lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Cena remontu 1500 zł silnik nie zrobił nawet 2000 tys km efekt jak na zdjęciu !!!
główna
Dodano: 04.02.2014, 14:28:47   przez: jony2121
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 342  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(88)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
druid1976
2014-02-04 14:44:29
Ocena: 108(glosow:120)-+
Wszystko ok ale 2000 tys to jakieś 2mln (2000000), czyli przebieg niczego sobie :)

Adam1708
2014-02-07 21:18:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
1500zł za remont? Sam sobie robiłem generalke (nie mówię o planowaniu itp - wiadomo wysyłałem do firm zajmujacych się tym) i na remont wydałem w sumie 4300zł - auto przejechało 85000km i nie ma problemów z silnikiem, który w sumie ma już ponad 480.000km. Takze jak chcesz oszczędzić, to licz się z wydatkami :)

jony2121
2014-02-07 17:54:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
poprawka silnik zrobił po remoncie 20 tyś km. robiony był remont silnika, a głowica jest efektem zwalenia rozrządu na który mnie naciągną bo stwierdził ze trzeba wymienić i tak fachowo go wymienił!

djetka228
2014-02-07 12:04:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
Poprawka jeśli ciśnienie nie wzrośnie to winne są zawory. Jak zawory są nie szczelne to wgl nie wzrasta ciśnienie. I nie koniecznie muszą to być pierścienie. Może to być już wytarta gładz cylindra albo tłoka

reka
2014-02-06 20:25:33
Ocena: -1(glosow:1)-+
skąd możesz wiedzieć po sprawdzeniu ciśnienia sprężania że to pierścienie są do wymiany, czy na przykład nie zawory głowicy są winne po przez przepuszczanie ciśnienia:P

dziewos
2014-02-06 22:53:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

dziewos
2014-02-06 22:54:44
Ocena: -1(glosow:1)-+
Chociażby po zrobieniu ponownej próby tzw. "olejowej", polega na tym że do cylindra w którym jest zbyt niskie ciśnienie wlewa się parę centymetrów sześciennych oleju i ponownie sprawdza się ciśnienie, jeśli ciśnie wzrośnie w znacznym stopniu(kilkadziesiąt procent) winne są pierścienie, jeśli ciśnienie wzrośnie w nieznacznym stopniu(kilka procent) winne są zawory. Powodem takiej diagnozy jest fakt że olej nie jest w stanie "uszczelnić" nadpalonego czy też krzywego zawora, ale wspaniale uszczelnia zużyte pierścienie.

Chev-Chelios
2014-02-07 16:37:14
Ocena: 0(glosow:2)-+
@dziewos po pierwsze to zaworu ewentualnie zaworów, a "zawora" to chyba kolega cię trzymał jak pisałeś ten komentarz.

dziewos
2014-02-09 21:44:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
:) Przepraszam masz rację, ale cała reszta pod względem ortograficznym, gramatycznym i zagadnieniem czysto mechanicznym poprawna?

bogus64
2014-02-06 18:35:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak to był serwis to wiocha i żenada , jak warsztat to norma nawiasem mówiąc za tą kwotę byś kupił drugi silnik i po sprawie

soulraver1984
2014-02-06 17:49:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja kiedyś też remontowałem silnik , też wydałem ponad 2 tysiace i zrobiłem aż 1tys km, poszła panewka . Kupiłem ze szrotu drugi i jeżdże do tej pory .Zrobiłem jakieś 150 tys już na tym silniku. Nigdy już nie będę robił żadnej kapitalki.

everyth
2014-02-06 13:35:33
Ocena: -6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Melanz89
2014-02-06 16:48:56
Ocena: 5(glosow:5)-+
Durne myślenie.. już nie jeden tak zrobił i co ? silnik nowo nabyty do remontu :D kiedyś przyjechał facet passatem b3 na wymianę rozrządu ''ile za robotę?'' 200 zł (nie ja ceny ustalałem) ''nieee za drogo! sam sobie wymienię'' za dwa dni przyjechał na holu :D na jednym cylindrze nie było ciśnienia więc pewnie zawór pogięty... remontujesz ? ''eh pomyśle'' na dniach zadowolony przywozi inny silnik ''zakładajcie! 100% sprawny i gość mówi ,że tylko cyka'' no dobra, skoro tak...

