Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Cena remontu 1500 zł silnik nie zrobił nawet 2000 tys km efekt jak na zdjęciu !!!
jony2121  14-02-04, 14:28 Zgłoś
+ 342 -
Dodano: 2014-02-04, 14:28:47   przez: jony2121
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 342  Zgłoś nadużycie
69
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pomysł na biznes
  •  Tak się spieszył
  •  No super jesteś koleś, kozak z ciebie.
  •  Afront
Ukryj komentarze(88)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
druid1976
    Ocena: 104 (glosow:116)
2014-02-04 14:44:29
Wszystko ok ale 2000 tys to jakieś 2mln (2000000), czyli przebieg niczego sobie :)

Adam1708
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-07 21:18:06
1500zł za remont? Sam sobie robiłem generalke (nie mówię o planowaniu itp - wiadomo wysyłałem do firm zajmujacych się tym) i na remont wydałem w sumie 4300zł - auto przejechało 85000km i nie ma problemów z silnikiem, który w sumie ma już ponad 480.000km. Takze jak chcesz oszczędzić, to licz się z wydatkami :)

jony2121
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-07 17:54:40
poprawka silnik zrobił po remoncie 20 tyś km. robiony był remont silnika, a głowica jest efektem zwalenia rozrządu na który mnie naciągną bo stwierdził ze trzeba wymienić i tak fachowo go wymienił!

djetka228
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-07 12:04:23
Poprawka jeśli ciśnienie nie wzrośnie to winne są zawory. Jak zawory są nie szczelne to wgl nie wzrasta ciśnienie. I nie koniecznie muszą to być pierścienie. Może to być już wytarta gładz cylindra albo tłoka

reka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-06 20:25:33
skąd możesz wiedzieć po sprawdzeniu ciśnienia sprężania że to pierścienie są do wymiany, czy na przykład nie zawory głowicy są winne po przez przepuszczanie ciśnienia:P

dziewos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 22:53:01
komentarz usunięty przez użytkownika

dziewos
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-06 22:54:44
Chociażby po zrobieniu ponownej próby tzw. "olejowej", polega na tym że do cylindra w którym jest zbyt niskie ciśnienie wlewa się parę centymetrów sześciennych oleju i ponownie sprawdza się ciśnienie, jeśli ciśnie wzrośnie w znacznym stopniu(kilkadziesiąt procent) winne są pierścienie, jeśli ciśnienie wzrośnie w nieznacznym stopniu(kilka procent) winne są zawory. Powodem takiej diagnozy jest fakt że olej nie jest w stanie "uszczelnić" nadpalonego czy też krzywego zawora, ale wspaniale uszczelnia zużyte pierścienie.

Chev-Chelios
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-07 16:37:14
@dziewos po pierwsze to zaworu ewentualnie zaworów, a "zawora" to chyba kolega cię trzymał jak pisałeś ten komentarz.

dziewos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-09 21:44:33
:) Przepraszam masz rację, ale cała reszta pod względem ortograficznym, gramatycznym i zagadnieniem czysto mechanicznym poprawna?

bogus64
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 18:35:47
Jak to był serwis to wiocha i żenada , jak warsztat to norma nawiasem mówiąc za tą kwotę byś kupił drugi silnik i po sprawie

soulraver1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 17:49:40
Ja kiedyś też remontowałem silnik , też wydałem ponad 2 tysiace i zrobiłem aż 1tys km, poszła panewka . Kupiłem ze szrotu drugi i jeżdże do tej pory .Zrobiłem jakieś 150 tys już na tym silniku. Nigdy już nie będę robił żadnej kapitalki.

everyth
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-02-06 13:35:33
komentarz usunięty przez użytkownika

Melanz89
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-02-06 16:48:56
Durne myślenie.. już nie jeden tak zrobił i co ? silnik nowo nabyty do remontu :D kiedyś przyjechał facet passatem b3 na wymianę rozrządu ''ile za robotę?'' 200 zł (nie ja ceny ustalałem) ''nieee za drogo! sam sobie wymienię'' za dwa dni przyjechał na holu :D na jednym cylindrze nie było ciśnienia więc pewnie zawór pogięty... remontujesz ? ''eh pomyśle'' na dniach zadowolony przywozi inny silnik ''zakładajcie! 100% sprawny i gość mówi ,że tylko cyka'' no dobra, skoro tak...

