Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Kompleksy straży miejskiej w Poznaniu.
dm16  13-12-29, 09:37 Zgłoś
+ 287 -
Dodano: 2013-12-29, 09:37:44   przez: dm16
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 287  Zgłoś nadużycie
162
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pijany kierowca i zatrzymanie obywatelskie
  •  Pijany kierowca i zatrzymanie obywatelskie
  •  Poprzedni dziadek do orzechów służył 30 lat
  •  No w sumie jest to logiczne..
Ukryj komentarze(97)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
andrewtro
    Ocena: 38 (glosow:68)
2013-12-30 11:40:57
trzy barany!!!! żaden z nich nie zna prawa, strażnicy mineli się z powołaniem a kamerzysta chciał zaistnieć, naoglądał się filmików i myślał ze sam może taki zrobić, ale do tego potrzeba wiedzy i inteligencji, zresztą wszystkim im tego brakowało

feelipee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-13 23:31:45
komentarz usunięty przez moderatora

feelipee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-13 23:27:03
Co za tempy łeb to nakręcił...

rycerz-nadziei
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-06 19:38:06
Autor nagrania (mo do) jest ze Stowarzyszenia Prawo na Drodze, więc jest w "spółce" z Panem Emilem (TV Bigos) i Zpeferem - znają się na rzeczy !

nietuzinkowy
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-01-04 11:53:55
w max 5 sek. wyjechalbym temu pseudo straznikowi z bani,zasapal sie zero kondycji tylko zdjecia umie robic..

derelele
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-04 11:04:49
komentarz usunięty przez użytkownika

broda28
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-03 20:24:26
negatywy bo to strażnicy piszą

dropsik21
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-03 15:43:41
Co za debile umieszczają połowę negatywnych komentarzy,masakra..

M84Michal
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-03 07:40:31
Filmowanie Gamoniu. Do kompletu proponuje magnetofonowanie.

fekaliator
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-01 16:01:04
I nikt nikomu nie obciągnął ? Szkoda czasu

kristopherus
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-01 02:25:44
komentarz usunięty przez użytkownika

Apes85
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-12-31 14:52:11
A ja uważam, że z kurewską władzą należy walczyć. Najważniejsze, to pokazać, że się ich nie boimy.

daniel25252525
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-12-31 14:48:31
pseudo dziennikarz tylko się ośmieszył na całą Polskę

bartega
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-12-31 12:16:53
Nie jestem zwolennikiem straży miejskiej, ale takich prowokacji też nie.

Regres
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-31 11:58:17
Kamerzysto, znajdź mózg Co raz częściej odnosze wrażenie że do straży miejskiej przyjmuje się nieudacznych byłych policjantów wyrzuconych z czynnej służby za np. UPOŚLEDZENIE FIZYCZNE W STOPNIU LEKKIM, tzn. TŁUSTY PEREZ KTORY NAWET BIEGAĆ NIE UMIE :o

switchdm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-31 11:45:36
komentarz usunięty przez moderatora

armen007
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-12-31 11:14:46
ale sie koles zblaznil. hehehe

maciejk851
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-31 10:00:30
Nudne to się robi

Oskar700012
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-12-31 03:02:44
Pornusy ściągał i pokazać nie chciał hahahaha

HadesZcS
    Ocena: -4 (glosow:18)
2013-12-31 01:42:11
Wiocha dla kamerzysty totalny kretyn i idiota trafił na wyrozumiałych strażników według prawa strażnik miejski mógł go pier**lnąć w chwili gdy pseudo dziennikarz odmówił zaczekania na organy prawa tu też policję. Nasz ,,kamerzysta" nie ma prawa ani uprawnień do nagrywania jakichkolwiek organów prawa , ponieważ gdyby je miał MUSIAŁ by je okazać na polecenie strażnika. Wiem bo sam studiuje prawo i jestem na ostatnim roku aplikacji prawniczej. Gratuluje wszystkim pseudo dresikom typu JP i HWDP którzy próbują zabłysnąć debilizmem gdyż nie posiadają żadnej wiedzy przydatnej w życiu.

kastus
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-12-31 14:38:11
Nie ma w polskim prawie zadnych regulacji dotyczacych nagrywania lub fotografowania funkcjonariuszy panstwowych, nic nie trzeba w takim wypadku okazywac. Swoje bajki o studiach prawniczych pozostaw dla rowiesnikow z gimnazjum.

darekm1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-03 01:17:44
Ty tak studiujesz prawo, jak ja robię piruety w damskim balecie.

