Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
apoalipsa316  13-12-18, 23:14 Zgłoś
+ 452 -
Dodano: 2013-12-18, 23:14:12   przez: apoalipsa316
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 452  Zgłoś nadużycie
92
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(46)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bingo73
    Ocena: 25 (glosow:25)
2013-12-23 11:10:04
Kiedyś, dawno , dawno temu, gdy mandaty były karą dla kierowców, a nie źródłem zarobku dla rządu, pewien policjant mądrze się wypowiedział odnośnie radarów i foto radarów, dawania znaków światłami przez kierowców i informacjami na CB - Radary mają za zadanie zmniejszyć prędkość pojazdów, a ponieważ zarówno dawanie znaków długimi, jak i informacje na CB dają również taki sam efekt, to nie powinny być zabronione, lecz jak najbardziej akceptowalne - w końcu kierowcy na zagrożonym terenie (bo tam powinny odbywać się kontrole prędkości) zwalniają. Jeśli natomiast mamy ukryty fotoradar, o którym

feelipee
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-14 00:28:09
Jak ludzie będą płacić po 1000zł miesięcznie to poprawi się bezpieczeństwo na drogach.

Sebek3002
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-12-25 20:31:51
Na upartego można zadzwonić po straż wiejską niech usunie żle zaparkowane auto

Sebek3002
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-25 20:30:03
Wystarczy walnąć i rozbić wszystko. Przecież stoi na cągłej

PaXonTm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-25 13:49:14
Trzeba jakąś wypełnić dziurę budżetową ;)

rycerz-nadziei
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-24 13:36:24
komentarz usunięty przez moderatora

falk87
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-24 00:19:00
zgodne z prawem bedzie jak pojedziesz przepisowo i bedziesz mial w du.. czy stoi tam jakis kameleon czy nie

luzak1977
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-25 11:19:47
Tak, ale czy oni działają zgodni z prawem? radar ustawiony mają w odpowiednim miejscu,pod odpowiednim kątem? Czy samochód stoi w miejscu do tego przeznaczonym? Czy czasami nie za blisko szosy? Jeżdżę przepisowo, ale pewności co do tych zarabiaczy nie mam - więc tępić i jeszcze raz nagrywać.

h3h3
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-12-23 23:43:32
A ja jestem za fotoradarami. Dopóki pajace nie nauczą się jeździć z dopuszczalną prędkością, zwalniać przed skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych. Najlepsi co jak widzą, że pieszy się zbliża do przejścia, to gaz, żeby przypadkiem nie zatrzymywać się jak jakiś leszcz, a najlepiej jeszcze wyprzedzić przed lub na przejściu.

nexus4610
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-27 01:10:41
widac ze jestes idiota i nie masz pojecia o czym pie*dolisz widziales fotoradar przed skrzyzowaniem albo przejsciem dla pieszych? i nie mam tu na mysli ponad 20 km. fotoradary sie stawia na wylotowkach gdzie nikt nie chodzi ale do*ebia teren zabudowany w lesie przed miastem i robia pieniadze na permie na swieta

h3h3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-27 20:53:07
Tak. W Warszawie jest na kilku skrzyżowaniach. Jak ktoś jest na tyle głupi, że widząc fotoradar pędzi dalej, to lepiej, żeby stracił prawo jazdy jak najszybciej i go nie odzyskał.

caleanka
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-12-23 20:43:02
Mimo ze w pierwszym półroczu tego roku na drogach doszło do 14,2 tys. wypadków, dalej sa dyskutowane fotoradary.

pitt_99
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-12-23 19:40:10
A gdybym ci powiedział, że możesz jechać zgodnie z przepisami i w dupie mieć fotoradary?

rbk17
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-23 19:31:50
Zaraz zaraz, przecież na pewno wcześniej jest niebieski znak informujący o kontroli prędkości na danym odcinku - to mimo tego są kierowcy, którzy i tak jeżdżą szybciej niż jest prawnie dopuszczalne?! Kogo ja oszukuję - sam takich widuję.

egonn87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-23 18:23:02
Całkiem niedaleko mnie. W Zawierciu jest 20% bezrobocie. Dojeżdżają w kilku samochodem do pracy do Dąbrowy G., prawie każde auto jadące rano w stronę Dg ma tablice SZA

Pwuriel
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-12-23 18:08:50
Jedźcie przepisowo to będziecie mieli wylane na fotoradary, rząd nie zarobi a straci. Na marginesie. Widzę na zdjęciu linię podwójną ciągłą, więc można wywnioskować szczególnie niebezpieczne miejsce na tym odcinku drogi. Pocieszmy się, że mamy najnowocześniejsze i najlepsze fotoradary w Europie :)

klekot2
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-12-23 17:45:52
PODWÓJNA CIĄGŁA TO TO SAMO CO ZAKAZ ZATRZYMYWANIA

luki9119
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-23 17:45:34
Ciekawe ilu kierowców po opublikowaniu tego zdjęcia odwołało się od mandatu wystawionego przez ten fotoradar?

autos
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-12-23 17:25:36
A najlepsze wtym wszystkim jest to, fotoradary wcale nie zmniejszaja ilosci wypadkow.A wrecz odwrotnie.Zwiekaszaja ich ilosc.Kierowca zamiast obserwowac droge ,to obserwoje predkosciomierz.To, tak na marginesie.

