Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Kiedy homoseksualiści obnoszą się ze swoją orientacją na ulicy!obrzydlistwo!
maxicoveri  14-01-27, 10:54 Zgłoś
+ 408 -
Dodano: 2014-01-27, 10:54:28   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 408  Zgłoś nadużycie
50
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
  •  El pajaco.
  •  Magia uczuć.
  •  No tak mniej więcej to wygląda.
Ukryj komentarze(176)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
paullla17
    Ocena: 33 (glosow:73)
2014-01-28 19:24:27
ja żyję z zasadą że lizanko to praktykuje się w domu a nie w miejscach publicznych,chociaż parki małolatów wylizujące sobie gardła publicznie są obrzydliwsze niż to zdjęcie

karyy80
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-03 14:43:10
to przyjacielski pocałunek...sex dopiero po ślubie (Panie premierze, ile jeszcze trzeba czekać?) :D

GMOzabija
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-02 00:26:25
gdzie kibel bede rzygal

mobiletomek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-01 03:41:52
Nie mam nic do nich , nawet szacunku

tedepawlowice
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-31 15:18:54
jakbym szedł w parku z synem i zobaczył taką akcje to synku idź zobaczyć czy są w stawie łabędzie i 2 nokauty 100%

kaja6583
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-02-01 00:07:34
Niby za co? I wlasnie dlatego zawsze popieralam Margaret Thatcher- chciala przywrocic chloste, nikt jej nie posluchal. A takim jak Ty, to chyba tylko w ten sposob by dotarlo. Z reszta, temu panu co to wstawil rowniez.

picnawode35
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-31 12:38:03
Jeżeli twoja tolerancja tak szybko się kończy to... nie jesteś tolerancyjny.

grog
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-02 11:29:29
zgadza sie

sokolek2
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-30 11:38:04
Nie wiem czy autorowi chodzi konkretnie o parady czy po prostu pocałunek etc w miejscu publicznym. Jeżeli chodzi o to drugie, to jak żyję (marne 20 lat, no ale zawsze) nie widziałam w Polsce pary homoseksualnej chociażby trzymającej się publicznie za ręce. :-) Nie wspominając już o pocałunkach (co pary heteroseksualne praktykują regularnie, szczególnie "lizanko"). Uważam, że każda para, nieważne czy homo czy nie, powinna swoje namiętności wyrażać we własnych czterech ścianach. ;-)

monterr78
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-29 23:43:37
nic nie poradzimy pedalstwo zawsze i wszedzie w dupe j@bane bedzie

tapicer
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-29 23:13:08
Po sposobie głosowania widzę,że pederaści dorwali się do Wiochy. Nie powiem słowa na g... bo mi się to z gó wnem kojarzy.(pozwoliłem sobie zacytować J.Korwina-Mikke).

sokolek2
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-30 11:40:34
No właśnie widać, zero własnych przemyśleń, umysł nieskalany wypracowanym poglądem. ;-) Nawet cytować musisz swoje źródła poglądowe, bo sam nie umiesz ich odpowiednio wyrazić, hm?

CiachciaraChciach
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-01-29 22:16:17
rzadko się zdarza, że widzimy dwóch kolesi całujących się na ulicy a Ty takie głupowate teksty walisz. Wiec nie obnoś się ze swoim heteroseksualizmem na ulicy.

gorthen
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-29 19:22:39
Nie mam nic do gejów, ale nie muszą się z tym tak obnosić. Jak tak dalej pójdzie, to w dupala bedą się ładować publicznie.

davidm
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-29 20:09:02
a ty sie w dupala walisz ze swoja laska? pocalunek pocalunkiem. . . Skrajnosc umyslu

goro88
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-29 18:48:28
A mnie sie serce kraja jak widze TAKIE TOWARY (!!!!), ktore sie marnuja i lezka sie kreci w oku bo zaden z nich nawet na mnie nie spojrzy... ehh (z zalu nawet komentarz mi sie usunal..)

goro88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-29 18:46:37
komentarz usunięty przez użytkownika

atrix1983
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-29 16:46:50
Pedalstwa nie zoszę. Dla mnie to zboczenie i koniec.

czapiewski
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-29 16:34:48
Takich zboczencow wysylac na przymusowe leczenie,a jak nie to kastracja

zbrodniczyzboj
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-30 07:58:18
Tak, kastracja na pewno zmniejszyła by poziom homoseksualizmu.

sangre666
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-01-29 15:26:46
Zastanawia mnie czasami, czy po prostu autor żali się, że nie ma chłopaka?

PatrykHart
    Ocena: 4 (glosow:18)
2014-01-29 14:15:43
Albo wszyscy mają równe prawa, albo nikt. Każdy jest równy. Jak Hetero(w tym ja) mogą całować się publicznie, to Homo też.

