Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
pawelfarciaz  14-02-16, 10:41 Zgłoś
+ 307 -
Dodano: 2014-02-16, 10:41:21   przez: pawelfarciaz
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 307  Zgłoś nadużycie
44
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Poprzedni dziadek do orzechów służył 30 lat
  •  W temacie
  •  Równość społeczna w/g Morawieckiego
  •  Pamiętaj słowa matki
Ukryj komentarze(73)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
roni89
    Ocena: 35 (glosow:53)
2014-02-16 11:57:57
Ma racje chamstwo na drodze trzeba tępić , jest jednak ale on jest kierowca autobusu i zapewne wiezie pasażerów...

dorotea1800
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 12:48:43
Chyba tylko w Rosji kierowca który ma tyle stłuczek nadal może pracować w zawodzie!!!

Nani94
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-18 22:19:14
No i każdego po kolei w ryło , bo to wszystko widać że to celowe . ;]

Danio999
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-18 16:27:16
Ten kierowca tego autobusu według mnie zrobił bardzo dobrze. Gdyby mie tacy ludzie jak on chamstwo poprostu dwoiło by się i troiło. Najbardziej rozśmieszyło mnie to jak winowajcy stłuczek mieli pretensje do kierowcy autobusu.

LeSaux
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-02-18 14:09:25
A najlepsza jest druga scena - walcząc z chamstwem na drogach przywalił w busa z Bogu ducha winnymi pasażerami. Taki z niego megakozak.

zien89
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-18 22:37:43
A ty myślisz że pojazdy powyzej 3,5 t z układem pneumatycznym wychamują tak dobrze jak osobówka?

jarod22
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-18 12:15:29
mistrzostwo świata :)

czarnakicia
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-18 11:44:52
SZYDERCA

wdowa20.6
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-18 10:14:16
Dawajta go do nas!:D

paraolsztyn
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-02-18 09:04:08
hahahaha! u nas by sie taki czasami przydał

jarzomb85
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-18 05:04:41
hahahaha...dobry jest:D

martinoxxl
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-18 01:38:47
Przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś!! Zapewne z językiem polskim jesteś na bakier. Ale jak widać inne takie głąby jak ty plusują ten twój bełkot.

konji
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-02-17 22:45:15
mówili o nim w TV - zabrali mu lejce na 2 lata z to... niestety

M1CLAY19
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-02-17 23:21:39
z ktorego palca to wyssales ?

andrzej67k
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-17 22:37:40
Nie rozumiem tych wieśniaków zajeżdżających drogę. Chyba, że chcą wyłudzić odszkodowanie za walnięcie ich w "tyłek". Jeśli tak, to się przejechali.

straser
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-17 22:16:54
Zapewne przełożony też go lubi bo autobus cały czas remontowany :P

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-17 23:39:22
komentarz usunięty przez moderatora

evertos
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-17 22:06:49
no dobry jest podoba mi sie. a ludzi jak kartofle na pace xd

traffick
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-17 21:32:01
he he dobry typek :-D

kocurman
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-02-17 21:07:03
Kozak, Kozak, jak ja mu zazdroszczę. Chciałbym mieć takie możliwości i jaja, których w takich sytuacjach mi brakuje. Bardzo lubię swój samochód i szkoda mi go tak strasznie tłuc.

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-17 21:04:08
kamerka w aucie dobra rzecz ;)

darthlol1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-17 20:59:52
kozak

Baron_Sanedi
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-02-17 20:36:18
Chamstwo trzeba tępić, ale drugim pojazdem który zajechał był mały bus który został zepchniety - a w nim mogli jechać niewinni pasażerowie. Wyznaczający sprawiedliwość w ten sposób mógłby ruszyc głowa czasem

M1CLAY19
    Ocena: -11 (glosow:19)
2014-02-17 20:51:55
W blaszance mogli byc pasazerowie ale to ich wina ze za kierowce obrali debila.Kierowca autobusu bierze na poklad pasazerow i bierze odpowiedzialnosc za ich bezpieczenstwo.Wogole nie rozumiem o co tobie sie rozchodzi.

kajmelka
    Ocena: 10 (glosow:14)
2014-02-17 21:07:42
o taaak. obrali za kierowce debila. bo człowiek wsiadając do autobusu wybiera sobie kierowcę jak na castingu ;]

