Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Drudzy, bo nie podoba im się sposób rządzenia państwem...
Pedzacy_Krolik  14-02-19, 09:23 Zgłoś
+ 673 -
Dodano: 2014-02-19, 09:23:05   przez: Pedzacy_Krolik
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 673  Zgłoś nadużycie
531
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiciuś.
  •  Bardzo wymowne
  •  Kobieta i telefon
  •  Daj odpisać
Ukryj komentarze(263)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Bolec1980
    Ocena: 47 (glosow:135)
2014-02-23 18:24:16
Nie przypominam sobie, żeby w Marszu Niepodległości ideą była walka z systemem, bo raczej chcieli uczcić rocznicę. Do Ukrainy to żadna analogia.

Dunger1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-07 18:56:59
Burak z typa który zrobił tą wiochę.usłyszał coś z wszech kłamiących medii i myśli że kozak,lepiej siedź sobie przed tym komputerem bo do czegoś poważniejszego się nie nadajesz...

yukishiro00
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-28 22:36:31
Hahaha. Uśmiałam się jak cholera. Tak mają jakiś cel, obalić rząd, sprawić by żyło im się lepiej. A polaczki co? Jaki był cel spalenia tęczy i wyrywania drzewek? Brawo nasi bohaterzy. Jestem taka dumna. Wszystko w imię narodu.

Ifrit00
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-04 20:13:50
tak jak wypowiedź kibola z Legii. " Nie przychodzę dla kluby, tylko na zadymy" w Warszawie było to samo

duality
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-02-25 19:06:13
A co ma jedno do drugiego? Ukraińcy chcą obalić rząd,walczą o coś tam,a Polacy w Marszu Niepodległości zdemolowali pół miasta,spalili jaką tam 'pedalską' tęcze..w imię czego? Nie wiem. Do rozróby pierwsi,a jak trzeba się zjednoczyć to ich nie ma. Jeżeli tak co roku mamy obchodzić to święto,to ja dziękuję. I co oni przez to chcieli przedstawić? Raczej nienawiść do 'pedałów' i jak bardzo są ograniczeni.

klody
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-02-25 14:42:25
A czy Pedzacy_Krolik ruszył kurw* dupę i choć raz buł na marszu Niepodległości. Ty Głąbie

klody
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-25 14:41:21
A czy Pedzacy_Krolik ruszył kurw* dupę i choć raz buł na marszu Niepodległości. Ty Głąbie

Tomekbenz
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-02-25 13:20:11
Wstawiający to jakiś kretyn, kolejny dzieciak nie mający o niczym pojęcia. Ech i wy macie na nas pracować, ja dziękuje. to przez was trzeba z kraju wyjechać a nie przez Tuska :)

Ifrit00
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-25 07:11:22
wali mnie ta Ukraina, ale jaki był cel w marszu, że się nawalali.

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-25 13:40:48
"Ulica" rzadzi tak jak na Wiocha. Im nizsze wyksztalcenie tym wiecej prostych rozwiazan na zlozone problemy.

owcazogorkowca
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-02-25 14:38:13
Jeśli nie rozumiesz daty 11 listopada i co oznacza dla Polaków to może czas wrócić do Izraela lub "ZSRR". Byłeś, widziałeś? Nie? To po co bredzisz?

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-02-25 14:56:57
@owco - zyjesz w swoim urojonym, propagandowym i nacjonalistycznym swiecie, pozbawionym wlasnego, logicznego myslenia.

owcazogorkowca
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-25 15:18:36
Czyli jak zwykle nie jesteś w stanie niczego argumentować? :D Próbuj troglodyto, może się uda :D Wystarczy że skorzystasz z takiego narzędzia z kartkami i najczęściej twardą oprawą. Nie ma tam obrazków jak w komiksach i potocznie nazywamy je KSIĄŻKĄ. Tam znajdziesz to czego szukasz całe swoje mierne życie- WIEDZĘ! A ta pozwoli ci (być może) posiąść sztukę argumentacji.

gienek91
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-02-25 19:16:36
owcazogorkowca powiedź mi co ma wspólnego narodowe święto niepodległości z demolowaniem Warszawy.

Peterz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-03 00:14:52
Już się nie odzywaj lepiej ... a co antifa robiła na święcie w 2011 ?

ochen
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-02-25 00:07:36
Ludzie KU..WA ogarnijcie się!! Poznajcie historie i skończcie sie podniecać tą Ukrainą! To że nasze władze jak zawsze są jak polityczne prostytutki to nie znaczy że i ludzie mają tacy być!!! W naszym kraju nie pomaga się starszym ludziom czy chorym a wy się spuszczacie nad jakąś Ukrainą.... Ludzie otwórzcie oczy!!

Herdzik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-24 20:45:40
Tys najmądrzejszy w całej wsi. Ty pewno płakałeś po ognisku na placu Zbawiciela.

gp35
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-02-24 20:02:01
na Ukrainie protestują Ci, którzy chcą przyłączenia ziemi polskich do Ukrainy, Ci których dziadkowie wymordowali tysiące Polaków itd

owcazogorkowca
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-24 22:28:46
nie bredź nieuku. Weź jakąkolwiek gazetę do ręki, wklep w googlach, zrób cokolwiek, nawet postaw kloca ale rób to wszystko ZANIM coś powiesz.

gienek91
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-02-24 22:51:42
Nie możesz tak mówić owcazogorkowca. Na Ukrainie obecnie protestuje wiele frakcji i faktycznie nacjonaliści ze svobody chcą przyłączyć Przemyśl i parę powiatów do swoich ziem ale nie zapominajmy, że są tam także zwykli obywatele, lewicowcy czy anarchiści którzy chcą wolności dla swojego kraju.

grigore
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-24 22:51:50
no to musza byc zajebiscie dlugowieczni skoro to ci sami hehe moi dziadkowie walczyli z niemcami czy to znaczy ze policja niemiecka powinna miec mnie na oku jako ewentualnego morderce dzis? co ty porownujesz czasy wojny do dzisiaj, na wojnie ludzie sie morduja dlatego to jest wojna a nie pokoj. teraz mamy inne czasy i opcje i rzadania partii i narodow ogolnie sie zmienily i dostosowane sa do interesow panstw w obecnym ksztalcie. jak mozna byc tak ograniczonym? chciec polski to oni sobie moga, jak ogarna terytorium wlasne ktore maja, a i tak nie dadza rady ani nam ani samej ukrainie.

owcazogorkowca
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-25 12:38:27
Grigore ma w pełni rację. Weźcie do do cholery jakąkolwiek gazetę, obejrzyjcie ukraińskie "wiadomości" i przestańcie PIERD....LIĆ o banderowcach! Banderowcy to tzw. "Prawy sektor", faktycznie nacjonaliści i zryte berety, ale ich istnienie w polityce to fikcja. To jest margines, który nigdy nie wejdzie nawet do parlamentu! Przestańcie już bredzić i się onanizować historią, której kompletnie i tak nie znacie i nawet wam się nie chce poznać leniwe lemingowe ku..wy.

closterable
    Ocena: -7 (glosow:15)
2014-02-24 18:28:34
Na Ukrainie protestują studenci i elity intelektualne razem z ludnością pragnącą wolności. Na marszu podległości ciężko było znaleźć człowieka choćby z maturą, nie mówiąc już o studentach. Nawet Jarek umył ręce od tych szczyli :) Jedynie artur zawisza się w to bawił. Troche to żałosne było. Brawo Ukraina !

owcazogorkowca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-25 12:42:25
Jeśli ciężko było znaleźć kogoś z maturą na marszu to z pewnością dlatego, że cię na nim po prostu nie było lemingu? Prawda? :] Więcej wódki i TVN zalecam.

Sosinoo
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-24 16:32:11
nie wiem co za tuman to zrobil...

gienek91
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-02-24 16:23:13
Podpisy pod zdjęciami bardzo trafne. Z lewej strony obok patriotów obchodzących święto niepodległości idzie margines społeczny chcący pokazać (o zgrozo) swoje niezadowolenia z rządu łamiąc drzewka i robiąc burdy. Po prawej... no cóż, słusznie ich opisałeś.

Listerioza
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-02-24 16:16:55
Niedługo porównacie ćwoka babrającego na ścianie ts wisła do partyzanta rysującego na murze symbol Polski Walczącej w czasie drugiej wojny światowej... Łysa hołota chciała niby lepszego życia w Polsce nosz kooorwa nie bądźcie śmieszni- oni chcieli narobić bydła i komuś pysk obić i tyle.... wiecly powstańcy- lepiej żeby takie bydło nie robiło przewrotów...

gangnam10
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-24 16:04:16
Nie widzę żadnego związku

CalliforniaGirl
    Ocena: -4 (glosow:18)
2014-02-24 15:15:31
nic wspólnego z walką o wolność nie mają! Widziałam tysiące nagrań i nie były to relacje TVN-u. Pośród tych drących się, agresywnych, nawalonych kiboli nie widziałam dzieci czy osób starszych bo jaki debil poszedłby z rodzinką z tłumem szalikowców, którzy biegali z kijami, petardami i racami obrzucając i niszcząc co się da. No zastanówcie się!

caleanka
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-02-24 15:34:52
Blondynko - najpierw napisz co to jest Twoim zdaniem "wolnosc"?

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-02-24 16:20:56
Widze minusy ale nie widze prostej definicji "wolnosci". Czy ktos w Polsce nie czuje sie "wolny" i musi walczyc? Zapytalem poniewaz widze ze wiele osob nie zna definicji.

CalliforniaGirl
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-02-24 16:23:57
No to ty mi wytłumacz dlaczego uważasz, że Polska nie jest krajem wolny.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-24 16:36:56
Blondynko - ja uwazam ze jest i nie musi juz walczyc o "wolnosc" ani jej obywatele. Granice "wolnosci" sa wytyczone przez prawo.

CalliforniaGirl
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-02-24 16:45:08
Co zatem mają na celu łyse pały w Dzień Niepodległości? Ci, którzy nazywają się "bohaterami", albo "patriotami"?

caleanka
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-24 16:48:17
Blondynko - napisalas: "nic wspólnego z walką o wolność nie mają!" dlatego zapytalem. Pewnym grupom zalezy na wprowadzeniu niepokoju w spoleczenstwie, majace na celu oslabienie aktualnej wladzy. Wyrywanie drzew i dewastacja pod plaszczykiem "walki o wolnosc" ma byc "haslem" dla holoty.

owcazogorkowca
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-25 12:51:21
A byłaś na marszu pusty dzbanie czy tylko obejrzałaś TVN, POLSAT, TVP??? Oprócz grupki łysych policyjnych prowokatorów szło kilkadziesiąt tysięcy ludzi w przeróżnym wieku, sam szedłem z żoną obok staruszki, która walczyła w powstaniu, podobnie jak cała moja rodzina, która za Polskę oddała wielu swoich najlepszych synów i córek (moje ciotki i wujowie!). I najstraszniejsze jest to że oddali życie za to żeby takie bezmyślne K....RWY jak ty zabierały głos o sprawach o których nie mają pojęcia i obrzucały gó...em prawdziwych polaków zrównując ich z jakimiś bandziorami!

