Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
pajakpajak  14-01-13, 11:20 Zgłoś
+ 340 -
Dodano: 2014-01-13, 11:20:33   przez: pajakpajak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 340  Zgłoś nadużycie
77
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(109)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pittero
    Ocena: 43 (glosow:57)
2014-01-13 20:08:47
podobne było przed stanem wojennym, ruskie też byli chętni nieść pomóc ówczesnemu rządowi więc jak widać nic się nie zmieniło poza kierunkiem natarcia

makrelka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-24 09:54:04
Tusku sie zabezpiecza.

kominiarz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-22 22:51:18
Teraz już wiecie po co w TV są przeciągane w nieskończoność chwytliwe tematy (takie jak "sprawa krzyża", kierowcy beemek). :) Ciekawe, że zawsze jak trzeba uchwalić nędzny budżet, zrobić skok na naszą kasę w OFE, czy takie kwiatki uchwalać - zawsze media dostają polecenie rozdmuchania spraw codziennych tak, aby wyglądały na niecodzienne.

marcinko83
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-19 17:02:40
powoli ci złodzieje i zboczeńcy szykują sobie koniec

Arczano
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-19 15:50:55
komentarz usunięty przez użytkownika

linaxis
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-19 01:39:50
Czyli jak teraz będzie się coś działo zadzwonię po niemiecką policję :)

elmarine
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-19 01:35:41
komentarz usunięty przez moderatora

magda713
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-01-18 23:40:38
dalej patrzcie na Tuska jak na zbawienie na kościółi i PIS jak na wroga publicznego a od razu przeniesmy granice na wschód i bądzmy parobkami zachodu

harypioter
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-18 23:20:06
chyba przeczuwają co ich czeka, trzeba uciekać z tego kraju

gp35
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-01-18 22:37:35
nie wiecie o co chodzi, więc się nie wypowiadajcie. Wyciągnięte kilka słów ze zdania z całkowicie zmienionym sensem i już robi sensację. Polska policja i nie tylko już od dawna mają takie prawa.

tasior777
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-01-18 16:00:48
SUWERENNOŚĆ!!!!!!!!poziom super ekstra hard. WOLNA POLSKO WRÓĆ!!!!!

jons711
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-18 15:31:44
Komuna nadal istnieje tylko pod przykrywką...

fadromka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-18 12:47:17
/871981,Zrodlo -jak pisałem przed wejściem ustawy to mnie wyśmiali...

fadromka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-18 12:43:55
komentarz usunięty przez moderatora

fadromka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-18 12:45:44
wiocha.pl/871981,Zrodlo

iluminata89
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-01-18 12:41:47
Boją się że w końcu ludzie wyjdą na ulicę i będą walczyć o swoje. Wychodzi na to że w razie strajku unia będzie mogła wyeliminować strajkujących. Wojna się zbliża!!!

ann2422
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-01-18 12:35:23
o tym telewizja milczy

ErmIN656
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-01-18 11:11:19
komentarz usunięty przez użytkownika

lola8940
    Ocena: -11 (glosow:15)
2014-01-18 13:06:35
Co Ty p*****. Kto nam zabrał suwerenność? Gdyby nie Unia to nadal cała Europa tkwiłaby w średniowieczu. Jeśli rozumiesz UE jako organizację, która odbiera suwerenność to troszkę poczytaj i dowiedz się więcej, bo chyba nie do końca rozumiesz. I przestań, przede wszystkim, słuchać tego "głupka", bo niczego mądrego się nie dowiesz .Chcesz mieć własne zdanie? To poczytaj trochę obiektywnych informacji, zapoznaj z faktami i dopiero powiedz, jakie masz zdanie, bo jak na razie powielasz czyjeś.

depech2
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-19 16:41:47
fakty są takie, że dyrektywy unijne mają pierwszeństwo przed Polskim prawem, a to oznacza, że jeśli oni nam coś każą to my musimy to zrobić a zatem nie jesteśmy suwerenni! To właśnie dzięki UE cofamy się do średniowiecza, w Brukseli rządzą ludzie Rudiego Dutschke im chodzi o zatrzymanie rozwoju gospodarczego - "Zero growth" - mówi ci coś to hasło? TO ty powinnaś więcej poczytać np o wspomnianym Dutschke, zerowym wzroście i raporcie klubu rzymskiego. To co proponuje JKM to całkowita wolność gospodarcza, państwo ma zająć się tylko ochroną naszych granic, porządkiem wewnętrznym i sądown

mati_gca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-22 23:50:05
Tylko w wypadku nie uregulowania czegoś przez państwo członka UE , może one być bezpośrednio prawem obowiązującym. Więc ma ono za zadanie tworzyć standard prawny oraz łatać nasze niedopracowane prawo.

zygmunt1952
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-18 10:46:31
Targowica nr.2.

bierut1
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-01-18 10:07:03
KTO TERAZ POWIE ŻE CEJROWSKI TO OSZOŁOM

lola8940
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-01-18 13:11:16
Cejrowski to oszołom.

