Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
tomasz35  14-02-17, 23:42 Zgłoś
+ 518 -
Dodano: 2014-02-17, 23:42:40   przez: tomasz35
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 518  Zgłoś nadużycie
146
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Niech ktoś mi powie
  •  No w sumie jest to logiczne..
  •  Kiciuś.
  •  Szkolana łazienka
Ukryj komentarze(148)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
SuperGL
    Ocena: 33 (glosow:91)
2014-02-25 19:45:58
Bardzo chcę żeby premierem był Kaczyński. Nie dlatego, że był szczególnie dobry czy coś. Oddał trochę długu publicznego a przedwszystkim dobrze wsadzał do więzienia aferzystów z PO sprzedających polską ziemię i co jeszcze polskiego zostało. Tylko trochę źle się za to zabrał, bo w więzieniach powinien być głód, harówa żeby odrabiać dług publiczny i konkretny syf, żeby Platforma obywatelska czuła, że nie jest na wakacjach.

diamentowamaska
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-14 19:29:43
włączać a nie włanczać tępa pało !!!!!

majkelbox
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-27 10:04:07
Bo jest niestety albo i stety coś takiego jak wolny rynek. Ministerstwu Środowiska jest wszystko jedno kto będzie płacił za koncesje. Byle by płacił.

Sokol1231
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-27 09:52:34
komentarz usunięty przez użytkownika

motopsycho
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-26 20:27:01
ne o takom polske żeśmy walczyli

rasti9
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-26 19:33:16
Skoro złoża są w naszej ziemi to dlaczego nie My jako naród powinnismy z tego korzystać? Przywrócić mienie państwowe, niech zyski ida na szpitale, szkoły i ogólna infrastrukturę, długi spłacać a nie nabijać prywatna kieszeń. To kradzież w biały dzien!

magda713
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-26 17:34:44
zdrajców się wiesza , musimy iść po nich

b186384
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-26 16:58:37
Co tam 1 mld $. Dla lemingów ważniejsze jest, że Jarosław ma kota.

arcticworkers
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-26 16:49:05
nie 1 miliard dolarów tylko 200 MILIARDÓW zł. z samej miedzi + złoto ok 20mld zł. brawo !!! brawo !! panie TUSKu

majorero
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-02-26 17:31:39
Nie oszczędzajmy się. 1 bilion dolarów za miedź i 100 mld dolarów za złoto. W ten oto sposób Tusk pozbawił prezesika możliwości wybudowania 3 mln mieszkań, rozdania każdemu dziecku po 500 zł miesięcznie, pełnego zlikwidowania bezrobocia i zbudowania kraju szczęśliwości i dobrobytu i to tak,żeby nikt nie musiał pracować, a tylko ci co chcą.

sex4all
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-26 16:48:18
trochę śledziłem ten fakt o co kaman i tak Donald zażyczył sobie od KGHM zaj3bistej kasy za zgodę na wydobywanie złóż miedzi ale i ZŁOTA!! po długich rozmowach Ministerstwo ciągnione za sznurki Donalda.Żeby zrobić na złość sprzedali zezwolenie za psie pieniądze spółce kanadyjskiej.BRAWO DONALD!!

majorero
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-02-26 17:38:11
Wysokość opłaty od koncesji i opłaty eksploatacyjnej określa ustawa i jest ona taka sama dla każdego. Więc Tusk nie mógł nic żądać.

arcticworkers
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-26 16:46:53
nie 1 miliard dolarów tylko 200 MILIARDÓW zł. z samej miedzi + złoto ok 20mld zł. brawo !!! brawo !! panie TUSKu

GotoToiletXD
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 15:40:45
A co nas to obchodzi? Przecież ukraina i trynkiewicz są ważniejsi...

majkelbox
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-26 13:31:14
Nie wiem czy przypadek. Wiedział na pewno co tam jest. Ale KGHM również wiedział. Pytanie czemu od razu nie przedłużył koncesji. A teraz obudził się z ręką w nocniku bo prawo stanowi, że pierwszeństwo do koncesji ma firma która chce ją pierwszy raz. A jak pisałem wcześniej KGHM swojej koncesji/szansy nie wykorzystał. Sam jest sobie winien. Ministerstwo ma prawo nawet do zabrania koncesji firmie która ją posiada a nic na niej nie robi i oddanie jej innej firmie która będzie na niej pracować.

arcticworkers
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 16:45:23
komentarz usunięty przez moderatora

dobuzibralska
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 12:46:49
prezesem w tym obcym kapitale jest byly prezes naszego KGHM-u. przypadek?

majorero
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-26 13:43:07
Oczywiście,że nie przypadek. Wykorzystał swoją wiedzę. Żal tylko,że KGHM majac taka sama wiedzę nie potrafiło starać się o "swoje"{. Dopiero jak przegrali to larum podnieśli.

jacek1967
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-26 12:02:09
Tymczasem KGHM nabywa niepewne złoża w Afryce.Zapatrzeni jesteście na Janukowycza i jego wille a nie widzicie co dzieje się pod waszym własnym nosem i i tak nikt tego nie wyjaśni jak wszystkich przekrętów.A ,że Polacy są tchórzami będą żyć w biedzie niż walczyć o swoje.

jurrek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-26 11:45:46
Zawsze gdy w mediach pojawia się temat Madzi,albo Trynkiewicza itp.To znaczy że coś się święci.Mam nadzieję że nie bedzie potek krzyku - Gdzie jest las, oddajcie las itd

majkelbox
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-26 11:13:32
Piszesz to przecinator na podstawie posiadanej wiedzy z prawa geologicznego? Pewno nawet nie wiesz że takie istnieje. Właśnie o takich ludziach napisałem. "Piszę bo denerwuje mnie ignorancja ludzi. Przeczytają coś gdzieś i nie sprawdzą jak jest na prawdę."

majkelbox
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-26 09:42:01
Dodam jeszcze, że prezesem firmy kanadyjskiej jest były prezes KGHM Stanisław Speczik. Cała procedura została wnikliwie skontrolowana przez NIK która jest jedną z najbardziej zaufanych jednostek w Polsce wg społeczeństwa. Zapoznajcie się bardziej wnikliwie z przepisami obowiązującymi przy przyznawaniu koncesji. Porozmawiajcie z ludźmi którzy pracują zarówno przy przyznawaniu jak i przy pisaniu podań o koncesje. A nie całą swoją wiedzę opieracie na onecie czy wp.

