Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
że Duńczycy są tak jeb...
xyz1000  14-02-10, 19:55 Zgłoś
+ 297 -
Dodano: 2014-02-10, 19:55:15   przez: xyz1000
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 297  Zgłoś nadużycie
39
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(105)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
mipa
    Ocena: 31 (glosow:49)
2014-02-10 21:08:59
lepiej było jakiegoś kozojebce ciapatego stamtąd ustrzelić i nakarmić lwy a żyrafa bardziej wartościowa

agniecha1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-24 23:56:43
i kolejny nędzny opis generalizacja wszyscy Duńczycy?

LastNinja
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-23 15:19:47
o matko boska właśnie w tym momencie jest zabijanych tysiące zwierząt żeby małe dzieci miały co jeść żeby wszyscy greenpisowcy mogli śmigać w skórzanych bootkach. W Oslo pokazano dzieciakom że mięso nie rośnie na drzewach i wszyscy robią aferę.

tila11
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-12 20:58:46
Dobrze że na wolności lwy nie jedzą żyraf i innych zwierząt. Za idiotów uważam ludzi którzy plują się w tej sprawie. Jak nie wiecie o co chodzi to odpalcie w TV NatGeo Wild lub inny kanał dokumentalny i pooglądajcie, jak wygląda świat zwierząt.

Nato-Vanila
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-15 18:04:30
Ale chodzi o to, że ta żyrafa była w pełni zdrowa i młoda, a ludzie zabili ją w brutalny sposób, zmiast humanitrnie zastrzykiem. Jakby było tego mało, wszystko działo się na oczach zwiedzających! A potem zjadły ją lwy. Zoo nie jest miejscem do odgrywania krwawych scen, mimo, że wystepują w naturze.

miodzjo
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-02-12 20:58:12
Zamiast ją zastrzelić, mogli wpuścić na wybieg tych lwów. Widowisko byłoby lepsze i bardziej zgodne z naturą.

abdul11
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-02-12 17:53:30
płaczecie hipokryci??? bo żyrafkę zabili jesteście żenujący 80% z was ma to w du** a pisze a hasła na temat tego że Tynka wypościli że mamy bezrobocie na poziomie 10% OoO 9chyba w rządu du88 a wy opłakujecie żyrafę

MiMi123321
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-02-12 16:01:33
Dziwne, że nie płaczecie gdy ktoś zabije muchę, przecież mucha też ma uczucia! :)))

MiMi123321
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-12 16:00:21
komentarz usunięty przez użytkownika

bodinx
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-12 14:32:20
Skipper miał rację co do Duńczyków...

Milanaris14
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-12 10:44:21
Teraz wcisna Polokom ze w EU tak powinno byc i Polok głupi zacznie naśladować

vego1985
    Ocena: -4 (glosow:16)
2014-02-12 09:50:51
Ajajaj już jakieś zielone niedoroby sie obraziły ,oboże jak można cos tak okrutnego pokazywać dzieciom oboże .LUDZIE OPAMIĘTAJCIE SIĘ ,WYSTARCZY zobaczyć byle jaki dokument o zwierzętach i tam są bardziej drastyczne sceny niż pocięcie na sztuki żyrafy w tv . A jak te k.... zielone poszczają film jak zabija się bydło i świnie w jakiś zakładach to jest dobre i edukacyjne , bo trzeba pokazać przecież jak te zwierzęta cierpią i jak są zabijane , PARANOJA ,PARANOJA, zresztą co tu mówić o ludziach dla których głupi storczyk jest ważniejszy niż życie ludzkie ( pozdrowienia dla Augustowa)

Artik1993
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-02-12 13:38:08
poszczaja? co to za słowo polaczku bez pracy

vego1985
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-12 09:47:43
komentarz usunięty przez użytkownika

zaldbag
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-02-12 08:48:45
Może się mylę, ale chyba wystarczyło go wykastrować i by nie przekazał wadliwych genów.

bierut1
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-02-12 09:40:16
Mylisz się, zostałby odrzucony przez stado a tak to się lwy najadły.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-12 11:02:58
zaldbag, zgadzam się z Tobą.