TT135
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-29 23:48:10
Te homo to jest wbrew naturze! Jak by same pedały żyły to by dawno wyginęły.

magda713
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-01-29 14:02:30
to jest choroba i trzeba ją leczyć tak jak pedofilów , dlaczego media sprawiły że jedno jest dobre a drugie nie , odpowiem, bo widzą że ludzie to barany i złapią każde kłamstwo jeżeli się je dobrze wytłumaczy

CaliforniaGirl
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-01-29 16:09:36
Madziu. Skoro jesteś mądrzejsza od wykwalifikowanych lekarzy, powiedz nam zatem w czym objawia się homoseksualizm jako choroba? Jestem strasznie ciekawa co wymyślisz.

TT135
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-29 23:55:17
a z jakich związków ludzie powstają? z homoseksualnych czy hetero?... taka jest natura, ale i w naturze są wybryki... jak wszyscy zostaną pedałami i lesbami to co wtedy?... laboratorium?

nev89
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-01-29 14:01:08
tak pieprzycie bo wam szkoda, bo Wy sobie możecie polizac ale łyżke po zupie. Co wam do tego ze ktoś sie całuje czy to homo czy hetero? zal wam dupe sciska ze zostal wam tylko redtube, pozdrawiam

TT135
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-30 00:02:33
a może po to się ludzie buntują bo nie chcą aby im dzieciom wpajano jakieś śmieszne ideologię... chyba mają prawo wychować swoje dzieci jak uważają za słuszne. Dlaczego wszyscy mają dostosować się do mniejszości? Chcecie żyć po swojemu to żyjcie, ale nie odbierajcie tego prawa innym....

martenscool
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-01-29 13:58:31
To nie jest zdjęcie homoseksualistów tylko PEDAŁÓW, a to różnica...

lola8940
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-29 19:12:24
Spośród wszystkich obraźliwych komentarzy, zgodzę się właśnie z Twoim.

annasand
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-01-29 11:19:20
Taaaa katole, heterycy - nie ma praktycznie żadnych LOGICZNYCH argumentów na nie. Pustakowate odpowiedzi "nie bo nie"

konkep
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-01-29 09:39:57
A ty nigdy nie całowałeś swojej dziewczyny na ulicy?

lejn
    Ocena: -3 (glosow:17)
2014-01-29 09:33:32
Widać napinkę homoseksualistów w komentarzach, żeby wam tylko żyłka nie pękła :P PRECZ Z PEDALSTWEM!

annasand
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-01-29 08:22:15
taaaa a pseudonormalni heterycy co robią?

szczeraszczena
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-29 13:51:41
Jakieś widzę nowe słownictwo weszło. Nie wiem co robią heterycy,a co tam u homików?

szulcik
    Ocena: -6 (glosow:14)
2014-01-29 08:06:07
Palić w piecu !

ulfe
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-29 21:50:35
zimno ci?

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-30 08:01:36
A tobie nie ? Czy siedzisz komuś w dupie na półce po lewej stronie?

marazzzz
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-01-29 06:48:53
Wbrew pozorom, jeszcze nie jest za późno by wytępić pedalstwo w tym kraju.

Kate199014
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-01-29 06:44:41
Jak już decydują się na robienie tego publicznie to mogliby zwrócić uwagę czy tego nie będą oglądać małe dzieci

TT135
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-30 00:06:10
a właśnie to o dzieci im chodzi bo nie mogą mieć swoich to chcą tym odebrać normalnym rodzinom i je spedalić

kosma1
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-01-29 02:16:31
To tylko brak kultury. Czy bi, czy hetero to jakaś wioskowa pokazówka.

RamonN
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-29 00:32:35
komentarz usunięty przez użytkownika

RamonN
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-01-29 00:31:34
Pamiętam 2 lata temu zdaje się mając inne konto zanim usunął mi jej urażony admin puściłem kilka takich fotek w komentarzach byłem zawsze linczowany ciesze się że po 2 latach jest więcej na wiocha.pl hetero jak gej, szczerzę się cieszę wiecie co wam opok czego życzę wybryki natury :P

CaliforniaGirl
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-01-29 01:42:07
ja ci życzę trochę szczęścia w życiu, bo bez niego sobie nie poradzisz...

IzaGibaszek
    Ocena: 2 (glosow:24)
2014-01-28 23:56:41
O Boże... wstawiać kogoś na wiochę bo jest homo? Bo liże się ze swoim partnerem? Oni przynajmniej coś robią ze swoim życiem a nie siedzą z dupą przed komputerem i krytykują wszystko jak leci. Też nie lubię gdy ktoś się z kimś liże na ulicy ale bez przesady

szalonyarbuz
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-01-29 03:13:56
Fakt, na dupie to taki za długo nie usiedzi.

exodus554
    Ocena: 6 (glosow:18)
2014-01-28 23:45:31
A 2 lesby liżace sie na ulicy to seksowne prawda? Ty nietolerancyjny trollu

monterr78
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-01-28 23:19:42
a ch..uj im w dupe

CaliforniaGirl
    Ocena: 7 (glosow:31)
2014-01-28 23:11:22
Ja pierdziele ale macie problem! Robią to raz do roku na Paradzie Równości. Jak wiesz, że takowa się odbywa i tak bardzo cię to w dupsko drażni, to sprawdź ulicę, którymi będzie przemarsz i przejdź się na spacer gdzie indziej. Tym bardziej, że 365 dni w roku nie zobaczysz już czegoś takiego, pewnie nigdy nie widziałeś. Nikt ci nie każe patrzeć a z resztą CHU* cię to obchodzi kogo kocha drugi człowiek. Zajmij się sobą i pomyśl co ty możesz zrobić dobrego dla swojej połówki.

foytaz
    Ocena: -7 (glosow:27)
2014-01-28 23:14:06
twoja bezdenna głupota jest iście zabawna, mam nadzieję że będziesz częściej się udzielać.