przycinator
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-26 10:52:09
pod stołem przejdzie co trzeba i sprawa ucichnie... jak wszystkie inne... ZŁODZIEJE

majkelbox
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-26 09:30:01
Pisze nie ze względów politycznych bo te mnie mało co obchodzą. Piszę bo denerwuje mnie ignorancja ludzi. Przeczytają coś gdzieś i nie sprawdzą jak jest na prawdę. Tą koncesję o której tu jest napisane KGHM posiadał nie dawno. Nic z tym nie zrobił. Nie prowadził na niej żadnych prac. Koncesja wygasała a KGHM jej nie przedłużył. Za posiadanie koncesji firma płaci pieniądze skarbu państwa. Po jakimś czasie po nią zgłosiła się firma kanadyjska więc ministerstwo ją jej przyznało. Chyba lepiej mieć wpływy niż nie. Prawda? Więc logiczne jest, że Ministerstwo się zgodziło.

majorero
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-26 09:57:41
Ale tu nie chodzi o argumenty, tu chodzi o to,żeby krytykować, nawet jak się nie ma o tym pojęcia.Dlaczego nikt nie protestuje przeciwko temu,że KGHM eksploatuje trzy złoża w Kanadzie, kilka razy większe niż to w Polsce?My zabierzemy im, oni nam i KGHM na tym straci znacznie więcej niż domniemany miliard dolarów. KGHM to prywatna (na szczęście)firma z udziałem państwa (30%).Płaci te same podatki, co zapłacą Kanadyjczycy.Kanadyjczycy nie są właścicielami ziemi, a mają tylko koncesję na poszukiwania na gruncie państwa.

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-26 09:03:08
Będę monotematyczny jak pod absurdem politycznym znowu napiszę że JOWy najlepiej i najszybciej załatwią korupcję w Polsce?

vert0
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-26 09:02:10
Aj tam jakieś złoża miedzy warte miliardy złotych, prywatyzacja Stoenu i wałki z Bumarem oraz PLL Lot w roli głównej... powiedźcie mi lepiej co się dzieje z Trynkiewiczem i panią Waśniewską, to jest ważne!

szprocior
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 11:46:21
Dokładnie!!!

latrell
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-26 08:44:25
Partia Oszustów

latrell
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-26 08:26:49
długo będzie trwało odzyskiwanie mienia przez narodowościowców,ale plugawe niepolskie rządy już sie kończą!!! POLSKA WALCZĄCA!

kuba17061986
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-26 08:18:30
czyli już wiadomo czemu tak głośno było o Trynkiewiczu wcześniej jak media pokazywała ciągle krzyż dojeb@@li nam większy Wat teraz miedź ciekawe co wyjdzie na jaw po Majdanie

Bolec1980
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-26 07:42:37
PO to banda, ale niczym się nie różni od innych sejmowych ugrupowań. Wszyscy przed wyborami mają mordy pełne frazesów, ale po robią swoje, czyli zwyczajnie kradną.

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-26 08:53:58
Tylko co z tym zrobić?

Bolec1980
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-26 10:01:05
Właśnie... Zasadnicze pytanie. Do głowy przychodziły mi nawet takie rozwiązania, jak rewolta ala Ukraina itp. Serio, to marzę o tym, by nie oglądać po każdych wyborach tych samych ryjów, które widzę od 20 paru lat. Głosuję zawsze na nazwiska niemedialne, ale zwykle są bez szans. Martwi też to, że młodzi posłowie, którzy nie pamiętają PRLu np, są tak samo cyniczni, jak ich szefostwo od lat to samo...

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 11:04:23
I właśnie dlatego ciągle piszę o tych dla wielu śmiesznych JOWach, wg. mnie to dobre rozwiązanie na pozbycie się tych samych twarzy, "odpowiedzialność wyborczą" i jakieś pojednanie wyborców PIS, PO.... Teraz choć zaznaczasz krzyżyk przy nazwiskach niemedialnych to głosujesz NA JEGO PARTIE i ich listy wyborcze. Rewolucja potrzebna nie jest, jest parę organizacji społecznych co o JOW walczą...jednak jak zapisane jest tam coś ponad 200tyś ludzi to reszcie obecny stan rzeczy chyba odpowiada.

mk82
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-26 07:34:24
Oj tam, Oj tam, nie ma sprawy... Jak zwykle. :/

RADZI005
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 04:28:48
Mogli mi oddać- chętnie bym przyjął.

Mr.Spook
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-26 02:21:43
Pisałem o tym 3 tygodnie temu Jak media robiły olabbogarety o Trynkiewiczu...

Melanz89
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-26 01:04:28
''oddało'' złoże miedzi... wiadomo o co chodzi.

Schwab
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-02-26 00:58:15
Skąd tyle bierności w polskich obywatelach? Dlaczego siedzimy na dupach i płaczemy patrząc na to wszystko? To już nawet ukrainiec czy francuz ma większe jaja od polaka, bo potrafi wyjść i powiedzieć stop?? Zobaczcie jak nasze społeczeństwo w ogule nie reaguje na takie sprawy. Coś tam sobie paplamy w internecie i tyle. Wczoraj w Londynie zleciało się blisko 800 naszych rodaków by wyrazić sprzeciw w innej sprawie przeciw nam. Przyszli mimo, że to była manifestacja skrzyknięta na FB "na szybko" do tego w poniedziałek w godzinach pracy. A w kraju? Całkowity brak jaj.

globus0024
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-25 23:50:06
wybaczcie ale majorero to jakiś lewak z którym nie da się normalnie polemizować!! jego zdaniem homoseksualiści są OK, Islam jest jak najbardziej Ok, Kościół jest be, Sawicka jest ofiarą i może jeszcze Jaruzelski jest twoim zdaniem ofiarą komunizmu!! Co??? Gdzieś Ty się uchował???

globus0024
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-25 23:52:31
zapomniałem dodać że śledzę jego wypowiedzi dość często i doszedłem do wniosku i doszedłem do wniosku że albo jest tak jak wyżej napisałem albo poprostu jest opłaconym chłoptasiem POwskich łapówkarzy!!

