Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
jurek1102  14-01-23, 00:08 Zgłoś
+ 336 -
Dodano: 2014-01-23, 00:08:14   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 336  Zgłoś nadużycie
199
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Powrót do domu po zakupach
  •  9-latka zorganizowała zbiórkę dla chorej matki,
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
  •  Wyjaśniona poza
Ukryj komentarze(234)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
admin1944
    Ocena: 69 (glosow:307)
2014-01-23 05:57:07
PANIE OWSIAK. PROSZE SIE NIE PRZEJMOWAC STADEM KOMPLETNYCH BEZMOZGOWYCH BARANOW, KTORZY ROBIA I MOWIA TYLKO TO, CO NAKAZA IM PASTUCHY CZY INNI ZAZDROSNI I CHCIWI CWANIACY !!!. NA SZCZESCIE TEN ODSETEK DURNYCH I PUSTYCH PAL JESZCZE NIE LICZY SIE W NASZYM KRAJU !!!.

mw71
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-02-04 13:25:15
Owsiak!!! Dlaczego tak motasz żeby nie wiadomo było co jest pięć??? Tu fundacja, tam twoja firemka jedna z drugą współpracująca, trzecia żony, filmy, książki, serduszek produkcja. Łącznie... pensyjka jakieś 12-16 tysiów + żona. Masz ludzi za debili????????????????????????

owcazogorkowca
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-01-29 04:51:00
"A ja nazywam się Jurek Owsiak i mieszkam w bloku", "Jak widzicie mało tu miejsca, to taki dzisiejszych standard mieszkań..."- powiedział syn milicjantów i słynny nieuk III RP o swoim 115 metrowym, w pełni wyposażonym mieszkanku kupionym za gotówkę oraz terenowym aucie za 300 tysięcy złotych. Na koniec dodał "Nie mamy nawet gosposi sami gotujemy z żoną w kuchnni". Strach pomyśleć jak biedna jest rodzina naszego Jureczka.

Kranossos
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-01-29 04:10:42
Wy się kłócicie, a rząd się cieszy iż znowu podsunął temat na zamydlenie oczu... Ech..

Talges
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-22 14:07:23
święta prawda!!!

nowy87
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-01-28 22:24:41
Brat mojej dziewczyny korzystał ze sprzętu który został zakupiony do szpitala. A CARITAS ani jednej złotówki nie dał im na leczenie. DZIĘKUJEMY PANIE OWSIAK za tak wspaniałe akcje w naszym kraju.

owcazogorkowca
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-01-29 04:57:54
Caritas po prostu nie robi takiej szopki i nie obkleja wszystkiego co kupi logo orkiestry. Na tym polega "charytatywność", na dobrym sercu a nie promowaniu siebie i podkreśleniu kto dał, ile i bieganiu z czerwona naklejka na czole.

sebololo
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-01-26 22:08:31
Kościół w tym kraju cały czas skutecznie robi ludziom wodę z mózgu.

owcazogorkowca
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-29 04:36:16
Na szczęście tobie zrobił rząd więc kościół będzie miał mniej pracy.

sebololo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-05 22:43:59
Polscy politycy i kler na jednym jadą wózku- bogacą się na eksploatacji ludzkiej głupoty.

Talges
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-22 14:11:55
Zgodzę się z twoim drugim komentarzem. Tak, to jest robienie ludziom z mózgów kisielu. Jak również wskazywanie im problemów tam gdzie ich nie ma. Ja osobiści nie daję kasy ani na caritas ani na wośp. A ludziom mającym gorzej ode mnie staram się pomagać tak jak mogę.

bingo73
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-26 17:21:52
Mnie już to śmieszy. To jest burza w szklance wody. WOŚP zbiera pieniądze i jakąś ich część przekazuje na zakup sprzętu. I to jest OK. Jaka to jest część, mało mnie interesuje, bo gdyby nie WOŚP, ja i wielu innych nie dało by złotówki na ten sprzęt, a więc by go nie było. Ale prawda jest taka, że WOŚP nie jest super darczyńcą, ale jest super medialną fundacją i dającą sporo zabawy darczyńcą. Daje też wielu z nas spełnić marzenia, których normalnie byśmy nie zrealizowali ("dziwne" licytacje). ale te zebrane 1,2 mld złotych, czy wydane 0,5 mld złotych (dane podane różnym serwisom przez

bingo73
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-26 17:26:43
Owsiaka) przez ponad 20 lat istnienia WOŚP to tak naprawdę niewielka część ogółu funduszy przeznaczona na zakup sprzętu dla polskich szpitali. I pamiętajmy, że na każdej akcji humanitarnej ktoś zarabia i jest to jak najbardziej normalne i prawidłowe. Choć Owsiak jakoś dziwnie robi teraz ten hałas. Chyba, że już w ten sposób przygotowuje się do kolejnego finału ...

Daroeu
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-01-26 10:13:04
A rozbrajaja mnie komentarze. "Dzięki Owsiakowi moje dziecko przeżyło, mając biegunkę użyło papieru toaletowego z serduszkiem. Nie pozwolę powiedzieć nic złego. "

Daroeu
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-26 09:32:46
@Sebololo - będąc w szpitalu propnuje korzystać tylko z urządzeń Owsiaka bez kadry medycznej, pomieszczeń szpitalnych, budynku. Jak widać to, ktoś kupił wycieraczke do domu nie oznacza, ze wyposazyl całe mieszkanie.

owcazogorkowca
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-01-26 07:30:31
Stada naiwnych frajerów z czerwonymi serduszkami nie rozumiejących jak prostackiej manipulacji ulegają. Płacicie DOBROWOLNIE drugi raz ten sam podatek! To państwo kradnie, a na koniec roku kradnie jeszcze raz, bo za dużo ukradło szpitalom i dzieciom w ciągu całego roku. Pan minister uśmierca Wasze dzieci swoją nieudolnością i arogancją chama i nie ma dnia żeby któreś dziecko nie umarło ze względu na biurokrację lub skur...synów lekarzy i poronioną administrację!!! Czego otumanione TVN-em bezmyślnie ku...wy nie rozumiecie

owcazogorkowca
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-01-26 07:18:57
Owsiak podobno operuje osobiście? Prawda to?

czakanora
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-26 02:31:11
komentarz usunięty przez moderatora

spioszeq
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-01-25 16:49:37
Ja nie daje kasy ani owsiakowi ani caritasowi ani kościołowi. Nie wysyłam smsow ani fundacji tvn ani polsat ani żadnej innej. Jestem uosobieniem zła.

Talges
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-22 14:16:26
Ale pewnie jak znasz jakąś rodzinę, która ma gorzej od twojej to starasz się im pomóc. To może nie jesteś aż tak zły jak ci się wydaje?:)

magda713
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-01-25 15:26:03
po co płacimy na NFZ skoro Jurek jest

sprytek
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-01-25 14:30:43
DZIĘKI OWSIAKOWI ŻYJE SYN MOJEGO DOBREGO KOLEGI...

fekaliator
    Ocena: -7 (glosow:15)
2014-01-25 17:23:08
Oprawił go w ramki i jest witrażem ?

anthari
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-25 13:37:29
komentarz usunięty przez moderatora

jacek1967
    Ocena: -1 (glosow:15)
2014-01-25 13:08:23
To jest obowiązek Państwa polskiego a nie fundacji, w której pracuje trzydzieścioro pasożytów pobierających ogromne pieniądze.

cebulak666
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-01-25 11:01:16
no wlasnie, niech sprawdza majatki wszystkich politykow, ktorych obowiazkiem jest to, co Owsiak robi z dobrej woli, WOSP nikogo nie zmusza do placenia, a rzad owszemi to duuuzo duzo wiecej a skutki sa takie jakie sa

latrell
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-01-25 08:51:16
zastanawiam sie skąd ta kampania nienawiści zydów przed żydami? Przeciez wszyscy maja ten sam cel....prawdopodobnie chodzi o hierarchię(poniewaz sa przekonani o swoim zwycięstwie).Pamiętaj Icek,historia kołem sie toczy,a wiosna ludów juz tuz tuż...