jacekiinowy
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-02-12 08:02:42
Osobnik pochodził z chowu wsobnego. Jako egzemplarz wadliwy genetycznie uległ eliminacji aby w przyszłości uniknąć dalszego "psucia" genów. Nie uśpiono tej sztuki żeby wykorzystać mięso. Nakarmiono nim drapieżniki z ogrodu. Więc w czym problem? Wszystko zgodnie ze sztuką pielęgnacji i hodowli zwierząt.

grigore
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-02-12 08:26:30
i czegos takiego uczy sie dzieci? a jak im sie trafi w klasie dziecko autystyczne to co sobie pomysla na podstawie tej lekcji? zyrafa moze byc sobie genetycznie wadliwa i zyc do smierci naturalnej, mozna wykastrowac i pozwolic zyc. Mozna zgodnie ze "sztuka" pielegnacji i hodowli a mozna i po ludzku.

zaldbag
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-12 08:54:07
Po pierwsze w starciu zdrowa żyrafa vs lew dużo częściej giną lwy. Dorosła żyrafa bardzo rzadko daje się upolować i jest bardzo groźna dla drapieżników. A drapieżniki z zoo, które całe życie jedzą wołowinę przeżyłyby bez zjedzenia tej żyrafy.

dagmik
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-02-12 09:03:37
komentarz usunięty przez użytkownika

grigore
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-12 09:14:38
99% gatunkow w tym zoo w tym zyrafy to nie sa gatunki zagrozone. z ta czystoscia genetyczna lepiej nie szalec za bardzo bo jeszcze na ludzi nam sie to przeniesie i sami staniemy sie gatunkiem zagrozonym wyginieciem;)

jacekiinowy
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-12 09:19:38
A co mają autystyczne dzieci do zwierząt? jak można porównywać te dwa przypadki??? Nie wiem czy Pan Grigore ma dzieci ale te dzieci które ja znam (w tym własne) doskonale odróżniają żyrafę od dziecka, człowieka od zwierzęcia. Dagmik - dokładnie to stało za decyzją władz duńskiego ZOO.

grigore
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-12 09:23:58
@jacek chodzilo o to ze jesli dzieci nauczone ze stworzenia genetycznie slabsze nadaja sie tylko do odstrzalu i nie maja prawa do zycia to jak zareaguja widzac inne dzieci slabsze na przyklad autystyczne lub uposledzone? tez do odstrzalu? kiepska lekcja wrazliwosci na ulomnosci innych. nie mam dzieci ale jak bede mial to troche inaczej bede uczyc o traktowaniu slabszych. Stosunek czlowieka do zwierzecia czesto przenosi sie na stosunek do ludzi.

grigore
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-12 09:27:46
wyjatkiem jest moze Hitler ktory kochal zwierzeta a ludzi juz nie wszystkich:) ale on jest wyjatkiem pod kazdym wzgledem, generalnie ludzi wrazliwi na krzywde zwierzat sa bardziej wyrozumiali i wrazliwi na krzywde ludzi. Osobiscie nie ufam zadnemu rzeznikowi:)Moze nie byla to lekcja zeby slabsze dzieci doslownie zabijac ale wyrazna pokazowka ze nie zasluguja na podstawowe prawa jak zdrowe i czyste genetyczne.

grigore
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-12 09:32:08
Jedyny problem natury to to ze jeden gatunek wprawdzie inteligentny wymyslil sobie ze ma prawo w nia ingerowac i wie lepiej co i jak ma w tej naturze funkcjonowac, sam bedac super inteligentnym i sprawnym niemniej supelnie bezradnym w obliczu prawdziwych mozliwosci natury np Tsu nami, huragany, czzy zwykle przzetrwanie zimy bez ognia itp. niech ktos sprawdzi ile gatunkow zwierzat ginie rocznie bez ingerencji czlowieka, ot tak po prostu bo natura tak chciala.

