Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
mirga  14-01-08, 12:30 Zgłoś
+ 308 -
Dodano: 2014-01-08, 12:30:36   przez: mirga
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 308  Zgłoś nadużycie
80
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  Wyjaśniona poza
  •  Zielona wyspa, dobra zmiana, teraz niebo-dla kogo to
  •  Big News
Ukryj komentarze(209)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
jestemlogin2
    Ocena: 57 (glosow:83)
2014-01-08 15:03:58
trzeba bylo przypi....w tyl az by gnoja obrocilo 2 razy

slashen1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-01 12:23:24
trzebabyło przyje*bac w niego i huuj z nim :D

fuckir_88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-14 15:14:17
komentarz usunięty przez moderatora

wysokie18
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-01-13 00:48:02
burak to jest z ciebie jak bys odrazu zjechał to by cie nie wypredzał z prawej strony tak jezdzicie własnie

adiosse
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-01-12 22:59:55
smiac mi sie chce jak gimbusy madrza sie bo skuterem do szkoly dojezdza .... a pana z BMW nic nie uprawnia do zapier.... i stwarzania zagrozenia nie tylko dla kierowcy tego pojazdu ale i innych uczestnikow ruchu

vector78q
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-11 23:47:39
Z takim nagraniem to tylko na policję.

BUBUS13
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-11 19:39:34
ja bym walil w idiote

M1CLAY19
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-01-11 03:20:04
Nie moge pojac jednego .Na tym filmie pokazane jest tylko: bezgraniczny kretynizm,arogancja,chamstwo i niebezpieczna jazda kierowcy BMW.Wszystko inne to wasza wyobraznia. Dlaczego Polak to taka przekorna istota ze doszukuje sie tu interwancji kosmitow lub dorabia legendy jak Maciarewicz.Polowa z komentujacych miala autopsje i poucza a poprawdzie goowna w glowie.Nie moze ten co lamie przepisy ustanawiac zasad bo droga nie jest dla niego tylko dla wszystkich.Dla dziadka co wraca z kosciola i akwizytora co zapievdala jak glupi.Dla zawodowaca i dla pani fryzjerki,ktora nawet wode przypala.

M1CLAY19
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-01-11 03:29:21
Dlaczego 12 letnie gnoje przekazuja nam tu swoje zyciowe madrosci jak po jednym zdaniu widac ze jezdzili....ale w GTA ...i dlaczego tak mlodzi ludzie maja manie klamstwa i obrazania wszystkich.Drog nie przybedzie za to samochodow owszem.Jezeli to beda przyszli kierowcy to biada nam.Ustap,przepusc,usmiechnij sie i pomysl ...ile razy dzis zrobiles dobrych uczynkow na drodze a ile ujow dostales.Moze za pare lat jak komus machne reka w gescie podziekowania nie bedzie na mnie patrzyl jak na kosmite.

Nordi23
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-11 01:45:33
Jak ja to bym chciał mieć BE EM WU,a i taki telefon 41 MegaPaskala,a i jeszcze laptopa za 5999.Już bym was z gury traktował wszyskih

waldi707
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-01-11 00:03:38
pewnie jak zwykle bmw na lewym to ten mu przed maske a co bedzie mnie bmw wyprzedac :D mam taniego grata i kompleks malego fiuta plus gruba zone a kolega w bmw mlode lalki :D no to go blokne a pozniej wstawie na yt jak mi zrobil to samo :D kij ze wpadajac mu na pas pod maske moglem zrobic komus krzywde wazne ze zrobilem dobry uczynek bo zajechalem droge bmw a reszta na necie biedakow sie spusci :D

gangnam10
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-10 23:20:58
Niestety ale ta nota bene dobra marka nie ma szczęścia do kierowców, którzy zasiadają za sterami takich pojazdów i potem idzie w świat, że kierowcy BMW są tacy a nie inni...niestety w większości są - nie ma o czym mówić bo to jest fakt i wiele razy było pisane w tym temacie. Wracając do sytuacji to trzeba było wjechać w zadek i tyle, nagranie by było dowodem i po temacie. Niestety jest też drugie dno tej sprawy - otóż nie wiemy dlaczego tak się zachował "inteligentny" kierowca BMW. Czy nie było tak, że został sprowokowany przez kierowcę, który nagrywał. Szkoda, że nie ma dłuższego n

patrix88
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-01-10 20:15:40
Śmiać mi się chce jak czytam wasze komentarze to nie samochód ma winę tylko człowiek a Ci co piszą że BMW dla buraków to nawet na emblemat na masce nie stać... typowa zazdrość Polaka....

mur13l
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-10 22:57:53
wybacz kolego ale pie*dolisz jak potrzaskany. Za dużo jest takich "przypadków" z samochodami marki BMW. Nie twierdzę że marka jest co to to nie, ale jak ktoś zaprzecza że tę właśnie markę upodobało sobie wszelakiej maści dresiarstwo i buractwo to chyba nie zna realiów otaczającego go świata. Żeby nie było normalni ludzie rzecz jasna też kupują samochody tej marki (nie jestem hejterem :)

thefi
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-01-10 19:08:28
No brawo dla gimbazy która pomyka rowerami i o przepisach nie ma pojęcia. Temu BURAKOWI wymuszono pierszeństwo, jak?? pan widać zjeżdża z lewego pasa na prawy nie upewniając się czy jest wyprzedzany\wymijany przez inny samochód a w tym samym czasie BURAK aby nie przyłożyć w pana ciągnie po poboczu. Sam miałem taki przypadek niestety mi nie udało się przecisnąć i tylko dzięki Bogu nikt nie zginął.

piyrwqe
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-10 19:33:40
Niezupełnie jest tak jak piszesz. Zauważ że nagrywający dosłownie chwilę przed pojawieniem się BMW z prawej strony, wyprzedził ciężarówkę. Kierujący BMW albo również wyprzedzał ciężarówkę z prawej po pasie awaryjnym, albo zajechał drogę kierowcy prawidłowo kończącemu manewr wyprzedzania. Dodatkowo zastanawiam się dlaczego temu idiocie z BMW nie przypier..., bo z takim filmikiem miałby wygraną w kieszeni. Nie ma podstaw do hamowania przez BMW i ten przygłup z BMW po prostu stwarza zagrożenie na drodze.

tomi_tomi
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-01-10 21:47:21
@piyrwqe - jest dokładnie tak jak napisał thefi. to jest właśnie dedukcja.

elmik2000
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-01-10 23:41:15
To jest klasyczny przypadek z dróg szybkiego ruch gdzie jest ograniczenie do 120. Jadę sobie prawym pasem 90 i nagle doganiam ciężarówkę która jedzie 80 więc wyprzedzam, o ktoś jedzie lewym pasem ale wyprzedzam przecież nie będę hamował tylko niech hamuje ten z lewego. Jednym słowem nagrywający znając życie zajechał BMW które jechało znacznie szybciej od niego. Na obwodnicach to jest klasyczny manewr, kto jeździ ten wie. Jedziesz spokojnie 120 lewym a tu nagle z prawego zajeżdża z prędkością 90 i wyprzedza ciężarówkę. Nie bronie kierowcy BMW ale znam ten przypadek z autopsji.

piyrwqe
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-11 18:40:09
tomi_tomi, obejrzyj najpierw filmik uważnie, a potem komentuj. To są właśnie fakty.

spokojnypl
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-01-10 16:13:54
Burak burakiem, ale nagrywający jakby nie patrzeć wymusił pierwszeństwo.

simi1807
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-10 16:56:44
no właśnie zastanawiam się jak Ty patrzysz skoro widzisz że kierujący wymusił... w żaden sposób nie jesteśmy w stanie ocenić tej sytuacji !!!