nooboo
    Ocena: 3 (glosow:23)
2014-01-25 08:17:13
po minusach widać że kościelne ścierwo i PISowskie pomyje są tu bardzo aktywne

warix19
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-01-25 09:37:57
Nie ty scierwusie, po prostu nie kazdy wiezy w te owsiakowe mydlenie oczu. Robi duzo szumu, troche kasy idzie na szczytny cel i to ok, ale jak Owsiak chce byc taki krystaliczny to niech nie miesza, a tak stworzyl spolki-corki (jakies mrowki i melony) i udaje, ze niby wszystko ok, a w rzeczywistosci trzebie taka kase, ze z zawisci bys dostal kolejnego pryszcza na dupie

nooboo
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-01-25 11:12:46
sprzet od owsiaka uratował już niejedno istnienie a klechy jedynie co zrobią to namaszczą i po chłopie,do piachu i kasa za pogrzeb bedzie.

tomachawk
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-01-25 00:31:20
przyganiał kocioł garnkowi

doroty
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-01-24 23:46:47
autor wstawił to jako Owsiak z orkiestrą to wiocha czy jako nalot na Owsiaka to wiocha?

sweete31
    Ocena: 5 (glosow:17)
2014-01-24 23:31:43
A mnie tak na prawdę , gó... obchodzi czy część zebranych pieniędzy idzie na "Woodstok" , czy na organizowanie imprez integracyjnych w jakimś ośrodku . Prawda jest taka, że żadna instytucją państwowa , czy też Caritas lub jakakolwiek inna fundacja nie przekazuje Polskim szpitalom takiej ilości sprzętu medycznego jak WOŚP. Moje dziecko żyje dzięki tym właśnie sprzętom i oczywiście wiedzy lekarzy.Tylko co ci lekarze zrobili by z wiedzą bez sprzętu ?

WMG1945
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-01-25 00:30:58
Troche Ciebie ponioslo.To co zebralo WOSP w tym roku 0,07% tego co wklada nfz.Myslisz ze bez tego hajsu szpitale by nie funkcjonowaly?Zebys nie myslal ze bronie nfz.

outlaws13
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-01-25 08:56:53
Myślę że nie było by sprzętu bo NFZ wydaje ogrom na utrzymanie urzędników i ma przynosić dochód a nie dawać bezzwrotnie. Byłem świadkiem dostarczenia pompy dla dziecka po jednym telefonie lekarza do WOSP i byłem świadkiem jak cztery razy ktoś ubiegał się w NFZ o wózek inwalidzki i w końcu kupił go sam bo inaczej dostał by wyrok za rozj*bany łeb pani urzędniczki:)

ferdal
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-01-25 09:20:43
Woodstok i inne tego typu imprezy finansują sponsorzy ze zbiórki nie idzie na to nawet jeden grosz.

outlaws13
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-01-25 09:33:20
Ferdal, nie przekonasz do póki sami sie nie przekonają czego życzę każdemu kto piszczy na Niego. Żeby kiedyś w życiu był zmuszony do podziękowania za uratowanie życia albo że matka na starość ma wygodnie i nie gnije na spawanym łóżku z demobilu.

Czupur82
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-01-24 22:08:56
Wpiszcie w google "mieszkanie Owsiaka"...fajne, ale małe :>

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:15)
2014-01-24 21:54:24
Nie rozumiem tego ! Facet pomaga szpitalom ,zbiera kase na zakup urzadzeń ,by ratowały nasze zycie ,a oni robia na niego nagonki ?? KU..WA ! Co to ma byc?

czakanora
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-24 23:21:04
komentarz usunięty przez moderatora

ken299
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-24 21:51:11
a POtem do prywatnych szpitali.....

sebololo
    Ocena: 7 (glosow:23)
2014-01-24 21:26:00
Wszyscy którzy go potępiają powinni będąc w szpitalu rezygnować z korzystania sprzętu zakupionego przez WOSP. Tylko że wówczas zostałyby im tylko świece od Caritasu i ostatnie namaszczenie:):):)

wiochamistrzowi
    Ocena: 10 (glosow:18)
2014-01-24 20:49:40
czytam i nie wierzę... dlatego kur*a wyjeżdżam z tego kraju zaraz po liceum, mam 16 lat a będąc młodszym nie jestem tak otumaniony jak banda debili którzy tu wypisują że Owsiak jest bogiem a PO nałogiem DRAMAT OTWÓRZCIE OCZY IDIOCI (czekam na komentarze typu odezwał się katolik)

michal133
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-01-24 22:06:53
Nie odezwal sie katolik, ale czemu przywiazujesz do tego PO, ja nie mysle o polityce, zawsze wspieram WOSP, lecz mnie to denerwuje ze rodzi sie podzial miedzy tym i to jest sprawa polityczna, same media zmienily wszystkim nastawienie, zobacz co bylo np 5 lat temu, nikt o tym nie mowil, a teraz : jestes katolikiem, to nie dawaj Owsiakowi, moim zdaniem chlop wypruwa z siebie zyly i dlatego dam mu te pieniadze...

amonamarth25
    Ocena: -13 (glosow:39)
2014-01-24 20:17:32
Owsiak pier*olony złodzieju żyjesz za kasę pajaców, którzy wrzucają do puszek myśląc, że datki idą na pomoc potrzebującym :D

tomeks86
    Ocena: 0 (glosow:16)
2014-01-24 20:31:16
kolo ale debilem jesteś!!!

outlaws13
    Ocena: 3 (glosow:21)
2014-01-24 20:34:47
uwierz mi ze idą.... Ciekawe ile razy po urodzeniu badali cie jego sprzętem. Powinien jeszcze inwestować w sprzet do eutanazji, był bys pierwszym w kolejce

Krzysztofd55
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-24 23:00:05
Popieram w 100%

outlaws13
    Ocena: 13 (glosow:27)
2014-01-24 20:05:21
Jestem ciekaw ilu z tych co Go krytykują stać będzie kiedyś w przyszłości kazać odłączyć lekarzowi swoje umierające dziecko od sprzętu zakupionego przez Owsiaka, bo sobie ktoś nie życzy żeby ratować życie swojego dziecka sprzętem "złodzieja". Polecam każdemu wycieczkę na pierwszy lepszy oddział dziecięcy.

Patt01
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-01-25 00:25:10
Jestem za! Niech niedowiarki idą na oddział dziecięcy i zobaczą na własne oczy że sprzęt który się tam znajduje w większości pochodzi z WOŚPu. Ciekawe czy jeśli ktoś z waszej rodziny zachoruje i będzie podłączony pod sprzęt z serduszkiem to dalej będzie mówić na niego złodziej.!!!

mdra
    Ocena: -1 (glosow:17)
2014-01-24 19:57:27
No i tak jak pisałem niedawno o powiązaniach z Owsiaka z PO. Teraz to tylko potwierdził. Owsiak to nie jednostka, to potężna machina do ogłupiania młodych pod pozorem pomocy dla dzieci... Pobite kilkumiesięczne dzieci panie Owsiak to skutek wychowania w nurcie "róbta co chceta" i pan jest za to wychowanie w dużej mierze odpowiedzialny.

martin987
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-01-24 19:47:30
Ja nie moge doczekac sie fiskalnej kontroli takich organizacji jak Caritas - podejrzewam ze tu bylyby jaja

zbysiu9
    Ocena: -5 (glosow:15)
2014-01-24 19:37:57
PiS PO, czy Owsiak jedna i ta sama banda, której zależy tylko i wyłącznie na położeniu łap na kasie. PS Caritas itp również ...

nie_mam_reki
    Ocena: 3 (glosow:15)
2014-01-24 19:12:29
Wygląda na to, że teraz się ładnie przygotował i chce pokazać jak prowadzi fundację a co ze "Złotym melonem"?

mycaxxx
    Ocena: -3 (glosow:17)
2014-01-24 18:40:53
Dokładnie. Panie Owsiak jesteś Pan ponad całym tym syfem, który wtłaczają nam do głów "pseudo politycy". Jako jedyny zjednoczył Pan cały naród do pomocy ludziom, którzy jej naprawdę potrzebują. Nie ma sensu przejmować się opiniami troglodytów politycznych, zbierających elektorat przez afery i tragedie, jednocześnie dzieląc Polaków. Niektórzy nie potrafią zrozumieć, że można pomóc innym BEZINTERESOWNIE.

