Zaloguj si  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
ex-ogladacz1000  14-02-11, 21:07 Zg這
+ 447 -
Dodano: 2014-02-11, 21:07:47   przez: ex-ogladacz1000
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 447  Zg這 nadu篡cie
95
 Udost瘼nij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie dra積ij stra積ika
  •  Rzuci豉 si na niego, wi璚 j szybko uspokoi
  •  R闚no嗆 spo貫czna w/g Morawieckiego
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
Ukryj komentarze(182)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogowa
 Najwy瞠j oceniony komentarz:poka
MINTOR
    Ocena: 52 (glosow:70)
2014-02-11 21:52:07
Sam si sobie dziwi, ale plus. Absurd z dedykacj, ale kulturalny, no i ta sytuacja zas逝guje na miano wiochy.

qfelnh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-02 22:15:25
komentarz usuni皻y przez moderatora

borys88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-18 21:03:54
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

puszczyk82
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-18 09:30:30
i to jest do przemyslenia i to sa normalne jajca!!

Arczano
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-17 22:20:57
Doczekamy sie czasu kiedy prawdziwi Polacy beda placili tym skur..synom odszkodowania za przesladowania i obozy zaglady. Ja was blagam nie pozwolmy na to.

bodan
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-02-17 18:56:01
Brawo dla autora!Dosc promocji zydostwa,Swiatynia Opatrznosci miala byc wybudowana 300 lat temu jako wotum...Nie ma pieniedzy na muzeum wykletych",muzeum katynskie a wydano kase na koszerne g. O tym michnik w swej trujacej Gw nie napisze!

SickB0y
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-17 18:04:16
Warto dodac,ze muzeum bedzie placic podatki i w cenie biletu zapewne zaplacicie VAT. Jest jeszcze funkcja edukacyjna. Jesli chodzi o swistynie to zwyczajne sekciarstwo w kt鏎e anga簑je sie pa雟two.

borys88
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-17 22:12:42
W takim razie sorki ale 篡jesz w kraju w kt鏎ym jakie 33mln mieszka鎍闚 nale膨 do tej "sekty":) Chyba najwy窺zy czas si ewakuowa z tego "sekciarskiego" pa雟twa nie uwa瘸sz? B璠zie lepiej i dla ciebie i dla nas.

SickB0y
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-18 00:09:13
borys wierzysz sobie w kogo masz ochot, tylko nie ka ludziom za to p豉ci. Kochasz Boga? Funduj mu ko軼i馧ki z w豉snej kieszeni, z pomoc swoich 33mln poplecznik闚.

borys88
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-18 21:02:03
Oczywi軼ie masz racj, ka盥y wierzy w to co chce. Ka盥y powinien szanowa te wiar innych, szczeg鏊nie je瞠li jest to wiara przyt豉czaj帷ej wi瘯szo軼i spo貫cze雟twa w kt鏎ym 篡je, no a ju przede wszystkim je瞠li ta wiara jest nierozerwalnie zwi您ana z to窺amo軼i narodow tego spo貫cze雟twa, jego tradycjami, kultur oraz histori. To s zasady kt鏎e musisz respektowa w tym kraju, nie musisz wierzy w to co my, nie musisz dawa kasy na ko軼i馧, ale szanuj to co jest zwi您ane z polsko軼i, a je瞠li nie potrafisz to to granice s otwarte, mo瞠 poza nimi nikt nie b璠zie mia do ciebie pretensji

borys88
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-18 21:05:33
o to 瞠 obra瘸sz jego i jego religi.

SickB0y
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-19 17:52:39
Wiekszosc ludzi to idioci. To zdanie to nie obraza tylko fakt. Je郵i wolicie stawia ko軼io造 zamiast muze闚 to zdanie dowodzi swojej s逝szno軼i

borys88
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-20 22:59:44
Rozumiem, 瞠 wed逝g ciebie ty sam si zaliczasz do tej mniejszo軼i tak?:) Czyli podsumujmy, wed逝g ciebie przejawem skrajnej g逝poty jest wsp馧finansowanie przez RP 安i徠yni dla tych 33mln "idiot闚" kt鏎a mia豉 by centrum kultury polskiej i kt鏎ej budow zaplanowa造 鈍ieckie w豉dze RP ponad 200 lat temu jako wotum dzi瘯czynne za ustanowienie pierwszej w europie konstytucji, przypomn ci jeszcze 瞠 opr鏂z 鈍i徠yni w sk豉d kompleksu ma wej嗆 muzeum Jana Paw豉 II oraz Panteon Wielkich Polak闚. Wi璚 wobec ciebie bardziej korzystne dla Polak闚 jest finansowanie muzeum 篡d闚 polskich (kt

borys88
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-20 23:05:27
kt鏎ych w polsce ju prawie nie ma) przynosz帷ego roczny doch鏚 z bilet闚 w wysoko軼i 350 tys pln? Czy za tym co piszesz opr鏂z nienawi軼i do ko軼io豉 oraz do kultury polskiej kryj si jakiekolwiek racjonalne argumenty? P.S. Po tym co piszesz wydaje mi si 瞠 zupe軟ie inaczej definiujemy idiotyzm:)

SickB0y
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-01 15:54:23
Ostro ci si popierdoli豉 kultura Polski z twoj wiar. Machasz polsko軼i na lewo i prawo pr鏏uj帷 broni swoj wiar. Ja my郵 trze德o i oddzielam pa雟two i religi. Tw鎩 punkt widzenia jest bardzo na r瘯 ko軼io這wi ale sprzeczny z interesem polak闚. Jak m闚i貫m ,wierz sobie w co chcesz , niewidzialne ludziki w niebie, magiczne drzewka i gadaj帷e w篹e ale nie nazywaj mnie gorszym Polakiem bo wol sobie t逝maczy 鈍iat w inny spos鏏 ni ty.

milorda
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-17 13:28:59
To jakby por闚na budow np. muzeum handlu a wybudowanie komu kolejnej Biedry.

milorda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-17 13:27:29
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

zaldbag
    Ocena: -15 (glosow:21)
2014-02-17 11:44:37
No, ale w czym problem? Czy to 幢e, 瞠 pa雟two buduje muzeum, 瞠by upami皻ni ludno嗆, kt鏎a tu 篡豉 przez setki lat, stanowi豉 jakie 5 - 10% Polak闚 i znikn窸a bez 郵adu? Dla Ciebie to to samo, co dorzucanie si do budowy kolejnego ko軼io豉?

