Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
kamil543  14-01-21, 19:26 Zgłoś
+ 319 -
Dodano: 2014-01-21, 19:26:48   przez: kamil543
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 319  Zgłoś nadużycie
109
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie jestem homofobem.
  •  Powrót do domu po zakupach
  •  Wyjaśniona poza
  •  Kościół to zacofanie?
Ukryj komentarze(92)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
net244
    Ocena: 21 (glosow:45)
2014-01-22 11:43:41
niecała prawda, najpierw posłuchaj od początku do końca, a potem spróbuj pomyśleć nad tym co usłyszałeś, a potem spróbuj się rozumnie wypowiedzieć

thor102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-21 01:44:55
sorry zrobisz mi loda bo taki mamy ,,,,

jarod22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-11 12:25:40
już mam dosyć tego ju*owego tekstu tej wymiętej szmaty, i kretynów którzy powtarzają w kółko to gówno...

turbot73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-29 11:55:27
Kolejny pupil Tuska- mierny ale wierny

owcazogorkowca
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-26 11:00:42
Ona ma podobno panieńskie Bareja...

owcazogorkowca
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-26 10:57:03
SORRY AROGANCKA SZMA.... PANI MINISTER... MAMY KRYZYS, dlatego przytniemy Pani pensję o 80%! Pasuje?

lukasz10106
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-24 20:31:07
Jadąc kolejami wielkopolskimi, ani razu nie zmarzłem :)

mkkfe
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-24 12:25:54
Wszystkim urzędasom zabrać dodatki SORRY MAMY KRYZYS wszyscy muszą go odczuć nie tylko podatnicy!!!

Rysiek31
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-23 22:21:23
sory jak będą mieli pensje pani b to nie będą marznąć w swoich lux furach pani b się nie martwi pani b ma wszystko w dupie

Antycyponek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-23 18:58:03
komentarz usunięty przez moderatora

Paczek85
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-23 18:57:32
A co Polska to Afryka, że ma +40, ludzie zima jest a PKP co na to poradzi, że oblodzenie nastąpiło lini co kraj trzeciego świata nie róbcie z Nas aby koleś szedł przez wszystkie torowiska i linie opókiwał. Ci co na Panią B nalatują niech się w łeb pukną i przez chwilę zastanowią się co piszą. Najlepiej narzekać i zawalać winę na rząd, a co on ma do tego skoro ludzie z rządu jeżdżą autami......Poza tym Ta kobieta ma jaja powiedzieć otwarcie to co myśli a nie jak Jej przełożony Donald T.

max920
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-01-23 11:24:41
nie ważne jaki klimat godzinę i siedem minut się pociąg spóźnił k u r w y p i e r d o l o n e

pawel5555
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-23 08:32:57
szarpałbym jom :D

book_ash
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-23 02:57:09
właściwa pisownia BURAKU to marznęli lub zamarzli. Tumany francowate.

sielo7
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-23 00:00:24
spróbujcie nasrać na trawniku na "Wiejskiej" i powiedzieć : " Sorry tak mnie przyparło"...

miodzjo
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-01-22 23:30:13
Powiedziała prawdę. Przecież nikt nic nie jest wstanie poradzić na oblodzenie trakcji!

owcazogorkowca
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-26 11:06:29
To może niech pojedzie do Rosji na szkolenie? Tam jakoś wszystko jeździ i to przy minus 40:)

nevereverlandart
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-01-22 22:42:28
I znowu pojawia się ktoś kto kocha zaglądać w portfel innych. Wystarczy, że wynegocjowała 100% zwrotu za bilety (przepisowo jest podobno 50%) i nie pozostała bezczynna. Media namalowały wam obraz paniusi, która ludzkim językiem mówiąc "sorry, taki mamy klimat" stała się mającym w dupie wszystko ministra. A tak nie jest. Rzucacie błotem na podstawie tego co gdzieś ktoś o kimś powiedział. A może tak sięgnąć po rozumek i samemu ocenić sytuację?