Slavoo123
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-24 18:40:08
Brawo Owsiak! Tak trzymać!

benq51
    Ocena: -1 (glosow:17)
2014-01-24 18:22:15
komentarz usunięty przez użytkownika

szatanoslaw
    Ocena: 7 (glosow:17)
2014-01-24 18:07:18
Dziwne, że teraz to pierwszy do kontroli, ale przed pokazaniem kwitów migał się jak mógł. Postawił go sąd pod ścianą to niby wielki bohater, bo z własnej woli to robi. Ludzie zainteresujcie się trochę tą sprawą - fundacja Owsiaka pozwała "matkę kurkę", sąd nie poszedł na to co pełnomocnicy Owsiaka mówili i wezwał ich do drugiej sprawy, gdzie już ma być Owsiak osobiście i mają przedstawić dokumenty - bo WOŚP dała jakieś lewe papiery...

sebkop
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-01-24 18:00:40
Pier..... WOŚP, Rydzyk nie ma za co benzyny do maybacha lać, a wy dajecie Owsiakowi na jego 10kochanek i 5 willi z basenem, będziecie smażyć się w piekle!!!

kuboll1
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-01-24 18:43:47
Jaki ty głupi jesteś powtarzając starą plotkę.Maybach Rydzyka jest tak rzeczywisty jak twój mózg.

sebkop
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-24 20:20:48
Od rzeczywistość to ty się dawno oderwałeś.

kuboll1
    Ocena: 12 (glosow:20)
2014-01-24 17:59:29
Sama tylko żona Owsiaka bierze 12 tyś brutto na miesiąc z fundacji ,ot tak żeby tylko przeżyć do pierwszego ,tak z dobrego serca się biedactwo poświęca.Kotan to był ktoś!

h3h3
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-01-24 19:21:06
Chyba nie sądzisz, że Owsiak pomaga dla samego pomagania? Fundacja to taka firma na specjalnych warunkach, która ma swoje koszty. Są to m.in. wynagrodzenia pracowników (np. jego żony), a jak wiadomo właściciel może ustalać pensje pracowników. Biznes to to nie jest, ale jakiś sposób na całkiem przyzwoite życie. Przy okazji się pomaga i dodatkowo ma się status dobroczyńcy w społeczeństwie -)

dev6789
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-01-24 17:54:42
Ja mam tylko jedno pytanie. Jaka prawica i jakie prawicowe media? W tym kraju u władzy nie ma żadnej prawicy. PO i PiS oraz pozostali to wszystko ideowo lewica. Co do WOŚP, kto nie chce niech nie daje i tyle w tym temacie. Według mnie to kolejny temat zastępczy odwracający uwagę od tego jakie ustawy przepycha rząd i co naprawdę ma wpływ na los nasz i naszego. Ja na miejscu p. Owsiak, jeżeli nie miałbym się z czego otłumaczyć, to bym zwyczajnie na to czasu nie tracił. Pozdro dla wszystkich trzeźwo myślących!

martin987
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-24 19:51:40
ale pierdoli..sz - kolejny temat zastepszy? Przeciez to PIS i kosciol atakuja Owsiaka (rozumiem po to by PO moglo przepchnac lewa ustawe) - jak na myslacego to dla mnie jestes wyjatkowym debilem

Alfonsina
    Ocena: 9 (glosow:17)
2014-01-24 17:36:32
Z niektórych komentarzy wynika , że gdyby nie sprzęt zakupiony przez WOŚP, w kraju byłby pomór na miarę dżumy czy cholery.Bez przesady ludzie.

JackCola
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-24 17:57:14
bo od kurzu, może sie w głowie popi@rdolić hahahaha

JackCola
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-01-24 17:14:28
komentarze poniżej to trolling. w istocie, to konsumowałem roztocza, na kanapce ze smalcem i cebulą ah.... oraz skwarkami, leżała jakieś 5 dni koło łóżka, więc jeśli ktoś ma ochotę ? :)

gogosia1
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-01-24 16:56:21
A ja wiem jedno: każdy mierzy własną miarą, więc ci co przywłaszczają nie swoje i żyją za nasze pieniądze , zawsze będą innych oskarżać o nieuczciwość. Tak trudno uwierzyć w dobre intencje innych.

GIZMO.82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-24 17:21:01
coś w tym jest...

sebastian2405
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-01-24 16:50:28
ale prawica to nie tylko PiS a tytuł jest co najmniej tendencyjny ...

WMG1945
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-24 17:57:36
komentarz usunięty przez użytkownika

WMG1945
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-24 22:56:11
Chyba zle napisalem.PIS nie jest zadna prawica.Skad sie takie okreslenie na PIS wzielo?

majtek5
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-01-24 16:46:44
Odczepcie sie wrescie od tego czlowieka Zrobil wiecej dobrego niz zlego

Oliolo
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-01-24 16:52:49
ta, kiedyś tak mówiono o dr Mengele - jest bardziej ludzki bo wykańcza tylko 100 ludzi dziennie a nie 200

SzalonyMagazynier
    Ocena: 0 (glosow:22)
2014-01-24 16:45:42
I wałaśnie dlatego nie mam zaufania do Owsiaka. Angażuje się politycznie co wg mnie skreśla go z możliwości wspierania go przez moje pieniądze, choć i tak muszę mu dawać (każde miasto organizując "światełko" płaci z moich podatków za prąd, obsługę etc) a to już jest chore...

suselka
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-01-24 17:09:14
Dzieci masz? Do szpitala musiałeś kiedyś z dzieckiem iść? Powiem Ci nawet w największym zadupiu i w jednym z najgorszych szpitali są sprzęty ufundowane przez Owsiaka. Gdyby nie On tych sprzętów by tam nie było. I pierwsza pomoc dla dziecka nie byłaby możliwa. Puknij się w łeb i te swoje podatki. Tak czy inaczej musisz je zapłacić.

SzalonyMagazynier
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-01-24 17:47:03
@suselka, pukać się w "łeb" nie zamierzam gdyż prosty rachunek mówi mi, że coś mi tu nie gra. Jak myślisz ile dobrego można by zrobić obniżając koszta świtełka przez samorząd do zera? Albo prywatni sponsorzy albo brak światełka. Ile respiratorów czy innego sprzędtu medycznego możnaby kupić za pieniądze wydane na organizacje balu Owsiaka? Myślę, że sporo a może i drugie tyle.

SzalonyMagazynier
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-01-24 17:52:51
A ponieważ czepiłąś się MOICH podatków to zdecydownie lubię wiedzieć na co idą i nie lubię gdy lądują w błocie. Owsiak stał się przekaźnikiem jedynie słusznej idei i myśli a część ludzi tego niedostrzega. Nie mówię, że pomoc jego pomoc jest zła, mówię, że sposób w jaki słaby. I tak jak podkreślałem już niejednokrotnie z WOŚPu jest jeden plus, czyli aktywizacja społeczeństwa

czarnobialykot
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-24 22:28:05
@suselka Nie wiem czy ma dzieci, ale jestem pewien, że NFZ stać na wyłożenie 50mln zł na sprzęt bez pomocy WOŚP, ba a nawet więcej. Wszak to nie jest nawet 1 promil rocznego budżetu NFZ. To jest niecałe 0,2gr miesięcznie na każdego Polaka odprowadzającego podatek. Po to się płaci składkę zdrowotną żeby było m.in. na sprzęt, ale Owsiak był już przed NFZ i NFZ nie miał okazji nawet się wykazać na tym polu. Dlatego twoje gadanie jest poniżej pasa. SzalonyMagazynier nie miałby możliwości wyboru skorzystania ze sprzętu nie pochodzącego z WOŚP bo Owsiak to blokuje.

