Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Dzięki postępowemu lewactwu. Ludzie otwórzcie oczy i stawiajcie okupantowi opór.
ex-ogladacz1000  13-12-15, 17:50 Zgłoś
+ 488 -
Dodano: 2013-12-15, 17:50:59   przez: ex-ogladacz1000
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 488  Zgłoś nadużycie
108
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  W temacie
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Kobiety tak mają
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
Ukryj komentarze(164)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
sdiz
    Ocena: 115 (glosow:123)
2013-12-15 19:15:48
To niech spierd...ją do siebie.

FrankEinstein
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-09 21:36:37
Dobrze, że u nas zasiłek to 600zł, więc brud..y do nas nie przyjadą. Wolą Skandynawię, tam im dają wszystko za free

anakooonda
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-25 16:39:17
TO już przechodzi wszelkie pojęcie. Nie podoba się to niech wracają do siebie.

Marek-irl
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-23 00:24:30
komentarz usunięty przez użytkownika

chudy24
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-12-22 17:57:14
A wyp...dalać do siebie i tam wprowadzać Swoje zakazy i nakazy. Oni wymagają aby obcokrajowcy szanowali ich prawa u nich, ale oni naszych już nie szanują i narzucają nam swoje poglądy. Szumowiny jedne!

monsteer
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-22 01:00:33
Ja już nie wiem kto jest głupszy. Angole czy te oszołomy. Rozumiem tolerancja i takie tam rzeczy ale jak mi obcy włazi z buciorami do domu i narzuca swoje widzi mi się to nic tylko bym go wy@#$#!dolił na zbity pysk!!! O co chodzi???Kadafi powiedział, że Islam podbije Europę bez walki i miał rację... niestety.

dawidfasola
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-21 23:04:06
Jak tym tą ku*wa zaraze moment przepedzil. Przydal by sie ktos u wladz ktory by zrobil porzadek z tym na skale europejska!!!

GotoToiletXD
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-21 13:39:33
Słowianie=ostatni bastion

emipunky
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-12-21 12:29:33
Ech racja, niech spadają do siebie i tam niech mają prawo jakie chcą. Ale po cholerę ten opis, że "wkrótce w Polsce"? Gdzie Ty widzisz człowieku, żeby u nas się to rozprzestrzeniało? Do nas nie przyjeżdżają muzułmanie i inni, bo tu są gorsze warunki w Niemczech czy Wlk Brytanii np., więc co by tu mieli robić? Komu mam ten opów stawiać, jak nigdzie nie widzę muzułmanów, a jak już to paru Turków, którzy ze skrajnym islamem nie mają wiele wspólnego.

wiooochatoty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-21 10:43:30
komentarz usunięty przez moderatora

PAKIN
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-21 05:06:13
to samo chciałem napisac :D:D:D

lelek86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-21 01:25:12
komentarz usunięty przez użytkownika

ajkaramba
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-20 22:52:10
komentarz usunięty przez moderatora

natalka63793
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-20 22:24:22
komentarz usunięty przez moderatora

sandwich71
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-12-20 22:14:22
A Tobie to chyba parę lekcji historii uciekło. Zdaje się że Krzyżacy to chyba chrześcijaństwo mieczem krzewili "w imię Boga"

harley81
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-12-20 21:24:27
ja tez "nie moge patrzec jak to zlo sie rozprzestrzenia":)

mr.tick
    Ocena: 16 (glosow:18)
2013-12-20 21:18:05
Ja się tylko zastanawiam ile jeszcze ludzie wytrzymają zanim po prostu wyjdą na ulicę i zrobią z nimi porządek. Przecież to jest tak jakby ktoś przyszedł do was do domu i kazał wam ściany przemalować i szafki poprzestawiać tylko dlatego że on w domu ma inaczej i dlatego ty też tak powinieneś mieć. No przecież te ich roszczenia są chore. Przyjechali do Europy, zostali ugoszczeni i w ogóle nie mają szacunku do gospodarzy, czują się już jak u siebie. Dlatego trzeba z nimi walczyć, postawić się im. Nie można ignorować takich sytuacji.

luntek2020
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-12-20 21:04:30
Każdy kraj ma swoje zasady.. Jeśli im się coś nie podoba to niech wypie*dalają.. Niech se mieszkają ale niech się podporządkują to panujących tam zasad... -_-

sedziadread
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-12-20 21:00:10
islam srislam . smoleńsk k@rwa !

gracha
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-12-20 20:48:59
Wy brudne k+rwy do do mu wupier dalac jak wam sie nie podoba w UK!!!!!!!!!!!!!!!

Melanz89
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-20 20:38:15
Rządzić chcą.. no na pewno! na swoje sio! zaraza.

szulcik
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-12-20 20:35:46
Mam nadzieje ,ze to kolejny gwóżdż do trumny islamskiej hołoty ! Pan Janusz w Polsce nie pozwoli na takie gówno jakie jest we Francji ,Anglii ,Szwecji ,Holandii i innych Państwach Europy.STOP ISLAMIZACJI EUROPY !BAgnet na broń trzeba krwi!

