Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
cipycipy  14-02-12, 21:28 Zgłoś
+ 253 -
Dodano: 2014-02-12, 21:28:47   przez: cipycipy
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 253  Zgłoś nadużycie
18
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Gratulujemy Sylwii rozumu.
  •  Wykopki
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
Ukryj komentarze(72)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
tasior777
    Ocena: 30 (glosow:56)
2014-02-14 14:10:52
Nie wiem gdzie to jest ale ci warszawiacy (nie wszyscy, lecz jest mnóstwo takich cwaniaków drogowych w stolicy) tak jeżdżą chamstwo, słoma z butów wystaje. Wawa to wielka wieś

rycerz-nadziei
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-19 21:27:18
komentarz usunięty przez moderatora

grexfather
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-17 15:21:45
To jest odcinek gdzie są dwa rodzaje sygnalizatorów, jeden dla samochodów a drugi dla autobusów więc nie wstawiaj takiego gówna jak nie wiesz o co chodzi

dresik33
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-17 03:14:02
Aleje Jerozolimskie są 2 sygnalizatory 1 dla aut 2gi dla autobusów i jest bus pas

bartek_1989_1
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-16 17:47:39
prawy pas na tych ujęciach to "bus pas". akurat w tym miejscu bus pas ma możliwość przejazdu gdy na pozostałych dwóch pasach jest jeszcze czerwone,właśnie po to aby mieć możliwośc bezproblemowego wjechania na lewy pas. Natomiast goście w osobówkach to debile którzy przyjechali do Warszawy zapewne z Podlasia albo spod Grójca:)

pjj76
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-15 21:28:10
komentarz usunięty przez moderatora

jedziemmalina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-15 14:26:07
Polonus świetnie się zareklamował. Gratuluję kierowców.

zabenka1990
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-15 13:09:18
To sa jerozolimskie przed placem zawiszy, tylko akurat autobusy maja tam swoja sygnalizacje i moga jechac jak dla osobowek jest czerwone

iceman_44
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-15 01:39:29
przecież pieszych nie ma na przejsciu, to mozna jechac ;) tak samo jak jest czerwone dla pieszych, rozglada sie prawo lewo nic nie jedzie, to hop na czerwonym przeleci na 2 strone :)

kmno4
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-02-14 21:42:43
uwielbiam takie komentarze jak tasior777 nie wie gdzie to jest ,jak działają światła na tym bus pasie ,ale co tam pisze ze Warszawa to wieś ,co za gość :( szkoda mi takich burków

kmno4
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-02-14 21:38:34
wiocha to wrzucać takie filmy nie znając sytuacji ,tak jak wszyscy wcześniej pisali tam jest osobny sygnalizator dla autobusów żeby mógł zmienić pas przed rondem bo słoiki które przyjeżdżają do Warszawy inaczej by go nie wpuścili :)

herayo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-14 21:46:43
ale tam nie przejechał tylko autobus, ślepy jesteś?

iceman_44
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-15 01:41:20
komentarz usunięty przez użytkownika

mis777
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-14 20:50:01
skoro mówicie że bus może jechać ok nie znam tych świateł ale reszta cwaniaczków porażka czysty debilizm eeee kary są za NISKIE musi to rząd zmienić a policja to egzekwować

pawelfarciaz
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-02-14 20:34:23
TAM JEST BUS PAS tasior777 BUS PASS KTÓRY MA TAM ODDZIELNA SYGNALIZACJA SWIETLNA DLA AUTOBUSÓW TAKIE RZECZY SA NA TYM SWIECIE I SAM JESTES ZE WSI

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-14 20:28:31
A myslałem ,ze tylko w Rosji jest dzicz i bezprawie ... Widac na naszych ulicach też rosiją zalatuje.

DjRappo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-14 19:31:18
Nie rozumiem co jest w tym takiego trudnego, czerwone stoisz, zielone jedziesz, dziękuje.

czarnoczarny23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-14 19:01:02
komentarz usunięty przez moderatora

czarnoczarny23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-14 18:58:55
komentarz usunięty przez użytkownika

miodzjo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-14 18:14:13
Ślepaki, dla tamtego pasa jest oddzielny sygnalizator!

