Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
To się po prostu wychodzi
extraper  14-02-04, 22:01 Zgłoś
+ 297 -
Dodano: 2014-02-04, 22:01:58   przez: extraper
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 297  Zgłoś nadużycie
117
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiciuś.
  •  Toruń przeprasza.
  •  Kobieta i telefon
  •  Hakuna Matata...
Ukryj komentarze(202)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
deka200
    Ocena: 85 (glosow:141)
2014-02-04 22:40:40
i to jest populacja gender wont pedwł.y

radoslawow
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-08 12:04:24
średniowiecze jak Nic...

mrxbox
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-02-08 11:17:48
często bywa że ciężko jest chorego przekonać o jego chorobie

sexysunia
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-02-07 22:14:44
i bardzo dobrze zrobil ze wyszedl

sebololo
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-07 21:31:47
Dzieci nie dla homoseksualistów. To jest pewne i tego się trzymajmy! Ale ten stary klecha i jego "chrześcijanin tańczy" to też wielkie kolejne nieporozumienie w tym chorym kraju.

zbysiula154
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-02-07 17:04:04
Biedroń zawsze może osobie mówić "w d.pie byłem i g.wno widziałem"

picnawode35
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-02-07 14:07:02
Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę, że przeciętny użytkownik Wiochy to przygłup bez wykształcenia pochodzący z rodziny naznaczonej patologią. Czytając komentarze tylko się to potwierdza...

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-07 16:42:08
komentarz usunięty przez użytkownika

zbysiula154
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-07 16:44:27
Pewnie pedał jesteś skoro to akurat tu piszesz.

picnawode35
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-02-07 13:49:43
Ale każdy potem przychodzi do domu i trzepie wacka przy analu...

markiz2308
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-07 11:14:31
to ciotun.. Panie Janie kur.. jego ma. była raz w dupkę to nie ped..

megasam1
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-02-07 08:51:28
Boże kto tu zagląda ??? Ciota ,ciota ,ciota co to w ogóle jest? Ludzie opamiętajcie się! Gdyby Wasz syn lub córka miały takie skłonności to co? .... ciota ??? Nie żyjemy w średniowieczu i mamy dużo innych problemów w biednym kraju i nie trzeba z siebie robić czyjegoś prześcieradła. Życzę Wszystkim dobrego życia i zdrowia.

zencio8
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-07 10:32:19
Gdyby mój sen był homoseksualistą to spoko, gdyby był ciotą, to bym go pasem wytłukł, aż by przestał. Czym się różnią? Że homoseksualista tak jak heteroseksualista żyje, funkcjonuje normalnie, zachowuje się normalnie i przyjmuje rzeczywistość taką jaka jest. A Ciota stroi się w piórka i różowe podkoszulki, urządza parady równości żeby pokazać jaki jest "równy", i próbuje wmówić ludziom, że jak facet sobie utnie ptaszka to jest kobietą, że kobieta może wszystko to samo co facet, a facet to co kobieta. To są brednie, a cioty można porównać do katoli, którzy są fanatykami i ślepo w to w

robert34
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-02-07 06:51:45
bo taka jest pradwa to nie jest naturalne by facet zył z facetem czy kobietą z kobietą

picnawode35
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-02-07 13:52:50
Rzeczy nienaturalne nie występują w przyrodzie, a homo są nawet u zwierząt. Mało tego wśród albatrosów, które łączą się na całe życie prawie połowa to pary homo i wciąż nie wyginęły...

kondii84
    Ocena: 11 (glosow:13)
2014-02-07 05:27:01
nie mógł usiedzieć na tyłku po ostatniej romantycznej nocy z partnerem to wyszedł :D

srakadupaka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-07 03:09:24
pedał

DZejek
    Ocena: -6 (glosow:16)
2014-02-07 01:49:56
Brawo Panie Biedron!!!

CalliforniaGirl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-07 01:25:55
komentarz usunięty przez moderatora

Jedrek182
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-06 23:18:14
komentarz usunięty przez użytkownika

puszekp
    Ocena: 11 (glosow:11)
2014-02-06 21:35:19
normalny facet pierdzi prrrrrrrrrrr a on pierdzi uuuuuuuuuuuuuuuuu

orzel77
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-02-06 21:16:49
ten co wyszedł niech ożeni się z tym gościem od nas z sejmu co się za kobiete przebiera i niech sobie dzieci zrobią nikt nie będzie protestował :)

faille
    Ocena: 27 (glosow:31)
2014-02-06 20:31:53
...tak jak to Cejrowski powiedział do Senyszyn: "Z głupkami nie ma co dyskutować"... i w tym wypadku dobrze że głupek sam opuścił studio ;)

kosmita36
    Ocena: 13 (glosow:13)
2014-02-06 20:07:13
przypominam że Trynkiewicz tez jest gejem ( czytaj pedałem ) dlaczego nikt o tym nie mówi tylko wszędzie w mediach lansowany jest mit grzecznego dobrze wychowanego i wykształconego PEDAŁA a co z tymi złymi może zaczniemy w końcu o tym mówić

picnawode35
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-07 13:59:05
Trynkiewicz jest typowym przykładem homoseksualisty zaszczutego przez społeczeństwo. Ukrywanie się ze swoją orientacją i brak kontaktów seksualnych doprowadziły u niego do tak dużej frustracji, że był gotów zrobić wszystko żeby to napięcie rozładować. Oczywiście przeciętny człowiek nie zabija nawet w sytuacji dużego stresu, ale w tym przypadku trafiło na kolesia, który był słaby psychicznie i sobie z tym nie poradził. Mógł zostać księdzem...