WchujaNieLece
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-12-23 17:24:09
komentarz usunięty przez użytkownika

CezarJuliusz
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-12-23 17:14:44
Wedle przepisów ruchu drogowego. Pomimo iż jest wyznaczone pobocze, ale jest linia ciągła, więc przekroczenia jej jest naruszeniem tychże przepisów

krzysiekpli
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-23 16:18:15
i powinni raczej mandacik łyknąć

adamsatanisz
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-23 15:49:09
Na zdjęciach doskonale widoczna jest linia podwójna ciągła, czyli można z tego wywnioskować że jest to w okolicy jakiegoś niebezpiecznego miejsca (skrzyżowanie, przejście dla pieszych, ostry zakręt). Fotoradar w takim miejscu jak najbardziej ma za zadanie poprawę bezpieczeństwa. Mimo wszystko bardziej skłaniałbym się ku tłumaczeniu ze to nie jest wcale fotoradar. Zresztą równie dobrze mógłby tam stać nieoznakowany radiowóz z wideorejestratoerm, i łapać kierowców przekraczających prędkość.

bingo73
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-12-23 18:26:09
może i nie jest to fotoradar, a może i jest, ale w jaki sposób on wpłynie na zwiększenie bezpieczeństwa, skoro żaden kierowca nie zwolni ani nie zostanie zatrzymany. jeśli ma to być prewencja, to kierowca musi zwolnić. Jak zobaczy radiowóz, nawet nieco schowany, i Policjantów łapiących i zatrzymujących, nawet jak ich właśnie mija i nie zostanie złapany (bo byli zajęci), to i tak zwolni. I to jest prewencja. A robienie zdjęć z ukrycia i przesyłanie ich kilka dni po fakcie nie jest żadną prewencją.

Hehe2013
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-23 13:53:49
Może to i nie radar-ale uważajcie na drogę 78-tam często trzepią.Dostałem tam swój pierwszy w życiu ( i jedyny ) mandat.Przeoczyłem znak "teren zabudowany" przed jakąś miejscowością za Żerkowicami ,no i śledzili mnie dłuższy czas.Wcześnie rano (chyba 6 godzina) na pustej drodze.Więc można się tam spodziewać kontroli w każdej chwili.Może to i dobrze bo miejscowi (rejestracja SZA) jeżdżą jak debile.

Tomkos
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-23 12:23:24
Jak się nie znam na medycynie to się nie wypowiadam na temat operacji serca. Jak nie wiem co to takiego na dachu tego samochodu to nie piszę debilnych tekstów i nie daje tego na Internet. To nie jest fotoradar tylko urządzenie do pomiaru natężenia ruchu drogowego zamontowane na dachu samochodu ITD.

posiew
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-23 12:22:35
spalić im to gó.wno, razem z nimi w środku

pioman1
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-12-23 12:01:27
Art. 49. ust. 5. Ustawy z dnia 20. czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. Jaki mandat za to parkowanie, 200 zł i 4 pkt?

net244
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-23 11:11:25
a dlaczego miałbyś dawać im zarobić???? no chyba nie jeździsz niezgodnie z przepisami?

WDDD
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-23 15:11:15
Chociażby dlatego, że większość z tych radarów jest ustawiania nie zgodnie z instrukcja przez co może przekłamywać prędkości pojazdów poruszających się przy tym "CZYMŚ".... Kierujący nawet nie jest świadom, że dostał mandat bo i jak skoro nawet nie było błysku flesza. Dostajesz za klika tygodni FOTO z mandatem i teraz weź dochodź swego, że jechałeś prawidłowo a tylko pomiar był źle dokonany.....

bingo73
    Ocena: 25 (glosow:25)
2013-12-23 11:10:04
Kiedyś, dawno , dawno temu, gdy mandaty były karą dla kierowców, a nie źródłem zarobku dla rządu, pewien policjant mądrze się wypowiedział odnośnie radarów i foto radarów, dawania znaków światłami przez kierowców i informacjami na CB - Radary mają za zadanie zmniejszyć prędkość pojazdów, a ponieważ zarówno dawanie znaków długimi, jak i informacje na CB dają również taki sam efekt, to nie powinny być zabronione, lecz jak najbardziej akceptowalne - w końcu kierowcy na zagrożonym terenie (bo tam powinny odbywać się kontrole prędkości) zwalniają. Jeśli natomiast mamy ukryty fotoradar, o którym

bingo73
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-12-23 11:19:05
kierowcy nawet nie wiedzą, mało tego, nie są zatrzymywani za przekroczenie prędkości, a więc nie zwalniają, to nie spełnia on roli prewencyjnej i w żaden sposób nie likwiduje zagrożenia spowodowanego przekroczeniem prędkości. Kiedyś było zapisane, że pomiar prędkości jest działaniem prewencyjnym, i, w przypadku zatrzymana samochodu zaraz po wykroczeniu, spełniało to zadanie, bo samochód był zatrzymany. Nie wiem, czy ten zapis znikł, ale jeśli nie, to w sumie strzelanie fotek bez natychmiastowego zatrzymania samochodu nie spełnia zadania prewencyjnego (chyba, że są znaki ostrzegawcze o pomiarze

piotrbigaj
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-12-20 14:16:57
Ja jezdze zgodnie z przepisami i mam w doopie ile jest fotoradarow i jak wygladaja, moga byc nawet co pol metra i wygladac jak wesole miasteczko...