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-25 13:49:42
@owco - dawno napisalem ze potrzebujesz "pasterza", zyjesz sloganami. Napisal bym ze potrzebujesz rozsadku, gdybym wiedzial ze go masz.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-25 13:57:05
@owco - NRD i mur berlinski upadl bez jednej ofiary, takie byly czasy historyczne, ale Polska potrzebuje bohaterow. (Walesa- pomocnik elektryka, nosil walizke z narzedziami)

owcazogorkowca
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-25 15:10:34
caleanka- "Napisal bym ze potrzebujesz rozsadku, gdybym wiedzial ze go masz.."- Myślę, że właśnie ogłosiłeś publicznie jak wielkim jesteś troglodytą po prostu:D Czytasz czasem co piszesz tytanie intelektu? :D

CalliforniaGirl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-25 19:33:11
@owco, jakbyś potrafił czytać ze zrozumieniem to byś nie zadawał durnych pytań. Oglądałam nagrania z telefonów, w internecie, od znajomych nie z relacji TVN-u czy POLSAT-u. Jak wcześniej napisałam, owszem o taki marsz mi chodzi - ludzie łączący się w ciszy - młody obok starszego, rodziny, starsi, dzieci. Druga część medalu to szalikowcy i bandyci. Zatem skąd wzięło się kilkanaście tysięcy hołoty, która rozwaliła wszystko na swojej drodze? A może to dzieci i babcie z krzyżami rzucały petardami!? Z marszu odzdzieliła się grupa nazistów, narodowców i bandytów, którzy rozwalali wszystko co stało n

gajcy
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-02-24 14:58:29
Ci co nie byli na marszu niech sie nie wypowiadają. A jak chca czegos sie dowiedziec to internet jest najlepszym miejscem, a wywody pod wpływem GW i TVN sa raczej niewłaściwe . Myślcie samodzielnie!,,,

CalliforniaGirl
    Ocena: -4 (glosow:16)
2014-02-24 15:03:25
Jak można porównać łysą hołotę, która wyszła z petardami na parę godzin w jeden jesienny dzień, żeby zniszczyć wszystko co stoi na drodze, zwyzywać i pobić jakiegoś lewaka czy pedała z ludźmi którzy od 3 miesięcy stoją i WALCZĄ na mrozie o wolność i podstawowe prawa człowieka, oddając przy tym życie!? Jedna część marszu to rodziny, starsi z krzyżami, dzieci, harcerze, ministranci, przyjaciele, którzy szli w spokoju i w zgodzie bo tak powinno się świętować Dzień Niepodległości. Reszta, która zaczęła samodzielnie się oddzielać to 20-letni przestępcy, degeneraci i stadionowi kibole, którzy

caleanka
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-02-24 15:18:53
Blondynko - widzisz "drzewa" ale nie widzisz "lasu", za jednymi i drugimi stoi "ktos", manipulujac nimi, dla wlasnej korzysci.

marcinko83
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-25 00:03:41
hej amerykanką , a może tak do psychiatry się udasz w końcu,jak tak kochasz ukraińców to wsiadaj w torpedę i zapierdzielaj do nich pomóż im:)

CalliforniaGirl
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-02-25 10:25:48
Zrobiłam co mogłam. Wysłałam pieniądze, podpisałam petycję. Ty za to nie masz nic mądrego do powiedzenia w tej sprawie więc po co w ogóle się wysilać, żeby coś napisać?

owcazogorkowca
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-25 13:06:09
infantylizm umysłowy blondynki doprawdy poraża. Może lepiej pozmywaj gary...?

kithy
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-02-24 14:54:34
pseudo patrioci z Marszu Niepodległości atakowali nie władzę ale innych obywateli

owcazogorkowca
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-25 12:54:11
Po ile kupujesz LSD?

CalliforniaGirl
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-24 14:51:43
komentarz usunięty przez użytkownika

CalliforniaGirl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 14:54:54
komentarz usunięty przez użytkownika

CalliforniaGirl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 14:57:35
komentarz usunięty przez użytkownika

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-24 14:33:41
Widze pewna analogie. W obu wypadkach "szara masa", pozwala sie manipulowac przez "innych". Czesto kolejnych zlodziei. Historia powtarza sie i "szara masa" nie potrafi tego zrozumiec, z braku wyksztalcenia i rozsadku , popelnia te same bledy. (wierzac w obietnice)

kermitzaba87
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-02-24 13:57:34
Od kiedy to kibole walczą z rządem? Nie przypominam sobie. Z maczetami to gonicie pewnie tych co byli za PO... żenada...

net244
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-24 11:04:41
dobrze, że rozumiesz różnicę, bo to co stworzyłeś dosłownie odzwierciedla fakty

pichorek
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-02-24 09:22:54
Tylko ,że nasi imbecyle robią to raz w roku i do tego w ŚWIĘTO NARODOWE! I tylko dla rozrywki :)

Papa_wiocha
    Ocena: 8 (glosow:28)
2014-02-24 09:01:44
Ale beka - kto to porównuje? Ja wam dam porównanie - nasze kibole i te pseude patriockie barachło można porównać do tituszek na Ukrainie - bandy kiboli mających wszystko w d...., aby tylko coś zdemolować. Nie porównujcie ludzi ze zdjęć z Ukrainy do naszych pół inteligentnych łysoli demolujących Warszawę w Święto Niepodległości!

owcazogorkowca
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-24 22:33:00
Chcesz powiedzieć że 11 listopada pojawiło się 100 tysięcy kiboli w jednym miejscu? To chyba rekord świata, żeby zebrać taki margines w jednym miejscu. Może po prostu masz dziecinny umysł i świat nadal widzisz tylko w dwóch kolorach...

jarosek11
    Ocena: 1 (glosow:17)
2014-02-24 08:51:50
bardzo dobre porównanie.cała ta ukraina to jedno wielkie g.....

pituhejka
    Ocena: 14 (glosow:24)
2014-02-24 08:42:37
Bzdura jakich mało. Kogo Ty oszukujesz, zadymy w Warszawie nie są dlatego że ludziom nie podoba się sposób rządzenia bo gdyby się nie podobał to protestowaliby we wszystkich miastach albo przynajmniej w kilku. Zadymy są tylko i wyłącznie dlatego że to doskonała okazja dla zjebów żeby sobie urządzić małą rozpierduche i tylko i wyłącznie dlatego. Nie idą za tym żadne hasła, idee ani logiczne postępowanie. Równie dobrze mógłbyś w jakiejś wsi wyrwać kostkę z chodnika pierdolnąć w szybę samochodu lub sklepu i tłumaczyć że to wyraz niezadowolenia z władzy. ŻAL

owcazogorkowca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-25 13:03:34
Wychodzisz czasem z domu chłopinko? Dziwne tylko, że te "zjeby" nie atakują np. ambasady Wysp Owczych zamiast "ZSRR", oraz nie palą ognisk lecz pedalską tęczę:)) Hmmmm. ciekawe dlaczego? Przecież robią to bez sensu, bez idei i bez haseł, prawda??? Raz sierpem raz młotem czerwoną hołotę!- to z pewnością nie były hasła ale taka wyliczanka :D Tak po prostu przypadkiem. Przystanki jakoś się uchowały po drodze, latarnie i samochody także. Zastanawiające jak na rozpierduchę...

munios123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-24 08:39:19
komentarz usunięty przez użytkownika

p_krzysztof
    Ocena: 7 (glosow:15)
2014-02-24 07:58:05
Analogia żadna a na dodatek inna kultura. Na Ukrainie ludzie sami sprzątają majdan. U nas po takich marszach jest sam syf i straty.

Papa_wiocha
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-02-24 09:04:26
Dobrze napisane, ale do niektórych to nie trafi.

Rapunzel
    Ocena: 6 (glosow:18)
2014-02-24 07:20:56
mieszasz pojęcia i to nieudolnie, taka typowa pisowska propaganda... nakłamać i mieć nadzieję, że głupi lud to kupi

BIGI1232
    Ocena: 10 (glosow:20)
2014-02-24 02:01:12
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....z serii kolejny jełopa porównuje cos co nie ma związku. Tak was dupa boli wszystkich ze was nazwali kibolami, nazistami i bandytami, za walkę z systemem?? Może i by was błotem nie ochlapali bo z tym systemem przydało by sie cos zrobic, ale skoro wy wychozicie na marsz niepodległosci i skandujecie anty gejowskie i anty komunistyczne hasła oraz precz z islamizacja europy. Zamiast haseł które beda obwieszczac wasza walke i nie zadowolenie z rzadu i systemu, to sie kurw*a nie dziwcie ze was tak nazywaja. Idioci idioci idoci. Odpowiedz

BIGI1232
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 01:58:12
komentarz usunięty przez użytkownika

Pedzacy_Krolik
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-02-24 00:50:49
zresztą wszystkim Wam i tak się nie dogodzi;) pozdrawiam:)

Hagarty
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-02-24 00:37:17
Totalnie z du** te porównanie

Pedzacy_Krolik
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-24 00:36:02
... władzy, jesteśmy źli. Jeżeli inny kraj walczy o to żeby było lepiej, nagle nasi politycy popierają społeczeństwo, mało tego, mówi się że tamta władza jest zła... a nikt nie widzi, że na własnym podwórku, nam, polakom, też jest kur*wa chu*owo, z tym, że nas wszyscy dymają, a my, nasz kraj, pucujemy się każdemu i wchodzimy w dupę bez wazeliny.

Pedzacy_Krolik
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-02-24 00:33:08
Sugerujecie się zdjęciem, moja wiocha nie jest sprecyzowana i skierowana w to zdjęcie po lewej stronie które dodałem... tutaj chodzi o ogół sytuacji w Polsce które wkur*wiają ludzi i których nasi politycy nie widzą. Co rusz są jakieś protesty, o których nawet się telewizji nie mówi, bądź tylko raz wspomina w migawce, żeby czasem nikt nie widział... Po za tym, jak wielu jest Polaków, którym żyje się źle, biednie, którzy muszą spier*alać za granice żeby czegoś się dorobić, bo NASZ kraj nam tego nie daje... To była moja myśl, jeżeli My mamy coś do powiedzenia, przekazania, pokazania naszej wł

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-24 09:42:32
dwuznacznie sie wyrziles, czesc odbiera te zdjecie jako ukazanie ze my nie potrafimy demonstrowac swojego niezadowolenia i jak wychodzimy na ulice to zeby demolowac, a ukraina walczy o to co trzeba i do skutku. Lub mozna by bez uzycia mozgu zalozyc ze obie demontracje byly o to samo ale to absurd. Jesli chciales pokazac ze w polsce zle sie zyje lub ze tak samo zle jak na ukrainie (kolejny asurd, widac ze tamtejszej biedy nie znasz) to trzeba bylo znalezc zdjecia ktore to pokaza. Co do migracji to nie porownuj do ukrainy bo im o wiele ciezej wyjechac i sie dorabiac nie bedac w unii.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 09:46:20
wladza jest zawsze zla i jest na swiecie moze kilka krajow gdzie ludzie sa z wladzy zadowoleni, a reszta zyje jak moze, jak sobie poscieli tak sie wyspi, jak nie dazy do niczego to wyciaga lapke do wladzy myslac ze wladza jst od utrzymywania tych ktorym sie nie chce-najbardziej niezadowoleni z wladzy sa na ogol ci ktorzy niewiele sami potrafia zdzialac. U nas daleko do idealu, jest duze pole do zmian, ale Ukraine to my mamy juz jakies 25 lat za soba. porownaj nas do Wegier czy Slowacji-mniejsza przepasc i lepiej zobaczyc jak ktos na naszym poziomie sobi radzi:)

CalliforniaGirl
    Ocena: 10 (glosow:22)
2014-02-23 23:43:13
Sorry, ale skoro w polskim marszu i tej zwanej wg Ciebie walki o wolność, którą w porównaniu do Ukrainy mamy, średnia wieku wynosi 25 lat, zamaskowane mordy, szalikowcy rozwalający samochody i dobra innych obywateli, wrzeszczący "jeb*ć policję" to nie dziwmy się, że są nazywani bandytami. Inne kraje swoje święta narodowe potrafią obchodzić radośnie i wspólnie a zróżnicowane poglądy i wartości odchodzą na bok robiąc miejsce jedności. Na Ukrainie ludzie walczyli o wolność, której nie mieli. W Polsce szalikowcy szukają okazji do rozróby nie myśląc o dobru Polski

CalliforniaGirl
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-02-23 23:49:55
Ukraińcy walczą o to samo o co walczyli nasi rodzice czy dziadkowie w PRLU, o wolność słowa i prawa do swobodnego życia oraz ucieczki od okupacji ZSRR. Kiedyś Stalin, teraz Putin tylko ten drugi robi to umiejętniej, sprawiając wrażenie, że wszystko jest w porządku.

Peterz
    Ocena: 6 (glosow:20)
2014-02-24 00:00:54
Oczywiście ... nieźle przebrani ci kibole za dziadków, dzieci, kobiety... wszyscy idą i krzyczą "jeb*ć policję". Weź dziecię wyłącz tv, schowaj GW i zainteresuj się tematem o którym piszesz na tyle by się nie kompromitować.

AnonimowyPremier
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-02-24 00:48:51
Widać, że kolor włosów u Ciebie to nie przypadek...

Crystaldragon
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-02-24 01:05:49
Janukowicz to osoba wybrana legalnie przez demokrację. Tylko że kradł, oszukał ludzi, nakładał podatki, podtrzymywał stagnację gospodarczą w kraju i bezrobocie, nie mówiąz już o zadłużeniu. Tak samo jak Tusk u nas, tylko że oni mieli jaja wyjść na ulicę i zrobić porządek

Umcyk
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-02-24 01:30:22
Byłaś na Marszu, albo chociaż widziałaś zdjęcia, filmy? Wiem, że nie, bo byś zobaczyła jacy ludzie tam są. Średnia wieku pewnie koło 40. Na Majdanie 100x większe burdy niż w Warszawie.