Aprill
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-12 09:33:41
No ok, byłyby koszty utrzymania itp, zastrzelili ją więc dość humanitarnie...ale po jaką cholerę zrobili to (oraz poćwiartowali) na oczach dzieci?!?! Przecież dla dziecka to jest trauma! i jeżeli Jackukiinowy masz dzieci to szczerze im w tym momencie współczuję...jak można coś takiego pokazać dziecku...ja nawet w telewizji nigdy bym nie pozwoliła żeby dziecko coś takiego zobaczyło a co dopiero na żywo! I po części zgadzam się z Grigore...to uczy dzieci że słabszych trzeba eliminować bądź odsuwać od reszty...będą gnębicielami...DO CHOLERY UŻYWAJCIE MÓZGÓW!!! TO NAPRAWDĘ NIE BOLI...

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-12 09:42:06
komentarz usunięty przez użytkownika

grigore
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-12 09:43:39
jesli ktos nie chce ponosic kosztow utrzymania zwierzat to niech nie zaklada zoo przede wszystkim. wyobraznia dzieci jest zawsze niedoceniana - one wierza w to co widza doslownie jednoczenie do mniej wiecej 8-9 roku zycia nie rozumiejac ze smierc jest nieodwracalna- przez samo to nie nalezy ich wystawiac na podobne widowiska bo moga urzadzic taka zabawe w domu na wlasnych pieskach kotkach itd nie zdajac sobie sprawy z konsekwencji. Dziecinstwo to jest pora na uczenie wrazliwosci i wspolczucia, w zyciu doroslym juz na to za pozno.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-12 09:52:34
komentarz usunięty przez użytkownika

grigore
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-12 09:59:42
@dagmik oczywiscie zoo w porownaniu do rzezni to raj dla zwierzat, niemniej nie uwazam ze pokazywanie dzikich zwierzat zamknietych w niewoli uczy czegokolwiek o tym jak ich zycie wyglada naprwde w ich prawdziwym srodowisku a tym bardziej wrazliwosci.Wrecz przeciwnie zoo pokazuje jak dlugo mozna trzymac zwierzeta w srodowisku odleglym od ich naturalnego.osobiscie bojkotuje wszystkie zoo, cyrki i oceanaria/delfinaria. Jedynie parki narodowe w ktorych zyja praktycznie normalnie maja sens.

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-12 10:11:39
komentarz usunięty przez użytkownika

grigore
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-12 11:25:09
@dagmik, wszystko pieknie z punktu widzenia czlowieka a nie zwierzecia, prawdopodobnie sama nie chcialabys zyc klatce nawet ze zlota zrobionej:) w delfinariach bywaja przypadki ze delfiny wyskakuja z wody i uderzaja o brzeg basenu, do skutku czyli do smierci-samobojstwo bo maja dosyc tych "wspanialych" warunkow w niewoli. my widzowie widzimy tylko piekne przedstawienie a reszta to juz problem zwierzat. Rozumiem ratowanie zagrozonych gatunkow-rozmnazanie ich w sztucznych warunkach i wypuszczanie na wolnosc.

Molotok
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-12 12:37:32
A jak ty jesteś jakiś wadliwy genetycznie mogę cię zaj**ać siekierą pokroić i nakarmić psy ?

Molotok
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-12 12:43:11
I jeszcze jedno można powiedzieć że jesteś w jakimś stopniu nazistą bo przecież oni też nie traktowali Żydów jak ludzi więc zabijanie ich nie było niczym złym . Naucz się traktować inne istoty na równi bo one mają takie same prawa ,takie typowo ludzkie myślenie jestem od innych lepszy to mogę ich zabijać .Idąc twoim tokiem rozumowania powinno się odstrzelać połowę ludzi na świecie bo przecież ziemia jest przeludniona więc czemu nie wyeliminować słabszych osobników .

jacekiinowy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-13 13:44:27
I się okazało, że pokazałem dzieciom ćwiartowanie żyrafy... Czy coś takiego napisałem? Napisałem, że odróżniają człowieka od żyrafy. Pan/Pani Molotok Jestem nazistą... masakra. Jak się nie ma argumentów to najlepiej kogoś zwyzywać. Jak Pan/Pani może porównywać te dwie sprawy? Żyrafę do wymordowania połowy ludzkości? Nawet nie chcę sobie wyobrażać jaki tok myślowy został uruchomiony u Pana/Pani by z tej jednej sprawy dojść do tak absurdalnej konkluzji! Przeczytajcie raz jeszcze co napisała Pani Dagmik, o to chodziło w tej sytuacji.

