Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jako jedyny pokazał, że ma jaja
TYGRYS-1984  14-01-28, 08:47 Zgłoś
+ 1696 -
Dodano: 2014-01-28, 08:47:53   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1696  Zgłoś nadużycie
595
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wymuszenie
  •  El pajaco.
  •  Powrót do domu po zakupach
  •  Patrzcie, śmigłowce wojskowe lecą nad miastem
Ukryj komentarze(292)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Rob600
    Ocena: 204 (glosow:262)
2014-01-28 09:23:39
Świr?? pomyśl jak trzeba zgnębić człowieka żeby był w stanie zabić, owszem mógłby jak inni polać się benzyną i podpalić ale to nic nie zmienia! Gość powinien być przykładem dla wszystkich terrorystów na całym świecie chciał zaatakować ośrodek władzy a nie szarych obywateli na ulicach, gdyby tak działał terroryzm to byłby skuteczny. Bo politykom dynda ile szaraków zginie ważne żeby kieszenie napchali!!

Antycyponek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-19 21:18:14
komentarz usunięty przez moderatora

kuba17061986
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-04 20:52:16
ja to w ogóle myślę że ta strona nie jest dla wszystkich ludzie piszą tu że podoba im się i popierają a zaraz znajduje się jakiś czop który pisze ..jak można robić z niego bohatera" słychać tu głos narodu więc debile jak wam się nie podoba to nie wchodźcie na wiochę i niewku rwiajcie

staryramol
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-04 09:31:14
Chciał zrealizować hasło Tuska -"BY ŻYŁO SIĘ LEPIEJ"

s-crape
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-02 08:55:42
brawo dla Niego!!!! dlaczego sie to nie udało ...;/;/;/ popieram

GMOzabija
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-02-02 00:17:01
tez jestem za panem, lepiej by bylo jakby sejm zginal w smolensku a ci z samolotu rzadzili krajem

severin84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-02 00:11:14
szkoda ze nie doszło do zamachu!!! jak by wysadził wszystkich to by może dostał z dwa lata w zawieszeniu i by o nim nasze wnuki historii sie uczyły ze uratował polskę od tej jeb...j chołoty co zyje z naszych podatków które co chwile podnosza i sprzedają co jeszcze zostało w tym kraju naszwego. Rob600 git koment. Ruszmy jak ukraina czy innne panstwa i zrobmy cos z tym bo Ci którzy walczyli o polske juz nie maja sił albo ich nie ma zostali tylko ci co ja sprzedaja

kropka85
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-01 16:40:55
szkoda że się nie udało a dla mnie jest bohaterem narodowym

mobiletomek
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-01 03:40:33
Jak by 30% byla taka jak on Polska byla by inna

sebololo
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-01-31 22:39:23
Propaganda pseudosukcesu organów ścigania. Ale jego tok myślenia można zrozumieć- wytępić chwasty.

Rebus364
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-31 21:59:01
Znaleźli fascynata-bajarza i otrąbili wielki sukces że złapali ,,groźnego terrorystę który chciał wysadzić parlament za pomocą czterech ton materiałów wybuchowych''. A te materiały wybuchowe to pewnie na Allegro zamierzał chyba kupić?:)

grigor10
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-31 15:12:29
Na rozprawę sądową powinien założyć strój SUPERMANA, a nie garnitur! Jedyne czego nie dopracował to jak oszczędzić niewinnych ludzi którzy akurat znaleźli by się w środku. Generalnie pomysł miał dobry i nie bał się go realizować. Ktoś powiedział, że sami wybraliśmy tych co tam siedzą bo mamy demokrację. Demokracja może i jest ale tylko w momencie wyborów. Po wszystkim dzieje się co chce i na nic nie mamy wpływu. Jedyne co możemy zrobić to czekać do następnych wyborów aby ukarać aktualnie rządzących. Popieram gościa! Szkoda, że mu nie wyszło.

GumowyRocco
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-31 13:16:01
Piękna manipulacja w wykonaniu ABW :). Ten człowiek jest pionkiem w rozgrywkach politycznych kancelarii premiera i właśnie ABW. Rozważana była jakaś zmiana w szeregach ABW lub osłabienie jego znaczenia. Proszę chwilę potem łapią "terrorystę" :) Sprawa zamknięta. Czyli przeanalizujmy: znaleźć człowieka podatnego na prowokacje (takich już w naszym kraju nie mało, zadowolenie "rośnie" :P), najlepiej jakby był kimś ważnym (kto będzie się przejmował bezdomnym czy dresem), maił pewne umiejętności jak i dostęp do substancji niebezpiecznych. Tumturum tum jest ideał -> Brunon Kwi

zawszenapalony
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-31 12:31:47
Nie sejm i senat tylko banda złodziej których trzeba by było wzdłuż Wiejskiej powywieszać to następni się by bali defraudować pieniądze obywateli.

awesomebeauty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-31 09:05:59
Nie tedy droga chyba nie bedzie sie fajnie żyło jak zaczniemy sie nawzajem wysadzac ale wiadomo łatwiej zrobic to niz znaleźć poparcie większości.

krychu0212
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-30 23:22:09
facet po prostu chciał sam zrobić porządek i tyle.

sylwia9280
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-01-30 21:54:54
W Polsce nie ma czegoś takiego jak parlament.Jest sejm i senat.Tyle w temacie.

mckrzysiek007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-01 18:37:34
Parlamentem nazywa się właśnie sejm i senat razem wzięte. Jest to nazwa zwyczajowa i nieważne że nie ma jej w konstytucji, ponieważ można jej u nas używać.

pete78
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-30 19:33:16
Bohater Narodowy!!!

Peresada
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-01-30 18:43:36
Oj szkoda że nie wyszło.

misza84
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-01-30 18:30:06
cóż za piękny opis pod zdjęciem dodam,że powinien dostać nagrodę bo w końcu zrobił by porządek z tym burdelem bo niewiele lepiej u nas niż na Ukrainie tylko ,że ludzie jacyś wystraszeni i boją o swoje prawa zawalczyć

krewky
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-30 16:36:40
Polski Guy Fawkes. Szkoda że tak jak u jego angielskiego poprzednika, ta próba niczego rządzących nie nauczy. Wciąż będą stawiac interes partyjny ponad dobro narodowe, a o panu Brunonie za jakiś czas ucichnie. Smutne. Nie nazywam go bohaterem, ale nie pozwólmy aby o nim zapomniano.

BuBuLuBu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-30 16:36:36
Do trzech razy sztuka.Brunon próbuj dalej.

wojteq66666
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-30 16:10:00
Naywajac rzadzacych naszym krajem świniami to wielka obraza dla tych zwierzat!!!!

magdaimiki
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-30 15:19:17
BoHater Narodowy!!

wwwojciech
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-30 13:56:04
Zamknąć go! Jak mógł to spaprać...

damian.szefo
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-01-30 12:59:40
Robienie z niego bohatera jest absurdalne. Przecież facet jest równie szalony jak Macierewicz. Nic nie usprawiedliwi mordowania. Jeżeli chcecie zmian to chodźcie na wybory. Nie zastanawialiście się nad tym że tych wszystkich polityków ktoś wybrał w wyborach. Szydzicie z islamskich terrorystów a promujecie takiego samego degenerata co oprócz polityków pozabijałby dziesiątki innych osób przebywających w tym czasie w sejmie.

iluniasp
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-30 10:41:45
To pomyśl ile matek i ojców pracuje na wiejskiej nie będąc posłami, np sprzątaczki, ochroniarze. Dużo osób tam pracuje nie związanych z polityką.

daniel3331
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-01-30 10:20:12
popieram goscia

kias
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-30 10:04:59
gdyby to mu sie udalo to za te pare swin dostalby tylko kolegium.

oliveira
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-01-30 07:41:02
Widzę wielu chętnych na wizytę smutnych panów, a jeśli nie daj boże jakiś idiota znów będzie chciał podobny numer wywinąć, to i prokuraturę za podżeganie i groźby karalne odwiedzicie... ;)

kanakal
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-30 00:23:36
Medal mu Dać!!!!!!!!!

jamajkass
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-01-29 23:13:56
Szacun Dla Brunona i gdyby mu się udało to powstał by Kwiecień ludu ;) Może w końcu rząd bał by sie ludu a nie lud rządu .