Melanz89
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-06 16:53:37
po założeniu odpalamy i co ? dymi na biało heh ;p ''no cholera!'' okazało się ,że pierścienie do wymiany... tak zaoszczędził debil. Ale jak to mówią chytry dwa razy traci i to się sprawdza. Dlatego proponuje remont. No chyba ,że będzie możliwość odpalenia tego ''nowego silnika'' w celu sprawdzenia. Na słowo nie ma co wierzyć.

kirer2
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-06 07:42:21
no to Pan Żabicki to podobny do mojego bylego mechanikas:)wroze mu wielka kariere zawodowa:)

M1CLAY19
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-06 07:00:06
A gdzie ten silnik ...............bo ja tylko glowice widze.

Mike_83
    Ocena: 9 (glosow:9)
2014-02-06 09:29:01
Spec,wszyscy Cię podziwiają normalnie.Bo nikt inny nie wiedział.

PanEnderman
    Ocena: 5 (glosow:13)
2014-02-06 00:20:53
Wszystko ładnie pięknie, uszczelki pomontowane z tego co widzę to wina złego docierania ... ktoś nie wiedział, że na pełnej piździe z nowym silnikiem się nie jeździ ;)

Ameneah
    Ocena: 17 (glosow:17)
2014-02-05 23:46:40
Koledzy mechanicy a czy nie wydaje wam się że silnik został kręcony do maksymalnych obrotów bez odcinki. W momencie zerwania napędu wałka rozrządu któreś z zaworów powinni być zamknięte i nie ma możliwości ich ugięcia. I nie ma możliwości zeby wszystkie się ugięły A w tym przypadku silnik dostał maksymalnych obrotów gdzie zawory nie zdążyły się zamknąć. Więc jak dla mnie to wina kierowcy.

paoka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-05 23:14:22
wiocha dla admina...

lukpan52
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-02-05 22:57:47
Ten kto to umieścił jest totalnym debilem... Remont silnika nie oznacza czyszczenie z nagaru zaworów. Jestem mechanikiem od 20 lat, zależy to czego dotyczył ten remont. Po drugie nikt nie czyści do blasku zaworów, idiota ten kto to wystawia i takie głupoty pisze

Melanz89
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-05 23:22:56
Zaworów nie musisz czyścić do błysku jeżeli nie chcesz... ale ,że ja jestem dokładny to zawsze nagar usuwałem i koniec. Remont głowicy polega na: planowaniu, docieraniu zaworów (jeżeli są nowe) i wymianie uszczelniaczy... ewentualnie można też sprawdzić czy głowica nie jest pęknięta itp.

makbis
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-06 00:19:01
piszesz o nagarze a nie widzisz ze wszustkie zawory są krzywe, Dobry z Ciebie mechanik!

Melanz89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 01:33:50
A co ja mam tą głowicę przed oczami ?? mówię teraz o regeneracji głowicy nie ?? a nie o krzywych zaworach! zresztą same z siebie się nie pokrzywiły... tak jest jak się nie potrafi ustawić znaków na rozrządzie, tak jest gdy się np pasek urwie (zazwyczaj jest zdecydowanie gorzej) więc nie podważaj moich kompetencji.