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-24 07:38:12
Tusk tez został legalnie wybrany i róznież zaczał kraść i niszczyć nasz polski Naród !Dlatego te świnie też trzeba odwołać i postawić pod trybunał !

pwol01
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-24 07:51:15
CaliforniaGirl - uwielbiam Twoje wpisy. Można się nieźle pośmiać. Zero pojęcia o czymkolwiek, byle gadać.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-24 09:37:59
california napisala to co kilka osob powyzej jej wypowiedzi i ma racje, bluzgi za to ze california, blond i poprzednie wpisy swiadczace o tym ze mysli inaczej niz sie wszystkim kaze:)11 listopada nie byl walka z systemem a jesli byl to musial byc zajebiscie skuteczny bo tak szybko sie skonczyl:) na krotko tej woli walki wystarczylo...nic sie nie zmienilo poza kosztami napraw aut i ulic. brawo, pokazali co potrafia i lepiej niech juz nie wychodza bo im to dbanie o polske gorzej wychodzi niz politykom.

CalliforniaGirl
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-24 14:33:10
Tak widziałam nagrania, zdjęcia filmy i nie były to relacje TVN-u. Owszem jakby ktoś umiał czytać, dostrzegłby, że napisałam o prawdziwych patriotach w marszu, które szedł spokojnie przez miasto - dzieci, rodziny, harcerze, przyjaciele, starsi. Ale druga część marszu, która zaczęła rozpier*alać całą Warszawę to zwykłe kibolstwo i pospólstwo, które nic wspólnego z walką o większe dobra w Polsce (bo powinniśmy i tak doceniać, że w sytuacji jakiej byliśmy - "okupacja" i "wpływy" ZSRR jesteśmy wolnym krajem i jak ktoś chce to może godnie, może bardziej skromnie - ale godnie żyć

CalliforniaGirl
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-24 14:35:49
Tej - wg was walecznej stronie marszu - chodzi tylko o rozwalanie samochodów, zwyzywanie i pobicie jakiegoś "lewaka" albo "pedała", przecież to najlepsza okazja! Pełno ludzi, cały tłum rządny nienawiści, połowa pod wpływem alkoholu. Takie są realia walczącego o WOLNĄ??? Polskę tłumu. Wy jesteście normalni!? Gdzie tam były dzieci pośród tej burdy łysych pał!? Gdzie były kobiety i starsi!? Nigdy na żadnym filmie tego nie widziałam, a dlaczego? - Bo kto o zdrowych zmysłach poszedłby rodzinką z tłumem szalikowców z petardami? Tak się teraz walczy o wolność?

CalliforniaGirl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-24 14:38:42
Ukraińcy walczyli o wolność, u nas bandyci wyszli na ulicę, żeby obrzucić petardami Antifę, lewaków i pedałów. O to właśnie chodzi? O to sposób na wolną Polskę? Przecież oni teoretycznie walczą o to samo - o prawo do godnego życia. Nie chciałabym być nie miła, ale polskie problemy w stosunku do Ukrainy, która mimo wszystko demokracji - nie ma prawa głosu bo Putin wszystkim decyduje. A ustrój jako demokracja to dla picu. W Polsce myślę, że żyje się dobrze. Nie doceniacie tego, że wreszcie możecie mówić, robić co chcecie (w granicach przyzwoitości). Ale nikt was nie zamknie, albo nie znikniecie

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 14:41:09
na majdanie ludzie stali na mrozie od kilku miesiecy do skutku, na placu zbawiciela az przetrzezwieli albo chcieli isc gdzie indziej upic sie do konca i posmiac z tego co narobili/wywalczyli.

CalliforniaGirl
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-24 14:41:39
Polska to wolny kraj. Nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy mówią, że jest inaczej i nigdy nie usłyszałam od nich przykładów. Zawsze było - jest i tyle. Nie ma cenzury, możesz słuchać, robić i mówić co chcesz. Ludzie biedni będą zawsze niezmiennie od rządów i ustroju. W Niemczech, USA czy Szwajcarii nie ma biednych ludzi? Oczywiście, że są. Niektórzy z wyboru, niektórzy z głupoty a niektórzy po prostu mieli pecha w życiu. Ale w porównaniu do Ukrainy polskie problemy nie znaczą nic bo nikt nie łamie praw człowieka i możemy żyć, tak jak do tego mamy prawe. Na Ukrainie ludzię żyją jak Putin powie.

CalliforniaGirl
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-24 14:44:59
Dokładnie. Na Majdanie ludzie stoją w mrozie od 3 miesięcy i umierają za coś. A wy śmiecie tych kiboli, którzy wyszli na ulicę na jeden dzień nazwać bohaterami, waleczną armię o zbawienie i wolność!? Ukraińcy zrobili co zrobili. Żałują, 95% aktualnego społeczeństwa nawet nie ma pojęcia i przede wszystkim wpływu. Ale czy mamy winić ich za czyny pradziadków?

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 14:51:00
niektorzy wlasna niezaradnosc, brak wyksztalcenia (bo sie czesto nie chcialo)a co za tym idzie brak perspektyw, niskie zarobki, zle inwestycje, rozrzutnosc, pecha, nazywaja brakiem wolnosci. duza ilosc osob zyjacych w skrajnej nedzy w polsce to po prostu ludzie niezaradni.wolnosc to wybor, wybor mieli a ze ktos podejmuje zle decyzje zyciowe to niech ma pretensje do siebie i nie udaje biedniejszego od ukrainca. chialoby sie byc kaleka zyciowa ktora na tacy dostanie wszystko i to bedzie wolnosc? to jest dopiero uzaleznienie!

Peterz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 01:56:37
Jednak rangi w waszym przypadku nie są od czapy. Nie chce mi się z wami nawet dyskutować bo albo jesteście tłukami pierwszej wody albo fałdy na mózgach wam się zupełnie rozprostowały od prania, a zapewne jedno i drugie. Nie podejrzewam was o jakąkolwiek dociekliwość jeśli nawet nie jesteście w stanie ogarnąć rzeczywistości która was otacza.

CalliforniaGirl
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-25 10:27:38
Po prostu nie jesteś w stanie nic mądrego wnieść w naszą dyskusję.

Peterz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 01:59:51
Buhahaha

CalliforniaGirl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 11:00:00
Właśnie to miałam na myśli.

GangBangStyle
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-23 23:42:45
komentarz usunięty przez użytkownika

superren1111
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-23 23:12:49
różnica jest taka, że na tych z lewej można zaprosić berkut.

GangBangStyle
    Ocena: 2 (glosow:16)
2014-02-23 23:11:51
Co wy z tą Ukrainą? Już zapomnieliście o Wołyniu gdzie "bohaterscy" ukraińcy strzelali do polaków? Że o banderowcach nie wspomnę..

reunion1
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-02-23 23:23:54
zawsze się zastanawiałem dlaczego wszyscy nasi sąsiedzi zawsze mieli ochotę nas wystrzelać hmmm

GangBangStyle
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-23 23:30:55
komentarz usunięty przez moderatora

GangBangStyle
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-02-23 23:32:46
Hahaha! Ładną tutaj mamy wolność słowa.. A tobie reunion polecam wyprowadzić się do matuszki rossij skoro bronisz tych kundli..

GangBangStyle
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-23 23:35:14
Może jakby te świnie zabiły kogoś z twojej rodziny to zmieniłbyś zdanie..

reunion1
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-02-23 23:37:34
teraz już wiem dlaczego

sangre666
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-23 23:41:15
Polacy też nie są święci.

GangBangStyle
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-02-23 23:45:53
Muszę wpaść do was na chatę z giwerą, zgwałcić wszystkie kobiety a potem was wszystkich zastrzelić. Przecież też nie jesteście świeci..

gregory98
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-23 23:08:49
komentarz usunięty przez moderatora

ejsid
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-23 22:54:35
śmieszny jesteś, życie w polsce a ukrainie różnie się niesamowicie - polacy wyjeżdżają na zachód a ujraimncy do nas i dostają 70% naszej stwaki i są zadowoleni. Je88888bnij sie w łeb

AnonimowyPremier
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-24 00:54:34
Widać brak Ci czegoś w mózgoczaszce... Sam nieświadomie odpowiedziałeś\aś\oś (ehh te genderowskie gów*o) twierdząco, że polska jest takim samym syfem jak ukraina. Więc tym bardziej należy popierać ludzi mających odwagę wyjść na ulice 11.11.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-24 09:51:47
ale oni wyszli walczyc z gejami i policja, islamem i genderem - co to wszystko ma do polskiej gospodarki i tego jak sie ludziom zyje, a wyrywanie drzewek bede do konca swiata wypominac bo to juz skur***synstwo i tylko debil mysli ze w ten sposob do wladzy przemowi. ktos madrze powyzej napisal ze na majdanie ludzie sami zaczeli sprzatac po demonstracji a u nas co? przyszly lyse paly sadzic drzewka czy szklo z powybijanych witryn zamiatac?mogli by pokazac ze nie o demolke im chodzilo a o to co maja do powiedzenia - tylko ze sami nie wiedza co maja do powiedzenia.

mojewski
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-02-23 22:46:37
Tylko skończony debil nie widzi różnicy między Polską a Ukrainą. Widzę, że gimbaza znowu atakuje.

maras2604
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-02-23 22:46:02
powiedzcie lewusy.. co byscie zrobili gdyby nasz "wolna" Polska zostala napadnieta co?? ja wiem co! blagali byscie prawdziwych facetow z jajami zeby bronili wasze pedalskie dupy bo wy potraficie tylko pierdziec luznym zwieraczem. Ci ktorych nazywacie kibolami, choc nie slusznie, bo tylko mala czesc z nich nimi jest, to sa ludzie ktorzy w razie potrzeby oddadza zycie za ten kraj. tacy ludzie walczyli o wolna polske. Wy lewusy powinniscie zbiorowo wystapic o francuski paszport! tam wasze miejsce

tomi2000
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-02-23 23:03:51
Ale jeśli nie ma potrzeby walczyć o kraj, to rozpi*rdolą jego stolicę

reunion1
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-02-23 23:07:28
będziemy oglądać w TVN jak walczycie za Polskę będziemy trzymać za was kciuki i jak wam się uda to świetnie a jak się nie uda to jeszcze lepiej.

maras2604
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-02-23 23:23:15
tak wiem reunion1 jak sie uda to powiecie "zwyciezylismy" a jak sie nie uda to bedziesz pucowal trzewiki wrogowi szeptajac na uszko "od poczatku bylem za wami"

reunion1
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-02-23 23:30:55
nie uda się bo jak na razie nie wygraliśmy żadnej wojny ani powstania z wyjątkiem Powstania Wielkopolskiego ale Wielkopolanie w tamtych latach to nacja mocno zgermanizowana dlatego zwyciężyliśmy.Ale wracając do tematu będziemy trzymać kciuki choć i tak znowu was wydymają.

CalliforniaGirl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-23 23:46:54
komentarz usunięty przez moderatora

reunion1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 06:45:18
komentarz usunięty przez użytkownika

wieslav
    Ocena: -14 (glosow:24)
2014-02-23 22:22:19
Tylko, że na Ukrainie protestują w wiekszości normalni ludzie, a u nas łysi, ortodoksyjni, debilni kato-nacjonaliści, a to różnica...

zbysiula154
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-02-23 23:00:40
Kto powiedział, że oni są normalni znasz ich osobiście czy w TVN-ie i lewacka propaganda tak mówią. Kto normalny zamienia jednego "rzezimieszkę" Jankowicza na dziesięciu bandytów z eurowiochy, oraz wypuszcza z pierdla z korumpowaną Tymoszenkę. Z deszczu pod rynnę przecież ci dwoje jedną matkę ssało.