Schwab
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-26 00:53:05
Nie przejmuj się, to tylko opłacone studenciaki PR. Gorzej, że taki skur.wiel na piwo dostaje z publicznej kasy.

globus0024
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-25 23:28:05
Prawda jest taka że Kaczyński w tej chwili to jedyna logiczna opcja!! Janusz jest krzykaczem podobnym do Leppera!! obiecuje bardzo dużo ale niestety nasz budżet nie byłby w stanie udźwignąć połowy jego pomysłów!! Kaczyński już rządził i niczego złego dla kraju nie zrobił!! A przede wszystkim wziął za pysk całą skorumpowaną hołotę!! I jeszcze jedno!! Kaczyński żeby mógł zrobić porządek musi mieć większość w sejmie bo ani PSL ani SLD go nie poprze. Bo to przecież ich by ścigał!! A jak głosy podzielą się na partie Gowina, Korwina czy Ziobry to nic z tego nie wyjdzie bo PO, PSL i SLD zablokują!!!

latrell
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-26 08:35:42
M.in. Kaczyński podpisał ustawe o zamianie kary dożywocia na kare 25ciu lat więzienia,także skończ pier***ić jaki to on boski.Tak samo pejs mu zwisa jak rudemu! Jedynie nacjonaliści są w stanie coś zmienić.Ale jak to powiedział stalin: w demokracji nie jest ważne kto na kogo głosuje, tylko kto liczy głosy.Oto wielka tajemnica gówna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

globus0024
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-26 09:28:17
nie wiedziałem że Kaczyński rządził w 89 roku!! poczytaj troszkę zanim coś chlapniesz. Projekt został skierowany do sejmu głównie przez posłów Unii Demokratycznej!! Na czele z Jackiem Kuroniem i Janem Rokitą!! a o Kaczyńskim wtedy mało kto wiedział że wogóle istnieje

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-25 22:57:05
"w niejasnych okolicznościach", taa. Ktoś dał w łapę.

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-25 22:54:36
czy kaczyński ??? To moze nie do końca ,ale chciałbym zobaczyc w akcji pana Janusza ,chciałbym zobaczyc prawdziwą prawice w akcji ,chciałbym wrescie zeby mój Kraj był krajem ,,dobrym" dla jego mieszkańców ,zeby móc życ w taki sposób ,by nie szczypać sie od pierwszego do ostatniego ,zeby na wszystko wystarczało ,ale oczywiscie wszystko za dobrą pracę ,a jak wiadomo Polak to mądry człek i potrafi.

Jarewa
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-25 22:39:09
Widzę że prawie nikt nie wie co się dzieje. A prawda jest taka że to dobry wybór po pierwsze to koncesja na odwierty gdyby wybrano kghm to strzał w stopę bo oni to olewają i mają na razie dość zasobów by tam nie wchodzić wiec by odłożyło się to za kilkanaście lat, po drugie kiedy kanadyjska spółka wykupi koncesje na wydobycie po tym to będzie dużo miejsc pracy a tak by stało pod ziemią kilka ładnych lat. A zresztą tak to jest jak się kghm zajmuje zagranicznym wydobyciem a nie u siebie my u nich oni u nas :P

globus0024
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-02-25 23:36:02
widzę że to ty nie bardzo wiesz o co chodzi!! Bardzo możliwe że od kilku dni państwo Polskie nie jest już właścicielem KGHM-u. Taki manewr ze złożami mógł chwilowy spowodować nagły spadek akcji KGHM-u. Ktoś kto o tym wiedział kupił akcje po niskich cenach i przejął pakiet większościowy i po sprawie!! A nie trzeba było dużo bo po zeszłorocznej "wyprzedaży" państwo miało tylko 51% akcji KGHM-u!!!

kurczaker
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-25 22:11:02
zapewne KGHM wydobyłby złoże kosztem 2 mld $...

mariamasyna
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-02-25 22:05:35
"Oddało" SPRZEDAŁO ale kieszenie ma pełne nie państwo a kilku konkretnych PSEUDO obywateli Polskich. Nie wiem czy śmiać się czy płakać ten rząd czuje się bezkarny.

rustynail
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-02-25 21:59:16
PO najbardziej złodziejska partia jaka rządziła tym krajem, Tusk - judasz i sprzedajna dzi*ka na usługach wszystkich którzy mają większe wpływy od niego. tak "panie" premierze w d*pe je*any prostaku powinni Cię szmaciarzu rozstrzelać i twoich popleczników również! pragnę nadmienić że moja wypowiedź to fikcja literacka zbieżność osób i nazwisk jest przypadkowa ;) teraz możesz pocałować mnie w .... frajerze!

jurrek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-25 22:13:38
dlaczego więc głosowałes na po ? Uprzedzam tylko odp. Możesz tylko odpowiedzieć -np Boże wybacz mi

adikx5
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-02-25 21:50:27
Ot i się wyjaśniło dlaczego taka afera była o Trynkiewicza. Zawsze robią aferę, a mas media ciągle o tym trąbią, żeby takie machloje przechodziły cichaczem...

Slawek-153
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-26 09:26:20
Media manipulują nami tak jak chcą, bo są w zmowie z Politykami i to od dawna.

domagalag
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-25 21:05:31
komentarz usunięty przez użytkownika

Martonez25
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-25 20:54:38
Nikt nie mówi tego głośno ale KGHM kupił kopalnie miedzi w Kanadzie i USA. Trzeba trochę inwestować na giełdzie aby to wiedzieć :)

majorero
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-02-25 20:47:14
Nie oddało, a udzieliło odpłatnej koncesji na poszukiwania i rozpoznanie.

marcin1975rm
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-02-25 20:34:34
Złodziejskich rządów c.d.

grzegovy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-25 20:12:41
komentarz usunięty przez moderatora

