Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Najlepszy Polski pokerzysta..
Hugo_Mineta  14-02-02, 18:28 Zgłoś
+ 859 -
Dodano: 2014-02-02, 18:28:01   przez: Hugo_Mineta
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 859  Zgłoś nadużycie
178
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Doda, Duda i ...
  •  Motywacja
  •  Nie jestem homofobem.
  •  Tak się spieszył
Ukryj komentarze(62)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bartekm123
    Ocena: 97 (glosow:117)
2014-02-05 09:56:46
Rząd kradnie i będzie kradł dopóki ludzie nie zmądrzeją. Polacy zamiast walczyć, to siedzą cichutko i patrzą jak ruchają nas w dupę z kasy. TO RZĄD POWINIEN OBAWIAĆ SIĘ LUDZI A NIE ODWROTNIE!

broda28
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-08 12:42:07
szmaty

Bronzar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-07 23:32:01
@caleanka %PKB nie jest jeszcze wykładnią podatków, która nas interesuje. To taka średnia. Należy się bardziej skupić na podatkach z perspektywy zwykłego człowieka, który zarabia średnią pensję (nie mylić ze średnią krajową, która [SIC!] NIE JEST średnią płac w POlsce, gdyż nie uwzględnia się w niej większości obywateli). Jak podliczymy podatki, które płaci człowiek pracujący w POlsce na umowę o pracę, czyli po krótce dochodówkę, zusy, podatki rentowe, składki na fundusz pracy etc. VATy i akcyzy, za które przecież płaci ostatecznie konsument, to podatek może wyjść nawet ponad 85% dochodów...

kura2112
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-06 20:24:20
brać to wiedzą jak, ale żeby coś porządnie zrobili to już jakoś nie. W tym kraju za wszystko płacimy dwa razy np za leczenie czy emerytury albo autostrady, wybudowali je za nasze pieniądze a teraz każą nam płacić za przejazd

prymuss123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-06 14:37:11
Zdanie mojego ojca kiedy dowiedział sie o jego wygranej "Fajnie że wygrał szkoda że ci pierdolcy ze skarbówki zabiorą mu część tej kasy".

szjeee
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-02-06 10:24:14
totalna bzdura. w polsce poker za pieniadze jest legalny. I mozna pograc w niego w wielu kasynach. podobnie jest w niemal kazdym cywilizowanym kraju. turniej ktory wygral panka odbywal sie w kasynie. autor to debil nie znajacy sie w temacie, a cytowane slowa nie sa autorstwa pa?ki, a pewnie glupiego 15 latka autora wstawki

beeveer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-06 04:11:38
Obywatele - kupując samochód w polsce (zarejestrowany w polsce) - sprawdźcie możliwość zawarcia umowy, przekazania kluczyków i pieniędzy na terenie innego państwa. (teoretycznie wystarczy że na umowie będzie miejscowość spoza polski i nikt nie będzie się wypierał) - unikacie wtedy 2% PCC. jedyne co z zemsty urzędnicza szmata może zrobić wam na złość, to kazać donieść zaświadczenie, że transakcja nie jest objęta podatkiem VAT

marcind5891
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-06 00:22:32
A mogli wsadzić do więzienia...

roszer
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-05 23:00:44
to jest dopiero wiocha

Matheson
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-05 21:58:57
Niech zmieni obywatelstwo....

belialus
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-05 20:48:39
Niech zapłaci podatek za granicą a Tuski niech targa lunta. Przypomina mi się historia z noblem Wałęsy.

zenek85
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-02-05 20:32:27
Najlepszy polski pokerzysta?! LOL Chyba inny finał EPT oglądałem...

hanauer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-05 19:51:38
komentarz usunięty przez użytkownika

beeveer
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-05 19:20:42
bo ciężko o druga taką ku..wę jak polska. nie jest ważna wysokość podatku, tylko że wyciągają po niego łapę a przecież tak się brzydzą hazardem.

caleanka
    Ocena: -8 (glosow:10)
2014-02-05 18:59:38
Wiocha stala sie "megafonem propagandowym" PiS - u, zrzesza prymitywne grupy spoleczne i w nich widzi potencjalnych wyborcow. Sadzac po wypowiedziach maja racje.