robsen
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-01-22 22:42:23
a jaki to pasażer zamarzł w pkp, bo jakoś nie słyszałem..

net244
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-23 10:34:40
nikt nie zamarzł, ale wszyscy zamarźli

b0986
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-01-22 20:48:28
ona ma ttroche racji nie moze byc zadnym zaskoczeniem ze w styczniu pada snieg i jest mroz a sytuacja w pkp powtarza sie co rok

Jorgusson
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-01-22 22:16:26
No tak, ale w końcu to ona bierze za to dosyć duże pieniążki żeby spowodować to aby takie sytuacje nie były zaskoczeniem dla PKP.

zajcew26
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-22 22:40:16
A co ma niby zrobić ? Dobrze peplać, ale pomysłów brak. Daj jakiś patent Jorgusson, ciekaw jestem możliwych rozwiązań.

miodzjo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-22 23:41:26
Mogła chuchać na przewody. Albo odczynić czary przeciw marznącemu deszczowi.

tem101
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-01-22 20:10:05
A ja zyje w Szkocji. Troche popada snieg i cala komunikacja zamiera, pociagi, autobusy i lotniska. I jakos zaden minister sie z tego nie tlumaczy

owcazogorkowca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-26 10:58:36
Masz mapę? :]

glinkapl
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-01-22 19:30:28
a co miała wziąć gar ciepłej zupy i zap....ac do nich ?

Zolar86
    Ocena: -6 (glosow:14)
2014-01-22 19:39:41
Odezwać się jak człowiek na poziomie, a nie jak żul spod budki z piwem.

owcazogorkowca
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-26 11:05:16
Na pewno nie zaszkodziłoby jej a wizerunkowo wyszło na zdrowie... a tak została totalnym zerem a nie ministrem i niech spier...ala jak najszybciej jak cały ten złodziejski rząd.

Zolar86
    Ocena: -3 (glosow:15)
2014-01-22 18:27:28
Pani minister, obniżamy pani pensję do najniższej krajowej. Sorry, to jest Polska, tutaj się tyle zarabia. Choć za to, co przedstawiła to i tak byłoby za dużo...

net244
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-23 10:37:03
gdyby minister zarabiał najniższą krajową to zamiast niej ty byś tam był, od czego strzeż nas Panie

aneta.buziaczek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-27 20:54:25
pewnie Polska wygladalaby lepiej, gdyby tam byl ktokolwiek inny niz tusk i jego swita

mycaxxx
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-01-22 18:24:02
Na pogodę wpływu nie mamy ale na arogancka i lekceważącą tylu pasażerów wypowiedz...

kazsu
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-22 18:12:03
Trudno, nie wszyscy najpierw myślą a potem mówią. Jaka rząd taka reszta.

kaspar_lehepuu
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-22 17:37:17
zamiast sorry mogla powiedziec ES TUT MIR LEID

kaspar_lehepuu
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-01-22 17:36:16
zamiast "sorry" mogla zawsze powiedziec "es tut mir leid"

dudus54
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-01-22 17:15:17
gwoli przypomnienia- za tej parszywej komuny bywaly mrozy po 35 stopni sniegu ok 1m i jakos sobie z tym radzono!nie bylo super nowoczesnych pociagow( choc na owe czasy sie zdarzaly)ale bylo wiadomo kto za co odpowiada dzis PKP TO JAKAS FIKCJA 30 COREK SPOLEK , iles tam spolek wnuczek wiec czego oczekiwac- jeden wielki bajzel

Karlosboss
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-23 22:13:45
Za tej parszywej komuny jeździły w większości spalinowe a nie elektryczne i oblodzenie nie było problemem ludzie zacznijcie myślec !!!

zbysiula154
    Ocena: -6 (glosow:12)
2014-01-22 16:33:34
SORRY, Donaldowi potrzebne były nowe twarze, a nie nowe mózgi i SORRY, ale ona ma ładnie wyglądać i się słuchać, a nie się mądrzyć.