CaliforniaGirl
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-01-28 23:20:03
Za to ty tak wiele mądrości wniosłeś w tę dyskusję.

foytaz
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-01-28 23:27:55
wprost proporcjonalnie do wartości merytorycznej.

CaliforniaGirl
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-01-28 23:32:29
cóż zatem tak "uwiodło" cię w mojej wypowiedzi. Chyba, że nie masz argumentów a jedyny jaki przyszedł ci o dziwo do głowy to taki, w którym stwierdzisz, że jestem głupia - bo... no bo tak.

RamonN
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-01-29 00:38:39
CaliforniaGirl witam witam rozumiem że sporo cie łączy z gejami chociażby dość częste branie do buzi stąd zapewne ta nie zrozumiała walka o nich i ich równo uprawnienia natomiast dość należy wyznaczyć moralne granice tolerancji ponieważ wymyka się ona spod kontroli ludzie to widzą dlatego o tym piszą, to jest przewidywanie nie głupota moja droga.

CaliforniaGirl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-29 01:43:30
komentarz usunięty przez moderatora

CaliforniaGirl
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-01-29 02:20:07
Ramon, ja jako heteroseksualna kobieta o niczym innym nie marzę jak o homoseksualnych facetach. No pokazałeś kawał inteligencji.... Twoja głupota chyba już nie jednego przeraziła. Masz jakiś problem? Czujesz się zagrożony? W jaki sposób dręczą cię krzywdzą homoseksualiści? Żałosne, ale może kiedyś twoje dzieci cię wyedukują, bo na samo-naukę już za późno.

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-01-29 08:04:02
Pisząc głupia mam na myśli naiwna.

CaliforniaGirl
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-29 12:20:33
ja pisząc głupi mam na myśli głupi ;)

szczeraszczena
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-01-29 13:58:24
CaliforniaGirl, sorry, ale też uważam że jesteś naiwna. Wiesz, że zbyt duży rozmiar wolności prowadzi wreszcie do niewoli? Nie mam nic do gejów i lesbijek. Wku*wia mnie jednak jak ktoś mówi, że to norma! Nie można kogoś zmusić by tak myślał!

TT135
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-30 00:18:15
Jak homusy chcą wpajać swoje ideologie dzieciom to niech sobie je urodzą, a nie zabierają się za edukowanie czyichś dzieci. Dlaczego nie mogę wychować swojego dziecka jak uważam za słuszne? dlaczego wy tacy tolerancyjni nie możecie zaakceptować innej decyzji tylko każdy musi waszą zaakceptować.

sebek110974
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-01-28 22:52:49
ze specjalną dedykacją dla nick Jamez ścierro do podłogi liżesz dupsko prosty człowieku ...różnisz się od tych...masz się za lepszego?

jamez
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-29 06:26:13
szczurek jak tam święta ? brakowało ci kogoś? to takie smutne frajerze świerszczyna nadal pachnie?

Eliskoopa
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-01-28 22:52:39
Widzę, że większych problemów na świecie nie ma?

gurool
    Ocena: 9 (glosow:11)
2014-01-28 22:45:27
A ja Wam powiem tak: jestem za związkami partnerskimi (które mogą być oczywiście również heteroseksualne), ale jestem przeciwko propagacji zachowań homoseksualnych. Jak się znajdą gdzieś osoby o tej samej płci co się "kochają" to spoko, niech to robią w swoich 4 ścianach, ale na ulicach niech się z tym nie obnoszą. Zdecydowana większość społeczeństwa jest heteroseksualna, jest to norma, homoseksualizm nie jest normą, jest to pewne odchylenie w sprawach seksu. Dodam, że jestem przeciwny aby związki partnerskie homoseksualne mogły adoptować dzieci - jak chcą nie sami sobie zrobią:P

sebek110974
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-28 23:01:17
czym? :P

gurool
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-01-28 23:45:28
no właśnie niczym:P wiadomo że dwa kije czy 2 dziury nie są w stanie nic zrobić :P

TT135
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-30 00:20:50
taka jest natura, ale niektórzy twierdzą, że natura się myli.... haha

piPPcius
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-01-28 22:35:44
komentarz usunięty przez moderatora

marko3237
    Ocena: -3 (glosow:21)
2014-01-28 22:32:06
zboczeńców trzeba leczyć a nie tolerować

brudny18
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-01-28 22:10:56
niech robią co chcą lecz nie na oczach innych

czerwonykoral
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-01-28 21:24:40
Dla mnie bardziej wiocha jest to, ze pewnego dnie wpadles na swiety pomysl, zeby wejsc na google i poszukac sobie zdjec par homoseksualnych, ktore sie caluja. Albo moze nie na google, tylko na jakiejs stronie pornograficznej dla geji? Ktos tutaj chyba ma problemy ze swoja seksualnoscia.

pejopejo
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-01-28 21:44:10
a ja myślę że to z jego albumu rodzinnego , może ślubne rodziców?