C2ShadowMan
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-17 17:27:32
w przyrodzie nic nie znika

kitowiecs
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-02-17 11:22:09
czytam te komentarza i tak si zastanawiam, 瞠 mo積a to wszystko okre郵i jedym kr鏒kim zdaniem; jurek to id,iota.

jinjuriken123
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-17 11:06:38
Wed逝g mnie obie z tych inwestycji to jest b陰d.

matartur1
    Ocena: -7 (glosow:13)
2014-02-17 10:05:12
Tutaj mamy znacz帷 r騜nic. Muzeum 砰d闚 nie jest budowane w synagodze (abstrachuje tu czy warto w og鏊e co takiego budowa). Wiocha dla tego, kt鏎y to wstawi.

large87
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-02-17 08:35:31
砰dy niech sobie na bliskim wschodzie buduj za swoje pieni康ze, a u nas ci庵le festiwale. Politycy po這wa z nich to agenci jak nie 篡dy to ruscy albo german.

Millais
    Ocena: -11 (glosow:19)
2014-02-17 02:38:36
Co to jest?! Idiotki z FB, kierowcy debile, krety雟kie wpisy, wie郾iacka moda - wszystko to rozumiem. Wiocha. A po jakigo wa豉 wrzuca tu tak polityk. Tutaj te wojenka Polsko-Polska? Da wi璚ej 篡dom a mniej katolom? Odwrotnie? Po r闚no? Wcale? Puknijcie si w te wasze 造se pa造 jak捷 konkretn ceg堯wk. No chyba 瞠 wy te jeste軼ie cz窷ci... wiochy

Tetek2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-17 01:04:32
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

sebololo
    Ocena: -4 (glosow:24)
2014-02-17 00:22:43
Kraj kt鏎y 豉duje pa雟twowe pieni康ze w ko軼i馧 jest ciemnogrodem.

przemek5d
    Ocena: 9 (glosow:15)
2014-02-17 07:01:12
a kraj kt鏎y 豉duje pa雟twowe pieni康ze w 篡d闚 jest tuskogrodem.

C2ShadowMan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-17 17:30:13
Gra貫 kiedykolwiek w gry ekonomiczne lub chocia瘺y Stronghold? Wiesz po co ludziom religia i obiekty kultu religijnego?

nev89
    Ocena: -13 (glosow:29)
2014-02-17 00:22:38
Tylko ze Ci 砰dzi, kt鏎ymi tak gardzicie to byli tacy samo Polacy jak wy... zal mi was...

Tetek2
    Ocena: 10 (glosow:20)
2014-02-17 01:05:33
Tak samo jak muzu軛anie w Niemczech czy innych krajach Europejskich. Maj Niemieckie paszporty,obywatelstwo. Mieszkaj tam od przynajmniej trzech pokole, a jak si zapytasz kim s to 豉mana niemszczyzn m闚i 瞠 albo Turcja,Syria,Afganistan i takie tam podobne... Tak samo by這 z 砰dkami w Polsce. Nigdy nie czuli si polakami

khartvin
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-02-17 10:46:25
@Tetek2 - powiedz to m這demu Aaronowi, kt鏎y rami w rami mojego dziadka dosta kulk mi璠zy oczy we wrze郾iu '39. Lepszy z niego Polak by, ni z Ciebie.

zbysiula154
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-02-17 00:14:34
Bardzo mi si podoba ten absurd chyba najlepszy jaki do tej pory widzia貫m na wiocha.pl Ex-ogladacz1000 czy瘺y bratnia dusza z prawej strony narodu?

ex-ogladacz1000
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-17 23:26:35
Mam instynkt zachowawczy i mam rodzin. Nie chc 瞠by 篡li jako obywatele drugiej kategorii w Polsce. A teraz wszyscy 篡jemy, bo ca造 rz康 przesi彗ni皻y jest t zaraz...

adam1234576
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-02-16 22:58:50
Moim skromnym zdaniem. To muzea i 鈍i徠ynie powinny by budowane dopiero wtedy gdy szpitale b璠 mia造 najlepszy sprz皻 na 鈍iecie, nie b璠zie 瘸dnego g這dnego dziecka, przemys b璠zie rozwini皻y, infrastruktura na europejskim poziomie. W Polsce jest ju wystarczaj帷o du穎 ko軼io堯w, a muzea s potrzebne ale mo積a troch ta雟ze budowa.

ZeuS112
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-02-16 22:21:01
a prezydentem Warszawy, kt鏎y popar, ba nawet podpisa si pod aktem utworzenia muzeum by nie kto inny jak Lech Kaczy雟ki, czyli potomek 砰d闚 z pod Odessy. W jakim jak kraju 篡j...

ex-ogladacz1000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-17 23:28:37
zgadza si i dlatego dla mnie PIS to to samo dno co PO, PIS to sztuczna opozycja, zgodnie z zasad - bez wzgl璠u na to kto wygra wygraj 篡dzi - czas odda g這s na ruch narodowy

matrosbum
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-16 22:12:36
mala poprawka do wstawki..to jude sami sobie przyznali bo kto moze rzadzi naszym krajem???

mleko3.2
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-02-16 21:38:20
Nie dziwi si czemu w internecie panuje takie chamstwo jak tu same 篡dy si wypowiadaj , wszak wiadomo nie od dzi ,瞠 zYD to rasa niecywilizowanych cham闚 i prostak闚 pochodz帷ych od ma逍y maj帷a z nimi wiele wsp鏊nego .

grog
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-16 22:48:00
ty zYDzie!

mleko3.2
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-16 23:25:05
Faktycznie zbyt sk徙o okre郵i貫m zachowanie 璣DOSTWA koczuj帷ego na wszelakich forach .

maxicoveri
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-16 21:31:08
i tu i tu posz這 si tyle kasy j...a!nie sz這 tych pieni璠zy przeznaczy np.na obiady w szko豉ch?