G-T-C
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-01-29 22:27:01
Kuje rządowe odwróciły kota ogonem i zrobiły z niego świra, chciał zwrócić uwagę na przyklepaną ustawę dla szwagra, a kuje go ułebały

Szpadelek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-29 22:10:05
Dla mnie-gościu dał ciała,bo zamiast spakować to wszystko w rakietę i nakierować na jeden (dwa) cel(e), chwalił się na sieci.A wiadomo-wielki brat nie śpi...

zajcew26
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-01-29 22:02:13
Toż to przecież oszustwo. Zaraz po tym jak agentom CBŚ miały zostać cofnięte uprawnienia wyszła na jaw sprawa Brunona K. I afera z CBŚ ucichła bo okazało się, że są potrzebni.

artur84
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-01-29 21:18:35
Do autora tekstu pod zdjęciem: ciebie za opierdalanie się w pracy też powinni zabić?!! O_o

brunon699
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-01-29 21:11:54
nie róbcie jaj, historia z Brunonem K. to prowokacja, każdy górnik w piwnicy ma więcej lasek dynamitu niż miał Brunon materiałów wybuchowych

SzalonyMagazynier
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-01-29 21:11:12
Nie popieram terroryzmu. W każdym bądź razie gdy w radiu usłyszałem, że zamknęli gośćia, który chciał wysadzić sejm pomyślałem "szkoda, że mu się nie udało".

a1on
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-01-29 20:59:48
popieram tego pana!!! chodź tyle mniej ścierwa w tym kraju mniej by było, szkoda bylo by tylko jego! SZACUN CHŁOPIE ZA ODWAGĘ!!!

tasior777
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-01-29 20:50:48
spoko gość szkoda, że mu nie wyszło...

kuba17061986
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-01-29 20:41:00
gdybyście ogladali wiadomości i słuchali radia a nie tylko helo kitti i biber to byście wiedzieli że cała ta sytuacja została sprowokowana przez ABW które ekipa rządząca chciała rozwiązać a Brunon był namawiany przez tajemniczego pana X do skonstruowania ładunków wybuchowych i pod łożenia ich na wiejskiej więc nie piszcie tu durnych komentarzy tylko zacznijcie interesować się sytuacją w kraju

nahole
    Ocena: 10 (glosow:12)
2014-01-29 20:37:47
GDYBY MU SIĘ UDAŁO ZOSTAŁ BY BOHATEREM NARODOWYM ! JAK NIE ON BĘDZIE KTOŚ INNY PRĘDZEJ CZY PÓŹNIEJ .

waldi6666
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-29 20:34:11
a kto tych ludzi wybiera jak nie my sami

piotr.bratek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-01-29 20:32:43
Dostanie odszkodowanie od Państwa

szikaka09
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-01-29 20:29:11
BRUNON NA PREZYDENTA!

szulcik
    Ocena: 9 (glosow:15)
2014-01-29 20:22:07
Tak ! To jest gość ! To jest Człowiek ,który ma jaja ,jaja jak arbuzy ! Popieram Go !!! Uwolnić Pana Brunona Kwietnia !

adameczek1984
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-01-29 20:02:34
UWOLNIĆ BRUNONA KWIETNIA!!!

damianszkolak
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-01-29 19:50:12
komentarz usunięty przez użytkownika

mardlu88
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-29 19:17:57
I ja popieram naturalnie

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-29 19:04:18
Zebraly sie tu nagorsze "szumowiny" z najnizszych grup spolecznych i testuja "spoleczenstwo", jaki wplyw moga osiagnac. To od was zalezy czy dopuscicie holote do wladzy.

Genialon
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-29 23:25:59
Koledzy tu właśnie deliberują, jak tę hołotę od władzy o d s u n ą ć.

ManiacHonda
    Ocena: 7 (glosow:15)
2014-01-29 18:53:59
Bohater i prawdziwy Polak.

ICG74
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-01-29 18:35:30
Szkoda, że mu się nie udało

jaranieee
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-29 18:30:17
patriota

pereszczako
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-29 18:28:04
szkoda że mu nie wypaliło :-(

Wasyl_84
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-01-29 18:18:46
Miał racje w końcu by coś się zmieniło.

caleanka
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-01-29 18:58:15
A co by sie zmienilo i KTO by to zmienil?

kastus
    Ocena: -11 (glosow:29)
2014-01-29 18:16:31
A ja twierdze, ze autor tej wiochy jest kretynem. Niewazne komu sie sprzyja i na kogo glosuje, nie powinno sie zyczyc smierci nikomu. Gdybys trosze poczytal to dowiedzialbys sie, ze ten ladunek ktory chcial wysadzic, zniszczylby wszystko w promieniu 60 metrow. Pomyslales ile niewinnych osob by zginelo? Nastepnym razem wrzuc tu swoje zdjecie, bo ono bardziej bedzie pasowac do tego portalu.

kocurek83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-29 18:06:41
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-01-29 17:46:05
"faszysci wszystkich krajow, laczcie sie" W czasach kryzysu zawsze "ciemnota" zyskuje poparcie nizszych grup spolecznych. Najczesciej sa analfabetami, wiec nie znaja historji.

C2ShadowMan
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-29 17:44:12
Oby nie wyparował z więzienia na jakieś Wyspy Kanaryjskie. Dzięki aferze, zostało wybudowane ogrodzenie przy sejmie. K*** albo go podstawili, albo faktycznie miał dość.

wujekdobrrarada
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-29 17:22:22
Bardzo przyjemną ma aparycję i świetne pomysły - z wykonaniem jednak niestety poszło nieco gorzej... Jutro jego zdjęcie zawiśnie w moim biurze.

adasiek185
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-01-29 17:07:19
oby wiecej takich ludzi!

matiasdb
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-01-29 16:36:03
Zgadzam się, w/w pan zasługuje na takie same prawa jak bydlaki z chlewu na ul.Wiejskiej, ktorym tylko gwałcenie dziwek nie uchodzi płazem. Do wyboru miał jeszcze wyjechać za granice oraz siedzieć i udawać, że polskie władze dysponują tym co nam zabiorą z głową i przyszłościowo. Naśladowcom pana Brunona życzę powodzenia w łowach (trzeba wyłapać wszystkie prosiaki) i udanego grilowania.

wstogusiana
    Ocena: -10 (glosow:20)
2014-01-29 16:33:30
naprawdę go popierasz? gratuluję autorytetów w takim razie. A Breivika też popierasz??

kocurek83
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-29 18:07:44
Breivik miał skilla

sprezynka7
    Ocena: 9 (glosow:15)
2014-01-29 16:22:42
Bohater narodowy

zed556
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-01-29 16:18:40
dobrze chciał zrobić popieram go

wstogusiana
    Ocena: -13 (glosow:15)
2014-01-29 16:36:38
popieprzyło was totalnie...też byś go popierał jakby twoją matkę bomba rozerwała na kawałki bo niejaki Brunon Kwiecień postanowił "wymierzyć sprawiedliwość"???

tooomek
    Ocena: 12 (glosow:14)
2014-01-29 16:45:16
wstogusiana, ja bym się wstydził mieć matkę na wiejskiej

wujekdobrrarada
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-01-29 17:20:10
Gdyby moja matka odstawiała taką popelinę jak te, pożal się boże, posłanki z Wiejskiej sam bym ją "wysadził", a jeśli kogoś popieprzyło to pewnikiem Ciebie wstogusiana i twoje autorytety z Warszawki (i Sopotu, który za jedną parszywą personę przy korycie już przepraszał). Miłego popołudnia w Twojej rzeczywistości.

pisiu104
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-01-29 16:18:31
Afera z Brunonem K. była zwykłą pijarowską zagrywką zrobioną po to żeby odwrocic uwagę opinii publicznej od kontrowersyjnej ustawy o GMO.Chyba to pamietacie a jak nie to możecie to sprawdzic.Tak jak teraz odwrocili uwagę od ustawy o prywatyzacji lasów państwowych wielka afera o tajnych wiezieniach CIA

maro77777
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-29 17:02:13
A najlepsze jest to, że w jego piwnicy znaleźli kilka ton ładunków wybuchowych KILKA TON!!!. Żadna osoba nigdy nie miała tyle co on, i jeszcze udało im się zwalić winę za zabicie jego matki. Nasza służba bezpieczeństwa naoglądała się filmów amerykańskich.

