:00
Podzielną uwagę ma jak Napoleon. Gada i kradnie jednocześnie. A ten co odwraca uwagę też dobry musi w swoim złodziejskim fachu.

WyrwiDup
    Ocena: -56 (glosow:62)
2013-12-15 10:33:44
hehe chlopaki dali rade :D piona dla nich

zrytymis
    Ocena: 8 (glosow:14)
2013-12-15 13:58:04
ty pedale pewnie jestes kolezka po fachu piona dla nich to ale w pierdlu frajerze

WyrwiDup
    Ocena: -11 (glosow:13)
2013-12-15 15:08:38
ssij mi hoya xd jak do mnie mowisz

zrytymis
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-16 11:57:29
komentarz usunięty przez moderatora

thebil
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-16 12:05:55
marzysz żeby ci ktoś possał, hmmm jak nic gey

zrytymis
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-12-16 12:06:19
jezeli chcesz miec ssanego to do kolegow sie zwroc tutaj jest zakaz pedalowania i wal sie na ryj trolu

WyrwiDup
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-12-16 12:33:12
ene due rike fake dzis wyp**dole zrytmis w sr**ake xd

ogarnijto
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-16 16:19:18
Wyrwidupie, wez psychotropy i potem pisz :]

zrytymis
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-16 16:41:24
widze ze wyrwidup wyrywa dupy ale facetow hehe trolu spedalony

WyrwiDup
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-12-16 16:54:03
ogarnij to hmm dobra su*cz z ciebie:D daj du*py:P

fantazyyja123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-07 23:57:42
haha...trolling Ci wyszedł jak zawsze bejb :D

marcin1975rm
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-12-15 10:30:36
Pewnie gnoje teraz zgłoszą się sami na policję i powiedzą, że wcale nie chcieli, tylko tak jakoś niechcący...

mk82
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-13 07:48:47
Trzeba być naprawdę prawdziwym chu**m.

leszkowaty
    Ocena: 26 (glosow:30)
2013-12-13 00:43:11
ciekawe kiedy bidulki zaczną jęczeć żeby usunąć ten film z internetu. Lapy bym ku rwom połamał, tak samo tym co okradają staruszków (na wnuczka i temu podobne)

maximax
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-12-13 00:30:26
komentarz usunięty przez użytkownika

kias
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-12-13 10:59:14
popieram

pawel1304
    Ocena: 14 (glosow:18)
2013-12-15 10:31:49
Pożądny złodziej?? Każdy złodziej to śmieć i ku..a.

sebek4x4
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-12-15 10:54:21
wiesz mistrzu znam takiego bohaterskiego jednego złodzieja idealnie pasuje do twojego prostego opisu to ZUS .

maximax
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-15 11:50:33
komentarz usunięty przez użytkownika

Ifrit00
    Ocena: 89 (glosow:101)
2013-12-12 23:59:50
takie coś tylko dać do telewizji. Niech pokarzą ich ryje w całej Polsce

payperday
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-16 01:05:58
komentarz usunięty przez użytkownika

radarek84
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-12-12 23:16:59
troche skrocic ten filmik,i powinni pokazywac co godzine we wszytskich wiadomosciach!coz biora przykład z premiera...ot taka moja aluzja.

TheGoral101
    Ocena: -5 (glosow:21)
2013-12-12 22:53:18
Ten jeden to Tusk,a drugi tez Tusk,w sumie dobrze ze jej nie pobili

DirtySanchez1121
    Ocena: -14 (glosow:16)
2013-12-13 03:37:43
minusują Ci co by chcieli żeby jednak dostała...

Vendea
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-15 19:47:23
Co nie? Rownie dobli w dwóch mogli na sile kase wyrwac, a nie bajerowac na niezdecydowanego. Kurde, tak sie konczy jak kase sie w pudelku trzyma. Po co w takim sklepiku tyle gotówki - automatycznie powinno byc to chowane na zaplecze do kasetki jakiejś. Tylko sie proszą o takie coś - zlodziej na nieznany teren nie wejdzie, musieli wczesniej zobaczyc, ze kase tam trzymaja.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500