Radela
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-02-25 20:07:18
znalazlem w sieci obliczenia mlodego czlowieka o to co mu wyszlo mam nadzieje ze nikt tego nie zbanuje; Ministerstwo Środowiska oddało złoże miedzi warte miliard dolarów. ,,Znajdujące się pod powierzchnią Głogowa złoże Bytom Odrzański trafiło w ręce kanadyjskiej firmy reprezentowanej przez byłego prezesa KGHM!. Bytom Odrzański zawiera 8 milionów ton miedzi wartej od 700 milionów do ponad miliarda dolarów". Nie mam co robić, nudzę się, sprawdzam... Tona miedzi to jakieś 10.000 dolarów według Gazety.pl Dopiero później trafiam na portal money.pl na którym wykazane są aktualne ceny, plus zm

antyciapaty
    Ocena: 9 (glosow:9)
2014-02-25 20:03:23
komentarz usunięty przez użytkownika

Slawek-153
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 09:30:12
Tak właśnie powinno być i nikt by więcej nie słyszał o przekrętach, machlojach i oszustwach wśród polityków.

mur13l
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-02-25 19:59:19
Tak z innej beczki wiecie że nasi "kochani" rządzący wyprzedają lasy państwowe zagranicznym kupcom? Dlaczego nie mówi się o tym w mediach? niedługo nie będziemy mieli w Polsce nic, nawet do lasu na spacer nie będzie się można wybrać...

majorero
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-02-25 20:34:41
Który las i o jakiej powierzchni sprzedano zagranicznemu kupcowi?

jurrek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-25 22:09:18
no właśnie.Pracownik lasów się wypowiada,ok. Skoro lasy są tak dochodowe to powinny płacić podatek. była praca przy tzw sadzeniu drzewek, to przy takiej pracy przez cały dzień można było zarobić 20-30 a już 50zł to dla jakiegoś herkulesa który kopie lepiej jak górnik. Takie jest oblicze lasów Państwowych

tom89ek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 22:58:53
majorero nie oficjalnie las tylko np działkę o nr 44/05 o pow 30h z dokumentów z lat 60tych wynika że jest to ugór(?!) choć stan faktyczny to 30h lasu, później wniosek o zgodę na wycinkę jakaś symboliczna opłata i już...rozumiesz białe rękawiczki? To jest właśnie patologia tego i wszystkich poprzednich rządów ta sama mafia czy tusk czy kaczyński to pionki rządzą inni ludzie, i nie jestem jakimś fanatykiem tylko realistą niestety...

majorero
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-26 08:16:34
Ale coś takiego jest możliwe od zawsze i dotyczy to lasów prywatnych.Daj przykład sprzedaży lasów państwowych, bo o tym dyskutujemy.

majorero
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-02-25 19:58:58
Ale,że KGHM jest 100% właścicielem trzech złóż w Kanadzie, o wiele większych niż to w artykule, to już nie wspomniano.Koncesje w Kanadzie są na wydobycie, a nie na rozpoznanie i badania.Jeżeli my nie zezwolimy na konkurencję, to nas wyrzucą z Kanady. KGHM będzie kilkaset milionów w plecy.

mur13l
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-02-25 21:09:29
widać że POpierasz PO. btw o lasach poczytaj, jakiż to genialny plan ma koalicja PO - PSL

majorero
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-25 22:18:00
Plan jest prosty i oczywisty.Skoro lasy to firma przynosząca zysk, to tym zyskiem, jak każda firma, musi się podzielić z właścicielem.Zysk to różnica między przychodem (wycinka), a kosztami (nasadzenia).Plan sprzedaży lasów to kolejna paranoja PiS-u. Paranoja, bo nie ma żadnego zapisu o sprzedaży lasów.

majorero
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-25 22:21:52
@mur, prosiłem żebyś napisał, który las i o jakiej powierzchni i najlepiej za ile sprzedano zagranicznemu kupcowi. Napisałeś,że wiesz,że tak się dzieje, więc proszę o konkrety, a nie powielanie paranoidalnych wypowiedzi polityków PiS.

globus0024
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 23:41:30
ale to nie jest paranoidalna wypowiedź pisiora tylko fakt!! Rząd szuka pieniędzy i wystawił na sprzedaż lasy państwowe!! Chciałbym tylko wspomnieć że obszar lasów państwowych to ok 25% powierzchni naszego kraju!! Czyli PO sprzedaje nam 1/4 część Polski!!

jurrek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 01:17:06
tej części polski która służy wszystkim powimnna zostać nieskalana.A jeśli Canada przez to wypożyczenie lasów zapewni emerytury naszym dzieciom to taki zapis powinien się znaleźć w polskim ustawodawstwie.Niemozna tworzyc przepisów w prawie polskim które Canada lub USA ma zaakceptowac ? Cyrk ? Paranoja jakaś...

majorero
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-26 08:20:18
@globus Rząd nie wystawił ani jednego metra kwadratowego lasów na sprzedaż.Rząd tylko chce, aby firma, której jest właścicielem podzieliła się z tym właścicielem swoim zyskiem.Nie można żyć w takiej paranoi.

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 09:17:12
majorero Firma Lasy Państwowe jest moja, Twoja i np. ferdala. Państwo i budżet państwa jest mój, Twój i ferdala...czyli nasza firma Lasy Państwowe zarabia pieniądze dla mnie, Ciebie i ferdala. A teraz najlepsze...Powiedz mi proszę PO CO CHCESZ OPODATKOWAĆ SIEBIE? Po to tylko żeby w przyszłości NASZA FIRMA LASY PAŃSTWOWE zaczęła kuleć, padła i została sprzedana za 10%wartości i nie to że niemcom czy gdzieś tam za granicę, w Polsce w ostatnich latach garstka ludzi na autostradach, stadionach złożach miedzi zarobiło takie pieniądze ze je kupi.