Orchidka
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-01-28 21:17:32
tia ale jakbyś widział 2 kobiety całujące się to odrazu komórka w ruch i zdjęcia albo filmiki :>?

cielak12345
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-01-28 21:10:16
Ja składam sprzeciw, jako normalny człowiek, iż mam dosyć patrzenia jak małolaty i inne młode pary wylizują sobie migdałki albo obiad w żołądku! Mam dosyć takich widoków, ale co można zrobić jak to wolny kraj, każdy człowiek jest wolny i może robic co chce, zabronienie człowiekowi robienia rzeczy których sami się dopuszczacie publicznie odnosi się do złamania praw człowieka.

szujram
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-01-28 20:59:22
żyj i daj żyć innym! Dobranoc

lalecznik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-28 20:46:57
Zgoda paullla17. To się odnosi do wszystkich.

Butryk
    Ocena: -7 (glosow:11)
2014-01-28 20:45:17
Zwykły buziak, wielkie mi halo. Niektóre pary hetero na ławkach liżą się jakby szukały językami jakiegoś drugiego dna. To dla mnie jest bardziej obrzydliwe. Poza tym jestem zdania, że całowanie z językiem to sfera, która powinna pozostać w domu, bez względu na orientacje.

umbro2010
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-01-28 20:29:42
Moja tolerancja się kończy wtedy Kiedy HETEROSEKSUALIŚCI obnoszą się ze swoją orientacją na ulicy!obrzydlistwo! :P taka prawda

PaniKitsune
    Ocena: -2 (glosow:16)
2014-01-28 20:19:22
Jak jesteś hetero to tez masz się nie lizać obrzydliwa łajzo ze swoją krową na ulicy. Jak wszyscy, to wszyscy. Nie jesteś lepszy od ludzi homoseksualnych.

dar7724
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-01-28 20:40:10
Jako nastolatek nie urządzałem takich pokazówek publicznie z dziewczyną,i nie przypominam sobie żeby moi rówieśnicy robili to dość często,teraz może takie pokolenie.Komentarz paullla17 jest tu jak najbardziej na miejscu...A tak poza tym moja opinia jest taka że facet ma doope tylko do sra_nia...

pinoaisai
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-01-28 22:37:19
do Dar7724: za to kobiete mozna w dupsko ruchac i to jest okej cioto?

dar7724
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-01-28 23:24:45
pinoaisai-czy znasz znaczenie słowa "ciota" kretynie?,bo po moim komentarzu każdy by wywnioskował że moje preferencje seksualne nie mają nic wspólnego z pedalstwem ,chłopczyku...

mikami_teru
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-01-28 20:16:22
A heteryk może się obnosić ze swoją seksualnością? co za różnica kto? raczej ważne gdzie, małolaty liżące się w sklepach czy na ulicy są dużo gorszym widokiem niżeli to zdjęcie.

jaa28
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-01-28 20:13:39
Żeby nie było kary za zabicie takiego to urządził bym se takie safari jakiego świat nie widział

ufo241
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-01-28 20:12:22
I właśnie tym różni się tolerancja od dewiacji My mamy ustępować bo mniejszość jest dyskryminowana Jako hetero mam prawo jak cała większość całować się gdzie chce a inne zachowania wbrew naturze to porostu zboczeni a jeśli ci nie pasuje jak parka normalnych się całuje to ch...ci w krzyż bo w du.. to powiesz ,że to przyjemność

maxi746
    Ocena: 2 (glosow:20)
2014-01-28 20:08:44
homoseksualizm, to choroba i powinno się ich leczyć.. Myślę, że skuteczną metodą będzie nabicie na pal. Połączy to przyjemne dla leczonego doświadczenie z pożytecznym.

Butryk
    Ocena: -4 (glosow:16)
2014-01-28 20:48:05
A dla niektórych, takich jak Ty polecam kastracje, żeby czasem więcej agresywnych, średniowiecznych dziwolągów się nie zrodziło.

maxi746
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-01-28 21:23:24
taki musi być mężczyzna, aby móc stanąć w obronie kobiety !

pinoaisai
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-28 22:38:41
sama umiem stanac w swojej obronie frajerze, wielka morda w spodniach zero

maxi746
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-01-28 22:45:24
jasne, jakby Cie zaatakował jakiś typ to byś się zesrała a nie poradziła sobie.. chyba, że zaatakowała by CIe taka ciota jak Ci ze zdjęcia, to co najwyżej by Cie mogli torebką uderzyć.. ale spoko żyj sobie w takim przekonaniu aż do czasu jak Ci jakiś psychol w kakale zamiesza.

CaliforniaGirl
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-01-28 23:14:10
Maxi widzę, że wykwalifikowany lekarz z Ciebie. Zatem opowiedz mi co o za choroba i jak się na nią zapada? Czekam na twój stek bzdur ale zobaczymy czy będziesz taki odważny wyjaśnić to w sposób RACJONALNY.

