Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Sami skomentujcie.
zeezi  11-06-27, 21:01 Zgłoś
+ 119 -
Dodano: 2011-06-27, 21:01:16   przez: zeezi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 119  Zgłoś nadużycie
100
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zamówił komputer przez internat
  •  Hakuna Matata...
  •  PROSTO
  •  Poprzedni dziadek do orzechów służył 30 lat
Ukryj komentarze(32)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
momoxxl
    Ocena: 28 (glosow:32)
2011-06-27 21:49:28
To jest bardzo stare zdjęcie zespołu Children of Bodom, robione dla żartów. Chłopaki mają poczucie humoru i lubią poimprezować, dlatego robią takie rzeczy ;] Trzeba było nie zamazywać nazwiska dodającego na nk, bo jest to zapewne konto fikcyjne Alexiego Laiho ;] Żadna wiocha ;]

ScoVroNCorp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-28 20:58:32
Wiocha stulecia...

pikosz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-27 12:26:20
Blacharze

yeromine
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-27 00:22:49
"wszedzie bandyci i zlodzieje, zaraz mnie zgwalca...mam nadzieje"...Sara

Baron_Sanedi
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-26 23:37:24
Fajny Trans Am :)

tomas1980
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-26 21:59:28
rozumiem że to jest impreza z cyklu: komu spadnie pierwszemu ręcznik robi loda reszcie ???

h3h3
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-01-26 18:27:26
To metale się myją? :| Całe życie w kłamstwie ;_;

cebulak666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-26 20:03:33
czemu w klamstwie? NIGDY sie nie myją, od narodzin az po smierc, uwierz mi

h3h3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-26 21:06:31
To po co im ręczniki? :|

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-26 23:30:12
Wycierają spocone gonady.

degenerat9
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-26 17:25:31
Z początku nie zauważyłęm że to oni. W każdym razie jaka tu wiocha? Chyba każdy normalny posiada podobne zdjęcia. najlepsze wspomnienia

yosujiro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-26 17:20:54
Wszyscy jesteśmy Chrystusami... :P

sebek110674
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-26 21:10:44
Chłopakom się nudziło i wymyślili coś fajnego zajebiście bo inni znudzeni w tym momencie pewnie stali pod jakąś mordownią i doili tani browar

alojz155
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-26 17:16:54
lol dodawać na główną zdjęcie , które ktoś dodał tutaj 3,5 roku temu. Admin gratulacje archeologii ;x

omeq1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-26 16:52:27
tzw. "brudny samochód"

artekassaabloy
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-26 16:26:07
ja pierd kelly family to oni ciągle grają?

marmal39
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-26 16:05:42
obrzydzają mnie tacy faceci

sambakicikici
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-26 15:14:09
Co artysta miał na myśli?

kurwamac02
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-01-26 14:59:17
coś widzę dużo brudasów odwiedza wioszę... nie zesrajcie się tym cob.

cellarka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-26 13:48:06
Mrrrr uwielbiam takiego wikinga.... ps CoB :)

qqqqqq11
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-01-26 13:17:11
Nie lubię metali

StachTraktorzysta
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-26 12:41:13
Zjazd Jezusów.

Polacca
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-01-26 11:57:45
dałabym

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-26 11:19:59
Wiochy nie ma (-)

biliRCbob
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-01-26 10:43:17
Czy to nie słynna rodzinka The Kelly Family?? :)

siup94
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-26 10:06:58
2008 r. data dodania ...

grapa252
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 00:18:34
nie tylko "plastiki"sa na wiocha.pl:)

BellaCullen
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-06-27 23:32:21
ZAJEBISTA KAPELA!!!!!!!!

momoxxl
    Ocena: 28 (glosow:32)
2011-06-27 21:49:28
To jest bardzo stare zdjęcie zespołu Children of Bodom, robione dla żartów. Chłopaki mają poczucie humoru i lubią poimprezować, dlatego robią takie rzeczy ;] Trzeba było nie zamazywać nazwiska dodającego na nk, bo jest to zapewne konto fikcyjne Alexiego Laiho ;] Żadna wiocha ;]

hubertberger
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-01-26 11:08:47
Dokładnie, dobry zespół swoją drogą.

manga231
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-26 14:54:56
Najlepsza kapela ever!

maniomanio
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-26 21:35:50
Poza tym wiadomo, że w Finlandii piją więcej niż w Polsce, więc nie ma co się dziwić :) A Chłopcy z Jeziora faktycznie wesołe chłopaki :)

Nephila
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-06-27 21:46:05
Przecież to jest CoB...Zeezi znajdę Cię!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400