piyrwqe
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-01-10 19:35:29
Guzik prawda. Wyprzedza ciężarówkę i prawidłowo kończy manewr. Burakiem jest ten cioł z BMW.

tomi_tomi
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-10 21:57:25
@ simi1807 masz racę nie jesteśmy, bo nie widać jak wyprzedzający zajechał drogę bmw, ale można się domyślić, a kierujący bmw z pewnością nie bez powodu uprawia road rage.

otookojokoono
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-10 15:37:36
Dlaczego nie ma filmików "Mega burak w skodzie" albo "pijany kierowca volvo zabił w Kamieniu Pomorskim 6 osób"? Dlaczego jak kierowcą jest debil to na 90% prowadzi BMW? No k..wa dlaczego?

goldhand
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-01-10 15:55:38
Bo tylko buraki w BMW mają takie zagrywki, zresztą było widać z ostatnich dniach bohaterów filmików w TVN. Sami właściciele tychże burakowozów dawali popisówy to z pobiciem innego użytkownika drogi to z wymuszaniem na drodze z pierwszeństwem. Więc nie pytaj.

kler_b
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-10 18:34:23
polacy poprostu uwielbiaja stereotypy, najlatwiej powiedziec ze jak ma bmw to musi byc burak, a kogo z was hejterow stac chociazby na taki samochod, jezdzicie jakimis zasranymi francuskimi rozpadami.

maro1981
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-01-10 18:45:51
bo buraki tą markę uwielbiają, żadne stereotypy ta marka przyciąga tępe łyse łby jak magnez

goldhand
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-10 20:13:08
To kolejny przykład. W Nowy Rok w Kamieniu Pomorskim kierowane przez 26-letniego Mateusza S. BMW wypadło z drogi i wjechało w grupę ludzi. Zginęło pięć dorosłych osób i jedno dziecko. Ciężko ranni 8-letni chłopiec i 10-letnia dziewczynka zostali przewiezieni do szpitala w Szczecinie. Kierowca miał prawie dwa promile alkoholu w wydychanym powietrzu.

robolov
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-10 21:41:09
@otookojokoono - tak niestety się składa, że w Kamieniu Pom. pijany kierowca który wjechał w 6 ludzi nie prowadził volvo, tylko właśnie bmw...

ane33
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-01-10 13:55:03
Szkoda że ja nie byłem tirem ale bym mu zaje... w bok i do bandy. Szczerze pomógłbym mu skasować to jego cudo. Pewnie by się popłakał taki dresik. Noi policje bym chętnie wzywał bo to nie moja wina

ridick89
    Ocena: -9 (glosow:15)
2014-01-10 13:19:21
a może to ty byłeś burakiem i wlekłeś się lewym pasem!!??

helmans90210
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-01-10 11:48:20
typowy posiadacz/kierowca bolidu młodzieży wiejskiej...

jarod22
    Ocena: 3 (glosow:15)
2014-01-10 11:42:43
no obrońcy BMW dawać, dawno nie słyszałem waszego przykrego pier*olenia typu (szkoda że znów padło na BMW to taki dobry samochód)

zizu512
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-14 19:56:06
a ty pajacu czym jeździsz???? no dawaj porównamy przy tym BMW. Takitępak jak ty nie powinien sie wypowiadać na temat marki. ile razy prowadziłeś BMW ?? ile km zrobiłeś w BMW ??? Porównaj modele BMW w określonych klasach , rocznikach , popytaj ludzi którzy sie na tym znają. Bo po twoich komentarzach widzę że znasz to ty sie na oglądaniu gołych kobiet i waleniu gały przed komputerem. Pędzel popaprany...

kostrzewa87
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-10 11:34:56
Dzisiaj widzę wylęgarnię TROLLi na wiocha.pl , ewidentnie winę ponosi BMW wyprzedzające poboczem, gdyż jest królem szos. Niestety takie sytuacje dzieją się nie tylko w naszym "kochanym" państwie. Carmamir, albo masz 12 lat, jesteś trollem albo po prostu głupi wypisując tak idiotyczne "wytłumaczenia". Co ma do tego UK? Przecież oni w jadą w zupełnie innym państwie (w UK obowiązuje odwrócony ruch, co by wskazywało na to iż lewy pas jest podstawowym, a tu widać że to prawy pas...myślcie ludzie, choć troszkę)...

carmamir
    Ocena: -11 (glosow:13)
2014-01-10 11:12:34
Wiesniak z ciezarowki zajechal droge zjezdzajac na prawy pas nie patrzac sie czy czegos tam nie ma, to ze BMW wyprzedzalo tamtym pasem to nie ma nic do rzeczy, sam czesto wyprzedzam zawali drogi w ten sposob (ciezarkowki wpieprzajace sie jadac 60mil/h pod samochod jadacy 100mil/h), zmieniajac pas ruchu to Twoj zakichany obowiazek sprawdzic czy jest pusto czy nie, co by bylo gdyby byl tam jakis Smart przed wyprzedzanym tirem ??? Wiesniak z tira zlamal przepisy, kolo z BMW co prawda tez ale nikomu nie zajezdzal drog.

robolov
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-10 12:36:33
na filmie widać, że tylko bmw chamsko sie zachowuję i zajeżdża drogę, więc przestań się ośmieszać już i wracaj do piaskownicy pobawić się resorakami.. i zapamiętaj sobie jedno durniu! drogi publiczne to nie tor wyścigowy i nawet jak masz veyrona to nie daje ci prawa tak się zachowywać na drodze, tępy ch*ju!

maczixxx
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-01-10 13:16:59
komentarz usunięty przez użytkownika

ane33
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-10 13:52:40
Kolejny wieśniak który leci na BMW. Żal takich noobow lepiej jakbyś do łopaty poszedł to byłoby lepiej. Nigdy byś bmką się nie chwalił na fb czy nk. Chwalenie się jest dla dresów. Pozdro gościu z przegranym życiem, który nie podchodzi do kobiet i jest nie szczęśliwy.

thefi
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-10 19:12:28
maczixxx czy ty masz PRAWO JAZDY??? droga dwupasmowa jednokierunkowa reszte doczytaj sobie w kodeksie... idąc twoim tokiem rozumowania jadąc sobie 5km\h lewym pasem jestem królem drogi a plebs z 2 pasów za mną się turla hahah

robolov
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-10 21:49:13
@thefi - to chyba Ty nie znasz kodeksu drogowego, w kraju w którym obowiązuje ruch prawostronny, kierujący jest zobligowany poruszać się po prawym pasie, nawet jak jest tych pasów 4 w jednym kierunku. Reszta pasów służy do wyprzedzania wolniej poruszających się pojazdów, a następnie należy powrócić na prawy pas, jeśli jest wolny. Co do pojazdów poruszających się 5km/h na lewym pasie - to łamią oni przepisy i mogą być ukarani za utrudnianie ruchu innym pojazdom. Zasada ta jest tym bardziej respektowana na drogach szybkiego ruchu, w terenie zabudowanym wiadomo, że o to trudniej.

thefi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-11 07:58:07
robolov zgadzam się z tobą w 100% i chciałbym aby inni myśleli tak jak ty tzn. lewy pas do WYPRZEDZANIA a nie do jazdy, chciałem zwrócić uwagę koledze maczixxx, że jadąc szybciej prawym pasem mogę wyprzedzić tego na lewym. Co do sytuacji sam miałem identyczną, jazda prawym pasem a tu nagle pani sobie z lewego na prawy, mojemu BURAKOWOZOWI (czyt.BMW przypis autora) nie udało się niestety przecisnąć, panią odbiło zakręciło i dach. Sczęście, że nikt nie zginął, przyznała się policji, że poprostu nie popatrzyła przed manewrem, dopiero jak klakson usłaszał ale było już po wszystkim...

