Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
sebek110974  14-02-06, 21:48 Zgłoś
+ 207 -
Dodano: 2014-02-06, 21:48:25   przez: sebek110974
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 207  Zgłoś nadużycie
15
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Motywacja
  •  WTF!!! Hahaha. No Comment
  •   UK: Polacy,
  •  Taka prawda
Ukryj komentarze(23)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
PawelJarosz89
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-02-10 11:27:02
szkoda ze gnata z pelnym magazynkiem jej nie pozyczyl.Od munduru sie zaczyna

Antycyponek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-10 17:44:06
komentarz usunięty przez moderatora

sebek110974
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-03 22:46:47
LIPA Z NASZYM ADMINISTYRAT0REM Z GNOJU POWSTAŁ I W GNOJU [POWRÓCIŁ

ommnom
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-11 01:19:54
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-10 19:45:14
No nie to chyba skonczony kretyn !

Sigmal
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-10 14:25:02
Po pierwsze nie cały mundur tylko kurtkę oraz czapkę, i nie pożyczył tylko ogrzał biedną, przemarzniętą kobietę ciężko pracującą w trudnych warunkach atmosferycznych.

PawelJarosz89
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-02-10 11:27:02
szkoda ze gnata z pelnym magazynkiem jej nie pozyczyl.Od munduru sie zaczyna

davidbrian35175
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-08 22:06:19
Nie wiem jak inni, ale ja bym jej calusa dal

sebek110974
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-08 22:08:31
Tak ty na wiosze byś wszystko zrobił...nawet loda adminowi

davidbrian35175
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-08 22:11:42
Chcialem Ci cos,odpisac, ale dyskusje z gimbusami mnie nudza, wiec daje sobie spokoj

dedede69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-03 22:51:45
komentarz usunięty przez moderatora

sebek110974
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-08 19:28:16
mundek wyszczczekałeś się tu na wsi...jak pies

davidbrian35175
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-08 22:10:03
Ja bym to raszej nazwal wandalizmem Level Gimbowka

sebek110974
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-08 17:09:40
no i co? aduś?sr@sz w pory?

sebek110974
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-08 16:17:48
Adminie parówo jestem! obiecałem, wal ze swojego trollokonta jak masz odwagę,żeby się wypocić pod tym ""ABSURDEM"" śmierdzisz cienizną...nie stać cię żeby odpisać ale stać żeby usunaąć

davidbrian35175
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-08 22:12:49
Ni uja nie rozumiem sensu tego "dziela"

ommnom
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-11 01:21:16
komentarz usunięty przez moderatora

sebek110974
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-02-06 22:44:33
adminku obiecuję.. jesteś zmęczony...ja też wrócimy do tematu jutro gwarantuję Ci że usr@sz się po szyję pozdro twój sebuś

sebek110974
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-02-06 22:32:17
Boisz się o swoje kakao?

sebek110974
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-06 22:30:54
Boisz się o swoje kakao?

sebek110974
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-06 22:29:39
komentarz usunięty przez moderatora nudne to jest

sebek110974
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-06 22:02:42
ADM cipcia

sebek110974
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 22:27:39
komentarz usunięty przez moderatora

sebek110974
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 21:53:44
komentarz usunięty przez moderatora


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400