hanauer
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-01-22 16:02:35
komentarz usunięty przez użytkownika

Karlosboss
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-23 22:16:13
komentarz usunięty przez użytkownika

otookojokoono
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-01-22 15:24:32
Nie chodzi o to że pociąg stanął. Chodzi o to, że to stanie trwało zdecydowanie za długo i to bez żadnej informacji (norma w PKP). Wpiszcie sobie w rozkładzie PKP trasę między 2 największymi uzdrowiskami: Kołobrzeg-Zakopane - średnio 19h (???) Czy średniej prędkości przez całą Polskę poniżej 40km/h też winny jest klimat? Przecież kolarze jeżdżą szybciej. Ta baba poleci tak samo jak Mucha bo tak samo kiepsko zna się na swojej robicie, jest tak samo arogancka i ma te same zalety co Mucha - ładnie się uśmiecha... i to by było wszystko co może nam zaoferować. Sorry - takich mamy rządzących.

olomolo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-22 14:26:12
Idę na piwo..

bbm19
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-01-22 14:00:43
Co niektórzy chyba nie do końca rozumieją o co tak naprawdę jest ta cała kłótnia. Kłótnia jest o to że pieniądze które są przeznaczone na kolej z Unii Europejskiej są oddawane na modernizacje dróg. Potem mamy tego skutki że kolej przy -6 stopniach jest praktycznie sparaliżowana. A ta wielka dama zamiast mówić sorry taki mamy klimat niech zrobi coś by w końcu pieniądze przeznaczane na modernizacje kolei rzeczywiście na to szły a nie ładowanie kasy w drogi. O to właśnie jest to całe zamieszanie.

otookojokoono
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-22 15:25:59
Drogi też mamy do dupy... tak gwoli ścisłości.

pigbull
    Ocena: 8 (glosow:22)
2014-01-22 13:30:21
kaczynski by nie dopuscil zeby w zimie spadl snieg lub temperatura byla za niska jakby narod sie na to nie zgodzil,wina tuska ewidentna, zal mi tych ludzi ktorzy oburzaja sie na slowa bienkowskiej,w styczniu pada snieg-spisek

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-22 13:40:53
(+) za komcia, dobre :D

Bratus2000
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-01-22 13:15:53
spadł śnieg w styczniu - wina Tuska :)

munios123
    Ocena: 9 (glosow:17)
2014-01-22 13:33:38
Spoko... Jarosław do władzy dojdzie to z nieba zamiast marznącego deszczu manna będzie lecieć! Tylko ciekawy jestem co ta gnida Błaszczak albo Hofman powiedzą jak kogoś góra kaszy zasypie?

benq51
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-22 12:49:06
komentarz usunięty przez użytkownika

benq51
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-22 12:47:47
komentarz usunięty przez użytkownika

arigold7
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-22 13:08:32
komentarz usunięty przez użytkownika

benq51
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-22 13:17:10
komentarz usunięty przez użytkownika

zbiczeek
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-01-22 13:18:04
@ari, a co ma to tej sytuacji modernizacja, czy partia rzadzaca? Spadl deszcz, ktory zamarzal, m.in. na trakcji elektrycznej przez co pociag nie mial zasilania, nie mogl jechac, nie dzialalo elektryczne ogrzewanie, a zadna z kilku firm autobusowych poproszonych o przewiezienie pasazerow nie zgodzila sie jezdzic w trakcie gololedzi. Ministra dosadnie, ale prawde powiedziala.

otookojokoono
    Ocena: -2 (glosow:16)
2014-01-22 12:44:26
Nie żyjemy na Syberii tylko w środku europy i przy kilkustopniowych mrozach PKP nie daje rady, to co byłoby przy -30 (a mamy taki klimat że -30 się zdarza). Pamiętam jak latem stałem 2h w polu bo pociąg którym jechałem wyrzucał za sobą iskry i podpalał nimi trawy przy torach. Ciekawe co powiedziałaby na to - "taką mamy roślinność"? Tym wyjaśnieniem pokazała jak głęboko w dupie ma zwykłych ludzi (mam nadzieję że przy najbliższych wyborach zwykli ludzie taż będą szczerzy i pokażą jej że mają ją tak samo głęboko).