robolov
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-12 13:40:32
no właśnie thefi, to skutek wyprzedzania prawym pasem, nie wiem czy Twoja sytuacja miała miejsce w terenie zabudowanym czy nie, w każdym razie jeśli to droga szybkiego ruchu to lepiej nie wyprzedzać z prawej strony, zamiast tego walić światłami i klaksonem, w końcu zajarzy i zjedzie na prawy zawalidroga, a wtedy bezpiecznie się go bierze lewym. Inny temat to patrzenie w lusterka, to niestety też zmora polskich kierowców.. pozdro

arena177
    Ocena: -10 (glosow:20)
2014-01-10 09:29:34
zajechales mu baranie droge i sie dziwisz ze ci tak zrobil i teraz nagonka na bmw to ty jestes burakiem koles poprostu wpienilsie aci co komentuja gimbaza tak zwana niech dozbe przegladna filmi ahnie napinki tu robia

gibon_1234
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-10 10:05:30
To ty jestes z gimbazy czlowieku i to gosciu z bmw ma cos z glowa z reszta tak jak i ty

Ssijpanto
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-01-10 10:43:45
Oślepłeś po taniej wódzie? Baran z bumy albo wziął ciężarówkę po poboczu (bardzo mądre), albo slalom zrobił. No ale jeżdżąc rowerem co można wiedzieć o ruchu drogowym. B)

carmamir
    Ocena: -8 (glosow:8)
2014-01-10 11:14:48
Oba wiesniaki wyzej, pajac z ciezarowki zmieniajac pas ruchu mial obowiazek upewnic sie czy pas jest pusty, nie zrobil tego i mimo ze bylo tam BMW zjezdzal sobie w najlepsze. Barany w ciezarowkach w UK to najgorszy typ kierowcy, bezmyslni, glupi, slabo oplacani, zyjacy jak zwierzeta i tak sie zachowujacy na drodze. 2tyg. temu wymusil mojej dziewczynie (ktora ucze jezdzic i woz obklejony Lka) na rondzie, sobie bezszczelnie wjechal na rondo jak ona juz wjezdzala i musiala hamowac, jeszcze duren zdziwiony ze trabi sie na niego.

carmamir
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-01-10 11:18:33
Dodam ze gdybym jechal swoim samochodem to bym pojechal za tirem i po prostu go zatrzymal i zapytal o numer do przelozonego, ew. jesli tir ma nazwe firmy to spisuje numer i na szybko nagrywam go. Po powrocie do biura po prostu dzwonie do szefa i uprzedzam ze nastepnym razem filmik pojdzie na policje i zeby zdyscyplinowal pracownika. Nie ma zmiluj. Znajdziesz sie przed moja maska i zrobisz cos co mi zagrozi mozesz liczyc na duze problemy. Gostka z BMW rozumiem jak najbardziej (to ze jezdze F10 nie ma tu nic do rzeczy :>)

robolov
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-10 12:27:14
@carmamir - ale ty głupi jesteś :) to nie ciężarówka (tir) tylko van to po 1, po 2 skąd wiesz co zaszło z tyłu i czy on rzeczywiście zajechał mu drogę? To że ma szybsze auto nie robi z niego króla drogi, ograniczenie do 120 zobowiązuje do zachowania przez niego ostrożności jeśli już tak bardzo chce sobie zapie*dalać, to niech robi to wtedy gdy może.. pierwszeństwo mają ci co jadą przepisowo a nie ci co mają szybsze auto.. przez takich idiotów jak on i takich jak ty, którzy mu przyklaskują, giną niewinni ludzie

robolov
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-10 12:31:28
a F10 to chyba w Gran turismo sobie jeździsz... straszny z ciebie tłuk, czego dowodzi każda twoja wypowiedź

archiequatro
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-10 15:04:05
Carmamir- twoja wypowiedz potwierdza fakt ze wsrod tych co wyjechali jest duzy odsetek przyglupow przynaszacych wstyd Polsce. Ty powinnes byc w klatce wozony a nie kogos uczyc zreszta pofantazjuj sobie dzieciaku.

piyrwqe
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-10 19:38:18
@carmamir, chłopczyku. Weź ty już więcej nic nie dodawaj, wystarczająco się ośmieszyłeś w pierwszym poście.

donkihote
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-01-10 08:58:30
przepis na sałatke z buraków: 1.wziąść granat 2.wrzucić do bmw

ewcysko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-10 12:38:45
zanim zaczniesz się wypowiadać sięgnij proszę do słownika ortograficznego. Pisząc wziąść sam jesteś mega burakiem

donkihote
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-10 13:04:25
rzeczywiście to był błąd, Ty zawsze piszesz bezbłędnie?

szymon913
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-01-10 08:44:05
tak to jest jak polacy pojadą na zachodnie autostrady i jadą lewym pasem jak to się robi w Polsce. Kolega z bmw przesadził ale to że pan z kamerą zajechał mu drogę jest OK.

mistrz_kierownicy
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-01-10 08:12:42
poniosło goscia, bo leciał sobie ponad 400 konnym M3 z 300km/h (autostrada bez ograniczen) a tu jakas parowa ciągnie się lewym pasem 120km/h. Być może kierujący samochodem z kamerą w taki sam sposób zajechał droge M3. Bez powodu by się tak nie zachował!

bad_dream
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-01-10 07:27:18
Czemu tu się dziwić....nikt z mózgiem nie jeździ beemką.Ten jest bez szyberdachu..to jak mu widły się mieszczą...nie wiem.

marazzzz
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-01-10 06:40:50
Odnoszę wrażenie, że od wydarzeń w Kamieniu Pom., a nawet nieco wcześniej - filmik jak X5 zajeżdża drogę panu z dziećmi - trwa w sieci moda na wyszukiwanie historyjek udziałem aut BMW. Teraz wszyscy postrzegają je jako zabójcze bardziej niż wirus ebola i kaseta VHS z nagraną studnią głębinową. A tymczasem wg. policyjnych statystyk dla woj. Pomorskiego z 2012 r. wynika, że najwięcej wypadków śmiertelnych lub z udziałem rannych powodują posiadacze VW. na drugim miejscu Opel, potem Ford, Fiat, Renault, Audi, Toyota, Skoda i dopiero BMW. Nikogo tu nie bronię, ani nie szkaluję - zwykłe fakty.

lordatanazy
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-10 09:22:44
Manipulujesz faktami. Miarodajnym byłoby przeliczenie ilości wypadków w stosunku do ilości samochodów konkretnych marek. Patrząc na Twój sposób najmniej wypadków powodują kierowcy syrenek i trabantów. Nie neguję tego zestawienia ale jak wiadomo statystyką można udowodnić wszystko. Wyznawcy Latającego Potwora Spaghetti wierzą, że efekt cieplarniany spowodowany jest malejącą ilością piratów morskich gdyż ich ilość jest odwrotnie proporcjonalna do średniej temperatury na świecie na przestrzeni kilkuset lat - zwykłe fakty.

marazzzz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-10 11:27:21
Niczym nie manipuluję, zgadzam się że aut marki BMW jest mniej na drogach niż Volkswagenów czy Opli, ale bez przesady, to nie Lamborghini i trochę tego jeździ po naszych drogach.

piotrbigaj
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-10 06:16:20
W Polsce to by sie zaraz zatrzymal i wyskoczyl do ciebie z kijem...