Melanz89
2014-02-06 16:53:37
Ocena: 2(glosow:2)-+
po założeniu odpalamy i co ? dymi na biało heh ;p ''no cholera!'' okazało się ,że pierścienie do wymiany... tak zaoszczędził debil. Ale jak to mówią chytry dwa razy traci i to się sprawdza. Dlatego proponuje remont. No chyba ,że będzie możliwość odpalenia tego ''nowego silnika'' w celu sprawdzenia. Na słowo nie ma co wierzyć.

kirer2
2014-02-06 07:42:21
Ocena: 2(glosow:2)-+
no to Pan Żabicki to podobny do mojego bylego mechanikas:)wroze mu wielka kariere zawodowa:)

M1CLAY19
2014-02-06 07:00:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
A gdzie ten silnik ...............bo ja tylko glowice widze.

Mike_83
2014-02-06 09:29:01
Ocena: 9(glosow:9)-+
Spec,wszyscy Cię podziwiają normalnie.Bo nikt inny nie wiedział.

PanEnderman
2014-02-06 00:20:53
Ocena: 5(glosow:13)-+
Wszystko ładnie pięknie, uszczelki pomontowane z tego co widzę to wina złego docierania ... ktoś nie wiedział, że na pełnej piździe z nowym silnikiem się nie jeździ ;)

Ameneah
2014-02-05 23:46:40
Ocena: 17(glosow:17)-+
Koledzy mechanicy a czy nie wydaje wam się że silnik został kręcony do maksymalnych obrotów bez odcinki. W momencie zerwania napędu wałka rozrządu któreś z zaworów powinni być zamknięte i nie ma możliwości ich ugięcia. I nie ma możliwości zeby wszystkie się ugięły A w tym przypadku silnik dostał maksymalnych obrotów gdzie zawory nie zdążyły się zamknąć. Więc jak dla mnie to wina kierowcy.

paoka
2014-02-05 23:14:22
Ocena: 2(glosow:2)-+
wiocha dla admina...

lukpan52
2014-02-05 22:57:47
Ocena: 3(glosow:9)-+
Ten kto to umieścił jest totalnym debilem... Remont silnika nie oznacza czyszczenie z nagaru zaworów. Jestem mechanikiem od 20 lat, zależy to czego dotyczył ten remont. Po drugie nikt nie czyści do blasku zaworów, idiota ten kto to wystawia i takie głupoty pisze

Melanz89
2014-02-05 23:22:56
Ocena: 2(glosow:4)-+
Zaworów nie musisz czyścić do błysku jeżeli nie chcesz... ale ,że ja jestem dokładny to zawsze nagar usuwałem i koniec. Remont głowicy polega na: planowaniu, docieraniu zaworów (jeżeli są nowe) i wymianie uszczelniaczy... ewentualnie można też sprawdzić czy głowica nie jest pęknięta itp.

makbis
2014-02-06 00:19:01
Ocena: 2(glosow:6)-+
piszesz o nagarze a nie widzisz ze wszustkie zawory są krzywe, Dobry z Ciebie mechanik!

Melanz89
2014-02-06 01:33:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
A co ja mam tą głowicę przed oczami ?? mówię teraz o regeneracji głowicy nie ?? a nie o krzywych zaworach! zresztą same z siebie się nie pokrzywiły... tak jest jak się nie potrafi ustawić znaków na rozrządzie, tak jest gdy się np pasek urwie (zazwyczaj jest zdecydowanie gorzej) więc nie podważaj moich kompetencji.

lukpan52
2014-02-05 22:56:27
Ocena: -4(glosow:8)-+
Ten kto to umieścił jest totalnym debilem... Remont silnika nie oznacza czyszczenie z nagaru zaworów. Jestem mechanikiem od 20 lat, zależy to czego dotyczył ten remont. Po drugie nikt nie czyści do blasku zaworów, idiota ten kto to wystawia i takie głupoty pisze

quanticox
2014-02-05 22:09:26
Ocena: 4(glosow:6)-+
I to na głównej? Chyba cała rodzina poszkodowanego plusowała...

przemo_wjcz
2014-02-05 21:50:08
Ocena: 1(glosow:3)-+
opel. nie ma takiej opcji zeby sie tak pieknie zawory ustawily w pozycji otwartej na wszystkich garkach .