pisiu104
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-29 17:55:31
Ty,a moze on zaopatruje al kaide:)) Raz na kwartał cos o nim wspomną a taka Wasniewska to sądzili jak jakiegos bosa mafii w tv to aż było goraco o niej.

majban
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-29 16:10:07
a może to podstawiony gość w masce rodem z hoolywodu, rząd potrafi zrobić wszystko żeby wzmocnic swoje prawa i obrone - bo do tego to doprowadzilo. patrzcie zawszej troszke szezej na "obraz a takze na marginesy."

argon88
    Ocena: 10 (glosow:12)
2014-01-29 15:49:19
Popieram Brunona powinien wyczyscic tych darmozjadów

seebeeck
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-29 15:45:47
Pomnik mu się należy na wiejskiej.

seebeeck
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-01-29 15:44:32
Mało kto ma jaja jak on, będzie będziemy mieli drugą Ukrainę.

hanauer
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-01-29 15:37:04
komentarz usunięty przez użytkownika

WD-40
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-29 15:25:38
bardziej jestem w stanie uwierzyć że była to zwykła prowokacja i pokazanie jakie to nasze służby są czujne i w ogóle. wjechać ciężarówką w sejm??? może ktoś by w to uwierzył

adamsatanisz
    Ocena: -11 (glosow:21)
2014-01-29 15:19:17
Ludzie popierający tego człowieka mentalnie NICZYM nie różnią się od obecnych polityków. Jest mnóstwo sposobów na przejęcie władzy, i to takich które wcale nie wymagają żadnego rozlewu krwi. Trzeba tylko chwile pomyśleć, zakasać rękawy i wziąć się do roboty, a nie siedząc w ciepłym domku przed kompem szczekać w komentarzach na necie! Każdy ma prawo założyć własną partie, skoro jest tak dużo "oburzonych" to przecież nie powinno być problemu z zebraniem wymaganych podpisów. Ale wiadomo, łatwiej ujadać na necie i czekać na gotowe aż ktoś przyjdzie i wyzwoli "uciśnionych".

wujekdobrrarada
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-29 17:28:19
komentarz usunięty przez użytkownika

matmixmix
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-01-29 15:14:53
szkoda ze mu sie nie udalo

kulkaoolo
    Ocena: -20 (glosow:28)
2014-01-29 15:12:05
nawet wygląda na świra. mam nadzieje, że porypańca wsadzą na długi okres czasu,

wisz35
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-01-29 15:31:33
masz tatusia w cyrku na wiejskiej ?

paszczur01
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-29 16:01:03
to popatrz w oczy kaczora, ten tutaj to aniołek

krewky
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-30 16:54:06
kulkaoolo- jak chcesz zobaczyc świra, to przyjdź kiedyś na konferencję Macierewicza. Organ który masz w avatarze nie idzie w parze z jego słowami.

Samsara
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-01-29 14:53:43
Oj ludzie ludzie, czytam tak was i czytam i ręce opadają. Macie świadomość czym byłoby by wysadzenie tego budynku? Po pierwsze kolejnym niekończącym się Smoleńskiem, bo przecież zginęła by "elita narodu" jak w Smoleńsku. Kolejna sprawa to koszty, pewnie z kolejnego budżetu państwa poszło by 1/4 na odbudowę sejmu i jego ochronę. Na koniec zastanówcie się co by było jakby wasz matka czy ojciec tam zginął, albo ktoś bliski. W sejmie pracują sprzątaczki, ochroniarze, straż marszałkowska i masa innych ludzi zarabiających na swój kawałek chleba. Rozumiem że poświęcili byście bliską osobę?

bonifacq
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-29 15:27:12
I tu masz racje ,Snajper byłby lepszym rozwiązaniem

BlackHare
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-29 15:42:54
Ale snajperem poślesz do piachu najwyżej jednego, może dwóch. Nie cały sejm.

wstogusiana
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-01-29 16:39:09
zgadzam się w 100% ale niektórzy jak widać są na tyle ograniczeni, że widzą w Brunonie K. niedoszłego wybawcę Narodu polskiego

large87
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-29 14:52:39
Myślę że Brunon K,to ściema. Abw go wysłało żeby podratował małe szanse służb, którym donald zmniejszać ma uprawnienia. Końskim obornikiem wysadzić rząd śmiech na sali.

Joszo
    Ocena: -7 (glosow:9)
2014-01-29 14:50:08
Tylko że on zabiłby i niewinne osoby. Rozumiem ze to pochwalacie patryjoci z Bożej łaski?!

DirtySanchez1121
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-29 15:10:19
ofiary konieczne... trzeba wybrać mniejsze zło

Joszo
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-29 16:18:56
No to życzę Ci żeby ofiarami koniecznymi byli Twoi najbliżsi- wtedy też to będziesz pochwalał?

ece500
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-01-29 14:45:52
Zgadzam sie w 100% z "Rob600" i opisem pod zdjęciem.

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-01-29 14:41:41
Czytacze wiochy, zrozumcie, że to my - obywatele RP wybraliśmy Parlament i Prezydenta. Ten gość chciał dokonać zamachu na władze przez nas wybrane. Że politycy to oszuści i złodzieje? Możliwe. To wybierajmy innych, ale to są nasi reprezentanci i nie można popierać zamachu na nich.

Joszo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-29 16:24:13
Za trudne słowa dla buraczków z wiochy- oni wierzą tylko w to w internecie na durnych stronkach

michal1910w
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-29 14:33:42
komentarz usunięty przez moderatora

zgredek0524
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-01-29 14:29:16
Szkoda że mu się nie udało!!! Cała polska z Tobą.

kulkaoolo
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-29 15:00:33
normalni nie

Nick-T_00
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-01-29 15:06:25
Po pierwsze nie wypowiadaj się za całą Polskę, po drugie - Polska z małej litery? Dramat.

mirga
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-29 15:10:37
Następny prawdziwy patriota

maxi746
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-29 14:28:34
Jak widzę gębę tuska, to coś mi się dzieje.. Na pierwszy rzut oka widać, że złodziej i kłamca..

krutki666
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-29 14:24:00
Następnemu się uda!!!!

sebkop
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-01-29 14:18:24
Pewnie gość ma spore problemy z głową. Pewnie za posłami płakałyby tylko ich rodziny, ale przy obsłudze tych osłów pracuje dużo ludzi, takich samych szaraków jak my.

pioreyj
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-01-29 14:13:50
To nie terrorysta to PATRIOTA

kulkaoolo
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-01-29 15:03:33
takich patriotów należ izolować i leczyć

rustynail
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-29 14:11:44
to ile ten absurd zebrał głosów i jakie są pod nim komentarze świadczy o tym jak bardzo potrzebna jest rewolta w naszym kraju...

Nick-T_00
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-01-29 14:23:20
Świadczy tylko o tym ilu idiotów mamy w kraju. Nic dziwnego, że niektórym życie nie wychodzi skoro mózg mają rozwinięty na poziomie orangutana. Powtórzę - tragedia. I jak czytam o tym uciśnieniu przez system o którym pisze 22 latek, który twierdzi, że jest uciemiężony i pozbawiony perspektyw to chce mi się płakać ze śmiechu. Wasi dziadkowie się w grobach przewracają rozpieszczeni bananowcy.

kulkaoolo
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-29 15:06:16
świadczy tylko o tym, że debile też mają internet i lubią pisać bzdury

pitbull33
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-01-29 14:02:06
Sprawiedliwość a terroryzm nie idą w parze. ogarnijcie się troche debile!