M1CLAY19
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-10 06:12:48
Mam nadzieje ze belgijska policja juz ma ten film i gostek zamiat mososport bedzie popievdalal miejska komunikacja.

carmamir
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-01-10 11:20:32
Chyba kierowca ciezarowki nie wysle materialu ktory go obciaza na policje HAHA. BMW dostanie punkty ale i kierowca wiesniowozu dla roboli. Brzydze sie biedakow i roboli.

archiequatro
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-10 14:53:02
popierwsze w takich przypadkach policja otrztmuje filmy od internautow a nie nagrywajacego a po drugie u was wszyscy zdrowi ? Jakies kompleksiki ? cos z glowka ?

driver911
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-10 06:02:09
Mam identyczne auto, ale nie pochwalam jego zachowania. Ludzie sie nie spodziewaja ze na ograniczeniu predkosci do 100 czy 120 ktos moze jechac 250+, dlatego jak mi ktos wyjezdza to sie nie denerwuje i nawet mu nie migam, nie trabie ,czekam grzecznie i rura dalej:)

mirga
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-01-10 10:51:52
Tadaaaam. Logiczne jest że jak ograniczenie do 120km/h, to choćby to M3 było i miało nawet 500 konia, to nie powinno jechać szybciej niż 140km/h (przy wyprzedzaniu). Niestety niewielu jak widać to ogarnia, większość spinaczy widząc po komentarzach jeździ chyba max e36 1.6 w gazie i musowo z emblematem M3. I wtedy z automatu musza być szybsi niż inni. Fakt, marka auta jest zajebisa, ale ma pecha do właścicieli

driver911
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-10 11:10:41
mirga, czyli wedlug twojego rozumowania jadac 140+ mozesz zmieniac pasy bez patrzenia w lusterka , bo i tak nikt nie powinien jechal szybciej? Przejezdzajac przez przejazd kolejowy z otwartym szlabanem tez sie nie rozgladasz bo logicznie rzec biorac nic nie powinno jechac? Jak to mowia najwiecej na cmentarzu jest tych ktorzy mieli pierszenstwo

mirga
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-10 20:34:01
Źle to zrozumiałes @Driver. Chodzi o to, że nie marka, ilość koni czy cokolwiek innego czyni kierowcę dobrym a doświadczenie, opanowanie i spokój. Patrzeć w lusterka należy zawsze ale próbowałeś zjechać z pasa na pas przy prędkości ok 140 km/h szarpiąc kierownicą i wykonując chaotyczny manewr? To może skończyć się wypadnięciem z trasy przy okazji zwijając inny pojazd. Na filmiku widać że kierownik BMW albo brał poboczem albo po wyprzedzeniu ciężarówki, szybko zmienił pas. Ten który jedzie z kamerką zmieniał ten pas delikatnie, nie wiem, może jechał z budą.

mirga
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-10 20:37:27
Czytając komentarze co niektóre, widzę że jest tu sporo mistrzów prostej. Każdy ma szybszą furę i to pozwala mu na szybszą jazdę i łąmanie przepisów. A jak psiarnia złapie to płacz bo na mandat nie stać. Nie wspominam o spowodowaniu przez swoją głupotę wypadku. Przepisy są dla wszystkich jednakowe, bez względu na to ile koni kto ma pod maską

driver911
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-10 22:46:45
Moim zdaniem to jednak bylo pobocze, stwierdzil ze nie wyhamuje i lyknal ich z prawej i nic by nie bylo gdyby poprostu pojechal dalej... Nie mieszkam w polsce, ale jak juz tam jestem to jezdze zapewne dla niektorych jak wariat ,a to wlasnie ze wzgledu na bezkarnosc. Kary w polsce sa zadne w porownaniu z tymi gdzie mieszkam. Jakby mnie tu zlapali jak jade po autostradzie 250+ to ide siedziec a koszty tego pokrywam przez kilka lat a w polsce place 500 i jade dalej, dlatego kocham polske:)

mirga
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-11 07:38:27
Będąc na Słowacji widziałem jak Polacy na ograniczeniu do 50km/h nie dygnęli nawet 51 km/h. Wiadomo, na Słowacji wysokie mandaty w euro. Natomiast pp przejechaniu słupa granicznego Polacy ogień do ponad 100 km/h w zabudowanym i wyprzedzanie od razu na podwójnej ciągłej. Takie realia. Większość trolli tutaj nie ma nawet prawa jazdy a jeździli tylko w grach

Ma3k87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-10 05:36:55
komentarz usunięty przez moderatora

deathmind
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-01-10 01:02:29
No zachowuje się jak idiota, ale nie bez winy jest też kamerujący. Czemu? W Niemczech jak widzi się w lusterku błysk, który zbliża się z bardzo dużą prędkością rzędu 200 km/h lub więcej - każdy od razu wali się na prawy pas i nieważne czy wyprzedzał np. kółko różańcowe na prawym i zostało mu jeszcze parę aut do wyprzedzenia - i tak zniknie zanim szybkie auto z tyłu zdąży się zbliżyć. U nas? U nas burak wyprzedzający 10 km/h szybciej lewym za przeproszeniem sra na to czy ktoś z tyłu leci znacznie szybciej. Takie chamstwo generuje chamstwo jadącego szybciej co widać na filmiku. Trochę więcej kul

deathmind
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-01-10 01:03:29
kultury i zrozumienia dla innych uczestników drogi. Jeżeli mi się nie śpieszy to czemu mam blokować lewy skoro wyprzedzam w żółwim tempie? Bo mogę? Owszem mogę, ale czy nie byłoby kulturalniej zjechać na te parę sekund na prawy?

robolov
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-01-10 03:03:44
po 1 to nie Niemcy tylko Belgia (max na autostradzie - 120km/h), po 2 samochód "kamerujący" wyprzedzał wolniej jadącą ciężarówkę po czym od razu chciał zmienić pas na prawy, czyli zachowanie bardzo poprawne. "burak" w bmw wyprzedził go prawym pasem - co jest na drogach szybkiego ruchu niedopuszczalne!! Mało tego wcisnął się między ciężarówkę, a "kamerującego" czym stworzył konkretne zagrożenie. wina tylko i wyłącznie buraka, i nawet nieważne czy ten mu zajechał drogę przy wyprzedzaniu tej ciężarówki pierwszy, nic go nie tłumaczy, zwykły idiota. Nie przemyślałeś sw

robolov
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-10 03:07:01
swojej wypowiedzi. O tym co ten debil robił później, przyhamowując go i ponownie stwarzając zagrożenie nawet nie wspomnę, chyba każdy widzi jak na dłoni kto jest kim w tym filmiku.

carmamir
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-10 11:21:56
Tia bo obowiazek sprawdzenia lusterek przed zmiana pasa nie obowiazuje ciezarowke. Nie znasz przepisow to sie nie wypowiadaj, niech kazdy patrzy sie na siebie i czy pierwszy nie lamie przepisow a nie pozniej innych oskarza tylko dlatego ze nie sa biedakami bez mozgu, ktorzy nie potrafia zarobic glupich 40k funtow na samochod. Biednys bo glupis.

deathmind
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-10 21:27:03
@carmamir: cebulak cebulaka pogania, a Ty mu mówisz o aucie za 200 tys. zł. U nas jest taka zazdrość, że choćby Cię widział w lusterku to wskoczy na lewy i Cię wyhamuje na złość, bo musi sobie udowodnić, że prywaciarz w drogim aucie nie będzie mu podskakiwać.

Sarabi
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-10 00:42:26
Ubezpieczenie mu się kończy, pewnie stłuczki szuka ;/

clubrevers
    Ocena: -8 (glosow:10)
2014-01-09 23:44:07
tylko tego buraka stac na takie M3 a was zapewne nie haha

wisz35
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-10 04:23:38
no i pewnie ciebie stać skoro tak się wymądrzasz ,a raczej tatusia

chemik79
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-09 23:10:07
Wydaję mi się że po przeliczeniu sekund pierwszego samochodu który wyprzedzał -od zrównania się z ciężarówką do zjechania na prawy pas -to samochód z kamerką zostawił taką samą przestrzeń albo i większą ,więc można podejrzewać że jak bmw jechało najszybciej miało miejsce żeby wskoczyć na biegu przed ciężarówkę.Kierowca z kamerką pewnie widział go w tylnim lusterku i zaczął zjeżdżać na prawy pas ale nie spodziewał się że bmw będzie na pełnym gazie skakał z pasu na pas co widać jak błyskawicznie pojawia się z prawej.Spiesz się Powoli !!