Daroeu
    Ocena: 11 (glosow:13)
2014-02-06 19:31:12
Największym homofobem jest Biedroń i inna zgraja pedałów z tego względu, że cały czas myśli, ze świnie z Knurowa go napastują i piętnują jego zboczenie. Biedroń promuje lewackie pedalstwo (medialne) pokroju wolnosci bez granic. Prawdziwi homokseualisci cierpiący na tę chorobę nie przyznają sie do tego lewactwa.

wwwmarek
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-02-06 19:08:44
fakt: Lobotomia została wynaleziona na okoliczność leczenia pedałów z ich chorych pociągów. Od początku XX wieku nie ma skuteczniejszego lekarstwa na tę przypadłość, niestety metoda została zakazana.

pajakpajak
    Ocena: 21 (glosow:29)
2014-02-06 18:34:21
Z ciotami nie powinno się dyskutować cioty powinno się izolować od zdrowych ludzi.

marcino75pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 18:38:24
komentarz usunięty przez użytkownika

freedom80
    Ocena: -13 (glosow:21)
2014-02-06 18:41:59
to dlaczego ciągle tu z nami jesteś? :D

new.cianide
    Ocena: -10 (glosow:14)
2014-02-06 22:08:40
komentarz usunięty przez moderatora

davidbrian35175
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-02-06 22:27:49
Wlasnie takiej obiektywnej wypowiedzi tu brakowalo :)))

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-08 23:31:36
Oceny komentarzy oczywiście "zupełnie przypadkowe" Jak to pp zobaczy też będę miał -15.

puszczyk82
    Ocena: 9 (glosow:17)
2014-02-06 18:01:57
obraziła sie ciota jejujeju ma wyraz twarzy jakby mu zwieracze pusciły

obiektywny66
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-02-06 17:43:29
Gonić i kastrować pederastów bo każdy pederasta to PEDOFIL

colcio123
    Ocena: 13 (glosow:19)
2014-02-06 17:37:16
Kur... Daj palec to zezra cala lape. Ciesz sie cioto ze ludzie akceptuja twoja chorobe. A jak bedziecie pier... o dzieciach to bedziecie musieli znowu sie zaczac chowac.

czarnobialykot
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-02-06 17:37:00
Precz z jurkiem1102 komuchem!!!

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-02-06 18:00:27
I tak ci swoich nagich fotek nie przyśle.

foytaz
    Ocena: 14 (glosow:16)
2014-02-06 17:29:41
Homo tak długo będą nieakceptowania jak długo będą lansować teorie, że są normalni. Kiedy przyznają, że homoseksualizm to choroba i wykażą wolę terapii wtedy każde społeczeństwo się za nimi wstawi. Nie można oczekiwać akceptacji i tolerancji dla dewiacji.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-02-06 17:35:46
foytaz i tu się w pełni z tobą zgadzam. :)

dagmik
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-02-06 18:12:14
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
    Ocena: 10 (glosow:14)
2014-02-06 18:16:19
Nie...Feministki mogą iść do roboty do kopalni, w ramach parytetów.

dagmik
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-06 18:24:18
komentarz usunięty przez użytkownika

freedom80
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-02-06 18:28:53
Mundek, Ty byś w kopalni jednego dnia nie przerobił.

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-06 18:29:32
Hehehe, śmiem wątpić.A jak dostosować np. kilof do potrzeb kobiet?Trzonek obłożyć aksamitem, czy co?

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-06 18:30:38
Fredziu, wiem co to ciężka fizyczna praca, tak dla twojej wiadomości.

lucy123
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-02-06 18:31:58
Feminizm to skutek braku chłopa i porządnego przeorania :D

dagmik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-06 18:33:19
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-06 18:36:32
A dlaczego zawsze mężczyźni pracowali w kopalniach, przy wycince lasów, czy na budowie?Czy jest to wynik nierówności społecznych, czy może czegoś innego, dagmik?

dedede66
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-02-06 18:43:38
Dagmik, jesli dostosujesz sprzet wagowo do potrzeb kobiety, to, za przeproszeniem, gowno nim zrobisz, albo nieporownywalnie mniej. Jesli musisz rozpruc zelbetonowy strop, to nie dasz rady tego zrobic minimloteczkiem pneumatycznym.

dagmik
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-06 18:44:15
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-06 18:46:44
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-02-06 18:47:11
Ja tam kiedyś pracowałam fizycznie przy remontach domów, i cały sprzęt miałam "męski" ciężko było, ale nie wyobrażam sobie mieć "damskiego" sprzętu. Po prostu po to są faceci i kobiety bo jedno jest do jednego, a drugie do drugiego i nie ma co na siłe zamieniac się miejscami.

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-06 18:49:19
No właśnie - feministki nie rozumieją jednej rzeczy.Każda płeć jest naturalnie odpowiednio uwarunkowana zarówno fizycznie, jak i psychicznie do wykonywania danych czynności.Facet z reguły lepiej sobie poradzi z pracą fizyczną, naprawą różnych rzeczy, czy prowadzeniem auta.Natomiast kobieta będzie z reguły lepsza w wychowywaniu dzieci, bardziej zręcznych pracach, typu szycie, czy jako księgowa, czy sekretarka.Jeśli chodzi o stanowiska na których się zarządza, to dla mnie w sejmie może być nawet większość kobiet, jeśli ludzie je wybiorą i okażą się dobre to co za problem?

Mundzio84
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-06 18:52:18
Tak samo jak dla mnie, kobiety mogą sobie siedzieć na fotelach prezesów rad nadzorczych wielkich korporacji (bo i zasiadają), o ile okażą się w tym lepsze od facetów.Nie rozumiem debilizmu, polegającego na odgórnym narzucaniu ludziom, ile ma być kobiet a ile mężczyzn np. w sejmie.