Patriotka
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-02-23 23:17:30
Łysa nie jestem, ubieram się normalnie, studiuje, jestem spokojną osobą nienarzucającą swoich poglądów ludziom, którzy tego nie chcą, nie pochodzę z patologicznej rodziny. Wiesz co ? Widzisz ścianę ? To weź rozbieg !... A n9e wrzucasz wszystkich ludzi do jednego wora bezkręgowcu.

marcinko83
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 00:12:16
tacy normalni jak ty cioto

bartek250
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-23 21:52:56
komentarz usunięty przez użytkownika

badboy282
    Ocena: 8 (glosow:14)
2014-02-23 21:48:13
Juz mnie to wszystko wk...ia.Polacy mają taki rząd jaki sobie wybrali...i teraz ku...a płaczą.Ukraińcy pamiętam jak wczoraj...jak walczyli w pomarańczowej rewolucji...i kogo wtedy wybrali na prezydenta???No właśnie tego który teraz jest wszystkiemu winny,jaka z tego lekcja???Człowiekowi w żaden sposób nie dogodzisz...choć nie wiadomo jak byś się starał...tak żle tak nie dobrze.CHCIELIŚCIE TO KU...MACIE SAMI JESTEŚCIE SOBIE WINNI!!!!!!!!!!!!

sesekski
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-23 22:16:10
Pomarańczowa Rewolucja 21 listopada 2004 - 23 stycznia 2005 Wiktor Janukowycz prezydent Ukrainy od 2010 roku do 2014. Więc chyba wtedy to jednak wybrali kogo innego :P

Jachociacho
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-02-23 22:19:32
Wtedy wybrali Juszczenkę i Tymoszenko, którzy ich okradli i za to wylądowali w kiciu. Teraz chcą ich z powrotem. Ale w Polsce jest tak samo na zmianę rządzą te same osoby.

badboy282
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-23 22:29:53
Macie racje,walczyli,żeby Janukowycz nie doszedł do władzy,ale to nie zmienia faktu,że najpierw nie chcieli Janukowycza później go wybrali i teraz znowu nie chcą...ciekawe co będzie za rok...dwa

zbysiula154
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-23 23:04:59
A za rok wszystkie strony będą obarczać winą Polskę jak i Rosja tak i unia oraz sami Ukraincy.

egonem
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-23 21:37:36
Coś w tym jest.

hektor11
    Ocena: -3 (glosow:15)
2014-02-23 21:32:37
jak sie obala rzad w Polsce? wyrywa sie i lamie drzewka, ataki na skłoty itp

bartek250
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-23 21:56:07
Drzewka też są winne, wszakże to właśnie drzewko odpowiada za Katastrofę Smoleńską!

Jachociacho
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-23 22:21:08
A myślisz że ci bojownicy o wolność na ukrainie nie niszczyli miasta?

hektor11
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-24 00:29:50
pewnie ze niszczyli bez tego nie da sie walczyc z tym ze u nas nikt z wladza nie walczyl, kazdy duzo pierd... a na lamaniu drzewek sie konczy... taka prawda

Eric_Cartman
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-23 21:16:13
komentarz usunięty przez moderatora

zgredzik79
    Ocena: 14 (glosow:14)
2014-02-23 21:11:57
Media kłamią i manipulują strasznie..kij w oko ukraińcom za to co zrobili Polakom ale nie wszyscy przecież są mordercami..szkoda mi trochę tego narodu bo logika podpowiada jedno; gdziekolwiek by się nie zwrócili to dostaną po głowie i po kieszeni, z jednej strony putin który jest stalinem 21w a z drugiej chciwa judeunia która ich oszuka wykupi i przerobi jak nas Polaków. Nie wróży to nic dobrego dla najbliższego sąsiedztwa czyli np dla Polski. Jedno jest pewne: ukraina nic nie wywalczyła a szopka z majdanem to tylko pożywka dla pismaków.

Moxi2MaKutasa
    Ocena: -7 (glosow:7)
2014-02-23 21:28:47
polecam ci zastosowanie stolca na twarz. najlepiej własnego, którego z rana, no wiesz.. ;) wydobędziesz z du.py :) ps. wiesz że pisanie o stolcu, mając na uwadze oczywiście to,że obrzydziłem ci konsumowanie kolacji, ma taki sens w tej absurdzie :P pss. ale jedno ci powiem - nie śmieję się piszonc ten post :D

zbysiula154
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-23 23:21:07
No baa... pewnie, że nic. Co myślicie,że jakaś unia będzie się przejmować Ukrainą jak Putin będzie kurek z ropą szkopą i francuzą przykręcał.Zadajcie sobie pytanie od kogo oni są zależni? Sprzedadzą nas za garść srebrników i uczynią kozłami ofiarnymi tak to się skończy. Pamiętacie drugą wojnę światową i pewien pakt, oraz kto nam miał pomóc w razie "W". Co myślicie, że teraz czasy są inne demokracja i lewaki uśpili czujność narodu, a w dodatku rozpieprzyli jako takie wojsko chyba, że tolerancja i pedały nas obronią.

sangre666
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-23 23:47:54
zbysiula - tylko 3 kraje na świecie są niezależne - Rosja, USA i Chiny. Wszystkie pozostałe kraje są zależne od tych trzech.

unrealista
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 10:23:15
USA są zależne od Izraela

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 16:53:10
My nawet jakbyśmy mieli tę ropę naftową to i tak byśmy ruskim lub amerykańcom ją sprzedali. Łupki to są jeszcze nasze? USA też siedzi w kieszeni u Chinoli.

monia28_04
    Ocena: 0 (glosow:16)
2014-02-23 20:07:13
W tym przypadku wiochą są Polscy protestujący? Tak autorze? Bo jeżeli Twój przekaz jest inny to nie chce wiedzieć co miałeś z historii albo kompletnie nie rozumiesz co się dzieje na świecie

Vashieio
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-02-23 20:46:45
wiochą jest poziom Twojego IQ i niezrozumienie tego obrazka :)

Samsara
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-02-23 20:06:34
Mam negatywny stosunek do jednych i drugich, ale akurat autor ma racje w jednym. Media zrobiły niezłą papkę ludziom we łbach. To co było rozróbą i próbą uwolnienia przekręciarzy z dawnej pomarańczowej rewolucji, dzięki mediom urosło do rangi walki o wolność i demokrację. Media tak wszystko ukręciły że głupi i naiwni ludzie uwierzyli że oni tam naprawdę o coś wielkiego walczą. A tymczasem chodziło o uwolnienie cnotliwej Dżuli z preclem na głowie. Te 100 zabitych osób zginęło za jej wolność, a nie za żadną demokrację. Warto było popierać? Jak się teraz czujecie frajerzy?

MrGnom359
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-23 20:03:06
Dobra, powstrzymywałem się. Ale nie mogę już dłużej wytrzymać. Autorze: Przypomnij sobie czasy PRL'u! Ludzie ginęli, był stan wojenny, a to wszystko dlatego, że Polacy chcieli walczyć o wolną Polskę! Ale o tamtejszych bohaterach nikt już nie wspomina, tylko ludzie 70' 80' i 90' lata. Naprawdę, radzę doczytać cokolwiek zanim się coś napisze.

asd1905
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-02-23 20:07:06
a chcial bys zeby autor wstawil ludzi protestujacych w latach 80 obok kiboli i ktorzy robia rozroby na marszu niepodleglosci i napisal e walczyli o to samo ?

Samsara
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-02-23 20:10:43
I dzięki tej wielkiej, bohaterskiej, odważnej walce, dziś wielki przywódca protestujących Imć Pan Wałęsa wyleguje się na plażach USA, a naiwniaki które go popierały dziś ledwo ciągną do emerytury. Tacy sami frajerzy jak ci na Ukrainie.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:17)
2014-02-23 20:19:18
dzieki tej wielkiej walce mozesz dzis takie glupoty wypisywac i nie dostac pala od milicji za to lub nie wylecisz z pracy czy uniwerku. mozesz krytykowac wladze i mozesz wybierac inna jesli ta co jest ci nie pasuje.mozesz miec paszport i nie stac w kolejkach po podstawowe produkty, mozesz co zechcesz a ze ci sie nie chce lub sie nie nadajesz to juz nie do walesy pretensje. wolnosc to ciezka robota i ogromna odpowiedzialnosc a nie bycie panem na folwarku gdzie wszystko na tacy podane.

asd1905
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-02-23 20:54:18
i wlasnie o to samo staraja sie ludzie na Ukrainie, o wolnosc i o wydostanie sie ze pod wplywow ruskich czemu wszyscy ktorzy byli odopowiedzialni za masakry na majdanie staraja sie o azyle polityczne wlasnie w u ruskich

Samsara
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-02-23 20:57:51
Kolejki ze sklepów przeniosły się do lekarzy i liczą się już w latach, a nie w godzinach. Policja już nie wali pałą, bo policja teraz nic nie potrafi, prócz wlepiania mandatów. "Władza" też nic nie potrafi prócz marnowania/przeżerania pieniędzy obywatela, których i tak ściąga z każdym rokiem więcej. Jeszcze żeby chociaż szkoły, przedszkola, szpitale, powstawały to byłby przytomny socjalizm. Ale gdzie tam, od 25 lat ciągle tylko „państwo zaciska pasa” i wszystko się sypie. A paszport to przydał się tym wszystkim którzy musieli wyjechać z tego kraju „wolno

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-02-23 21:05:39
pieknie sie uogolnia tylko czemu ja nigdy w taka kolejke do lekarza nie trafilam, ze szkola nie bylo problemow, mandatow nie dostaje, a ludzie w polsce odnosza sukcesy - nie wszyscy wiadomo ale nigdzie na swiecie nie ma tak idealnie. tylko na paszort moge ponarzekac bo uwazam ze zadlugo sie czeka.wladzy nie chwale a nie smialabym ublizyc tym co przynajmniej nie marudzili w domu a wyszli na ulice kilkadziesiat lat temu i zgineli lub narazili sie na klopoty zeby cos zmienic. co nasze pokolenie z tym robi to juz nie ich wina.

maras2604
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-23 22:00:43
bezpieczna nie rozsmieszaj ludzi co?? twoim zdaniem to ze moge krytykowac wladze to wolnosc?? i ze w sklepie mniejsza kolejka??( a no mniejsze bo ludzie nie maja pieniedzy, a to ze okradaja mnie jawnie z moich pieniedzy to co jest? to ze z kazdej strony mam nakazy i zakazy, jak wychowywac dzieci, jak wedzic kielbase, gdzie moge inwestowac a gdzie mi nie wolno, co moge zrobic z moimi pieniedzmi, nawet zlodziejowi ktory przyszedl mnie okrasc na mojej posesji laga przez grzbiet przylac nie moge bo mnie zamkna. ja sobie nie zycze zeby moje pienadze kradziono na niby emeryture! gdzie wolnosc wyboru

Samsara
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-24 09:03:03
To dobrze że POJEDYNCZE jednostki odnoszą sukces, ale państwo nie odnosi sukcesów i to jest problem. PRL potrafił budować i tworzyć, a III RP nic nie potrafi. Drogi powstają w bólach latami, wszelkie inne inwestycje sa albo urywane, albo przekładane latami. Remont mostu problem, budowa elektrowni problem. Ten kraj się nie rozwija, kolej nie istnieje, to co zostało to jakieś ogryzki, wszystko się zwija, ludzi gwałtownie ubywa bo jeśli państwo nic nie tworzy, a dodatkowo wszystko hamuje w tym również przedsiębiorców to ludzie wyjeżdżają za pracą. To jest wolność?