JackCola
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-24 16:44:28
za to co robi juruś.o był bym skłonny oddać mu jedną z czterech kanapek z szynką, serem żółtym, sałatą, musztardą, majonezem, ketchupem, salami, cebulą, oliwkami (etc) które właśnie konsumuję :D JUREK jestem z TOBĄ :>

JackCola
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-24 16:51:33
w ostateczności uraczyłbym go puddingiem czekoladowym (który wrzucę na deser) :D

beliaal666
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-01-24 16:43:26
komentarz usunięty przez moderatora

jacek.jacek
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-01-24 16:41:11
jednak kawał z ciebie łobuza owsik a nie wierzyłem , myślałem ,że uczciwy z ciebie człek

kamyk261
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-24 17:31:06
Jak ktoś jest niewinny niech podniesie kamień i żuci , tak stoisz nieruchomo

jacek.jacek
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-01-24 16:40:00
jednak kawał z ciebie łobuza owsik a nie wierzyłem

luzak_22_sdz
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-01-24 16:38:46
to wszystko przez te piep.... mochery sluchaja tych gejow w sutannach i to przez to

nevermore11
    Ocena: 5 (glosow:13)
2014-01-24 16:33:15
Czy socjaliści z pis-u kiedykolwiek zrobili coś pożytecznego, czy tylko utrzymują się z naszych podatków?

jacek.jacek
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-01-24 16:35:50
a jaki tyś gimbusie podatek zapłacił ? nawet twoi starzy od zasiłku podatku nie płacą

nevermore11
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-01-24 16:39:55
@ jacek.jacek Pracuję lewacka zarazo. A ci złodzieje z PO-PIS-u mi ponad połowę moich zarobków zabierają.

jacek.jacek
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-24 16:42:22
mnie też i jeszcze owsik chcę cos wyłudzic

nevermore11
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-01-24 16:44:49
Owsiak nie zabiera pod przymusem i się rozlicza z zebranej kasy.

jacek.jacek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-24 16:45:44
nie lewacka ale nowa prawica nie lubię rozdawnictwa nie swoich pieniędzy

nevermore11
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-01-24 16:46:56
Jestem za Nową Prawicą i Korwinem!

Buahahahah
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-01-24 15:44:37
Dlaczego jak powiesz, że jesteś zwolennikiem PIS to pojawiają się panowie z białymi kurteczkami z dłuuuuuuuuuuuuuuuuuugimi rękawami ? :D

jacek.jacek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-24 16:37:30
byli u ciebie ?

polska_kurwa1998
    Ocena: -5 (glosow:15)
2014-01-24 15:43:26
za hajs z wośpu baluj

Radela
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-01-24 15:37:15
piekny cel nie mam nic przeciwko ze zakupuje sie nowy sprzet do szpitali zeby leczyc ludzi ,ale ciagle nie kumacie ze Rzad chce z prywatyzowac szpitale i to on dostanie za friko ten caly dorobek Owsiaka a my wszyscy bedziemy musieli i tak placic za uzywanie tego na co sie wszyscy skladali

marcinko83
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-24 16:37:22
to już się dzieje ,złodzieje z PO .a dokładniej ich radni kupili szpital sobie w Mysłowicach wart ok 5 milionów złotych za cenę 135 tys zł.Ci radni uchwałą rady miasta obniżyli wartość akcji z 500zł. za sztukę do 15 zł,a następnie sami go kupili ..Do tej pory to złodziejstwo miało jakieś granice,ale teraz to już przechodzi wszelkie pojęcie

przycinator
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-01-24 15:30:47
jakby PO było lepsze xdd wszystko to jedno i to samo złodziejstwo

Mistress9
    Ocena: 1 (glosow:31)
2014-01-24 15:28:03
I tak wolę PiS od PO.

nevermore11
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-01-24 16:35:44
Banda lewaków, która utrzymuje się z naszych POdatków i tyle. Nie ma różnicy między tymi złodziejami.

the1000i1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-24 15:11:41
komentarz usunięty przez moderatora

cma212
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-01-24 15:14:49
zamknij ryj tępaku bo wpier.... i sam jestes frajer tak samo jak twoj stary ktory stworzyl takiego petaka nara pedale

Misha1986
    Ocena: 11 (glosow:27)
2014-01-24 14:41:56
A może czas już skończyć z tym WOŚP. Niech Państwo daje kasę na szpitale, sprzęt, chore dzieci a nie jakieś ściepy narodowe co roku. Na co ja płacę podatki, ZUS-y itp?

wiochapl
    Ocena: 5 (glosow:23)
2014-01-24 14:58:53
Wy łośki czegoś nie rozumiecie... Owssiak zbiera kasę od ludzi dla ludzi, a nie tak jak nasz wspaniały rząd od ludzi dla siebie i na czarną mafię watykańską... Rząd wydaje milirady na czarnych złodzieji i pedofili zamiast na nowe miejsca pracy czy szpitale,pomóc dla ludzi...

jacek.jacek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-24 16:38:54
ja mogę dołożyć do flaszki chociaż nie wale tak jak owsik

Nick-T_00
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-24 16:41:30
jacek.jacek dołożyć się możesz, ale nie pijesz.

C2ShadowMan
    Ocena: -5 (glosow:19)
2014-01-24 14:04:22
komentarz usunięty przez użytkownika

tlenowygonzo
    Ocena: 5 (glosow:17)
2014-01-24 14:30:07
Tak, jawnie przedstawił się jako działacz PO i tym samym bardzo zaszkodził Orkiestrze.Teraz Ci wszyscy Polacy, którym PO się nie podoba będą omijac skarbonki szerokim łukiem.

bodan
    Ocena: -18 (glosow:50)
2014-01-24 14:04:09
Won PAJACU w czerwonych portkach.twoja idea to mieszkanie 115 m w luksusowym apartamentowcu!oczywiscie popiera cie"koszerna" i tvn i tylko w tejpomocy twoja sila.Co powiesz o pensjach "rodzinnych" po 12 tys zl z pieniedzy uzbireanych przez zebzace dzieci.jestes ZEREM!!!

gaila
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-01-24 14:39:45
żałosne skąd się tacy ludzie biorą. Do smoleńska leć

loleknabolka
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-01-24 15:09:34
Jaką masz pewność że to z pieniędzy WOŚP kupił mieszkanie, jaka masz pewność że wypłata jest z zebranych pieniędzy a nie z innych źródeł. Na Twoim miejscu czepiał bym się żony premiera że wozi dupsko i się ubiera za naszą kasę. Tak za Twoja też. Na orkiestrę nie musisz dawać, jak nie pasuje to nie dawaj i nie narzekaj.

twardy87
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-01-24 16:01:30
Gaila na woodstock leć, zrób nurka w błotko i nie wychodź już z niego.

Marek23033
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-01-24 13:59:19
w tym kraju rzadza nami debile a wybieraja jeszcze wieksze debile

czakanora
    Ocena: 3 (glosow:31)
2014-01-24 13:50:05
a niby skad ma pieniadze? na budowie pustaki nosil za 5zl/h i ma...... nic nie bierze, uczciwie zarabia, nie oczerniajcie go!!!!! Złodziej jak kazdy inny, koniec tematu.

mpeer
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-01-24 15:11:33
A co ma za darmo to robic? A w caritasie i w kościele za darmo pracują? Oni to już nie są złodzieje?

pablos6
    Ocena: -12 (glosow:40)
2014-01-24 13:32:07
Owsiak się tylko błażni tymi żalami. Normalne, że jak ogłasza, że zbiera na sprzęt medyczny a nastepnie na ten sprzęt wydaje połowę kasy zebranej (sam to wykazuje w sprawozdaniu) to rodzi się pytanie co z druga połową ? Proste jak konstrukcja cepa.

segal226
    Ocena: 6 (glosow:22)
2014-01-24 13:51:44
Caritas przeznacza na pomoc potrzebującym 20% tego co zbierze (niecałe 20%) ,to rodzi się pytanie ,na co idzie reszta kasy??

