Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
BlaszanyPinokio  14-01-05, 10:42 Zgłoś
+ 554 -
Dodano: 2014-01-05, 10:42:09   przez: BlaszanyPinokio
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 554  Zgłoś nadużycie
62
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  W temacie
  •  No w sumie jest to logiczne..
  •  Zamówił komputer przez internat
Ukryj komentarze(114)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
vv3k4i
    Ocena: 145 (glosow:179)
2014-01-05 11:58:11
Greenpeace to eko-terroryści. Zawsze stają po stronie tego, kto więcej zapłaci, jak bardzo łamią prawo widać wszędzie. Nigdy nie stanęli po właściwej stronie. Powinni zgnić w tym rosyjskim kołchozie.

GAgaV8
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-01-13 21:20:18
Ponad 500 plusów... Ponad 100 w top komentarzu... Co za altruizm, biedny kurva Gazprom, też mi go szkoda, że podły polski pirat go napadł! Nagle wiocha pełna wielbicieli Putina i kołchozów... Zastanówcie się na sobą debile, jeśli na prawdę myślicie, że problemem tego świata jest Greenpeace i ekolodzy.

waffen99
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-01-10 10:43:15
Powinni odpowiadać za piractwo, według prawa międzynarodowego wtargnięcie lub usiłowanie jest traktowane jak piractwo. A w ogóle to banda nierobów która z ekologii zrobiła sobie interes na zarabianie ciężkiej kasy.

sebololo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-09 23:12:20
Pewnie teraz zostanie politykiem.

Nawigatorek1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-09 01:54:26
Gdyby w Polsce taki numer odwalił siedział by w kiciu i nikt by nie robił z nim wywiadów no chyba ,że na ławie oskarżonych

gmital1
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-01-08 20:50:43
Greenpeace ma na celu zarabiać, żadni to bohaterowie. Nie ma ich tam, gdzie powinni być.

dyro28
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-08 19:26:33
komentarz usunięty przez moderatora

Czeslav21
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-01-08 18:55:37
ku**a jak widzę coś takiego to mi się rzygać chce. Polak ekolog- po Hu...u. ciekawe czym będzie w piecu palił jak zabronią węglem i drewnem palić, o tym pewnie nie pomyślał Cwaniak. przez takich jak on , zakazują np wędzenia czegokolwiek w tradycyjny sposób od tego roku, śmiech na sali.

marcin1975rm
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-08 15:31:36
Greenpeace to szantażyści pazerni na kasę. I tyle.

henceforth
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-08 15:03:24
Bo to akurat jest przestępca i już !

arigold7
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-01-08 13:42:24
szkoda ze putin wypuscil tych piratow i terrorystow ;( nie mozemy czuc sie bezpieczni

jwpmafia
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-01-08 10:48:03
powinni nie jeździć samochodami! łódki powinni mieć z wiosłami, używać świec i jeść z trawę!! inaczej to hipokryzja

asiek890
    Ocena: -11 (glosow:15)
2014-01-08 09:42:55
Jesteśmy chyba jedynym krajem, który nie stawia się za naszymi. Szkoci stoją za Stuart, Anglia za Elżbietą. Polacy stoją za każdym tylko nie Polakiem. Czy tylko mnie to smuci?

bubala
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-01-08 13:28:18
Masz 100% racji staję za Katarzyną W., życie poświęcę za niejakiego bohatera Tomasza Kaczmarka, a życie rodziny poświęcę za PIS i PO razem wzięte, tylko za ciebie gówniarzu nie wezmę, aby tacy parapatrioci nie mogli być usatysfakcjonowani

Lejbusz
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-01-09 17:51:12
Ale to ekolog czyli nie człowiek tylko lewacki śmieć. Jak "nie człowiek" może być polakiem?. Powinni (to coś) rozstrzelać!

asiek890
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-15 11:24:35
bubala, nie pyskuj tylko rozmawiaj normalnie albo w ogóle. I tak nie zrozumiałeś co miałam do przekazania. Z Jana Pawła II Polak robi pedofila, z Myslovitz Polak robi beztalencie itd. itd. Każdy Polak, który jest ceniony za granicą jest tępiony w Polsce. O to mi chodzi. A jeśli chcesz się ścigać na przezwiska to źle trafiłeś, poszukaj sobie worek treningowy. Jeśli czegoś nie rozumiesz to zamiast pisać głupoty spytaj. Ja z chęcią wyjaśnię.

asiek890
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-15 11:27:46
Lejbusz mój mąż jest architektem krajobrazu, i nie wyrzuca puszek w górach i lasach:( Będę go hejtować, tylko proszę, nie zabijaj go:(

Melanz89
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-08 01:38:50
Jestem Polakiem, ale mój kraj, jest krajem poyebanym.

immortallus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-08 21:32:46
Kraj to ludzie. Oceniasz sam siebie?