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-12-20 20:43:25
komentarz usunięty przez użytkownika

mingus33
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-12-20 21:01:24
turbanokaust haha!! niezłe. ale masz rację, cienka linia tolerancji kiedyś pierdyknie i sie skonczy dzien dziecka.

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-21 07:58:07
No nie wiem, ja jestem konkretny ,mówie ,badz czynie jezeli cos mnie sie nie podoba.Takze trzeba pamietać ,ze jak wyrżną pół Europy to wtedy zaczną bardziej do naszej polskiej dupy sie dopierać ,bardziej niźli to teraz jest,a jak wiadomo lewicowe oszołomy nie beda nic robić ,wiec na ulicach poleje sie Polska krew ,a władza niczego nie zrobi.

CaliforniaGirl
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-12-21 13:05:37
Davidstar ty też należysz do tych Szwabów, Żabojadów czy Angolów tyle, że na Ciebie mówią : złodziej :, albo "p"olaczek, przedstawicielu białej rasy.

cerber111
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-23 07:44:46
@ davidstar zaskakują mnie Twoje postępy. Miło to widzieć, doskonała taktyka ;D

martin987
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-20 20:32:14
Ja ogolnie pierwszy raz slysze zeby szariat zakazywal sprzedazy czegokolwiek. Rozumiem ze zakaz picia ale co to ma wspolnego ze sprzedaza? Jak dla mnie fake, tym bardziej ze wiekszosc sklepow off-licence w londynie nalezy akurat do hindusow/muzulmanow

martin987
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-20 20:27:34
Malo ktory muzulmanski kraj jest biedny (nie liczac tych w srodkowej afryce) - Niestety wojna prowadzona w imie ropy a tym samym kontrola i graiez tych krajow przez USRael spowodowala masowa emigracje - czemu chyba nie mozna sie dziwic

kazsu
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-20 20:06:42
Mam nadzieję że Anglicy w końcu wezmą się za nich a po za tym zrobią im ograniczenie spotkań z kozami

enteros
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-12-20 20:03:47
"Nie dla islamizacji Europy", bardzo wiarygodne, manipulujące źródło to pierwsza sprawa. Druga sprawa: muzułmanie chcą wprowadzić zakaz w sklepach, gdzie właścicielem są muzułmanie, bo w ich religii zabroniony jest alkohol. Inne sklepy będą normalnie sprzedawały alkohol. Dajecie sobą manipulować, nic dziwnego, 3/4 użytkowników wiocha.pl to gimnazjaliści popierający KNP ;)

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-20 22:11:23
a teraz pomysl co wyrosnie z takich ktorzy o mlodosci tresowani sa do bycia takimi kukielkami, to slepej wiary we wszystko co na plakacie, przyszli wyborcy nam rosna niezdolni do samodzielnego myslenia i sprawdzania faktow, nie daj boze zeby sie postawic wiekszosci nawet jesli nie ma racji.

Ordon
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-12-20 22:19:01
Weź wyceluj czołem w ścianę. Manipulacja ?...jak islamista obcinał głowę żołnierzowi w Londynie to była manipulacja ?, jak zabijano chrześcijan w Syrii to była manipulacja ?, jak żądają szariatu w OBCYM dla siebie kraju nie licząc się z prawem danego kraju to jest cacy ?!. To jest typowe działanie metodycznie, lub jak wolisz - metoda małych kroczków. Zejdź na ziemie z tego kosmosu, bo myślisz się bardziej niż możesz sobie wyobrazić.

dziurek7
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-12-21 07:30:22
Ordon, jak katolik w Norwegii pozabijal w imię Boga to spoko? Zobacz sobie co w Afganistanie robią Amerykańscy żołnierze z cywilami... Wymuszenie szariatu przez garstke fanatyków to taki sam problem jak otwieranie polskich sklepów na sile w Biringham gdzie powoli brakuje tych angielskich - o tym sie nie dowiesz ze swojego YouTube na podstawie którego opierasz wiedzę... Czemu narodzie jesteś taka ciemna masa ze wszystko można Ci wcisnąć byleby zasiąść ziarno nienawiści wsród obywateli...

grigore
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-21 23:02:12
ten w norwegii to nie w imie boga tylko ramach walki z naplywem muslimow. ponad 70 dzieciakow do piachu i zaden muslim nie ucierpial:) ta sie konczy ta sztuczna wojenka z islamem...

cienkarenta
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-12-20 19:49:35
Kolejny powód, dlaczego jestem coraz większym rasistą :)

Rebus364
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-12-20 18:58:49
A my nie możemy żyć wśród ciapaków.Ciapaki na pustynię.

Ukye
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-20 18:46:17
komentarz usunięty przez moderatora

Lupus_OL
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-20 18:24:29
No to się zaczyna. Kolejny krok u nas. Obowiązkowe wprowadzenie nauk koranu do szkół.

memonic1
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-12-20 17:34:32
A sami kozojebcy chlają po ciemku w piwnicy bo tam Allach ich nie widzi zakłamanych szuszfoli.

SZATAN007
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-12-20 17:27:19
ja nie widze problemu niech zakaza zalkiem to angole beda do na jezdzic po gozolka hehe

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-12-20 17:35:49
Biedny: nie zrozumial. Bozia rozumu nie dala.