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-19 12:44:45
Sama widzisz.

bewaking
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-18 09:45:54
buahahaha pacyfikacje protestujących przeciw rządowi? to chyba scenariusz destabilizacji sytuacji w całej europie, początki wojny domowej i kryzysu nuklearnego na świecie... I to miało by niby sie zdarzyć u nas? Ekonomia to zbyt duży biznes, i nikomu z rządu nie zależy na rozłożeniu takiego systemu :P

czapiewski
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-18 06:51:01
Podobno zyjemy w wolnym kraju

owcazogorkowca
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-18 06:44:28
Nie po to PKW jeździ na szkolenia do Moskwy w ramach "Omówienia zagadnień prawa wyborczego w Rzeczpospolitej i Federacji Rosyjskiej" żebyście się teraz obruszali. Chcieliście to macie. Co to teraz za niezadowolenie z rządu?!

Zezol-Czupakabra
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-01-18 01:36:33
Albo jestem zbyt pijany w co watpie bo malo wypilem albo nie rozumiem co w tym zlego...

pajakpajak
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-01-18 02:38:33
Jesteś zbyt pijany ;)

pajakpajak
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-18 02:41:42
I nigdy nie wątp w siebie ;)

lola8940
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-18 13:10:07
Też nie wiem właśnie, ale sądzę, że poszukam informacji na ten temat i dowiem się czegoś z obiektywnego źródła, zwłaszcza sprawdzę, co to za ustawa. Niech inni w niewiedzy oceniają, co jest dobre a co złe. Przecież Polak zna się na wszystkim, a zwłaszcza na prawie i stosunkach dyplomatycznych.

roms
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-18 00:45:24
Widziałem te obrady. Przed głowsowaniem padło pytanie ,,...KTO JEST ZA ODRZUCENIEM W CAŁOŚCI USTAWY O BRATERSKIEJ POMOCY..." zgłosiło się większość posłów więc na moje ustawa nie przeszła.

BlackHawk95955
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-01-18 00:42:10
Widzę Asia, że jednak wierzysz i ufasz naszemu rządowi. Gratuluję... Naprawdę tego nie widzisz co się dzieje ? Dotacje na stocznie były, ale "nie wiadomo" gdzie wyparowały więc stocznie upadły. I o to chodziło im! Złoże gazu łupkowego i to nie jedno, zapewne już sprzedane zagranicznym inwestorom, czemu nie miało by być Polskie i zapewnić nam na długie lata samowystarczalność i wzbogacenie? Mnóstwo Polskich przedsiębiorstw pada, przez ustawy zdrajcy tuska i jego bandy. Teraz chaos wokół emerytur. On nas wykańcza i całe państwo ! To bardzo przypomina zabory. Brakuje jeszcze protektorat

lola8940
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-18 13:12:46
A podaj nazwę choć jednego przedsiębiorcy polskiego, który ma wiedzę, sprzęt, doświadczenie i pracowników etc. niezbędne do wydobywania gazu łupkowego. Czekam.

payperday
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-18 00:04:42
komentarz usunięty przez moderatora

stach121
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-17 23:50:59
rzad zabezpieczyl sie na wypadek gdyby rady sobie dac nie mogl. A inne panstwa z checia ponoga bo gdzie znajda kraj i jego rzad tak przychylny okradaniu go

baresi1247
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-17 22:46:27
boją się ch.je, czytają internet!!! ruskich wpuszczą za chwile na ulice w czołgach!

framberg
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-01-17 22:33:14
Podobnie głosowali przed zaborami. Część z nich powieszono

pajakpajak
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-01-17 23:37:02
Kuli na zdrajcę szkoda.