Zubkownik
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-01-08 00:16:19
ekooszołom jakich w Polsce coraz więcej

Adrian2712
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-07 23:15:18
Ekopoje*y!

gucior_bs
    Ocena: 11 (glosow:15)
2014-01-07 22:06:23
Ale samochodem, samolotem i łodziami sie buja! Toż to nie na rope???

Melanz89
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-08 01:33:21
Ciiiicho! o tym się nie mówi :D hehe

cylob01
    Ocena: -11 (glosow:19)
2014-01-07 22:00:19
Za granicą, czyli w Rosji. Mam lepsze rozwiązanie, powoli zabijajmy i niszczmy naszą planetę, florę i faune, to napewno da nam i naszym dzieciom lepszą przyszłość. W sumie interes wielkich koncernów jest wazniejszy niż ekologia i życie przyszłych pokoleń w normalnych warunkach.

immortallus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-08 21:35:58
A nie widzisz większego interesu wielkich korporacji pro-ekologicznych? Chcących nam sprzedawać opal "ekologiczny" który naturalnie u nas nie występuje jako jedyny właściwy (uśmiercając przy okazji nasz przemysł), sprzedających nam odrzuty produkcyjne, wciskane w horrendalnych cenach jako produkt "ekologiczny"? Trudno zrozumieć, że Ci ekolodzy myślą głównie o sobie i "wspierających" ich koncernach? Ale to nie jest politycznie poprawne, więc jesteśmy za tymi pseudo ekologami.

jacek.jacek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-07 21:51:34
jak by nie było w ekoteroryźmie kasy to kulczykowa Lanckorońska nie byłaby dyrektorem tej przestępczej organizacji w Polsce

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-07 21:50:33
jak by nie było w ekoteroryźmie kasy to akulczykowa Lanckorońska nie byłaby dyrektorem tej przestępczej organizacji w Polsce

jurajska333
    Ocena: 9 (glosow:13)
2014-01-07 21:21:25
Ciekawe czym jeździ ten pan na co dzień,czym ogrzewa dom i czy korzysta z prądu ... ekolog od siedmiu boleści

michalng
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-01-07 22:35:19
A od kiedy ekologia ma polegać na nie posiadaniu samochodu czy prądu i nie ogrzewaniu domu ?

RuterFull
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-08 09:19:19
Podaż, Popyt im nie znane pojęcia

lodzik444
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-01-07 21:06:34
pewnie lodka to wioslami napedzana a ciekawa jak w domu wode grzeje na ognisku?

Melanz89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-08 01:31:58
Wypowiada magiczne zaklęcie heh ;p parodia..

neo86
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-01-07 21:06:25
Bo w Polsce tak jest, że kryminaliści są celebrytami! Przykładem dobrym też jest Katarzyna Waśniewska. Zabij, zgwałć, rabuj itp. i bądź celebrytą ot taka chora mentalność polska...

Melanz89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-08 01:35:35
Jeszcze później przyjdzie Ci sms czy Waśniewska zabiła... jeżeli tak to ślij sms-a na ten i na ten numer -_-''

greek10
    Ocena: 9 (glosow:9)
2014-01-07 20:53:02
Mam pytanie bo się zamartwiam: Z czego żyją ekolodzy, bo przecież nie mają czasu pracować normalnie? Chyba podobnie jak Związkowcy...

michalng
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-01-07 22:37:59
Maja czas pracować normalnie. Ten pan pracuje na uniwerku w Gdańsku.