Molotok
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-15 19:53:49
komentarz usunięty przez użytkownika

Molotok
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-15 19:58:25
Bo nie zrozumiałeś o co mi chodzi nie porównuje żyrafy do człowieka ani zbrodni nazistów do zabicia żyrafy chciałem tylko zobrazować tok myślenia ludzi .Jest taki pseudo nazistowski bo z zasady uważa się że inne stworzenia na świecie są gorsze to też można je ot tak zabijać .No i tak na marginesie to nie jestem pewien czy to było w ogóle do ciebie na chwile obecną nawet nie pamiętam .

zbycho6305
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-12 07:19:54
to i tak już emirat ,a ciapate nie mają skrupułów muszą wiedzieć od dziecka jak ciąć

onet12
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-02-12 00:34:12
przezywacie jak stonka w wykopki kazdy sie teraz zrobil supern wrazliwy i przeczulony na punkcie biednych dzieci. Ja wychowalem sie na wsi od malego widzialem jak co tydzien babka rąbała koguta siekiera, patroszyla a pozniej gotowala smaczny rosol. Jest to normalny proces i dzieki temu mialem szanse zobaczyc ze mieso nie pochodzio z lodowki tylko z uboju. sZkoda zyrafy, ale pewnie byla chora byla wiec co mieli z nia zrobic?

Aprill
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-12 09:40:29
umiesz czytać ze zrozumieniem? więc przeczytaj jeszcze raz to co jest napisane wyżej a później swój komentarz...być może znajdziesz błąd.

miszcz82
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-02-12 00:16:15
komentarz usunięty przez użytkownika

shako
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-11 23:52:00
komentarz usunięty przez użytkownika

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-11 23:26:26
Ale, chyba był jakiś powód, a nie tak od se. Myślę, że pracownicy to nie sadyści zabijający zwierzęta od tak, tylko specjaliści znający się na fachu i było to czymś uzasadnione.

pawel1710
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-02-12 00:18:12
komentarz usunięty przez moderatora

caroline_q
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-13 09:45:57
Pawle, zapomniałeś o ważnym szczególe. Żyrafa była owocem związku ojca z córką o ile dobrze pamiętam. W każdym razie był to związek kazirodczy. I nie, nie można wykastrować żyrafy, bo zostaje odtrącona przez stado.

wladyslaw5
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-02-11 22:52:13
ludzie to ch.u.je ;/

sedziadread
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-02-11 22:37:23
ch@j s tom rzyrafom , ja tesz by jom pocioł spalinowom piłom na pront , rzeby jak najwincyj krwi sei wylewało na te pi@rdolone bachory k@rwa .

mingus33
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-02-11 21:56:49
na wiosce lądowały też zdjęcia z udziałem ubitych wieprzków, ja wiem że nie ma się czym chwalic, ale jakoś nikt nie protestował że inni postanowili zabić i zeżreć jakieś zwierzę. ale wystarczy że zwierzę jest egzotyczne i w jakieś inne plamy a zaraz sypią sie gromy i leje sie potok łez... z jakiegoś powodu władze postanowiły że tak trzeba, a nie, że bedzie zabawnie.

grigore
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-11 22:49:38
Zgadzam sie, przez nie jednego kotleciarza przemawia tu hipokryzja - kim jest ten co chce decydowac ktore zwierzeta maja zyc i jak dlugo?milosc do zwierzat wedlug ksiazki kucharskiej.Cos w tym jest, ze madrosc dzikich zwierzat polega na tym ze trzymaja sie z dala od ludzi.