BlackHare
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-18 00:40:07
Historia lubi się powtarzać.

hoodini
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-01-17 22:06:22
Pnie Nick-T_00 piszesz że to przyjęcie prawa UNIJNEGO przedstaw mi dowody,który to z krajów UNII przyjął taką ustawę?i jaki dekret UNII nakazuje jej przyjęcie?czekam na odpowiedź

lola8940
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-18 13:15:14
UE nie wydaje dekretów :)

wieslav
    Ocena: 19 (glosow:19)
2014-01-17 21:59:01
Krok po kroku tracimy suwerenność. W 1939 Hitler zrobił to siłą, a od 1989 sprzedają nas politycy. Nie mamy już żadnego liczącego się przemysłu, stocznie splajtowały, liczące się gazety i portale są obcą własnością, nie mamy swoich sklepów... Nasze wojsko może by dało radę Słowacji... Nie mamy służb wywiadowczych... A kilka mln polaków pracuje jako nisko opłacani niewolnicy.

payperday
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-01-18 00:19:49
komentarz usunięty przez moderatora

depech2
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-01-17 21:43:18
cała ta ustawa ma związek z zapowiedzianymi przez Izrael obradami Knesetu (Izraelskiego rządu) na terenie Polski 27 stycznia br. a ochraniać ma ich mosad.

baresi1247
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-17 22:48:26
co oni mają tu doszukania?

h3h3
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-17 23:00:24
Niech sobie izraelski rząd obraduje na siebie, a nie sprowadza do nas swoje wojny.

pajakpajak
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-01-17 23:20:54
Bo im się wydaje ze są u siebie .

vector78q
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-18 01:57:47
U nas rządzą żydzi to rodzin nie mogą zaprosić?

h3h3
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-18 19:04:09
Nie mogą -) Już za długo dajemy im azyl, jako bardzo tolerancyjny kraj od wieków -)

ZygmuntIIIWaza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-17 21:39:21
komentarz usunięty przez użytkownika

depech2
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-01-17 21:33:18
trzeba rozgonić tą agenturę i pożegnać się UE!

nie_mam_reki
    Ocena: 12 (glosow:12)
2014-01-17 21:29:21
Ho, ho, ho nie dziwota, że takie rzeczy się dzieją przecież układ Okrągłego Stołu ciągle obowiązuje nic się nie zmieniło te same kanalie wszędzie ew. ich dzieci. No cóż a światem rządzą żydzi a Polska ma być ich Ziemią Obiecaną.

pajakpajak
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-01-17 22:19:40
Niedoczekanie garbatym syfilitykom...

C2ShadowMan
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-17 21:14:22
komentarz usunięty przez użytkownika

serpenzor
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-17 21:01:48
Polska to powolutku staje się rezerwatem białych ludzi.

baresi1247
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-17 22:52:38
popieram, a hitler się w grobie przewraca

kulkaoolo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-18 15:56:33
hitler nie ma grobu :)

zbysiu9
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-17 20:43:02
Człowieku, a co mają zapisać i robić na samym początku ? Zwykłe badanie terenu na ile ludzie są w stanie pozwolić. Krok po kroku i jesteś w takim miejscu, że już nic nie możesz zrobić. Ładne opakowanie, to nie wszystko, a takie działania pokazują tylko słabość państwa, że nie potrafi sobie poradzić na własnym terenie. Bez tego policja również współpracowała i było dobrze.

Oczodo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-01-17 20:34:46
No to teraz o powstaniu można zapomnieć :P

BlekitnaKrew
    Ocena: 10 (glosow:16)
2014-01-17 20:27:31
Czyli wiadomo,że chodzi o ruskich.Tusk się widzę zabezpiecza.Robi w gacie,bo ludzie zaczynają mieć go na prawdę dosyć.Złodziej,morderca,manipulant i zdrajca.Ludziska wyjdą na ulicę,to zaraz Tuskowi z pomocą bolszewickie ścierwo przybędzie.Żadni zagraniczni funkcjonariusze nawet nie będą się interesować akcjami na terytorium Polski,za to Nasi wschodni "przyjaciele"jak najbardziej.Co niektóre gamonie nie widzą w tym podwójnego dna...capy bezmyślne.

Nick-T_00
    Ocena: -5 (glosow:15)
2014-01-17 20:32:33
Czytałeś ustawę? Czy ktoś oprócz mnie czytał tę ustawę? Chętnie podyskutuję, ale nie z ignorantami jak ten wyżej.