lemo1029
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-08 02:04:27
jak ty dotarłeś do ostatniego roku prawa? rodzice zapłacili>?

konio777
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-12-31 00:27:17
Ten "cywil" to jakiś pieniacz... Czy normalny człowiek, albo przecietnie inteligentny szympans zamiast stać i nagrywać na wietrze i wkurzać bądz co bądz jakichś tam przedstawicieli władzy (legalnej, marnej - bo też ich nie lubię, ale legalnej) nie powinien czegoś w tym czasie poczytać? piwa sie napić? z dzieckiem na basen pójść? Jak gościa takie pieniactwo bawi to proponuję wizytę u wiadomego specjality....

f0rest
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-30 23:30:07
4:30 - pan kamerowal to co ja rejestruje - ale prosze pana, czy pan zna prawo? - nie prosze pana

Sylwek2012
    Ocena: -4 (glosow:16)
2013-12-30 23:26:39
Wiocha dla kamerzysty. Powinnien dostać najwyższy możliwy mandat. Trafił na wyrozumiałych strażników, ja na ich miejscu odrazu bym mu z Pały przyłożył za nie wykonywanie poleceń.

ewald123
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-12-30 21:39:52
trochę mało znasz prawa reżyserze, a strażnik za dużo razy Ostrzegał o ŚPB, za 3 razem powinien użyc siły celem doprowadzenia do radiowozu

Axel1993
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-30 20:54:54
komentarz usunięty przez moderatora

maciekkaczor
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-12-30 20:34:08
Wieśniaki a nie straż miejska

Adrian2712
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-12-30 20:25:31
Na początku kozak a jak wezwali policje to mu rura zmiękła:)

kaszu
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-12-30 20:15:46
Kamerowanie? To tak, jakby powiedzieć: "dzisiaj rowerowałem po parku".

ALBERCIKPLEYBOY
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-12-30 20:05:44
pierdolone wieśniaki myślą że są panami

RobertK20
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-30 19:48:54
u ruskich ten filmik by trochę inaczej wyglądał

mkkm
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-12-30 19:46:53
rozumiem, że strażnicy to często ciecie i buraki ale autor filmu też na mądrego nie wygląda

kaszu
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-12-30 20:17:03
Skąd wiesz jak wygląda? W tym filmiku nie widać autora filmu :)

guido1970
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-12-30 19:33:04
Ten kamerzysta to taki sam (jeśli nie większy) cymbał jak ci popaprańcy strażnicy.Swoją drogą ciekaw jestem od kiedy czynności niejawne mogą być wykonywane w miejscach ogólnie dostępnych gdzie może znaleźć się wielu takich baranów kamerzystów którzy nie potrafią w logiczny i zgodny z prawem sposób zgasić pacana w czarnych łachach?

genesis19
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-30 19:13:51
W morde, mocne kino, ja na miejsc tego dziennikarza założyłbym im sprawę i domagał się odszkodowania.

kaszu
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-12-30 22:01:21
Mocne kino? To obejrzyj sobie Mode na sukces , tam to dopiero akcje ;)

audia4turbo
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-12-30 18:04:26
co za buraki, filmują i myślą że są cwaniaczkami, szanuje ludzi którzy są filmowani bo ja osobiście bym wpieprz spuścił zabrał telefon a gnoja wywiózł za miasto. cwele z telefonikami muszą się dowartościowywać

szwagier87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-30 17:57:11
i tak najlepszy jest Pan EMIL :D

bobuniek
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-12-30 17:38:54
filmowanie!, a nie kamerowanie, poza tym kogo obchodzi ze on jest jakims tam dziennikarzem wymyslonego stowarzyszenia, legitymacja nie mz zadnej mocy prawnej, sam sobie moge taka wydrukowac. Nie popieram SM ale sam autor filmu tez nie wzbudzil mojego podziwu.

reunion1
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-12-30 17:38:12
Zamenhofa jedno z miejsc ustawiania fotoradaru. W Poznaniu czas i miejsce łapanki są jawne wiec tylko idioci wpadają.Kamerzysta to burak szkoda że w mordę nie dostał.