Butryk
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-28 23:42:21
Maxi na pewno taki internetowy szczekacz jak Ty obroni wszystkich.

maxi746
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-29 00:08:54
butryk, tu nie chodzi o bronienie wszystkich ale wystarczy, że raz będę w stanie pomóc, to to zrobię. Takie coś jak na zdjęciu nie kwalifikuje się jako facet, tylko piz*a bez jaj, a tak nawiasem to widać, że sam jesteś miękka faja :P

CaliforniaGirl
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-01-29 00:20:49
UWAGA! Właśnie dowiedziałam się czegoś nowego! : witam, homoseksualizm to choroba psychiczna, porównywalna do narkomani i innych uzależnień. pozdrawiam," - Oto nowa teoria dr hab. Maxi746, słyszałam wiele bzdur, ale żeby porównywać homoseksualizm do uzależnień? HAHAHA

TT135
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-30 00:29:56
czym homoseksualiści będą głośniej krzyczeć o swoją akceptację to tym więcej będzie ich przeciwników. Sami sobie tym szkodzą... chcecie żyć po swojemu to żyjcie, ale nie wpajajcie innym, że to coś normalnego. A od dzieci precz!!! bo się dopiero będzie działo....

niunia_1596
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-01-28 20:04:48
ciebie brzydzi widok dwóch facetów całujących się a ich może brzydzić widok ciebie całującegoi się z dziewczyną

TT135
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-30 00:39:47
a jak ktoś by miał taką fascynację, że by lubił ludzi ze skóry na żywca obdzierać to też to trzeba akceptować?... zboczenia trzeba leczyć, a nie akceptować! Dlaczego tego pedofila mordercy nie akceptujecie przecież to nie tolerancyjne jest... masakra...

strzalka7
    Ocena: -6 (glosow:18)
2014-01-28 19:42:09
Mnie brzydzi widok calujacego sie chlopaka z dziewczyna

wojtage
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-01-28 19:58:08
całuj psa w dupę...

maxi746
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-01-28 20:04:48
bo jesteś ciotą!

jamez
    Ocena: 8 (glosow:16)
2014-01-28 20:09:11
strzałka jesteś jednym z ty ,którzy znają smak swojego gówna

ufo241
    Ocena: 8 (glosow:14)
2014-01-28 20:10:52
I właśnie tym różni się tolerancja od dewiacji My mamy ustępować bo mniejszość jest dyskryminowana Jako hetero mam prawo jak cała większość całować się gdzie chce a inne zachowania wbrew naturze to porostu zboczeni a jeśli ci nie pasuje jak parka normalnych się całuje to ch...ci w krzyż bo w du.. to powiesz ,że to przyjemność

RozczochranyLep
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-28 22:15:18
Bo jesteś pedziem. Ja bym się na twoim miejscu nie chwalił chorobą.

CaliforniaGirl
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-01-28 23:17:00
Ufo ty debilu, a gdzie jest powiedziane, napisane, że pary homoseksualne nie mogą się całować i nie mają do tego prawa w miejscu publicznym? Ani nie jest to choroba, ani przestępstwo, ani dewiacja. Jakie prawo w naszym kraju obowiązujące, stanowi o tym, że homoseksualiści są marginesem, podczłowiekiem czy nie mają pełnych praw jako obywatel?

doroty
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-01-28 19:41:10
to niewiele ma tej tolerancji autor skoro to go oburza, tym bardziej że to nie jest polska ulica i mozna sie pokusić o stwierdzenie że to nie jest europejska ulica

lola8940
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-01-28 19:38:27
Osobiście jestem tolerancyjna, zresztą jak nie raz to podkreślam, homoseksualista niczym się nie różni, co do zasady - jak widać powyżej - od przeciętnego człowieka, ale co dla mnie odrażające, to już sam ich wygląd! I nie ma znaczenia jakiej są orientacji.

paullla17
    Ocena: 33 (glosow:73)
2014-01-28 19:24:27
ja żyję z zasadą że lizanko to praktykuje się w domu a nie w miejscach publicznych,chociaż parki małolatów wylizujące sobie gardła publicznie są obrzydliwsze niż to zdjęcie

liderka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-29 13:07:31
komentarz usunięty przez użytkownika

zbysiula154
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-01-28 19:19:34
Moja też. Pałami rozganiać dewiantów, gdy tylko wypełzną na ulice.

pasia251
    Ocena: 5 (glosow:17)
2014-01-28 19:18:37
dla mnie liżące się na ulicy małoletnie parki sa tak samo obrzydliwe... nie mam ochoty tego oglądać i orientacja całującej się pary nie robi mi tutaj żadnej różnicy...

zula2000
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-28 19:40:04
Byłam świadkiem dzisiaj jak para młodych ludzi przed wejściem do sklepu badała sobie migdałki ale nie jestem pewna może to była wątroba.....w każdym razie po dzisiejszym dniu nic mnie chyba nie ździwi :/

Baron_Sanedi
    Ocena: 2 (glosow:16)
2014-01-28 19:03:19
a jak heteroseksualni liżą się bezwstydnie i obmacują w miejscach publicznych to jest ok?? dzieci na to patrzą!!