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 09:21:48
Zgodzę się że w Lasach Państwowych mogą być cyrki jak w każdych państwowych firmach(kosmiczne zarobki prezesów i mała rentowność) i tu opodatkowanie mogło by temu coś zaradzić ALE W KONSTYTUCJI MUSI BYĆ ZAPIS ŻE LASY NIGDY NIE ZOSTANĄ SPRZEDANE- ZOSTANĄ PAŃSTWOWE. Albo jesteś mało mądry, albo faktycznie bierzesz pensję za pisanie głupot jak ktoś wyżej napisał.

majorero
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-26 09:29:40
Oczywiście masz rację. Lasy są też moje i dlatego uważam,że moja firma może coś do mojego budżetu dorzucić, skoro ma, a w budżecie brakuje.Lasy mają płacić z zysku,czyli różnicy między przychodem (wycinka), a kosztami (nasadzenia).Jeżeli nie będzie zysku, to nie będzie płacić. Jak każda firma.Płacenie przez lasy, to nie podatek,a oddanie zysku (części) właścicielowi.

majorero
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 09:44:00
Nie mam nic przeciwko takiemu zapisowi w konstytucji, ale jest on niepotrzebny.To,że ktoś powiedział,że ktoś inny chce sprzedawać lasy, to nie znaczy,że ten ktoś lasy chce sprzedawać.Nie ma konieczności reagowania na każdą paranoję. Temat lasów pojawił się po tym, jak się okazało,że paranoja dotycząca sprzedaży szpitali okazała się właśnie paranoją.W temacie lasów chodzi o to,żeby przestraszyć ludzi licząc na to,że nikt nie będzie drążył tematu. Ciemny lud wszystko kupi.

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 11:11:39
Jeśli by był zapis w konstytucji ja też jestem jak najbardziej za opodatkowaniem, to może rentowność się poprawi. Zobacz w tył jak porządne w miarę prosperujące zakłady były doprowadzane do ruiny i sprzedawane za 50% wartości ziemi na której stoją i dlatego lasy ustawą bym chciał zabezpieczyć...chyba w obietnicę polityków aż tak nie wierzysz że sprzedane nie będą.

majorero
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 14:20:50
Lasy mają na kontach ok. 4 mld złotych żywej gotówki. Podatki i tak płacą. Ale tu chodzi o udział w zyskach właściciela (czyli nas)w firmie, której jest właścicielem.Gdyby nie sprzedaż wielu zakładów poniżej ich wartości, to dzisiaj byłyby nasze, ale zamknięte.Bo po to, aby działały trzeba było dużo zainwestować, po to, aby produkcja była konkurencyjna.To nam zależało, aby ściągnąć inwestorów, więc trzeba było im coś dać.

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-26 14:33:25
Majorero, ale Ty jako "właściciel lasów", nie zobaczysz tej żywej gotówki w swojej kieszeni. Pieniądze pójdą na łatanie dziury budżetowej, a nie np. na poprawę infrastruktury dróg leśnych, powiatowych itd. ;)

majorero
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 14:41:19
Drogi leśne są utrzymywane przez Lasy Państwowe i są ich kosztem.Te pieniądze pójdą na zasiłki, wojsko, kopalnie, drogi, domy dziecka itp, czyli na wszystko na co łoży budżet i z czego bierze się dziura budżetowa.

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-26 14:44:31
Teoretycznie to masz rację ale praktyka pokazuję co innego, ile zakładów specjalnie doprowadzano do ruiny a później córka, syn, znajomy czy kolega z partii kupuję to za bezcen...a za rok sprzedaję sam plac bez maszyn za dwa razy więcej. Było tak nie raz dwa czy sto, może być i sto pierwszy z lasami.

majorero
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 14:55:05
Patologia przy sprzedaży mienia państwowego oczywiście była.Ale to wina ludzi, nie systemu.Złodzieje są wszędzie.Dotyczyło to głównie, a może tylko, stosunkowo niewielkich zakładów, które były w gestii samorządów, a nie rządu.Taki przełom jak w 89 roku, zawsze ma margines korupcyjny czy złodziejski.Moim zdaniem, per saldo, się opłaciło,choć koszty były. To co działa jest na przyzwoitym poziomie technologicznym, a to co nie działa, mogło tylko działać w socjalizmie.

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 15:54:26
Naprawdę podziwiam Twój bezkrytyczny optymizm, mi doświadczenie każe myśleć inaczej.

majorero
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 21:15:24
To nie jest bezkrytyczny optymizm. To jest sceptycyzm do teorii spiskowych.Są dowody, zamknąć, zabrać majątek. Nie ma dowodów, nie ma gadania.

antony
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-25 19:54:36
dobrze ze nie wiedza o rudach żelaza w Polsce a jak wiedza to na razie sie nie opłaca wie tego nie rusza

toudy666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-25 20:57:28
Nie rusza się tego bo duża liczba złóż żelaza leży na mazurach, jak rozkopiemy ten turystyczny teren, to gdzie byli ss-mani i nasi polscy "kolesie" będą na wakacje jeździć ?? To nic że w tym województwie panuje najwyższe bezrobocie i może coś by się w tej gestii zmieniło, po uruchomieniu wydobycia xd

majorero
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 09:51:02
Ponieważ z turystyki żyje kilkaset tysięcy ludzi, a z wydobycia żyłoby kilka tysięcy.Jeżeli jesteś z Mazur i turystów traktujesz jak SSmanów i kolesi, to się nie dziw,że coraz mniej ich tam przyjeżdża.

linaxis
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-25 19:49:36
no cóż zdarza się, taki mamy klimat

SuperGL
    Ocena: 33 (glosow:91)
2014-02-25 19:45:58
Bardzo chcę żeby premierem był Kaczyński. Nie dlatego, że był szczególnie dobry czy coś. Oddał trochę długu publicznego a przedwszystkim dobrze wsadzał do więzienia aferzystów z PO sprzedających polską ziemię i co jeszcze polskiego zostało. Tylko trochę źle się za to zabrał, bo w więzieniach powinien być głód, harówa żeby odrabiać dług publiczny i konkretny syf, żeby Platforma obywatelska czuła, że nie jest na wakacjach.

reunion1
    Ocena: 5 (glosow:15)
2014-02-25 20:07:33
piszesz że wsadzał ale przed rządami pisu po nie było u władzy wiec skąd ci aferzyści z PO ? Ale ok może żyłeś w świecie alternatywnym wiec wymień jakich aferzystów z PO wsadził pisior do więzienia? Bo skoro wsadzał i źle się zabrał to czas przeszły. No ale dobrze biorąc pod uwagę że jesteś głąbem i mówisz o przyszłości to masz rację.