YaPaE
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-07 20:40:25
Greenpeace dziady (itp gorsze określenia jakie nie moge napisać bo mi usuną komentarz) prąd to na korbke by chcieli robić lub najlepiej bez prądu i wszystkie polskie elektrownie pozamykać a górnikom i ludziom z elektrowni robote zabrać A kto inny napędza gospodarke jak nie górnictwo i ogólnie przemysł energetyczny... Dziady i nic wiecej z tych wszystkich ekologów... Nie wspominając że większosc z nich to jeszcze wegetarianieb bo po co jesc mieso jak można sałate.. WIec po co nam świnki krówki? lepiej też oddać rosjanom którzy wiedza jak takich ekolozków traktować

YaPaE
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-07 20:38:11
komentarz usunięty przez moderatora

Lejbusz
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-01-07 20:16:45
Pewnie w ruskim pierdelku mu dobrze zwieracze obrobili:) Za to co zrobili ci cholerni terroryści powinni ich rozstrzelać. Brzydzę się greenpeacem i innymi zlewaczałymi ekosmrodami bardziej niż stadem obleśnych pedofilii. Przez nich zamiast się rozwijać cofamy się do małp - ale to jest eko!

Podlasiak1977
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-01-07 19:31:37
ciekawe skad ten caly greenpeace ma pieniadze na statki,motorowki itp?.nawet tego typu akcja w ktorej uczestniczyl nasz celebryta to olbrzymi koszt

mipa
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-07 19:21:52
ja mam go w dupie, śmieszy mnie gość, myśli że jest hiciorem w Polsce a jego pinda lansuje się w mediach, wypierdzielać mnie stąd !

Rebus364
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-01-07 18:23:50
Przynajmniej Ruskie nie patyczkują się z ekogłupkami i pokazują gdzie jest ich miejsce.Mają szczęście że zbliżają się igrzyska olimpijskie bo by z pierdla jeszcze nie wyszli.

manieek212
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-01-07 18:16:57
Powinien siedzieć w łagrze te dziesięć lat!!!,a jak myśli,że postąpił dobrze,to niech się postawi na miejscu tych ludzi,którzy pracują na tych platformach-to wyglądało jak napad lub usiłowanie porwania,niech się cieszy,że żyje i mu głupiego łba nie odstrzelili-celebryta na wakacjach...

Slepecci
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-01-07 16:52:20
Niech sie cieszy krypto hippis ze go nie dostrzelili, karą za piractwo zawsze była śmierć:D

hagen24
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-07 16:43:07
Ekoterroryzm nie ma nic wspólnego z ekologią.Niech się cieszy że żyje bo mogliby ich zastrzelić na miejscu, ciała wrzucić do wody a tą ich łajbę zatopić.Ślad by po nich nie został.

DXPac
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-01-07 16:35:28
To jest właśnie Polska . Palanta który łamie prawo traktują jak bohatera tylko dla tego że to była Rosja jak by zrobili ten numer z platformą np Hiszpanom lub Niemcom był by uznany w Polsce za terrorystę i potępiany. Ale nasze Media w 80% niemieckie propagują złość na Rosjan którzy są nam nablirzszymi sąsiadami. Nikt nie nominuje np Putina na Polityka roku tylko go wyśmiewają że jeździ konno lata na lotni a on nic innego nie robi jak propaguje w Rosji zdrowy styl życia. Życzył bym sobie by nasz prezydent dbał tak o interesy kraju swojego jak Putin.Ośmieszył 5 razy Obame w tym roku

kubakuba185
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-07 16:35:24
popieram a jeszcze to narzekanie na złe warunki powinien tam zostać

zbysiula154
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-01-07 16:16:18
Oszołomstwo wiele ma twarzy, a to jedna z nich. Takie śmieci jak on układam w jednej szufladzie razem z pedziami, lezbami, feministkami, i z zdecydowaną większością urzędników państwowych z całym tym syfem bez których Polska z całą pewnością byłaby lepsza silniejsza i piękniejsza.

mirga
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-01-07 15:47:23
Zrobili raz najazd na platformę i Władimir im pokazał, że nie będzie pier****a. W Polsce robią najazd na elektrownie czy Pałac Kultury, to zabezpieczają miejsce żęby sobie mogli w spokoju dokończyć. A Władek pokazał jak się z takimi organizacjami powinno postępować

Szpadelek
    Ocena: 9 (glosow:9)
2014-01-07 15:35:34
Wielki mi greenpeace.A ta ich łajba to na co pływa-na wodę?Wątpię.