C2ShadowMan
    Ocena: -9 (glosow:21)
2014-01-24 14:08:14
segal226 te dane wyciągasz z własnej dupy? Jeden pisał, że Caritas daje 0,9%. Ty podajesz 20%. Caritas podaje 99%. Wiesz na pewno, że jest to 20% czy pomawiasz Caritas?

gaila
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-01-24 14:41:13
99% to daje chyba dla siebie i swoich grubasów w sukienkach. Kolejny owładnięty katolicko prawicową propagandą

thule
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-01-24 14:44:00
C2ShadowMan sprawdz rozliczenie Caritas na ich stronie pomoge ci plik w pdf strony od 56 do 58 sam policz ile

wodnik123J
    Ocena: 5 (glosow:19)
2014-01-24 13:27:44
Brawo a po kontroli każdy ujadający kundel niech publicznie wszystko odszczeka i dodatkowo nałożyć dotkliwą kare ,żeby nie rzucać błotem w ludzi którzy coś dobrego w tym kraju robią

abdul1975
    Ocena: 13 (glosow:27)
2014-01-24 13:23:06
Jurek GRAJ JAK GRASZ A ZŁODZIEJAMI SIĘ NIE PRZEJMUJ ŻAL IM DUPĘ ŚCISKA BO CIEBIE KOCHAJĄ CAŁA POLSKA KOCHA JURKA OWSIAKA .TAK TRZYMAJ

JackCola
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-24 13:34:24
komentarz usunięty przez użytkownika

zezulki
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-01-24 14:57:11
A ja nie kocham cię jurku...

djtonic
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-24 13:11:47
komentarz usunięty przez moderatora

david19831
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-24 12:50:29
komentarz usunięty przez moderatora

xander119
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-01-24 12:49:11
komentarz usunięty przez użytkownika

segal226
    Ocena: 13 (glosow:37)
2014-01-24 12:41:23
Do wszystkich najeżdżających na WOŚP i Owsiaka. Powinno się w szpitalach wspieranych przez WOŚP zrobić tak że po przyjęciu zadaję się pytanie. Czy wyraża pan/pani zgodę by pa/pani/państwa dziecko było leczone przy pomocy sprzętu zakupionego przez WOŚP. Ciekawe czy wtedy też by tak ochoczo kładli Owsiakowi kłody pod nogi jakby się okazało że mają wyjście zdychać ,albo leczyć się na WOŚPOWYM sprzęcie który stoi w większości szpitali w Polsce.

C2ShadowMan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-24 14:11:38
komentarz usunięty przez użytkownika

jabialy
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-24 15:11:43
C2ShadowMan, oczywiście bo to psi obowiązek rządu aby wspierać szpitale (zaznaczam z naszych pieniędzy). Jurek pomaga bo chce i widzi w tym sens. Ile by Jurek nie zarobił, ale widać to czego dokonał, a rząd hehehehe widać jedynie "dziadostwo"

zulka123
    Ocena: 14 (glosow:34)
2014-01-24 12:11:38
Dla mnie to on może zabierać dla siebie 80% tej kasy, ale jeśli za pozostałe 20% uratuje choć jedno dziecko, choć jedno życie to warto, bo życia i zdrowia nie da się wycenić.

aneta.buziaczek
    Ocena: -3 (glosow:19)
2014-01-24 12:13:58
no wlasnie tak dzialaja wszystkie fundacje, wiekszosc wplywow przejadaja, a ochlapy rzucaja na cele statutowe, a taka zulka i tak popiera chociaz ci co najbardziej popieraja, zazwyczaj nie dokladaja sie do skladek

zulka123
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-01-24 14:55:41
Dokładam, tyle ile mogę to dam. Poza tym wiochą tu nie jest owsiak tylko Polski rząd, przez którego nieudolne rządy, potrzebne są takie akcje. Jak powiedziałem dla mnie wystarczy że uratują choć kilka żyć :)

dragnbite
    Ocena: -12 (glosow:28)
2014-01-24 12:03:28
A dla mnie to PIS i ten cały Owsiak są siebie warci. To złodzieje w czystej postaci, a WOŚP to tylko zagrywka polityczna by w tym czasie rząd mógł robić co chce, jak np. ustawa o tej ingerencji służb innych państw na terenie Polski. Zajmujecie się ludzie takimi sprawami, kto chciał to wrzucił i dał swoje pieniądze, kot nie chciał zostawił je w portfelu, zamiast tracić czas na takie pierdylenie to w końcu wszscy by się zebrali i obalili tą hołotę, bo obecnie gramy tak jak nam zagrają na sznurkach :) Bo pokłócony naród to słaby naród

CaliforniaGirl
    Ocena: 3 (glosow:25)
2014-01-24 12:31:12
Owsiak nie sprawia wrażenia osoby, która nawołuje do nienawiści w stronę innych ugrupowań politycznych a tym bardziej nie udaje wielkiego ofiarodawcy, żeby zdzierać z ludzi pieniądze. Sprzęt jest, karetki są, pomoc dzieciom również. Trzeba być niedorozwiniętym, żeby pomoc potrzebującym nazywać kradzieżą. Z resztą nikt CI nie każe wrzucać do puszki.

Peterz
    Ocena: -5 (glosow:17)
2014-01-24 12:50:37
No tak złodziej raz do roku przeprowadzający staruszki przez jezdnie nie jest już złodziejem. Co do wrzucania do puszki ... owszem nikt nie każe wrzucać ale nikt mnie nie pyta o to czy chcę z swoich podatków finansować ten cały cyrk.

kamyk261
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-24 17:33:01
to czemu frajerze OWSIAK nie kandyduje , zastanów się to nic nie boli !!!!

Peterz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-25 13:18:48
Mam nadzieję, że frajerze nie było do mnie, ale jeśli chcesz odpowiem ci. Owsiak nie kandyduje bo nie musi jest świętą krową kolejne lewicowe (zabiegające o tych co myślą, że są inteligentami i tych co myślą, że popierają prawice) partie są przy żłobie a on ma swój biznesik niezmiennie od ponad 20 lat. Gdyby populistyczny PIS tak naprawdę chciał zniszczyć WOŚP zrobił by to pstryknięciem palca kiedy miał władzę wg. zasady dajcie mi człowieka a znajdę paragraf (jak to było z wieloma firmami np. optimusem). Puki co nikt mu krzywdy nie da zrobić bo jego działania są na rękę każdej władzy

Peterz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-25 13:33:10
która już była przy żłobie - ot kolejny "dobrowolny" podatek od ludzi i przede wszystkim od firm. O tyle od firm już tak naprawdę nie jest "dobrowolny" - - bo co nie dasz ? Piszesz, że Owsiak nie bawi się w politykę - zadaj sobie trochę trudu i sprawdź jego wypowiedzi wspierające komuchów i po (w przypadku pis nie wspiera ale staje się "apolityczny"). Owsiak to mistrz oportunizmu, zrobić doskonale rozwijający się biznes z dobroczynności a dodatkowo tak zmanipulować społeczeństwo i podlizać się władzy by być nietykalnym.

zdzichu669
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-24 12:01:55
komentarz usunięty przez moderatora

mrxbox
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-24 11:58:45
czasem nie chodzi o to czy wziął tylko komu dał i jaki był w tym interes na dłuższą metę zawsze tam gdzie są wielkie pieniądze to i cwaniaki się znajdą

Buahahahah
    Ocena: 3 (glosow:33)
2014-01-24 11:57:32
PISiory to największa zaraza Polski w dziejach od 966 roku.

monster0
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-24 11:52:37
Przecież pis to zwykła lewica.