RozczochranyLep
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-28 22:13:30
Tylko, że heteroseksualizm jest czymś normalnym. Orientacją seksualną pozwalającą na prokreację istniejącą od zawsze Homoseksualizm to choroba psychiczna na tle seksualnym nie prowadząca do prokreacji i tym samym przeczy prawom natury. I mnie taki widok obrzydza. Co prawda liżące się nastolatki na ulicach też budzą niesmak ale na ich widok nie zwymiotuję.

pinoaisai
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-01-28 22:40:58
rozczochrany mnie obrzydza widok twojej spasionej sapiacej starej na ulicy i tez bym ja chetnie na pal nabila.

RozczochranyLep
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-29 00:14:54
Wzniosłeś się na wyżyny intelektualne tą swoją niezwykle tolerancyjną "ripostą".

eduardo_mati
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-01-28 18:58:49
a moze ja nie mam ochoty na gwałconcych sie na ulisy heteroseksualistow??

jurek1102
    Ocena: -9 (glosow:29)
2014-01-28 00:27:32
Ale i tak wolę tych pedałów niż narodowców demolujących własną ojczyznę.

foytaz
    Ocena: 2 (glosow:18)
2014-01-28 08:22:17
Jako pedałowi trudno ci się dziwić, swój swojego chroni.

freedom80
    Ocena: -9 (glosow:15)
2014-01-28 08:23:35
ja nie jestem pedałem, a zgadzam się z Jurkiem.

foytaz
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-01-28 08:28:53
no tak zgodnie z nowomową jesteś: pedałką? ;)

freedom80
    Ocena: -9 (glosow:11)
2014-01-28 08:32:16
pedałka, to torebka/saszetka przez ramię noszona przez facetów :) nie znasz się :P

foytaz
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-01-28 08:38:23
O waszej mniejszości wiem tylko tyle ile w piecu spalę, to mi wystarcza. :) Ale zawsze miło dowiedzieć się czegoś nowego:) vielen Dank.

freedom80
    Ocena: -5 (glosow:5)
2014-01-28 08:39:05
przyznaj się lepiej, że sam nosisz pedałkę :)

foytaz
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-01-28 08:47:55
Noszenie wszelkiego rodzaju toreb podręcznych jest dobre dla ludzi niższego stanu i rasy:)

freedom80
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-01-28 08:51:22
uważasz że kobiety są niższego stanu? W końcu zdecydowana większość z nas nosi torebki :)

foytaz
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-01-28 08:54:20
W przypadku większości kobiet ich stan zależy od tego komu d*** dadzą więc temat pozostaje ...rozwarty ;))))))))

mlw1488
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-01-28 12:36:39
a ja wole narodowcow demolujacych wlasna ojczyzne niz slabe promocje z Biedronki. Co ma piernik do wiatraka Juras?

jacek.jacek
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-28 19:03:19
a co ty się czepiasz ich ojczyzny , zresztą zawsze demolują lewacy

ralf2888
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-28 19:32:33
co ma piernik do wiatraka? a no to, że jak czerwony pająk jureczek nie napisze czegoś co ośmieszy przeciwników peŁO , to nie dostanie wypłaty od ryżego.

dagmik
    Ocena: -4 (glosow:22)
2014-01-27 22:16:13
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-27 23:21:38
Dagmik, niekoniecznie tylko moralnością katolicką,bo niekoniecznie to ona decyduje o tym,co człowieka zniesmacza i co uważa za niestosowne. Z tego by wynikało,że każdy,kto nie jest katolikiem przyklaskuje takim widokom i akceptuje publiczne pocałunki osób tej samej płci.A tak przecież nie jest. Póki co,takie obrazki nie są większością,ludzie nie mieli czasu przywyknąć do takich sytuacji,więc dla jednych będzie to zgorszeniem a inni to zaakceptują.

Savathus
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-01-27 23:25:38
Bo widzisz dagmik,jak się całuje dwóch facetów,to panowie "kato-patrioci" mówią że to "straszne,obrzydliwe,ble ble ble".Ale gdy to samo robią przedstawicielki płci pięknej,to już sytuacja jest odwrotna.Pytanie...ilu z nich fapało oglądając lesbijskie porno?Gdy to robia geje,to ZŁO...gdy lesbijki,to mowa o NAMIĘTNOŚCI.Hipokryzja.Inaczej tego nazwać nie można.;)

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-27 23:34:02
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-01-27 23:43:39
Sav, ja nigdy nie trzepalem przy lesbijskim porno. Serio :P A sytuacja na zdjeciu mnie obrzydza. Mam taki naturalny odruch. Ze swoim zboczeniem do domu. Nikt im nie broni sie pakowac w dupska. Nie budziliby tak negatywnych emocji, gdyby nie pchali sie wszedzie mord zadajac "tolerancji" i nie probowali zmieniac tego swiata na swoja korzysc, mimo, ze sa mniejszoscia.