Nasi
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-01-07 15:35:20
mógł wysadzić platformę i razem z ekokolegami kazać ruskim kupować polski wyngiel.

xyz1000
    Ocena: 13 (glosow:15)
2014-01-07 15:23:48
Szkoda ze nie przymkneli go na kilka lat, moze by zmadrzał. Ekolog od siedmiu bolesci. Cale greenpeace to jedna wielka sciema. Myslicie ze bronią małe żabki i walcza z zanieczyszczaniem srodowiska? Maja z tego kase i to niezła. Pojechał debil jeden do ruskich i myslał ze sie go przestrasza. moze mu jeszcze kur... medal dac i zaprosic do kolejnej edycji tanca z gwiazdami. Ma prace, żone a zachowuje sie jak durny podrostek, dla ktorego cały swiat jest zly. Wstyd na cały swiat

rozpruwacz78
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-01-07 15:22:48
Jestem ciekaw czym porusza się nasz pan eko-perpetuum mobile. Pewnie nie także to całe gadanie o ekologii niech sobie wsadzi w dupę.

pietrro
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-01-07 15:01:57
a j3bn3 się w nocy na CPN i też ich sterroryzuje , bo paliwo za drogie;)

LenaK
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-01-07 14:33:05
Wtargnal na cudzy teren. Szkoda, ze nie amerykanski, tam moze od razu by go odstrzelili i by sie problem rozwiazal. Ekolog za dyche, a do tej platformy wiertniczej to pewnie lodzia wioslowa doplynal, bo wydobycie ropy to samo zlo.

zbiczeek
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-01-07 14:17:37
Mial gosc duzo farta, ze olimpiada w Rosji sie zbliza i wladze robia rozne rzeczy pod publiczke miedzynarodowa, inaczej dluuugo by musial drzewa scinac w w obozie pracy w tajdze.

manamanam
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-01-07 13:43:09
Tacy, jak on to tylko potrafią drzeć mordę. Nie widziałem, żeby Greenpeace kiedykolwiek zasadził drzewa, utworzył jakikolwiek program pomocy dzikim zwierzętom. Ich po prostu musi być pełno w TV. Ale tak, jak im to wychodzi w zachodnich krajach Europy, tak ze wschodu spie*dalają z podkulonym ogonem. Jeśli na sprawie rzeczywiście bardzo by im zależało, to by tam mimo uwolnienia zostali i nadal działali swoje. Tyle, że jaj nie mają, to pouciekali do domków, gdzie wygodnie, ciepło i bezpiecznie. Teraz będą pisać blogi i udzielać wywiadów w lokalnych stacjach o tym, jaka ta Rosja zła i okrutna.

Samsara
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-07 13:30:58
Mnie to nie dziwi. Każdy kto jest przeciwko Putinowi i "złej Rosssiji" jest wspaniały, mile widziany w mediach i oblegany przez dziennikarzy. Femen też był cacy dopóki był przeciwko Putionowi, dopiero jak lale wlazły do kościołów to przestało być fajnie. Chodorkowski też jest teraz gwiazdą, bo jeszcze mało kto wie o jego przekrętach na majątku państwowym...

monterr78
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-01-07 13:26:47
schowajci go z orkami oszusci falszywce ten zasrany caly greepeace licza sie tylko pieniazki

michalng
    Ocena: -4 (glosow:14)
2014-01-07 13:19:49
Ten pan nie jest żadnym przestępcą. I nie jest oskarżony o piractwo (ani nie o terroryzm) tylko o chuligaństwo. Nie próbował przejąć żądnej platformy. Nic nie ukradł , nic nie zniszczył,nikomu krzywdy nie zrobił. Został zatrzymany przez rosyjskie służby specjalne na statku przebywającym na wodach międzynarodowych.

Nato-Vanila
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-01-08 18:51:54
chociaż jedna normalnie uważająca osoba, bo reszta chyba nawet nie wie dokładnie o co chodzi, a wypowiadają się. -_-

struzzo
    Ocena: -4 (glosow:18)
2014-01-07 13:12:58
Ależ kretynów sie ujawniło na wiosce. Gdyby nie tacy jak on, protestujący w obronie "żabek i ptaszków", zamiast lasów, gór i jezior mielibyście wszędzie asfalt, beton i smród, a środowisko byłoby jescze bardziej zasyfione niż jest. Takich eko-terrorystów zabrakło w Karpaczu czy MIkołajkach jak budowano gołębieskie koszmarki i ludzie teraz jęczą jak się nagle zrobiło brzydko i jak sie im widoczki spaskudziły. A propos co jakoś się nagle mnóstwo obrońcow ruskich zrobilo, czyżby uaktywnili się exczłonkowie albo dzieci exczłonków pzprowskiej zarazy ?