marillion
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-02-16 21:29:03
Dane wyssane z palca

kredos
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-02-16 21:28:43
Tak jedno jak i drugie jest czyst g逝pot. Dlaczego mam si dok豉da do inwestycji kt鏎e kompletnie mnie nie interesuj i nie dotycz? Niech 砰dzi sami wybuduj sobie to muzeum. Niech katolicy sami zbuduj sobie ten ko軼i馧.

achaja1
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-02-16 21:54:23
Zasadniczo masz racj, jednak pieni康ze wydane na muzeum po jakim czasie si zwr鏂- ze sprzeda篡 bilet闚,organizacji wystaw itp, natomiast pieni康ze wydane na ko軼i馧? Wyrzucone.

kredos
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-16 22:17:58
Czy aby na pewno si zwr鏂? W徠pi aby zainteresowanie histori 砰d闚 by這 wystarczaj帷e aby pokry wydatki tak olbrzymiego i nowoczesnego o鈔odka. Jednak nie za bardzo zg喚bi貫m temat op豉calno軼i tej inwestycji dlatego wol nie snu moich pokr皻nych teorii.

mingus33
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-16 22:50:31
achaja, nic sie nie zwr鏂i, koszty to 10 mln, wp造wy to 350 tys. tak czy siak to wydane pieni康ze w b這to. a na obiady dla biednych wielodzietnych rodzin nie ma...

Samwise_Gamgee
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-02-16 21:09:28
zapomnia貫 jeszcze doda 瞠 klechy b璠 gwa販i dzieci bo rabini te gwa販 a co!

Bluznierca
    Ocena: 1 (glosow:19)
2014-02-16 21:06:14
Jezus byl zydem. Watpie w jego istnienie, ale niewazne... Wiec byl zydem. To to samo. Muzeum dla zydowstwa czy muzeum dla katolstwa. Jeden ch... Oba tak potrzne ze tylko plakac.

deo_optimo_maximo
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-02-16 21:15:15
Ty prostaku

C2ShadowMan
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-02-16 21:27:40
dlaczego w徠pisz w istnienie Chrystusa, skoro jest masa dowod闚 historycznych?

danuta1981
    Ocena: 8 (glosow:22)
2014-02-16 20:47:19
komentarz usuni皻y przez moderatora

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-02-16 21:19:29
zr鏏 mu loda...

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:22)
2014-02-16 21:21:13
Przecie on mi reklam zrobi a nie nosa mi utar:)

cezarmilan
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-02-16 21:23:33
Daj sie pozachwycac Danucie, widac ma ma這 rado軼i w 篡ciu i byle g.... j cieszy

FuckAtheist
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-02-16 21:25:12
komentarz usuni皻y przez moderatora

ex-ogladacz1000
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-17 23:30:29
ojej danuto sp鎩rz, poni瞠j odezwali si m這dzi, wykszta販eni czytaj帷y wyborcz i zachwycaj帷y si stoktotk w tvn. Od czasu do czasu nazywaj帷y nas ciemnogrodem, chocia od was tchnie kultur i kwiecistym j瞛ykiem ;)

gregoryvictor
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-02-16 20:31:05
Obydwa przypadki to skrajno嗆

kapselxxx
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-16 20:27:53
bez przesady niema 33000000 katolik闚 w Polsce nawet tych przyj皻ych czyt. ochrzczonych bezwiednie jak nie mieli roku ale z reszt si zgadzam

C2ShadowMan
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-16 21:26:18
niech b璠zie i 20 mln albo i 15 mln. Zawsze to wi瘯szo嗆

delysis
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-16 20:11:10
Z Wikipedii (dot koszt闚): Zak豉dano, 瞠 ca這嗆 budowy b璠zie kosztowa od 80 do 100 milion闚 z這tych i wi瘯szo嗆 wydatk闚 pokryje Urz康 Miasta Sto貫cznego Warszawy (40 mln z), Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego (40 mln z) oraz Stowarzyszenie 砰dowski Instytut Historyczny wraz z prywatnymi sponsorami z ca貫go 鈍iata (20 mln z)[1]. W toku przedsi瞝zi璚ia koszty gmachu, finansowane ze 鈔odk闚 publicznych wzros造 do ok. 200 milion闚 z這tych, natomiast koszty wystawy, finansowane przez darczy鎍闚 prywatnych – ok. 120 mln z訥2]. ㄠczny koszt jego budowy i wyposa瞠nia wyniesi

Sebastian1986
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-16 20:07:54
Pracowa貫m na tym muzeum przy budowie jako elektryk, Tyle ile posz這 tam stali na zbrojenie i betonu to Hitler pobudowa by bunkier. Chocia tego si od niego nauczyli.

C2ShadowMan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-16 19:58:49
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

C2ShadowMan
    Ocena: 10 (glosow:16)
2014-02-16 19:52:07
jurek nie ma napletka.

danuta1981
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-02-16 20:48:40
komentarz usuni皻y przez moderatora

jurek1102
    Ocena: -7 (glosow:15)
2014-02-16 21:23:14
Bo C2ShadowMan mi odgryz :)

szulcik
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-02-16 19:39:45
Niczego bym nie dofinasowywa ,ani jednego ani drugiego !

sex4all
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-02-16 19:31:48
nie ca貫 2 mld z to tyle ile rocznie RP pompuje w kler

sebololo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-25 21:02:42
-czyli w klas paso篡tnicz.

rene30
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-02-16 19:10:59
a ja bym nie da na 瘸dne z powyzszych.

kamil48745
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-16 19:04:26
Skoro 33 miliony to katolicy a 8000 篡d闚 to reszta ludzi w Polsce to Atei軼i, kt鏎zy graj w lola 24/7

payperday
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-16 19:03:47
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

jacek.jacek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-16 20:00:02
Sprawiedliwi nie potrzebuja ko軼io豉 ale grzesznicy

Mr.Cpun
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-16 18:47:14
Ani na to ani na to powinni nie dawa

jw12
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-16 18:37:46
ciekawe ile politykiery pod sto貫m do podzia逝 dostaj , jak szenkn tak kupe hajsu tym nie robom !