Savathus
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-01-27 23:46:22
No właśnie!Mnie osobiście tez nie podoba się dwóch całujących sie facetów...ale nie piszę o tym na prawo i lewo,nie pi3prze o eksterminacji i utylizacji homo jak to wielu "odważnych" na wiosce.99% procent tych napinaczy,spotykając taką parę w realu,słowem nie piśnie o "utylizacji".Ale to przecież internet.;) Eeee..dzieki.;)

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-27 23:51:45
To trzepiesz przy lesbijskim porno, czy nie? Bo sie juz kurna pogubilem :/

Savathus
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-27 23:58:03
Eeeee..to nie bylo do Ciebie dede,nie bylo jeszcze Twojego komenta.Tu muszę Cie bardzo poważnie rozczarować,bo jakoś nie kręcą mnie takie klimaty.;P Wyjatkowo sie z Tobą zgodze,że mniejszosc nie moze narzucac woli wiekszosci.To zawsze wiekszosc ma najwiecej do powiedzenia...co nie zmienia faktu,ze prawa mniejszosci tez należy respektować.I mam tu na mysli nie tylko homo,ale tez osoby o skrajnych pogladach.A jak wiesz,z tym narzucaniem to dziala w obie strony.;)

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-27 23:59:44
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-28 00:09:21
Walka o prawa, a narzucanie ich komus to dwie rozne sprawy. Czy chociazby proba zastapienia okreslen "matka" i "ojciec" jest niczym innym jak chalska proba narzucenia komus swojego stanowiska. Chorego stanowiska. I wybacz, ale takie "calowanie" jakie widzimy na "paradach rownosci", a wydaje mi sie, ze zdjecie jest z podobnej imprezy, to cos obrzydliwego. Tym bardziej publicznie, gdy moga to widziec dzieci.

Savathus
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-28 00:13:56
Dede,homo mają parady równości,a "patrioci" parady "normalnosci" i inne tego typu "patriotyczne" zloty,gdzie uzywa sie symboliki nazistowkiej.Symboliki używanej przez największych zbrodniarzy i katów w dziejach(nie liczac stalinizmu i maoizmu).Mnie to o wiele bardziej bulwersuje,niz dwoch calujacych sie facetów.

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-28 00:18:26
Jesli chodzi o wszelkie marsze i parady, w ktorych niby jedni idioci probuja przekonywac drugich do swojej racji, a tak naprawde chca po prostu prowokowac i doprowadzac do zamieszek, to uwazam, ze zamkniecie ich wszystkich w jednym pomieszczeniu i potraktowanie humanitarnie Zyklonem B byloby najlepszym rozwiazaniem.

dagmik
    Ocena: 8 (glosow:16)
2014-01-28 00:18:56
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-28 00:41:25
Ale widok dwoch lizacych sie ciot, jednej z pawimi piorami w dupie i drugiej w kostiumie batmana, stringach i ponczochach juz moze? Czy nie? A tlumaczyc dzieciakowi dlaczego ci dwaj panowie sie caluja, a ja z wujkiem Mietkiem nie, tez bym nie chcial. Bo jakos slabo mi sie widzi opowiadanie dziecku o zbczeniach.

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-28 00:56:34
komentarz usunięty przez użytkownika

Savathus
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-28 01:01:11
Prawda jest taka,że te osoby "z piórem w doopie",są mniejszością w mniejszości.Tylko jak to często bywa,właśnie ta mniejszośc wplywa najbardziej na wizerunek danej grupy.Co do batmana...ktoś ma w avku takowy strój...ale to szczegol.Nie złośliwość...to tylko w ramach przypomnienia.;P

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-28 01:09:33
Aha, no skoro Tobie tez takie widoki przeskadzaja, to chyba doszlismy do porozumienia. Powiedz mi, wiec Savciu, jak to jest, ze ta myslaca wiekszosc nie potrafi skutecznie wyperswadowac zidiocialej wiekszosci, ze sami sobie szkodza?

Savathus
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-28 01:19:42
Dedus,a czy ktos powstrzymal Bolszewików,mimo ze Ci tak naprawde byli w mniejszosci?Nie.Bo sila nie lezy w ilosci,ale jakości.W sile przebicia...osoby ktore pojda na parade rownosci i sie liza publicznie,maja ta sile,bo sa widoczni.A CI NORMALNI,niczym nie wyrozniajacy sie pokutują pozniej..w imie zbiorowej odpowiedzialnosci.Nie Ci normalni wyjda i pokaza,ze nie roznia sie niczym od innych...poza preferencjami seksualnymi.

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-28 01:21:32
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-28 01:43:04
Dokladnie. Sila tkwi w jakosci. Chociazby taki Gandalf, ktory rozwalal jednego orka za drugim w bitwie o Minas Tirith...Nie, jednak nie chce go porownywac do ciotek :/ Widocznie brakuje w tym srodowisku ludzi myslacych, ktorzy potrafiliby zmienic podejscie co niektorych. Bo wydaje mi sie, ze daloby sie. Ale dopoki bedzie jak jest, to nadal i Ci, korzy chca naprawde jakiegos porozumienia, ktorym zalezy na tym, zeby ludzie patrzyli na to srodowisko inaczej, beda opluwani.