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-06 18:59:10
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-06 19:02:34
Ja na pewno bym rozprul, ale Ty niekoniecznie. Te zmiany sa nieoplacalne ekonomicznie- tak, tu sie zgodze. Trzeba tez dodac, ze kobiety sa po prostu za slabe do pewnych czynnosci. Nie nadaja sie do nich i tyle. Nie dadza rady dzwigac wiekszych ciezarow przez dluzszy czas. Gdyby wyslac taka wojujaca feministke na jeden dzien do prawdziwej, ciezkiej, fizycznej roboty, to po 15 minutach ucieklaby z placzem. Nie probujmy robic z ludzi na sile kogos kim nie moga byc i to wcale nie z winy jakiejkolwiek ulomnosci. Co do wyborow, to zgodze sie z Mundziem.

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-06 19:02:36
Skoro w świecie muzułmanów kobieta może być komendantem policji czy kimś tam, to chyba nie ma zawodu którego nie pozwolono by wykonywać kobiecie. Jeśli ktoś jest w czymś dobry to płeć nie ma żadnego znaczenia.

foytaz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-06 19:03:58
nie od dziś wiadomo, że parytety służą do promocji miernoty. Miernoty będą zasiadać na różnych stanowiskach ale najpierw trzeba stworzyć specjalistyczne biura i urzędy, które będą decydować o tym gdzie i która miernota ma zasiąść. A kto będzie ciężko pracował w tych biurach i urzędach?, a jak znajomi znajomych z PO, PSL, SLD, TR i PiS. Rączka rączkę myje.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 19:05:42
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-06 19:07:35
Czyli wynika z tego,że jednak są istotne różnice między kobietą a mężczyzną,i nie należy domagać się zrównania płci społecznej ;P

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 19:09:02
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 19:12:51
Malgolina, nie :)

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-06 19:15:00
No widzisz, dagmik?To tylko potwierdza teorię, że są rzeczy do których kobiety nadają się lepiej i są rzeczy, w których lepsi są mężczyźni.A jednym z debilnych założeń feminizmu, jest to, żeby to wszystko na siłę wywracać do góry nogami, bo ja jestem przecież dyskryminowana w społeczeństwie.Naprawdę nie wydaje ci się to idiotyczne?

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 19:24:32
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 19:36:52
Dagmik przyślij mi swoje zdjęcie to będę wiedział czy jesteś feministką czy tylko na taką pozujesz:)

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 19:37:04
Jeśli kobieta potrafi być na tym samym stanowisku, wydajna tak samo jak mężczyzna, to nie wierzę, że ktoś obcina jej wynagrodzenie, tylko dlatego że jest kobietą.Tam gdzie ja pracuję, pensja zależy od stanowiska, od tego jak jest się dobrym i od stażu pracy, a nie od płci.Dlatego też niektóre kobiety mają większe wypłaty, niż faceci na tym samym stanowisku.Kobiecie nikt nie broni zostać np. kierowcą TIRa, są przecież takie co jeżdżą.A feministki zawsze będą dla mnie sfrustrowanymi podróbkami kobiet, które o swoje niepowodzenia i to, że nikt ich nie chce, obwiniają facetów.

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 19:54:42
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-06 20:01:19
wiesz Dagmik starożytni Rzymianie zwykli mawiać: Non vestimentum virum ornat, sed vir vestimentum

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-06 20:08:24
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-06 20:44:36
Inaczej. Sa prace, w ktorych kobiety zawsze beda gorsze od mezczyzn, bo fizycznie zawsze beda odstawac. Czy chcesz tego, czy nie.

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-02-06 20:49:55
ale z drugiej strony są kobiety które mają więcej pary w łapie niż nie jeden facet :) Prawda jest taka, że jak sytuacja w życiu zmusi to kobieta da sobie radę z męskimi obowiązkami a facet z kobiecymi. A jeśli nie sytuacja nie zmusza to po co na siłę udowadniać. Jak najbardziej jestem za zrównaniem płac kobiet i mężczyzn na równorzędnych stanowiskach ( bo z tym bywa różnie niestety ) ale wszelkim parytetom mówię stanowcze NIE.

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-06 21:17:32
komentarz usunięty przez użytkownika

freedom8O
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-02-06 21:39:47
komentarz usunięty przez moderatora

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-06 21:53:42
Niestety, ma znaczenie i bedzie miala, w mniejszym stopniu, ale zawsze bo sa prace, do ktorych bedzie zawsze potrzebna, bo nie wszystko zrobi za Ciebie maszyna. I jakos mi sie nie widzi to "nowoczesne spoleczenstwo". Bo kojarzy mi sie z dziecmi ze skolioza, ktore maja zakwasy po 3 pompkach na wuefie, na ktory zapomnialy przyniesc zwolnienia.

pajakpajak
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-02-06 23:35:57
Tak free są kobiety które mają więcej pary w łapie niż niejeden facet np. Ania Grodzka ;)

zbysiula154
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-07 17:09:24
Chory psychicznie nie wie że jest chory. Z pedalstwem jest tak samo co ze schizofremikami myślą, że są normalni

quniu88
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-02-06 17:11:33
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: -7 (glosow:15)
2014-02-06 16:48:02
Homoseksualizm to zdecydowanie nic fajnego, ale nienawiść jaka się leje pod tym absurdem jest znacznie gorsza.

Mundzio84
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-02-06 16:50:26
Jerzy, to nie żadna nienawiść, tylko zwyczajne odruchy obronne społeczeństwa.

davidstar
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-02-06 16:52:41
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-02-06 16:55:46
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-06 16:58:28
Ja zwyczajnie uważam że nie należy życzyć śmierci ludziom którzy i tak już zostali skrzywdzeni przez naturę.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-06 17:00:41
david a czy nie jest gorszy ksiądz gwałcący dzieci od pedała posuwającego drugiego pedała?