maras2604
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-16 18:26:12
zamiast wybierac ktore marnotrastwo bylo gorsze, mogli bysmy razem przyznac ze obie inwestycje to jeden wielki walek za nasza kase

ex-ogladacz1000
    Ocena: 14 (glosow:38)
2014-02-13 14:33:25
JUREK1102, FREEDOM80, FERDAL, VICARIUS i im podobne wyw這ki - za這瞠 si si 瞠 jeste軼ie resortowymi wnuczkami - trzecie pokolenie ubk闚 z korzeniami w 篡dokomunie. Ciesz si 瞠 wasz czas powoli si ko鎍zy i 瞠 ludzie drugi raz na wasz propagand si nie dadz nabra!

freedom80
    Ocena: -10 (glosow:30)
2014-02-13 15:37:24
ja jestem czarn lesbijk kt鏎a kiedy by豉 facetem. Do tego jestem 篡dem. Og鏊nie rzecz bior帷 jestem twoim najwi瘯szym koszmarem :)

cezarmilan
    Ocena: -7 (glosow:25)
2014-02-13 15:54:07
Wypraszam sobie, ja jestem pierwszym pokoleniem. Wykl皻y powsta ludu ziemi....

ex-ogladacz1000
    Ocena: 10 (glosow:22)
2014-02-13 21:23:20
rozumiem "cezaemilan" 瞠 jeste czwartym profilem jurka, zapomnia貫 si juru przelogowa - czy mo瞠 nie jeste kolejnym kontem p豉tnego b豉zna a po prostu czujesz si im "podobn wyw這k"

cezarmilan
    Ocena: -9 (glosow:13)
2014-02-14 11:30:25
Ex no nie pal g逝pa 瞠 nie wiesz kim jestem?

freedom80
    Ocena: -12 (glosow:20)
2014-02-14 11:32:16
ahahaha. Ja my郵a豉m 瞠 wszyscy wiedz kim jest cezar :D

Klub_Smolenski
    Ocena: -3 (glosow:19)
2014-02-14 12:57:27
sex-podgl康acz ma zesp馧 Macierewicza i wsz璠zie wietrzy spisek :)

ex-ogladacz1000
    Ocena: 15 (glosow:27)
2014-02-15 02:58:34
Czyta貫m, 瞠 w 1939 z tych co m闚ili o nadchodz帷ej wojnie szydzono i 鄉iano si, 瞠 wierz w teorie spiskowe. Jedni ucz si na b貫d帷h innych, g逝pek zawsze b璠zie g逝pkiem.

FuckAtheist
    Ocena: 12 (glosow:32)
2014-02-12 15:12:33
komentarz usuni皻y przez moderatora

jurek1102
    Ocena: -18 (glosow:24)
2014-02-12 23:56:00
Untra jak ty du穎 o mnie wiesz...

FuckAtheist
    Ocena: 11 (glosow:25)
2014-02-13 09:35:43
komentarz usuni皻y przez moderatora

zbysiula154
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-17 00:34:26
Jurek1102 to podstarza造 by造 ministrant fanatyk, kt鏎y kiedy w ko軼iele katolickim nie opuszcza 瘸dnej mszy, w p騧niejszym czasie postanowi si dosta do seminarium, ale nie zosta przyj皻y. Teraz jurek1102 m軼i si w r騜ny spos鏏 na ksi篹ach i katolikach gdy my郵i, 瞠 nie dosta si do seminarium dlatego bo jest rudy, a nie dopuszcza do siebie faktu, 瞠 prawdziwym powodem jest jego bezkresna g逝pota. Mondro瘨 ka盥ego zwyk貫go cz這wieka jest ograniczona, za to g逝pota Jurka1102 nie ma takiego upo郵edzenia.

cezarmilan
    Ocena: -14 (glosow:40)
2014-02-12 09:32:46
"Muzeum 砰d闚 Polskich" to plac闚ka kulturalna, 安i徠ynia Opatrzno軼i to ko軼i馧 i tu jest r騜nica, nie istotne jaki pretekst zosta u篡ty do jej dofinansowania, KK ma sam budowa swoje "markety wiary" na tym min. polega rozdzia pa雟twa od ko軼io豉.

jurek1102
    Ocena: -9 (glosow:23)
2014-02-12 10:10:35
A jak wida tego rozdzia逝 wyra幡ie brakuje.

dagmik
    Ocena: -1 (glosow:17)
2014-02-12 10:58:35
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

dagmik
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-02-12 11:09:39
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

Mundzio84
    Ocena: 4 (glosow:26)
2014-02-12 12:22:27
A ciekawe, czy pialiby軼ie tak samo, gdyby za te same pieni康ze powsta這 "Muzeum Katolik闚 Polskich", kt鏎e nie by這by 瘸dnym miejscem kultu, a plac闚k kulturaln.Bo co mi si zdaje, 瞠 posz這by wtedy oburzenie, hipokryci.

cezarmilan
    Ocena: -4 (glosow:14)
2014-02-12 12:28:44
Najpierw zgadujesz, bo nie wiesz nie pyta貫 nas o to, co by鄉y powiedzieli, wk豉dasz nam w usta swoje w豉sne przemy郵enia, a nast瘼nie krytykujesz nas za swoje poglady i nazywasz hipokrytami. To jest w豉郾ie hipokryzja, dyskusja z samym sob udajac 瞠 dyskutujesz z naszymi pogladami. Lecz si na pup bo na g這we za p騧no.

Mundzio84
    Ocena: 4 (glosow:20)
2014-02-12 12:32:54
Cwerdal, czyli rozumiem, 瞠 si myli貫m cieciu i razem z jurkiem powaliliby軼ie tak inicjatyw, tak?

freedom80
    Ocena: -9 (glosow:19)
2014-02-12 12:52:26
Mundek, katolicy i kultura to si gryzie ;P

dagmik
    Ocena: -3 (glosow:15)
2014-02-12 12:54:19
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

freedom80
    Ocena: -3 (glosow:17)
2014-02-12 12:57:44
dagmik, gdyby tak w陰czy jeszcze eksponaty historyczne np. z czas闚 inkwizycji to chyba sama bym posz豉. Historia KK jest ciekawa i bardzo burzliwa. Gdyby w takim muzeum by這 wszystko pokazane bardzo rzeczowo i zgodnie z faktami historycznymi to pokusi豉bym si o odwiedzenie takiej plac闚ki.