Rebus364
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-24 20:56:38
Ahmed używający nicka ,,Caelanka''- gdzie twoje kozy?

bezpieczna123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-20 17:19:16
zakazu alkoholu nigdy nie bedzie bo panstwo zarabia na akcyzie i dla zadnej mniejszosci czy wiekszosci sobie od koryta nie odejma.

traffick
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-20 17:16:18
gdzie problem? Oni domagaja sie zeby islamscy wlasciciele sklepow i restauracji nie mogli handlowac alkoholem. Inni moga.

LenaK
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-20 17:20:36
otoz to. Zwlaszcza, ze sklepy off-licence glownie naleza do islamistow.

Nick-T_00
    Ocena: 10 (glosow:14)
2013-12-20 17:15:28
Muzułmanie to najbardziej dziwni ludzie na świecie. Uciekają ze swoich krajów przed biedą i prześladowaniami, następnie starają się doprowadzić państwo, które ich przygarnęło do poziomu państwa, z którego uciekli. Dodatkowo o to, że musieli uciekać ze swojego kraju winią państwa europejskie i USA.

C2ShadowMan
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-20 17:14:41
komentarz usunięty przez użytkownika

crazybread
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-12-20 17:06:32
niech allah spierdallah

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-20 16:59:32
W ogole dziwny ten post, jest napisane ze rzadaja zakazu sprzedazy alkoholu w sklepach w ktore naleza do islmistow. a od kiedy w islamskch sklepach jest alkohol?z tego co wiem to w zadnym nie ma, czy to anglii czy w innym kraju. jakis naciagany "news" zeby pokazac ze oni znowu czegos chca i jak nas to bardzo obchodzi. wg mnie traci fejkiem.

mingus33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-20 21:07:31
w niemczech muzułmanie sprzedają i zażywają wszystko, alkohol, fajki, młodzi ludzie wciągają do noska to i owo. ale w DE nie ma radykałów (albo jest ich bardzo mało).

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-20 22:14:54
to tez prawda, mlode pokolenie muslimow w europie wychowane na zachodnich standardach niechetnie od nich odchodzi tylko po to zeby sie modlic i koran czytac.

zbysiula154
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-12-20 16:29:19
Islam jak najbardziej da rade i w Polsce tylko za jakieś pięćdziesiąt może sześćdziesiąt lat w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji za dwadzieścia, trzydzieści lat. Jeśli nadal do głosu będziemy dopuszczać homosiów, feministki i innych lewaków to właśnie też tak u nas będzie. Jeśli nadal będzie rządzić lewak, poprawność polityczna, socjal, tolerancja, ZUS i ateiści to ratunku nie ma z nikąd. Dzieci już rodzi się zbyt mało.Trzeba głosować na KNP i wprowadzić w końcu normalne zasady

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-20 16:56:30
serio myslisz ze islamiscci zjechali do anglii czy niemiec bo tam sa homosie, feminiski i lewacy? czy moze dla kasy ktora dostaja od panstwa na utrzymanie? u nas takiej gospodarki nie bedzie ani za 150 lat wiec nie ma sie co martwic ze ktos do nas przyjedzie. poki co z polski sie tylko wyjezdza. i to wlasnie do anglii, niemiec i francji wiec moze lepiej sie nic nie odzywac dopoki sami jezdzimy po europie jak po wlasnym podworku.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-20 17:00:46
bedzie dobrze jesli za 60 lat w polsce beda jeszcze polacy ktorzy zechca tam zyc.

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-12-20 17:03:43
@zbysiula - nie mysl "glowka" bo Cie zaboli, zadzwon do Radio Maryja, tam Twoje poglady beda docenione.

kawalrafala
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-21 01:14:44
Bezpieczna, muszę Cię zjechać:D islamska hołota przyjechała do UK i innych zachodnich krajów, bo tam rządzą socjaliści choć pod przykryciem demokracji. W imię lewicowych doktryn równości pozwolono, by mniejszość narzucała prawa większości. Kiedy Polacy jadą do UK to nie żądają zmiany religii na katolicką, nie żądają żeby angielskie restauracje serwowały np. bigos. A Arabusy są aż nazbyt roszczeniowi, i to jest ogromna różnica. Kapisci?

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-21 12:47:51
@kawalrafala - nie widze roznicy miedzy "islamska holota" a "polska holota", wszyscy sa tania sila robocza, jedyna roznica ze oni sa u siebie, sa obywatelami UK.