andrewhaker87
    Ocena: -8 (glosow:8)
2014-02-11 21:38:07
Ja bys pociął snu.rwysyny je.bane

ja1ja
    Ocena: -1 (glosow:15)
2014-02-11 21:05:48
komentarz usunięty przez moderatora

ja1ja
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-02-11 21:22:43
komentarz usunięty przez moderatora

mingus33
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-02-11 21:40:27
jak na razie sam nie podałeś argumentu, a nagadałeś sie że aż łokcie bolą... chętnie poznam twoje stanowisko, bo powiem szczerze nie znam szczegółów sprawy.

ja1ja
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-02-11 21:46:22
@mingus33 proponuję tobie i tym protestującym stanąć na sawannie przed stadem lwów z transparentami, że nie wolno jeść zwierząt.

ja1ja
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-02-11 21:50:30
@mingus33 chcesz porozmawiać napisz mi wiadomość.

mingus33
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-11 22:02:26
nie musisz mi niczego proponować bo ja nie protestuję przeciw jedzeniu zwierząt, właśnie sam wpieprzam jedno z nich. tyle że nie określiłeś dlaczego ktoś jest idiotą a ktoś nim nie jest. wspominałeś coś o argumentach...

sedziadread
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-02-11 22:39:07
ja1ja , opciongniesz mi c@pke to zdradze ci k@rwo sekręt tevgo zj@banego portaliku do gimbósów ze skszywionom psychikom

Greg0666
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-02-11 20:51:02
Ja uważam że jak ktoś się przyjmuje do zoo to dlatego że kocha zwierzęta obojętnie jakie one są i na co chorują, dopóki ta żyrafa żyła i nic ją nie bolało to nie rozumiem dlaczego ktoś postanowił ja zabić i kto miał sumienie to zrobić? pracownik zoo? który kocha zwierzęta a nagle strzela w głowę żyrafie bez skrupułów? na to nie ma wytłumaczenia, ci ludzie zasługują na pogardę a rodzice tych dzieci na kopa w d...

grigore
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-11 22:38:33
W tym zoo i nie tylko to dosyc czesta praktyka: rozmnaza sie zwierzeta bo mlode slodkie "szczeniaczki" przyciagaja widzow, ludzie zawsze przyjda mlode zobaczyc, a jak mlode podrosna i straca swoj urok to sie zabija i "robi" sie nowe mlode. Inne zoo proponowalo kupe forsy za te zyrafe ale i tak woleli ja zabic. to sie wiaze z jakimis ulgami podatkowymi dla zoo ale juz nie doczytalem do konca w jaki sposob bo w tym momencie glupota i chciwosc ludzi mnie oslepila...Zoo tak samo jak cyrk, z miloscia do zwierzat niewiele maja wspolnego.

Bolec1980
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-02-11 20:30:20
Wiem, że to straszne. A jednak na tradycyjny obiadek w tradycyjną niedzielę mus rosołek, na drugie schabowy z kapustą i ziemniaczkami i luz. Otóż jakoś jest tak, że mięso nie rośnie na drzewach, tylko ląduje na waszych talerzykach, po zabiciu żywej, czującej istoty. W Kopenhadze to przykre, ale zgodne z duńskim prawem.

Aprill
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-12 09:44:14
Tylko po co robić z tego show dla dzieci?

DirtySanchez1121
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-11 20:25:32
ciśniecie wszystkich Duńczyków a to jest sprawka dosłownie kilku typków, to tak jakby przez pryzmat Trynkiewicza świat oceniał wszystkich Polaków...

DirtySanchez1121
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-11 22:32:09
już dwie osoby udowodniły, że naprawdę nie rozumieją co napisałem... gratuluje idioci :D

bonifacq
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-02-11 20:17:39
To była żyrafa z ze związku Ojca z córką , a w Afryce lwy nie jedzą żyraf . Duńskie dzieci przyjemniej wiedzą co jedzą żyrafy POlskie dzieci myślą że lwy jedzą sojowe Hamburgery

Sealtiel
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-11 20:47:44
Jak wytrzeźwiejesz, to przeczytaj swój wpis jeszcze raz i napisz go jakoś składniej i z sensem.

bonifacq
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-15 08:43:02
Czego nie rozumiesz dziecko

naimad188
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-11 20:05:01
skiper dawno o dunczykach przestrzegał

polska_kurwa1998
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-11 20:01:10
jakby była zdrowa to by jej nie ubijali, z tego co słyszałem to coś z nią nie tak było, a została zabita nie uśpiona też tam z jakiegoś powodu

grigore
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-02-11 22:41:23
zdrowa byla, chodzilo oficjalnie o kontrole rozmnazania sie zyraf, tylko jakos nikt nie pomyslal o kastracji...w tym calym zdazeniu nie ma co sie sensu doszukiwac bo go po prostu nie ma.