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-02-12 12:58:34
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:16)
2014-02-12 13:18:24
Dagmik, czyli rozumiem, 瞠 篡dzi mieli wi瘯szy wp造w na nasz kultur ani瞠li religia katolicka, kt鏎a jest z nami od wiek闚?Rozumuem, 瞠 nie by這by co pokazywa w takim muzeum, je郵i dotyczy這by katolicyzmu?Bo w豉郾ie tak wywnioskowa貫m z twojej pierwszej wypowiedzi.A 安i徠ynia Opatrzno軼i te b璠zie ciekaw budowl, nawet dla ludzi, kt鏎zy tak jak ja nie s katolikami.Mnie bardzo podoba si ten futurystyczny design.

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:14)
2014-02-12 13:23:12
Mundek, by貫 chrzczony? Bra貫 郵ub ko軼ielny? Chrzci貫 dziecko? To nie m闚, 瞠 nie jeste katolikiem... pomijaj帷 ten w徠ek, to sama uwa瘸m 瞠 historia KK jest bardzo ciekawa, zreszt tak samo jak 篡dowska. Tyle, 瞠 i w jednym i drugim miejscu b璠zie si omija這 "wstydliwe" fakty.

foytaz
    Ocena: 2 (glosow:14)
2014-02-12 13:26:02
Dagmik, podaj mi nazwiska znanych polskich 篡d闚, kt鏎zy wnie郵i sw鎩 wk豉d w rozw鎩 i bogactwo naszej rodzimej kultury. Zaznaczam, 瞠 interesuj mnie tylko ci, kt鏎zy deklarowali si jako Polacy wyznania moj瞠szowego.

Mundzio84
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-02-12 13:48:31
Fredziu, ty te przecie by豉 ochrzczona, wi璚 jeste najprawdziwsz katoliczk.Chyba, 瞠 skorzystasz z apostazji, a o ile si nie myl, jeszcze tego nie zrobi豉.Dlatego te uprzejmie ci prosz, przesta si zwraca o katolikach w trzeciej osobie, bo sama nale篡sz do tej wsp鏊noty, podobnie jak niby ja.

freedom80
    Ocena: -8 (glosow:18)
2014-02-12 13:51:10
Mundziu, apostazji podda豉m si w zesz造m roku a mimo to nadal nie czuj si w pe軟i wolna od katolicyzmu. Chrztu niestety nie zma輳, natomiast o katolikach mog si wypowiada w trzeciej osobie.

Mundzio84
    Ocena: 9 (glosow:11)
2014-02-12 13:58:29
Nie no, je瞠li apostazji podda豉 si w zesz造m roku to jak najbardziej jeste wolna i mo瞠sz m闚i o katolikach w trzeciej osobie.I nie udawaj tu Fredziu na pokaz, jakiego to pi皻na psychicznego nie odcisn掖 na tobie chrzest.Przecie wed逝g ateist闚, to tylko zanurzenie w wodzie przez ksi璠za.Boisz si wody, Fredziu?

dagmik
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-02-12 14:02:52
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

freedom80
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-02-12 14:03:26
No jak wida, atei軼i przywi您uj wi瘯sz wag do sakrament闚 ni sami katolicy. Taki tam paradoks.

Mundzio84
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-02-12 14:08:58
Fredziu, to mo瞠 w takim razie powinna si zamieni z tymi babciami w koronach, kt鏎e wstawi豉 niedawno?Wzi患szy pod uwag twoje stwierdzenie, bardziej by tam pasowa豉.Dagmik, zapominasz, 瞠 w Polsce w czasie IIWW gin瘭i i w walce i w obozach zag豉dy nie tylko 砰dzi.Dlatego te nie rozumiem, dlaczego akurat w tym kontek軼ie ma si oddawa im jaki rodzaj chrzci poprzez stawianie muzeum?Nie rozumiem te tego, 瞠 widzi si tylko w 砰dach najwi瘯sze ofiary wojny.

cezarmilan
    Ocena: -6 (glosow:12)
2014-02-12 14:17:36
Ta dyskusja nie powinna dotyczy kto czego wi璚ej w這篡 w rozw鎩 Polski, tylko manipulacji jakiej dokonuje Cwelundzio. Zwr鵵cie uwag ze prawie ka盥y sw鎩 post ko鎍zy pytajnikiem, b康 w tre軼i zawiera pytanie, albo gostek jest tak g逝pi 瞠 nic nie rozumie, albo z premedytacja wkr璚a rozm闚c, ale najbardziej obrzydliwe dla mnie jest to o czym pisa貫m w pierwszym komku, Cwelundzio swoje w豉sne przemyslenia wstawia w usta innych po czym z tym polemizuje.

freedom80
    Ocena: -7 (glosow:11)
2014-02-12 14:19:41
cezar, taka rola trolla :)

dagmik
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-12 14:23:32
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-02-12 23:51:57
W czasie IIWW Polacy te nie gin瘭i z osobna.To by pogrom zar闚no 砰d闚 i Polak闚.Aczkolwiek rozumiem ci, bo 砰dzi od zawsze uwa瘸li si za najwi瘯sze ofiary wojny, robili z siebie najwi瘯sze ofiary i pr鏏owali wszystko przedstawia tak, jakby tylko oni wtedy cierpieli.A co do ciebie Cwerdek, wiem 瞠 jeste dobry w g喚bokiej anal izie, ale jak wida niekoniecznie w analizie tekstu.Mi造ch sn闚 na brzuszku, Ferdziu.

jacek.jacek
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-02-16 20:07:38
fredoom80 Misza Zubow i kultura to symbioza . czerwone lewackie 鈍inie to bardzo kulturalne towarzystwo . W CCCP na ka盥ej stacji by造 wyszobijki wynalazek w Polsce katolickiej ma這 kulturalnej nieznany. Taka lewacka kultura

Klub_Smolenski
    Ocena: -7 (glosow:11)
2014-02-12 07:03:03
Ale z tym 8000 篡d闚 to dokaza貫 :) Wida po tym jak jeste odklejony od rzeczywisto軼i :)

majorero
    Ocena: -9 (glosow:25)
2014-02-11 23:29:24
Te 33 mln katolik闚 w Polsce, to z uwzgl璠nieniem 3 miesi璚znych, ochrzczonych dzieci chyba i wed逝g "statystyk" organizacji, kt鏎a ich zrzesza, a zatem ma interes w tym aby podawa nieprawdziwe, zawy穎ne dane. Je瞠li za katolika uzna osob, kt鏎a w miar regularnie uczestniczy we mszach, to sukcesem b璠zie doliczenie si 5 mln, czyli oko這 15% spo貫cze雟twa.