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-02-06 17:06:26
Ależ oczywiście, że nie należy.Niestety, jeśli ci skrzywdzeni przez naturę ludzie, krzyczą, dopominając się specjalnych praw i obnoszą się, żądając od ludzi na siłę akceptacji, nazywają zdrowych ludzi homofobami i wpi*rdalają się z buciorami w życie zdrowego społeczeństwa, dopominając się adopcji dzieciaków, próbując udowodnić że są normalni, to nie dziw się, że NORMALNI ludzie tak ostro reagują.

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-06 17:12:34
Mundek bo za dużo już im pozwolono... Uważam że gej powinien siedzieć cicho i zdawać sobie sprawe że nie jest normalny. Powinno się coś z tym zrobić ale na pewno nie zabijać.

davidstar
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-02-06 17:14:04
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-02-06 17:18:50
david a to do jakiego przedszkola chodzi twoje dziecko że takie książeczki mu podtykają ?

leszkowaty
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-06 17:19:29
nie zabijać, ale izolować. Jeśli sa tacy "normalni" to po pewnym czasie stworzą normalnie funkcjonujące społeczeństwo (na pewno przyrost naturalny będą mieli dodatni)

Mundzio84
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-02-06 17:22:31
Jerzy, przecież nikt nikogo nie zabił.To że ludzie tak wykrzykują, bo są ostro na to wszystko wk*rwieni, nie znaczy, że będą zaraz biegali z bronią na ulicy i do nich strzelali.Strzelać to się powinno do pedofili - bez względu na to, czy są księżmi, nauczycielami, czy pracownikami energetyki.

davidstar
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-06 17:25:07
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-06 17:32:30
davidzie ale nikt nie dopuści do tego by w przedszkolach takie książeczki jak ty tu piszesz pokazywali. Nie popadajmy w obłęd... Wykrzykując zabić pedała do niczego nie dojdziemy i nic to nie da. Pedałom trzeba to jakoś tłumaczyć że nam nie odpowiada to co wyczyniają a nie tylko się debilnie wygrażać. Homoseksualizmu się nie zlikwiduje w żaden sposób i jedyne co nam pozostaje to go neutralizować.

davidstar
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-06 17:40:41
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-06 17:45:32
Czyli wrzeszczenie zabić pedała pomoże? Jedyne co to będą przez to uważać się za ofiary i domagać jeszcze więcej.

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-06 17:49:55
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-06 17:53:31
Ty ale co da kastracja? Przecież publicznie to oni się całują i to nas w oczy kole.

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-06 17:59:48
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-06 18:02:46
Pierwsi do kastrowania powinni w kolejce stać pedofile.

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-06 18:05:27
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-06 18:10:05
Wiem. Ja będę trzymał za nogi a ty będziesz fujary odgryzał :)

Mundzio84
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-06 18:18:34
Jedną z tych fujar można zostawić Cwerdkowi do przeszczepu, bo wróbelki tu ćwierkają, że jego nie dość że mała, to jeszcze niesprawna.

FOREVER1977
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-06 16:41:05
Marian Paździoch powiedział by tak za jaja do wora, i do jeziora.

hagen24
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-02-06 16:39:35
Naprzeciwko tysiącom argumentów zwolenników LGBT stoi jeden fakt.Homo sapiens jest gatunkiem w którym są dwie płcie i tylko połączenie tych dwóch różnych płci daje nowe życie.

sebols
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-02-06 16:22:35
Mimo wszystko dziecko będzie napewno odrzutkiem społecznym. A homoseksualizm to choroba i nikt mi nie wmówi, że jest inaczej.

cozakraj7
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-02-06 15:58:41
Skoro te ped*lstwo to nie choroba. To niech sobie żyją spokojnie, zakładają rodziny i niech sobie RODZĄ dzieci. Jeśli to nie żadne zboczenie na pewno im się uda! Czy chłopak wychowywany przed dwóch ojców wyrośnie na normalnego faceta? Odpowiedź brzmi nie. Będzie równie spaczone jak jego rodzice, lecz to dalej nie choroba. Więc jak to nie choroba to mam nadzieję, że pomoże pobudzić przyrost naturalny w Europie bo przecież od kilkunastu lat mamy z tym problem!

CalliforniaGirl
    Ocena: -17 (glosow:25)
2014-02-06 16:02:44
To jak dziecko będzie funkcjonować nie zależy od orientacji rodziców. Gejem nie stajesz się od patrzenia! Skoro dziecko genetycznie jest heteroseksualne to rodzice nie mają na to żadnego wpływu. Gdyby tak było to skąd brali by się w heteroseksualnych rodzinach homoseksualści!? Rusz trochę głową zanim coś palniesz. Wychowanie dziecka nie ma nic wspólnego z orientacją seksualną, poczytaj trochę dobrych książek zamiast opierać swoje śmieszne tezy na google. Poza tym piszesz, że jak ktoś nie rodzi dzieci to jest chory. Śmieszne. To chyba ty masz problemy z wiedzą.

RozczochranyLep
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-08 19:24:59
@CG, wracaj już lepiej do Ameryki i szukaj Afryki na globusie w miejscu Australii.

jerryhoo
    Ocena: 8 (glosow:16)
2014-02-06 15:25:29
gnajcie to pedalstwo gdzie pieprz rośnie bo niedługo będziemy się rozmnażać przez in vitro

awesomebeauty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 15:28:03
A co chciałeś Sie rozmnażać z jednym z nich?

szp1la
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-02-06 15:13:26
uciac jaja wsadzic do pyska i nalac super glu

adkor2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 16:02:11
dokladnie tak.

traffick
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-06 14:52:26
jak facet prosi laske zeby mu dala analka to ona moze mu powiedziec "ty pedale"?