Szakal85
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-02-14 18:18:39
Al. Jerozolimskie przed dworcem Powiśle. Prawy pas jest bus-pasem to raz, a 2 że sygnalizator jasno pokazuje kierowcom komunikacji miejskiej zakaz jazdy.

gizmo88
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-14 20:01:08
Szakal85- daj spokój... autobus ze 2 sek. za wczesnie wjechał...

zbysiula154
    Ocena: -8 (glosow:12)
2014-02-14 16:58:45
No, ale w czym problem piesi przeszli, nie ma nikogo, żadnego zagrożenia dla nikogo, więc po co stać jak dałn przed stoiskiem z balonami, można jechać. Gdzieś w polach, gdzie zero ruchu na światłach też byście stali jak kretyni czekając aż się zmieni.

santiago5
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-02-14 17:48:35
wlasnie takich trepow jak ty autor mial na mysli.... po to w spoleczenstwie funkcjonuje pewien kodeks zeby sie do niego stosowac bo rozumiem ze chcialbys nagrody dla takiego cwaniaka jakby przejechal twoje dziecko na tych pasach cepie

koniu123
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-02-14 18:21:53
dzięki za Twój komentarz, bo już myślałem, że jestem odosobniony w swoich poglądach. - santiago5 Po pierwsze. W III rzeszy społeczeństwo też musiało (chciało) tylko stosować się do "pewnego kodeksu" - obym nigdy nie znalazł się za tobą w korku na skrzyżowaniu, gdzie zawiesiło się czerwone światło. Po drugie. To nie kierowca przejeżdżający na czerwonym jest cwaniakiem tylko pozostali - Ty również zaliczasz się do tej grupy - zazdroszczą umiejętności obiektywnej oceny sytuacji. Niestety zbyt często działa to również w drugą stronę: masz zielone to - nie myślisz - tylko jedziesz!

zbysiula154
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-17 00:52:26
Nie, jak by mi przejechał dzieci to chciałbym sprawiedliwości i kary adekwatnej do winy, za to ty za przejechanie tych samych dzieci wprowadziła byś w tym miejscu ograniczenie do 10km/h i pieprzył byś te głupoty że 10 km/h mniej ratuje życie, oraz kupę innych niedorzecznych przepisów typu obowiązkowe alkomaty w samochodach itp.

zalekoj
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-14 16:29:18
jak kolega napisał dla bus pasa jest osobny semafor a ten z audi to zamaskowany słoik ze stołeczną rejestracją

grzgrz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-14 16:00:47
pas dla autobusów na tym skrzyżowaniu ma zielone. reszta czerwone. Za to burakowi w osobówce mandacik 200 sie należy

neron180
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-14 15:36:25
pl. zawiszy bo tam jest to nagrane. Na tym skrzyżowaniu autobusy mają dodatkową sygnalizację co najwyżej można się czepiać do buraków jadącym za autobusem.

iceman_44
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-15 01:45:40
tak, procze tego ze nie zastosowali sie do sygnalizatora, to jeszcze jechali bus pasem,,,

indepedent
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-14 15:06:11
komentarz usunięty przez użytkownika

egzaklyofcourse
    Ocena: -7 (glosow:7)
2014-02-14 14:23:39
komentarz usunięty przez użytkownika

akanid
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-14 15:04:00
oddaj prawo jazdy i zgłoś się na ponowny egzamin kolego.

tasior777
    Ocena: 30 (glosow:56)
2014-02-14 14:10:52
Nie wiem gdzie to jest ale ci warszawiacy (nie wszyscy, lecz jest mnóstwo takich cwaniaków drogowych w stolicy) tak jeżdżą chamstwo, słoma z butów wystaje. Wawa to wielka wieś

dorotea1800
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 13:32:44
Nie "Wawa to wielka wieś" tylko połowa wsi polskiej mieszka w Wawie! I masz efekt!!!

Przemoc666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-14 13:47:53
Wszystkim odebrać na 5 lat prawo jazdy i dać mandaty, w krótkim czasie w Polsce nauczyono by debili o kulturze na drodze. A jak nie to oddadzą prawka.

pawelfarciaz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-14 13:34:50
prawy pas bus pas w tym przypadku ma wtedy zielone zeby skrecic tam własnie na lewy pas w kierunku okecia

hadar
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-14 13:21:34
Znam to skrzyżowanie, na prawym pasie jest bus pas, a jeśli się przyjrzycie sygnalizacji po prawej stronie, to zaraz obok normalnych świateł są światełka dla busów (w kształcie kresek) niezależne od normalnej sygnalizacji. I rozwiewając wasze komentarze, autobus przejechał absolutnie legalnie.

XRasputinX
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-14 16:51:27
Legalnie? Legalne jest zmieniać pas ruchu na skrzyżowaniu? Nie powinien jechać z prawego przez 2 pasy w lewo. I to na przejściu dla pieszych! A te dwa pajace osobówkami z a nim też...

gizmo88
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-14 19:57:07
XRasputinX - 1. to nie jest skrzyżowanie, 2. na skrzyżowaniu wolno zmienić pas ruchu, 3. ta sygnalizacja właśnie po to jest zrobiona żeby autobus zmienił pas na lewy (na żądanie ZTM).