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-24 09:59:08
no teraz to by mozna elaboraty filozoficzne pisac czym jest wolnosc, i udowadniac ze nigdzie nie istnieje. Teoretycznie wolniosci nie ma nigdzi bo zeby wyjechac na tydzen gdziekolwik, tak z dnia na dzien to musisz sie obcej osoby (szefa) pytac o pozwolenie a on maprawo ci odmowic dla wlasnego interesu. Niemniej sluchac opowiesci rodzicow ktorzy opowiadaj o PRL-u o tym jak o glupi papier toaletowybylo ciezko, o pieluchy dla dzieci, o mleko proszku, o mieso, i wszytko inne co dzis w tesco za grosze sobie kupujecie i nie doceniacie ze w ogole jest do wyboru do koloru.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-24 10:04:13
moj ojciec wojskowy byl dwa razy degadowany za samo to ze w rodzinie byli dzialacze solidarnosci, a on sie ich nie wstydzil nadal traktowal jako rodzine, budowalo sie, produkowalo sie na ogromna skale i co z tego jak nic nie bylo? byla praca, zarobki i co z tym zrobic jak o kawalek kielbasy trzeba bylo sie do kolejki zapisac. Wam sie wydaje ze wtedy bylo lepiej i nie bylo sensu tego zmieniac bo nie zyliscie w tamtych czasach i nie macie porownania. Bylo gorzej niz teraz, nikt nie strajkowal dla przyjemnosci bo to wiazalo sie z represjami dla calej rodziny.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-24 10:09:49
Nie jest idealnie ani nawet bardzo dobrze dzisiaj, ale jest duzo lepiej niz bylo 30 lat temu, jesli ktos temu przeczy to tylko dlatego ze nie ma porownania. Ograniczenia, nakazy, zakazy sa i beda i byly, wiec wolnosci zyjac w spoleczenstwie nie ma bo jest zbyt duza zaleznosc od/wobec calosci. ale sa wieksze mozliwosci teraz. to nie jest porzadku ze ludzie wyjezdzaja za chlebem ale wyobrazcie sobie o by zrobili gdyby nie mieli takiej opcji.jest duzo do poprawki ale z Ukraina czy z prl nie ma co porownywac.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-24 10:11:43
po co walczyc o cokolwiekjak i tak zawsze jestsmy niezadowoleni, co nam z tego ze wywalczymy troche jak wolnosc nie istnieje, a kazdy zawsz bedzie chcial wiecej iim wiecej od wladzy wymusimy tym mniej sie bedze chcialo samemu:) a wladza jak da too znaczy ze nam najpierw zabrala, bo skad ma miec jak nie z naszych podatkow?

aneta.buziaczek
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-02-23 19:54:22
Im dalej na wschód od Polski tym większe zacofanie. Społeczeństwo Europy zachodniej i południowej (Francuzi, Brytyjczycy, Hiszpanie, Grecy...) protestują przeciwko socjalistycznemu syfowi jaki toczy UE i prowadzi do jej upadku. Natomiast Ukraińcy dążą do wejścia do Unii. To tak jakby pchać się na siłę, do tonącego już Titanica, w którym nie czeka nas nic dobrego, tylko ze względu na to, że był kiedyś prestiżowym okrętem.

vacarius
    Ocena: 7 (glosow:15)
2014-02-23 19:47:11
U nas rozpierdol Warszawy trwał tylko jeden dzień. Bo protestujący nie mieli żadnego większego celu jak tylko to aby zrobić rozpierdol

fazill
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-02-23 19:43:25
każdy kibol to idiota i psi ch...

maras2604
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-23 22:07:31
a ty lizales jaja grodzkiej :)

zajcew26
    Ocena: 1 (glosow:15)
2014-02-23 19:38:24
Pedzacy_Krolik przecież to Marsz Niepodległościowy. Ci co tam się tłukli to właśnie bandyci, kibole, przęstępcy i wandale. Nikt tam nie przelewał krwi za to, że w Polsce jest źle. Kto Tu tyle plusów nadawał. Barany.

wertyxal
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-02-23 19:34:54
Tylko IDIOTA może porównywać te dwie sytuacje!

Jachociacho
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-23 22:28:32
Tylko idiota oddaje życie w nie swojej walce. Po co Wy ludzie chcecie ukrainę w UE? Za mało bezrobocia jest w Polsce????

enteros
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-02-23 19:34:43
A ja nie obchodzę święta Niepodległości. Mam znacznie ciekawsze rzeczy do roboty. Traktuję ten dzień jako wolny od roboty, mogę usiąść w fotelu i pooglądać filmy, jedząc czipsy i popijając je zimnym napojem. Tak mniej więcej wygląda obchodzenie przeze mnie świąt narodowych, oczywiście mam głęboką świadomość, że kiedyś nasi rodacy przelewali za nas krew, ale po co mam sztucznie obchodzić to święto? Wolę oddać się przyjemnościom a nie udawać wielkiego patriotę. Pewnie teraz zostanę okrzyknięty żydem, komuchem i zdrajcą narodu przez katolików i konserwatystów.

antifa_sprinters
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-02-23 19:54:02
Ej jak to? Nie idziesz razem z fraje... znaczy z antyfaszystami i nie blokujesz faszyzmu? Przecież każdy inny wszyscy brudni, ee znaczy równi. Coś mi się dzisiaj słowa plączą ;)

marcinko83
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-23 21:04:55
jesteś tylko zwykłym śmieciem -nie schlebiaj sobie

enteros
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-23 23:00:36
Marcinko, a ty debilem bez mózgu. Kto wypadł gorzej ? :)

marcinko83
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-25 00:07:54
ten kto cię znalazł ciotko na śmietniku:)

janosik2000
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-02-23 19:30:43
na marszu były bandy prawicowych świń!!!

maras2604
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-23 22:30:53
a czemu ich tak nie lubisz? smiali sie z towjego chlopaka??

wodzuwsk
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-02-23 19:30:23
Rzygam już tą całą Ukraina, a Ci wszyscy w dupe im wchodzą. Nie chce nawiązywać do historii bo i Polacy nie byli święci w stosunku do Ukraińców ale nawet teraz żądają od nas Przemyśla i kilku powiatów i jestem pewien, że jak my byśmy byli w takiej sytuacji to nie pomogliby nam a raczej ochoczo wzięli by udział w kolejnym rozbiorze.

bezpieczna123
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-02-23 19:36:17
bylismy juz w takiej sytuacji i nic nam nie zrobili, bez przesady. tu z pomoca przyszla unia (tak Polska to tez EU:)i w razie czego od nich nalezy oczekiwac pomocy.choc nam zaden wielki przewrot nie grozi bo nie ma komu zrobic. najwyzej obniza ceny za internet zeby ludzie mieli gdzie ponarzekac taniej.

wodzuwsk
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-23 19:41:38
Kiedy my byliśmy w takiej sytuacji a oni nic nam nie zrobili? i mówiąc "oni" masz na myśli Ukraine?

bezpieczna123
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-02-23 19:59:53
jak walczylismy z komunizmem zeby moskwa nam nie dyktowala co nam wolno a co nie. ukraina sie nie wtracala-mieli swoje problemy, i prawdopodobnie mysleli ze zwariowalismy. teraz oni chca do europy i wyrwac sie spod parasola moskwy ktory nic dobrego im nie daje.niech sobie beda w tej europie, z dwojga zlego lepiej jak bruksela zniewoli niz moskwa.

wodzuwsk
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-23 20:07:21
wybacz, ale jeśli chodzi o naszą walkę z komunizmem w latach powojennych to ich nawet na mapie nie było, także nic nie mogli zrobić. A jeśli chodzi o wojnę Polsko-Bolszewicką no to wybacz, ale mieliśmy wojne z nimi!

bezpieczna123
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-02-23 20:22:33
ukraina to ukraina a jak moskwa kazala na nia mowic to juz nie wazne, polska tez byla polska nawet gdy na mapie nas nie bylo. nie mowie o wojnie z bolszewikami a o tym co siedzialo 30-40 lat temu.

wodzuwsk
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-23 20:30:03
Coś twoje argumenty do mnie nie przemawiają a raczej widzę, że Ci ich brak. Gdy było ZSRR to oni sobie mogli...A gdy mieli możliwość, lub nadzieje na niepodległość, to jawnie i głośno prezentowali swoją antypolskość np. "Smert Lachom" albo"Śmierć jednego Lacha to metr wolnej Ukrainy".

bezpieczna123
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-02-23 20:39:41
a ja nie przemawiam do zmiany twoich pogladow mi tez temat zaczyna bokiem wychodzic, popieram zmiany na ukrainie ale i tak bardziej ciekawi mnie co w polsce.Jedni beda za inni przeciw ani to zle ani dziwne. A jakby tak mogli nam ziemie zabrac i chcieli to co by ich powstrzymalo? poza tym ze czasy takie ze nabijaniem na pal juz sie terytoriow nie zdobywa i ziemia do wladzy juz nie jest potrzebna:)

marcinko83
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-23 21:35:54
do bezpieczna123 w Polsce się pisze dużą literą nacjonalistyczna ukraińska świnią

maras2604
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-23 22:15:27
bespieczna dobrze ze internet jest anonimowy bo wygral/a bys konkurs na cymbala roku

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-24 10:18:37
marcinko nie ucz mnie ortografii bo sam jakos dziwnie piszesz "swinio" w wykrzykniku. maras twoj "argument" tyle wnosi ze nie masz nic do powiedzenia ale sobie nawrzucasz i mylisz ze pokazesz jaki madry jestes, no nie pokazales, nie udowodniles ze racji nie mam, pokazales sie jako zero i jeden z tych co tylko w internecie kozacza i zal dupe zciska ze ktos potrafi w rzeczywistosci jak na ukrainie:)to nie wstyd podziwiac walczacych:)

Paindemonium
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-02-23 19:30:14
To po lewej to banda prawicowych idiotow, którzy najchętniej by Hitlera podprowadziła do władzy a nie walka o wolność. Rok w rok zamiast czcić pamieć, robią rozruby, ale poza dniem niepodległości jakoś ich nie widuję na ulicach. Na Ukrainie mam odwrotną sprawę tyle ze tam pojówkarze prawicy zaczynają się wdzierać i wykorzystywać sytuację a kraj jest jeszcze bardziej podzielony politycznie niż Polska nam się wydawała w słynnym smoleńskim starciu POPIS. Na wschodzie wołają ROSJA, ROSJA, na zachodzie UE,UE.. przepaść jest niesamowita.

quanticox
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-23 19:34:07
Natomiast ci po prawej solidaryzujący się z Banderą to ku.wa socjaldemokraci???

marcinspike
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-02-23 19:09:50
Kolejny gimbus chciał się wykazać wiedzą... Jeżeli chciał pokazać różnicę to się zgadzam, jeżeli stara się doszukać jakiejś analogii to jest po prostu debilem.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-23 19:13:16
analogia by byla w strajkach w polsce i starciach z milicja kilkadziesiat lat temu. tu chyba bardziej chodzilo o pokazanie roznicy i zawstydzenie tych ktorzy krytykuja dazenia do zmian w ukrainie. Lepiej nam wychodza dzialania dyplomatyczne niz walka. zreszta co mielismy wywalczyc to juz wywalczylismy, a teraz trzeba pracowac tylko nie ma komu, kazdy by wolal zeby z nieba lecialo i ma pretensje ze za malo. mamy tak jak wszedzie indziej - tyle ze za czesto wyciagamy reke do panstwa a za rzadko uzywamy jej zeby sobie cos wypracowac.

grog
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-02-23 19:08:53
wiocha to ta wstawka

ikswohceicjow
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-23 19:04:19
proponuje wstawić zdjęcie strajków za czasów Solidarności, chyba że osoba wstawiająca absurd zapomniała o historii, w każdym razie my jako pierwsi obaliliśmy komunę i na Tuska też przyjdzie czas

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-02-23 19:06:56
tuska kadencja sama sie skonczy przyjdzie nastepny wybrany przez niezadowolony narod, obalac to sobie mozna jak sie ma kim zastapic a my kim zastapimy jak wszyscy tacy sami?

ikswohceicjow
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-02-23 19:12:59
zagłosuj na JKM, zagłosuj na kogoś kto ma jaja a nie piz...e jak marionetka Tusk, po którym w europarlamencie jeżdżą jak po latającym w obłokach ćwoku

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-23 19:20:14
JKM mial juz swoj czas i nie dokonal niczego wielkiego. to ze jest pyskaty to troche za malo. poza tym zabral by mi prawa wyborcze jako kobiecie. wole poczekac na kogos takiego jak mazowiecki. poki co mamy pieniadze z UE, na wszelkiego rodzaju dofinansowania nie mozemy narzekac bo dostajemy je praktycznie za nic, za sama obecnosc w europie, i do rolnictwa i do businessu.nie sztuka placic ludziom kupe kasy zeby zylo sie dobrze, obnizyc ceny do minimum i zlikwidowac polowe podatkow - i skonczyc jak grecja na uszczesliwianiu grekow.

bezpieczna123
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-02-23 19:21:52
poza tym JKM az bije narcyzmem po oczach a takich to lepiej z dala od wladzy.

ikswohceicjow
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-02-23 19:34:16
Widać że o polityce wiesz tyle co nic, jeżeli chodzi o Korwina to zawsze miał poglądy, które eliminowały go z normalnie uprawianej polityki, jednym słowem nie mógł mieć siły przebicia jeżeli działał wbrew innym politykom którzy zawsze chcieli na polityce zarabiać. Mazowiecki dał starym komuchom prace w nowej Polsce, a powinno się ich wszystkich postawić pod sąd za zdradę ojczyzny, dlatego sama musisz być "lewakiem" pisząc o Mazowieckim

ikswohceicjow
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-23 19:43:04
po za tym nie pisz o żadnych dofinansowaniach bo to po prostu śmieszne, dostane 20 tys na założenie swojej działalności z czego przez pierwsze 2 lata jej prowadzenia zapłacę 12 tys zł kolejne 2 lata to już 24 tys zl, przez 4 lata od założenia firmy na którą dostalem 20 tys zł od UE zapłace 36 tys zl za sam ZUS! Do tego podatek dochodowy 19% przy dochodzie rocznym powyzej 3000 zł przy zarobieniu 30 tys płace 5 tys podatku - przez 4 lata razem z podatkiem dochodowym płace 56 tys zł. Teraz mi powiedz jak mam rozwinąc swoją firme aby zatrudnic pracowników jezeli koszt samych podatków jest ogromny?