MetalGearPsycho
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-07 00:10:37
Nie bo jego walac w dziure podnieca patrzenie na damski seksowny tyleczek a nie jak ped.a.l.a zarosniete meskie du.p.sko... Rozumiesz czy jeszcze dosadniej? :) (o ile sie da, bo teraz naprawde sie staralem)

Nasi
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-06 14:30:23
jak mówiłam, każdy tolerancyjny jest dla swoich, czy jest się z lewej czy z prawej strony, jak widać zamiast przekonać do swoich racji, lepiej powiedzieć, że moja racja jest faktem, a Wy mi tu jakieś hipotezy kładziecie:D Nawet lewacy mają dogmaty :D

miszcz82
    Ocena: 12 (glosow:20)
2014-02-06 14:13:33
komentarz usunięty przez użytkownika

jakubnop
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-02-06 14:12:02
Obraził się jak typowa cio ta.

miodzjo
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-06 13:45:24
@leszkowaty "stolec z pod napletka na mozg się rzuca dewiantom." Powiedz to tym facetom, którzy lubią anal z kobietą. No chyba że damska kupa, nie szkodzi na mózg?

leszkowaty
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-02-06 13:53:27
nie wiem czy wiesz, ale pięknie kobiety nie "robią kupy i nie poszczają baków" :p

moczita
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-02-06 14:02:26
@miodzjo to samo mi przyszło na myśl czytając cała tą burzliwą dyskusje! Skoro pedał który lubi anal jest zboczeńcem to kim jest mężczyzna który lubi anal z kobietą??? Przepraszam ale z dyskusji wychodzi że też zboczeńcem!!!

Mr.Hayde
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-02-06 14:28:01
ale ale nie porównujmy kobiecego gładkiego zgrabnego tyłeczka z męską owłosioną du..ą ,to tak jakby porównać butelkę dobrego szampana z wiadrem pomyj.

moczita
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-02-06 14:41:09
Przepraszam ale to nie zmienia faktu że tu i tu pchasz w kakao;)

zmudziak2
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-06 13:34:14
Ale przygłup

szczeraszczena
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-06 13:22:01
Panie Biedronka, error!Członek w członek nie wejdzie.Error!

bonifacq
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-02-06 13:19:03
Pedałów sie powinno palić na stosach , to zwykła zaraza ,

antony
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-02-06 13:18:10
kto promuje gender dewianci sexualni

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-02-06 16:28:54
Akurat w naszym kraju to gender promuje kościół i bierze na to na dodatek pieniądze od Unii :)

RozczochranyLep
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-07 14:02:55
Jurek, przez tą nienawiść do kleru tracisz kontakt z rzeczywistością. Dla takich jak ty istnieją pokoje bez klamek.

enteros
    Ocena: -15 (glosow:27)
2014-02-06 13:11:18
robert, dobrze, że wyszedłeś szkoda czasu na mądrości kleru i ciemnotę i zacofanie.

davidstar
    Ocena: 12 (glosow:22)
2014-02-06 13:07:02
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-02-06 13:10:40
komentarz usunięty przez użytkownika

pwol01
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-02-06 14:07:40
Pięknie powiedziane :) W końcu ktoś normalny na tym portalu.

CalliforniaGirl
    Ocena: -7 (glosow:11)
2014-02-06 15:20:06
Davidstar - tęczowe ludziki atakują. Po prostu kryją się wszędzie - w publicznych toaletach, za krzakami, w twojej szafie. Normalnie gorsza plaga jak ciapatych. Jeszcze nigdy nie zauważyłam, żeby w Polsce ktokolwiek był napastowany przez ową mniejszość. Wasza bujna wyobraźnia i tworzenie zagrożenia jest śmieszna a to że ktoś domaga się zwykłego poczucia bezpieczeństwa i przynależności społecznej chyba takowym nie jest co? Opowiadasz jakby pedały biegały robiły bujdy, zastraszały, krzywdziły i gwałciły na ulicach poslkich miast podczas gdy, połowa z was nawet jednego na oczy nie widziała.

awesomebeauty
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-02-06 15:34:23
Davidstar to Sie fachowo nazywa paranoja schizofreniczna. I twoje zachowania są bardziej niebiezpieczne niz homoseksualistów. Dlatego w holandii jest tak jak napisałeś powyżej.

davidstar
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-06 16:00:49
komentarz usunięty przez użytkownika

CalliforniaGirl
    Ocena: -10 (glosow:10)
2014-02-06 16:05:06
Nie jestem "wyznawcą" multikultury, nie przypinaj mi przysłowiowej łatki, która mnie nie określa. Homoseksualizm i jego obrona nijak się ma do mulikultury.

davidstar
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-02-06 16:19:03
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-02-06 16:26:52
California przestań bredzić te amerykańskie durnoty. Myślisz że wszystkie rozumy zjadłaś, bo pojechałaś za ocean i masz się za światową, a gówno wiesz. Najlepiej spier*dolić z kraju i mieć najwięcej na jego temat do powiedzenia. Idź na amerykańskie portale i tam się uzewnętrzniaj o amerykańskich peda*łach.

lucy123
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-02-06 16:39:58
California nie pisz mi wiadomości na priv że masz otwarty umysł i że musisz nauczać tych niedouczonych, bo ci za daleko do nich. A chłopa mam, dziękuję za troskę :D

davidstar
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-06 16:46:39
komentarz usunięty przez użytkownika

Mr.Hayde
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-02-06 13:04:06
mógł im jeszcze pożyczyć "ch...j wam w du..e" ale podejrzewam dla nich to wątpliwa przyjemność, co innego dla niego.