Samsara
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-01-07 13:47:47
Zabrakło? A może posmarowali im łapska kasę żeby nie ciskali się? Nie pomyślałeś o tym prawda? Z jednej strony sa firmy które realizują swoją politykę, a z drugiej masz organizacje eko które też realizują swoją politykę mając za plecami kasę, bo przecież to wszystko jest biznes. A beton, asfalt i smród spalin i tak mamy, bo nazywa się to duże miasta i jest to nieuniknione przy dużych skupiskach ludzi.

mowcezet
    Ocena: 8 (glosow:16)
2014-01-07 13:05:15
komentarz usunięty przez użytkownika

kaiko26
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-01-07 13:01:49
powinni ich zamknąć na długie lata nie dość ze wtargneli na cudzą własność to jeszcze maja czeloność by nazywać się niewinnymi bo oni nic takiego nie robią ja rozumiem ze ekologia jest wazna ale co to za ekolog jak mpotorówką na silnik spalinowy płynie na akcjie a nie wiosłuje przez poł morza i jak moze uzywać energi elektrycznej przy której wytworzeniu powstaje tyle zanieczyszczeń co wiąze sie z uzywaniem telefonów komórkowych internetu poza tym jak mógł wrócić z Rosji samolotem który wytwarza spaliny skoro tak mu zalezy na ekologi mógł sobie zrobić pieszą przechadzkę hipokryta nie ekolog

admin1944
    Ocena: 9 (glosow:13)
2014-01-07 12:36:54
SZKODA, ZE WSZYSTKICH NIE WSADZILI DO OBOZOW PRACY NA 20 LAT. POZNALI BY PRACE I ZARABIANIE PIENIEDZY A NIE OBIJANIE SIE SZUKAJAC ZABEK I PTASZKOW ZYJAC NA "KRZYWY RYJ "

tasior777
    Ocena: 13 (glosow:17)
2014-01-07 12:26:01
kolejny kretyn, powinni go ruscy do morza wypi...olić a niechby go foki dymały

gonsallo
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-01-07 12:25:49
Dodam, że i tak mieli szczęście. Mogli zginąć od kul Rosjan, zostać załadowani na swój stateczek pełen materiałów wybuchowych i po odholowaniu na "głębsze" wody wysadzeni w powietrze. Kto by wiedział, że zostali karmą dla rybek już po śmierci?

gonsallo
    Ocena: 10 (glosow:14)
2014-01-07 12:19:27
mentalność ekologa: NIE - dla obwodnicy Augustowa przez Rospudę NIE - dla samochodów przez miasto Augustów którędy mają jeździć? a niech jeżdżą przez Warszawę.Takich ekologów to ja mam.. gdzieś. Z czego żyje ekolog jeśli na tydzień przypiął się do drzewa? Z pracy swoich rąk?

kary1977
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-01-07 13:02:12
a za ten dzień ile drzewek by posadził...

sangre666
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-01-07 12:15:07
Bo to Polska. Tutaj bandyci, mordercy, pedofile są lepiej traktowani przez ich fanów niż inni, zwykli obywatele.

jaa28
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-01-07 12:14:41
Kozaka zgrywa że nie żałuje że zrobił by to jeszcze raz ciekawo jak by śpiewał po 10 latach w takim łagrze już Putin zadbał by o to żeby się nie nudzili majty pewnie osrane ma do dziś obił bym takiemu tylko ryja

malurus
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-01-07 12:13:43
Powinien odpękać z 10 lat w jakiś kamieniołomach w Rosji to by mu ta pseudo-ekologia szybko przeszła !!!!!!!!!