randy777
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-01-22 12:42:26
wieśniara jebyana

benq51
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-22 12:41:36
komentarz usunięty przez moderatora

ojejku150
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-22 12:39:18
dlatego ze poniewaz kradna wszedzie i co tylko sie da taka sytuacje mamy ,przeciez ta pani kilometrow kabli czy szyn na kolei nie kradnie. Wypowiedz podroznego z wczoraj- to tylko-3 stopnie co by bylo gdyby bylo -10 . ano bylo by to ze snieg by padal a nie gololedz i by nie bylo oblodzen. A kolei powinna oglosic ze wzgledow bezpieczenstwa odwolujemy wszystkie kursy i tyle.

jaa28
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-22 12:27:23
gibon_1234 nie na darmo masz jako rangi wpisane WIEŚNIAK tyle w temacie :D

gibon_1234
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-22 18:25:05
komentarz usunięty przez użytkownika

zbiczeek
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-22 12:19:02
Nie, to nie jest prawda. Zaden pasazer nie ZAMARZL, wszyscy przezyli.

argon88
    Ocena: -6 (glosow:12)
2014-01-22 12:15:21
kto to ku**wa jest ? skąd taka baba w rządzie?? przecież to masakra jest !! jak większosć jest taka jak ona to zajebisty mamy rząd ...

Slavoo123
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-22 12:13:33
Jest zima to musi być zimno.

jaa28
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-22 12:11:34
bystry_kaziu różnie można rozumieć te słowa ale żeby pociągi były normalne ogrzewane był porządek na kolei to i może dotyczyć to tylko opóźnień na pewno wiedziała że ludzie stoją w polu po kilka godz w mrozie to z szacunku mogła ugryźć się w język więc i po części dotyczy to tych ludzi a po za tym na Syberii są większe mrozy i pociągi kursują

gibon_1234
    Ocena: -4 (glosow:14)
2014-01-22 12:05:56
komentarz usunięty przez użytkownika

arigold7
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-01-22 13:11:31
tumanie jakby ludzie nie placili podatkow ktore ida miedzy innymi na kolej to by sobie pokupowali samochody!! rownanie jest proste place - wymagam!! w krajach rozwinietych to posypalyby sie pozwy do sadu a tu takie dekle bronia POlszewicka bande!! WLACZ MYSLENIE!

Mr.Hayde
    Ocena: 10 (glosow:18)
2014-01-22 12:03:28
i dobrze powiedziała i gdyby wszyscy politycy mówili to co faktycznie myślą to by układ sił w polityce się diametralnie zmienił a tak ludzie wierzą w ich kłamstwa.

otookojokoono
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-01-22 12:56:14
To powinni jeszcze powiedzieć "w drogach są dziury - sorry taki mamy asfalt", "jest bezrobocie - sorry takie mamy realia" - to rozwiązałoby wszystkie problemy. Już szamo użycie "sorry" przy polityka w rozmowie publicznej uważam za przejaw buractwa - "sorry" to ona może do swojej pedikiurzystki mówić jak jej zły lakier na pazury nałoży a nie do ludzi którzy siedzieli na mrozie. Ktoś musi w końcu wziąć odpowiedzialność za ten burdel na kółkach zwany PKP. Największą wiochą jest to, że nie chce przeprosić (bo była szczera) - typowa zacietrzewiona baba.