Baron_Sanedi
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-29 13:49:29
Brunon powinien w komisji Macierewicza zasiadać, przynajmniej on widział i przeprowadzał na żywo próbne wybuchy :D

Baron_Sanedi
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-29 13:48:01
Co tu popierać głupotę chyba!! Podczas wybuchu mogłyby ucierpieć niewinne osoby!!

martenscool
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-01-29 13:46:32
APEL!!! Proponuję stworzenie listy poparcia dla Brunona i zbieranie podpisów za uwolnieniem go, ponieważ gdyby mu się zamach udał, to byłaby to Niska Szkodliwość Społeczna Czynu!!!

faille
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-01-29 13:34:06
Szkoda że mu się nie udało.....Medal a nie wyrok !!!!!!!!!!!!

susza89
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-01-29 13:32:35
Powinni mu pomnik zrobic ,a nie wsadzac za kratki . Mam nadzieje ,ze bedize wiecej takich odwaznych i ktos w koncu zawalczy o wolna Polske i zrobi porzadek z tymi zlodziejami co traktuja zwyklych ludzi jak smieci .

magda713
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-01-29 13:26:05
niestety ludzie z rządu nie odpowiadają za swoje postepki i kłamstwa a jak już trafią jakimś cudem do sądu to i tak po któryś sedzia ich uniewinni, żyjemy w państwie gdzie skazywani są tylko biedni lub niewygodni elitom rządzącym

daro788
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-01-29 13:22:16
popieram Pana Kwietnia!

porcupine
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-01-29 13:01:56
Pomyślcie, głąby, że gdyby tak udało mu się przeprowadzić zamach na Sejm, to oprócz polityków zginęłoby też wielu ludzi, którzy akurat byliby w środku (straż, turyści, personel). A jeśli to dalej popieracie, to mentalnie nie różnicie się niczym od prymitywnych talibów.

martenscool
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-01-29 13:47:52
Tak, dalej popieram Brunona K.! Niestety, każde dążenie do wolności wymaga ofiar! Trzeba się z tym pogodzić!

kulkaoolo
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-29 15:09:37
martenscool ciekawe co byś powiedział gdyby wśród ofiar byli twoi rodzice , rodzeństwo czy dzieci- kretynie

porcupine
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-29 22:36:23
@martenscool Spoko - no to bierz ładunek i może ci się uda! Tylko nie chcę słyszeć, że nie masz ochoty umierać.

bonifacq
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-01-29 12:32:44
Powinno być więcej Brunonów , na początek trzeba skasować sejm i tych złodziei a później główną siedzibę ZUS

kioskowy
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-01-29 12:20:36
Dużo nie brakowało, a zostałby bohaterem.

bonifacq
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-01-29 12:30:31
NARODOWYM

mirolek
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-01-29 11:54:48
komentarz usunięty przez użytkownika

grego86
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-01-29 11:51:48
Jako jedyny postanowił skończyc z tym bydłem miał już dość.?My jako naród potrafimy tylko narzekać może zbierzemy się w końcu i wyjdziemy na ulice bo dłużej juz tak życ nie można.Świnie z wiejskiej siedzą pławią się w luksusie i śmieją się nam w twarz.Trzeba pokazac ze miarka sie przebrała i zlinczować to bydło!!!!

oliveira
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-01-29 12:00:03
Obalenie legalnie wybranej władzy to w każdym kraju zdrada i zamach stanu. Chcesz ich zmienić - głosuj w wyborach, nie masz na kogo - wystartuj w wyborach, jeżeli nie chcesz robić ani jednego ani drugiego - przestań pierdolić głupoty.

m3tz
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-01-29 12:58:28
To Ty przestań pierdolić Oliveira, bo w bandyckim ustroju zwanym przez przypadek demokracją, a będący faktycznie republiką parlamentarną ( kuriozalnie - przeciwieństwo demokracji ) nie masz wpływu na nic. Pozwalają Ci wrzucić karteczke, a robią sobie co chcą i nie masz możliwości ich ani rozliczyć ani kontrolować.

net244
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-29 13:07:40
m3tz, ale możesz decydować o tym kto to ma robić, jeśli ci żaden nie pasuje, uważasz, że jesteś lepszy i inni ludzie też tak uważają, to Ty będziesz rządził. Wątpię, żeby akurat tobie się udało, ale w demokracji przynajmniej masz na to szansę

oliveira
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-29 13:09:54
@m3tz - jasne, i akurat ty/wy wiecie najlepiej co dla ludzi i Polski jest najlepsze i tylko zupełnie przypadkiem samych siebie widzicie na tych stołkach. Pieprzycie o bandyckim ustroju, o złodziejach, a tak naprawdę chodzi wam i tak wyłącznie o to, żeby się samemu dorwać do koryta i władzy.

siaraaa
    Ocena: 9 (glosow:13)
2014-01-29 11:41:44
komentarz usunięty przez użytkownika

barman237
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-01-29 11:29:40
Szkoda że mu się nie udało.

oliveira
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-01-29 11:21:55
Do oceniania i rewanżu na politykach służy urna wyborcza. Kilka-kilkadziesiąt tysięcy osób jednak uznało każdego z nich za osobę godną zaufania - kim jesteś, żeby uznać, że wiesz lepiej niż oni kto na to zasługuje? Mogę ich nie lubić, mogę nimi gardzić, ale na tym polega wolność i demokracja, że to większość ludzi podejmuje decyzje - mają do tego takie samo prawo jak my, ani mniejsze, ani większe - takie samo.

HakanSzwili
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-01-29 11:20:50
komentarz usunięty przez użytkownika

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-29 13:56:52
Czy w Twoim miescie jest duzy dom wariatow?

semen74
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-01-29 11:20:15
Zabić ich wszystkich niech Bóg zrobi z nimi porządek!!!!! WOLNOŚĆ DLA BRUNONA!!!!!

bajubaju
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-01-29 11:17:18
Kumpel waszego bohatera Brevika.

tomas12_1978
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-01-29 11:16:50
Widzę tu wiele głosów za i przeciw,i doszedłem do wniosku który teraz tu przedstawię: w pełni popieram czyn który chciał zrobić Brunon Kwiecień,ponieważ nasi politycy zachowują się tak samo jak niegdyś szlachta w danej Rzeczpospolitej,dbają o swój interes.Jest to desperacki krzyk o opamiętanie dla tej grupy ludzi,społeczeństwo ma dość tego co się dzieje w kraju!! bezrobocie,wynikająca z niego bieda i marazm i inne patologie.To wszystko musi odbijać się na ogólnej kondycji psychofizycznej całego społeczeństwa.Stąd biorą się frustracja,rozczarowanie niepewność o jutro...

jaa28
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-29 11:14:27
Jesteśmy z tobą !!!!!!!

jaa28
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-01-29 11:13:18
UŁASKAWIĆ GO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a jak by wysadził i coś mu się stało to pochował bym go na Wawelu

NezQul
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-01-29 11:11:53
za komuny też patriotów zamykano

net244
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-01-29 11:11:34
widzę, że większość tutejszych artystów ma spore zaburzenia, ewentualnie przerwa w przedszkolu na wiochę.pl

wiochman0018
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-01-29 11:07:57
W nagrodę wyśle mu wagon papierosów do więzienia :-D

astaii
    Ocena: 8 (glosow:14)
2014-01-29 10:57:50
I pomyśleć że mógł zostać bochaterem narodowym,tak niewiele brakowało...

Franusss
    Ocena: -5 (glosow:5)
2014-01-29 10:56:43
Szkoda by mi było tylko sprzątaczek i ochroniarzy gdyby doszło do zamachu, bo czym oni sobie zawinili ?

kopciarz8
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-01-29 10:48:28
To jest tylko propaganda... Ale jeśli to prawda to szkoda że nie udało mu się wysadzić tych wieprzów. Został by bohaterem narodowym :)

grzegorz197308
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-29 10:27:38
Brunon uwolnic Bunona

Nick-T_00
    Ocena: -7 (glosow:33)
2014-01-29 10:08:47
Tak poczytałem wasze posty i powiem wam, że tragedia... Albo siedzi tu straszna gówniarzera, albo banda zdesperowanych, mściwych i nienawistnych idiotów i to jest bardzo przerażające. Możecie minusować głąby. Każdemu, kto uważa, że Brunon "ma jaja" bo chciał pozabijać ludzi mówię - jesteś idiotą, totalnym kretynem i półgłównkiem ... i współczuję ci. Tragedia...

mirga
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-01-29 10:44:52
Jeszcze dziś przeczytasz (Bolec zresztą też) że jesteś lewakiem i poleci w Waszą stronę parę epitetów. "Patrioci" przenieśli się teraz ze swoich for na inne, nawet tutaj

bajubaju
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-01-29 11:15:58
Całkowicie się zgadzam. Matołstwo nie wie czego chce. Za komuny wszyscy chcieli "do Europy", a teraz wszyscy chcą kato-komuny. Upaństwowić prymitywne fabryki i powiesić w nich krzyże... Debile, nie nadziei dla tego kraju!