jaa28
    Ocena: 11 (glosow:15)
2014-01-07 12:11:03
Putin ma przynajmniej jaja że zamyka takich tam żaden eko-terrorysta nie zatrzyma żadnej budowy jestem z Augustowa i przez te ku**wy nie mamy obwodnicy bo ważniejszy był kwiatuszek niż życie ludzkie pod moim domem przejeżdża 7-8 tys tirów na dobę domy pękają hałas ludzie giną a oni ustalają warunki życia dla jakiejś żabki czy ślimaka że nie mogą żyć w hałasie zaj**ał bym sku***syna powinien siedzieć w tym łagrze zaszyli się ku**y w cichym lesie i protestowali a jak pojechali zostawili taki syf że w pale się nie mieści ekolodzy haha ciekawe jak by nie dostali kasy ruszył by któryś palcem

malgolina
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-07 12:37:17
Jaa, Augustów i wydobywanie ropy w Arktyce to dwie różne sprawy. Oczywiście,że życie ludzkie jest ważniejsze niż ślimaczki, obwodnica jak najbardziej powinna być, a protesty ekologów w tej sytuacji są nie na miejscu. Jednak w przypadku Arktyki jest inaczej. Wydobywanie ropy w takim miejscu jest zabawą z granatem. Tam skażenie terenu i negatywny wpływ na otaczającą wodę i lód jest jak najbardziej realny. Ekolodzy po prostu czasem podejmują błędne decyzje co do protestów, nie analizują aspektów związanych z przydatnością np. obwodnicy i ochroną życia ludzi.

kary1977
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-07 13:05:22
i tak będą wydobywać i to nie tylko Rosja ale każdy kto się dorwie im na to nie ma rady. To tylko walka z wiatrakami. Niech lepiej walczy o zaostrzenie procedur bezpieczeństwa.

Zolar86
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-07 18:57:00
@malgolina, zastanówmy się jaki wpływ na środowisko mają spaliny samochodowe (CO2 i praktycznie cała tablica Mendelejewa). Nie słyszałem żeby ekolodzy protestowali na terenie zakładów Opla, BMW czy Toyoty. Z drugiej strony pomysł ekologicznej UE zakazu ogrzewania węglem. Przez tysiąclecia ludzie, aby ogrzać się, spalali węgiel czy drewno i jakoś nie spowodowało to katastrofy. To przemysł i samochody trują. Ale ich nie chcą zakazać. Drugi przykład to wycofanie odkurzaczy o dużej mocy. Odkurzanie urządzeniem o małej mocy jest żmudne i czasochłonne- pobiera w efekcie więcej prądu.

hanauer
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-01-07 12:05:01
komentarz usunięty przez użytkownika

bingo73
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-07 11:53:14
ich działania zawsze są poza prawem. Ich rezultaty znikome. Cele nie aż tak znaczące dla środowiska, jak inne, mniej medialne i bez udziału dużych pieniędzy, a więc poza ich zainteresowaniem. A ich metody kiedyś będą opłacone krwią. Jak dla mnie powinni ponosić odpowiedzialność karną za swoje poczynania.

tlenowygonzo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-07 11:52:42
On sam jakiś ruski jest ten "ekolog".

gnida0000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-07 11:36:43
komentarz usunięty przez użytkownika

Cipkozaur
    Ocena: -8 (glosow:10)
2014-01-07 11:34:14
Widziałeś ty kiedyś starego ikarusa zasmradzającego pół miasta? Pewnie, że nie widziałeś smarkaczu, więc stul pysk, bo dzięki takim ludziom nie musisz już tego wdychać.

LenaK
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-07 17:15:33
A ja glupia myslalam ze to z naszych podatkow, a to greenpeace kupuje autobusy. Dzieki o wielcy!!!

bogdan.bohdan.7
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-01-07 11:29:31
Mimo że nie lubię Putina to dla mnie to są zwykli bandytami Ci eko-terroryści.

Eliskoopa
    Ocena: -13 (glosow:17)
2014-01-07 11:12:04
Jeśli jesteście za głupi żeby zrozumieć, że tacy jak on walczą również o waszą dupę, to wstrzymajcie się od komentowania. Dla was świat kończy się na czubku waszego nosa i monitorze, który widzicie przed sobą. Pieprzone lemmingi.

camel1990ts
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-01-07 11:22:45
oni walczą o swoją dupę nie o twoją

merlinseducer
    Ocena: -11 (glosow:15)
2014-01-07 10:58:50
I bardzo dobrze zrobił!!! Arktyka jest jednym z najdelikatniejszych ekosystemów na świecie. Jakakolwiek ingerencja może się skończyć błyskawiczną katastrofą. CZY TO, CO SIĘ WYDARZYŁO W ZATOCE MEKSYKAŃSKIEJ NICZEGO NAS NIE NAUCZYŁO???