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-21 15:00:13
Jeden post powyżej pisałem o różnicy choćby roszczeniowej. Nie umiesz czytać albo wyciągać wniosków to nie dyskutuj, bo się ośmieszasz galerianka.

caleanka
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-12-21 17:56:31
Jedyna roznica jest Twoja islamofobia i rasim. Reszta to konkurencja o tania sile robocza Polakow i Muslimow.

grigore
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-21 23:15:03
czemu o tych roszczenich tylko w polsce sie slyszy?wg mnie sa bardzo potulni, a roszczeniowosc widzialam wsrod pracujacych polakow, co to ledwie byle jaka robote zlapia a juz chca pouczac szefa jak ma biznes prowadzic, i pierwsze pytanie w pracy to "jak dlugo trzeba pracowac zeby sie zasilek nalezal?" jedno im trzeba przznac, przynajmniej wszyscy mowia miejscowym jezykiem co u polakow wcale nie jest takie czeste.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-21 23:19:36
komentarz usunięty przez użytkownika

grigore
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-21 23:26:32
za to polki za granica jak lataja za islamem, co druga zakochana w swoim arabskim ksieciu, i religie chce zmieniac. Dzieci coraz ciemniejsze do polski przywoza. a babaje sie smieja i korzystaja ile wlezie. Jak widze babaja z biala laska to na bank daje sobie reke uciac ze to polka i nigdy sie nie myle:) te to jakos nie widza problemu w islamizacji hehe zadowolone, zakochane, 2 metry ida za ciapatym i nie wyprzedza bo nie wolno.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-22 00:00:13
mieszkam w kraju w ktorym sa rozne narodowosci i naprawde nie widze zeby ktorakolwiek narzucala cos reszcie, absolutnie, poza norwegami ktorzy jako warunek utrzymania pozwolenia na prace wymagaja odbycia 600 godzin lekcyjnych jezyka norweskigo przez imigrantow spoza UE.ale to tez zadna krzywda bo duza czesc ma te lekcje za darmo.Gdyby nie 9/11 i poglady ktore nam wtedy narzucono na temat islamu, to autorzy tego powyzszego artykuliku dzis pisaliby o najezdzie kosmitow czy reptalian czy co by im tam paranoja podpowiedziala.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-22 00:09:11
ja nie jestem ani za ani przeciw islamizacji, ja po prostu nie wierze ze ona istnieje. dlaczego tych rewelacji nie slyszy sie w zadnych wiarygodnyh zrodlach wiadomosci?dlaczego nikt tych demonstracji nie widzi?na okolo, no nie wiem,moze nie cale 2 miliony islamistow w UK co znaczy grupka kilkudziesieciu czy nawet kilkuset wariatow? to my w polsce naszych mamy wiecej i male szanse zeby czegokolwiek dokonali.fanatykow nikt nie lubi, islamisci tez nie, i uciszaja ich na tyle na ile moga, bo sa zagrozeniem dla ich spokojnego zycia w UK.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-22 00:14:46
europejczycy nie sa glupi, inaczej zylibysmy na poziomie jaki jest w afganistanie. zastanowcie sie dlaczego tak chetnie i latwo przyznaja im zasilki,w tym szalenstwie jest metoda, zniechecaja ich w ten sposob do ksztalcenia, pracy i checi awansu, mozliwosci na wysokie stanowiska, po prostu karmia ich lenistwo i trzymaja na takim poziomie.a jelsi juz maja prace, gdzies w sklepie czy we wlasnej resturacji,to jakie sa szanse zeby wybic sie z takiej "kariery" do wladz zeby zmieniac prawo? bo chyba nikt nie wierzy ze demostracja 40 osob moze cos zmienic w kraju?

Rebus364
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-26 15:27:58
,,Caelanka'' to jakiś muslim żyjący w naszym kraju lub osoba będąca w związku z muslimem.Bo nie wyobrażam sobie żeby ktoś normalny był aż tak bardzo ograniczony.

Ordon
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-20 16:27:42
Właśnie sobie zdałem sprawę, że islam, powinien nazywać się ZERO. - zero alkoholu. - zero wolnej woli. - zero tolerancji do innych wyznań i światopoglądu. - zero jakiegokolwiek eksponowania kobiecej urody.

grigore
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-12-20 17:36:43
to zero czy katolicyzm?

Ordon
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-12-20 21:58:49
Katolik nie odcina głowy przedstawicielowi innej religii. Nie wysadza się w powietrze wołając chwała Ci Boże. Nie kamienuje kobiety za to, że miała odwagę się przyznać do gwałty na niej. Chyba nawet latający potwór spaghetti jest bardziej wiarygodny niż ci "pokojowi przybysze z bliskiego wschodu".

caleanka
    Ocena: -9 (glosow:13)
2013-12-20 16:26:55
Ale sie tu rasistow nazbieralo. Takie szumowiny spoleczne bez wyksztalcenia, humanizmu i swiatopogladu. WIOCHA

Rebus364
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-12-20 20:50:17
Ahmed: ty znowu zaniedbujesz swoje kozy.

Illidan21
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-20 21:17:06
hehe to nie rasizm tylko realia od kiedy to mniejszość ma więcej do powiedzenia

orzel77
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-20 16:20:30
zaczyna się :) wkrótce muzłumanom nie będą podobali się niewierni brytyjczycy i odtransportują na tratwach na biegun północny

Illidan21
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-12-20 16:08:28
Kiedyś już raz skomentowałem relacje między Wielką Brytanią a ciapatymi, a mianowicie ,,Jak sobie wyścielisz tak się wyśpisz,,

antony
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-12-20 16:00:40
Polsce to nie grozi bo polityka antyrodzinna nigdy tego społeczeństwa do nas nie zwabi. z przykrości muszę to powiedzieć mylisz się bo to jest jak stonka tysiącletni historia to potwierdza albo mieczem albo ekonomicznie

dami21213
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-12-20 15:36:24
Ta dzicz się mnoży jak szczury i żeruje na innych

Baron_Sanedi
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-12-20 15:22:11
Jedynie co powinni w UK to zabronic kupowania/sprzedaży alkoholu Polakom

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-12-20 16:14:53
Dla mnie "bomba". Zgadzam sie.