JackCola
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-01-24 11:51:23
owsiak nie jest tak gorącym tematem jak Trynio, którego foci nie widzę :-/ :D no i w zasadzie ten abszurd mnie nie obchodzi,

abdul1975
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-24 13:41:01
JA TEŻ GO NIE KOCHAM ALE POLSKA GO KOCHA

JackCola
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-01-24 13:53:09
czuje sie po tym poscie jak men of ter ałer. bu ha ha ha ha.

i.nasa
    Ocena: 3 (glosow:15)
2014-01-24 11:48:39
Hm a osoby, które piszą, że pracownicy WOŚP mają takie wysokie pensje i że te pieniądze są z tych akcji, to mają na to jakieś dowody czy usłyszane od kolegi, który słyszał od znajomego, którego znajomy kiedyś siedział obok kolesia, który stał trzy rzędy dalej od Owsiaka? Bo z tego co wiem to np. Owsiak ma swój program w radiu, pisze artykuły w gazecie i na kilku portalach, i gdzieś nawet w tv miał program. A wydaje mi się, że w mediach dobrze się zarabia.

Savathus
    Ocena: 8 (glosow:18)
2014-01-24 11:53:22
Ostatnio kupił sobie mieszkanie ok 100m2...ale oczywiście oszołomy z niezależna pe el (swoją drogą...NIEZALEŻNA...ha ha ha ha ha hue hue hue...o matko,śmiać się czy płakać?) zaraz zaczeli pisać o APARTAMENCIE!A co on do qrwy ma mieszkać pod mostem?Jeździć polonezem?Dlaczego panowie z PiSu niem wspomną o swoich zarobkach,ktore ssiegaja 30 tyś zł?Albo zarobkach czarnej stonki?Hipokryzja w czystej postaci.

ferdal
    Ocena: 2 (glosow:14)
2014-01-24 12:08:39
Owsiak od 25 lat ma doskonale prosperującą firmę przewozową i stąd ma kasę.

Peterz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-24 12:47:25
Tak, Złoty Melon się zwie ;)

PO_chwa
    Ocena: -3 (glosow:31)
2014-01-24 11:48:02
Pokaż PIT pana i żony a nie gdakaj Panie Owsiak . Tłumaczą się zawsze winni co masz pan do ukrycia ? i odczep się pan od PiSu bo to jedyna Polska partia a nie anty Polska.

ionen
    Ocena: -4 (glosow:16)
2014-01-24 11:55:52
Polska to przymiotnik i piszę się go z małej litery krzykaczu z PiS'u.

nightw
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-01-24 12:53:51
Rzadko się wypowiadam na wiocha ale tego nie mogłem puścić bez komentarza. Jak ja uwielbiam się śmiać z ćwierć mózgów którzy używają zwrotu "tłumaczą się zawsze winni"XD masz racje żyjąc w kraju w którym to tym masz udowodnić swoją niewinność to jest bardzo dobra metoda... Powiedzmy że zostałeś niewinnie skarżony, twoja rozprawa wygląda tak... Sędzia:Ma pan coś na swoją obronę? Ty:Wysoki sędzio może i bym coś miał ale tylko winny się tłumaczy. Sędzia:Dziękuje 10 do odsiadki.

universal1988
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-01-24 11:40:37
komentarz usunięty przez moderatora

Umarov
    Ocena: 6 (glosow:22)
2014-01-24 11:33:48
A ja apeluję do pisowców, aby porzucili butelki z wódką, przestali wreszcie chlać od świtu pod sklepem i dokonali czegoś sami. Chociażby stworzyli własną akcję charytatywną. Wiem, że łatwiej jest się całe życie opierd***ć i marudzić, ale pieniactwem nikt jeszcze niczego nie osiągnął. Przecież sami możecie mieć to co Owsiak, wystarczy trochę wysiłku. Zatem do roboty zarzygane od chlania nieroby!

velbekkomen
    Ocena: 1 (glosow:21)
2014-01-24 11:32:22
Juras zawszę bedę z Toba i Twoją ideą...

r4ggz
    Ocena: -3 (glosow:19)
2014-01-24 11:42:23
TAK JEST ! organizacja charytatywna w której pensje dochodzą do 3 średnich krajowych, czyli 7000 netto ? bardzo etyczne, haha. płaćcie płaćcie :)

Wistblade
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-01-24 11:32:15
Polak polakowi wilkiem. Czyli co robi żądza pieniądza z polityków. Nie pozwólmy żeby pięka idea została rozdeptana przez tych chciwców w garniturkach. Niech zajmą się Caritasem, tam dopiero ładnie się przelewa mamony z rączki do rączki, organizacja charytatywna która myśli tylko jak sobie pomóc.

universal1988
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-01-24 11:31:41
komentarz usunięty przez moderatora

Knot220
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-01-24 11:44:02
Na pewno zarabia- i zarabiać ma prawo!!! Należy mu się w końcu cos za to co robi jakaś zapłata- ale na pewno nie robi tego (organizuje zbiórki pieniężne) właśnie dla pieniędzy które z tego sam ma ale dla pomocy innym

ferdal
    Ocena: 5 (glosow:13)
2014-01-24 11:24:00
Metoda najprostsza i najbardziej wiarygodna, ale jak znam życie żadna z wezwanych przez Owsiaka organizacji nie odpowie nawet na ten apel.

Peterz
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-01-24 12:55:27
Tak jak i nie udostępni papierów. Przypomina mi się akcja z Tymińskim i jego teczką .... mam papiery które "rozwalą system" tutaj w teczce, pokażę wszystkim .... to pokaż pan .... :)

large87
    Ocena: 5 (glosow:13)
2014-01-24 11:16:18
Gdyby nie owsiak nic by nie było w szpitalach, a posłanka pawłowicz co zrobiła dla kraju? ludzią naubliżała /? POLITYCY do więzienia !

Peterz
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-24 12:57:12
Buhahaha sprawdź wysokość nakładów na NFZ i sumę funduszy WOŚP :))))

WMG1945
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-01-24 14:38:13
komentarz usunięty przez użytkownika

dwakranyy
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-01-24 11:02:44
Jakie Prawicowe media PiS prawica??? Obiecuja wyzebrany chajs ze EU i opowiadaja ze wszystkim zrobia dobrze cos mi tu smierdzi kato-lewica a nie prawica. PiS, SLD, TW, PO itp itd to socjalisci pelna geba. A ja chce tylko niskie podatki, brak akcyzy i Vatu i nic mnie nie obchodzi kto rzadzi moze to byc nawet Rydzyk.

sleptik87
    Ocena: 9 (glosow:11)
2014-01-24 10:59:35
PO jest lepsze bo depcze tylko wszystkich Polaków. Pan Tusk powinien zostać postawiony przed trybunałem konstytucyjnym za zdradę ojczyzny! Oczywiście PIS,SLD i PSL są tyle samo warte co PO więc ludzie opamiętajcie się i nie głosujcie na nich bo doprowadzają do ruiny naszą piękną Polskę!!!!

bierut1
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-01-24 10:56:29
Dobrze Owsiak, ktoś zaczął a Ty skończ. Pchają Cię to sam wejdz, ale pociągnij za sobą resztę tej hołoty łącznie z partiami i ich finansami - niech będą jawne dla każdego.

maras2604
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-01-24 10:52:42
pis to nie prawice!