rzeznianumer5
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-01-07 10:58:42
Powinien posiedzieć w pierdlu na Syberii i tam ględzić o globalnym ociepleniu.

foytaz
    Ocena: 11 (glosow:11)
2014-01-07 10:55:00
Kiedyś na atolu Mururoa francuska DPSD pokazała tym eko-k*rwą co się robi ze śmieciem, który pcha łapy tam gdzie nie powinien. Aż dziw bierze, że Ruscy tak się z nimi patyczkowali.

twoface
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-07 10:26:52
Czy to nie jest przypadkiem tata Madzi z Sosnowca?

miszcz82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-07 10:24:44
komentarz usunięty przez użytkownika

dzieci_proboszcza
    Ocena: 9 (glosow:11)
2014-01-07 10:23:14
jakby byli eko to by uzywali lodki z wioslami albo zaglowek a nie motorowek ! ! !

Ferencyvoros
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-01-07 11:45:13
A na dupskach nosili by liście bananowca i futra z niedźwiedzia bo do produkcji ubrań zanieczyszcza się duże ilości wody.

archiequatro
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-01-06 10:58:11
eko-prostytutki.

rapp
    Ocena: 18 (glosow:22)
2014-01-05 17:20:05
Najpierw dojechali samochodami do portu a potem popłynęli łodziami motorowymi (jedno i drugie zasilane paliwami kopalnymi) na platformę protestować przeciw wydobyciu paliw kopalnych - oto logika postępowania zielonych...

NoZastanowSie
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-01-05 14:31:03
za ktora granica? Ryuska chyba? tam wszyscy co im sie mieszaja do kasy to przestepcy...

kriskus1
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-01-05 13:10:58
szkoda ,że go wypuścili.

pawelfed84
    Ocena: 9 (glosow:15)
2014-01-05 12:18:49
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-01-07 10:22:45
komentarz usunięty przez użytkownika

merlinseducer
    Ocena: -8 (glosow:12)
2014-01-07 11:01:37
To poczytaj koleżko, jaki jest CAŁOŚCIOWY wpływ na środowisko i jednych i drugich. Energooszczędne zawierają owszem więcej rtęci, ale... Przez mniejsze spalanie paliw potrzebnych do zasilenia takiej żarówki jest mniejsza emisja rtęci, to po pierwsze, a po drugie - żarówka energooszczędna ma czas życia 5-krotnie dłuższy od tradycyjnej - i tutaj ot choćby są oszczędności. Zamiast pierdolić głupoty - skorzystaj z Google i wgryź się w ten temat, a nie powtarzasz populistyczne głupoty.

sebkop
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-01-07 11:25:26
@merlinseducer^ tylko powiedz mi chłopie, które z tych informacji zawartych w gogle są prawdziwe, a które nie. Z wykształcenia jestem inżynierem ochrony środowiska, chociaż w tym zawodzie nie pracuje, może nie jestem ekspertem, ale jedno mogę stwierdzić, ta całą śmieszna ekologia to jeden wielki biznes, emisje spalin, energooszczędne żarówki, lodówki, pralki, itp. To wszystko sprawia, że urządzenia szybciej się psują, ich produkcja jest dużo droższa, a my zamiast kupować jeden produkt na kilka lat, kupujemy go 2-3 razy częściej. Taki prosty przykład, kiedyś samochody wytrzymywały po 20

sebkop
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-01-07 11:34:01
-30 lat, teraz silniki ,,przyjazne środowisku" sypią się po przejechaniu 200tys km, nie licząc innych ekologicznych gadżetów, które sprawiają, że produkcja i eksploatacja takiego auta wymaga ogromnych nakładów finansowych jak i energetycznych potrzebnych do produkcji takiego szajsu. Zamiast jednego auta które przejedzie 1mln km, musimy kupić pięć aut, plus dobrodziejstwa ekologiczne. Nawet słaby matematyk obliczy, że nawet przy większej emisji spalin, koszt utrzymania spadną kilka razy, a ekologia będzie większa niż w współczesnych przyjaznych środowisku samochodach. Inna sprawa, to