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-23 20:06:46
koszta o ktorych mowisz i zus to nie zasluga UE a nasza polska robota - tak nas nasi politycy urzadzili czyli jedni z nas. Jak jestes w stanie sam 20 tys zainwestowac to nie bierz doplaty jak ci smierdzi ale nie miej pretensji do innych krajow ze nami zlodzieje zarzadzaja. najlepiej to zebys nic nie robil i unia wszystko dala bo 20tys to za malo nie? Glosuj na kogo chcesz, jak ci sie mikki podoba to glosuj smialo.Ja nie widze zadnego wiarygodnego i rzetelnego kandydata wiec jak zawsze odpuszcze sobie wybory z braku kandydatow.

bezpieczna123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-23 20:14:07
moge ci smialo powiedziec ze z wypowiedzi mikke narcyzm bije i niech dojdzie do wladzy to pokarze jak bardzo polska ma sie krecic wokol niego a on bedzie od tego rosl i rosl. ze tez zaden doradca dotad mu nie powiedzial ze powinien sie z tym kryc troche:)ale widocznie dla niektorych to przejaw sily i determinacji wiec niech glosuja i oczekuja cudow z zalozonymi rekami tak jak wszyscy przedtem:)wladza korumpuje wiec potrzeba do niej ludzi z silnym kregoslupem i zapleczem moralnym a nie zakompleksionych krzykaczy.

ikswohceicjow
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-23 20:14:36
i właśnie przez takich ludzi jak ty w kraju jest tak a nie inaczej, pracujesz sobie na jakiejś wsi w wiejskim sklepiku za 1500 zl i masz w dupie cały ogół, gdybyś znała więcej świata i zobaczyła absurd zaplecza prawnego zrozumiała byś co się w kraju dzieje, może wtedy sama zagłosowała byś na kogoś kto chce likwidacji ZUS i podatku dochodowego, a tam pokazujesz tylko że nie interesuje cie to że ludzie wpłacili do OFE 150 miliardów poczym do ZUS nie została zwrócona gotówka tylko gówno warte obligacje skarbowe, na prawdę nie interesuje cie to że robią cie w chu...a?

ikswohceicjow
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-23 20:21:44
człowiek obiecuje że obniży podatki m.in. 7% VAT po czym podwyższa VAT do 23% a ty piszesz że nie pójdziesz na wybory bo nie ma na kogo głosować? Lepiej w ogóle nie wypowiadaj się na temat polityki skoro jesteś na uboczu i dowiedz się więcej o tych dotacjach bo to że dostajemy tyle miliardów ile dostajemy zależy od tej samej partii która nam te dotacje zabiera takimi jak urzędami jak ZUS moze jak bedziesz prowadzic wlasna firme to zrozumiesz o czy mowa

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-23 20:29:08
no akuratnie przeze mnie to nie wiele w polsce sie dzieje, bo mieszkam w panstwie socjalnym i widze ze to wszystko czym mikke straszy nie dzieje sie naprawde:)jedyny moj zwiazek z sytuacja w polsce to posylanie pieniedzy rodzinie ktorej brakuje do pierwszego a ja zyjac i ciezko pracujac w calkiem niezlej pracy w stolicy nie na wsi mam nieco inne porownanie jesli chodzi o to jak politycy podchodza do potrzeb obywateli - tu sie wymaga cholernie duzo od ludzi i dopiero wtedy maja dobrze i nikt nie ma o to pretensji.

bezpieczna123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-23 20:35:11
wyobraz sobie kraj w ktorym w gazecie w tytule czytasz z politycy wprowadzilli jakis nowy przepis jakas zmiane i cieszysz sie i z niecierpliwoscia czytasz co to bedzie a wiesz ze na pewno bedzie cos na czym nie stracisz:) no to tu mieszkam i taka perspektywa daje duzo do myslenia na temat polski i tego jakie mamy w niej alternatywy na polepszenie sytuacji. Poprawa jest niezbedna ale nie ma komu tego na razie zrobic, nie ma poki co pomyslu nikt.Jesli sam taki posiadasz to smialo,ludzie na pewno cie popra i zaglosuja - mysle ze wiekszosc czeka na nowe swieze lepsze pomysly a nie obiecanki.

ikswohceicjow
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-23 20:40:39
no to wszystko jasne, musisz przyjeżdżać do stolicy zabierać prace warszawiakom, żeby posyłać pieniądze rodzinie na wsi i piszesz jeszcze że jest dobrze, śmiech na sali, bo to oznacza jedynie tyle co wcześniej pisałem, patrzysz na siebie a reszte masz w dupie, gdybym ja miał takie podejście płacił bym swoim pracownikom dwa razy mniej niż płace. PS. rozumiem że dobrobyt w państwie jest przyczyną twojej migracji do stolicy ?

ikswohceicjow
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-23 20:46:30
"Jesli sam taki posiadasz to smialo" owszem posiadam - całkowite zniesienie składek ZUS i podatku dochodowego dla wszystkich przedsiębiorców zatrudniających pracowników, lub dobrowolne płacenie składek tak jak to się dzieje w Wielkiej Brytanii, ponadto obniżanie podatku VAT w czasie kryzysu i zwiększanie podczas gdy go nie ma

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-23 20:52:47
nie zrozumiales, ja nie mieszkam w polskiej stolicy choc z niej pochodze gdyz krakow uwazam za takowy:) mieszkam w norwegii a to panstwo socjalne ktore daje duzo ale i duzo wymaga od obywateli, dostajesz duzo ale nigdy za darmo - nie ma wyciagania reki do panstwa, nie ma dofinansowan z unii,zarobisz jak zapracujesz, proste. pracy nikomu nie zabralam bo w mojej specjalnosci i w polsce i tutaj brakuje ludzi,bo zbyt dlugie ksztalcenie zniecheca. Szukasz roznych argumentow zeby swoja pogarde wyrazic, ze wsi zle, z miasta tez zle:)wszystko zle, kazdy zly, a pomyslow brak:)

ikswohceicjow
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-23 20:59:17
dobrze było by wtedy gdyby każdy mógł mieć pracę tam gdzie się urodził, żeby powodem migracji były chęci urozmaicenia swojego życia a nie bieda w kraju i poszukiwanie pracy, no to super mieszkasz w Norwegii to jak by potwierdzenie tego że nie jest w kraju dobrze, a raczej że jest bardzo źle, tyle że cała rozmowa jest bez sensu bo nie masz do czynienia w problemami z jakimi borykają się Polacy w kraju. PS. mam nadzieje że w Norwegii przynajmniej nie wołają na was polaczki tak jak w UK czy USA

bezpieczna123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-23 20:59:37
a wiesz co cechuje dobrego polityka - to ze dba o interes wszystkich obywateli nawet o tych a zwlaszcza o tych ktorzy sie z nim nie zgadzaja i nie gardzi zadnym bywatelem bez wzgledu na jego poglady polityczne:) bo to jest demokracja - kazdy moze myslec co chce a polityk ma zadbac o kazdego bo od tego jest. Na podstawie tego musze odszczekac ze sam pomysl to za malo, nadal potrzebny silny kregoslup moralny bo inaczej zacznie sie dbanie tylko o swoich czyli brudna polityka w polskim wydaniu:)))

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-23 21:11:31
rozmowa nie miala sensu wg ciebie bo nie znalam sytuacji w polsce nawet gdy myslales ze w niej mieszkam, najpierw ze na wsi to nic nie wiem, potem ze w warszawie to tez nie wiem, teraz nie wiem nic bo z granica. wiem z czym sie ludzie w polsce borykaja bo nie zaluja skarg i nie ukrywaja niezadowolenia. i wiem ze sa powody do tego niezadowolenia tylko nie uwazam ze obalenie tuska cos da bo nie ma kim go zastapic tak aby roznica byla znaczaca. bedzie zastapiony ale nie widze nikogo kto dawalby nadzieje na cos nowego.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-23 21:14:01
nie wiem jak w usa, ale i w UK i tu teraz wszyscy mowia mi po imieniu a nie po narodowosci:) choc pytaja skad pochodze bo mam obce nazwisko - ale nie wstydze sie przyznac i nikt nie komentuje w negatywny sposob a pytaja o justyne kowalczyk, adama malysza i o walese:)

maras2604
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-23 22:25:04
bezpieczna juz wiem ze jestes kobieta( nie bylem pewny bo spotkalem juz typow o damsko brzmiacym nicku i odwrotnie) wiec z szacunku do kobiet nie bede Ci mowil co o tobie sadze ale naprawde nie kompromituj sie juz wiecej. rozwinol bym mysl dlaczego uwazam Cie za ......... ale kolega ikswohcostam juz obnazyl Cie wystarczajaco

ikswohceicjow
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 00:07:38
"nie uwazam ze obalenie tuska cos da bo nie ma kim go zastapic tak aby roznica byla znaczaca. bedzie zastapiony ale nie widze nikogo kto dawalby nadzieje na cos nowego." myślę że Kaczyński był by co najmniej dwukrotnie lepszym premierem, a na pewno uczciwym, ponieważ Tusk jest pierwszym kłamcą RP, doszedł do władzy kłamstwem i obietnicami, ponadto nazwał wielu ludzi moherową koalicją, nastawiając tym samym swoich zwolenników przeciwko przeciwnikom, słyszałaś aby Kaczyński obrażał wyborców przeciwnej partii ? ponadto Tusk to marionetka, pokazowy premier, który ponad dwu-krotnie zad

ikswohceicjow
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 00:16:04
...dwukrotnie zadłużył nasz kraj, większość Polaków już się przekonało o tym "typie" i przypomnę ci jeszcze jakim sposobem doszedł do władzy, jak każdy pamięta PiS w 2005 roku objął władzę, jednak nie miał większości w sejmie, proponował PO koalicje jednak ta się nie zgodziła, musiał więc się związać z Giertychem i Lepperem, jednak ta koalicja nie mogła przetrwać a sama koalicja Polakom się nie spodobała dlatego doszło do nowych wyborów i tym razem to PO wygrało wiążąc się z PSL (chłopami którzy powinni zajmować się swoimi świniami w chlewie) i w ten sposób PO rujnuje nasz kraj od 7

ikswohceicjow
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 00:26:01
idąc dalej... Dług publiczny w 2006 wynosił jakieś 460 miliardów obecnie jest to 960 miliardów, czyli rząd nie jest w stanie dysponować publicznymi pieniędzmi, wydając znacznie więcej niż pozyskuje ze wszystkich podatków, idźmy dalej rząd podpisał ustawę OFE na mocy której ludzie wpłacili do nowego funduszu emyretalnego 160 miliardów, po czym likwidują OFE, a pieniądze z OFE trafiają do ZUS, z tym że w gotówce jest tylko kilka miliardów a reszta, ponad 150 miliardów w obligacjach skarbowych.. czyniąc to ogłosili ostatnio że dzieki temu dlug publiczny zmniejszyl sie o 160 miliardów, z tym że..

ikswohceicjow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 00:37:39
...z tym że dług publiczny nie mógł się zmniejszyć ponieważ OFE kupiło obligacje za ponad 150 miliardów, teraz obligacje wróciły do ZUS czyli do skarbu państwa, a cały manewr polegał na tym aby Polska nie była winna prywatnemu funduszowi a zwykłemu Kowalskiemu który na fundusz płacił takimi "manewrami" robią nas w chu...a a pieniędzy w gotówce dawno już nie ma !!! Jak pan Kowalski ma dostać emeryturę skoro w gruncie rzeczy ma jedynie obligacje skarbowe w ZUS zamiast banknotów za które kupi chleb, idziemy dalej z sukcesami platformy...