lukpan52
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-02-05 22:56:27
Ten kto to umieścił jest totalnym debilem... Remont silnika nie oznacza czyszczenie z nagaru zaworów. Jestem mechanikiem od 20 lat, zależy to czego dotyczył ten remont. Po drugie nikt nie czyści do blasku zaworów, idiota ten kto to wystawia i takie głupoty pisze

quanticox
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-02-05 22:09:26
I to na głównej? Chyba cała rodzina poszkodowanego plusowała...

przemo_wjcz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-05 21:50:08
opel. nie ma takiej opcji zeby sie tak pieknie zawory ustawily w pozycji otwartej na wszystkich garkach .

bedek71
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 08:31:51
a w polonezie jest taka opcja ?

lewekonto-1987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 14:22:29
vw golf 4, 1.4 benzyna znam ten przypadek.. :p

lola8940
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 17:37:06
To naprawdę golf? Powiem szczerze, że mój też to przeżył, okazało się, że dokładnie te golfy (IV 1.4) mają "skłonność" do takich usterek (awarie silnia, błękitny dymek). Na szczęście pozbyłam się złoma.

lukasz2323
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-05 21:30:51
może zawory od dolotu trochę upalone. nie wiem jak z gniazdami zaworowymi ,ale pewnie też. jest to głowica z 16 v chyba z opla. więc rozrząd mógł walnąć i pokrzywić zawory. niewidzie dokładnie na tym zdjęciu.nawet w autach z salonu może walnąć rozrząd drugiego dnia:-). rzeczywiście wiocha 1500 za głowice heh.

ciuciubabek
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-02-05 21:16:16
ja sie nie wypowiadam bo na samochodach się nie znam

HansUve
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-02-05 21:13:23
Tanio było ? To i efekt tani i ch...wy. Jak to mówią mądre narody :"Biednego nie stać na tandetę" oraz "Polak mądr po szkodzie"

lookasf
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-05 21:04:35
Jaki typ, model, marka? Widzę głowicę z 16 zaworami i informacją 2 tysiące km, 1.500zł remont? Co za remont? Jaki remont? Ja robiłem sam remont 1.9tdi 8 zaworów. Za ponad 2tyś zł całość. Głowica ok 400zł w tym płaszczyzna, prowadnice zaw. gniazda zaw. uszczelniacze zaw. szczelność i chyba ze 4 zawory nowe. Dalej pierścienie, półpanewki, i wszystkie symeringi uszczelki uszczelniacze olej filtry płyn chłodzący bez żadnej robocizny ponad 2000 zł. Co meccanik zrobił za remont za 1500zł w silniku 16 zaworowym ? tylko uszczelka pod głowica oczywiście głowica płaszczyzna uszczelka robota i w zasadzie

lola8940
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-02-05 22:00:34
Sprawny silnik można kupić za 1500 zł. Akurat ta głowica ze zdjęcia nie wiem z jakiego auta (benzyna czy ropa), ale chyba jesteś świadomy, że diesle są dużo droższe w utrzymaniu? Droższe części, naprawy i częstsze awarie, więc nie dziw się, że bulisz jak za zboże. A, i chyba raczej 16v (przy założeniu 4 zawory na 1 cylinder)to przeciętność na polskich drogach, więc nie wiem czy trzeba to podkreślać.

Baron_Sanedi
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-02-05 22:12:46
Nie wiem co za debil wymyślił określenie silniki na rope, a ludzie to powtarzają!!

Traian
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-05 23:09:40
lola, ale wiesz, że silniki diesla są zdecydowanie bardziej niezawodne od benzynowych? Rzeczywiście jak już coś się pokicha to kosztuje więcej niż w benzynie, ale też nie dajmy się zwariować, nie aż tak dużo. I widać, że pojęcie o tym co jeździ po polskich drogach to masz blade, bo silniki 16V w nowszych rocznikach wprawdzie się zdarzają już dużo częściej, ale ciut starsze (nawet do początku obecnego wieku) zdecydowanie dominują silniki 8V. A autor rzeczywiście mógłby udzielić zdecydowanie więcej informacji co było dokładnie robione z silnikiem to wtedy można by było powiedzieć czy to drogo cz

lola8940
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-02-06 00:16:01
No właśnie są bardziej zawodne. Ale jak ktoś jest jeździ całe życie dieslem to nie ma porównania. A 8 zaworowe silniki to chyba w "Maluchu", jakie jeszcze? Może oświecisz?