jurek1102
    Ocena: -16 (glosow:20)
2014-02-11 23:44:47
Trynkiewicz te jest ochrzczony :)

jurek1102
    Ocena: -5 (glosow:5)
2014-02-11 23:49:16
I Wa郾iewska jest ochrzczona :)

majorero
    Ocena: -11 (glosow:19)
2014-02-11 23:55:42
Ulubieniec "prawdziwych Polak闚" czyli Jaruzelski te.

jurek1102
    Ocena: -6 (glosow:12)
2014-02-12 00:02:18
A mo瞠 tak by kto podpowiedzia jak negatywn posta z naszego kraju nie ochrzczon ?

majorero
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-02-12 00:09:39
Urban na przyk豉d, bo Rydzyk to chyba chrzczony.

ex-ogladacz1000
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-02-12 00:11:34
Nie zapomnij doda 瞠 trynkiewicz jest gejem - t璚zowym synkiem

jurek1102
    Ocena: -11 (glosow:17)
2014-02-12 00:11:47
Nie wiedzia貫m 瞠 Urban jest nie ochrzczony :) A kogo zabi ten wstr皻ny bezbo積ik ?

jurek1102
    Ocena: -5 (glosow:17)
2014-02-12 00:17:46
Dzi瘯i za przypomnienie sex-podgl康acz:) Zapomnia貫m doda 瞠 Trynkiewicz jest gejem kt鏎y od 10 do 12 roku 篡cia by systematycznie gwa販ony przez swojego proboszcza.

majorero
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-02-12 00:21:30
Trynkiewicz jest pedofilem, a nie gejem.

jurek1102
    Ocena: -8 (glosow:18)
2014-02-12 00:24:40
Dla pewnej grupy ludzi jest wygodniej nazywa pedofila gejem.

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-12 00:25:11
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

jurek1102
    Ocena: -16 (glosow:22)
2014-02-12 00:36:34
No a on mia tego pecha 瞠 mia g喚boko wierz帷 mamusie kt鏎a go sama do pedofila prowadza豉.

dedede66
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-02-12 13:20:51
Jurek, Twoja ostatnia wypowiedz byla zidiociala do cna.

foytaz
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-02-12 13:30:42
bo jurek mia na my郵i siebie jak zwykle, narcyzm to cz瘰te u tej 'orientacji' :)

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-02-12 18:26:01
Ale Trynkiewicz jest tez pedalem. Przynajmniej idzie to wywnioskowac z tego co pisza.

pajakpajak
    Ocena: 3 (glosow:15)
2014-02-12 19:05:10
Trynkiewicz jest pedofilem i gejem.

polak30
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-02-11 22:37:42
komentarz usuni皻y przez moderatora

pajakpajak
    Ocena: 6 (glosow:18)
2014-02-11 22:07:51
To muzeum kosztowa這 ponad 500 milion闚 nie licz帷 intratnej dzia趾i w Warszawie o powierzchni 5 ha. co nie zmienia postaci rzeczy.

majorero
    Ocena: -7 (glosow:17)
2014-02-11 23:46:44
Budynek 陰cznie z wystaw to 320 mln, z czego wk豉d z pieni璠zy publicznych to 200 mln (陰cznie z dzia趾). Ca造 budynek ma 12 000 m2 powierzchni, 陰cznie z pi皻rami, wi璚 nie mo瞠 zajmowa 5 ha powierzchni.Otoczenie muzeum to og鏊nodost瘼ny park. Na marginesie, intratne to mo瞠 by przedsi瑿iorstwo, nie dzia趾a. Dzia趾a mo瞠 by: warto軼iowa, cenna itd.

pajakpajak
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-02-12 00:11:30
Mo瞠 by te intratna czyli np. przynie嗆 zysk miastu. Takiego sformu這wania u篡wa si w artyku豉ch, wypowiedziach i nie jest to b喚dem, wi璚 nie "filozuj". A koszt jaki poda貫m jest i tak ni窺zy, gdyby nawet by這 to 100 z to i tak by這by o 100 z za du穎.

majorero
    Ocena: -5 (glosow:17)
2014-02-12 00:29:25
To muzeum powsta這 dla upami皻nienia obywateli polskich, wi璚 chyba warto by這. Tak samo jak Muzeum Wojska Polskiego i inne muzea wszystkiego co polskie. Do przedmiot闚, w tym grunt闚, nie u篡wa si s這wa intratny. Intratny u篡wa si do dzia豉. Mo積a powiedzie, 瞠 dzier瘸wa dzia趾i jest intratnym biznesem, ale nie,瞠 dzia趾a jest intratna.

freedom80
    Ocena: -8 (glosow:18)
2014-02-12 06:08:47
majoero, podnieciles mnie ta wymiana zdan z pp. Pieknie go niszczysz ;)

mlw1488
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-02-12 12:00:11
nikt tu raczej nikogo nie niszczy, kulturalnie sobie argumentuja co jest rzadkoscia na wiosce.