Samsara
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-29 15:00:25
Nie przemówisz ludziom że zwalczanie burdelu anarchią to nie metoda na uzdrowienie demokracji. Nie przemówisz ludziom że odnowa państwa i polityki nie może zaczynać się od mordowania, bo niczym się to nie różni od zwyczajnego wyżynania w imię ideologii, co jest zwyczajną zbrodnią.

mirga
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-29 15:18:45
Jeśli teoretycznie by mu się udało, mielibyśmy drugi Smoleńsk- akcje typu Antek by się nie kończyły. Do władzy doszłyby te same partie tylko z innymi przedstawicielami. Teoretycznie gdyby do władzy doszli ludzie, którzy wszędzie widzą lewaków- czyli prawdziwi polscy patrioci, w nowym Sejmie nic by się nie zmieniło, przyszła by nowa trzoda i chapała by dla siebie. Czy to znaczy że wtedy musiałby nowy "Brunon" też wysadzić nowy Sejm, ponownie zabijając setki ludzi?

Bolec1980
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-01-29 10:05:11
Zastanawiam się co się z nami wszystkimi stało... Nienawidzę tej obory, która nami rządzi, a i opozycji, co jest taka sama, ale niby (przed wyborami) po drugiej stronie barykady. Ale na bogów jak można popierać gościa, który chciał zabić kilkuset ludzi??? Polityków? A nie było tam kilku ciężko pracujących cywilów? Babcie klozetowe, ochrona, pracownicy kiosków??? Ktoś kto to popiera to pryszczaty, obsmarkany gówniarz z JP na bluzeczce i ipodzikiem od mamy za dobre sprawowanie. Żenada!!!

beeveer
    Ocena: -2 (glosow:20)
2014-01-28 19:52:22
My hero.... mam nadzieję że pojawią się koszulki z jego nadrukiem.

murinforte
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-01-28 20:52:08
i papier toaletowy

beeveer
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-28 20:57:31
:) za to masz plusa

saviola1
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-01-28 19:47:10
Oj żeby zdradził mi ten swój plan zanim przeszedł do realizacji... bynajmniej nie siedział by tam jako "oskarżony" samotnie ;]

lucy123
    Ocena: -4 (glosow:32)
2014-01-28 18:19:36
Nikt, poza mordercami, nie zasługuje na śmierć. Nikt. A i tak nie pochwalam żeby zabijać kogokolwiek. To że chciał zabić ludzi nie świadczy o tym że miał jaja a wręcz przeciwnie,świadczy o tym że jest bezsilnym tchórzem. Nie nam decydować, czy ktoś ma żyć czy nie.

murinforte
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-01-28 19:38:50
Pięknie powiedziane

jurek1102
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-01-28 19:44:38
lucynko i za to że nie jesteś za zabijaniem nasze cudowne katolickie społeczeństwo zasypie cię teraz minusami.

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-01-28 19:45:49
Nie przyznawaj mi racji, bo Cię zminusują.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-01-28 19:51:32
No mam nadzieje że to zrobią :) Ale najbardziej mnie kręci że jak wstawię pedofila to mnie zaraz ktoś do wrogów dodaje:)

murinforte
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-28 19:51:55
Talibowie tacy są :)

beeveer
    Ocena: -2 (glosow:16)
2014-01-28 19:59:48
hmm... a pan kim dzong sroś tam jest mordercą? skąd, przecież nikogo nie zabił. a chętnie bym go załatwił łyżeczką do herbaty. pomyśl sobie, że w polsce zabija się rocznie tysiące ludzi przez tych sk..nów z rządu i ich psy z US i ZUS. tragedia w kamieniu pomorskim... 6 osób. w tym samym dniu statystycznie w polsce popełniło samobójstwo ok 19 osób - wiele z nich właśnie dzięki niewinnym posłom i niewinnemu rządowi. no ale jak tv może powiedzieć coś takiego, prawda?

lucy123
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-01-28 20:03:55
Co mnie obchodzi że ktoś popełnił samobójstwo? To była jego decyzja i wątpie aby miała coś wspólnego z naszym rządem. Nawet jeśli to niczyja winą jest że ktoś ma słabą psychikę. To że ktoś popełnił samobójstwo nie znaczy że my mamy zabić 400 osób plus przypadkowych przechodniów. Nie mówię już o cierpieniu bogu ducha winnych rodzin tych osób, żon, matek, dzieci,mężów itp. Tylko debile zabijają, tylko. Żaden inteligentny człowiek nie dopuściłby się takiego czynu bo nawet zwierzęta nie zabijają od tak sobie.

murinforte
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-28 20:05:04
Co ma Kamień Pomorski z tym wspólnego?

beeveer
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-28 20:10:12
kamień osobiście nic, ale to, że robi się miesięczny szum z powodu śmierci 6 osób, szuka się winnych i rozwiązań we wszystkich mediach, a że 20 osób w tym dniu popełnia z jakichś powodów samobójstwo (wiadomo z jakich. 20 lat temu zabijało się 3x mniej polaków)to cisza. a winni są i brunon miał na oku paru z nich. dlatego trudno mi go potępiac. dobra, wiem że posrany wywód logiczny. spadam.

beeveer
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-28 20:11:39
z tego co się orientuję, to chyba nasz symbol pokoju, czyli gołąbki zabijają się z nudów czy dla zabawy.

murinforte
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-28 20:14:00
to kup wiatrówkę i sobie ulżyj

beeveer
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-28 20:18:16
lucy -wszędzie, w każdej pracy na temat samobójstw łatwo sprawdzisz, że największy wpływ na samobójstwa ma poczucie stabilności, sensu życia i bezpieczeństwa - ich liczba jest ściśle związana z sytuacją społeczno/gospodarczą kraju. w europie grecja i polska przodują we wzroście. a jeszcze w 2003 byliśmy daleeeeko. ciekawe czemu nie niemcy czy skandynawia, prawda? nie da się niestety zwalić wszystkiego na słabą psychikę.

beeveer
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-28 20:20:07
ulżyć sobie wolę na inny, przyjemniejszy sposób. a strzelanie to przykry, ostateczny obowiązek.

lucy123
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-28 21:14:48
Rozumiem ze coś piłeś dzisiaj, bo bredzisz okropnie. Co wypadek w którym pijany kierowca zabił 6 osób ma wspólnego z zabiciem ponad 400 osób? Co ma z tym wspólnego gołąb pokoju? Większość samobójstw jest przez odrzucenie, w pary, społeczeństwie, miłości, przyjaźni. To że ktoś nie ma dobrej pracy i stabilności to nie jest wina rządu a braku zaradności.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-28 21:34:03
A mi sie jednak wydaje, ze rzad ma z tym wiele wspolnego. Nie kazdy ma takie same warunki i mozliwosci, nawet mimo wielu staran.

lucy123
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-01-28 21:39:12
Rząd ma na to wpływ ale no kurde, iść się zabic bo pracy sie nie ma? To żałosne.

mirga
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-01-28 16:04:01
W sejmie zasiada 460 posłów i 100 senatorów. Chciał pozabijać ich. Ale oprócz posłów i senatorów pracuje tam masa ludzi, którzy nijak mają wpływ na to co robią (czy nierobią raczej) posłowie/senatorzy. I oni też by zginęli, plus iluś tam przechodniów i osób postronnych. Jak trzeba mieć zryty beret, żeby terrorystę chcącego zabić ponad pół tysiąca osób uważać za człowieka który ma rację? Tak Wam się już w głowach popierdzieliło? Breivick też zabił mnóstwo osób- czyli wg Was też miał rację?