DiamanteNegro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 01:05:37
haha silniki 8v sa w takich autach ze bys sie nawet nie spodziewal...

lola8940
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-06 17:29:19
Zadałam pytanie, dlaczego nikt nie odpowiedział? W jakich przeciętnie autach jeżdżących po polskich drogach są silniki 8v? Naprawdę nie wiem, zamiast minusować, proszę odpowiedzieć.

Baron_Sanedi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 18:48:36
lola 8 zaworowe (8V) są 1.9 TDI - typowy silnik na polskich drogach

Slawas87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-06 21:31:48
Np. ja mam Fiata Bravo 1.9 JTD 8v, takie same silniki masz w Alfie Romeo i Oplach...

lola8940
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-06 23:05:52
Aha, to 16v oznacza, że na 1 cylinder jest 16 zaworów? Ok, chłopcy już się nie kłócę, może niewiedza wynika z tego, że jestem antydieslowa, a np. fiat, szmelcwagen to kupa złomu.

Melanz89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 23:48:59
Lola gary to Ty umyłaś ? ;p ''to 16v oznacza, że na 1 cylinder jest 16 zaworów?'' hahaha :D zobacz zdjęcie i policz ile zaworów przypada no cylinder - gołym okiem widać! Fiat to złom ale ''szmelcwagen'' ?? w życiu. Np taki stary B3 zrobisz remont i jeździsz, jeździsz do usranej śmierci... jeżeli chodzi o mnie to tylko benzyna + Lpg. Ktoś wspomniał o Alfie? TO dopiero jest kupa złomu i dziadostwa... nikomu nie polecam tego problemu.

Slawas87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-07 08:20:58
Wiedziałem że zaraz ktoś po Fiacie pojedzie, czy ja się was o komentarz odnośnie mojego samochodu pytałem czy odpowiadałem na pytanie: "W jakich przeciętnie autach jeżdżących po polskich drogach są silniki 8v?"

lola8940
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-07 22:49:06
Ktoś napisał 8 v, to znaczy, że na jeden cylinder przypada 8 zaworów? Czy w ogóle? To był sarkazm, trudno, że nie zrozumiałeś. Jeśli mówimy "16v" to mamy na myśli 4 na 1, więc jeśli powiemy "8v" to chyba wychodzi 2 na 1. I nie mówię o starych autach, ale jak ktoś mówi mi o fiacie albo szmelcwagenie w 1.9 TDi to chyba nie o te starszaki chodzi prawda? Oczywiście wiem, co znaczy klasyk i się zgadzam. Nawiązywałam do komentarza.

oberzyna
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-02-05 20:15:44
ale się znalazło szpeczjalistów od mechaniki samochodowej nagle, każden jeden wie co się stało i jak temu zaradzić a jakby przyszło co do czego to by nawet pokrywy zaworów nie umieli odkręcić

Melanz89
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-05 23:38:39
Też masz rację ;p bo ludzie jeżdżą nawet do mechanika tylko po to aby głupi akumulator wymienić... i to jeszcze wtedy gdy jest obiad! -_-'' cholerne sieroty.

Melanz89
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-06 23:51:49
Co za SIEROTA dała minusa pod tym postem ?? pewnie jakaś kaleka co ma dwie lewe ręce :D haha... ps. godzina 12 to pora obiadu w warsztacie więc nawet ludzie w ten czas nie przyjeżdżajcie i nie wkur... !