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-28 02:02:48
komentarz usunięty przez użytkownika

mlw1488
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-28 12:35:01
ok, to wytlumaczcie mi, czy nazywanie kogos homofobem nie jest atakiem? Zwykle odwrocenie rol- "to nie my jestesmy chorzy, tylko wy, bo nie zachwycacie sie tym co robimy. Przykleimy wam latke oszolomow, ciemnogrodow i tepakow. Zamkniemy was w obozach, bedziemy indoktrynowac wasze dzieci, by czasem tak nie pomyslaly. Ustanowimy prawo, ktore zabroni wam tak o nas mowic, a za podwazanie naszej orientacji bedzie wyrok odsiadki (tak jak za negowanie holocaustu)." Skads znamy tego typu zapedy?

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-28 14:56:55
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-01-28 18:06:26
Dagmik, ale homofobami nazywane są również te osoby, dla których publiczne oblizywanie się homoseksualistów, jest najzwyczajniej w świecie niesmaczne. I nic więcej. Nie obrzucają pogróżkami, przekleństwami. Tak jak Mlw napisał, ktoś kto nie toleruje wszystkiego co wyzwolone jest ciemnogrodem. A to nieprawda. Nikomu nie można rozkazać tolerancji,bo to przymuszanie do pewnych zachowań.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-28 18:06:26
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-28 18:37:54
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-28 18:55:17
komentarz usunięty przez użytkownika

malakuku
    Ocena: 1 (glosow:15)
2014-01-27 18:14:26
moja tolerancja kończy się wtedy,kiedy hetero się obnoszą ze swoją orientacją!obrzydlistwo!

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-01-27 14:41:11
ja kiedyś jechałam busem i przede mną siedziała para śmierdzących żuli. Co chwilę się smyrali. I to było obrzydliwe zdecydowanie bardziej niż dwóch kolesi. No ale co kto lubi...

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-01-27 16:38:25
Ale jednak przyznajesz rację twierdzeniu, że dwaj kolesie też są obrzydliwi.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-27 16:52:11
No nie jest to widok miły dla oka. Jak wiesz, kompletnie mi homoseksualiści nie przeszkadzają, ale faktycznie widoku dwóch ściskających się panów nie lubię. Chociaż obrzydliwe to za dużo powiedziane. Obrzydliwi to byli ci z autobusu... fuj

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-27 16:54:23
Nie wątpię Fredziu - ale nie chciałbym wybierać między widokiem jednych a drugich.W obu przypadkach zbiera mi się na wymioty.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-27 16:57:32
a to mnie nie. Dwóch panów nie przyprawia mnie o konwulsje, powiedziałabym że czuje delikatny niesmak. Kiedyś sobie gejowskie porno włączyłam dla jaj - no nie dałam rady dłużej niż 10 sekund :) za to bez problemu wytrzymałam kilka godzina w gejowskiej knajpie gdzie młodzi chłopcy ( wyczesani bardziej ode mnie ) ciągle się ściskali :)

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-01-27 16:58:46
Fredziu, nie było ci smutno jak w tej knajpie nikt nie zwracał na ciebie uwagi?

sodoms1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-27 17:01:05
hahaha już się do tego przyzwyczaiła :P

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-27 17:01:53
Nie. Nie było mi smutno. Świetnie się bawiłam.

Mundzio84
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-01-27 17:04:07
To się cieszę.Jednak myślę, że żaden normalny facet hetero nie postawiłby nogi żadnym pedalskim klubie.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-01-27 17:07:45
Trochę Cię rozumiem. Ja np nigdy bym nie postawiła nogi w kościele :)

Mundzio84
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-01-27 17:24:35
Ja nie mówiłem tylko w swoim imieniu, Fredziu.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-27 17:43:16
a ja nie mam zwyczaju wypowiadania się za wszystkich i staram się mówić tylko za siebie Mundziu.

MarekAmsterdam
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-01-27 14:01:47
pedaly rzondzom!

foytaz
    Ocena: -2 (glosow:14)
2014-01-27 12:38:42
Jedno pedałom trzeba przyznać, że nie udają i pokazują czym są naprawdę.

mlw1488
    Ocena: -3 (glosow:15)
2014-01-27 12:15:49
utylizacja tego typu dewiantow powinny sie zajac same srodowiska homoseksualne. Bardziej czarnego PRu robic sie im nie da.

murinforte
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-01-27 17:48:23
Opus Dei już ich ma na celowniku :)

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-27 23:18:43
komentarz usunięty przez użytkownika

mlw1488
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-01-28 12:27:29
nie tyczy sie konkretnie zdjecia, uogolnilem. Dam przyklad z drugiej strony. Jesli narodowcy walcza ze stereotypami poprzez wspieranie kombatantow, organizujac wyklady czy upamietniajac rocznice, a jakis na*ebany burak wyjdzie przed szereg hajlujac do dziennikarzy to rowniez nadaje sie do utylizacji. To taki samo-stygmatyzowanie sie.

nev89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-29 14:04:12
komentarz usunięty przez moderatora


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600