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:22)
2014-01-28 17:15:26
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-01-28 17:19:52
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-01-28 17:21:04
komentarz usunięty przez użytkownika

mirga
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-01-28 17:50:34
Sam nie wiem... czy mi Ciebie bardziej żal, czy bardziej przeraża mnie ogrom Twojej głupoty

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-01-28 18:16:13
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-01-28 18:25:11
Ja sie odniose. David, a nie uwazasz, ze trzeba byc zwykla pizzda i je.banym tchorzem, zeby strzelac do dzieci? Na oslep? Jak z niego taki chojrak, to mogl sobie obrac za cel tych, ktorzy sa prawdziwym zagrozeniem. Do tego mu jaj zabraklo? To zwykly tchorz, ktory zasluguje co najwyzej na naszczanie do ryja. Nie badz smieszny.

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:16)
2014-01-28 18:33:31
dedede, nie można sprzątać na zewnątrz mając burdel w domu. Poza tym lewaki to nie ludzie więc o co chodzi?.

dedede66
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-01-28 18:54:10
Czekaj, czekaj, foyti, bo sie chyba nie zrozumielismy. Czyli waszym zdaniem jesli mam problem z ktoryms z was, powinienem napierrdolic ktoremus z waszych dzieci i wtedy zachowam sie rozsadnie i nie bede mial sobie nic do zarzucenia? A zona tez sie liczy, czy juz mogloby to sie okazac lekkim nietaktem?

davidstar
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-01-28 18:58:16
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-01-28 19:01:09
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-01-28 19:02:55
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-01-28 19:10:59
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-01-28 19:23:16
@dedede podałeś kiepską analogię ale damy radę. Państwo norweskie znalazł się w takiej właśnie sytuacji jak przytoczyłeś i co zrobiło?. Powstaje pytanie, nie mogło czy nie chciało odpowiedzieć adekwatnie do sytuacji?. Ba, ciekawie to jest dopiero teraz bo Breivik uruchomił mechanizm domina. Jego proces i osadzenie to wyraźny sygnał dla wszystkich tych, którzy zdecydują się na kontynuowanie jego pomysłu.

dagmik
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-28 19:24:37
komentarz usunięty przez użytkownika

mirga
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-01-28 19:27:45
Tu nie ma się do czego odnosić. Co by kto nie napisał i jakich argumentów by Ci nie przytoczył, to i tak nic to nie da. Pamiętaj że nienawiść rodzi nienawiść.

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-28 19:29:50
Nie zbaczam ku lewej stronie, ale zawsze staram sie podazac sciezka rozsadku i zdrowego, racjonalnego myslenia. Wiekszosc dzieci, ktore tam zginely bylo Norwegami, chyba, ze maja strasznie mylace nazwiska. Powtarzam. Gdyby mial jaja, to wzialby sie za tych, ktorzy stwarzaja realne zagrozenie, tu i teraz. Tym, ktorym ciezej dobrac sie do dupy niz paru dzieciakom wystawionym na odstrzal. A tak zrobil z siebie taka norweska mame Madzi. Jeszcze niech mu zrobia sesje na koniu w bikini.

foytaz
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-28 19:42:51
On wykorzystuje mechanizmy jakie stwarzają media w pogoni za słupkami oglądalności. Dzięki temu więcej osób o nim wie i jego wizji. Ktoś na górze chce aby tak było.

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-01-28 19:45:48
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-01-28 19:50:23
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-01-28 20:02:52
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-28 20:14:29
Dagmik wal do Korei Północnej tam masz 100% świeckie państwo.

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-01-28 20:25:50
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-28 20:29:59
komentarz usunięty przez moderatora

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-28 20:46:06
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-28 20:50:24
@Dagmik w tak nowoczesnym państwie nie potrzeba misjonarzy więc nie wiem czemu się wahasz. Tam KK nawet nie istnieje więc nie będzie Ci nic narzucać ani Cię prześladować.

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-28 20:57:14
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-28 20:58:34
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-28 21:05:10
@Dagmik czyli KK nie dybie na Twą osobę?

dagmik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-28 21:12:01
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-28 21:14:29
Bejbe KK to korporacja a jak jestem anty-korporacjonistą, może do tego kiedyś dojdziemy :D jak odrzucisz swoje dogmaty i stereotypy :D

dagmik
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-01-28 21:22:29
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-28 21:33:44
No co Ty, już dawno zauważyłem iż prezentujesz zupełnie odmienny typ oponenta niż zwyczajowy lewak z wioski. Jesteś tzw 'pain in the back' bo nie mogę Cię spacyfikować jak pozostałych gdyż wtedy zniżył bym się do ich poziomu :D. Lubię Cię, gdyby było po waszej stronie barykady więcej takich jak Ty to może nie myślałbym o reaktywacji wszystkich dywizji Waffen SS tylko te najważniejsze :D

new.cianide
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-01-28 21:56:31
komentarz usunięty przez moderatora

dagmik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-28 21:59:12
komentarz usunięty przez użytkownika

sarna
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-01-28 15:02:45
uniewinniłabym

TT135
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-28 13:41:20
Niestety innego sposobu nie ma na oderwanie polityków od koryta, a najlepiej byłoby dla Polski jakby cały rząd się zmienił.

tomi2000
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-28 13:40:22
Czytam te komentarze, w których piszecie, że chciał dobrze, że przynajmniej coś robi, a nie tylko siedzi przed kompem i że w sumie fajny z niego gość. I tak się tylko zastanawiam, czy frekwencja w następnych wyborach przekroczy 30%

bizzard
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-28 14:37:25
Częściowo zgadzam się z tym co napisał TOMI2000, aczkolwiek...nie o wybory tu chodzi,bo jakby nie patrzeć tak czy siak nie ma na kogo głosować!Obecny rząd trzeba wymienić u podstaw, ale...Łatwiej jest pisać coś na kompie niż wyjść na ulicę i coś z tym zrobić. Kiedy 3/4 społeczeństwa zrozumie że to "ONI" są zależni od NAS a nie na odwrót wtedy dopiero będziemy mogli coś zrobić. I nie będzie potrzeba do tego używać "siły" lub "przemocy"...Wystarczy czysto logiczne myślenie...

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:15)
2014-01-28 13:15:30
A ja nie popieram terrorystów. Chciał zabić setki ludzi i robi się teraz z niego bohatera...

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-01-28 13:20:00
rano, Tygrys miał w opisie że to bohater... zastanawiam się czy by kościołów nie zacząć wysadzać :D

foytaz
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-01-28 13:35:22
wypij melisę Free bo jak widzisz znowu masz atak manii. :)

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-28 13:44:11
piłam już dzisiaj. Poza tym to nie mania a sarkazm drogi Foytazie...

foytaz
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-28 13:52:29
kogo Ty chcesz nabrać?, sarkazm?, w temacie KK. :)

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-28 13:54:29
w temacie terroryzmu jak już...

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-28 13:57:12
no ale przecież KK to terrorystyczne imperium zła, z którym tak bohatersko walczą tutaj co poniektórzy userzy i userki z Tobą włącznie.

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-28 13:58:46
no nie Foytaz, nie naginaj swojej, nietrafionej teorii.

foytaz
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-28 14:11:32
teorii?, ja tylko sumuję fakty nic więcej.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-28 14:47:12
zdefiniuj słowo "fakty", bo jestem pewna, że u Ciebie to znaczy coś zupełnie innego niż u mnie :)

foytaz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-28 15:02:59
fakty są takie, że Ty cząstkę atomu w KK znajdziesz a we własnym oku przęsła mostowego nie widzisz.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-28 15:04:31
no i jak tu Cię nie lubić jak takie głupotki gadasz :P

foytaz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-28 15:06:51
skończyły się (nigdy ich nie było) argumenty to od razu wycieczki osobiste się zaczynają. :D Znamienne i oczywiste zarazem. :)

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-28 15:09:49
mnie się nigdy argumenty nie kończą, ale Ty żadnych nie przyjmujesz :**

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-28 12:26:21
Powinien wysadzić w powietrze wszystkich polityków, ale żadnego człowieka...da się tak?

pittero
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-01-28 11:55:15
On po prostu chciał oderwać te nienażarte ryje od koryta w jedyny skuteczny sposób, szkoda, że mu nie wyszło bo te wszystkie świnie w sejmie tylko wymieniają się co jakiś czas miejscami przy korycie. Wprowadzić jednomandatowe okręgi wyborcze by ludzie mogli mieć większy wpływ na wybór człowieka a nie partię która po swojemu obsadza stanowiska, to zdecydowanie bardziej demokratyczne rozwiązanie.

majorero
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-28 13:55:51
Znakomitym przykładem jest Wielka Brytania. Tam są okręgi jednomandatowe i doprowadziło to do zakonserwowania podziału dwupartyjnego już od połowy XIX wieku.A zatem nie masz możliwości wyeliminowania partyjniactwa na korzyść ludzi zaangażowanych, a niezrzeszonych.To teoria.