AleWiocha33
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-12-30 17:38:03
Ale cienias z tego kamerzysty, jak byłes taki pewien swego to mogłeś ich zniszczyć a tak naprawdę oni zniszczyli i ośmieszyli Ciebie hehe

qartz
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-12-30 17:09:11
kozaczaka zgrywał tylko czemu nie do końca wymiękł jak go policja postraszyli 3 buraki

akira85
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-12-30 16:55:49
Straż Miejska to najwieksze buraki w tzw. sluzbach mundurowych - nie znaja przepisów, zle oceniaja sytuacje, pociotki w SM w kazdej mniejszej gminie w polsce poprostu żenada i powrot do komuny taka sluzbe powolywac

rmaciej1983
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-30 16:45:29
Ten kamerzysta sam się prosi o kłopoty.

robson1989
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-30 16:43:09
04:33 Kamerzysta: czy zna pan prawo? strażnik: nie...

kawalrafala
    Ocena: -3 (glosow:23)
2013-12-30 16:17:08
Ale się cackają z jełopem. Powinni mu wperdolić a nie rżnie pajaca. Każdemu zawodowi należy się szacunek, w szczególności zawodom mundurowym.

albert2610
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-12-30 16:46:18
Tak ale każdy zawód powinien być wykonywany zgodnie z prawem, obowiązującymi przepisami o w zakresie kompetencji a tu jak widać strażnicy nie znają nawet przepisu który pozwala na nagrywanie i dokumentowanie pracy funkcjonariuszy publicznych a ich zasranym obowiązkiem jest ochrona danych osobowych obywateli łącznie z nr rejestracyjnymi pojazdów więc po pierwsze komputer powinien być oznaczony jako urządzenie zawierające informacje niejawne a po 2 nie powinny te dane być zgrywane w takim miejscu. Kolejna rzecz nieregulaminowe umundurowanie następna bezpodstawne legitymowanie itd.

akira85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-30 17:01:38
ochroniarzowi na basenie tez? a dlaczego w "szczegolnosci"

szopa86
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-30 17:03:13
o tylko koles z kamera chcal cos udowodnic ale nie poszlo burak i tyle!

kawalrafala
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-31 02:02:22
Akira, nawet sprzątaczce w fartuchu. Ty chciałbyś, by Twoją pracę szanowano jakakolwiek by ona nie była. Koleś pajacował, prowokował a potem ostentacyjnie jakieś PAN NIE MA PRAWA, PAN MNIE UDERZYŁ i takie tam. Powinni go spałować i tyle. Dzieci w przedszkolu mogą nie zrozumieć prostych poleceń, a ten z kamerą wyraźnie cwaniakował.

branes
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-30 16:17:07
komentarz usunięty przez moderatora

edziuxxx
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-12-30 15:55:17
idiota kręci a inni idioci go obsługują

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-30 15:20:34
Dla nich jest tylko klin i obuch.Mozg w tej pracy jest kompletnie niepotrzebny. Rozwiazanie problemu po ludzku,zalagodzenie,budowaniwe pozytywnego wizerunku,negocjacja i skierowanie rozmowy na slepe tory to dla nich niepojete.Te buruny powinny na bocznicy kolejowej wegla pilnowac.Biedne ich dzieciaki bo na dzielnicy i w szkolach maja jazde jak ..uj.Pan"dziennikarz"nie potrafi sie znalezc w stresowych sytuacjach.Mota sie jak dzieciak.

Gobi102
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-12-30 15:16:17
No dobra znalaz 2 jeleni, podkur...l ich a potem jeczal i uciekal po calym osiedlu. Niezle :-)

Molotok
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-12-30 14:48:58
Nie ma takiego słowa jak kamerowanie jeżeli już to nagrywanie .

kaszu
    Ocena: -5 (glosow:11)
2013-12-30 14:23:47
Śmieszą mnie takie filmiki. Na hooj czepiać się Strażaków,niech robią swoje i tyle. Jest takie powiedzenie "Nie ruchaj gówna to nie będzie śmierdzieć". A cała dyskusja to takie masło maślane.

djetka228
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-30 13:55:12
Nie włożył kamery do samochodu trzymał ją na równo ze słupkiem

sebkop
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-12-30 13:32:06
Bardziej mnie to rozśmieszyło niż zdziwiło, zaszokowało, poszukiwacz taniej sensacji, obrońca prawa od siedmiu boleści i dwóch nadgorliwych strażników, wiocha na całego.

miszcz82
    Ocena: 1 (glosow:23)
2013-12-30 13:21:02
komentarz usunięty przez użytkownika

dahomej
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-30 16:34:52
najpierw skończ gimnazjum

anubisgd
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-12-30 13:11:36
w mordę temu burakowi ze straży miejskiej a nie okazywać dowód. odstrzelić tego palanta ze straży miejskiej.