Baron_Sanedi
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-02-17 21:36:52
@M1CLAY19 To był mały bus linii regularnych (widać numer, przystanki i trase opisaną). Obrali sobie kierowce debila? od kiedy sobie wybierasz kierowce jak wsiadasz do autobusu?? To ma byćwina pasażerów?? Widze że inteligencja nie grzeszysz

M1CLAY19
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-17 23:16:17
Co ty Baron pievdolisz. Jeszcze powiedz ze kamikaze z busika mial racje podkladajac sie pod bufor.Ja nie grzesze inteligencja-OK. To ty sie naucz czytac miedzy wierszami .Za ten numer co wyciol kierowca vana cala firma powinna stracic koncesje na przewozy nie tylko ludzi .Kartofli wozic niegodni.

M1CLAY19
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-02-17 23:27:45
Kajmelka -poluzuj gume. Pasazerowie w busie z kamera maja profesjonalnego zawodowego kierowce. Pasazerowie w vanie pojechali na eskapade zycia.Wybieraj kupujac bilet -bezpiecznie do nastepnego przystanku lub super fast na tamten swiat.

Baron_Sanedi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-18 21:37:24
Kierowca wana żle zrobił, firma może stracić koncesje, ale nie potrafisz zrozumiec prostej rzeczy że kierowca dużego autobusu nie hamując i traktując tak vana mógł wyrządzić krzywde niewinnym ludziom? Ciekawe skąd maja wszyscy wiedzieć jaki jest kierowca autobusu??

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-20 01:25:02
a Ty ile lat zyjesz na tym swiecie? Teraz jest udowodniona wina glupka z vana i kierowca autobusu jest czysty. Gdyby natomiast gwaltownie zahamowal poszly by skargi,moze jakis uszczerbek na zdrowiu pasazera i odszkodowanie.Kierowca mial by przesrane a vanik by sobie pojechal majac radoche ze wsadzil innego na mine.To jest wina systemu pracy,zlosliwych skarg,bezdusznosci przelozonych i glupich zasad.

M1CLAY19
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-20 01:33:41
Mnie kiedys pieciu kapturow pomykajacych pelnoletnia Fiesta zawiesilo w pracy na 3 dni,a ze pracowalem w poyebaney firmie dla ktorej najwazniejszy jest iamage nikt nie sluchal mnie tylko tych,ktorzy na mnie sie poskarzyli.Laskawie po 3 dniach operacyjny znalazl dla mnie chwile czasu.Poszedlem z laptopem i pokazalem mu film jak szczuny sprzedaja fakulce,rzucaja puszkami i zajezdzaja mi droge.Myslisz ze uslyszlem przepraszam albo zobaczylem kase za te 3 dni?W systemie do dzis jest notatka:czasowo zawieszony za niebezpieczna jazde.....dlatego to serdecznie pievdole.

M1CLAY19
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-02-17 20:35:04
Ale zdziwko leszczykow chapnelo ze zostali nagrani.Nagrani jak z premedytacja powoduja wypadek na pojezdzie przewozacym pasazerow. Nauczyciele sie znalezli. Pierwszy i ostatni raz.

Przemoc666
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-17 20:24:49
SUPER! Popieram w 100%, jakbym był pasażerem to bym kierowcę bronił :D

Kisiak
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-17 20:09:29
Wy debile, przecież widać definitywnie,że polowa tych zjebów zajezdza droge specialnie. Prosty sposob na wymuszenie ubezpieczenia, ale mają pecha bo kierowca ma kamerke.

fati65
    Ocena: 10 (glosow:12)
2014-02-17 19:48:35
Mając pełny autobus pasażerów gwałtownie hamując zrobiłby więcej krzywdy niż pakując w kuper chamsko zajeżdzającym .

rafalb103
    Ocena: -12 (glosow:22)
2014-02-17 19:29:31
Dla mnie kierowcy autobusów to chamy i debile:)

kary1977
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-02-17 20:38:13
Chyba mało za kółkiem jeździsz... Będzie ze dwie godziny dziennie?

M1CLAY19
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-17 20:55:23
rafalb- zabij sie .

rafalb103
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-02 10:46:54
Pouczające hahahah

rafalb103
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-03 18:34:03
Miclay19-ciebie k@tas trzasnie.