Retroretro
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-02-05 18:33:08
Jak PO ustanowi prawo to nie ma ch... we wsi. Szkoda, że nie zakazali grać w piłkę nożną, siatkówkę i inne sporty

caleanka
    Ocena: -7 (glosow:9)
2014-02-05 17:43:23
Jak Polska ma byc nowoczesnym Europejskim krajem? Kiedy ma tyle wiejskich populistow bez wyksztalcenia i rozsadku. Powtarzaja klamstwa PiS-u bezkrytycznie. Wierza w to co uslyszeli z "ambony" w Radiu Maryja i Trwam, przyjmujac to za prawde. Tylko wyksztalcenie i rozsadek moze uratowac ten kraj.

storzo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-05 16:59:13
o znow usunieto komentarz:D wiec do autora nie ma zadnego takiego cytatu wymyslony.. brak autora cytatu:D znajdzcie mi kto powiedzial i gdzie to jest a uwierze.. pompka

Hugo_Mineta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-05 17:10:49
komentarz usunięty przez moderatora

storzo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-05 16:48:50
komentarz usunięty przez moderatora

marcin1975rm
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-02-05 15:32:54
No właśnie. Czy można opodatkować coś, co w naszym kraju jest nielegalne?

wladyslaw5
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-05 15:17:22
Ja bym zapłacił podatek w kraju z którego otrzymałem wygraną... Podobnie jak z Reserved i Cropp. Bardzo dobrze zrobili, ze nie wypełniają już tuskowej kabzy.

zbiczeek
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-02-05 16:52:43
Nie ze wszystkimi krajami Polska ma umowy o unikaniu podwojnego opodatkowania. Gdbybys podatek zaplacil w innym kraju, a gdyby ten kraj w/w umowy z Polska nie mial, to w momencie gdy wezwalby Cie Urzad Skarbowy w PL do zaplaty podatku dochodowego od wygranej, to mogloby sie okazac, ze lacznie podatek wynioslby nawet ponad 100%, czyli nic bys nie mial, a jeszcze trzebaby podatek i tak zaplacic. Slaby biznes. Tak przy okazji, to podatek dochodowy placi sie w kraju, gdzie przebywa sie co najmniej 185dni w roku.

payperday
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-05 17:04:12
komentarz usunięty przez użytkownika

zbiczeek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-05 18:08:41
Podatek liniowy w Polsce? Hehe, doprawdy wyborne!

payperday
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-05 18:31:30
komentarz usunięty przez użytkownika

payperday
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-05 19:35:31
komentarz usunięty przez użytkownika

wujekdobrrarada
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-05 14:27:42
Jakim prawem ta hołota wyciąga łapska po podatek? Jeśli coś jest w tym burdelu nielegalne to nie można tego opodatkować - jasna sprawa!

marazzzz
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-02-05 14:00:08
Prostytucja jak hazard też jest w Polsce nielegalna i w myśl prawa nie istnieje i nie podlega opodatkowaniu - choć praktycznie w każdym mieście jest burdel z wieloosobowym inwentarzem. Ciekawe czy gdyby zorganizować np. w Amsterdamie konkurs na najlepszą kur.wę świata i wygrałaby jakaś "Mariola", to fiskus też wyciągnie łapki po kasiorkę...? :-)

magic1948
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-05 14:47:32
Prostytucja w Polsce jest legalna.

marazzzz
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-05 16:30:05
Nie, nie jest legalna - a zjawiska takie jak stręczycielstwo, sutenerstwo i kuplerstwo są uznawane jako przestępstwo. Z tego też powodu wszelkiej maści salony masażu albo agencje towarzyskie, oficjalnie nie świadczą usług seksualnych - za czynności seksualne nie można bowiem legalnie żądać zapłaty ((Dz. U. z 1952r. Nr 41, poz. 278).Prostytucja pozostaje więc faktycznie poza regulacjami prawnymi i nie została w Polsce zalegalizowana jako forma działalności świadczonej na rzecz innych osób. Nie może być więc przedmiotem umowy w stosunku pracy czy umowy cywilnoprawnej. Dziękuję, temat zamknięty.