irek285
    Ocena: 0 (glosow:12)
2013-12-30 12:25:37
Kamerzysta wklada kamere do samochodu, jak by mi tak zrobil odrazu strzal w ten aparat i tlumaczenie (wystraszylem sie i myslalem ze chce mnie zaatakowac) i po sprawie.PS.oczywiscie jestem za usunieciem SM bo to daremne pieniadze to sluzby do pilnowanie czy ktos nie smieci na ulicy bo wiekszych praw nie maja.

sebgal
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-30 12:04:13
Przede wszystkim filmowanie, nie ,,kamerowanie'' Słowo te ma miejsce w słowniku jako potoczne...

jarod22
    Ocena: 6 (glosow:16)
2013-12-30 11:56:54
strażnik miejski jest jak dzi*ka, będzie stał tam, gdzie będą pieniądze... a jak się robi gorąco i nie daje sobie rady, dzwoni po alfonsa...

asthawk
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-12-30 12:03:59
nikt nie bendzie musial placic, jak nie przekroczy przestepstwa!

miemik
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-12-30 11:46:21
trzeba przyznać ze gość jest wkurwiający - taki bzyk co sie do każdego gówna przyklei bo myśli, że coś uda mu się liznąć ps. SM powinna być zlikwidowana - ani to służba ani pomocne - taki parkomat chodzący a psów gównojadów i tak nie chcą pogonić

andrewtro
    Ocena: 38 (glosow:68)
2013-12-30 11:40:57
trzy barany!!!! żaden z nich nie zna prawa, strażnicy mineli się z powołaniem a kamerzysta chciał zaistnieć, naoglądał się filmików i myślał ze sam może taki zrobić, ale do tego potrzeba wiedzy i inteligencji, zresztą wszystkim im tego brakowało

asthawk
    Ocena: -27 (glosow:35)
2013-12-30 11:36:16
A dlaczego cwaniaczek nie pokazuje swojej twarzy? Podstapienie jego jest barzdo prowokatywne......szycunek dla chlopakow z strazy miejskiej!!!!

Baron_Sanedi
    Ocena: 7 (glosow:17)
2013-12-30 11:31:20
Taki cwaniaczek a sam zaczał uciekac przed i jeszcze do strazników z hasłem ze sa nie poważni - haha

barsebol
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-12-30 11:30:01
po pierwsze parking jest miejscem publicznym i każdy może tam stać po drugie, będąc w miejscu publicznym mamy prawo filmować co tylko chcemy po trzecie, straż miejska jest formacja publiczną więc jej działania można nagrywać po czwarte UKARAĆ STRAŻNIKÓW MIEJSKICH za ZŁAMANIE USTAWY O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH - jak sami powiedzieli zgrywali materiały tajne, do których osoby nieupoważnione nie powinny mieć dostępu - oni zgrywali je na parkingu gdzie każdy ma dostęp i każdy może je podpatrzeć !!!

Baron_Sanedi
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-12-30 11:41:17
wsadzanie kamery przez okno do czyjegos samochodu, tym bardziej strazy miejskiej nie jest raczej normalne!! Co do tego pseudo dziennikarza to przynosi wstyd srodowisku dziennikarskiemu za takie szczeniackie zachowanie

Premek235
    Ocena: 10 (glosow:16)
2013-12-30 11:02:09
Kamerzysta -Czy pan zna prawo proszę pana ? Strażnik miejski -Nie proszę pana. Padłem

Marek23033
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-30 10:55:53
heh zna pan prawo? nie prosze pana hah wiadomo

ncaso
    Ocena: 5 (glosow:15)
2013-12-30 10:54:06
boże co za smutny spektakl, najpierw pajac kozaczy otwierając drzwi do auta SM a potem sp....ala po krzkach. Powinni go na mordę rzucić i skuć, byłby spokój...

anubisgd
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-12-30 13:23:22
a strażnika miejskiego powinni odstrzelić padłby zalał się krwią i było by super

Marek23033
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-30 10:53:56
a nie jest tak ze osoby pelniace funkcje publiczne bez pozwolenia moga byc kamerowane ?

AtakSzczupaka
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-12-30 12:15:06
Jeśli robisz zdjęcia aparatem to "aparatujesz" czy fotografujesz? Jak siedzisz za kierownicą jadącego samochodu to "samochodujesz" czy prowadzisz? W ten sam sposób nagrywanie za pomocą kamery to nie "kamerowanie" tylko filmowanie. Pienią mnie takie formy na tyle, że idę trochę "porowerować" dookoła bloku.