BlekitnaKrew
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-01-17 20:38:09
Ignorantem trepie jesteś Ty nie widząc co na prawdę się dzieje.Pusty łbie...ustawa?????? Tyle w niej dziur co w płaszczu bezdomnego.Ślepy ignorant,lub podstawiony śmieć do dementowania takich komentarzy jak mój.Szkoda poświęcać Tobie swój czas idioto.Ty polakiem w ogóle jesteś,czy jakimś przybłędą zza wschodniej granicy?

Nick-T_00
    Ocena: -6 (glosow:14)
2014-01-17 20:41:48
Typowy "Prawdziwy Polak" nic dodać, nic ująć. Zero argumentów, maksimum wyzwisk.

BlekitnaKrew
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-17 20:59:53
Za to Twoje argumenty są niezwykle przekonujące.Właściwie nie wyraziłeś w swoich komentarzach niczego,prócz stwierdzenia że czytałeś ustawę.Współpraca z Rosją,to będzie "kolego"...tylko nie taka jak Ci się wydaje.W moich kom jest więcej argumentów niż jest w stanie pojąć twój wątły mózg.Ty jedynie krzyczysz o argumentach przybłędo jednocześnie ich nie przedstawiając.Jak pisałem,szkoda na Ciebie czasu...i "ARGUMENTÓW".

Nick-T_00
    Ocena: -9 (glosow:9)
2014-01-17 21:04:23
Nigdy nie dyskutuje się z debilami, sprowadzają do swojego poziomu i pokonują doświadczeniem. Jak skończysz rzucać we mnie mięsem i rzucać populistyczne brednie, które łyka każdy "młody gniewny" to możemy porozmawiać, ale jeśli w dalszym ciągu będziesz pisał tak jak powyżej, to chyba nie spodziewasz się konstruktywnej dyskusji?

Nick-T_00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-17 21:59:28
komentarz usunięty przez użytkownika

BlekitnaKrew
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-18 01:09:57
Ale Ty głąbie nie prowadzisz żadnej dyskusji...nie posiadasz żadnych argumentów o których tak wyjesz wszech i wobec a poza tym kto powiedział,że ktoś chce z Tobą rozmawiać:) Sam się podłaczasz patałachu i właściwie niczego konstruktywnego nie jesteś w stanie wymyślić.Goń się przybłędo,bo nikt nie chce czytać Twoich nic nie wartych wypocin-minusują niemal każdą Twoją wypierdzianą wypowiedź.:)))Ale zaraz...to Ty jesteś genialny a wszyscy pozostali są debilami.Kundel jakiś z Ciebie,bo na pewno nie Polak:)

Nick-T_00
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-19 15:53:58
To teraz przeczytaj sobie moje posty, a następnie swoje. Czy dyskutowałbyś z kimś kto pisze do ciebie: "głąb", "pusty łeb", "śmieć", "przybłęda", "patałach", "kundel" - to jest Twój poziom, współczuję ci człowieku, bo naprawdę ciężko ci musi być.

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-17 20:20:42
komentarz usunięty przez moderatora

asia192
    Ocena: -9 (glosow:13)
2014-01-17 20:07:46
voo19doo,Nick-T_00 - zgadzam się z Wami. Zagraniczni będą u nas robić operacje przeciw pedofilą, rozbijać szajki itp. Ale widzę że większość to coś bierze i wierzy w rozbiory. Leczcie się ludzie, bo to co wygadujecie jest objawem choroby psychicznej.

pajakpajak
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-01-17 19:48:18
No to teraz zapraszam do absurdu /916721 gdzie pewien mądrala portalowy wielce się s*ał i kto ma trochę oleju w głowie niech sobie połączy te fakty...

trensor
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-01-17 19:44:09
komentarz usunięty przez moderatora

voo19doo
    Ocena: -10 (glosow:16)
2014-01-17 19:10:14
Nick-T_00 - zgadzam się w 100%, rozbiór Polski??? Jak można pisać takie bzdury, w UE to całkiem normalne, współpraca z inną policją jest jak najbardziej wskazana. Spodziewałbym się samych pozytywnych komentarzy, jednak widzę że nasze społeczeństwo jeszcze z zaściankowości nie wyrosło :/

baresi1247
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-01-17 23:04:42
powieś się zawczasu, bo później cie ludzie powieszą

Illidan21
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-01-17 18:55:19
Się gnidy chcą zabezpieczyć,bo wiedzą że pewnego dnia przeciętny kowalski stwierdzi że za dużo tych absurdów i zechce rozpieprzyć grajdołek na wiejskiej.