Mr.Spook
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-01-10 01:50:46
Pojeździj vanem, albo suvem... to się przekonasz, czy takie niskie gówno jak bmw m3 widać z tak bliskiej odległości w lusterku.

XaNer407
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-09 23:09:00
hah jaki kretyn

malyszgm
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-01-09 22:41:05
wszystkie małe fi...ki maja duże super bryki na pokaz, a im mniejszy fiutek, tym jeszcze bardziej się pręży

Ambasador69
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-09 22:40:36
BMW było pewnie w martwym punkcie nagrywającego, dlatego "zajechał" mu drogę. Fakt, że taka sytuacja może być mocno stresująca i nerwowa, ale trzeba być naprawdę burakiem, żeby w taki sposób się odgryzać. Takich osób bym wcale nie żałował, gdyby się rozpieprzyli gdzieś na latarni.

miku191
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-01-09 22:35:35
do wszystkich matołów broniących bmw to jest belgia i tu się jezdzi max 120k/h w całym kraju takie przepisy.z tym filmem śmiało na policje i po chłopku

pawelek232
    Ocena: -13 (glosow:21)
2014-01-09 22:33:09
Burak to ten co to nagrywał, mało tego bmw z drogi nie zepchnął.

pabloolsztyn
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-09 23:12:40
Buraka to w lustrze widzisz ciagle jak w nie patrzysz

Fundee
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-10 00:22:36
Buhahahaha, dokładnie jaki to kraj nie wiem, ale wydaje mi się, że po pierwsze to z prawej strony strony nie można wyprzedzać...A cwaniaczek myśli, że ma trochę koni to mu wszystko wolno ;/

Paindemonium
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-01-09 22:32:45
Powiedzcie mi k...a co kieruje takich idiotów? BMW? Przecież jakbym jechał samochodem za max kilka tysiaków to bym mu z przyjemnoscią przy...ał w tył i poprawił z boku, i sobie spokojnie odjechał. Tak szczerze to o co temu ch..owi chodziło? Prawie jak w South Park... wszystkie małe fi...ki maja duze super bryki na pokaz :).

paoka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-09 21:45:18
mogl wjechac

andrzejZlasu
    Ocena: 9 (glosow:11)
2014-01-09 21:43:07
ma kamerę by mu w dupę wjechał i wina pajaca z BMW, i krótka piłka

Nagasukaaa
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-01-09 21:55:54
Tylko czy każdy ma czas żeby go tracić na problemy z jakimś debilem?

DjRappo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-09 21:38:24
Jakbym miał jakąś broń w samochodzie, choćby "straszaka" i jechałbym gównianym samochodem, którego nie było by szkoda to bym się zabawił i przypierdolił w niego.

menelll
    Ocena: -27 (glosow:29)
2014-01-09 21:17:30
Panowie to nie jest zwykła Bmka to jest E92 M3 które ma 420 kucyków, te buraki i wieśniaki to się wożą w E36 i zalatują już do E46 ale także w starszych wersjach, za to cacko trochę trzeba zapłacić, 100tyś złotych to minimum. Więc na zmywaku trochę by trzeba było pracować na takie cacko. Jak jedzie przed takim lewym pasem jakimś Golfem albo Passatem nie obrażając koncernu Volswagena to co się dziwić gościowi skoro pod jego maską drzemie 4ro litrowy potwór;P

wiosenka0
    Ocena: -8 (glosow:18)
2014-01-09 21:17:16
nie wiem kto tu jest burakiem, ale kretynem z pewnością ten którego ten z BMW "stopuje" - jak się zmienia pas ruchu to powinno się patrzeć w lusterka a nie zajeżdżać drogę. Nawet oglądać ze zrozumieniem nie potraficie

fanta99999
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-01-09 21:23:50
obejrzyj ten film dokładnie jeszcze raz i zadaj sobie pytanie skąd ta bma się tam wzięła,wyprzedzał poboczem proste

Nagasukaaa
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-01-09 21:57:10
NAWET JEŚLI coś się wcześniej tam stało, nie ma koleś ŻADNEGO usprawiedliwienia do stwarzania niepotrzebnego niebezpieczeństwa na drodze. Jeszcze by się rozbił i ktoś niewinny mógł ucierpieć.

kriss92
    Ocena: -6 (glosow:14)
2014-01-09 21:14:31
napewno cos mu wczesniej zrobil,a nie burak z BMW...

maczixxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-09 21:07:53
komentarz usunięty przez użytkownika

lukasz111183
    Ocena: 7 (glosow:15)
2014-01-09 20:49:27
długo nie trzeba czekać aż znajdzie się obrońca takiego chamstwa na drodze, swój swojego zrozumie, tylko, że ty pewnie jeszcze starym e 36 ludzi w...rwiasz zajeżdżając drogę, przyjrzyj się uważnie, jeżeli jesteś w stanie zarejestrować to ten "złom" wyprzedzał po czym właśnie zjechał na prawy pas, poza tym nic nie usprawiedliwia zachowania kolesia z bmw, ale ty tego nie zrozumiesz kolejny buraku

adm21
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-01-09 21:01:41
Zakompleksiony posiadaczu lewopoasowego śmigacza, dla twojej wiadomości nie jeżdzę e 36 i więcej nie będę pisał żebyś nie wykitował na zawał, nie chodzi o obronę kolesia z bmw ( może to być każde szybkie auto jedące lewym pasem) któremu drogę zajeżdza matoł jadący w miejscu gdzie jest ograniczenie do 90 km/h 50 km/h - chcesz jechać wolno masz cały prawy pas dla siebie tego chyba uczą na egzaminie na prawo jazdy - motołku, chyba że zdawałeś na prowo jazdy w angli i popierdzielałaś na egzamin prosto ze zmywaka

greek10
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-01-09 20:46:20
Debil z BMW - zresztą standard...

humer
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-01-09 20:46:19
Ja bym nie hamował, wolnoł bym w dupe i już, najlepiej jak był tylko połową żeby w narożnik trafić i gość pozamiatany.

adm21
    Ocena: -17 (glosow:23)
2014-01-09 20:39:32
burak w bmw !!!!!!! a może tak burak w złomie na lewym pasie który nie wie o tym że trzeba zjechać na prawy pas co do dresów w BMW tak mówią wszyscy których nie stać na te samomochody

KOXU18
    Ocena: -9 (glosow:15)
2014-01-09 20:48:52
I tu się zgodzę ;)) POZDRAWIAM WSZYSTKICH POSIADACZY BMW !

mis777
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-09 20:54:58
a dlaczego bmka ma jechać prawym a nie lewym jak inni. zobacz ile kosztuje bmw w ogłoszeniach motoryzacyjnych wcale nie jest takim nie osiągalnym autem.Trochę blachy i śrubek jak w każdym innym.

adm21
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-01-09 21:02:57
POMYŚL ?????? MOŻE DLATEGO ŻE JEDZIE SZYBCIEJ ////////

mis777
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-09 21:17:33
ale jeśli są ograniczenia to obowiązują wszystkich kierowców bez wyjątku no chyba że ktoś jest BURAKIEM .są też szybsze auta.

adm21
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-09 21:27:04
misiu a skąd ty wiesz jakie jest tam ograniczenie prędkości?????? z filmu to nie wynika , zgadzam się ograniczenia prędkości obowiązują wszystkich tak samo jak inne przepisy kodeksu drogowego w tym także to że lewy pas służy do wyprzedania i po zakończeniu manewru należy zjechać na prawy pas jestem ciekawy ile z tych wszystkich krzykaczy cyt " debil w bmw dresy matoł" stosuje się do tego przepisu

mis777
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-09 21:47:22
oczywiście że nie ma tu osoby która przestrzega przepisy nie ma takich kierowców. Z tej strony 100% poparcia.ale niestety realia są brutalne.