Dzio3i
    Ocena: -8 (glosow:24)
2014-02-17 19:28:31
szkoda, że nie ma kamery z tyłu bo znając życie za każdym razem wymusił pierwszeństwo wyjeżdżając z przystanku, autobus w ruchu miejskim niby ma pierwszeństwo wyjeżdżając z przystanku ale w momęcie kolizji to on odpowiada, często mi się zdarza, że rozpędzony muszę chamować bo buractwo z autobusów się wpycha myśląc, że duży może więcej

Nick-T_00
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-02-17 19:49:32
Słoma ci z butów wystaje. Won ze społeczeństwa chamie jak się nie potrafisz zachować królu szos.

M1CLAY19
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-02-17 20:58:24
I to ciebie kmiocie yebany upowaznia do powodowania kolizji drogowych? Won tempaku z drogi zanim bedziesz przyczyna tragedii dla wielu rodzin.

Justyna0810
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-17 21:01:42
@Nick-T_00 nie gorączkuj się tak bo kierowcy autobusów nie są święci. Owszem, większość zachowuje się normalnie, puszcza kierunek, patrzy w lusterka i zachowuje ostrożność, a nie którzy mają gdzieś i w momencie w którym włączają kierunek natychmiastowo ruszają z miejsca, i nie raz i nie dwa mało co a miałabym skasowany bok bo robił taki manewr na mojej wysokości. Ale nie wkładajmy wszystkich do jednego wora bo kierowca kierowcy nie równy, nie ważne czym jeździ.

kajmelka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-17 21:15:32
obowiązek ustąpienia pierwszeństwa dotyczy autobusów znajdujących się w obszarze zabudowanym, o ile sygnalizują one kierunkowskazem zamiar zmiany pasa ruchu lub wjechania z zatoki na jezdnię. w takiej sytuacji trzeba im ustępować pierwszeństwa, zmniejszając prędkość lub - w razie potrzeby - zatrzymując się. a nie tak jak interpretuje to większość kierowców autobusów, że włączają kierunkowskaz kiedy już wyjeżdżąją, albo co lepsze wgl nie sygnalizują wyjazdu z zatoczki

Nick-T_00
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-17 22:04:11
Justyna - zabawne, że o ruchu drogowym wypowiada się osoba, która uważa za zupełnie normalną jazdę 120 km/h po drodze publicznej. No ale tak zwykle jest, że największe buraki są pierwsze w pouczaniu innych.

mirga
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-02-17 22:30:40
@Dzio3i, o czym Ty piszesz? Się w NFS albo w GTA za dużo nagrałeś z kolegami z gimnazjum. Buractwo Ci napisze, że jeśli ze szkoły uciekasz na wagary, to Cię trochę ortografii mija- HAMOWAĆ a nie chamować. Każda przeglądarka już chyba sama błędy podkreśla, ale zawsze się jakiś młot znajdzie, który tego nie ogarnia.

Justyna0810
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-17 23:00:40
@Nick-T_00 musisz mieć cholernie nudne życie że zawsze pamiętasz i przytaczasz wszystkie moje komentarza za każdym razem. Pozwolisz że przytoczę Twój: napisałeś że rzucam się i obrażam każdego kto ma inne zdanie niż ty, a co Ty zrobiłeś? Zwyzywałeś autora postów od buraków i chamów bo napisał prawdę, gdyż takie sytuacje jakie opisał występują często. W swoim poście obraziłeś również mnie. Polecam Ci maść na ból dupy bo ewidentnie masz jakiś problem.

Expert1994
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-17 23:15:32
Kierowca ma obowiązek autobusowi umozliwić włączenie się do ruchu, gdy ten chce wykonać ten manewr, nawet jeżeli kierowca znajduje się przy połowie długości autobusu- tak mnie uczyli w L

Justyna0810
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-17 23:51:20
@Expert, ale sam pomyśl, jedziesz, widzisz autobus na przystanku, nie włącza kierunkowskazu, nie widać żeby wyjeżdżał więc jedziesz, i nagle ów autobus wykonuje manewr a ty zatrzymasz się bo jesteś w połowie jego długości ryzykując pewną kolizję?

