Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Gall Anonim  14-01-04, 10:51 Zgłoś
+ 208 -
Dodano: 2014-01-04, 10:51:06   przez: Gall Anonim
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 208  Zgłoś nadużycie
564
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak się spieszył
  •  Niech ktoś mi powie
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  Nietoperze
Ukryj komentarze(43)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
malurus
    Ocena: 54 (glosow:58)
2014-08-27 10:45:10
Dobry wokal , fajnie dobrane do piffka :) zero wiochy , więc co to tutaj robi ADMINIE ?!?!?!??!?!

Shady76
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-31 01:16:29
FAceta z twarzy nie poznaje :). Ale moim zdaniem wokal idzie z tasmy a facet tylko geba rusza. Wokal jest ewidentnie Michała.

MisiO84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-28 20:38:54
matko, ależ on ma głos :D super

malgorzatka797
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-28 19:27:40
przeciez to wisniewski przed farba na czerwien

knur1987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-28 18:45:13
przecież to kawałek Chwytaka.....

kmn899
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-08-28 10:02:26
Moim skromnym zdaniem zajebiste. :P

devord
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-08-28 09:39:33
GOSCIU ZAKOZACZYŁ A NIE PRZYWIESNIACZYŁ

krzychu2301
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-28 03:17:27
tzw. bratnia dusza

Townsville
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-08-28 00:11:57
Fajny glos, chetnie spotkam tego pana na imprezce

wiesniak1234
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-27 23:48:13
Ej no żeby od razu Sikora.. Ps. mój brat byl przy nagrywaniu

a1ednak
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-08-27 22:55:42
nie po raz pierwszy czuje rozczarowanie z powodu "absurdu" . Co k..a ?? no chyba ,że zgniecione puszki na stole to wiocha???

kapsell
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-08-27 21:57:23
A gdzie tu Wiocha? Wiochmenem maksymalnym jest ten co to tu wrzucił.

svc2000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-08-27 21:23:16
skoro lepsze od oryginały to co robi na wiocha.pl?

marcin13
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-08-27 18:17:43
Przecież to The CHWYTAK. Czysty playback.

NOiSEKiLLER
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-08-27 19:16:34
Tylko szkoda że Chwytak nagrał o wódce...

jamez
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-08-27 17:18:24
gal baranie jak ci napisać żebyś zrozumiał że frajerem jesteś ?

mwach1234
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-27 18:12:54
Hmm może brail'em? :D

xXxWanteDxXx
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-08-27 16:56:37
fajowo wyszło brawo dla gościa

czapiewski
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-08-27 16:51:39
Czerwonowlosy przy nim to WIOCHA

bizzard
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-08-27 16:33:01
Da ktoś namiary na gościa? Potrzebne nagranie studyjne i jest kozak XD

Zoe132
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-08-27 16:21:31
On brzmi jak Michał Wiśniewski :D

krahun4321
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-27 16:15:13
To nie wiocha to talent -.-

boscanter
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-08-27 16:13:31
komentarz usunięty przez użytkownika

Melanz89
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-08-27 15:53:18
59 łapek w górę - 59 ludzi to kretyni! tu powinno być 59 ale łapek w dół bo to nie jest k.u.r.w.a żadna wiocha. Wiecie na czym polega ten portal ? w.y.p.i.e.r.d.a.l.a.ć na demoty/kwejki i inne gówna. Tu jest wiocha i tu się szydzi z kogoś/czegoś. Niedługo to piosenki będziecie tu wstawiać.

Melanz89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-27 15:47:52
Czereśniewski - "Pełna szklanka" / "Filiżanka" parody ;) lepsza wersja.

Melanz89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-27 15:46:24
Chwytaka i tak nie przebił :P

Putot
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-08-27 15:33:26
To wiocha dla Michała W. Koło go zawstydził :-)

dobuzibralska
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-08-27 14:53:46
znalazl sie plemnik michala zagubiony 15 lat temu na jakims wiejskim festynie

Franusss
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-27 14:40:11
Gość ma fajny głos, trzeba przyznać.

Inferno13
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-27 13:06:36
Piękna pieśń aż się łezka w oku kręci :')

zbigniewboniek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-08-27 12:41:20
Wiśniewski był, jest i już na zawsze będzie synonimem WIOCHY, a ten koleś po prostu rządzi!

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-08-27 12:02:56
fajny wokal, na ogniskach koleś pewnie robi furorę.

zoonk17
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-27 11:37:09
głos Wiśniewskiego z Ich Troje :P

kaczy45
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-08-27 11:23:11
zero wiochy, więc co to tutaj robi ??!

Melanz89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-27 15:55:40
No jak co ? debile lajkują a admin wrzuca.

piotrgibas1992
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-27 11:11:25
komentarz usunięty przez moderatora

saviola1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-27 11:03:41
i w czym tutaj wiocha?

adrian198561
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-08-27 11:01:01
Wiocha to, że Gall Anonim to fikcyjne konto moderatora dodaje to co mu pasuje, dlaczego nie można wejść w jego profil?

baginf
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-08-27 11:28:25
Każda osoba nie zalogowana dodająca absurd jest Gallem Anonimem. Tak ciężko to zrozumieć.

malurus
    Ocena: 54 (glosow:58)
2014-08-27 10:45:10
Dobry wokal , fajnie dobrane do piffka :) zero wiochy , więc co to tutaj robi ADMINIE ?!?!?!??!?!

clauudia777
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-08-27 11:57:01
sie nie osraj.

edekzkrainykredek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-27 23:08:01
Admin kalosz. Clauuudia777 do kuchni Ci WiFi dochodzi, czy znowu uciekłaś?

Vincenth666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-04 11:18:00
Zajebiście wyszło :) ( dobry wokal )

metiu6
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-04 11:00:00
Dobre !!!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300