ikswohceicjow
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 00:42:41
pamiętam wystąpienie tuska kiedy mowil ze samemu trzeba nie miec prawa jazdy zeby stawiac fotoradary, podczas gdy później wprowadzili polityke fotoradarów mowiac glosno ze fotoradarami maja zalatac dziure budżetową, czyli celowe okradanie swoich obywateli, i tak do dzisiaj stoją fotoradary w miejscach które są często najbezpieczniejszymi, fotoradary na prostej trzy-pasmówcę np. wisłostrada na wysokości pl. zamkowego, fotoradar w miejscu w którym nigdy nie było wypadku... dalej..

ikswohceicjow
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 00:48:32
... upadki największych firm takich jak Orbis Travel albo stocznia gdańska, ratowanie LOTu 400 milionami ktore mialy byc zwrocone po miesiacu, a do dzisiaj ich nie widac, działalności takich oszustów jak AMBER GOLD, podpisanie ACTA mimo sprzeciwu protestów i konstytucji, wbrew woli wszystkich obywateli, o słynnych 3x7% nie wspominam, o ogloszeniach dam prace 2,40 za godzine tez lepiej nie wspominac bo tego nigdy wczesniej nie bylo.

ikswohceicjow
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 00:57:35
PODSUMOWUJĄC jaki sens ma rozmowa z osobą która jedyne co ma do powiedzenia(napisania) to to że nie ma sensu chodzić na wybory i że nie ma nikogo kto mógłby zastąpić obecnego premiera, osobę piszącą o "dotacjach unijnych" żyjąc jednocześnie w państwie, w którym 90% społeczeństwa zawsze było przeciwna wstąpienia do UE, to tyle bo nie będe dyskutował z ludźmi którzy tolerują niszczycieli własnego kraju, a od 1989 nikt nas nie zadłużył bardziej niż donald tusk

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 10:27:14
przeczylatalm po lebkach ale glowne punkty rozumiem, mozesz swoje niezadowolenie jeszcze konkretniej i jeszcze dosadniej, i z wieksza iloscia detali opisac, ale to mozesz rownie dobrze ogolnie zawrzec w tym ze nie jest dobrze zadnym aspekcie w polsce i ja sie z toba zgodze, ja nie twierdze ze nie jest tak jak mowisz, ja wiem jak wyglada zycie w polsce i z czego ludzie sa niezadowoleni i z czego bierze sie ich bezradnosc. w ogole nie rozumiesz tego co ja pisze, myslisz ze ja uwazam ze w polsce jest pieknie i kolorowo:)

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 10:32:19
jesli uwazasz ze kaczynski odwroci te sytuacje w jakis znczacy sposob, moze na podstawie tego czego dokonal bedac premierem wczesniej jak jego brat zyl, moze na podstawie tego ze nie lubi tuska, ale tego co obiecuje,to glosuj na niego smialo, ja nie krytykuje (tylko ten mikke na litosc boska naprawde ma cos z osobowscia nie tak:) ja jestem sceptyczna i uwazam ze polskiej polityce potrzebna jest nowa swieza twaz z zuplnie nowymi smialymi pomyslami, ktos kto nie bedzi udowadniac poprzednikowi ze sie mylil wytykac mu bledow a zajmie sie tym co trzeba.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 10:36:19
niech sobie rzadzi kaczynski ale niech zauwazy ze prawdziwy smolensk to maja emertyci w polsce i mlodzi ludzie ktorzy na starcie zaraz po wyrobieniu dyplomu musza wyrabiac paszport zeby zarobic, niech juz da spokoj z tym wrakiem samolotu bo to zycia nikomu nie zwroci bez wzgledu na to co sie stalo, ta tragedia nie moze byc dla niego jako polityka wazniejsza od tego co polakom potrzeba naprawde na dzien dzisiejszy. tusk mial byc czyms lepszym po kaczynskim, czy kaczynski bedzie czyms lepszym po tusku? to sie okaze.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 10:39:37
bardzo chetnie widzialabym w polsce takie zmiany jakie zaszly w bankrutujacej islandii,w ciekawy sposob,niespotykany nigdzie indziej, wbrew woli unii, rozwiazali problem finansowy kraju i bardzo dobrze na tym wyszli. nic nie stoi na przeszkodzie zeby u nas taka "rewolucje" zrobic, tylko tak jak juz mowilam nie ma komu.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 10:51:32
i w jaki sposob ja toleruje niszczycieli wlasnego kraju?chyba sie nakreciles za bardzo, i jak wiekszosc uwazasz ze kazda rozmowa o polityce to walka bokserska a tak narawde ja sie zgadzam z wiekszoscia tego co mowisz poza JKM a kaczynski jesli dojdzie do wladzy to z kredytem zaufania opartym na jego bezkompromisowosci - jak to wykorzysta to czas pokaze.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 10:55:24
Ponad 90% narodu w ktorym zyje jest przeciwna wejsciu do UE dlatego ze UE nie ma nic korzystnego do zaoferowania, sami sobie swietnie radza, podatki sa przeogromne ale dobrze dysponowane wiec oddajac jedna trzecia pensji nie martwie sie ze pojdzie w zlodziejskie rece. taka mentalnosc politykow, i sposob myslenia wladzy ktory rozpoczal sie po wojnie i glownym celem zalozonym bylo odlozenie na bok walk miedzy partiami a zjednoczenie sil dla dobra kraju. i do dzis z pokolenia na pokolenie politykow ten mechanizm sie powtarza, ludzie zadowoleni, po co komu UE?

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 11:08:02
@maras nie czuje sie jakos specjalnie obnazona, usilne proby udowodnienia ze nic nie wiem bo jestem ze wsi/miasta/zza granicy kaza zapytac skad w takim razie jest kolega z ktorym dyskutuje ale daruje sobie, bo wiem ze tempo dyskusji politycznej zalezy od plci (dlaczego tak trudno powiedzec iksowi ze nie wiem nic bo jestem kobieta?),od wyksztalcenia i doswiadczenia zyciowego, i od pogladow a przede wszyskim od tego jak sie podchodzi do tego ze ktos ma inne poglady i czy ktos potrafi zauwazyc brak roznic w pogladach:)

ikswohceicjow
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 11:10:17
zgadzasz się z tym co pisze a ja piszę cały czas odnośnie pierwszego wpisu "tuska kadencja sama sie skonczy przyjdzie nastepny wybrany przez niezadowolony narod, obalac to sobie mozna jak sie ma kim zastapic a my kim zastapimy jak wszyscy tacy sami?" reszta moich treści odnosi się do tego że tolerujesz obecny stan rzeczy, ty i połowa ludzi którzy nie chodzą na wybory, wiedząc o tym że jest źle, piszesz że nie ma kim zastąpić a ja odpisuje że każda inna partia jest lepsza od obecnej, nawet za Millera nie było tego co teraz, bo oni jawnie rządzili źle i nieudolnie nie obracając tego w

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 11:15:19
Podsumowujac i dziekujac za dyskusje powtorze odniesienie do pierwszej wypowiedzi iksa ze przewrot/wielkie zmiany/rewolucja/obalenie tuska w Polsce jak najbardziej, ale trzeba z glowa i miec pomysl na to co dalej i jak to wszystko do ladu doprowadzic a sama swiadomosc co konkretnie jest zle to dopiero pol sukcesu, inaczej zrobi sie chaos. znamy objawy choroby ale musimy jeszcze znalezc lekarstwo i wtedy mozna rozpoczac leczenie. Ja dobrego lekarza nie widze na razie, jesli ktos ufa innemu niech glosuje, to jest wolny osobisty wybor za ktory nie moza nikogo krytykowac.

ikswohceicjow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 11:15:42
... nie obracając tego w sukces, natomiast obecne łajzy zadłużyli Polskę robią źle i obracają to w sukces, ty jednak to tolerujesz i tego dotyczy nasza rozmowa jeżeli nie zauważyłaś, jednak logiczne tresci interpretujesz to tym ja wnioskuje ze nic nie wiesz bo jestes ze wsi/miasta/ czy zza granicy, prosze litosci... Problemem w kraju są ludzie którzy nie są ze wsi czy z Norwegii tylko ci którzy tak jak ty maja w du...ie to co sie dzieje

ikswohceicjow
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 11:25:20
"znamy objawy choroby ale musimy jeszcze znalezc lekarstwo i wtedy mozna rozpoczac leczenie. Ja dobrego lekarza nie widze na razie, jesli ktos ufa innemu niech glosuje, to jest wolny osobisty wybor za ktory nie moza nikogo krytykowac." i tu się wielka przepaść bo ja za lakarza uważam społeczeństwo, a lekarstwem ma być rząd, dobry lekarz to taki który zawsze szuka rozwiązań żeby kogoś ratować, wg. ciebie należy czekać aż samo coś się znajdzie, dlatego jeżeli tusk wygra po raz trzeci to będzie to czyja zasługa? Lekarza który pozwala dalej toczyć gangrene

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 11:26:33
ja nie toleruje i sukcesow nie widze na skale krajowa,moze nie wiesz ze nie rozmawiasz teraz z tuskiem? ja wiem ze trzeba zmian, ja po prostu nie widze konkretnego wyjscia z sytuacji na dzien dzisiejszy. jestesmy w kropce, wiemy ze jest zle ale nie ma rozwiazania, zrob teraz przewrot a zobaczysz ze do wladzy dojdzie najbardziej wyszczekany i najsprytniejszy, i zadba o swoj interes. i nic sie nie zmieni poza tym ze bedzie powtorka z lat 90tych. zmiany maja sens jesli ma sie konkretne rozwiazania na konkretne problemy. po prstu tego nie widze i popre kazdego kto takowe wymysli.

ikswohceicjow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 11:30:08
nie idąc na wybory, powodujesz że 1/4 społeczeństwa decyduje o tym kto rządzi, albo że tolerujesz obecny stan rzeczy niszcząc w ten sposób demokrację, analogia jest tu z ostatnim odwołaniem Hanny Gronkiewicz - 90% Warszawy opowiedziało się za odwołaniem jednak potraktowano ich jak smieci bo i zebrane podpisy i same wybory nie mialy swojej wagi tylko dlatego ze zabrakło 30 tys głosów, automatycznie traktując milion ludzi niezainteresowanych wyborami jako przeciwników dymisji pani prezydent, kapujesz teraz czego dotyczy rozmowa?

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 11:32:49
nie czekam az sie sam cud stanie, tylko czekam az sie znajdzie dobry lekarz w sensie polityk ktory wchodzac w ten bardzo skorumpowany swiat nie zarazi sie i zacznie dzialac, na poczatek niech to beda obietnice bo od tego kazdy polityk musi zaczac ale niech beda one w miare przekonujace.Ja sama osobiscie takiego pomyslu nie mam(choc podoba mi sie islandzkie rozwiazanie) i nie uwazam ze od tego jestem tak jak kazdy inny obywatel ja mam byc dobra w swoim zawodzie a nie specjalizowac sie w tym w czym polityk powinien byc dobry i kase za to bierze.

ikswohceicjow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 11:34:04
o czym ty kobieto piszesz? może inaczej na kogo byś zagłosowała jeżeli głosowanie było by obowiązkowym ?

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 11:38:40
nie chodze na wybory nie dlatego ze mi wszystko jedno co sie w polsce dzieje i toleruje ze jest zle, ja po prostu nie widze kandydata na ktorego chcialabym swoj glos oddac, i tak jest od wielu lat, i patrzac na to co sie dzieje po kazdych wyborach jak te obietnice sa spelniane widze ze sie nie mylilam.nie bede glosowac tak jak JKM twierdzi ze kobiety glosuja na najprzystojniejszych. niemniej przyznaje ze wiekszosc tych co nie glsuja to ci ktorym juz rece dawno opadly i beda negtywnie nastawieni do kazdego nawet do dobrego polityka.ludzie nie widza senu w glosowaniu jesli nie ma efektow.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 11:43:23
gdyby bylo obowiazkowe i nie glosowanie wiazalo by sie z jakimis negatywnymi dla mnie konsekwencjami stwierdzilabym ze to dupa nie demokracja, nie mialabym absolutnie zadnego zaufania do wladzy ktora mnie zmusza do czegokolwiek jesli chodzi o to kto do wladzy dochodzi i pewnie stawialabym krzyzyk przy kazdym nazwisku na znak protestu:) a jesli jest to wybor ktory jest moim prawem i na pewno obowiazkiem wobec spoleczenstwa to glosuje na tego ktorego uwazam ze zrobi cos pozytywnego i ja osobiscie, czy moja rodzina w polsce odczuje zmiany na lepsze. i tak czekam od 18 roku zycia:)

ikswohceicjow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 11:46:10
no i do tego zmierzałem, nie potrafisz odpowiedzieć na banalne pytanie, jednym słowem twierdzisz że tusk jest na dzień dzisiejszy najlepszym z możliwych premierów...