bedek71
2014-02-06 08:31:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
a w polonezie jest taka opcja ?

lewekonto-1987
2014-02-06 14:22:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
vw golf 4, 1.4 benzyna znam ten przypadek.. :p

lola8940
2014-02-06 17:37:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
To naprawdę golf? Powiem szczerze, że mój też to przeżył, okazało się, że dokładnie te golfy (IV 1.4) mają "skłonność" do takich usterek (awarie silnia, błękitny dymek). Na szczęście pozbyłam się złoma.

lukasz2323
2014-02-05 21:30:51
Ocena: 2(glosow:2)-+
może zawory od dolotu trochę upalone. nie wiem jak z gniazdami zaworowymi ,ale pewnie też. jest to głowica z 16 v chyba z opla. więc rozrząd mógł walnąć i pokrzywić zawory. niewidzie dokładnie na tym zdjęciu.nawet w autach z salonu może walnąć rozrząd drugiego dnia:-). rzeczywiście wiocha 1500 za głowice heh.

ciuciubabek
2014-02-05 21:16:16
Ocena: 4(glosow:8)-+
ja sie nie wypowiadam bo na samochodach się nie znam

HansUve
2014-02-05 21:13:23
Ocena: -3(glosow:5)-+
Tanio było ? To i efekt tani i ch...wy. Jak to mówią mądre narody :"Biednego nie stać na tandetę" oraz "Polak mądr po szkodzie"

lookasf
2014-02-05 21:04:35
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jaki typ, model, marka? Widzę głowicę z 16 zaworami i informacją 2 tysiące km, 1.500zł remont? Co za remont? Jaki remont? Ja robiłem sam remont 1.9tdi 8 zaworów. Za ponad 2tyś zł całość. Głowica ok 400zł w tym płaszczyzna, prowadnice zaw. gniazda zaw. uszczelniacze zaw. szczelność i chyba ze 4 zawory nowe. Dalej pierścienie, półpanewki, i wszystkie symeringi uszczelki uszczelniacze olej filtry płyn chłodzący bez żadnej robocizny ponad 2000 zł. Co meccanik zrobił za remont za 1500zł w silniku 16 zaworowym ? tylko uszczelka pod głowica oczywiście głowica płaszczyzna uszczelka robota i w zasadzie

lola8940
2014-02-05 22:00:34
Ocena: -2(glosow:4)-+
Sprawny silnik można kupić za 1500 zł. Akurat ta głowica ze zdjęcia nie wiem z jakiego auta (benzyna czy ropa), ale chyba jesteś świadomy, że diesle są dużo droższe w utrzymaniu? Droższe części, naprawy i częstsze awarie, więc nie dziw się, że bulisz jak za zboże. A, i chyba raczej 16v (przy założeniu 4 zawory na 1 cylinder)to przeciętność na polskich drogach, więc nie wiem czy trzeba to podkreślać.

Baron_Sanedi
2014-02-05 22:12:46
Ocena: -3(glosow:5)-+
Nie wiem co za debil wymyślił określenie silniki na rope, a ludzie to powtarzają!!

Traian
2014-02-05 23:09:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
lola, ale wiesz, że silniki diesla są zdecydowanie bardziej niezawodne od benzynowych? Rzeczywiście jak już coś się pokicha to kosztuje więcej niż w benzynie, ale też nie dajmy się zwariować, nie aż tak dużo. I widać, że pojęcie o tym co jeździ po polskich drogach to masz blade, bo silniki 16V w nowszych rocznikach wprawdzie się zdarzają już dużo częściej, ale ciut starsze (nawet do początku obecnego wieku) zdecydowanie dominują silniki 8V. A autor rzeczywiście mógłby udzielić zdecydowanie więcej informacji co było dokładnie robione z silnikiem to wtedy można by było powiedzieć czy to drogo cz

lola8940
2014-02-06 00:16:01
Ocena: -3(glosow:3)-+
No właśnie są bardziej zawodne. Ale jak ktoś jest jeździ całe życie dieslem to nie ma porównania. A 8 zaworowe silniki to chyba w "Maluchu", jakie jeszcze? Może oświecisz?