Paindemonium
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-09 22:33:54
Szczerze? J...ać was kierowcy BMW!

robolov
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-10 04:08:41
adm21 - czytać się ciebie nie da, tak bije głupotą z twoich wypocin.. jakbyś się przyjrzał to bmw wyprzedzało ciężarówkę z prawej strony pasem awaryjnym, van z kamerą który wyprzedzał ciężarówkę prawidłowo, nie miał możliwości go widzieć, nie wiadomo co działo się z tyłu i czy van zajechał drogę bmw przy manewrze wyprzedzania, czy bmw jechało już wcześniej pasem awaryjnym, tak czy inaczej burak w bmw nie powinien ani wyprzedzać z prawej strony ani później przyhamowywać, bo oba manewry są bardzo niebezpieczne i mogą doprowadzić do tragedii

robolov
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-10 04:24:48
Co do twojego pytania o ogr prędkości, w Belgii można jechać max 120km/h na autostradzie (o ile to autostrada, bo na eksp. mogą tylko 90). Biorąc pod uwagę, że ciężarówka ma tacho, mogła jechać 80km/h (zwykle jadą troszkę wiecej), szybkość z jaką van ją wyprzedził wskazuje na to, że jechał on mniej więcej właśnie te 120, zresztą widać, że auto przed nim jechało podobną prędkością. To, że typ ma M3 nie daje mu większych praw na drodze, a ci co tak myślą to buraki takie jak on (czyt. TY) PS nie ma znaczenia czy to bmw czy ferrari czy trabant, auto nie jest winne tylko kierowca a ten to ch*j ;]

Pachniuch
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-01-09 20:33:30
Fajna fura, ale dosiadają je niestety buraki w dresach - szkoda :(. BMW nie ma szcześcia do użytkowników. Stąd bierze się zła opinia - BMW = buraczana morda bez mózgu za kółkiem.

maczixxx
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-01-09 20:23:09
komentarz usunięty przez użytkownika

mis777
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-01-09 20:20:17
no pewnie wszyscy spieprzać z drogi bo bmka jedzie.pewnie miał straty na ostatnim oesie palantów nie brakuje

ataner84
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-01-09 20:13:01
a zwróciliście uwagę na fakt że to najpierw on zajechał mu drogę przy powrocie na prawy pas, kierunek nie uprawnia do pierszeństwa

maczixxx
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-01-09 20:19:17
komentarz usunięty przez użytkownika

humer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-09 20:29:52
komentarz usunięty przez użytkownika

maxicoveri
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-09 20:35:31
komentarz usunięty przez użytkownika

Kicer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-09 20:37:10
@maczixxx: poza terenem zabudowanym wolno wyprzedzać z prawej strony. O ile są 3 pasy ruchu w jednym kierunku. Tu akurat nie ma.

humer
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-09 20:42:41
Masz rację, kierunek nie daje pierszenstwa, ale obejrzyj ten film dokładnie jeszcze raz i zadaj sobie pytanie skąd ta bma się tam wzięła. Albo ukrywał się przed ciężarówka, albo wyprzedzał poboczem, albo nie mógł się doczekać i jechał sobie slalomem. Ma miejscu gościa z kamerą nawet nie musnoł bym hamulca.

maczixxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-09 20:57:05
komentarz usunięty przez użytkownika

maczixxx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-09 21:09:25
@Kicer Jak jeździsz po państwach europy po autostradach i wyprzedzasz z prawej strony nawet na 5 pasach w sposób taki jak na filmie to szykuj się na mandat. Są wyjątki w których możesz wyprzedzać z prawej strony ale nie chce mi się tu rozpisywać, a jazda w stylu kierowcy F1 jest surowo karana.

Kicer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-09 21:42:09
@maczixxx: póki co mieszkamy w Polsce. Nie neguję kar za jeżdzenie w stylu mocno freestylowym. Za to neguję mowienie nieprawdy ;)

tojaczesio92
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-01-09 19:52:36
nie tylko w polsce idioci jeżdzą BMW

traffick
    Ocena: 9 (glosow:9)
2014-01-09 19:50:45
Skad sie biora te wszystkie matoly broniace kierowce bi em dablju to ja nie wiem, to zapewne takie same buraki jak on... albo ci co pierdziela ze na autostradzie mozna z prawej strony wyprzedzac, ludzie wy skad sie urwaliscie?

vynn
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-01-09 19:46:23
niezłe samochody, tylko szczęścia do właścicieli nie mają

tomek-kt
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-01-09 19:43:37
Przecież wiadomo, że kierowcą BMW nie może być nikt normalny. Zatrzymać takiego gnoja i twarz mu oklepać, aby na przyszłość już pamiętał, że tak się nie jeździ.

Melanz89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-09 19:24:11
Stuknąłbym

wieslav
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-01-09 19:16:37
kierowca bmw to na bank polaczek na zmywaku.

Vitas91
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-01-09 19:51:32
Na zmywaku nie zarobisz na eMke

lucass18
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-09 20:00:45
...ból dupy,że ma lepiej niż inż. w polskim McDonalds ? Nie wiesz, nie znasz-nie oceniaj.

Baron_Sanedi
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-01-09 20:27:21
lucass18 mówisz o sobie?

lucass18
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-09 20:33:50
nie. pytam wieslv'a czy przypadkiem nie cierpi na ten ból.

wieslav
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-01-09 23:03:02
ból dupy to ty masz jak cie ojciec przez sen wyrucha.

lucass18
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-09 23:29:36
nie wnikam w twoje niespełnione fantazje erotyczne, ale widać co masz w głowie to i na języku, a twoje szczeniacka riposta jest wiochą samą w sobie.

Mr.Spook
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-10 01:57:56
Palaczki jeżdżą większą ilością eMek niż zjechało z taśmy...

Vitas91
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-10 10:42:49
wieslav, widać, że jesteś po prostu gimbusem. Albo musiałeś mieć trudne dzieciństwo skoro nie potrafisz się bronić i odrazu po rodzicach jedziesz. Takie coś jak ty to najgorszy syf

wieslav
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-11 17:23:24
vitas91 twoja stara daje gimbusom.

wojtachupakosc
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-09 19:12:03
walilbym

irek285
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-01-09 19:12:01
Dla tych co to widza tutaj zajechanie drogi BMW gosciu wyprzedzil i od razu zjezdzal na prawy pas.Bwm podejrzewam ze albo wzielo ciezarowke awaryjnym pasem albo chcial slalomem zeby nie chamowac i jeszcze z prawej strony wyprzedzanie.Podziwiam cierpliwosc kamrujacego ja bym nie zwolnil.

mauser
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-09 19:08:33
Przez takich dupków BMW traci klientów, lubię ich samochody ale nigdy nie kupiłem i raczej nie kupię

Maxior713
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-09 19:05:31
masz wszystko na kamerze. Wall go w bagaznik!!

minko12
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-01-09 19:09:31
komentarz usunięty przez użytkownika

irek285
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-09 19:13:59
minko12 do ciebie dociera ze tam jaest kamera??? i widac ze to prowokacja kilkukrotna.Jakim cza byc czlowiekiem zeby takie hipotezy walic.Moze SNICKERSA??

oley86
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-09 19:16:21
błąd kolego ~minko12 - stworzenie zagrożenia w ruchu drogowym.