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-28 15:00:47
Drugim przykładem jest nasz Senat. Tam obowiązują JOW-y. Obecnie Wszyscy senatorowie są albo z PO albo z PIS z wyjątkiem jednego Cimoszewicza który jest senatorem niezależnym. Wybory do sejmu zawsze będą "partyjniackie" bo wybiera się nie tylko sejm ale głownie rząd.

majorero
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-28 15:07:53
Z tym wybieraniem rządu, to trochę przesadziłeś, ale przykład naszego senatu jest jak najbardziej trafny.

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-28 16:54:35
nie wiesz, co piszesz - właśnie okręgi jednomandatowe powodują, że ograniczenie wyboru. Teraz masz tak, że jeden dostanie 30%, drugi 29 i trzeci 28%, to każdy z nich będzie w sejmie, jest jakaś opozycja, a przy jednomandatowym przechodzi ten, co ma 30%, reszta odpada. przykład to nasz senat - rządzi w nim PO bez żadnej koalicji. tak samo wyglądał by nasz sejm - było by tylko PO i PiS, do rządzenia nie potrzebna żadna koalicja, a i opozycja nic by nie mogła zdziałać ...

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-28 18:09:53
komentarz usunięty przez użytkownika

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-29 00:32:08
Nie przesadziłem. Najważniejsza funkcja wyborów do sejmu jest wybranie tych partii które będą nami rządzić. Ludzie głosują na dana partie bo chcą żeby ona rządziła. Zeby premierem był ten konkretny lider a jego ludzie ministrami.

abdul1975
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-01-28 11:48:59
jego zamkną ale i tak komuś ciśnienie uszami popłynie i znajdzie się naśladowca ,bójcie się zbliża się czarna godzina dla złodziej i was ktoś wypir..... w powietrze hahahahha

bingo73
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-01-28 11:32:13
i jeszcze jedno - nasz sejm i senat został wybrany w demokratycznych wyborach przez nas, Polaków, wszystkich, którym na tym zależało, by podjąć decyzję. Dlaczego teraz jeden człowiek (czy nawet grupa 5-10 ludzi) mająca poparcie kolejnych kilkudziesięciu osób na internecie zmieniać decyzję kilku milionów obywateli?

Papa_wiocha
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-01-28 11:25:56
Największą żenadą waszych durnych komentarzy, na tą durną wiochę, jest to, że nie rozumiecie drogie dzieci, że po takim zamachu, w którym zginęłoby wiele osób(nie tylko polityków), nastąpiłyby wybory, i co? I byłoby to samo. Te same polityki, kradnące gdzie się da. I co wtedy? Znów wysadzać? K**wa poziom waszej inteligencji zaskakuje.

Papa_wiocha
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-01-28 11:23:10
aby tygrysku akurat w czasie kiedy ten pajac, lub inny, będzie się wysadzał, twoja rodzinka przechodziła obok, może masz dzieci? i wtedy będą na wycieczce obok? może wreszcie masz jakiegoś paszczynura, kogo nazywasz swoim słoneczkiem, i wtedy będzie ciągnąć lachę koło sejmu, co wtedy powiesz gimbusie prosty zachwalający debila chcącego zabić ponad 400 osób?

omen100
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-01-28 14:52:42
Swietny komentarz. A wstawiajacy pokazal,ze jest totalnym debilem.

mirga
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-28 16:06:04
@omen, jak zwykle

lpdw84
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-01-28 11:21:49
Brunon na premiera

lago1987
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-28 10:55:21
Dobry chłop, następni bardziej by się zastanowili co robić by żyło się lepiej

witawu
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-01-28 10:26:49
On był szefem 5 osobowej grupy terrorystycznej,gdzie 4 było Tomkami z ABW.Ciekawe jak by tak zrobić referendum kogo ludzie poprą jego czy Tuska, kto by wygrał.

kocilka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-28 10:21:05
Uważasz że masz wpływ w wyborach na to kto kogo wybierze? Uważasz że masz wpływ na pensje tych których rzekomo wybrałeś? Uważasz że masz wpływ na cokolwiek przy tym chlewie? Słowo demokracja już dawno straciło pierwotne znaczenie. Co do pana Brunona.K., terrorysta to zbyt duże słowo.

bingo73
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-28 11:37:29
każdy z nas ma wpływ na to, kto zostanie wybrany. Nawet ostatnie wybory to udowodniły - wielu posłów dostało się do sejmu dzięki pojedynczym głosom i wielu kandydatów na posłów nie dostało się, bo zabrakło im paru głosów. Może nie mam bezpośredniego wpływu na to, ile zarobią (a niestety, zarabiają za mało i dla tego w naszym rządzie nie prawdziwych fachowców, bo w każdej lepszej firmie zarobią kilka krotnie więcej - choć społeczeństwo tego nie rozumie), ale mam pośredni, wybierając zgodnie z moją wolą.

bingo73
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-01-28 10:14:39
Rząd, sejm i senat został wybrany przez nas, Polaków. Jeśli nam się nie podoba, wybierzmy inny, a jeśli twierdzimy, że nie ma z kogo - sami wystartujmy w wyborach. A z doświadczenia wiem, że najwięcej na władzę narzekają ci, którzy tylko narzekają, nawet do wyborów nie idąc. Jeśli nie wybierałeś , to teraz nie narzekaj. A próba zabójstwa, terroryzm i stosowanie siły jest karalne i trzeba taką osobę osądzić. Tym bardziej, że w takim ataku zginęli by i zostali ranni nie tylko posłowie, ale i inne osoby, np. pracownicy sejmu,dziennikarz czy choćby sprzątaczki.

TT135
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-28 13:50:36
Tak ci się tylko wydaje, że masz wybór, a spróbuj im zrobić konkurencję to cię szybciutko usadzą. Jeśli nie tańczysz tak jak ci zagrają to źle skończysz bo zawsze coś znajdą na takiego co się wychyli.

idler73
    Ocena: -1 (glosow:15)
2014-01-28 09:49:22
Terroryzm jest przestępstwem, ściganym przez prawo międzynarodowe. Nawet państwa takie jak Iran, czy Arabia Saudyjska, oficjalnie go potępiają. Nie ma litości, dla terrorystów, nie zależnie od tego kogo i jak chcą zabić. Ten człowiek, z pewnością narodowiec z faszystowskim zacięciem, jest niebezpiecznym przestępcą, a nie bohaterem. Chcecie zmienić rząd ? Zróbcie to, jeśli potraficie, ale tak, jak to się robi w cywilizowanym świecie.

makrelka
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-01-28 09:44:47
a ja bym go ukarała za nieudolność i że sie dał złapać!

michalng
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-01-28 09:24:49
Sami wybieramy spośród siebie te świnie. To jakie one są to tylko i wyłącznie nasza zasługa.

Rob600
    Ocena: 204 (glosow:262)
2014-01-28 09:23:39
Świr?? pomyśl jak trzeba zgnębić człowieka żeby był w stanie zabić, owszem mógłby jak inni polać się benzyną i podpalić ale to nic nie zmienia! Gość powinien być przykładem dla wszystkich terrorystów na całym świecie chciał zaatakować ośrodek władzy a nie szarych obywateli na ulicach, gdyby tak działał terroryzm to byłby skuteczny. Bo politykom dynda ile szaraków zginie ważne żeby kieszenie napchali!!

freedom80
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-01-28 09:41:39
a wiesz że codziennie w sejmie są np wycieczki szkolne?