Oliolo
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-02-06 12:59:19
przede wszystkim po co tam szedł jeżeli wiedział, że idzie do telewizji katolickiej? A dyskusja ma to do siebie, że się przedstawia swoje argumenty. Chyba, że się ich nie ma - to po co przygłup bierze się za dyskusję?

leszkowaty
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-02-06 12:45:11
stolec z pod napletka na mozg się rzuca dewiantom. Brakło argumentów bo jak można w logiczny sposób wytłumaczyć zboczenie (to tak samo jak by tłumaczyć ze w pedofilii nie ma nic złego)

CalliforniaGirl
    Ocena: -8 (glosow:16)
2014-02-06 12:50:35
Dawno nie spotkałam tu aż tak niedouczonego człowieka jak ty. Zatem powiedz mi co ma wspólnego pedofilia i homoseksualizm (weź pod uwagę fakt - że homoseksualizm nie jest definiowany jako zboczenie przez żadne prawo świeckie i naukowe).

big7887
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-02-06 12:55:23
Kalifornia, co ty pieprzysz za bzdury? Kto niedouczony? Chyba ty! Istnieją poważne badania na temat zależności pomiędzy homoseksualizmem a pedofilią. Kilkadziesiąt % homosiów ma zapędy pedofilskie. Nie wierzysz? To rusz zad i poszukaj sobie! Google da radę.

leszkowaty
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-06 13:15:43
co ma wspólnego? ano to ze jedno i drugie jest zboczeniem. Jeszcze kilka lat temu dewianci (czytaj pedały) nie obnosili się ze swoim zboczeniem tak jak teraz. Teraz "mniejszość" próbuje wywierać presje na większości, strach pomyśleć czy za kilka lat pedofil nie będzie wymagał szacunku i zaakceptowania jego inności.

szczeraszczena
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-02-06 13:28:44
Miss California rozumuje widzę jedynie definicjami. Logika poszła na spacer i... nie wróciła.

ggaajjaa
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-06 14:15:59
widzisz tylko jedna strone, obroc sie w druga to zobaczysz, ze heteroseksualni tez są pedofilami i tez powazne badania na to wskazuja

awesomebeauty
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-06 14:53:58
A co to za argument? Jeszcze niedawno palono czarownice na stosie za magię i szkalowano samotne matki. Odpowiedź sobie kto to robił tak tak kościół. Teraz ten sam kościół znalazł sobie kozła ofiarnego gender i homoseksualistów i nie mów mi jak oni są przepelnieni miłością do bliźniego bo Sie wymiotowac chce.

CalliforniaGirl
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-02-06 15:14:10
badanie te wynikają z frustracji i poglądów politycznych medycyna i psychologia ich nie definiuje. Dziękuję bardzo. Pedofilia jest, była i będzie - heteroseksualnych przypadków pedofilii jest więcej oczywiście dlatego, że heteroseksualnych jest więcej - to normalne - ale fakty naukowe nie poświadczają zależności pedofilii od orientacji. Tylko te z homoseksualizmem są nagłaśniane wiadomo w jakim celu. Homoseksualizm to genetyka i chromosomu X przekazywanego od matki na 7,8 i 10 chromosomie ludzkiego DNA i wykładają to na każdym kierunku medycznym. Twoje widzi mi się nic nie warte jest

big7887
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 16:26:27
komentarz usunięty przez moderatora

big7887
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 16:27:46
Próbowałem 2x wrzucić linka, ale chyba nie przeszło...

big7887
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-06 16:29:36
Cenzura poprawna politycznie jak widać działa sprawnie. Tfu!

miodzjo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-06 12:37:30
@deka nie myl gender z homoseksualizmem.

Nagasukaaa
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-02-06 12:36:11
Lepiej jak wyjdzie niż zacznie pluć jadem niczym niektórzy przedstawiciele "prawicy" (tak mam na myśli PiS).

pwol01
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-06 14:09:41
PIS już od bardzo dawna nie ma praktycznie nic wspólnego z prawicą. Prawdziwa prawica to KNP.

C2ShadowMan
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-02-06 12:31:33
To są argumenty środowiska "nowoczesnych" Polaków, wyborców Palikota, jak i PO. Zero dyskusji, tylko wyśmiać, wykpić i zakrzyczeć.

szulcik
    Ocena: 5 (glosow:13)
2014-02-06 12:26:48
Kto w ogóle zaprosił pedała do telewizji ??Na jakie z nim tematy rozmawiać ?? Ku..wa mać! Przeciez widać ,ze ma w dupie gospodarke Polski ,w dupie ma system emerytalny Polaków. W dupie ma dobro Polski i Nas Rodaków ,on ,tylkko ma na celu tematy pedałów i innych pierd..nych zboczeńców i dewiantów.W ch..uj z takim pseudo politykiem od niczego.Do pieca !

awesomebeauty
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-06 12:33:48
To podaj chociaż jedna osobę która tego nie ma w dupie. Zresztą to nie jego wina ze wszędzie gdzie pójdzie to tylko o jedno pytają. Jakby dinozaurem był.

CalliforniaGirl
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-02-06 12:38:16
A na jakiej podstawie sądzisz, że nie interesuje ich dobro własnego kraju? Gdyby tak było wypierdo*iłby do Anglii czy Niemiec i tam żyłby sobie bez wiecznego napastowania i ogólnej nienawiści. Dlaczego homoseksualista nie może być zaproszony do TV?

moczita
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-06 13:58:48
Ale po co ma wyjeżdżać jak tu ma dobra kasę???

pwol01
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-06 14:12:52
CaliforniaGirl - Nie homoseksualista tylko pedał. Szulcik jak zwykle masz rację :)

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-06 19:33:46
Bo ostatnio widziałem ,,wywiad" ,którego udzielił ten pedał ,po skonczonych obradach sejmowych ,było cos tam o uzdrowieniu Państwa Polskiego i co jego ugrupowanie czyli RuchPaligłupa co by zmienił słowa pedała :,, yyyyyyyyyyy mmmmmm ,no czy yyyyyyyyyyyy .." To jest człowiek ,który ma na celu poprawienie bytu i godnego zycia ?? Proszę nie pierd..l głupot.Przestań byc taka wspaniała i wyrozumiała dla takich dziwadeł i deiwntów!