oley86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-09 19:05:29
Ładować i tyle - widać że bez przyczyny hamuje... kamerka jest

minko12
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-09 19:04:09
Widzę że wszyscy jadą po kierowcy BMW ale jakoś nikt nie zauważył że ten nagrywający mu drogę zajechał... nie bronie kierowcy bmki bo to z deczka głupawe takie hamowanie mógł mu popukać po głowie i pojechać dalej...

oley86
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-09 19:09:45
Nie daje to prawa wykonywać takich manewrów jak pokazał ten burak... Kierowca (nie burak) pojechał by dalej.

mysliwy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-09 19:14:24
Co zrobił? Na autostradzie dwupasmowej nie wolno wyprzedzać z prawej strony, kierowca który nagrywał wykonał manewr wyprzedzania zgodnie z przepisami, kierowca bmw jechał z nadmierną prędkością i po prostu nadjechał szybko.

oley86
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-09 19:21:06
No tu akurat ~mysliwy się pomyliłeś. Dla dróg wielopasmowych w jednym kierunku dozwolone jest wyprzedzanie z każdej strony (KODEKS DROGOWY). Prędkość to inna inszość - ale niestety nie udowodnisz bez pomiaru.

fuckingmaster
    Ocena: -8 (glosow:14)
2014-01-09 19:03:35
Buractwo, to nazywać kierującego bemką burakiem. Nauczcie się jeżdzić fajansiarze waszymi smiesznymi dupowozami tak, aby nie wymuszać pierwszeństwa na prawdziwych samochodach i kierowcach. A teraz możecie wylizać mi rury w mojej buni, bo to jedyny mozliwy wasz kontakt z tym autem !

minko12
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-01-09 19:06:30
komentarz usunięty przez użytkownika

oley86
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-01-09 19:08:15
"Prawdziwych kierowcach...." aaaa hahaha dzięki za poprawę humoru... śmiałem się z tego z 20 minut... Prawdziwy kierowca - zwolni, zaczeka aż kierowca przed nim skończy manewr i pojedzie dalej... BURAKU!!! Oddaj lepiej tacie auto, bo zauważy, że kluczyli zabrałeś...

ROBI00000000
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-09 18:58:25
To tablice z Belgii jak mniemam. Czy ci ludzie są też "walnięci"? Powinien gość mu zaje..ć w tył a potem i wytłumaczyć policji że debil zajechał mu drogę i gwałtownie zahamował. Nagranie posłużyło by za dowód.

sebkop
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-09 18:55:59
Trzeba było buraka wyprzedzić i po hamulcach, a potem, powiedzieć, że pies wybiegł na drogę, burakowóz rozwalony i jeszcze straci zniżki z OC.

fuckingmaster
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-09 19:04:39
Wyprzedzić... buhahaha... BMW musiało by jechać na wstecznym !

stefanx007
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-09 18:55:54
Kur na miejscu nagrywającego jak bym mu zapier.... w dupe i jeszce w łeb by dostał prostak i przez takich debili ludzie gina

largon
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-01-09 18:52:09
Jestem posiadaczem marki BMW i się wstydzę za takich idiotów, ura bura szef podwóra.

oley86
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-09 19:18:23
Szacun. Choć wybrałem auto z gwiazdą... ale tylko przez reputację... i takie filmiki jak ten.

bonifacq
    Ocena: -12 (glosow:18)
2014-01-09 18:51:00
Kierowca BMW ma rację , trzeba uczyć mistrzów lewego pasa w Golfach że tak sie nie jeździ

largon
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-01-09 18:57:01
Dwa pasy są jednakowe i nie można nikogo niczego uczyć jak chcesz to możesz jechać prawym

xyz1000
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-01-09 18:58:01
wlaź pod ziemie i wegiel zebami drap. chyba widac na poczatku filmu ze kierowca zmienia pas z prawego na lewy, wyprzedza inny pojazd i chce wrocic na pas prawy, a ten ch... w bmw juz ma kompleksy mniejszosci i musi cos odwalic. szkoda ze nie jechał to jakis tir i nie rozje... mu tego pedalskiego autka

largon
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-09 19:05:47
I czego się bulwersujesz dzieciaku?

bonifacq
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-09 23:21:42
xyz100 zrozum ćwoku że jak ten z BMW zapi,,,ał 250 a ta wsza wjeżdża na jego pas i mu sie tarabani przed maską to miał prawo sie wkur,,ić lewy pas nie jest zawalidróg

xyz1000
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-10 14:32:34
cwoku 250 to chyba przegiecie i hu... z bmw zlamal przepisy raz jadac z taka predkoscia dwa wyprzedzajac prawym pasem poza obszarem zabudowanym trzy stwarzajac zagrozenie na drodze poprzez bezpodstawne hamowanie i probe sprowokowania innego kierowcy do rozjechania mu du.... wiec nie pier... mi ze pedałek z bmw miał prawo sie wkur... Wkurwiasz to ty takimi komentarzami. wez swojego kamarka z garazu i rozj.... sie o drzewo

Piotras1985
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-01-09 18:48:26
ciekawe też jak długo kierowca blokował lewy pas... jest to urywek filmiku

mysliwy
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-09 19:17:54
Co robił? Nie widzisz na początku filmu rozpoczęcia manewru wyprzedzania? Gość zgodnie z przepisami wyprzedzał, tylko pro kierowca z bmw nie mógł się doczekać końca manewru i zaczął nieprzepisowo wyprzedzać z prawej strony.

gurool
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-09 18:48:15
Burak Mówię Wam :D

quanticox
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-09 18:47:37
W sumie nie musiał przypierdolić - wystarczy, że pójdzie z tym nagraniem na policję. W Belgii troszkę inaczej płaci się mandaty..

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-09 18:46:42
No burak ! Znów plama na znakomitej marce BMW ..

egon68
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-09 18:45:39
dlaczego ma tyle rur wydechowych-jak sie zjeb...e to się tam wsadza trzonki od wideł i sie prowadzi jak taczkę

kamil_wbr
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-09 19:03:53
Jak byś nie zauważył jest to BMW M3 czyli samochód dysponuje bardzo dużą mocą, więc jest w standardzie ten pakiet wydechowy. Zastanów się zanim coś napiszesz publicznie.

egon68
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-09 20:04:42
mam mazde 6 bez paketu M i też ma dwie rury.Zastanów się zanim coś napiszesz publicznie.

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-01-09 18:43:09
komentarz usunięty przez użytkownika

raadzi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-09 19:19:27
proszę proszę jaki kolega agresywny , a parę wioch do tyłu w komentarzach kolega mnie bardzo przekonywał że jeżdzi tylko zgodnie z przepisami i żebym też spróbował bo to nie boli itp. pitolenie.

mysliwy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-09 19:21:33
Prawdopodobnie burak z BMW wyprzedzał prawym pasem i robił to umyślnie. Wydawało mu się, że jak ma BMW to do niego należy cały lewy pas.

raadzi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-09 19:41:10
Myśliwy, a zauważyłeś że nikt tutaj nie zwrócił na to uwagi?

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-09 20:09:23
komentarz usunięty przez użytkownika

valdik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-09 18:39:49
Bardzo Mało Wyobraźni.

Nene666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-09 18:42:07
Wręcz zbyt dużo, z góry założył że to on będzie podszkodowany.

Nene666
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-01-09 18:38:51
80% osób które oceniło ten absurd nie zrozumiało o co w nim w ogóle chodzi -,- Po tym jak go wyprzedził on się przed nim zatrzymywał po to, żeby mu płacił za skasowanie auta, miał nadzieje na to, że ten który akurat nagrywał wjedzie mu w dupe i będzie bulił za klepanie, czy to takie trudne do zrozumienia?

zwierzak250477
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-01-09 18:46:25
komentarz usunięty przez użytkownika

ramzesx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-11 08:31:12
Chyba ty nie zrozumiałeś. Akurat komuś kto ma dość nowe auto za kilkadziesiąt tysięcy zależy na kasie ze stłuczki i obniżonej wartości auta, jak tego nie naprawi.