Zlociutki
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-02-25 20:08:14
myslisz ze ci od kaczynskiego by nie robili walkow i przekretow? Wszyscy politycy to pier doleni zlodzieje Przypomniec Ci komisje majatkowa ? Zeby nie bylo na wszystkich politykow patrzec nie moge

majorero
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-25 20:42:59
Jedynym, którego zamknęli za przekręty za rządów PiS-u był minister paranoika Kaczyńskiego, nijaki Lipiec.Tak więc Kaczyński sam tworzył korupcję, którą potem niszczył. Perpetuum mobile.No i jeszcze "afera gruntowa" stworzona przez fałszowanie dokumentów przez CBA. Jeszcze głupia Sawicka, którą lovelas Kaczmarek popchnął do przestępstwa.Ale tak nieudolnie, że ją uniewinnili.Jak ktoś nie umie ścigać, to niech z kotem w domu siedzi.

SuperGL
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-25 22:42:41
no i PO co te głupie pytania, dobrze wiecie kogo wsadził, oraz wiecie ile podatnika kosztują działania tuska, polegające na wydobywaniu kumpli z więzienia i płacenia im odszkodowań. Teraz Kaczyński miałby pełno roboty a wy siejecie propagandę bo boicie się o stołek swoich starych, oczywiście życzę im jak najlepiej patrząc na to

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-25 22:47:28
z perspektywy każdego POdatnika. Więzienie dla złodziei to powinno być hasło wyborcze PiS. Nie żadne coś o Polsce ani nic w tym stylu. Jeśli by tak było to mają 50 % poparcia liczonego na rosyjskich serwerach, bo nawet to PO nie pomoże.

reunion1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-25 23:10:27
przekraczasz granice idiotyzmu.

globus0024
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-25 23:46:45
Majorero!! ty jesteś jakiś chory!!! Kaczmarek popchnął Sawicką do przestępstwa??? Jak ktoś jest uczciwy to nikt by go do tego nie popchnął!! A to była zwykła prowokacja w której nie było nic złego!! tak się powinno wyłapywać skorumpowanych sprzedawczyków!! A co do PiSowskiej skuteczności to choćby Blidę chcieli zamknąć ale za dużo wiedziała na temat przekrętów i sama się załatwiła!!! i dobrze bo POwcy by ją wypuścili i dzisiaj by się śmiała jak Sawicka!!!

pionio222
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-26 00:43:21
Przecież Kaczyński obiecał bilion myślisz że skąd go weźmie? Jedyne pieniadze, ktore sa w rzadzie pochodza z danin podatnikow w postaci VAT, PIT, akcyzy, składek, kosztów pracy itd co bedzie skutkowalo tym ze jeszcze wiecej my obywatele za to zaplacimy... nie da sie jednoczesnie zwiekszyc wydatkow i zmniejszyc kosztow przez obnizanie podatkow przeciez to siebie wyklucza a jedyne co moze z tego powstac to dalsze powiekszanie dlugu publicznego. Zreszta i tak po wyborach spoleczenstwo nie ma nic do powiedzenia po wyborach, bo zadna partia nie zostala rozliczona za niespelnienie obietnic...

majorero
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-26 09:19:13
@globus, państwo nie jest od sprawdzania uczciwości obywateli, chyba,że jesteś zwolennikiem państwa totalitarnego.Państwo powinno łapać tych, którzy popełnili przestępstwo, a nie od popychania ludzi do przestępstwa. Prowokacja ma bardzo cienką granicę, która w przypadku Sawickiej została rażąco przekroczona.Gdyby nie kapuś Tomek Sawicka nie wzięłaby łapówki, ani nie brała wcześniej.Mniejszość nie wzięłaby łapówki w sprzyjających okolicznościach, a państwo nie może tych okoliczności sztucznie tworzyć

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 09:30:40
reunion, Złociutki i majorero. Napiszcie co Waszym zdaniem powinno się stać w Polsce żeby było dobrze...PIS PO czy co tam jeszcze, no chyba że teraz według Was jest dobrze. Tak zawsze krzyczycie że to nie, to bee a to do du.y. Do dzieła.

globus0024
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-26 09:38:03
Majorero!! problem w tym że jeśli już udowodniono że wzięła łapówkę to nie powinna chodzić wolna!! A PO nie dość że ją wypuścili to jeszcze fanty z łapówek jej oddali i pewnie zapłacą odszkodowanie!! A prawda jest taka że Sawicka nie została wybrana w drodze losowania tylko istniały przesłanki że jest umoczona w aferę!! Więc wystarczyła drobna prowokacja żeby jej to udowodnić!! Ja nie mam nic przeciwko likwidacji bagna odgórnie tak jak to robił Kaczyński!! a sposób mnie nie interesuje!! jeszcze raz powtórze!! ktoś kto jest uczciwy nie weźmie łapówki nawet od Stanisława Dziwisza!!!

globus0024
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-26 09:44:51
Majorero!!! A co sądzisz o Barbarze Blidzie??? też została skrzywdzona??? Czy twoim zdaniem może służby specjalne zanim kogoś zamkną powinni się zapowiedzieć tydzień wcześniej?? Bo moim zdaniem antyterroryści są od tego żeby wchodzić o 6 rano do mieszkania podejrzanej osoby. A to że się zastrzeliła świadczy o tym że się kogoś na tyle bała że wolała umrzeć niż powiedzieć zbyt dużo w prokuraturze

majorero
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-26 10:11:19
@globus, metoda też jest ważna.Jeżeli dasz Państwu możliwość dowolnego działania, to z każdego zrobią szmatę jak Państwu będzie to na rękę.Dlatego,że Państwo to tylko ludzie, a ludzie różni są.Nie było żadnych przesłanek do twierdzenia,że Sawicka jest nieuczciwa.Kupienie większości ludzi to kwestia ceny i okazji.A państwo nie jest od tego żeby te okazje stwarzać i "próbować" uczciwość obywateli.Blida to nieudolność ABW.Pewnie nigdy nie byłeś aresztowany, ale to olbrzymi stres, zwłaszcza dla osób niewinnych.Nigdy nie wiadomo co zrobią w takiej sytuacji. Nie przesądzam winy lub niewinn

majorero
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-26 10:20:00
ości Blidy. Choć o ile mi wiadomo,nic na nią nie znaleźli.Były, podobno wymuszone, zeznania innej baby (Kmiecik).W wymuszanie zeznań wierzę,bo jest to częsta praktyka.To państwo ma udowodnić winę w 100%, a nie rzucać podejrzenia.Blida mogła nie strzelać do siebie,wystarczyło odmówić zeznań.Więc powód strzału był inny.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 11:45:48
SuperGL po co piszesz każde "PO" wielkimi literami?