T_ensor
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-02-11 19:56:58
komentarz usunięty przez moderatora

allejaja
    Ocena: 9 (glosow:11)
2014-02-11 19:49:00
Mogli tez rzucic ja zywa lwom na pozarcie lepsze show by bylo zrobili to jednak nieco lagodniej.. ok zabicie jej mozna jeszcze zrozumiec jako tako ale robic z tego widowisko tego nierozumiem..dzieciaki tez same tam nieprzylazly.. ja jednak niechcialbym ogladac czegos takiego

sedziadread
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-11 22:48:46
nie

kizior3
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-11 19:47:41
szkoda ,ze nie trynkiewicza

ewciolina
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-02-11 19:39:14
Powiesiłabym ich za to za jaja ;--; Skoro im było '' za dużo żyraf w zoo '' to mogli je wysłać do jakiegoś innego gdzie tych żyraf jest mało, a nie kusić zwierzę chlebem i strzelać mu w głowę. Ci ludzie są dla mnie podludźmi albo potworami jak kto woli.

sedziadread
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-02-11 22:41:17
aja wy smarowałaby cie tom krwiom , zaś potę ubrała wew te skurke w ciapki i wychendorzyła by ci pochiewke gróbym dildo . czy byłąsby wtedy u satysafykcjonywowana k@Rwo ?

andethero
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-11 19:27:03
Tu macie film PS: nie polecam oglądać tego jeśli nie lubcie krwi itp

kriss92
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-02-11 19:27:01
powiem tyle gówno prawda!

lola8940
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-11 19:36:29
Mylisz się. Jest filmik, na którym ją kroją, na co patrzą zresztą dzieci. Bez problemu powinieneś znaleźć w necie.

Benny
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-02-11 19:23:44
Że są tak jeb..... to wiedziałem. Mieszkałem tam kilka lat. W Afryce widziałem normalniejszych ludzi. Dania to kraj ludzi chorych, podobnie jak reszta Skandynawii.

cycuch13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-11 19:17:42
komentarz usunięty przez moderatora

metiu6
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-11 19:15:24
lukassx Pytasz o co nam chodzi , między innymi o to że zrobili to na oczach dzieci uważasz że to jest normalne !? Tym bardziej że były propozycje kupna tej żyrafy , a także zoo w Doncaster w Anglii zaproponowało, że przyjmie Mariusa .Zasłaniają się teraz że to edukacja dla dzieci ,ha ha dobra mi edukacja jak facet zabija zwierzę w niewoli !!!

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-11 22:43:52
"Hunger Games" tez mozna by nazwac edukacja. Kompromitacja i nic poza tym.

lukassx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-11 23:19:47
zyrafy nie zabito na oczacz dzieci tylko nakarmiono nia lwy , tak to sie odbywa w naturalnych warunkach , jutro dostana wolowine albo konine

kknebel
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-11 19:08:27
Co kraj to obyczaj, jedni jedzą krowy, drudzy psy. Żyrafa Taki sam ssak jak te dwa przykłady tylko ma dłuższą szyje;). A co najlepsze niektórzy bardziej żałują zwierząt jak ludzi

ufo241
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-11 19:15:55
Całkowita racja OPROTESTOWAĆ WSZYSTKIE DRAPIEŻNE one też zabijają biedne bezbronne zwierzątka

Premek235
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-11 19:07:09
Ale kurczaka albo schabowego ty by się jadło?