Nick-T_00
    Ocena: -7 (glosow:23)
2014-01-17 18:07:43
Ale kroicie aferę. Normalna sprawa w UE. Jak przyjadą szko... obywatele Niemiec na rozróby z powodu meczu, jak kaca... yyy Rosjanie będą znów chcieli przeprowadzić demonstrację z powodu wygnania Polaków z Kremla, to współpraca z tamtejszą policją może być bardzo pomocna. No ale wy jak zwykle widzicie sprzedawanie i zniewolenie.

Nick-T_00
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-01-17 20:09:32
Jakieś argumenty, czy tylko minusy z multikont pana Pająk?

Nick-T_00
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-01-17 20:36:17
No co jest Panie Pająk, boi się Pan dyskusji? Woli Pan minusować? Proszę, to kolejny komentarz do minusownia.

mariusz081
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-17 21:05:20
Dopóki chodzi tylko o interwencje w sprawie "swoich obywateli" (czytaj np. Niemców) szalejących w Polsce to ok, ale ludzie mają obawy i niestety prawdopodobnie słuszne, że polski rząd może poprosić o pomoc sąsiadów w przypadku antyrządowych demonstracji. Aktualny rząd udowodnił już nie raz, że nie można mu ufać. Dziś zapewniają, że obce siły nie wkroczą do Polski bez potrzeby a jutro mogą zmienić zdanie bo nie będą radzić sobie z POLSKIMI demonstrantami. Nie dziw się, że ludzie nie ufają premierowi.

Nick-T_00
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-01-17 21:19:12
Zapomnieliście, że od 89 żyjemy w demokratycznym państwie. Nikt nie zabrania antyrządowych demonstracji, sam byłem na kilku i nikt ich nie tłumił - to nie Ukraina. Mamy wolne wybory, więc nie rozumiem o co Wam chodzi? To przyjęcie prawa UE, sami głosowaliście za wejściem (było przecież referendum). Śmieszne jest to, że najpierw ludzie głosują, a później dopiero zapoznają się z prawem UE i krzyczą, jak to rząd sprzedaje Polskę.

mariusz081
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-01-17 21:37:31
Bez urazy ale teraz to Ty jesteś śmieszny. Nie rozumiesz albo nie chcesz zrozumieć. Nie chodzi o to, że ludzie nie znają prawa, ale o to że nie ufają rządowi i premierowi. A co do demonstracji to podczas ruchu demonstracji przeciw ACTA w moim mieście, oddziały szturmowe policji "przeszkadzały" demonstrantom. Akcja była legalna i przed 22 a i tak wiele osób, w tym i ja, zostało spisanych za wykrzykiwanie antyrządowych haseł (bez wulgaryzmów), więc proszę cię nie mów, że nic takiego nie ma w Polsce miejsca.

mariusz081
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-17 21:40:00
A i jakoś nadal nie przedstawiłeś ani jednego z argumentów, o których tyle krzyczysz. Dziwne...

pajakpajak
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-01-17 21:44:14
W jakim państwie żyjemy ? Demokratycznym? I ty chciałeś poważnie "rozmawiać" ja Cię proszę ochłoń ;)

Nick-T_00
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-17 21:55:15
Oczywiście, że demokratycznym. Rozumiem, że jak zwyciężył PiS - była demokracja, jak zwyciężało PO - demokracji nie było. Mariusz - czytaj ze zrozumieniem, już kilkukrotnie wspomniałem, że projekt ustawy ma za zadanie wykonanie prawa Unii Europejskiej. Gdyby rządził PiS, SLD czy jakakolwiek inna partia - mamy obowiązek przyjąć unijne prawo. Weszliśmy tam przez referendum - nie z winy Tuska. Ja nie rozumiem tej dyskusji, po prostu rozmawiam z ludźmi nie znającymi prawa.

pajakpajak
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-01-17 22:16:45
Chłopie, co to ma wspólnego z PIS ? Nigdy na nich nie głosowałem jeżeli chodzi o ścisłość. Tu chodzi o to żeby żydowski mosad mógł zgodnie z prawem "operować" na terenie Polski bo bezprawnie robi to juz dawno. Zdrada goni zdradę przykład profanacja Polskiego Godła gwiazdą dawida na placu Piłsudskiego...