Mundzio84
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-01-24 10:51:09
A ja nie chciałbym żeby ani PiS ani PO wygrało wybory, a niestety zapowiada się, że inne, mniejsze ugrupowania nie mają z nimi szans, dlatego co parę lat następuje i będzie następować po prostu zamiana stron.A jeśli chodzi o WOŚP i Caritas, to ja staram się wspierać jednych i drugich.Obie te organizacje pomagają, więc nie rozumiem dlaczego niektórzy postrzegają je jako konkurencyjne.

maras2604
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-24 10:56:28
dlatego bo wszystkie takie organizacje na tym zarabiaja jedne mniej inne wiecej. jak chcesz pomagac to najlepiej zrobic to bez posrednikow, bezposrednio potrzebujacemu mamy ich w polsce cale mnustwo nie trzeba szukac w afryce

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-24 11:13:11
To że w Afryce jest głód to wina po części białych, którzy wysyłają tam miliony ton żywności w ramach pomocy, przez co uczą murzynów, żeby nic nie robić, bo biały musi dać.Nawet jeśli te organizacje miałyby brać od każdej złotówki 10 gr to myślę, że i tak opłaca się pomagać w ten sposób.Wiem że w tym kraju są potrzebujący i wiem też że jeśli ktoś jest głodny to w każdej placówce takiego np. Caritasu dostanie coś do jedzenia.Orkiestra pomaga w inny sposób, bo kupują sprzęt.Moja córka leżała podłączona pod jedno z urządzeń z serduszkiem, więc wiem jaką ta pomoc ma skalę.

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-24 11:17:34
Aczkolwiek nie podoba mi się to, że Owsiak wykorzystuje taką fajną ideę do tego, żeby wpier*alać się w politykę.Tak jak ksiądz nie powinien gadać z ambony na takie tematy, tak Owsiak jako twarz takiej organizacji, nie powinien zabierać w tym temacie publicznie głosu i sugerować Polakom na kogo głosować.

ferdal
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-01-24 11:25:48
On nie mówi na kogo głosować tylko na kogo nie głosować, jest atakowany podle, kłamliwie i wrednie i ma prawo bronić i wyrażać dezaprobatę dla atakujących.

Mundzio84
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-01-24 11:41:52
To już nieważne.W każdym razie sugeruje coś Polakom w temacie polityki a osoba taka jak on powinna się od tego powstrzymać.Idąc twoim tokiem rozumowania Ferdziu, ksiądz też ma prawo mówić z ambony żeby nie głosować np. na taki Twój Ruch, bo atakują kościół.A jeśli ktoś by tu dał wstawkę, z której wynika, że ksiądz a ambony sugeruje parafianom na kogo nie głosować, to byś się wielce hipokryto bulwersował.

ferdal
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-24 12:14:15
Mendeczku skad ty znasz takie mądre słowo ? Mylisz pojęcia i instytucje, gubisz sie.

SzalonyMagazynier
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-24 17:58:37
@ferdal, i tu właśnie kłania się twoja hipokryzja. Gdyby Ksiądz mówił "nie głosujcie na PO" to wg ciebie byla by to zbrodnia i na stos kleche. Natomiast gdy mowi to Owsiak to jest ok. Dla mnie jest to obrzydliwe, angażowanie się i włażenie w tyłek władzy. Nie przystoi osobom na poziomie, którego ewidentnie Owsiakowi brakuje. @Mundzio84 zgadzam się z Tobą, że pomoc WOŚP jest ok, ale sposób w jaki to robią już nie.

Bolec1980
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-01-24 10:49:45
Ciekawiło mnie od początku istnienia WOŚP, w którą stronę to pójdzie. Te 20 parę lat temu twierdziłem, że zorganizują się raz, góra dwa razy. Pomyliłem się. Pewni nie powinni iść w politykierstwo, ale czy przetrwali by tyle lat bez kontaktu z polityką? Da się w ogóle funkcjonować w przestrzeni publicznej bez polis? Nie sądzę.

SzalonyMagazynier
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-24 18:01:33
Owszem, trudno uniknąć tego, że ta polityka w przypdaku dużej akcji wejdzie w końcu w tą akcje. Pytanie czy osoby kojarzone z daną akcją charytatywną powinny przyklaskiwać konkretnej grupie politycznej? Nie sądzę ;)

ddaannii
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-01-24 10:49:29
komentarz usunięty przez użytkownika

jesionamg
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-01-24 10:45:46
A mnie drażni to, że ta szlachetna jakby nie patrzeć idea WOŚP zaczyna angażować się w politykę - po co to komu potrzebne?

ZeuS112
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-24 15:26:50
bo polityka zaczęła wpieprzać się w ich ideę. Z porrtali typu fronda, niezalezna czy z partii PiS padały oskarżenia, że owsiak wyłudza kasę zbierając tylko na dzieci, ten zmienił strategię postanawiając wspomóc też osoby starsze. Nie mieli się o co znowu przyczepić to wymyślili sprzeniewierzanie kasy, tutaj też przegrali bo WOŚP prowadzi wszelkie rozliczenia i nawet w czasie rządów PiS nie wykryto żadnych nadużyć, ba nawet PiS dołączał się do akcji. Kukiz dobrze powiedział o co chodzi z atakami na WOŚP.

mariom460
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-01-24 10:45:13
Po co się miesza w politykę ? Nie pomoże tym chorym dzieciom

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-01-24 10:50:31
polityka sama weszła butami w fundację Owsiaka. Gdyby nie te podłe ataki to nie byłoby sprawy.

Oliolo
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-01-24 10:56:45
mylisz się - to niejawność przepływów finansowych pomiędzy jego spółkami i WOSP spowodowało zainteresowanie jego osobą.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-24 11:17:58
żadne kontrole jakim jego fundacja była poddana nie wykazały ŻADNYCH nieprawidłowości. Prezes NIK powiedział nawet, że fundacja prowadzona jest WZOROWO.

Oliolo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-24 16:49:28
ano kontroli nie było żadnych i nie wiem skąd masz dane o pozytywnej kontroli z NIK

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-24 17:04:03
Prezes NIK się wypowiadał, a kontroli było już kilka. Poszukaj w netie.

Oliolo
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-01-24 10:44:48
WOSP była naprawdę piękną ideą, w którą wierzyli młodzi ludzie. Ale Owsik musiał z niej zrobić polityczne szambo. A teraz się dziwi, że traktują go jak polityka. Ubabrałeś się gościu politycznym gó...m i niestety śmierdzisz tak samo jak ono.

Tomasz_PL
    Ocena: 2 (glosow:22)
2014-01-24 10:30:35
No tak lepiej żeby rządzili nami złodzieje, ty pierd**** jureczku1102

jurek1102
    Ocena: -11 (glosow:17)
2014-01-24 10:38:04
Również cię pozdrawiam Tomaszu :)

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-01-24 10:51:31
Ooooo, Tomasz_PL - dlaczego już nie piszesz do mnie takich fajnych wiadomości na priv jak kiedyś?

sangre666
    Ocena: -2 (glosow:16)
2014-01-24 10:30:28
Prawica się pluje bo ktoś chce im się dobrać do dupy. Prawicowe media za wszelką cenę chcą podzielić polaków na dwa obozy które będą się nawzajem zwalczać. Oby tak dalej a z tej Polski nic już nie zostanie!

monster0
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-24 11:59:39
Kłóci to się lewica. PIS z prawicą nie ma nic wspólnego.

kony11998877
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-24 10:28:01
komentarz usunięty przez moderatora

Oliolo
    Ocena: 0 (glosow:18)
2014-01-24 10:26:58
ty Owsik - ta twoja "piękna idea" ma wymiar - z tego co sam podałeś - miesięcznie około 35 000 złotych do ręki. A ile płacisz młodym wolontariuszom, którzy budują tą twoją piękną ideę. NIC!!! A oni za...ją dla chorych? To ty jesteś chyba bardzo ciężko chory. Boisz się, że ci się ukróci?

tubutek
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-01-24 10:44:00
Jesli nie wiesz co znaczy wolontariat to sie nie wypowiadaj. Ci ludzie pracuja za darmo na rzecz innych i robia to z wlasnej nie przymuszonej woli.

Oliolo
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-24 10:54:58
zostaw wolontariat - wkurzają mnie obłudnicy, którzy pod płaszczykiem wzniosłych idei obrażają innych - dopóki Owsik nie obrażał innych też wspierałem WOSP. A teraz - DNO. Po prostu się obudź.

fwio
    Ocena: -2 (glosow:16)
2014-01-24 10:22:04
wośp idzie na rekord, osobliwie owsik idzie na rekord POlitycznego lizustostwa Patologicznie OSSzołomionych...