Nick-T_00
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-12-23 12:09:46
To spójrz na swój prędkościomierz 5 metrów od tablicy "teren zabudowany". Jeździsz od tablicy do tablicy 50-tką? Bo ja również, tak jak ty mówiłem "wystarczy jeździć zgodnie z przepisami" dopóki nie dostałem mandaciku ze śmietnika z Uniechówka, który był ustawiony 5 metrów za znakiem teren zabudowany i nie zdążyłem jeszcze zredukować prędkości i miałem 65. Fotoradary są potrzebne, ale niestety większość jest ustawiona w nieodpowiednich miejscach i nijak się to ma do poprawy bezpieczeństwa.

rafi333
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-12-19 10:15:10
w takim kraju jak USA dowody zebrane z naruszeniem prawa nie mogą być uwzględnione przez sąd, niestety nie żyjemy w USA

mlw1488
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-19 13:57:27
wybiórczo w Polsce tez tak sie robi, patrz casus Sawickiej.

Nagasukaaa
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-23 10:59:54
Chyba raczej na szczęście nie żyjemy w USA. Przynajmniej żaden świr mnie na ulicy nie zastrzeli

PoruczikRzewski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-23 16:04:29
W Polsce jest dokładnie tak samo, ale mandat to nie wyrok sądowy. Swoją drogą, aż dziwne, że ktoś nie zaskarżył tego do stosownych organów - wewnętrzni bardzo chętnie uwaliliby takich cwaniaków. Przecież takie zdjęcie radaru ustawionego z naruszeniem przepisów drogowych to wymarzony materiał dla wewnętrznych albo prokuratury.

witsopot
    Ocena: -11 (glosow:27)
2013-12-19 09:52:17
zacznij debilny autorze tego obrazka jeździć zgodnie z przepisami!!! Nie mogę zrozumieć debili ,którzy oburzają się na fotoradary i jęczą jacy są biedni ,bo państwo ściga i karze potencjalnych drogowych morderców. Mam nadzieje ,że w niedługim czasie przepisy zostaną tak zaostrzone jak np. w krajach skandynawskich gdzie wysokość mandatu uzależniona jest od dochodów.Jak jeden z drugim śmierdziel zapłaci mandacik w wysokości swoich półrocznych dochodów to zacznie jeździć "z głową"/ Chcesz poszalec wykup sobie godzinkę na jakims lotnisku czy zamknietym torze i szalej

foytaz
    Ocena: 5 (glosow:15)
2013-12-19 14:36:51
ty zacznij ruszać głową, najlepiej w przód i tył to może jakiś grosz ci z tego wpadnie.

Credt
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-12-23 10:07:28
Powiedziała oburzona kobieta, która zapewne snuje się lewym pasem 40 km/h i przeklina cały świat, że otaczają ją drogowi mordercy.

Umcyk
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-23 12:04:59
Wątpię, żeby witsopot miał(a) w ogóle samochód. Pewnie nie przepuszczają na przejściu dla pieszych, ci mordercy drogowi...

posiew
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-12-23 12:24:57
japa cw.elu, jak w krajach skandynawskich masz tak super to won z Polski, granice jeszcze otwarte! a druga sprawa nie stawiałbym za wzór normalności państw europejskich w których mieszka więcej arabów i innych asfaltów niż białych...`

M1CLAY19
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-23 12:57:44
Jezeli bedzie siec drog a ograniczenia na nich beda ustawione z glowa a nie specjalnie jako pulapki dla kierowcow to wtedy to bedzie mialo jakis sens. Jezeli na prostej o widocznosci kilku kilometrow przez las gdzie nawet nie ma bocznych gruntowych (piekny swiazy asfalt)jest 70 ,ktore obowiazuje przez(jezeli dobrze pamietam)9km lupi sie na kase kierowce ktory mial 90 to to jest grabiez a nie bezpieczenstwo.Dobrze pisze panie burmistrzu Miroslawca ?

ttcx
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-12-19 08:13:47
Podchodzisz rzucasz mołotowem i odchodzisz.

dm16
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-19 07:33:25
w takim miejscu powoduje zagrożenie samochód z fotoradarem.

toffik1984
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-12-18 23:24:35
a czy zgodne z prawem jest przekraczanie predkosci ???? powodowanie wypadkow ????
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Najlepsze imprezy
  •  Głupota polskich seriali
  •  2 miesiące różnicy, litr mniej, za to 30 zł więcej
  •  Wino mszalne za mocne?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.7200