Rob600
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-28 09:45:57
freedom80 nie chcę być cyniczny ale wiesz ile ludzi dziennie ginie w wypadkach samochodowych?? Z tego co wiem nie poruszamy tematu chirurga tylko terrorysty (czytaj mordercy z takich czy innych pobudek)

michalng
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-28 09:52:10
Nie trzeba wcale go gnębić. Część ludzi (psychopatów) lubi zabijać. To daje poczucie władzy (największej - nad życiem i śmiercią), poczucie bycia kimś wyjątkowym. Zwykły śmieć nie bierze pod uwagę cierpień innych, niewinnych. A w terroryzmie chodzi o zastraszenie ludzi. Zabijając władze nie zastraszysz ludzi. Wręcz przeciwnie , zjednoczysz ich. Wysadzając autobus z dziećmi zastraszysz.

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-28 09:55:05
No weź, jak można robić bohatera z terrorysty. Uważasz, że gdyby przy tym jego akcie zginęło kilkudziesięciu szarych obywateli (w tym dzieci ) to i tak warto by było?

Rob600
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-28 10:29:54
Więc jak na tym tle wypada Janosik?? Gość rabował, mordował i dawał biednym (ponoć) jak to się stało że morderca i złodziej został bohaterem????????? Otóż w prosty sposób jeżeli zamach doszedł by do skutku i zapoczątkował zmiany w Polsce które z perspektywy czasu były by "dobre" to byłby bohaterem a niewinne ofiary złym koniecznym. W innej sytuacji pozostaje terrorystą i mordercą!!

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-01-28 11:20:37
komentarz usunięty przez użytkownika

freedom80
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-28 11:22:26
to idźcie i dokończcie dzieło Brunona... powodzenia.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-28 12:25:01
Wow. Zgadzam sie z freedom. Musze se to gdzies zapisac.

Savathus
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-01-28 12:38:30
Davidku,to na co czekasz?Podaj namiary,wyślę Ci kilka ton saletry,po okazyjnej cenie.Można z tego zrobić super-hibombkę.Tylko jest mały pikuś,trzeba ja zdetonować osobiście.Ale co to dla Ciebie,takiego wioskowego paj..o przepraszam,patrioty!Z krzykiem na ustach,ku chwale ojczyzny!Wysadz w powietrze 460 posłow,100 senatorów...a przy okazji 3100 innych osób.To jak,wysyłać tą saletrę?Zostaniesz NASZYM Herostratesem!

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-28 13:12:54
dede, ja oznaczyłam w kalendarzu na czerwono :) żebym tylko nie pomyliła z datą miesiączki :D

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-28 14:51:05
komentarz usunięty przez użytkownika

mirga
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-01-28 16:49:56
@"czas zmienić Polskę na lepsze"... Rozumiem że Polska lepsza to taka, jaką widzisz Ty razem z kolegami. Po Twoich komentarzach widzę jaka to ma być Polska. Twój patriotyzm mnie powala po prostu. Racja po Twojej (Waszej) stronie, a jak nie pasuje Twoja/Wasza racja to wróg

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-28 17:06:04
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-01-28 18:24:27
Zabijajmy wszystkich których nie lubimy, będziemy wtedy bohaterami...

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-28 18:30:55
Nieee, Lucy. Zabijajmy ich dzieci :)

Rob600
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-30 07:28:45
Czy ktoś będzie bohaterem czy śmieciem ocenia historia nie współczesność, ostatni przykład niejaki Jack Strong (Kukliński) w swoich czasach kryminalista w naszych bohater a gość z takich czy innych pobudek szpiegował na rzecz innego mocarstwa nie miał pewności czy jego uczynki spowodują pokój czy wywołają wojnę! Wojnę w której notabene bardzo oberwalibyśmy jako że stacjonowała u nas rosyjska broń atomowa nie wspominając już że należeliśmy do sił Układu Warszawskiego

bubala
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-01-28 09:04:37
jednym z bardziej znanych terrorystów jest niejaki motylołap stefan niesiołowski, jeżeli wezmę jego wypowiedzi i zachowanie pod uwagę to mam przykład typowego debila, który będzie sądził kogoś za domniemanie a siebie wybiela za dokonanie

michalng
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-28 09:18:04
Swego czasu nawet go skazano za działalność terrorystyczną na 7 lat. Próbował obalić ustrój socjalistyczny przemocą poprzez atak na pomnik Lenina w Poroninie.

foytaz
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-28 09:24:47
ciekawe co sądzą o tym jego byli współwięźniowie, z którymi odbywał 'rzekomo' karę?

mlw1488
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-28 11:52:59
i jego owczesna narzeczona:)

majorero
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-01-28 08:58:52
Albo świr, albo bandyta.

freedom80
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-01-28 08:53:54
jak można popierać terroryzm? Ja tez nie przepadam (delikatnie mówiąc) za naszym Rządem, ale ten koleś chciał zabić ludzi. Wysadzić miejsce gdzie przebywają również szkolne wycieczki... naprawdę jest dla Ciebie bohaterem?

TYGRYS-1984
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-01-28 08:57:23
Stał się taki właśnie przez tych których chciał wysadzić.

foytaz
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-28 08:59:11
Free udowodnij, że parlamentarzyści to ludzie.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-01-28 09:02:32
Foytaz, ok masz rację - to pazerne świnie dbające tylko o własne kieszenie. Tak było, jest i będzie. Ale wysadzenie ich w powietrze niczego nie zmieni. Przyjdą nowi...

foytaz
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-28 09:03:46
prawda ale będą mieć świadomość swojej śmiertelności.

TYGRYS-1984
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-28 09:04:02
Ale także nowi zobaczą, że skoro taki Brunon mógł to i im się uda ;)

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-28 09:07:30
Tygrys,Foytaz nie bądźcie naiwni. Takie coś spowoduje, że Ci nowi jeszcze bardziej odgrodzą się od ludzi. Będą wydawać większą kasę na ochronę i zabezpieczenia. Eh

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-28 09:11:03
aaaa no i wyobraźcie sobie, że taka śmierć zrobiłaby z nich męczenników i mielibyście w mieście ul. Tuska, pl. Tuska, park Tuska, pomnik Tuska, szkoły im. Tuska :) z pewnością bylibyście wtedy zadowoleni :)

TYGRYS-1984
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-28 09:14:24
A niech sobie są szkoły i ulice Tuska. Najważniejsze, że realnie już by jego i reszty darmozjadów nie było.

foytaz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-28 09:18:07
Męczenników?, wszyscy ich nienawidzą.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-28 09:23:44
no spójrz co robią pisiory z tymi co zginęli w Smoleńsku i to w zwykłej katastrofie i pomyśl co by by zrobiono z tymi, którzy zginęli w zamachu. To dopiero byłaby szopka :)

TYGRYS-1984
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-28 09:33:27
Szopkę w polityce to my mamy od dłuższego czasu. I zarówno PIS jak i PO oraz reszta wieprzy stale ją nakręca kolejnymi aferami i innymi pierdołami. Cały sejm, senat i rząd powinni skończyć na dnie Wisły.

foytaz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-28 09:36:38
Za Smoleńsk odpowiada rząd bo nie zrobił nic, żeby sprawę załatwić raz na zawsze na początku tylko cynicznie liczył, że PiS na tym polegnie.

dagmik
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-01-28 09:56:18
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-28 10:16:11
najpierw ty wysadź kilka kościołów w ramach walki z prześladowaniami jakie cię codziennie spotykają ze strony kleru.

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-28 10:20:49
po co zabijać. Nie chcecie Tuska? to ruszcie cztery litery do wyborów i zagłosujcie na tych, których chcecie. nie ma na kogo? no to sami wystartujcie, nikt wam tego nie zabroni. Ale nie, łatwiej tu narzekać lub popierać terrorystę. a jak przyjdą wybory to albo większość nie pójdzie, a ci co pójdą, zamiast wybrać zgodnie z własnym przekonaniem znowu oddadzą głos na lepsze, bo "mój" kandydat i tak nie wygra, a tak chociaż mój przeciwnik nie wygra ...

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-28 10:32:49
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0800