mariusz081
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-01-17 22:27:21
Ja czytam ze zrozumieniem za to Ty chyba nie. Chodzi o to, że rząd uchwalił tę ustawę akurat teraz, w czasie gdy poparcie PO spada a obywatele coraz odważniej wyrażają swoje niezadowolenie. Co cię dziwi? Rząd też to zauważył i czym prędzej łyknął chętnie to co im Bruksela podesłała, zasłaniając się prawem UE. Ale dla ciebie wszyscy to debile bo nie zgadzają się pokornie na każdy chłam jaki im się od góry wciska...

mariusz081
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-01-17 22:33:22
Poza tym mówisz o demokracji. Dlaczego więc nie ma dostępu do listy agentów UB/SB? Dlaczego IPN nie udostępnia teczek obecnych posłów, senatorów, wojewodów itd? Dlaczego nie przeprowadzono do końca lustracji? Dlaczego wśród najwyżej postawionych polityków wciąż są urzędnicy PRL? Dlaczego obalono rząd Olszewskiego, który chciał odciąć RP od PRL raz na zawsze? Nie bredź o demokracji bo dopóki rządzić będą dawni komuniści to pełnej demokracji nie będzie w Polsce. A i żeby nie było ja PiS też nie popieram. Swoją drogą tylko kretyni mówią "PO albo PiS".

mariusz081
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-01-17 22:51:54
Poświęciłem trochę czasu na szukanie informacji. Napisałem do znajomego Niemca. U nich nikt nie słyszał o tym by na terenie ich kraju mogły interweniować służby spoza UE i NATO. Poza tym prawo UE, o którym tak ochoczo rozprawiasz dotyczy państw UE a nie jak to jest w "polskiej" ustawie państw ościennych. Przykro mi ale "polski" rząd swymi ustawami wybiega poza to co narzuca Bruksela.

pajakpajak
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-01-17 23:22:20
Bo to nie jest polski rząd.

pajakpajak
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-01-17 23:25:03
I co Nick-T_00 widzę że jakoś zapał do "rozmowy" Cie opuscił .

zyzy33
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-01-18 18:05:48
Najprawdowpodobniej nie jest takim no-lifem jak ty pająkpająk, żeby siedzieć na wiosce i o 23:25 odpowiadał na posty jakby to była sprawa życia i śmierci. Albo po prostu wie, że ta dyskusja do niczego nie doprowadzi. Pozdrawiam miłośników teorii spiskowych.

Nick-T_00
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-01-19 15:56:26
zyzy teraz pająk cię minusuje z multikont :-) Pająk mam pytanie - na kogo głosowałeś? Skoro nie na PiS to chcę poznać alternatywę. No chyba nie chcesz powiedzieć, że nie głosowałeś, bo w takim wypadku nie powinieneś się odzywać.

depech2
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-19 16:56:03
dla mnie niema żadnego argumentu poza klęską żywiołową (ale to tylko na wyraźną prośbę rządu polskiego) który pozwalałby na wkroczenie obcych sił na teren Polski. Ja nigdy nie widziałem polskiej policji na terenie Niemiec czy Czech

Nick-T_00
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-01-19 17:43:38
Polska ma taką umowę już dawno podpisaną ze wszystkimi sąsiadami z wyjątkiem Białorusi. Dziwi mnie ta dyskusja skoro wszyscy boją się funkcjonariuszy Rosji i Niemiec. Taka umowa - dwustronna została już dawno podpisana.

mariusz081
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-19 20:56:56
Proszę cię nie osłabiaj mnie. Chcesz poważnie dyskutować a jesteś bardziej ograniczony niż niż przysłowiowy moher. No ku*wa "na kogo głosowałeś skoro nie na PiS ani PO". To przez takich ludzi w Polsce od 92 roku skład sejmu się praktycznie nie zmienia, a zmieniają się jedynie nazwy partii. Poczytaj sobie ile partii startowało w wyborach. Wcale nie trzeba głosować na PO czy PiS. Masakra

Nick-T_00
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-01-19 21:38:17
W takim razie mariusz śmiało - na kogo głosowałeś?

mariusz081
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-20 17:40:52
A co ty taki ciekawski? Oczywiście, że na partię spoza sejmu. Na Nową Prawicę. Bo chcę żeby się coś wreszcie zmieniło. Nie popieram żadnej z partii, które są w sejmie niezmiennie od 92 roku. Uważam, że trzeba być naprawdę tempy albo mieć jakiś interes w tym, żeby skład sejmu się nie zmieniał, żeby od ponad 20 lat głosować na tych samych ludzi i narzekać, że jest źle. Ale w ogóle to co cię to interesuje? Ty pewnie głosowałeś na PO bo w TVN powiedzieli, że tak trzeba. Skończ już bo się ośmieszasz coraz bardziej.