XRasputinX
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-14 22:32:14
gizmo88 - nie wiem gdzie zdawałeś na prawko i czy posiadasz takie uprawnienia :) Według mnie (według kodeksu drogowego też) przejście dla pieszych TO JEST WŁAŚNIE SKRZYŻOWANIE. Krzyżuje się tam ruch drogowy z pieszym ;) Oświeć mnie na którym to skrzyżowaniu można zmieniać pasy ruchu i to jeszcze przez 2 pasy na raz. Poza tym zmiana pasa ruchu na przejściu dla pieszych jest równoznaczne z wyprzedzaniem na przejściu dla pieszych! Według Ciebie to też dozwolone?? Poczytaj kodeks, lub pogadaj z policjantem jak Cię zatrzyma w takiej sytuacji... Na pewno skończy się to mandatem ;)

iceman_44
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-15 01:49:45
rasputin, nie przejscie dla pieszych nie jest skrzyzowaniem, na przejsciu dla pieszych rowniez mozna wyprzedzac, ale tylko na tych z sygnalizacja swietlna, na skzyzowaniu mozna zmieniac pas ruchu, jesli nie ma lini ciaglych/podwojnych ciaglych, nie to nie jest wyprzedzanie, wyprzedzanie jest wtedy, gdzy jada 2 pojazdy, z czego 1 jedzie z wieksza predkoscia,,, prosze poczytaj sam prawo o ruchu drogowym,,,

oczko44
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-15 09:45:52
Rasputin heheh spróbuj zjechać ze skrzyżowania o ruchu okrężnym jadąc lewym pasem, bez zmiany pasa ruchu. Wolno również zmieniać pas ruchu na przejściu dla pieszych. (przeczytaj też definicje wyprzedzania). Poza tym wszystkim autobus miał osobną sygnalizacje , ale na niej też było czerwone światło. Wjechał chwile za wcześnie.

jamez
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-15 10:04:08
hadar ale czy na pewno te światła pozwalają busom przejechać gdy pieszy ma zielone?

gizmo88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-15 13:23:39
XRasputinX, radzisz żebym pogadał z policjantem, cóż... czasami gadam do siebie, lubię pogadać z kimś inteligentnym...

jamez
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-15 13:33:49
gizmo jak jesteś policjantem i gadasz do siebie to chyba już pora zmienić zawód ;)

C2ShadowMan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-14 12:59:15
niektórzy mają nawyki traktorzysty.

koniu123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-14 12:27:06
komentarz usunięty przez użytkownika

laser2012
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-14 12:18:04
Nad czym tu się zastanawiać. Przepisy ruchu drogowego są jasne i powinny być respektowane przez wszystkich. A ci co przejechali na czerwonym - mandat + punkty.

bingo73
    Ocena: 5 (glosow:13)
2014-02-14 11:19:18
autobusy często tak robią, bo oni "wiedzą", że zaraz będą mieli zielone, albo jeszcze zdążą. Autobus nie miał zielonego, na jego sygnalizacji pojawiło się zielone już po jego przejechaniu przez skrzyżowanie - widać to wyraźnie, kiedy dolny sygnalizator się podświetlił. Co do cwaniaczków jadącym bus pasem nawet nie warto komentować - od razu mandaty i to bardzo dotkliwe.

marcin1975rm
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-14 14:31:45
Zmiana pasa ruchu na przejściu dla pieszych?

koniu123
    Ocena: -9 (glosow:11)
2014-02-14 11:12:52
Przedstawię bardzo niepopularne poglądy... a dlaczego mają stać jak nie ma pieszych na pasach (pomijając oczywiście fakt, że jest to niezgodne z przepisami i ryzykują ukaranie mandatem). Skoro widoczność jest dobra i widać, że nikt nie zbliża się do przejścia to kłóci się to - przynajmniej z moim - zdrowym rozsądkiem. Analogiczna sytuacja do przejścia na czerwone świetle kiedy w odległości 200 m w każdą stronę nie widać nadjeżdżającego pojazdu - czekacie?

AnkaLP
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-14 11:29:25
Ja czekam...

bingo73
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-14 11:49:41
bo jest tzw. martwe pole, bo ktoś może dobiec do skrzyżowania gdy ty patrzysz w inną stronę, bo facet na środku przejścia może zmienić zdanie i nawrócić (a autobus wjechał, gdy pieszy był jeszcze na przejściu - 31 sekunda) ...

koniu123
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-02-14 12:30:47
bingo73 - z tego co się orientuję to martwe pole odnosi się tylko do obszaru niewidocznego w lusterkach. Oczywiście jak w każdym przypadku trzeba zachować uwagę i tzw. zasadę ograniczonego zaufania. De facto sytuacje, które opisujesz (wbieganie, zwracanie) też są łamaniem przepisów. Podobnie jak osoba w 31 s. również nie jest już na pasach - za co grozi jej mandat.