Ponponpatapon
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-12-20 15:19:37
Dlaczego tacy zdrowo trzepnięci ludzie jak muzłumanie potrafią się zebrać w jedną dużą grupę i zastrajkować o to co chcą, a my nie umiemy zebrać więcej jak 30 ludzi żeby ich stąd wy.yebać?

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-20 17:05:20
a gdzie i jak oni strajkuja? nawet te wiosne arabska trzeba bylo im podpowiedziec bo sami by sie w zyciu nie zebrali. i kiedy oni cos osiagneli i w jakiej dziedzinie? my nie potrafimy sie zebrac bo dano nam internetowe fora zeby na nich sie wykrzyczec i wylac cala frustracje, to juz sie pozniej na ulice nie chce wychodzic i o cokolwiek walczyc bo kazdy juz swoje powiedzial anonimowo na necie i nie musi marznac na ulicy.Ta cala walka z islamem zaczela sie i skonczy sie w internecie i nic wiecej.

Izenthar
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-12-20 15:18:20
Zobaczymy ku.rwa czy będziecie tacy waleczni jak przyjdą do Polski niedługo i zaczną wprowadzać u nas swój szariat, zobaczymy. Ja na pewno nie pozwolę by mi się panoszyły bo moich ulicach te yebane nieczyste muzułmańskie lewacko sku.rwiałe popie.rdolce.

grigore
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-20 17:38:57
no wszystko pieknie, tylko oni sie do nas nie wybieraja, bo nas nie lubia i za bidakow nas maja...

saperpro
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-20 15:10:57
Nie no Islam nie da rady w Polsce Albo Islam Albo Cycki i vódka Polacy już wybrali

VC89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-20 15:07:35
Facepalm... Byle to coś nie zdominowało Polski...

Makaron666
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-20 14:55:22
Około 10 lat temu wielki mistrz aikido (5 dan) zrobił straszny błąd i zaczepił grupkę meneli spod sklepu pozbył się roweru portfela i zębów. Nie przewidział jaką straszliwą bronią jest cegła.

Miodoslaw
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-20 14:52:11
Wreszcie Angole mnie posłuchali! Więcej prowokacji! Aresztować resztę i deportować!

bezpieczna123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-12-20 17:13:56
nie mozna, wbrew temu co sie wiekszosci wydaje, islamisci w anglii nie sa od wczoraj a od lat 70tych czyli dzis jest juz drugie pokolenie, rosnie trzecie i wszyscy maja obywatelstwo i brytyjskie paszporty, oni tam sa od czasow kiedy my moglismy jedynie pomarzyc o paszporcie. nie mozna deportowac z UK obywateli tylko dlatego ze ma inna religie, bo gdzie sie deportuje obywatela brtyjskiego jesli nie do Wlk Brytanii?

Miodoslaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-21 00:28:19
@bezpieczna123, rozumiem Twoje podejście do tematu, ale ... sprawdź (np. w wikipedii) definicję deportacji. Myślę, że całkiem sporo z tych demonstrujących kwalifikowałoby się do tego. Co do reszty, to u nas podlegaliby pod paragraf gróźb karalnych.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-22 00:28:49
kilkadziesiac osob demonstruje w kraju gdzie zyje okolo 62 miliony, warto to sobie zawrac glowe? a poza tym te deportacje maja rzeczywiscie miejsce w przypadku ekstremistow, ktorych podejrzewa sie o zwiazki z org terrorystycznymi na przyklad. byly takie akcje w UK ale o tym zadna lysa strona nie napisze bo przeciez nie mozna polakow uspokajac, macie sie bac islamistow ktorzy nawet jakby chcieli do was przyjechac to by po drodze zbladzili bo nie wiedzieli by w ktora strone wyjechac.

vacarius
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-20 14:47:40
A Polacy w Holandii chcą coffieshopów, czerwonych ulic, pigułek po i prawa do eutanazji. I to nawet bardziej chcą tego wszystkiego niż Holendrzy. A na czerwonych ulicach kręci się tylu ciapatych. Ze myślę iż im w większości też odpowiada taki liberalizm obyczajowy.