Melanz89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-08 04:04:25
SIEROTY, dawać minusy - dajcie mi znak ,że istniejecie jeszcze :D:D każdy facet ma umieć wymienić koło/akumulator - inaczej jest CIOTĄ! kpina i żal hahaha! jechać do mechanika 6 km aby wymienić akumulator (i to jeszcze z dziewczyną) DWIE LEWE RĘCE! heheh żenada i kpina. W domu matka też wam dupę podciera ?? cieniasy... co to za facet jak koła nie umie zmienić, akumulatora wymienić... SIEROTA!! :D:D i gardzę takimi ciotami. Dawać minusy CIOTY (którzy nie umiecie klemy odkręcić) cioty! hahahhaha

Melanz89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-08 04:11:02
komentarz usunięty przez moderatora

maciek809
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-02-05 20:11:01
I jaka jest usterka, że olej bierze? A co ma dawać?

Melanz89
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-02-05 23:41:00
Zamilcz.

maciek809
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-06 17:55:31
Mój komentarz był anegdotą kolego a że pracujesz jako mechanik (widzę z niewielkim doświadczeniem) nie musisz wszystkich pouczać... Trochę dystansu do siebie!!!! Też pracowałem w tej branży tylko przy samochodach ciężarowych więc nie jesteś jedyny na tym portalu który wie cokolwiek o silnikach spalinowych

jony2121
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-05 19:57:19
Dokladnie nie umie !!! taki mechanik poczytajcie sobie lepiej o nim na forum .... niektórzy niech głupio nie komętuja skoro niewiedza jak było!!

mati99430
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 23:19:01
komentarz usunięty przez moderatora

jamal233
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-05 19:15:15
porostu strzelił pasek rozrządu i zawory pokrzywiło tak to jest jak się nie umie a bierze się za robotę

michalck
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-02-05 19:08:39
Ludzie, widać na pierwszy rzut oka zerwany pasek rozrządu i pokrzywione zawory. Ale czyja wina nie wiadomo. Może oszczędności.

kermitttt
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-05 18:59:56
Zaraz wstawię zdjęcie jakiegoś silnika i wrzucę opis, że mnie nacięto. Po foci nic nie wynika.

MINTOR
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-02-05 18:46:05
Jak na przebieg 2 000 000 km to wygląda bardzo dobrze, gdzie tu wiocha? :D

sebastianw1985
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-02-05 18:30:02
Widzę tu szesnasto zaworówke, więc za remont takiego silnika musiałbyś zapłacić co najmniej 4000zł. Sam szlif kosztuje około 2000zł. Drugie tyle to części. Więc jak dałeś 1500 za wszystko to się nie dziw, że teraz musisz robić jeszcze raz.

ManiacHonda
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-02-05 20:08:18
Z dupy te ceny wziąłeś?

Melanz89
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-06 01:47:46
Taa od razu 10 tys po co się rozdrabniać ?? ceny z kosmosu, wyssane z palca. I jaki szlif ? co to wsk ?? tuleje w 4T zazwyczaj się nie zużywają jak już to pierścienie.

xyz1000
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-02-05 18:07:26
''Efekt jak na zdjeciu''? Na podstawie tego zdjecia nie można stwierdzic zadnych uszkodzen, dokładajac do tego ''2000 tys km'' mozna wnioskowac ze jestes gimbusem ktoremu rodzice wczoraj załozyli internet.

frodowielki
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-02-05 18:30:34
Ze zdjęcia widać że zawory pokrzywione (pewnie zerwało pasek rozżrządu) a to moim zdaniem nie wina mechanika tylko użytkownika

Melanz89
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-05 18:01:42
W byłej pracy gorsze rzeczy widziałem.