DiamanteNegro
2014-02-06 01:05:37
Ocena: 0(glosow:0)-+
haha silniki 8v sa w takich autach ze bys sie nawet nie spodziewal...

lola8940
2014-02-06 17:29:19
Ocena: -2(glosow:2)-+
Zadałam pytanie, dlaczego nikt nie odpowiedział? W jakich przeciętnie autach jeżdżących po polskich drogach są silniki 8v? Naprawdę nie wiem, zamiast minusować, proszę odpowiedzieć.

Baron_Sanedi
2014-02-06 18:48:36
Ocena: 0(glosow:0)-+
lola 8 zaworowe (8V) są 1.9 TDI - typowy silnik na polskich drogach

Slawas87
2014-02-06 21:31:48
Ocena: 1(glosow:1)-+
Np. ja mam Fiata Bravo 1.9 JTD 8v, takie same silniki masz w Alfie Romeo i Oplach...

lola8940
2014-02-06 23:05:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
Aha, to 16v oznacza, że na 1 cylinder jest 16 zaworów? Ok, chłopcy już się nie kłócę, może niewiedza wynika z tego, że jestem antydieslowa, a np. fiat, szmelcwagen to kupa złomu.

Melanz89
2014-02-06 23:48:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Lola gary to Ty umyłaś ? ;p ''to 16v oznacza, że na 1 cylinder jest 16 zaworów?'' hahaha :D zobacz zdjęcie i policz ile zaworów przypada no cylinder - gołym okiem widać! Fiat to złom ale ''szmelcwagen'' ?? w życiu. Np taki stary B3 zrobisz remont i jeździsz, jeździsz do usranej śmierci... jeżeli chodzi o mnie to tylko benzyna + Lpg. Ktoś wspomniał o Alfie? TO dopiero jest kupa złomu i dziadostwa... nikomu nie polecam tego problemu.

Slawas87
2014-02-07 08:20:58
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wiedziałem że zaraz ktoś po Fiacie pojedzie, czy ja się was o komentarz odnośnie mojego samochodu pytałem czy odpowiadałem na pytanie: "W jakich przeciętnie autach jeżdżących po polskich drogach są silniki 8v?"

lola8940
2014-02-07 22:49:06
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ktoś napisał 8 v, to znaczy, że na jeden cylinder przypada 8 zaworów? Czy w ogóle? To był sarkazm, trudno, że nie zrozumiałeś. Jeśli mówimy "16v" to mamy na myśli 4 na 1, więc jeśli powiemy "8v" to chyba wychodzi 2 na 1. I nie mówię o starych autach, ale jak ktoś mówi mi o fiacie albo szmelcwagenie w 1.9 TDi to chyba nie o te starszaki chodzi prawda? Oczywiście wiem, co znaczy klasyk i się zgadzam. Nawiązywałam do komentarza.

oberzyna
2014-02-05 20:15:44
Ocena: 0(glosow:10)-+
ale się znalazło szpeczjalistów od mechaniki samochodowej nagle, każden jeden wie co się stało i jak temu zaradzić a jakby przyszło co do czego to by nawet pokrywy zaworów nie umieli odkręcić

Melanz89
2014-02-05 23:38:39
Ocena: -2(glosow:2)-+
Też masz rację ;p bo ludzie jeżdżą nawet do mechanika tylko po to aby głupi akumulator wymienić... i to jeszcze wtedy gdy jest obiad! -_-'' cholerne sieroty.

Melanz89
2014-02-06 23:51:49
Ocena: -2(glosow:2)-+
Co za SIEROTA dała minusa pod tym postem ?? pewnie jakaś kaleka co ma dwie lewe ręce :D haha... ps. godzina 12 to pora obiadu w warsztacie więc nawet ludzie w ten czas nie przyjeżdżajcie i nie wkur... !

Melanz89
2014-02-08 04:04:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
SIEROTY, dawać minusy - dajcie mi znak ,że istniejecie jeszcze :D:D każdy facet ma umieć wymienić koło/akumulator - inaczej jest CIOTĄ! kpina i żal hahaha! jechać do mechanika 6 km aby wymienić akumulator (i to jeszcze z dziewczyną) DWIE LEWE RĘCE! heheh żenada i kpina. W domu matka też wam dupę podciera ?? cieniasy... co to za facet jak koła nie umie zmienić, akumulatora wymienić... SIEROTA!! :D:D i gardzę takimi ciotami. Dawać minusy CIOTY (którzy nie umiecie klemy odkręcić) cioty! hahahhaha

Melanz89
2014-02-08 04:11:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

maciek809
2014-02-05 20:11:01
Ocena: -3(glosow:7)-+
I jaka jest usterka, że olej bierze? A co ma dawać?