Nick-T_00
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-18 06:52:45
Justyna, po prostu twoje posty trudno zapomnieć. Pamiętam też taki, w którym narzekałaś na to, że nie można sobie spokojnie przekraczać prędkości, bo wredna policja wlepia mandaty i za 4 km /h więcej dostaje się mandat 200 zł (czyli tworzysz swój własny taryfikator, żeby było bardziej dramatycznie). Te twoje hipotetyczne sytuacje są zawsze dramatyczne - tak jak tu- Autobus nie włącza sygnalizatora i wymusza ci w połowie długości. No po prostu współczuję, że cię wciąż spotykają tak dramatyczne sytuacje.

Justyna0810
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-18 13:31:34
Wiesz, jak się jeździ dużo, to bywa różnie. I widzisz, przytaczasz zdania wyrwane z kontekstu żeby zrobić z siebie eksperta, a mnie zdyskredytować. Ci*a z Ciebie a nie facet wiesz? Zaprzeczasz też często sam sobie, obrzucając mnie błotem za jazdę 120, i obrażanie innych, a sam to robisz, i sam jeździsz ponad 100 skoro "potem zwalniasz do przepisowych 90". Skoro uważasz że tylko 90 jest prędkością przepisową to gdzie ty jeździsz? Na odcinki 10km czy dalej? Proszę, zgrywaj eksperta bo to Twoja jedyna radość życia. Twoje ciągłe przytyki w moją stronę są żałosne, tak jak Twoja osoba.

Nick-T_00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-18 14:06:31
komentarz usunięty przez moderatora

Bolec1980
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-17 18:47:47
Kurczę w Rosji nie bałbym się wojska, milicji, terrorystów, tylko sąsiadów i innych mieszkańców.

mauser
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-17 19:33:28
Zakładasz że wojskowy, policjant i terrorysta nie jest niczyim sąsiadem?

kapselxxx
    Ocena: -20 (glosow:20)
2014-02-17 18:13:17
jak się wiedzie w tył komuś to chyba żadne to cwaniactwo ani nauka dla kogoś bo to wina kierowcy autobusu buhehehe

lukasss4
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-02-17 18:30:44
Widze ze kolega nie zna przepisów i nie wie co to wymuszenie pierszenstwa lub zajechanie drogi. Wiec z kogo się smiejesz?

mirga
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-17 19:11:12
Gdzieś żeś coś zasłyszał, ale nie pojąłeś z czym to się je

czaro05
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-02-17 20:16:39
Schemat z reguły wygląda tak: wjechałeś w bok - jego wina, on wymusił pierwszeństwo; wjechałeś w tył - twoja wina, nie zachowałeś należytej ostrożności, należytego odstępu. Przepisy są takie, że w większości z pokazanych tu przypadków wina spadnie na kamerującego kierowcę.

mirga
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-17 22:26:16
@czaro Ty masz prawo jazdy? Ogólnie przyjęto, że winny ten który wali w dupę bo nie zachował należytej ostrożności i odstępu. Ale jeśli przed autobus jak na filmiku ktoś wjeżdża i od razu po heblach zmuszając kierownika autobusu do nagłego hamowania, to wina nie leży po stronie kierowcy autobusu. Rozróżnij dwie kwestie- niezachowanie odstępu i wymuszenie

Gregory_k
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-17 22:29:35
@kapselxxx i czaro05:ciekawy schemat, jak jesteście tacy pewni że wina spadnie na kierowce z rejestratorem, to proponuję zajechać drogę i zahamować przed innym pojazdem koniecznie wyposażonym w kamerkę(inaczej rzeczywiście schemat się zgadza). Kodeks nie definiuje zajechania drogi, ale są na to paragrafy np. art 2 pkt 23 mówiący o ustąpieniu pierwszeństwa definiowanym jako "powstrzymanie się od ruchu, jeżeli ruch mógłby zmusić innego kierującego do zmiany kierunku lub pasa ruchu albo istotnej zmiany prędkości" i znalazło by się jeszcze coś o stwarzaniu niebezpieczeństwa zapewne.

czaro05
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-18 02:08:16
Widziałem na takiej zasadzie kolizję w StopDrogówka (czy jakoś tak). Babka zahamowała nagle + tłumaczenie, że pomyliła pedały. Dla niej mandat za nagłe, niebezpieczne hamowanie - 300zl; dla kierowcy, który w nią wjechał - UZNANIE WINNYM kolizji + 500zł. Mam prawo jazdy.