payperday
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-05 17:15:58
komentarz usunięty przez moderatora

payperday
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-05 17:27:09
komentarz usunięty przez użytkownika

prezi
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-05 19:54:03
prostytucja jest legalna, ale skarbówka nie może pobierać podatków od przychodów z prostytucji. Takie buty!

magic1948
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-13 11:58:53
@marazzzz: Jest legalna, bo nie jest zabroniona. Co nie jest zabronione, jest dozwolone. Owszem, reszta przez Ciebie wymienionych rzeczy, to jak najbardziej przestępstwa. Ale sama prostytucja jest legalna. W sensie takim, że jak chcesz, to to robisz i tyle. Nikt nie może się do Ciebie przyczepić.

max996
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-05 13:49:26
to jest właśnie polska kraj gdzie wszystko jest możliwe

net244
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-05 12:27:40
a w którym kraju nie płaci się podatków?

Goviki
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-02-05 12:42:38
W Wielkiej Brytanii hazard jest legalny i nieopodatkowany...

zbiczeek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-05 14:13:39
@goviki - A w rozliczeniu rocznym i tak masz obowiazek, tak samo jak we wszystkich innych krajach, podac wysokosc wszystkich dodatkowych dochodow i od tego podatek dochodowy zaplacic. A to, ze zarowno w UK, jak i wszedzie indziej sa tacy, ktorzy niekoniecznie to robia, to jest inny temat.

miszcz82
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-02-05 11:58:13
komentarz usunięty przez użytkownika

megasam1
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-02-05 10:42:58
Załóż firmę za granicą i niech złodzieje sapią z nienawiści i bezsilności. Powodzenia życzę.

caleanka
    Ocena: -6 (glosow:12)
2014-02-05 11:34:37
Slusznie bo "za granica" podatkow sie nie placi, tylko w Polsce. (co za glupoty)

M1CLAY19
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-05 11:52:49
oj biednys ty caleanka ,biedny stwor. Nie wiesz to nie pievdol ,bo jak bys wiedzial to bys z siebie barana nie robil. Wiesz ile podatku sie placi? Nie wiesz .....i ...........tu sie nie dowiesz.

beneky2k
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-02-05 11:53:26
@caleanka - płaci się ale są one mniejsze i normalniejze

zbiczeek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-05 12:19:42
@beneky - gosc wygral ponad million $, od tego w Niemczech zaplacilby 43%, w Hiszpanii 52%, we Francji 75%, a w Polsce 32% podatku. Co masz na mysli piszac "mniejsze i normalniejsze"?

moczita
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-05 12:54:09
Nie wiem jaki jest próg podatkowy jeśli chodzi o wygraną w innych krajach ale nie zmienia to faktu że inne podatki są o wiele mniejsze niż w Polsce dlatego większość dużych firm ,,przenosi" swoje siedzimy za granice naszego państwa.

zbiczeek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-05 14:06:08
@moczita - to jest podatek dochodowy (akurat w tym przypadku najwyzszy prog). Co do innych podatkow, to poza Irlandia, gdzie firmy placa podatek korporacyjny tylko 12,5% i gdzie faktycznie wiele firm glowne siedziby przenosi, to w wiekszosci krajow jest on w podobnej wysokosci, a Polska znajduje sie mniej wiecej w polowie stawki miedzy najwyzszym, a najnizszym.

Bronzar
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-05 14:35:12
zbiczeek - doskonały przykład podałeś na to, że w POlsce najniższe podatki są dla najbogatszych. Świadczy to jednak nie o tym, że u nas łatwiej żyć, ale o tym, że rząd wspiera model państwa oligarchicznego. Dla przykładu - samozatrudnienie, składki ubezpieczeniowe w UK około 15 funtów miesięcznie, w Polsce prawie tysiąc złotych - czy się cokolwiek zarobi czy też nie. Mniejszy próg podatkowy dla ogromnych kwot nieosiągalnych dla zwykłego obywatela i zachwyt nad tym? Hmm gdzieś kiedyś coś podobnego słyszałem, "co prawda chleb drogi, ale za to lokomotywy staniały" :)

moczita
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-05 14:55:50
komentarz usunięty przez użytkownika

zbiczeek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-05 16:42:03
@bronzar - przyklad podalem stosownie do pokerzysty ze zdjecia. Raczej powinien sie cieszyc, ze w Polsce taki podatek zaplaci, a nie w innym kraju, gdzie wyszloby znacznie wiecej.