Melanz89
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-05 18:06:23
Oj zresztą nie ma tragedii.. głowicę splanować, zawory wyczyścić, dotrzeć. Założyć nowe uszczelniacze zaworów jak i uszczelkę i jedziesz dalej! nic nie trwa wiecznie.

lola8940
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-05 22:04:55
Taki z Ciebie mechanior, czasem nie wystarczy wymiana uszczelniaczy, a konieczna jest wymiana pierścieni. Trzeba patrzeć szeroko, bo w ten sposób nie rozwiąże się problemu a zajedzie silnik.

Melanz89
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-02-05 23:15:56
Jeżeli się pracowało w zawodzie to i się wie co jest grane. Wow! Amerykę odkryłaś :P jak wiesz silnik samochodowy nie jest silnikiem 2T prawda ?? dlatego pierścienie wymienia się bardzo rzadko. Zazwyczaj są to uszczelniacze zaworów (i ZAWSZE uszczelka głowicy - gdy demontujemy głowicę) oczywiście luz na pierścieniach też trzeba sprawdzić dla pewności a nie robić w ciemno... Zresztą mierzysz ciśnienie sprężania i wiesz czy pierścienie są do wymiany. Kogo Ty chcesz uczyć ? ;p ale plus za wypowiedź.

lola8940
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 17:32:59
Miałam na myśli to, że jedzie się do mechanika, a ten zamiast wziąć pod uwagę różne opcje, od razu zakłada, że jest to usterka, która zdarza się w 90 % przypadków przy występowaniu pewnych symptomów. Płaci się za naprawę, samochód przestaje jechać, okazuje się, że brak oleju i silnik na złom, bo mechanik postawił złą diagnozę.

faille
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-05 17:58:44
jony2121 : a teraz to przelicz na kilometry lamusie , napisz to wyraźnie z pełnymi zerami....!!

cu2recu2re
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-05 17:52:37
Pewnie jakiś mechanik chce wygrzyźć konkurencje i pisze pierdoły.

jony2121
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-05 15:14:08
komentarz usunięty przez użytkownika

bbm19
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-04 20:46:04
2000 tys?. Ktoś tu powinien wrócić się do szkoły podstawowej chyba

air_jordan_show
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-05 19:37:59
troszku źle napisał ale każdy normalny wie że chodzi o 2 tyś.

titiyez
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-04 19:43:00
wszystkie zawory otwarte...

Melanz89
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-05 18:08:45
No i co z tego ? może po prostu zabezpieczenia pościągane ? nie doszukuj się :)

titiyez
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-04 19:41:59
komentarz usunięty przez użytkownika

thor102
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-02-04 18:54:45
mi sie wydaje ze tu chodzi o 2tys przebiegu bo na pewno nie o 2 mil

sadel93
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-05 18:10:21
jeśli już to nie mil tylko mln

nerato
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-04 17:05:43
niby co że remont wykonany a to efekty po 2000 tys km nie rozumiem o co chodzi???

yogii1998
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-04 16:36:16
Tak jak by zawory nie od tej głowicy...

wojtage
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-04 15:58:22
fajne kulki

markofun
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-04 15:53:52
Glowica ma prawo tak wygladac po przejechaniu 2 mln km

challsky
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-04 15:29:07
Albo jestem ślepy albo nie widzę co tam jest nie tak

Melanz89
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-02-05 18:12:53
Zobacz ,że bierze olej i pewnie płyn... uszczelka głowicy do wymiany i uszczelniacze zaworów :)

druid1976
    Ocena: 104 (glosow:116)
2014-02-04 14:44:29
Wszystko ok ale 2000 tys to jakieś 2mln (2000000), czyli przebieg niczego sobie :)

RealLolek
    Ocena: 9 (glosow:9)
2014-02-04 14:42:41
Kilkanaście lat temu mieszkałem koło tego zakładu ( ulica Moniuszki ). Nie miałem wtedy ani samochodu, ani nawet prawa jazdy, ale i tak słyszałem, że im nie wolno oddawać samochodu do naprawy. Szkoda kolego, że do Ciebie te wieści nie dotarły.

RealLolek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-04 14:40:53
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500