CaliforniaGirl
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-12-20 14:40:01
Polsce to nie grozi bo polityka antyrodzinna nigdy tego społeczeństwa do nas nie zwabi. Druga sprawa. Przeraża mnie konserwatywne prawo szariatu. Jeżeli przyjeżdżają do danego kraju, który daje im pracę, chleb i szansę na lepsze życie, a oni żądają swoich tradycji, które nie są praktykowane w GB czy Francji to nóż zaciska mi się w ręce... Jak można być takim hipokrytą, takim niewdzięcznikiem!? Powinni się dostosować, z resztą znam wielu Arabów którzy ciągną z gwinta... Z resztą Angole na brak piwa sobie nie pozwolą ;)

anubisgd
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-12-20 14:23:38
niech nas w dupę pocałują te muzułmańskie świnie. spalić koran. wygnać ich z Europy.

grzybica75
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-12-20 14:21:30
tak wlasnie jest..jesli pozwolimy takiej szumowinie odzywac sie to tez tak skonczymy...co to znaczy -muzulmanska dzielnica?taka dzielnica moze byc jedynie na bliskim wschodzie itp terenach..tu jest europa-w wiekszosci katolicka..nie jestem praktykujacym chrzecijaninem ale tej "pokojowo" nastawionej religii-islamu nie mozemy tutaj dac sie zalegnac..Wystarczy popatrzec na Francje,Niemcy i GB...dno..jeszcze chwila i europejczycy bede zmuszeni uciekac jak kiedys zydzi z egiptu..zaczniemy sie wstydzic skad pochodzimy....masakra...

nexus30
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-20 14:16:01
nec89-o ile Twój probosz nawołuje to muzłumanie by Ci pysk obili za picie,widzisz jakąs różnicę?

fekaliator
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-12-20 14:08:32
Multi-Kulti qrwa ich mać

nev89
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-20 14:06:55
U mnie proboszcz od dawna do tego nawołuje... czy mój proboszcz jest muzułmaninem?????

Komsomolec
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-12-20 14:12:33
komentarz usunięty przez użytkownika

nazahar81
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-20 14:05:01
To sie w glowie nie miesci, brzmi jak zart. Jak nie chce chca zyc wsrod nie-muzulmanow, niech wyp...alaja do siebie. Nikt ich tam chyba sila nie trzyma, ani tez nie zmusil do przyjazdu???

marcin1975rm
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-20 14:04:42
W głowach się ciapatym poprzewracało.

Bobulin
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-12-20 13:37:39
Ja tez dużo rzeczy bym chciał i co z tego? To tak jakby ludzie z restauracji wegetariańskiej weszli do np: MC donaldsa i zaczeli krzyczeć: W naszej restauracji nie je się mięsa i tu też ma tak być, BO TAK!

Komsomolec
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-12-20 13:29:18
komentarz usunięty przez użytkownika

Ciumy22
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-12-20 13:47:53
zacytuj wers z biblii o nawołujący do nienawiści. Nawet nieuku nie znasz znaczeń słów których używasz. Faszyzm, nazizm, poczytaj o tym i potem się dokładnie zastanów zanim użyjesz któregokolwiek z tych słów.

Komsomolec
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-20 13:50:28
komentarz usunięty przez użytkownika

Komsomolec
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-20 13:51:31
komentarz usunięty przez użytkownika

Ciumy22
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-12-20 13:54:18
e śmieciu!! cytat nawołujący do nienawiści napisałem penisie. UMIESZ CZYTAĆ?! szukaj dalej ciapaku

Komsomolec
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-20 13:58:26
komentarz usunięty przez użytkownika

Ciumy22
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-20 14:19:19
najlepszą obroną jest atak, wiemy to nie od dziś. Skończyły ci się argumenty broniące swych chorych ideologii i przerywasz dyskusję. Skoro nie potrafisz wejść w jakikolwiek dialog to po co się w ogóle wypowiadasz w dziedzinie religii? Adolfa Hitlera powiadasz? No dobra masz drugą szansę. Zdefiniuj słowo faszyzm. Bo jak każdy radykalista używasz tego słowa tak swobodnie jak powietrza.

krzysiekpli
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-20 15:18:23
ciumy22 jaki ty ograniczony jesteś to nawet nie wiesz, nie rozumiesz co ci odpisał, masz poziom rozumowania dziecka z podstawówki

Ciumy22
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-20 15:58:26
no właśnie widzę cieciu kto tu jest ograniczony. A ty masz taki sam iloczyn inteligencji co on.

grigore
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-20 17:34:51
iloczyn? a moze pierwiastek? "e smieciu" czyli potrafie wejsc w dialog heehhe popcornu, wiecej popcornu!!!

Ciumy22
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-12-20 18:07:02
grigore czasem żeby z kimś móc rozmawiać należy zniżyć się do jego poziomu. Jeśli ktoś cie obraża nadal jesteś wobec takiej osoby miły i kulturalny?

grigore
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-20 18:10:56
nie ma sie co znizac do czyjegos poziomu bo przegrasz z jego doswiadczeniem na tym poziomie. ustapic glupszemu, nie dyskutowac z glupimi, miec o sobie takie mniemanie ze przytaktniecie glupiego nie bedzie ci do niczego potrzebne.

gregory98
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-20 13:25:47
komentarz usunięty przez moderatora

snr3
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-12-20 13:16:11
A zrobic tym popaprancom getto w londynie i niech se tam zyja jak w kozolandii...

Miodoslaw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-20 14:57:47
Ty zastanów się, nad tym, co mówisz!!! Nie można odpuścić przestrzegania europejskich praw nawet na skrawku ziemi!

Miodoslaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-21 00:23:29
Hehehehehe! Wydawałoby się, że zaprezentowałem wyważoną opinia, a tu proszę, znalazł się jeden minusujący, który chce nieprzestrzegania prawa! Ciekawe, ciekawe ...

ncaso
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-12-20 13:08:51
Skoro nie możecie żyć wśród nie-muzułmanów to nieżyjcie

Zeusek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-20 13:05:20
Otworzylem oczy i zobaczylem ze Polska to nie jest Wielka Brytania tyle w temacie a co do jakze lubianych kozojebcow jesli chcecie przeprowadzic sie do innego kraju to przyjmujecie ich kulture ich tradycje i ich zasady

bober99
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-20 12:48:00
komentarz usunięty przez moderatora

libra_88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-20 12:47:52
komentarz usunięty przez użytkownika

libra_88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-20 12:42:07
komentarz usunięty przez moderatora

WD-40
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-12-20 12:37:34
wracajcie do siebie bo kozy niewydojone

mczapiewski6
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-12-20 12:28:50
Poniosło ich w Polsce by mogli spróbować to by tak wpierdol dostali, że już by się nigdy nie odezwali :D

svito
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-12-20 12:09:02
WYJAZD DO SIEBIE I TAM ROBCIE CO CHCECIE BIJCIE,MORDUJCIE,GWALCCIE ALE TYLKO WSROD SWOICH I TYLKO TAM SKAD POCHODZICIE A OD EUROPY TO SIE ODPIERDO.CIE.

Dewalker
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-20 12:03:46
komentarz usunięty przez użytkownika

Dewalker
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-20 12:01:57
komentarz usunięty przez użytkownika

shark7
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-20 11:36:29
Może warto powrócić do niezrealizowanego pomysłu z Madagaskarem.

joanna.hadamek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-20 11:20:52
sami niech się wybatożą..

feder500
    Ocena: 14 (glosow:18)
2013-12-20 11:08:07
U ruskich tego nie będzie bo jak by ruscy o tym usłyszeli to, bomby atomowe spadną na cały świat islamu :D

zulka123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-20 13:06:44
W Polsce też nie,za bardzo katolicki kraj :)) i tu na +

leszkowaty
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-20 11:03:02
no to szm@toglowi nie maja po co przyjeżdżać do Polski, bo z takimi pomysłami to za długo by tu nie zostali z nie obitymi brodatymi mordami

faraon503
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-20 10:59:21
wypierniczyc wszystkich!

marazzzz
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-12-20 10:48:49
Ciekawe kiedy i czym ciapate przegną na tyle, by ich z tamtąd wreszcie wy...ali na zbity pysk.

trampekpampek
    Ocena: 12 (glosow:12)
2013-12-20 10:47:29
Angole sami sobie są winni. Nie chciało się ciężko pracować to zaprosili do siebie wszystkich.

McIntosh
    Ocena: 12 (glosow:12)
2013-12-20 10:47:10
Dopóki nie dorobimy się w Polsce zasiłków na "europejskim" poziomie, to plaga ciapatych nam nie grozi. Im się robić nie chce a czymś trzeba te wielodzietne rodziny wykarmić. U nas nie dostaną mieszkania, jako "biedne i uciskane (i wielodzietne)" jak w UK, a żaden ciapaty nie zamieni namiotu w Pakistanie na namiot w Polsce.

prymuss123
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-12-20 10:44:31
Nam to nie grozi.Polska to kraj z głębokimi tradycjami menelskimi,pozatym zasiłki i pomoc socjalna są za niskie.

outsiderjack
    Ocena: 20 (glosow:20)
2013-12-20 10:41:57
Na prohibicji to u nas się przejadą. Ludzie mają różne poglądy co do arabskiej, w tym islamskiej imigracji, nikt jednak nie lubi zakazów.... Ale jedno jest pewne, alkoholu rodacy bronić będą niczym klasztoru przed Szwedami... Ofiarnie i z poświęceniem.

astaii
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-12-20 10:39:02
Niech spier.dalają do swoich lepianek ruch@ć kozy. Gdyby tylko jakiś nie-muzułmanin podskoczył u nich w kraju to zaraz by go sprowadzili na ziemię,więc to samo należy robić z nimi w Europie

sangre666
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-12-20 10:34:43
U nas zasiłki są za niskie. Muzułmanie do nas nie przyjadą. Bez obaw : )

Komsomolec
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-12-20 13:36:46
komentarz usunięty przez użytkownika

h3h3
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-20 21:21:37
To jaka religia jest na zachodzie? :|

miszcz82
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-20 10:24:00
komentarz usunięty przez użytkownika

scahtten
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-12-20 10:18:06
myślę że Polska i Rosja mogą być spokojne ! ;)

Zubkownik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-20 10:21:49
Za 3 dekady nas poprostu nie będzie mając najniższy poza japończykami przyrost naturalny na świecie. Wtedy sami będziemy zapraszać ciapatych.