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-26 12:56:51
PO to bo tak.

globus0024
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 20:43:53
Majorero!! powiem ci tylko tyle!!! kiedyś antyterroryści wyciągnęli mnie z łużka o 6 rano!! powodem było to że byłem u swojej dziewczyny a jej brat handlował prochami!! a byłem niewinny!! i jakoś zatrzymanie mnie nawet w tak brutalny sposób nie było dla mnie traumatyczne bo wiedziałem że nie jestem winny!! Po spisaniu na komisariacie jeszcze tego samego dnia byłem wolny!! więc bardzo cię proszę!! nie wmawiaj mi że dla dorosłego niewinnego człowieka zatrzymanie przez policję jest na tyle stresujące żeby się zastrzelić!!!

globus0024
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 20:45:35
bo to tak jakbyś się stresował na widok alkomatu podczas kontroli nawet po 2 tygodniowej abstynencji!!

majorero
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 21:08:55
Nie wszyscy są tacy odważni jak ty.Są ludzie dla których samo zatrzymanie przez policję w takich okolicznościach jest ujmą na honorze i wielką traumą.Moim zdaniem, ona nie chciała się zabić, a postrzelić, tylko jej się nie udało.Dlaczego? nie wiem.Na pewno nie po to, aby nie zeznawać.Miała prawo odmowy zeznawać.Czy była winna? Też nie wiem, ale dowodów żadnych nie pokazali, Kmiecik odwołała podobno wymuszone zeznania, a innych dowodów nie było.Dmuchałem raz na trzeźwo i pokazało 1,5, potem było 0.00.Więc stres zawsze może być.

kazsu
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-25 19:44:01
Przecież to norma w Polsce że robią przekręt za przekrętem. I nikogo nigdy nie rozliczyli więc w imie prawa. Tak Tusk "ratuje" kraj. Szkoda słów. Zazdroszcze tym co już nie muszą żyć w tym kraju.

frodowielki
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-25 19:41:59
Niejasne okolicznosci = ŁAPÓWKA

jw12
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-25 19:41:31
jak to za co ? za melona pod stołem albo dwa:))) proste

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-25 19:45:34
dobrze ,że admin1944 nie może o niczym decydować . Bo jak on policzy to słabo się robi sprawdź może na wikipedi co było 33 lata temu

admin1944
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-02-25 19:37:13
OD OBECNYCH SZABROWNIKOW POLSKI KOMUNISCI MOGLI BY SIE UCZYC JAK ROZKRADA SIE KRAJ !!!. PO 33 LATACH RZADOW SOLIDARNOSCI W POLSCE ZOSTAL TYLKO JEZYK POLSKI - WSZYSTKIE DOBRA NARODOWE ZOSTALY JUZ ROZSZABROWANE.A TO, CZEGO DOKONALA PO Z PEJSATYMI I WATYKANCZYKAMI NIE DOKONAL CHYBA ZADEN INNY RZAD NA SWIECIE !!!. CIEKAWE KIEDY NASTAPI ROZLICZENIE .

ann2422
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 19:59:45
Jesteś pewny że byli komuniści nie mają na to wpływu? Czyli ministrem sportu w PZPR nie był Kwaśniewski? Odbyła się lustracja i wszyscy którzy byli winni zbrodni ponieśli karę i nie dostają ponad 5 tys emerytury? W rządzie nadal ręka rękę myje, komuniści nie rozpłynęli się w powietrzu i nadal rządzą, albo mają znaczne wpływy u osób które rządzą, więc to nie tylko PO PIS PSL itd. Ale rozliczenie tak czy inaczej się im należy

GangBangStyle
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-25 19:33:29
Ten złodziej powinien zawisnąć na rynku.. (wiecie o kim mowa).

C2ShadowMan
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-25 19:27:40
gdyby nie wszelkiej maści koczujące barachło, to Polska byłaby bogata jak Niemcy. My zamiast nadrabiać zaległości, to cofamy się.

martin987
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-25 19:26:32
komentarz usunięty przez użytkownika

leszkosky
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-25 19:18:38
komentarz usunięty przez moderatora

adoado
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-25 18:48:18
tak-tak nam sie nie oplaca a innym tak!kopalnie nierentowne! najlepiej sprzedacc czesi kupuja i zatrudniaja Polakow -im sie oplaca -chyba ze kopia kamien zeby podniesc Tatry

kamilj.turbo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-25 18:42:20
A ja głupek myślałem że już nic więcej za Tuska nie sprywatyzują , czy tam ukradną . Wiadomo wybory idą trzeba się nażreć puki jest się przy korycie.

wujekdobrrarada
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-25 18:41:07
Najfajniejsze jest to że w tą firmę mocno umoczony jest były prezes KGHM! Reunion1 bredzisz chłopie - złoże jest zbadane, rozpoznane i doskonale udokumentowane - zrobił to właśnie KGHM a pan były prezes spije teraz śmietankę. Coś mi się zdaje że jak PO skończy swoje rządy to więzienia nam się przepełnią... Niecierpliwie na to czekam.

reunion1
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-25 18:50:21
wkleiłem linka do obwieszczenia do tej koncesji ale wycieli.Można wszelkie info znaleźć w google bardzo łatwo ale nie lepiej pierd+olić trzy po trzy. Nie ma żadnej koncesji na wydobycie. Jeśli jest do daj linka na priv .Czekam

vacarius
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-25 18:40:14
Oddali za darmo czy sprzedali za miliard dolarów? Szkoda ze tu nie da się linków wklejać bo prosiłbym o link do tej informacji.

admin1944
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-25 19:41:50
ICKOM I WATYKANCZYKOM SIE NIE SPRZEDAJE - IM SIE DAJE !!. JEDNI DAJA PARE MOHEROWYCH GLOSOW A DRUDZY ZAGRANICZNE TAJNE KONTA BANKOWE.