bingo73
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-07 11:35:08
nie ma większego znaczenia, jak wpływa produkt na ekologię, taka jest prawda. Ja zmieniłem u siebie żarówki na diodowe i efektów w rachunkach za prąd nie widzę. Gdy usiadłem i to przeliczyłem,to wyszło, że to tylko niewielki procent oszczędności w stosunku do zużycia prądu przez inne urządzenia w domu (lodówka, telewizor, komputery, pralki itp. ). tylko, że żarówki był już bez patentu, a świetlówki mają. i to jest istota sprawy. Gdyby oszczędność w domu była namacalna, nie było by potrzeby regulować tego prawnie. Ale nawet wprowadzenie wysokich kar ekologicznych, pokrywających ponad miarę

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-07 11:36:27
miarę straty na środowisku nie spowodowały by, że żarówki były by droższe w zakupie i eksploatacji niż świetlówki.

sebkop
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-07 11:42:56
zanieczyszczenie spowodowane przez nasze pojazdy, to ułamek procenta całości zanieczyszczeń, które tak naprawdę są wytwarzane przez wszelkiego rodzaju przemysł, więc ta ekologia to jedna wielka ściema. Inna sprawa efekt cieplarniany, tak naprawdę nikt nie odwodnił, że istnieje, bo równie dobrze może to być okres interglacjału. Śmieszą mnie te działania eko ćwoków, bo nic nie zmieniają, a dopóki coś przynosi ogromne zyski, to będzie kontynuowane. Jak myślisz, czy wprowadzane teraz samochody hybrydowe, wzmożone prace nad ogniwami paliwowymi są spowodowane działalnością Greenpeace, czy

sebkop
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-07 11:46:01
kończącymi się zasobami. Nawet zmiana podejścia do ekologi współczesnych ludzi nic nie zmieni, już jest za późno, taka jest prawda, jedyna szansa dla planety, to kolejna epoka lodowcowa.

vv3k4i
    Ocena: 145 (glosow:179)
2014-01-05 11:58:11
Greenpeace to eko-terroryści. Zawsze stają po stronie tego, kto więcej zapłaci, jak bardzo łamią prawo widać wszędzie. Nigdy nie stanęli po właściwej stronie. Powinni zgnić w tym rosyjskim kołchozie.

NoZastanowSie
    Ocena: -11 (glosow:17)
2014-01-05 14:40:19
a Ruscy to kto? Nie uwazam, zeby wejscie na platforme w ramach protestu, slusznego lub nie (bez znaczenia). Bylo takim powaznym przestepstwem o wysokiej szkodliwosci spolecznej, zeby musieli isc do wiezienia, bo nic nikomu nie zrobili, wiecej szkod spoleczenstwu przynosi jeden co popisze rozklad autobusow, niz oni.

michalng
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-07 12:57:25
W kołchozie powiadasz ? ;-) Nie powinno się używać wyrazów jeśli nie znasz ich znaczenia bo to Wiocha ;-)

stich
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-07 16:46:10
NoZastanówSie. Zastanowiłbyś się co? To byłby znak że, każdy terrorysta, nawet nie eko, moze się wbić na jakąkolwiek platformę gazpromu. Wiesz co by się stało, gdyby wybuchła tam mała bombka? Ekolodzy faktycznie mieliby o co sie martwić.

homiczek1980
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-05 11:46:51
Ja też :)

robsen
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-01-05 10:46:00
Mam wrażenie że nie wiesz o czym piszesz...

beeveer
    Ocena: 12 (glosow:18)
2014-01-05 11:57:49
na szczęście niektórzy wiedzą. Ciekawe skąd niby operatorzy platformy mogli mieć pewność, że napadają ich pokojowi ekolodzy, a nie banda muslimów? Jak mi się nie podoba twoja gęba, to też mam prawo wejść ci z buta na chatę i wszystko będzie ok?

asmodeusz_1
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-01-07 11:06:20
+beeveer Zgadzam się w 100%. Bardzo mnie zdziwiło, że Car Putin tak odpuścił... pewnie tylko dlatego, że sra po gaciach, żeby mu nie zbojkotowali Sochi. Gdyby nie to, pewnie Greenpeacy siedziały by teraz w obozie pracy na Syberii (i dobrze by im to zrobiło).

Zolar86
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-07 17:08:45
Syberia powinna im pasować lasy i czyste powietrze. Przecież o to walczą.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600