Gregory_k
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-18 11:40:50
Nie widziałem tego ale domyślam się że kobieta nie wjechała przed gościa i nie wykonała nagłego hamowania, a nawet jeśli by tak zrobiła to jak gość nie miał rejestratora to rzeczywiście jest w nieciekawej sytuacji. Natomiast w przypadku posiadania dowodów, w sądzie ma wygraną. Pomyśl logicznie, jak ja mam zadbać o zachowanie odległości skoro ktoś wjeżdża nagle na mój pas pół metra przed przodem mojego pojazdu i zaczyna hamowanie? Może Ty masz z tym problem, ale sąd z logicznym myśleniem nie będzie miał.

czaro05
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-19 02:09:34
Wykonała gwałtowne hamowanie i przyznała się, że to zrobiła (niechcący) jak już napisałem. Oni mogą powiedzieć to samo i w ten sposób się wykpić. Pomyśl logicznie - skoro ZDĄŻYLI SIĘ WYPROSTOWAĆ i zostali walnięci w TYŁ to zostanie winny ten kto w nich wjechał. Może Ty masz problemy z logicznym myśleniem, ale prawo jest prawem i gwarantuję Ci, że wina spadnie na kierowcę autobusu, przynajmniej w przypadkach, w których wjechał w tył pojazdów. Może gdyby się wyraźnie przyznali: "tak gwałtownie zahamowałem, mając na celu wywołanie kolizji i otrzymanie odszkodowania" to może, może.

Gregory_k
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-19 19:10:41
Może się tak ktoś próbować wykręcić, ale jak się ktoś nie przyznaje do winy to właśnie od tego jest sąd żeby tą winę orzec. Policja w tym wypadku nie jest wyrocznią, zwłaszcza że nie jest im na rękę przekazywać sprawę do sądu, bo to więcej papierkowej roboty niż dwa mandaty. Ale wracając do filmu na którym się uparcie opierasz, prawdopodobnie jechali jednym pasem dłuższy czas i wtedy rzeczywiście kolizja wynika z niezachowania bezpiecznej odległości, ale jeśli ktoś wjeżdża przed pojazd i daje po hamulcach to nie ma mowy o najechaniu z powodu niezachowania odległości.

Gregory_k
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-19 19:35:22
Jeżeli jedzie auto A drogą z pierwszeństwem przejazdu i wyjedzie pojazd B z podporządkowanej albo posesji, dojdzie do kolizji tyłu włączającego się do ruchu pojazdu B z przodem pojazdu A to też wina kierującego A, bo najechał centralnie na tył B a nie uderzył w jego bok ? To jest wymuszenie pierwszeństwa i tak samo jest przy zmianie pasa i hamowaniu. To jest WYMUSZENIE a nie NAJECHANIE na tył!!! Niestety prawo drogowe jest bardziej skomplikowane niż rozróżnienie uderzenia tył-bok i chyba Cię przerasta, więc skończmy już tą dyskusję bo się ośmieszasz.

roni89
    Ocena: 35 (glosow:53)
2014-02-16 11:57:57
Ma racje chamstwo na drodze trzeba tępić , jest jednak ale on jest kierowca autobusu i zapewne wiezie pasażerów...

adamosow
    Ocena: 9 (glosow:9)
2014-02-16 22:03:29
No właśnie Wiezie ludzi i nie będzie ich stresował hamowaniem Popieram

mikmas
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-18 13:33:12
komentarz usunięty przez moderatora

kleo007
    Ocena: 12 (glosow:12)
2014-02-16 11:46:42
W sumie to raczej nie lubimy dużych aut i chcemy je jak najszybciej wyprzedzic, ale zajeżdżanie komuś drogi tak się właśnie kończy, jak na filmiku.

kajo1502
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-02-16 11:13:53
i tak z dziadami trzeba postępować

marcin_22
    Ocena: -23 (glosow:33)
2014-02-16 11:01:36
wiocha dla kierowcy autobusu, ciekawe czy taki jest chętny własny samochód obijać?

sex4all
    Ocena: 9 (glosow:11)
2014-02-16 14:09:36
wyprzedzić i rzucić po hamulcu to jest ok ?

M1CLAY19
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-02-17 21:02:12
Jezeli ktos ma wiecej koni mechanicznych niz szarych komorek tak wlasnie sie wypowiada.Ile masz w motorynce ? 1,4?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500