Mundzio84
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-02-12 12:12:12
Fredzia, nie spu嗆 si w majty z wra瞠nia.

cezarmilan
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-02-12 12:30:47
Mlw " kulturalna wymiana argument闚 " jak to okre郵i貫s to sie sko鎍zy豉 z nadejsciem Cwelundzia, kt鏎y nie trzyma 瘸dnego poziomu

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-02-12 12:38:21
Cwerdziu, ja podobnie jak Fredzia nie uczestniczy貫m w 瘸dnej wymianie argument闚, wi璚 stul bu嶔.

freedom80
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-02-12 12:59:19
mlw, argumentacj te mo積a "zniszczy" :)

MINTOR
    Ocena: 52 (glosow:70)
2014-02-11 21:52:07
Sam si sobie dziwi, ale plus. Absurd z dedykacj, ale kulturalny, no i ta sytuacja zas逝guje na miano wiochy.

jurek1102
    Ocena: -15 (glosow:25)
2014-02-11 22:03:29
Sam da貫m plusa bo to muzeum to wcale nie mniejsza wiocha ni finansowanie ko軼io豉 z bud瞠tu pa雟twa.

kary1977
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-02-11 22:41:22
Jurku jak sam wczoraj napisa貫- jeste s豉wny!

jurek1102
    Ocena: -11 (glosow:13)
2014-02-11 23:23:16
Ju pow璠rowa這 na fejsbuczka:)

ex-ogladacz1000
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-02-12 00:35:06
to muzeum to dok豉dnie 30 razy wi瘯sza wiocha, wi璚 szkodza, 瞠 nie krzyczycie 30 razy g這郾iej!

jurek1102
    Ocena: -7 (glosow:15)
2014-02-12 00:40:05
sex-podgl康aczu a czy ty nie rozumiesz 瞠 wioch tu nie jest kwota tylko cel? Uwa瘸sz 瞠 to normalne 瞠 pa雟two kt鏎e podobno jest 鈍ieckie pompuje publiczne pieni康ze w ko軼io造? Spr鏏uj raz by obiektywny:)

majorero
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-02-12 00:41:35
To muzeum to nie wiocha, bo powsta這 dla upami皻nienia kilku milion闚 obywateli polskich.

ex-ogladacz1000
    Ocena: 6 (glosow:16)
2014-02-12 00:56:52
tym ostatnim wpisem majorero upewni貫 mnie co do swojej parszywej to窺amo軼i. W tym muzeum historii 篡d闚 polskich powinno by skrzyd這 o mordercach 篡dowskich, o wsp馧pracownikach gestapo, o tym jak rado郾ie donosili na AK do obu gestapo i nkwd i o tym jak byli wi瘯szo軼i w represyjnym, zbrodniczym UB. Ale takie skrzyd這 nie powstanie - dop鏦i w Polsce s w鈔鏚 nas takie gnidy jak ty

jurek1102
    Ocena: -7 (glosow:11)
2014-02-12 00:59:57
Zaczyna si ubli瘸nie :) Na katolikach zawsze mo積a polega:)

ex-ogladacz1000
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-02-12 01:12:52
na atei軼ie panie jurku. atei軼ie... s豉b macie towarzyszu pami耩

Klub_Smolenski
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-02-12 06:49:06
Brakuje argument闚 zaczyna wyzywanie:)

majorero
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-02-12 10:04:42
Tematyka muzeum wyklucza ekspozycj na temat 篡dowskich morderc闚 z UB. Tak wystaw mo積a i powinno zrobi si gdzie indziej.Powinny wisie na takiej wystawie zdj璚ia wszystkich bandyt闚:砰d闚, Polak闚, Rosjan. Powinno si bo to te jest fragment naszej historii, tak samo jak fragmentem tej historii jest 篡cie kilku milion闚 砰d闚 w Polsce przez kilkaset lat.I to 篡cia przynosz帷ego korzy軼i wszystkim.

pajakpajak
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-02-16 19:49:45
Wszystkim 篡dom zapomnia貫 doda.

majorero
    Ocena: -8 (glosow:26)
2014-02-11 21:51:59
安i徠ynia-w豉sno嗆 prywatna ko軼io豉, Muzeum-w豉sno嗆 m. st Warszawy. Wp造wy Muzeum 350 000 z(?)-przeznaczone na jego funkcjonowanie, wp造wy 安i徠yni-nieznane, przeznaczone na kolejne mercedesy pracownik闚, czyli ksi篹y.Muzeum-p豉ci podatki, 安i徠ynia-nie p豉ci ani z這t闚ki.Muzeum-豉dny i nowoczesny budynek, ozdoba miasta, 安i徠ynia-kolejny koszmarek architektoniczny maj帷y s豉wi wielko嗆 instytucji.

new.cianide
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-02-11 22:03:04
komentarz usuni皻y przez moderatora

foytaz
    Ocena: 9 (glosow:15)
2014-02-11 22:31:48
@majorero je郵i wierzysz, 瞠 mhzp to w豉sno嗆 m. st Wawy to albo jeste zwyczajnie g逝pi i naiwny albo obrzezany. Obstawia豚ym to pierwsze bo ci drudzy g逝pich do siebie nie bior.

kary1977
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-02-11 22:38:55
M康ry cz這wieku tam nie dobieraj. 砰dem trzeba si urodzi. Idiotyzm...

majorero
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-02-11 23:19:07
@foytaz, zajrzyj do: statutu muzeum i ksi璕i wieczystej dzia趾i, na kt鏎ej stoi muzeum.B璠ziesz mia wszystkie odpowiedzi na nurtuj帷e Ci pytania. W豉sno嗆 to nie kwestia wiary i o faktach si nie dyskutuje, fakty mo積a sprawdzi.

foytaz
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-02-11 23:27:13
@statut to ja mog dla ciebie napisa tak, 瞠 b璠ziesz wniebowzi皻y ale i tak b璠ziesz tylko go軼iem. Obsesja wiary ju dawno unicestwi豉 u was zdrowy rozs康ek. Jak dzia豉j statuty i inne przepisy by這 ostatnio wida podczas przetarg闚 na budow kilku km nowej sieci kolejowej w USA.

majorero
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-02-11 23:34:03
@teorie spiskowe s mi obce. Ma這 kto na tym portalu ma obsesj wiary, cho tacy s oczywi軼ie. Za to wielu nie podziela uwielbienia do ludzi, kt鏎zy na wierze innych zbijaj maj徠ki.

foytaz
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-02-12 00:25:11
@majorero: w 篡jecie w 鈍iecie teorii spiskowych opartych na istnieniu KK ale wracaj帷 do tematu "Francuskie koleje pa雟twowe mog zosta wykluczone z wartego 4,4 miliarda dolar闚 projektu w USA, je郵i nie wyp豉c 砰dom odszkodowa za „udzia w holocau軼ie” czyli transportowaniu ich do oboz闚 koncentracyjnych podczas II wojny 鈍iatowej. Prawnicy ze stany Maryland zaproponowali projekt ustawy, kt鏎y zak豉da wykluczenie SNCF z projekt闚 publicznych w USA do czasu wyp豉cenia 膨danych odszkodowa."

majorero
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-02-12 00:39:14
I s逝sznie. To tylko potwierdza, 瞠 砰dzi potrafi zadba o swoje i to,瞠 jeden drugiemu pomaga. Francuzi w wi瘯szym stopniu ni my, w wi瘯szym bo w spos鏏 odg鏎nie zorganizowany, wsp馧pracowali z Niemcami. U nas by豉 to oddolna inicjatywa jednostek.Ja nie 篡j w 鈍iecie teorii spiskowych dotycz帷ych ko軼io豉.Mi si tylko nie podoba,瞠 korporacja nastawiona na zysk 瞠ruje na wierze innych.