Nick-T_00
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-20 20:12:08
Zanim zaczniesz kogoś wyzywać od tępaków warto najpierw nauczyć się pisać słowo "tępy". Interesuje mnie, bo jesteś ciekawym przypadkiem psychologicznym. Obstawiałem właśnie korwinistę, który jest niezadowolony z własnego życia, więc szuka winnych w systemie.

mariusz081
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-20 21:35:47
Tak jak myślałem. Kolejny "inteligentny" co to partię wiąże tylko z jednym jej przedstawicielem. Nowa Prawica to nie tylko Mikke tak jak PiS to nie tylko Kaczyński czy PO to nie Tusk. Człowieku kiedy pojmiesz tak prostą rzecz? A tak na marginesie to ja jestem zadowolony z życia, tylko wku*wia mnie to, że od ponad 20 lat nic się nie zmienia i nikt nie chce nic z tym zrobić, bo ludzie myślą schematami tak jak ty(co jest dla mnie śmieszne). Ale to niestety wina systemu, który za wszelką cenę chce zapobiec samodzielnemu myśleniu.

ramzesx
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-01-17 18:06:52
Kolejna targowica tych parchatych zdrajców! Rządzą tak beznadziejnie, że wyjechały stąd miliony ludzi. Ale ci co wyjechali, to pewnie i tak w dużej mierze wyborcy PO. Głupi lud.

pittero
    Ocena: 43 (glosow:57)
2014-01-13 20:08:47
podobne było przed stanem wojennym, ruskie też byli chętni nieść pomóc ówczesnemu rządowi więc jak widać nic się nie zmieniło poza kierunkiem natarcia

gurool
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-01-13 14:58:28
Podpisali kolejny rozbiór POlski. A raczej dobry początek do jego rozpoczęcia.

BlekitnaKrew
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-17 20:28:49
...i tu się zgadzam.

C2ShadowMan
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-17 21:20:06
przed rozbiorami też najgłupsi nie wierzyli, aż po 123 latach złapać za szabelkę. Potomkowie tamtych debili dziś głlosują na PO. Jak zaczna tynk ze ścian wpier..lac i gotować trawę, to wtedy idiota jeden z drugim w końcu się obudzi.

wiochmen83
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-18 02:11:21
C2ShadowMan - Tym razem jesli doszloby do rozbioru, kazdy "zryw" narodowy bylby nieuzasadniony, poniewaz rzad Polske odsprzedaje "legalnie". Nie walczylibysmy o ziemie odebrane przemoca... zreszta i tak nie ma juz z kim isc ramie w ramie na agresora. Sami sie wytepimy, poprzez zawisc i chamstwo. Dodam iz wedlug mojej opinii, obie wiadace partie polityczne konspiruja ze soba i specjalnie sklocaja ludzi.

acer326
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-01-13 12:02:48
Ustawa o możliwości wykorzystania wojska do pacyfikacji demonstracji też już jest,teraz możliwość"pomocy" zewnętrznej("pachnie Układem Warszawskim") to na koniec zostaje jeszcze do"pomocy"Gwardia Watykańska

BlekitnaKrew
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-17 20:34:24
Dokładnie...nie chodzi tu o żadne mecze czy akcje przeciw pedofilom itp.jak niektórzy tu sugerują.Jest to zwyczajnie wprowadzanie wojsk rosyjskich na polskie tereny.O to tu chodzi.Niech się tylko ludzie zorganizują,wyjdą na ulicę by obalić rząd Tuska-tego zdrajcy,to zaraz wjadą na nich ruskie...sqrwysyn się zabezpiecza.Ale ogólnie dobrze to ująłeś...śmierdzi tu Układem Warszawskim.

BoaKrztusiciel
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-01-13 11:30:21
O to jednak coś tam się dzieje. Kiedyś sobie weszłam na prezydencką stronę. W grudniu podpisali 28 regulacji, z czego 24 to były ustawy o zmianie ustawy. Oni to się muszą nudzić;)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Losowanie nagród
  •  Blacharka w mistrzowskim wykonaniu
  •  Żądamy Nobla dla stwórcy leginsów
  •  Najpewniej


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400