Pazdziochoff
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-14 15:08:18
przechodzic mozna w odleglosci do 10m od pasow, jak nie wiesz to nie gadaj i idz sobie najpierw troche prepisow przeczytac

koniu123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-14 18:33:39
Pazdziochoff - poszedłem, poczytałem, nie znalazłem (chyba, że w obrębie skrzyżowania, ale tu tego nie widzę). Podrzuć odpowiedni paragraf z miłą chęcią się dokształcę.

iceman_44
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-15 01:52:33
Art. 13. 1. Pieszy, przechodząc przez jezdnię lub torowisko, jest obowiązany zachować szczególną ostroŜność oraz, z zastrzeŜeniem ust. 2 i 3, korzystać z przejścia dla pieszych. Pieszy znajdujący się na tym przejściu ma pierwszeństwo przed pojazdem. 2. Przechodzenie przez jezdnię poza przejściem dla pieszych jest dozwolone, gdy odległość od przejścia przekracza 100 m. JeŜeli jednak skrzyŜowanie znajduje się w odległości mniejszej niŜ 100 m od wyznaczonego przejścia, przechodzenie jest dozwolone równieŜ na tym skrzyŜowaniu

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-16 13:44:11
martwe pole to nie tylko lusterka, ale cały pole zakryte przez różne, którego w danym momencie kierowca nie widzi. Dla przejść dla pieszych najniebezpieczniejsze jest martwe pole wywołane słupkami bocznymi i innymi elementami zasłaniającymi widok do przodu i na boki.

gizmo88
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-14 10:54:59
To są al. Jerozolimskie przed rondem Zawiszy, wyjeżdżając z ul. Żelaznej musisz wjechać na pas "bus", od Rotundy jest korek i nikt Cię nie wpuści na środkowy a z tyłu nacierają autobusy i co zrobić? chu.owa organizacja ruchu i tyle...

astaii
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-02-14 10:54:04
Kolego robkov,jak długo żyje jeszcze nie widziałem na skrzyżowaniach lub przed pasami specjalnej sygnalizacji dla autobusów z zielonym światłem tylko dla nich,czyli chooj z pieszymi na przejściu,jadę dalej? Może u ciebie na wschodzie (bo twój nick wskazuje na to że to twoje tereny) autobusy są uprzywilejowane,ale w Polsce pierwsze słyszę...

ksysd1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-14 11:13:12
komentarz usunięty przez moderatora

ksysd1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-14 11:19:37
komentarz usunięty przez moderatora

bingo73
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-14 11:21:55
prawie zawsze, jak masz bus pas, ma on oddzielną sygnalizację - by autobus z tego pasa mógł się włączyć do ruchu bez wymuszania pierwszeństwa. najczęściej jest to sygnalizacja kreskowa, czyli masz kreski zamiast kolorów, oraz masz nad sygnalizatorem napis BUS. i na tym skrzyżowaniu też tak jest, widać podwójną sygnalizację po prawej stronie. ale autobus i tak wjechał na swoim czerwonym - widać, który sygnalizator jest podświetlony.

loped
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-14 11:22:30
komentarz usunięty przez użytkownika

loped
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-14 11:24:45
@astaii - To krótko żyjesz, albo żeś guzik widział. We Wrocławiu są podobne światła na wyjeździe z zatoczki. To że auta mają czerwone, nie znaczy że na przejściu cały czas jest zielone. Własnie po to bus ma oddzielne, by mógł się włączyć do ruchu. A oceniając pochodzenie kogoś po nicku, świadczy że jesteś zwykły wieśniak. Ale nie ze wsi, bo ludzi ze wsi nie chciał bym obrazić.

gizmo88
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-14 10:44:09
osobowym wj.bał się na pas "bus" i stojący za nim autobus go wygonił, jakby stał to zatamowałby autobusy a one po to tam mają zielone, bo muszą zmienić pas na lewy

lukacy79
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-14 10:25:38
komentarz usunięty przez moderatora

weraikon
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-12 23:10:01
Ale ziomek w osobówce nadrobił, będzie ze 2 godziny wcześniej na miejscu LOL

robkov
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-02-12 21:44:21
W tym miejscu jest osobna sygnalizacja dla autobusów - autobus miał 'swoje zielone'... co nie tłumaczy debili w osobówkach...

jamez
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-14 11:07:40
swoje zielone ?????

bingo73
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-14 11:27:52
jak autobus jechał, to nie miał swojego zielonego - prawy skrajny sygnalizator ma podświetloną górę, dopiero w 40 sekundzie podświetla się dolny sygnalizator.

pickupurfone
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-12 21:34:40
Tacy jestesmy niestety, wszyscy jada to ja tez. Przeciez nie bede ''piz*a''.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300