M1CLAY19
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-12-19 13:12:18
Tak jest jak politycy zyja pod kloszem nie widzac co sie dzieje u nich w ogrodku. Skad maja wiedziec jak wyglada pakistanskie Luton czy Ciapate Bedford. Niech sie uj jeden z drugim przejdzie Socho w Birmingham i policzy bialych. Niech zobaczy ciapate dzielnice w Leicester.

polishspy
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-12-17 16:29:21
bobulin mam nadzieję że się nie mylisz ....jak chcą niech zakazują u siebie niech się trzymają z dala od europy.......juz raz im pokazaliśmy żeby nie było ze przez prawa człowieka się czegoś dorobią w Polsce ....... jak trzeba nawalić to wiadomo komu kto i gdzie

fekaliator
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-16 13:55:17
He he he ... muśliny ich dopadły; już nie jako woły pociągowe, a "głos społeczeństwa"

miszcz82
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-12-15 23:16:39
komentarz usunięty przez użytkownika

faille
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-12-15 22:05:38
Chcieć to te ciapate świnie mogą u siebie na pustyni ! W europie nie dadzą rady, tak że nie wierzcie w ten debilny opis absurdu !

ex-ogladacz1000
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-12-16 01:10:33
A Londyn k.... gdzie, na biegunie?!?!?!

grigore
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-20 18:06:42
no i co ze chca? a co to kogo obchodzi?a my jak chcemy to mamy? chciec to sobie moga albo i prosic nawet a prawo bedzie takie jak parlament ustali a nie jakis brodacz w bialej sukience pod buda z kebabami. jaka okupacja? niecale 5% w wlk brytanii i to ma byc okupacja?i to wkrotce w polsce? a oni wiedza ze taki kraj w ogole jest?co oni moga?pomodlic sie i pokrzyczec, w ten sposob jeszcze nikt wladzy na swiecie nie zyskal. liczy sie wladza i kasa a oni nie maja ani jednego ani drugiego.

sdiz
    Ocena: 115 (glosow:123)
2013-12-15 19:15:48
To niech spierd...ją do siebie.

SuperCL
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-12-15 18:45:59
komentarz usunięty przez użytkownika

Adam1708
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-12-15 18:45:42
nie podobają im się prawa w normalnych państwach - niech spieprzają do siebie :) Nie powinno się im ustępować, bo przykładowo zakaz sprzedaży alkoholu będzie niezgodny z prawami chrześcijan :)

PauliusPL
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-12-15 18:25:10
oni potrafią walczyć o swoją tożsamość kulturową - w przeciwieństwie do Polaków na emigracji, którzy robią za zwykłą bez kulturową masę etniczną - i tylko za to ich na zachodzie tolerują. wstyd mi za nich.

WchujaNieLece
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-20 14:24:10
Tożsamość kulturowa tożsamością kulturową ale wymaganie a wręcz narzucanie komuś swoich praw to większy debilizm niż siedzenie cicho... Mi by pasowało gdyby Muzułmanie mieszkali wśród nas (to też ludzie) ale gdyby nie odpierda*ali takich cyrków z tą swoją religią, jak chcą tu mieszkać to proszę bardzo ale powinny dostosować się do tutejszej kultury itp. bo jeśli nie to WYPIERDA***! A co do Polaków to myślę że inni wolą spokojnych nas, niż tych fanatycznych ciapatych. Tyle w temacie.

Bobulin
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-15 18:20:08
W Polsce nie wcisną nam swoich zakazów... Nie dadzą rady.

turandot
    Ocena: -1 (glosow:11)
2013-12-15 18:10:08
Minus za opis.

ex-ogladacz1000
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-12-16 01:14:41
turnadot już nie pierwszy raz raczysz mój absurd jakimś kretyńskim ni z gruchy, ni z pietruchy komentarzem. Albo jesteś dzieciakiem, który tych rzeczy nie rozumie i żyje w wyidealizowanym świecie, albo jesteś osobą niesłychanie głupią co wyjaśniałoby tępe i pozbawione sensu komentarze. Mam prośbę, bez względu na to czy jesteś 1 czy 2 kategorią odpuść sobie durne komentarze. Pisz w tych, które rozumiesz.

Dziulajla
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-12-16 12:14:49
Turandot olej tego kato-prawicowcego oszołoma.

pablo1123_74
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-12-15 18:04:45
Najbardziej będą zmartwieni Polscy Anglicy:)))))

Vinstrol82
    Ocena: 7 (glosow:15)
2013-12-15 17:58:54
Ten protest tyczyl sie muzelmanow sprzedajacych alkohol w swoich sklepach.Tak czy inaczej to co te brudasy wyprawiaja w glowie sie nie miesci.Banda dzikusow ucieka ze swoich zasyfialych krajow bo im tam zle i chca robic ten sam syf w krajach w ktorych sie osiedlili.Wypierdolic ich spowrotem do zaplutych dziur skad wypelzli i odgrodzic sie wysokim murem od tej choloty niech sie sami powybijaja.Stop islamizacji!!!

pablo1123_74
    Ocena: -6 (glosow:8)
2013-12-15 18:02:05
Nie denerwuj się, bo będziesz miał przedwczesne wytryski;)

grigore
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-20 18:00:21
nie mozna ich odeslac skad przyszli bo tam wojska amerykanskie teraz stacjonuja:)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500