deka200
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-02-25 18:32:46
no co Ukraina ważniejsza

reunion1
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-25 18:17:12
buhaha wiedziałem że tego gniota tu wstawią,im głupszy bardziej zmanipulowany przekaz tym szybciej na głównej.To jest koncesja na rozpoznanie i poszukiwanie złóż miedzi w okolicach Głogowa.Do wydobycia droga daleka Możecie durnie minusować bo że zrozumiecie to wątpię.

reunion1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-25 18:27:55
komentarz usunięty przez moderatora

reunion1
    Ocena: 0 (glosow:16)
2014-02-18 06:37:07
To jest tylko koncesja na poszukiwania.Ale założę się że to goowno trafi na główna a motłoch zawyje że go znowu okradli.

tomasz35
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-18 12:13:28
komentarz usunięty przez moderatora

tomasz35
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-18 12:34:07
Motloch nie umie czytac. To nie jest koncesja na poszukiwania tylko bogate zloza.

reunion1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-18 06:34:31
komentarz usunięty przez użytkownika

majorero
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-02-17 23:51:51
A co za różnica, czy miedź wydobędzie kanadyjska spółka, czy giełdowa polska spółka? Ta miedź i tak zostanie sprzedana za granicę, wydobędą ją polscy górnicy, a państwo dostanie te same podatki i opłaty koncesyjne?

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-02-17 23:58:42
Jak sprzedadzą ci żonę, to też od czasu do czasu może pozwolą ci ją por*chać, a już na pewno będziesz miał dostęp do oglądania porno z jej udziałem.

tomasz35
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-02-18 00:00:51
No coz, chodzi o te "niejasne okolicznosci', poza tym, jesli by to dostala KGHM to nie tylko podatki zostalyby w Polsce, ale i zyski. Plus wzrost potegi firmy. Proste ?

majorero
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-02-18 00:16:44
@super, widzę,że masz przykre doświadczenia życiowe, mam tylko nadzieję,że dobrze Ci się oglądało.@tomasz, a ile akcji KGHM jest w polskich rękach?Bo zyski trafią do akcjonariuszy.

tomasz35
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-18 00:44:58
@majonero, 1/3 akcji jest w posiadaniu skarbu panstwa, czyli, teoretycznie, Ty tez masz w tym jakis udzial.

majorero
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-18 08:49:40
Powiem szczerze, że na tę odpowiedź czekałem:)Tak jest (krzyki, ABW, CBA)gdy państwo bierze udział w rywalizacji przedsiębiorców.Niby wszyscy są równi, ale gdy państwo przygrywa rywalizację, to zaczyna się sięganie po inne argumenty.A potem pojawi się wstawka, w której Polska będzie na którymś tam miejscu w rankingu wolności gospodarczej i krzyk na tym portalu,że to wina Tuska, że lewacy itd.

tomasz35
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-18 11:56:41
@majonero, lecimy w demagogie jak brakuje argumentow, co ? :) AKW sie za to bierze, na pewno tak dla jaj, a takie rozne miry i zbychy winduja kraj w rankingach - tylko nie tych :)

majorero
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-18 16:16:10
@tomasz, to nie była demagogia.Mój post sprowadza się do twierdzenia,że państwo nie powinno prowadzić jakiejkolwiek działalności gospodarczej ponieważ, w przypadku przegrania z konkurentem, ma możliwość, z której skorzysta albo nie, rozwiązań siłowych w postaci wykorzystywania całego swojego aparatu.Musimy przywyknąć do tego,że czasami polskie firmy "kłusują" na cudzym terenie, a obce firmy chcą zarobić u nas. Na tym polega wolny rynek. Możemy się zamknąć na obce firmy, ale wtedy spotkamy się z wzajemnością.

tomasz35
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-19 00:38:27
Majonero, calkowicie sie z Toba zgadzam - powinno byc tak jak piszesz :) Jednak w tej sprawie cos smierdzi - poczytaj :) Dyrektorem w kanadyjskiej firmie-corce jest gosc, ktory wczesniej byl prezesem... KGHM :) Polska firma twierdzi, ze te zloza to naturalny kierunek jej ekspansji, jej rozwoju, i to na jej terenie, ze tak powiem. Na dodatek twierdzi, ze dala lepsze warunki. Jest jedyna, w sumie, polska firma liczaca sie w swiecie. Kazde panstwo poszloby na reke TAKIEJ swojej firmie :)

majorero
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-19 16:01:37
KGHM twierdzi,że dało lepsze warunki, ale nie jest to pogląd w tej sprawie dominujący.Ich błąd polegał na tym,że uważali,że to ich i się nie starali.Można iść na rękę, ale nie można iść wbrew konkurencji. Na rękę, tzn. przy stanie rywalizacji 1:1 przez wskazanie wygrywa nasz.Czy było coś niejasne, czy nie, rozstrzygnie sąd, bo decyzja została zaskarżona.A ten prezes niewątpliwie miał wiedzę o wszystkim, taka ma pracę. Grzechem byłoby z tej wiedzy nie skorzystać.

tomasz35
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-20 00:42:15
Ja nie przekonam Ciebie, Ty nie przekonasz mnie, ale... milo sie rozmawialo :) Amerykanie maja takie powiedzenie - zgadzamy sie, ze w tym punkcie sie nie zgadzamy, chodzmy dalej :) Jeszcze jedno spostrzezenie - mozna spokojnie, bez inwektyw, przeklenstw i wzajemnego obrazania sie, porozmawiac anonimowo w necie. Dzieki Majorero, i do next time :)

Zolar86
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-25 18:44:09
Również jestem, za niemieszaniem się państwa w gospodarkę. Problem w tym, że nasze państwo promuje zagraniczne firmy (specjalne strefy ekonomiczne, ulgi, itp), podczas gdy dla polskiego przedsiębiorcy już same podatki są ogromne. Efekt będzie taki, że zagraniczne firmy zatrudnią tanią siłę roboczą, wywiozą zyski, a w Polsce zostaną choroby zawodowe i inne obciążenia dla państwa.

piterek_gda
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-02-17 23:47:07
Nie oddało, tylko wydało koncesję na poszukiwanie. Za wydobycie, jeśli nastąpi, muszą dodatkowo zapłacić. Aż tyle i tylko tyle. Reszta to dziennikarskie bicie piany i polityka.

piterek_gda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-17 23:45:51
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500