Mr.Hayde
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-22 14:13:04
tak, tylko bezrobocie i dziury były są i będą okrągły rok mniejsze lub większe, a pociąg który staną w polu z powodu wyjątkowych warunków atmosferycznych czyli mżawka która padała, momentalnie zamieniała się na trakcji kolejowej w lód uniemożliwiała dalszą podróż zdarza się incydentalnie , sam nie mogłem się dostać na czas do pracy bo mi uszczelki zamarzły w dzwiach mojego auta tegoż dnia, więc idąc twoim tokiem rozumowania powinienem zwrócić do producenta auta albo dilera salonu z wyjaśnieniami lub przeprosinami czemu moje auto mówiąc kolokwialnie zamarzło,ludz nie dajmy się zwariować.pozdraw

otookojokoono
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-01-22 15:14:27
Nie chodzi o to że pociąg stanął. Chodzi o to, że to stanie trwało zdecydowanie za długo i to bez żadnej informacji (norma w PKP). Wpisz sobie w rozkładzie PKP trasę Kołobrzeg-Zakopane - średnio 19h (???) Czy średniej prędkości przez całą Polskę 40km/h też winny jest klimat? Sorry - takie mamy kierownictwo!

jaa28
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-01-22 11:59:05
Kolejne potwierdzenie gdzie ma nas rząd najpierw wypowiedzi Niesiołowskiego zero konsekwencji po tych słowach ze śliwkami i szczawiem pokazał gdzie ma rodaków którzy na niego zapi***lają teraz pani Mucha nr dwa nie nadaje się na to stanowisko jak została wybrana tylko po to aby wyglądać to pogratulować dla Tuska niech zmyje tą tapetę bo wygląda jak bla***ra nic nie zmieni na kolejach itp nie zostawi za sobą czynów to chociaż słowa żeby się mówiło że była kiedyś tak pani może zostać jedynie ministrem pudru i szminki bo pewnie się tylko na tym się zna

net244
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-01-22 12:27:50
tak samo słuchałeś jej jak i Niesiołowskiego, zamiast jarać się wiochą, najpierw posłuchaj dokładnie w całości co powiedzieli

net244
    Ocena: 21 (glosow:45)
2014-01-22 11:43:41
niecała prawda, najpierw posłuchaj od początku do końca, a potem spróbuj pomyśleć nad tym co usłyszałeś, a potem spróbuj się rozumnie wypowiedzieć

Jorgusson
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-01-22 14:48:17
Wierz mi słuchałem BARDZO DOBRZE i nic nie usprawiedliwia jej bezczelnego tonu oraz aroganckich wypowiedzi. Wg niej na 4000 pociągów problemy dotknęły tylko 2 pociągi. natomiast dzisiaj w radio podano wiadomość, że problemy wcale się nie zakończyły. Wybacz, ale od wicepremiery oczekuje się więcej kultury niż to co do tej pory pokazała.

asiek890
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-22 16:07:40
Jorgusson, co usprawiedliwia twoje bezczelne zachowanie i aroganckie wypowiedzi? Sorry, taką mamy mentalność? Co wolno wojewodzie to nie tobie, smrodzie? Oglądałam tą wypowiedź również bardzo dobrze i bezczelności się nie dopatrzyłam. Najwyraźniej uodporniłam się na to czytając komentarze na wiocha.pl. Póki nie padnie sformułowanie "twoja stara" to wszystko gra.

Jorgusson
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-22 22:07:22
Drogi aśku. Sądzę, że jeżeli byłabyś jedną z tych osób , które odmroziły sobie tyłek w tych pociągach to pewnie nie byłabyś zadowolona z tego, że urzędnik państwowy odpowiedzialny, m.in za PKP mówi Ci: Sorry ale taki mamy klimat (moje tłumaczenie: mam was w głębokim poważaniu). Ponadto twoje słowa świadczą o tym, że jeżeli ktoś jest na wysokim stołku to wolno mu mówić do każdego Polaka per: Wal się w plewy wiechu i to będzie OK. Zanim coś napisze to pomyśl - bo to nie boli.