CalliforniaGirl
    Ocena: -6 (glosow:18)
2014-02-06 12:21:28
No niewielu jest takich co wyjdzie, a jak to zostało odebrane zależy od punktu siedzenia. Wg mnie dobrze zrobił, bo skoro w programie telewizyjnym ktoś wyskakuje z taką banią, że rodzina zależy od budowy fizycznej to mi się śmiać chce. "rodzina" to dawanie ciepła, miłość, bezpieczeństwo, wychowanie na człowieka nie robiącego krzywdy, nadawanie wartości, tłumaczenie, rozmowa, odpowiedzialność a nie do cholery budowa fizyczna.

foytaz
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-02-06 12:29:33
niech zgadnę, że w zamian za czasowe pozwolenie na pobyt hamburgery prowadzą badania nad twoją głupotą i raz za razem są miażdżeni jej omnipotencją.

CalliforniaGirl
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-02-06 12:31:42
Niech zgadnę - ty - nie mając argumentów (jak na razie cały czas Ci się to przytrafia) sięgasz po hejtowanie.

foytaz
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-06 12:54:59
już kiedyś napisałem, że odpowiedź jest wprostproporcjonalna do treści pytania.

szczeraszczena
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-06 13:26:38
Nie pier.. California bo rodzinę powiększysz.

deryck123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-06 13:45:51
Widzę że owy użytkownik komentuję większość postów negatywnie, widać że ma problem z tematem. Uważasz że tu argumenty są niezasadne a co jest zasadne w Twoich argumentach ? Tu jest tylko atak w religię bo wyznaję ona pewne wartości jak rodzina składająca się z mężczyzny i kobiety. Ja zbytnio nie jestem wierzący, ale są pewnie zasady w życiu i na pewno pedalstwa tolerować nie będę !

megasam1
    Ocena: -2 (glosow:14)
2014-02-06 12:14:41
Też bym wyszedł bo tu nie ma z kim i o czym rozmawiać. Brawo !!!

SaoPaulo
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-02-06 12:10:10
Gejson pier*olony!!!

Daroeu
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-02-06 11:56:05
Środowiska Bęgowski i reszta próbują większości narzucać prawa mniejszości. Skoro większość stanowi normę wiec zboczeńcy typu Biedroń bedą powoływać sie na argumenty socjologiczne które nie mają nic wspólnego. Biologia jest tak ukształtowana, ze tego żaden socjolog nie podważy. Chyba że ideologiczy naukowiec Bauman

awesomebeauty
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-02-06 12:09:30
Jakby biologia chciała inaczej to tak samo nie byliby gejami.

szczeraszczena
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-06 13:34:21
Ciekawa jestem czy jak wyjdzie na ulicę osoba upośledzona, to też powiesz awesomebeauty, że biologia tak chciała, dlatego jest w porządku.

moczita
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-06 13:56:15
@Daroeu możesz mi wytłumaczyć co znaczy w tym przypadku słowo zboczeniec? Nie rozumiem Twojego powiązania zboczeńca z gejem???

moczita
    Ocena: -3 (glosow:17)
2014-02-06 11:43:46
Szczerze to nie mam nic do tego kolesia... Jak woli facetów to jego problem ja z nim nie sypiam. Skoro uznał że nie ma z kim rozmawiać bo ktoś jest ograniczony w swoich poglądach to zakończył dyskusje i opuścił studio. Nie widzę tutaj braku argumentów a wręcz przeciwnie ograniczenie umysłowe dla przeciwnej strony dyskusji.Pan Biedroń zadał konkretne pytanie na które nie uzyskał odpowiedzi.

deryck123
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-02-06 11:38:54
"Owocem" miłości kobiety i mężczyzny jest dziecko, a co jest "owocem" pedałów i lesbijek ?

CalliforniaGirl
    Ocena: -4 (glosow:14)
2014-02-06 12:24:46
Trochę bez sensu jest powoływanie się na biblię w kraju, w którym religia nie stanowi prawa. W twoim katolickim środowisku może tak jest, ale prawo polskie stanowi konstytucja. Są ludzie, którzy nie chcą mieć dzieci, są tacy którzy nie mogą i co też są zboczeńcami? Owocem pary homoseksualnej może być zwykła miłość, która nikogo nie krzywdzi a sprawia, że 2 osoby czują się szczęśliwe? Tak bardzo cię to gniecie?

szczeraszczena
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-06 13:36:35
Cali..., gniecie to, że gdzie ku*wa nie spojrze, o gejach. Boje się zajrzeć do lodówki!

CalliforniaGirl
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-02-06 15:16:24
tęczowe ludziki wychodzą po zmroku. Uważaj. Jesteś śmieszny - a wiesz dlaczego wszędzie ten temat, bo tacy ludzie jak ty, z ohydną nienawiścią wiecznie robią problem gdzie go nie ma właśnie z homoseksualizmu.

Baron_Sanedi
    Ocena: -8 (glosow:16)
2014-02-06 11:33:12
Wyszedł bo jak to powiedział Cejrowski "z głupkami nie ma sensu dyskotować" , a nie że nie ma się argumentów haha

awesomebeauty
    Ocena: -1 (glosow:15)
2014-02-06 11:20:22
O jakich argumentach mówisz jak oni juz go dawno osadzili. Tylko w polsce można oceniać ludzi po ich seksualności po tym jak kto Sie ubiera czy jakim samochodem jeździ. Nie patrzy Sie jakim jest człowiekiem co robi dla innych lekko to ograniczone.