Melanz89
2014-02-05 23:41:00
Ocena: -2(glosow:4)-+
Zamilcz.

maciek809
2014-02-06 17:55:31
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mój komentarz był anegdotą kolego a że pracujesz jako mechanik (widzę z niewielkim doświadczeniem) nie musisz wszystkich pouczać... Trochę dystansu do siebie!!!! Też pracowałem w tej branży tylko przy samochodach ciężarowych więc nie jesteś jedyny na tym portalu który wie cokolwiek o silnikach spalinowych

jony2121
2014-02-05 19:57:19
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dokladnie nie umie !!! taki mechanik poczytajcie sobie lepiej o nim na forum .... niektórzy niech głupio nie komętuja skoro niewiedza jak było!!

mati99430
2014-02-06 23:19:01
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jamal233
2014-02-05 19:15:15
Ocena: 3(glosow:5)-+
porostu strzelił pasek rozrządu i zawory pokrzywiło tak to jest jak się nie umie a bierze się za robotę

michalck
2014-02-05 19:08:39
Ocena: -2(glosow:4)-+
Ludzie, widać na pierwszy rzut oka zerwany pasek rozrządu i pokrzywione zawory. Ale czyja wina nie wiadomo. Może oszczędności.

kermitttt
2014-02-05 18:59:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
Zaraz wstawię zdjęcie jakiegoś silnika i wrzucę opis, że mnie nacięto. Po foci nic nie wynika.

MINTOR
2014-02-05 18:46:05
Ocena: 7(glosow:7)-+
Jak na przebieg 2 000 000 km to wygląda bardzo dobrze, gdzie tu wiocha? :D

sebastianw1985
2014-02-05 18:30:02
Ocena: -1(glosow:11)-+
Widzę tu szesnasto zaworówke, więc za remont takiego silnika musiałbyś zapłacić co najmniej 4000zł. Sam szlif kosztuje około 2000zł. Drugie tyle to części. Więc jak dałeś 1500 za wszystko to się nie dziw, że teraz musisz robić jeszcze raz.

ManiacHonda
2014-02-05 20:08:18
Ocena: 5(glosow:7)-+
Z dupy te ceny wziąłeś?

Melanz89
2014-02-06 01:47:46
Ocena: -1(glosow:3)-+
Taa od razu 10 tys po co się rozdrabniać ?? ceny z kosmosu, wyssane z palca. I jaki szlif ? co to wsk ?? tuleje w 4T zazwyczaj się nie zużywają jak już to pierścienie.

xyz1000
2014-02-05 18:07:26
Ocena: 3(glosow:11)-+
''Efekt jak na zdjeciu''? Na podstawie tego zdjecia nie można stwierdzic zadnych uszkodzen, dokładajac do tego ''2000 tys km'' mozna wnioskowac ze jestes gimbusem ktoremu rodzice wczoraj załozyli internet.

frodowielki
2014-02-05 18:30:34
Ocena: 5(glosow:5)-+
Ze zdjęcia widać że zawory pokrzywione (pewnie zerwało pasek rozżrządu) a to moim zdaniem nie wina mechanika tylko użytkownika

Melanz89
2014-02-05 18:01:42
Ocena: -2(glosow:2)-+
W byłej pracy gorsze rzeczy widziałem.

Melanz89
2014-02-05 18:06:23
Ocena: 1(glosow:5)-+
Oj zresztą nie ma tragedii.. głowicę splanować, zawory wyczyścić, dotrzeć. Założyć nowe uszczelniacze zaworów jak i uszczelkę i jedziesz dalej! nic nie trwa wiecznie.

lola8940
2014-02-05 22:04:55
Ocena: 3(glosow:3)-+
Taki z Ciebie mechanior, czasem nie wystarczy wymiana uszczelniaczy, a konieczna jest wymiana pierścieni. Trzeba patrzeć szeroko, bo w ten sposób nie rozwiąże się problemu a zajedzie silnik.