Jorgusson
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-01-22 22:12:05
Moją konkluzją było tylko to, że im osoba jest na wyższym i ważniejszym stanowisku to tym większa powinna być jej kultura zachowania i wypowiedzi. Natomiast jeżeli nie dopatrzyłaś się bezczelności to trzeba było nie tylko patrzeć ale także i słuchać. Jeżeli sformułowanie: "Sorry ale mamy taki klimat" jest dla Ciebie w porządku to jest mi Ciebie po prostu żal i mam podstawę sądzić, że jest to twój codzienny język.

asiek890
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-23 15:56:09
To źle odebrałaś moje słowa, bo nie raz i nie dwa mój szanowny tyłek marznął w pociągu, nie raz i nie dwa czekałam 11h na ruszenie pociągu itp. itd. Nie zrozumiałeś również, że chodzi mi o to, że nie zapanujemy nad wszystkim, o czym Bieńkowska powiedziała. Na warunki atmosferyczne nie mamy wpływu, jednak mamy wpływ na to by ubrać się ciepło i zaparzyć sobie kawy do termosu. Gdzie moje słowa świadczą o "jeżeli ktoś jest na wysokim stołku to wolno mu mówić do każdego Polaka per: Wal się w plewy wiechu i to będzie OK. "? Bo się dopatrzyć nie mogę. Lubisz dopowiadać słowa w wypowiedzi in

asiek890
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-23 15:58:17
i skupiać się na ich interpretacji, prawda? No niestety, najwyraźniej interpretujesz ciągle swoje poglądy, bo nic takiego nie napisałam. Słowa "Sorry, taki mamy klimat" nie uraziły mnie w żaden sposób. Bardziej mnie uraziła Twoja wypowiedź "Zanim coś napisze to pomyśl - bo to nie boli." Niestety skupiam się nad ważniejszymi rzeczami niż pielęgnowanie nienawiści do wszystkiego i wszystkich. Kto więc tak naprawdę ma problem?

rysiek-lp
    Ocena: 0 (glosow:16)
2014-01-22 11:41:08
Do łagru z nią!!!

astaii
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-01-22 11:27:31
Ona jest kolejnym przydupasem "PINOKIA" więc czego dobrego można się spodziewać???

Bolec1980
    Ocena: 2 (glosow:18)
2014-01-22 11:15:34
Komentowano tę wypowiedź jako wpadkę pani minister. To nie wpadka! Tak nas widzi rząd. Mają nas w du.pie i coraz bardziej oddalają się od społeczeństwa...

fwio
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-01-22 12:02:09
fakt, że Cię minusują dowodzi, że to portal sterowanych przez klakerstwo Patologicznie OSSzolomione...

maran_hand
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-01-22 11:12:24
sorry ale taki mamy rząd jakich wyborców..

bystry_kaziu
    Ocena: 3 (glosow:21)
2014-01-22 10:53:54
nie jestem zwolennikiem tego rządu ale proszę nie przekręcać - klimat dotyczył opóźnień a nie tego że komuś dupa zmarzła

marazzzz
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-01-22 10:45:21
W sumie to prawda.

jurekgrajek
    Ocena: -3 (glosow:17)
2014-01-22 09:37:04
co sie dziwic przeciez Bienkowska jest blądynką mogla rozgrzac pasazerow w pociagu np tancem na rurze do tego sie raczej nadaje a nie do ministerstwa

wieslav
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-01-22 10:51:50
tak stara raszpla na rurze?

net244
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-22 11:44:48
czym jest?? a ty w jakim kolorze masz włosy?

Slavoo123
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-01-22 12:17:11
A dlaczego się nie nadaje do ministerstwa? Bo powiedziała prawdę? Ludzie co decydują się na podróż w takich warunkach powinni zdawać sobie sprawę z panujących warunków i że mogą być opóźnienia a nie narzekać. TAKI MAMY KLIMAT! Jest zima a nie kur*a lato.

arigold7
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-22 13:15:26
salvo nastepny blazen. proponuje podpatrzec jak funkcjonuje kolej w skandynawii

BOBY102
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-01-21 20:32:25
naprawdę?!!

deck44
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-21 19:33:01
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400