Cell80
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-02-06 11:17:06
Je*ane pe*ały. To nienaturalne. Takich powinno się zamykać w zakładach dla psychicznie chorych.

CalliforniaGirl
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-02-06 12:26:13
tak, już to słyszeliśmy. Tyle, że w zakładach psychiatrycznych zamyka się ludzi z zaburzeniami, a od kiedy homoseksualizm takowym jest?

MetalGearPsycho
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-06 14:42:13
Od zawsze Ty pasztecie. Jak kiedys bedzie konkurs na najglupszego uzytkownika wiochy to masz gwarantowane zwyciestwo

CalliforniaGirl
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-02-06 15:24:04
od zawsze, podaj mi jakąkolwiek literaturę. (nie wyglądasz na takiego co czyta). Podaj przykłady, odnośniki do medycyny, psychologii, cokolwiek. Jakie prawo stanowi o tym, że to zaburzenie? Twoje? Hejterze idź lepiej na siłownię bo klatę masz jak u pirata i nie martw się. Siłownia i tak już Ci wystarczająco mózg wypaliła.

awesomebeauty
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-02-06 15:26:40
Ona ma więcej rozumu niz te wszystkie nietolerancyjne trolle tutaj razem wzięte.

MetalGearPsycho
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-06 16:24:58
Pasztetowo skonczylem studia techniczne a na maturze mialem 90% z angielskiego. Co do silowni to "w zdrowym ciele zdrowy duch" ale trzeba miec troche oleju w glowie zeby to pojac, czego od ciebie nie wymagam bo juz po kilku twoich wypowiedziach widac ze jedyne co potrafisz to zrec i zyc

vykrot
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-02-06 10:55:20
ale nie rozumiem czemu sie czepiacie tego biedronia, zrobil dobry uczynek wychodzac, podnisł poziom programu o jakies 200%

bierut1
    Ocena: 9 (glosow:17)
2014-02-06 10:50:18
Pod kolorową flagą z transparentem TOLERANCJA pierwszy stanie, a jak trzeba merytorycznie się obronić to wychodzi.

kocilka
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-02-06 10:38:07
Dupa go swędziała i musiał wyjść.

ZOMBIAK83
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-02-06 10:32:42
Biedroń myśli ze jak wydyma w kakao swojego kochasia to mu dziecko zrobi. Gratuluje.

maran_hand
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-02-06 10:23:03
ja myślę że jego mocno już sponiewierane zwieracze odmówiły posłuszeństwa..!

bystry_kaziu
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-06 11:36:18
też uważam że go klocek nacisnął i musiał wyjść

owcazogorkowca
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-02-06 10:20:41
A nie mogliby tak wszyscy ONI wstać i wyjść z Polski skoro tutaj jest "Bee!"? Np do jakiejś urojonej ziemi obiecanej?

BOBY102
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-02-04 22:34:13
Zobaczcie ile osób lubi na fejsie RUCH Palikota..JKM ma racje to chyba najwyżej 5% społeczności na fejsie!!! Polecam,, wpisz w gogle: facebook ruch palikota i zobacz 862 osoby!!!

deka200
    Ocena: 85 (glosow:141)
2014-02-04 22:40:40
i to jest populacja gender wont pedwł.y

wiochaninia
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-02-04 22:26:49
Bóg dał każdemu wolną wolę. Patrzmy na swoje życie a nie innych, bo my będziemy odpowiadać za swoje czyny,a nie za innych.

SuperGL
    Ocena: 5 (glosow:15)
2014-02-05 01:15:58
Każdy normalny rodzic chroni lub będzie chronił dzieci przed pornografią i zboczeniami. Tyle w temacie

maxi746
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-02-06 10:24:09
Zgadza się, jak chcą się cwelować to proszę bardzo ale w zaciszu domowym. To jest sprzeczne z prawami natury i jak SuperGL wspomniał/a każdy rodzic będzie swoje dziecko bronił przed czymś takim.. więc niech się nie dziwią, że spotykają się z agresją i brakiem akceptacji środowiska. Ideał rodziny - tata Andrzej, mama Bogdan?? nigdy !

CalliforniaGirl
    Ocena: -8 (glosow:10)
2014-02-06 12:29:37
Ale przed czym tu bronić!? Nie podajecie JAKICHKOLWIEK jasnych argumentów? Czy homoseksualni mężczyźni i kobiety biegają po miastach wyłapując wasze dzieci!? Co m pornografia do tego!? No i na jakiej podstawie sądzisz, że jest to zboczenie - ja wiem na jakiej - na podstawie twojego widzi mi się. Ani konstytucja, ani medycyna, ani psychologia ani jakakolwiek nauka nie definiuje homoseksualizmu jako zboczenie, przestępstwo czy zaburzenie psychiczne. Tak ciężko to zrozumieć?

WyrwiDup
    Ocena: -7 (glosow:9)
2014-02-04 22:19:27
bylo na glownej sam wstawilem zebralem ponad 200 lajkow a tb minusy leca xd

beeveer
    Ocena: -14 (glosow:24)
2014-02-04 22:08:27
ja równiez mogę mieć taki argument - celibat jest sprzeczny z naturą. nie po to facet ma fiuta, żeby tylko się odlewać. z katoczubami nie da się prowadzić dyskusji, nie wiem po co on w ogóle tam polazł.

jacek.jacek
    Ocena: 5 (glosow:13)
2014-02-06 10:55:08
a uważasz ,że facet ma fiuta by go w gó.no wsadzać ?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700