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-05 17:07:13
@miclay - nie dowiem sie od Ciebie, bo sam nie wiesz o czym piszesz, biedny nie jestem ani bogaty ale wiem jakie sa podatki w Europie i na Swiecie. Podatki sa progresywne i im wiecej masz dochodu, tym wiecej procentowo sie placi.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-05 17:24:37
Jest zycie wedlug "kiepskich" i wedlug "wiejskich mondrali". A prawda wyglada tak: "Najwyższe podatki płacą mieszkańcy Skandynawii. Rekordzistami okazali się Duńczycy, którzy oddali rządowi 47,6% PKB. Na kolejnych miejscach znaleźli się Szwedzi (45,8%), Belgowie (43,9%) i Francuzi (42,5%). Najmniej zachłanne były władze Litwy, które zadowoliły się „tylko” 27,1% dochodów swych mieszkańców. Podobnie było w Rumunii (27,2%), na Łotwie (27,3%) i Bułgarii (27,4%). Polska znalazła się mniej więcej w połowie stawki, zbierając w postaci podatków 31,8% produk

moczita
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-06 08:15:37
Nie porównuj bogatych Państw do biednych bo żeby płacić duże podatki to trzeba mieć dużo w kieszenie:)

Bronzar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-07 23:25:51
@zbiczek litości! Przecież i tak mujsi zapłacić podatek w państwie w którym wygrał! W POlsce musi zapłacić podatek po raz drugi i nawet gdyby wynosił 1%, lub 0,001% to i tak jest to po prostu grabież.

apson
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-02-05 10:33:35
SKUR*YSYNY !!!

Umarov
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-02-05 10:08:08
25 lat temu w Polsce zmienił się system gospodarczy z socjalistycznego na fiskalno-biurokratyczny. Od tego momentu wpływ do budżetu państwa pochodzi z naszych kieszeni, a nie z kont przedsiębiorstw należących do skarbu państwa. Polacy muszą pójść w ślad Ukraińców i siłowo zdecydować, czy chcą powrotu socjalizmu czy wreszcie kapitalizmu.

tomeczeqqq
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-05 10:04:45
Walcz z tą mafią, nie płać im ani grosza!

wujekdobrrarada
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-05 14:29:28
Dokładnie, masz teraz na to i czas i środki!

moczita
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-05 10:00:44
spróbuj walczyć:) życzę powodzenia:) 2 lata walczyłam z ZUS-em i takich osób jak ja było kilka tysięcy a jak przyszło co do czego to tylko parę wytrwało;) Musiałbyś zacząć od zmienienia mentalności Polaków;)

bartekm123
    Ocena: 97 (glosow:117)
2014-02-05 09:56:46
Rząd kradnie i będzie kradł dopóki ludzie nie zmądrzeją. Polacy zamiast walczyć, to siedzą cichutko i patrzą jak ruchają nas w dupę z kasy. TO RZĄD POWINIEN OBAWIAĆ SIĘ LUDZI A NIE ODWROTNIE!

Klek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-05 13:24:27
Wszedzie te debilne komentarze. Niby co maja ci ludzie zrobic? Zamieszki i obalic rzad, zeby zamiast przyglupow z PO rzadzily przyglupy z PIS i co dzien sluchac o smolensku, bo przeciez nic wazniejszego nie ma. Moze SLD aka im wieksza patologia tym wiecej trzeba im dac, albo ulubieniec wszystkich pielegniarek w zakladzie zamknietym JKM? Co rzad takie same pier****.

wujekdobrrarada
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-05 14:30:55
Już się boją! Bo niby dlaczego rudy złodziej zabiera ze sobą na narty do Austrii całą bandę ochroniarzy? Czują już oddech Narodu na karkach skurvysyny!

ostach86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-05 16:25:59
Wygrane za granicą nie podlegają opodatkowaniu. Podatek płaci się przy wpisowym


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400