Melanz89
2014-02-05 23:15:56
Ocena: -3(glosow:5)-+
Jeżeli się pracowało w zawodzie to i się wie co jest grane. Wow! Amerykę odkryłaś :P jak wiesz silnik samochodowy nie jest silnikiem 2T prawda ?? dlatego pierścienie wymienia się bardzo rzadko. Zazwyczaj są to uszczelniacze zaworów (i ZAWSZE uszczelka głowicy - gdy demontujemy głowicę) oczywiście luz na pierścieniach też trzeba sprawdzić dla pewności a nie robić w ciemno... Zresztą mierzysz ciśnienie sprężania i wiesz czy pierścienie są do wymiany. Kogo Ty chcesz uczyć ? ;p ale plus za wypowiedź.

lola8940
2014-02-06 17:32:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
Miałam na myśli to, że jedzie się do mechanika, a ten zamiast wziąć pod uwagę różne opcje, od razu zakłada, że jest to usterka, która zdarza się w 90 % przypadków przy występowaniu pewnych symptomów. Płaci się za naprawę, samochód przestaje jechać, okazuje się, że brak oleju i silnik na złom, bo mechanik postawił złą diagnozę.

faille
2014-02-05 17:58:44
Ocena: 3(glosow:7)-+
jony2121 : a teraz to przelicz na kilometry lamusie , napisz to wyraźnie z pełnymi zerami....!!

cu2recu2re
2014-02-05 17:52:37
Ocena: 3(glosow:5)-+
Pewnie jakiś mechanik chce wygrzyźć konkurencje i pisze pierdoły.

jony2121
2014-02-05 15:14:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bbm19
2014-02-04 20:46:04
Ocena: 1(glosow:5)-+
2000 tys?. Ktoś tu powinien wrócić się do szkoły podstawowej chyba

air_jordan_show
2014-02-05 19:37:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
troszku źle napisał ale każdy normalny wie że chodzi o 2 tyś.

titiyez
2014-02-04 19:43:00
Ocena: -1(glosow:1)-+
wszystkie zawory otwarte...

Melanz89
2014-02-05 18:08:45
Ocena: 2(glosow:2)-+
No i co z tego ? może po prostu zabezpieczenia pościągane ? nie doszukuj się :)

titiyez
2014-02-04 19:41:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

thor102
2014-02-04 18:54:45
Ocena: -4(glosow:4)-+
mi sie wydaje ze tu chodzi o 2tys przebiegu bo na pewno nie o 2 mil

sadel93
2014-02-05 18:10:21
Ocena: 3(glosow:7)-+
jeśli już to nie mil tylko mln

nerato
2014-02-04 17:05:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
niby co że remont wykonany a to efekty po 2000 tys km nie rozumiem o co chodzi???

yogii1998
2014-02-04 16:36:16
Ocena: -1(glosow:1)-+
Tak jak by zawory nie od tej głowicy...

wojtage
2014-02-04 15:58:22
Ocena: 3(glosow:3)-+
fajne kulki

markofun
2014-02-04 15:53:52
Ocena: 3(glosow:5)-+
Glowica ma prawo tak wygladac po przejechaniu 2 mln km

challsky
2014-02-04 15:29:07
Ocena: 2(glosow:2)-+
Albo jestem ślepy albo nie widzę co tam jest nie tak

Melanz89
2014-02-05 18:12:53
Ocena: -2(glosow:4)-+
Zobacz ,że bierze olej i pewnie płyn... uszczelka głowicy do wymiany i uszczelniacze zaworów :)

druid1976
2014-02-04 14:44:29
Ocena: 108(glosow:120)-+
Wszystko ok ale 2000 tys to jakieś 2mln (2000000), czyli przebieg niczego sobie :)

RealLolek
2014-02-04 14:42:41
Ocena: 9(glosow:9)-+
Kilkanaście lat temu mieszkałem koło tego zakładu ( ulica Moniuszki ). Nie miałem wtedy ani samochodu, ani nawet prawa jazdy, ale i tak słyszałem, że im nie wolno oddawać samochodu do naprawy. Szkoda kolego, że do Ciebie te wieści nie dotarły.

RealLolek
2014-02-04 14:40:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak to wygląda
  •  Nieoczekiwany zwrot akcji w proteście rolników
  •  Egoistyczne postawy roszczeniowe.
  •  Absolwenci Collegium Humanum o sobie
główna
Dodano: 18.06.2018, 22:21:43   przez: karen12
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 243Skomentuj (23) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0