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-02-12 01:25:05
te twierdz, 瞠 potrafi i ten absurd w豉郾ie o tym jest. 砰dzi zawsze rz康zili zza parawanu u篡waj帷 po篡tecznych idiot闚. Ale nie musi mi si to podoba.

kostacz
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-13 04:36:01
Foytaz wykazuje ewidentne objawy schizofrenii paranoidalnej.

dobuzibralska
    Ocena: 4 (glosow:16)
2014-02-11 21:32:43
w obydwu przypadkach pieniadze uwazam za wyebane w bloto

kuboll1
    Ocena: 2 (glosow:14)
2014-02-11 21:31:40
Wiesz ,瞠 jurkowi nie chodzi o kas.To chory cz這wiek kt鏎y ma z g這w na punkcie ko軼io豉.Ko Kary ma to samo. Durna propaganda kt鏎 oni si pos逝guj ma du篡 pos逝ch w鈔鏚 mot這chu kt鏎y ""pe軟i informacji""czerpie z ich wioch(g逝pi obrazek ,g逝pi komentarz i masa g逝pich si ma radoch)

new.cianide
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-02-11 22:04:05
komentarz usuni皻y przez moderatora

jurek1102
    Ocena: -8 (glosow:20)
2014-02-11 21:25:13
Pi瘯ne :) Uwa瘸sz 瞠 砰d闚 jest w naszym kraju tylko 8000 ?

dobuzibralska
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-11 21:35:13
w samym tylko sejmie, senacie i skarbowce

kuboll1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-11 21:35:33
Oficjalnie tak

vacarius
    Ocena: -10 (glosow:20)
2014-02-11 21:21:47
Chcia豚ym aby w Polsce ju nie by這 katolik闚 i aby budowano tylko muzea katolicyzmu.

ex-ogladacz1000
    Ocena: 9 (glosow:23)
2014-02-11 21:23:42
A ja bym chcia 瞠by takich antypolak闚 i zdrajc闚 jak ty nie by這, ale c騜... jest jak jest.

kuboll1
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-02-11 21:34:09
Komuchy te chcia造!

Patriotka
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-02-11 21:34:32
Ci katolicy robi dla swojej wiary wi璚ej ni Ty napiszesz te swoje komentarze o tym jak bardzo ko軼i馧 i wiara katolicka mog豉by nie istnie w interneciku.

Patriotka
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-11 21:35:57
kuboll1 nie tyle co komuchy, to by豉 okupacja hitlerowsko-sowiecka

vacarius
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-02-11 21:50:35
Ja jestem komunist ale takim jak Pitagoras i Jezus. A Stalina i Kima nie uwa瘸m za komunist闚, bo nie dziel si swoim maj徠kiem z lud幟i. To s monarchi軼i a jedynie swoich poddanych ok豉muj ze jest komunizm i ze wszyscy maj tyle samo.

kuboll1
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-02-11 21:54:53
Patriotka hitlerowcy mordowali ksi篹y,ale komuchy w dziedzinie ateizacji i mord闚 wierz帷ych byli mistrzami.Dla Vacariusa pewno komuchy w tej dziedzinie s wspania造mi wzorami bo oni mordowali ,a w ko軼io豉ch urz康zali muzea lub magazyny.Cho musz ci przyzna racj 瞠 polskie czerwone ba造 si spo貫cze雟twa

vacarius
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-02-11 21:59:33
Dla mnie wzorcem jest Pitagoras, Jezus, Aleksander Wielki Macedo雟ki, Albert Einstein, Richard Dawkins, Gill Gates, Spinoza, Spartakus i prezydent Urugwaju Jos Mujica.

ex-ogladacz1000
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-02-12 00:37:06
@kuboll1 - dla vacariusa niedo軼ignionym i jedynym wzorem jest J. urban 篡dokomunistyczny parszywy 貪arz. I dlatego vacariur robi to co jego guru - 貪a i zmy郵a. Pewnie jaki resortowy wnuczek...

kostacz
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-13 04:50:24
Obro鎍y sekty, pseudopatryjoci ostro m霩gi maj przeprane i 篡j hen hen poza rzeczywisto軼i. Podkre郵am w normalnym 鈍iecie w kt鏎ym najwy窺z warto軼i jest rozum,wolno嗆 i r闚no嗆, dla bezpiecze雟twa spo貫cze雟twa siedzieli by w szpitalu psychiatrycznym.Sex podgl康acz ju si kwalifikuje do mocnej farmakoterapii lekami psychotropowymi.

ex-ogladacz1000
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-02-13 15:09:20
@kostacz: Ca貫 szcz窷cie 瞠 jeste zwyk造m zindoktrynowanym gimbusem i twoje zdanie ma tyle si造 no郾ej co zdanie mojego kota. A z drugiej strony to w豉郾ie wy komuchfile wymy郵ili軼ie "psychuszki". Ka盥y kto nie zgadza si z kominternem do domu bez klamek. Brawo! - w przysz這軼i b璠ziesz 鈍ietnym cz這nkiem nowego EU NKWD

szprycel
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-02-11 21:21:06
Szacun .


Wszystkie absurdy w serwisie s generowane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego w豉軼iciel nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Je瞠li uwa瘸sz, 瞠 kt鏎e zdj璚ie wykorzystano bez twojej zgody to mo瞠sz skorzysta z linku "Zg這 nadu篡cie" kt鏎y znajduje si pod ka盥ym zdj璚iem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Je瞠li nie zgadzasz si na to mo瞠sz wy陰czy obs逝g plik闚ZAMKNIJ X
cookie w przegl康arce. Wi璚ej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700