ZeuS112
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-24 15:20:24
a teraz merytotycznie, bo pierdolić jak potłuczony to każdy potrafi.

miszcz82
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-01-23 13:53:34
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-01-23 16:18:11
Tyle że Gowin to krok w tył...

przem700
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-24 10:26:57
CENTRUM NOWEJ PRAWICY

sangre666
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-01-24 10:32:16
Prawica to zrzucenie kraju z krawędzi przepaści nad którą stoi w tą właśnie przepaść...

gajcy
    Ocena: 1 (glosow:21)
2014-01-23 12:16:15
To PO musi miec marne wyniki skoro owsiak zabiera głos.

deka200
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-23 13:43:04
komentarz usunięty przez moderatora

robolov
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-24 12:34:51
Co do tego ma PO? oskarżają WOŚP, więc kto, jak nie prezes miałby zabrać głos?

Centy1927
    Ocena: -6 (glosow:22)
2014-01-23 11:00:14
komentarz usunięty przez użytkownika

bulgar13
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-01-23 12:17:26
Jak masz za małego i Ci nie staje to idź do lekarza może on Ci pomoże,chociaż szczerze w to wątpie :/

Centy1927
    Ocena: -6 (glosow:16)
2014-01-23 13:46:22
komentarz usunięty przez użytkownika

bulgar13
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-01-23 14:18:39
Świetnie zorientowany jesteś w sprzętach powiększających...Nie bede sie wdawał w dyskusje z debilem,bo może mnie sprowadzić do swojego poziomu i zabic doświadczeniem.

Centy1927
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-01-23 14:32:29
komentarz usunięty przez użytkownika

bulgar13
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-23 15:10:56
Wez gumke zluzuj bo Ci cisnienie rozsadzi czaszke :D

CaliforniaGirl
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-01-24 10:25:26
Centy1927 - masz 23 lata i takie spaczone poglądy.... To przerażające...

pitbull33
    Ocena: 0 (glosow:22)
2014-01-23 10:04:37
No dalej, kto zagłosuje na pis w nastepnych wyborach? hahaha stare baby i nie do je bane grube baby.

BrodaczOlo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-23 09:21:41
komentarz usunięty przez użytkownika

antynazikler
    Ocena: -3 (glosow:25)
2014-01-23 08:43:11
Jurek, daj spokój, prawicowy, katolicki ściek moralno intelektualny nie zabije pięknej idei. Jestem z WOŚP od początku, są też moje, pełnoletnie już dzieci, jeżdżą na Woodstock i jest w nich więcej moralności, empatii i miłości, niż w całym kato prawackim szambie.

WMG1945
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-01-24 10:31:23
Na woodstock pewnie nie tylko moralnosc w nich byla.

chrunk
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-01-23 08:38:53
znowu wosp....

siwythc666
    Ocena: 5 (glosow:29)
2014-01-23 07:22:36
oskarżają Owsiaka ci co czystych rąk nie mają .... Caritas ,Pis.... oczerniają innych żeby swoje błędy kamuflować....

kamyk261
    Ocena: 7 (glosow:31)
2014-01-23 06:36:36
Inteligentne partie próbują przekonać do siebie zwolenników obcych partii ale to jest pis a tam niema inteligentnych ludzi tylko aferzystów i miłośników lotnictwa

admin1944
    Ocena: 69 (glosow:307)
2014-01-23 05:57:07
PANIE OWSIAK. PROSZE SIE NIE PRZEJMOWAC STADEM KOMPLETNYCH BEZMOZGOWYCH BARANOW, KTORZY ROBIA I MOWIA TYLKO TO, CO NAKAZA IM PASTUCHY CZY INNI ZAZDROSNI I CHCIWI CWANIACY !!!. NA SZCZESCIE TEN ODSETEK DURNYCH I PUSTYCH PAL JESZCZE NIE LICZY SIE W NASZYM KRAJU !!!.

SzalonyMagazynier
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-24 16:52:52
Nie chcę oceniać, ale kolego jeżeli teoretycznie apolityczna fundacja (a przecież POMAGANIE DZIECIOM powinno być apolityczne) angażuje się politycznie to jest to znak, że trzeba natychmiast przestać ją wspierać. Ja po tym co widzę i słyszę od roku 2015 nie będę wspierał WOŚPu. Zresztą już w zeszłym roku w Warszawie słyszałem ze sceny Bielinikia negatywnie wypowiadającego się o posłach PIS, więc nie zamierzam dodatkowo wspierać szczekaczke rządową.

egon68
    Ocena: 4 (glosow:22)
2014-01-23 05:18:32
to jest rozdmuchane przez kler a pieski z PISu jak zawsze maja cos do powiedzenia,wiadomo ida wybory a PIS bez kleru i mocherów jest dnem

jurek1102
    Ocena: -8 (glosow:16)
2014-01-23 08:37:53
A PIS z klerem i moherami to czym jest?

moczita
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-01-23 09:01:25
też dnem;p ale z nimi przynajmniej ma delikatny głos przebicia... Nie zapominajcie że są przygłupy w Polsce które są za PISem.

dzieci_proboszcza
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-01-23 14:03:03
Pis powinno dawno sie wywiezc do watykanu, niech tam liza tylki pedofilom.

Peterz
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-01-24 12:59:41
Nie jestem za PIS ale póki co... partia która ma najwięcej wspólnego z pedofilami to Rucha Palikota czy jak to się teraz zwie.

BaronFCB
    Ocena: -2 (glosow:20)
2014-01-23 01:19:47
Z jednej strony wspieram WOŚP ale z drugiej Jurek za dużo kozaczy mając za plecami kolesi którzy mogą go kontrolować. Każdy byłby kozakiem i wygłaszał chęć poddania się kontroli gdyby wiedział że kontrolować będą "dobrzy ludzie". Jurek bezpośrednio nie kradnie ale ma udziały w firmach które obsługują WOŚP i niech nie opowiada nam bajek, bo rudy robi to znacznie lepiej.

ZeuS112
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-01-24 14:59:35
ja się z Tobą nie zgodzę to nie żadne kozaczenie, facet jest świadomy własnej uczciwości dlatego nie ma zamiaru dac sobie w kaszę dmuchać. Zauważ, że temat nagonki na WOŚP zaczyna się z inicjatywy środowiska pseudoprawicy pisowskiej i powiązanych z nią portalami fronda, niezalezna czy gpc. W czasie gdy PiS rządził to żaden atak z ich ust nie wypływa, ba Lech Kaczyński czy Jarosław sami dorzucali się z jakimiś darowiznami na potrzeby licytacji. Wtedy nie było chęci kontroli finansów, pozwala to sądzić, że PiS wykorzystuje ataki na WOŚP jako sposób na zdobycie poparcia.

ZeuS112
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-01-24 15:03:01
oglądalem reportaż w TVRepublika, gdzie facet mówił jakie to WOŚP złe, jako przykład podawał, że TVP dając czas antenowy orkiestrze traci ogromne sumy, ale nie przedstawił na to żadnych dokumentów, potem zaczął napieprzać, że Owsiak to dziecko resortowe a jego ojciec był komuchem, żadnych argumentów przeciw orkiestrze tylko ataki na rodzinę jej założyciela, to nienormalne. Później wywiad, że niby Owsiak wygnał ich dziennikarza z konferencji, a okazało się, że oni z kamera wpieprzyli mu się w prywatną rozmowę, a przyjeżdżając na konferencję nie mogli podłączyć sprzętu bo nie mieli kabla, pożycz

ZeuS112
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-24 15:10:34
pożyczyła im kabel ekipa Owsiaka. Tak wygląda profesjonalizm i prawda według prawicy.

kary1977
    Ocena: -2 (glosow:18)
2014-01-23 00:24:25
Zarzuty katolików ziejących miłością.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.1100