astaii
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-30 10:47:59
Dobra to ja idę.. -Rozwalił mnie tym :)

romanWioska
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-12-30 10:47:56
Walcz z nimi!! Pokazuj wiejskie prawo ! TAK bo oNI mają swoje prawo , prawo kompleksu , którym się kierują , ja proponuje dać iM karabiny i prawo do strzelania do każdego , bez ostrzeżenia :D , piesek sra , strzał , źle się spojrzysz , strzał , itd itd według uznania , no i mandaty po 1000 zł za byle co :D KTO JEST ZA ?? , A jak jest grupka podrostków tupnie , to uciekać!! Uciekać !!! Nie przekraczać uprawnień!!! BANDA TCHÓRZY I NIEUDACZNIKÓW Z KAT "E", CO DO POLICJI SIĘ NIE DOSTALI !!! HAHAHAHA

donmateo24
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-12-30 10:47:33
Śc*erwa zasrane,a nie żadna p*erdolona straż, która ma służyć i pomagać ludziom. Banda jeb*nych darmozjadów

r4ggz
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-12-30 10:40:31
niestety ale prawo mówi wyraźnie jakie uprawnienia ma straż miejska. mimo, że wszyscy widzimy, że zatrzymanie bezpodstawne to jednak zgodne z prawem, SM może wylegitymować kogo chce, i jeśli ktoś się nie stosuje do poleceń użyć środków przymusu. Pan który nagrywa bulwersuje się niepotrzebnie

grzanas
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-30 10:34:02
komentarz usunięty przez moderatora

mirga
    Ocena: 3 (glosow:17)
2013-12-30 10:15:32
Autor tego pilmu to jakaś pi***a. Jeśli już tak się przechwala że ma legitymację i jest dziennikarzem, to trzeba było poczekać na policję i porozmawiać również z nimi a nie uciekać jak baba. Emil nie unika konfrontacji z SM czy policją nawet przed sądem. Tu gość chciał być podobnym chojrakiem ale jaj zbrakło. Cóż, jaki kraj, tacy kozacy

monster0
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-12-30 10:56:11
Dokładnie, gościu zesrał się w gacie jak tylko usłyszał o policji. Bo tam już taki cwaniaczek nie mógł by być.

maks73
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-12-29 21:48:42
straż miejska za każdym razem udowadnia że są zwykłymi burakami do Policji nawet do rozporka nie sięgają żeby im pałke zrobic bo są za GŁUPI !!!

depech2
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-12-29 15:58:18
kamerzysta powinien leżeć na ziemi skuty kajdankami

tadeusz.radonski
    Ocena: 8 (glosow:24)
2013-12-29 13:09:34
jestem ciekaw jak czują się jego dzieci oglądając jak ich stary robi z siebie idiotę nie rozumiem dlaczego utrzymujemy takich nieudaczników

adam568
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-12-29 12:07:55
popieram cię chłopaku truj im życie dalej pozdrowienia!

wujekdobrrarada
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-12-29 11:57:12
Poczekaj aż cwaniak będzie miał imieniny, zrobi imprezę, wezwiesz wtedy Policję i złożysz skargę że zakłóca porządek (jest głośno itp.). Pójdziecie do sądu, gość dostanie wyrok a karany nie może być strażnikiem - tak zakończysz karierę chama w SM.

pucio1
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-12-29 10:37:25
Ciekawe czy ukończył 4 klasy podstawowe, ten jaśnie wielmożny strażnik.

romanWioska
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-30 10:49:39
Kończył ale 4 razy powtarzał...

Kserksex
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-12-29 10:36:57
Pocieszę autora - nie ma zakazu filmowania zarówno policji jak i SM podczas czynności służbowych, zgodnie z orzeczeniami Sądu Najwyższego wizerunek funkcjonariusza podczas wykonywania czynności służbowych nie jest jego prywatną sprawą. Jeśli jednak ktoś chce wejść na miejsce przestępstwa zabójstwa czy itp. funkcjonariusz może go stamtąd usunąć. Natoimast to co robi SM może być filmowane. Sędzia tego "uczonego" douczy

cyklop1986
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-30 15:17:04
tu się mogę zgodzić zakazu filmowania nie ma. Jednak upublicznianie takich nagrań na portalach typu Youtube mogą narazić policjanta lub SM na straty "moralne" a za to już można zostać ukaranym. Jak ktoś chce doczytać odsyłam do Kodeksu Postępowania Cywilnego który to reguluje. A jak już ktoś chętny doczyta zapraszam do dyskusji.

pucio1
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-12-29 10:26:44
Ciekawe czy ma 4 klasy ukończone ten stróż prawa.

buli0710
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-29 09:55:01
hahaha przebiegl 20 metrow i sie zazipal hahaha

wujekdobrrarada
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-12-29 12:06:44
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500