lukassx
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-02-11 18:57:12
Nie wiem o co wam chodzi nie lubicie miesa ??? A gdyby to byla swinia albo krowa ??? To tez zwierzeta w dodatku zyjace w niewoli !!!

marcianok
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-02-11 19:45:33
zwierze też czuje i chce żyć, to tak jak by tobie uj_ebać łeb sk_urwielu i poćwiartować by potem nakarmić innych twoim mięchem. nie zrozumiesz bo zj_ebanych starych masz.

lukassx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-11 23:22:51
zawsze czulem ze krowa tez ma uczucia

MisterEco
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-11 18:25:14
Teraz wiem o co chodziło Skiperowi z tymi duńczykami, są poje...

damianparama
    Ocena: -10 (glosow:16)
2014-02-11 18:24:31
jesteście chorzy. ich żyrafa i niech robią z nią co chce .

dziurb
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-11 18:21:56
kazirodztwo nie jest legalne...

Molotok
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-11 18:23:23
to fajnie ale o co ci chodzi ??

maximax
    Ocena: -2 (glosow:14)
2014-02-10 22:15:07
komentarz usunięty przez użytkownika

kamaaa0208
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-10 21:16:56
komentarz usunięty przez moderatora

metiu6
    Ocena: 1 (glosow:21)
2014-02-10 21:12:23
Stwierdzili że ta biedna żyrafa ma za słabe geny i dlatego ją zabili. Ku@wa jak trzeba być pier#olniętym żeby takie coś zrobić ,nie dość że te zwierzę zniewolili to i jeszcze zabili ! “Dopóki ktoś nie pokocha zwierzęcia, część jego duszy pozostanie w uśpieniu.” ~ Anatole France

ufo241
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-02-11 19:14:11
A jakby w naturze zjadł ją lew to co też był by protest czy nie????

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-12 08:29:55
To trzeba ja bylo wypuscic do natury i pozwolic przynajmniej uciekac przed ewentualnym atakiem.

kamaaa0208
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-02-10 21:11:14
chyba im na karme dla tygrysów brakło... kto wgl zezwolil na zabicie ZDROWEGO zwierzecia w zoo... kretyni!. PO CO TO??!

milka862
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-11 19:14:14
Chodziło o to, że mieli za duzo żyraf a nie mogli jej wysłać do ogrodu zoologicznego albo sprzedać bo było to zwierzę ze związku kazirodczego które nie powinno sie dalej rozmnażać przez to a zaden ogród nie da gwarancji, że jej nie rozmnoży a wykastrować nie mogli bo zwierzęta by jej nie przyjeły. Swoją drogą ten ogród powiedział, że będzie tak robił z każdym zwierzęciem które nie będzie pasować. Chore zniszczyli całą idee ogrodu zoologicznego. Jeszcze na oczach dzieci...

vladziu
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-11 20:38:19
Kretyn to ktoś, kto daje takie komentarze nie wiedząc o co chodzi. Gadasz, a nie wiesz o czym. To była żyrafa z chowu wsobnego. Jak nie wiesz co to jest to zachęcam do skorzystania z google. Wtedy dowiesz się, że nawet matka natura nie toleruje takiego wybryku. Przy okazji piszę do innych oburzonych. Zanim zaczniecie coś komentować i się święcie oburzać, dowiedzcie się o co chodzi, bo inaczej wychodzicie na durni.

mipa
    Ocena: 31 (glosow:49)
2014-02-10 21:08:59
lepiej było jakiegoś kozojebce ciapatego stamtąd ustrzelić i nakarmić lwy a żyrafa bardziej wartościowa

zmigrod73
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-02-10 20:41:55
Duńczycy już są jak Araby

polska_kurwa1998
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-11 20:02:18
no napewno nie pod względem posiadanego hajsu :D

hrabia69
    Ocena: 3 (glosow:19)
2014-02-10 20:30:19
Zabić takie piękne zwierze,nie mają serca skur*ysyny!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Obcokrajowiec wyrzucił śmieci z samochodu,
  •  Każdy plusik to 10gr do bomby
  •  Dwa zdania a jaki przekaz.
  •  Mina premiera Litwy


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400