Apofis1234567890
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-01-09 18:30:00
O to jak admini faworyzują co niektórych. Ten absurd na 5 minut przed wejściem na główną miał 26 punktów i nagle po chwili 42 punkty. Autor musi dobrze zaspokajać adminów.

mirga
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-09 18:48:23
To żeś popłynął teraz. Poczytaj moje komentarze co niektóre a dowiesz się co o adminie sądzę. Nagrodę temu, który wytłumaczy jaką logiką się tu absurdy na główną wstawia.

Apofis1234567890
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-09 18:51:35
Póki co widzę ten przekręt, więc stul pape.

mirga
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-09 18:56:50
A to Ty, teraz skojarzyłem. To Ty mi na skrzynkę pisałeś i żaliłeś się z fikcyjnego nowego założonego konta. Tygryskowi jechałem w komentarzach i po krótkim czasie z nowego konta zacząłeś mi nieźle wrzucać w skrzynce odbiorczej. Powiem Ci tyle- rozbiegnij się a ściana sama Cię znajdzie. Trolla więcej nie będę karmił

Apofis1234567890
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-09 18:59:04
Tygrys też ma dużo za swoimi brudnymi uszami ale akurat tu teraz chodzi o ciebie. Jeszcze nie widziałem , żeby admin dał komuś kilkanaście punktów za nic.

lewy161
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-08 15:18:58
s0nar nie wiedziałem, że prędkość auta wynika z jego marki, bardzo ciekawa teoria. BMW szybsze od innych aut, zwłaszcza te z silnikiem 1,6. Fakt nie marka robi z ludzi idiotów, jednak BMW przyciąga idiotów jak gówno muchę. A co do wyprzedzania BMW skoro siedzi tam idiota, który nie rozumie ograniczeń prędkości to już inna historia

jestemlogin2
    Ocena: 57 (glosow:83)
2014-01-08 15:03:58
trzeba bylo przypi....w tyl az by gnoja obrocilo 2 razy

DkNG
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-09 18:33:40
tymbardziej że była kamerka

s0nar
    Ocena: -23 (glosow:31)
2014-01-08 13:57:36
A ja się nie dziwię, też czasami tak robię. Jadę sobie spokojnie lewym pasem moim BMW 240km/h a tu jakiś kapelusznik w Skodzie chce wyprzedzić ciężarówkę jadąc 5km/h szybciej od niej przez co manewr wyprzedzania trwa pół godziny. Nie spojrzy taka parówa, że ja jadę troszkę szybciej niż 100km/h. I stąd takie a nie inne efekty. Najpierw taki cep zajeżdża drogę BMW a potem się dziwi, że gość w beemce się wnerwił. BMW to nie jest wolne auto dla kółka różańcowego. A jak ktoś pragnie jeździć wolno niech jeździ prawym pasem, proste.

zucker64
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-01-08 20:57:47
s0nar ,niedawno takiego kozaka skasowałem na DK10 ok230km.Grzecznie wyprzedziłem na prostej czym ruszyłem chore ambicje jakiegoś wieśniaka w starym rekinie .Jako że na tym odcinku droga była z kilkoma zawijasami przez jakieś 8km nie mógł mnie wyprzedzić ,a jak już zdołał to ubzdurał sobie że mnie pokara dając po hamulcach.Jakież było zdziwienie jak wyk...łem w prawą część jego kufra po czym gostka zamiotło do rowu i zarył że chyba już do kasacji poszedł.Moje stareńkie Mitsubishi też ucierpiało ,ale odjechało o własnych siłach ,a że to moje na dojazdy do pracy to i szkoda nie było ...

elEseriks
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-09 18:39:40
A przegląd ważny ma? Bo słyszałem, że sklejonych z dwóch aut nie chcą podbijać.

gurool
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-09 18:51:50
w POlsce to podbijają nawet jak i z 3 sklejone, wystarczy że zamiasta 99 PLN jakie jest na paragonie od przeglądu dasz 120 - pieczątka b ez gadania :D

marazzzz
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-10 06:49:55
zucker64, piszesz że "zarył że chyba już do kasacji poszedł" Uważasz że dobrze zrobiłeś? A gdybyś go zabił? W sumie to nie wiesz, bo odjechałeś. Fakt że to matoł i sprowokował niebezpieczną sytuację, ale w takich sytuacjach trzeba być mądrzejszym i mysleć o własnym zachowaniu i jego konsekwencjach.

zucker64
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-11 01:17:58
@marazzzz Gostek sam sobie był winien , co zresztą orzekł policjant po obejrzeniu nagrania z mojej kamerki . Wcale nie miałem zamiaru tak mocno pokarać tego pszenno-buraczanego chama drogowego bo odruch hamowania i tak zadziałał , tyle że burak zrobił manewr wyjątkowo niebezpiecznie i bez wyczucia .Zamiast podnieść mi adrenalinę doprowadził do lekkiej stłuczki zanim jeszcze dobrze wjechał na mój pas , a że dostał strzał w prawy tylny błotnik przy ok 80km/h to i miotnęło nim słusznie i widać nie miał wprawy w drifcie bo poszedł w rów jak przecinak . Za moje szkody przytuliłem 1900zeta

miszcz82
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-01-08 13:35:33
komentarz usunięty przez użytkownika

harlem
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-01-08 13:32:31
komentarz usunięty przez użytkownika

toffi108
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-01-08 13:04:09
to chyba ta marka robi z ludzi debili!!!! ostatnio co akcja na necie to z udziałem BMW!!!! Idiota w Katowicach bijący innych uczestników ruchu drogowego, Kamień Pomorski pijany 'wybił' dwie rodziny, kolejny zrobił awanturę o zastawienie przejazdu i spowodował wypadek wymuszając pierwszeństwo, teraz ten.... nie nooooo nigdy 'Szwabskiego' auta!!!!!!!

s0nar
    Ocena: -19 (glosow:23)
2014-01-08 14:00:43
Nie wydaje mi się, że to marka robi z ludzi debili. Po prostu BMW to są z reguły troszkę szybsze auta niż przeciętnie spotykane na ulicy i niektórzy inni, słabsi uczestnicy ruchu nie mają na tyle wyobraźni, aby zdać sobie sprawę, że np. nie zdążą przejechać albo wyprzedzić przed BMW a potem "panie, bo pan był taaaaak daleko". I nie mów, że wszystkie ostatnie akcje sponsoruje BMW, bo wczoraj w Gdyni pijany zabił innego typa i jechał Seatem. A w łodzi 2 osoby zginęły, bo typ...jechał tramwajem.

DkNG
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-01-09 18:35:41
Sonar jesteś przedebilem

toffi108
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-01-09 18:49:21
sOnar....ja pierd....le!!!! Ty jesteś taki głupi sam z siebie czy Ci za to płacą???? BMW są szybszymi autami.... taaaaa zwłaszcza te dwudziestoletnie albo i starsze co miały po 240 kucy z czego połowa już dawno zdechła!!! a co do słabszxych użytkowników jak to nazwałeś to... TY mnie słabisz!!!!

marazzzz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-10 06:57:47
Kolego sOnar, przez takich jak ty marka BMW jest tak a nie inaczej postrzegana!! Rozumiem że po mieście i tak prawie nikt nie jeździ 50, a na trasie 90 tylko szybciej. Ale KU...WA, sam mam BMW i ch...j mnie strzela jak widzę takich jak ty co cisną 250km/h bo "lewym pasem". To jest własnie brak wyobraźni, a nie innych uczestników ruchu. Poza tym Polska to nie Niemcy, są ograniczenia prędkości.

nightman
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-08 13:00:34
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700