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 11:50:25
jesli chodzi o sama sytuacje w warszawie z gronkieiwcz-waltz to tam jakos smierdzialo machlojami na kilometr jesli chodzi o cale referendum itd. pomijajac ze co co nie glosowali rzeczywiscie mogli byc tymi ktorzy ja popieraja bo w jakis sposob sa powiazani moze posrednio z jej interesem. tego nie wiem zgaduje. nie jestem ogolnie przeciwnikiem glosowania, jestem przeciwnikiem wystawiania kandydatow ktorzy sa w polityce od lat i zmieniajac swoje pomysly nie realizuja nic, wiec jak mam wierzyc w kolejny pomysl?

ikswohceicjow
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 11:53:02
aha czyli twierdzisz że gdyby przymuszali do głosowania była by dupa a nie demokracja, a teraz twierdzisz że jest demokracja mimo że połowa ludzi wbrew swojej woli płaci na ZUS, ktory nie jest zadnym podatkiem a obowiazkowym ubezpieczeniem w obowiązkowym urzędzie państwowym, to w jakim świecie ty zyłaś przez te iles lat? jestes chyba przesiaknieta jakas propaganda jezeli twierdzisz ze gorszym by bylo zmuszanie do glosowania niz obowiazkowe placenie pieniedzy za ktore stawia sie ogromne urzedy i placi ogromne pieniadze urzędnikom w nich pracujących

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 11:54:17
ale nie odpowiadaj za mnie tylko dlatego ze pasuje ci to do dyskusji:) nie uwazam tuska za najlepszego z najgorszych, pamietam jak dochodzil do wladzy i obiecywal druga irlandie (to bylo w czasach jak w irlandii przez chwile mieszkalam:) i wielu polakow wracalo do kraju mowiac tusk wszystko zmieni juz nie musimy byc za granica:) a ja sie smialam i mowilam "do zobaczenia za pol roku w dublinie:)". nie popieram tuska z braku czegos lepszego, po prostu nie chce glosowac na mniejsze zlo bo jak dojdzie do wladzy to moze sie okazac jeszcze gorsze.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 11:57:58
chetnie oddam swoj glos na kazdego przeciwnika tuska ktory ma interes polski na pierwszym miejscu i wie jak naprawic szkody ktore obecna i poprzednia wladza wyrzadzila, odmowi wyjazdow za pieniadze podatnikow, nie bedzie za nasze ubierac sie w drogie garnitury, nie bedzie swoim przyznawac milionowych premii,to sa drobiazgi ktore duzo mowia o takim polityku, niech sie zacznie od takich drobnych zmian a juz zdobedzie moje zaufanie. znasz takiego?

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 12:02:41
znowu dopowiadasz to czego ja nie mowie, nie twierdze wcale ze przymus glosowania to cos gorszego niz zus. ja mysle ze w polsce dazy sie do tego zeby jak najmniej referendum urzadzac bo to co ludzie chca nie ma znaczenia lub jest wbrew interesom wladzy, a dlaczego nie mamy referendum na temat olimpiady w zakopanem na przyklad?Zus to jakas kreatura na skale swiatowa nigdzie indziej na swiecie nie ma takiej zlodziejskiej machiny a to co zrobili z OFE to w ogole przestepstwo pospolite.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 12:06:05
rok czy dwa temu przeczytalam ze z kasy zusu zniknelo 8 miliardow zl ze skladek tych co nie dozyli emerytury. nie bylo winnych, nikt nie wie co sie stalo, nikt nie rozpoczyna dochodzenia, tematu jakby nie bylo. nie sledzilam potem specjalnie tej sprawy ale jakby ktos chcial dojsc co sie stalo to by bylo glosno o tym. nikt nie dochodzil bo ten co ma prawo do tego prawdopodobnie jest jednym z winnych. absolutnie nigdy nie bedzie referendum w ktorym ludzie bedza mogli decydowac o tym czy chca zusu i w jakiej formie.bo to nie jest w interesie wladzy.

ikswohceicjow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 12:09:00
czy znam takiego? a kto stworzył CBA w jakim celu? Rząd pis jako pierwsi w historii stworzyli Polski stworzyli instytucje ścigających przekupną władzę, w jakim celu stworzyli CBA chyba nie po to żeby tuszować afery i kto jako pierwszy krytykował działania CBA ; D? masz swoje mniejsze albo wieksze zlo czyli donalda tuska, ja jednak wolal bym wybierac mniejsze zlo bo lepiej miec 700 miliardow dlugow niz 960 miliardow

ikswohceicjow
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 12:12:52
no to co teraz jest demokracja czy dupa a nie demokracja? a moze teraz stwierdzisz ze gdyby glosowanie bylo obowiazkiem takim samym jak skladanie Pitu była by dwa razy wieksza dupa a nie demokracja niz teraz? nie wyczuwasz obłudy w swoim stwierdzeniu, twierdząc że zmuszanie do głosowania było by naruszeniem demokracji mimo ze placenie zus jest czyms 10 razy gorszym?

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 12:27:24
nie przesadzaj z ta obluda, po prostu mieszasz tematy przeskakujac z jednego na drugi. obowiazek glosowania ma sens jesli mam do wyboru takich kandydatow jakich chcialabym widziec (wtedy sam przymus nie bedziemi potrzebny ale moze tym co z lenistwa nie glosuja pomoze), a to praktycznie niemozliwe. samo obowiazkowe podejscie do urny nie oznacza ze oddaje swoj glos na kogos w kogo wierze i chce widziec na danym stanowisku, po prostu oznacza ze musze wybrac to co mi dano do wyboru i co zrobic jesli zaden kandydat mi nie odpowiada?

ikswohceicjow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 12:36:11
wyjechać do Norwegii i mieć w dupie mniejsze czy większe zło, słać biednej rodzinie pieniądze i czekać aż w polityce pojawi się rycerz

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 12:42:23
zus jest 10 razy gorszy nawet nie przez samo zlodziejstwo a przez to ze jest obowiazkowy, ofe bylo tylko zludna nadzieja ze zusu da sie uniknac. a co do tego dlugu publicznego tu sie przyznam ze nie wiem do konca o co chodzi na chlopski prosty rozum KOMU my jestesmy taka sume winni, komu my to mamy oddac skoro to jest dlug? bo dla mnie to jest jakis wirtualnie zmyslony dlug po to zeby ludzi nim straszyc i na wieksza kase naciagac. gdyby go nagle wyzerowac, to w jaki sposob swiat sie nam zawali?

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 12:53:55
zrozumiec ze rycerz nie predko sie pojawi i zadba o moje zycie i wziac sprawy w swoje rece,ciezko pracowac na to co sie ma,inwestowac w siebie i swoje wyksztalcenie,zrozumiec ze to co mam zalezy glownie ode mnie, zadbac o poprawe swojego zycia i pomoc najblizszym ktorzy nie daja rady bo we mnie inwestiowali wiec jestem im jakby dluzna. kwestia podejscia czy chce narzekac i ludzic sie ze ktos mi cos pomoze, czy chce dzialac i jak:) jestesmy wolnymi ludzmi podobno:)jest okolo 20 milionow polakow za granica - nie wszyscy sie wypieli i sa wygodni.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 14:36:38
jak uwazasz ze samo to ze tam mieszkasz i dbasz wielce o sprawy polskie to dzialaj w tym kierunku jesli myslisz ze masz cos madrego do powiedzenia, poza wytykaniem bledow rzadzacym. glosuj, startuj w wyborach, dzialaj, ja pozostane przy tym co robie nalepiej i zaglosuje jesli bedziesz mial dobry pomysl, ty lub ktokolwiek inny. A wiekszosc polakow jest za granica nie dlatego ze maja kraj w dupie tylko ze bylo odwrotnie-kraj mial ich gdzies. dano im wybor "nie podoba sie to wyjedz". a ci co zostali winia emigracje jakby to ona o czymkolwiek decydowala - kula w plot i to nie ten co trze

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 14:59:44
a mi nie wypominaj tego co tusk robi bo ja ani go nie popieram ani na niego nie glosowalam ani nie mam zamiaru w przyszlosci. widze bardzo prosta tendencje w polityce polskiej i ogolne niezadowolenie ktore rosnie i rosnacy podzial narodu ktory (np. twojego tonu wypowiedzi)skacze do gardla kazdemu kto nie popiera tej samej partii takie sekciarskie podejscie do polityki, a przeciez ludzi takie podzialy nie powinny dotyczyc, bez wzgledu jakimi metodami wladza sie kieruje powinno byc to z korzyscia dla calego narodu i jednoczyc go a nie dzielic "masz za swoje bo nie glosowales na mnie".

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 15:05:15
Ludzie nawzajem sie obwiniaja za to co wladza robi a przeciesz glosuja na podstawie obietnic a nie przyszlych zlych dzialan o ktorych nie maja pojecia. owszem sa odpowiedzialni za to kto do wladzy dochodzi ale nie maja juz wplywu potem na to co robi.a mimo to podzial rosnie jedni pisowcy nienawidza drugich POwcow, strach przyznac sie na kogo sie glosowalo bo nie wie sie z czyim zwolennikiem ma sie do czynienia. nie glosowac tez zle mimo ze nie ma sie na kogo. paranoja troche taka. lepiej trzymac sie od tego z daleka bo to do niczego dobrego nie prowadzi, nie w takim wydaniu.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 20:26:11
Dlaczego ludzie sie tacy agresywni i zaczepni robia jak zaczynaja o polityce rozmawiac?Z kim by taki nie rozmawial to bedzie sie agresywnie odnosic i wyobrazac sobie ze z winnym politykiem rozmawia, smutne. Lepiej niech taka osoba o polityce w ogole nie mysli. Z tym korwinem to prawda, sam ci kiedys zwracalem uwage zebys obejrzala kilka wywiadow i zauwazyla ze to osobowosc narcystyczna i to taka ksiazkowa. A od emigrantow wara bo zarabiamy za granica a wydajemy w polsce wiec pomagamy gospodarce poniekad!A ze sie okradac nie dajemy przy tym to juz brak sprytu zlodzieja:)

linaxis
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-23 18:59:55
Kiedy polska walczyła o lepsze warunki życiowe ? raczej tyle co w internecie czy przed telewizorem. Jedynie potrafimy walczyć jako kibole przy uroczystościach. A walczyć i tak nie ma u nas po co bo i tak nic już dobrego nie wywalczymy, w rządzeniu i tak się nic nie zmieni bo tak czy tak kogo nie wybierzemy ten dalej będzie kradł, więc nie ma się co łudzić.

ikswohceicjow
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-23 19:10:00
kiedy? wtedy kiedy na świecie cie jeszcze nie było, nie wiem czy wiesz ale jeżeli chodzi o protesty i sprzeciw przeciwko rządzącym to jesteśmy pierwsi na świecie, obaliliśmy komunę a dzisiaj nasi ministrowie premier i prezydent nie mają 1/10 majątku janukowicza ani 1/1000 majątku Putina, który nieoficjalnie może być najbogatszym człowiekiem na ziemi, a mimo to i tak sprzeciwiamy się temu co się dzieje, zamiast dziamać idź na wybory i rób wszystko zeby pozbyc sie nieudolnych polityków

antifa_sprinters
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-02-23 18:46:37
Na Marszu Niepodległości było ok 100 tysięcy, z czego tylko ok 200-300 robiło zadymę. Ale to właśnie ich się pokazuje. Przyjdźcie sami, zobaczcie jak jest naprawdę.

rustynail
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-02-23 18:41:37
jacy kibole? więcej tvn-u polecam i lewackiej propagandy - oni wam mówią a wy jak baranów stado machacie łbami i przytakujecie a jak przyjdzie co do czego to tylko ci "kibole" mogą wasze baranie łby uratować bo was stać jedynie na to żeby się wypowiedzieć wirtualnie.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-23 19:10:28
to czemu jak dotad nic nie zrobili? nie powiedzieli jaki maja pomysl na lepsze zycie w polsce? co mozemy zrobic zeby pomoc w jego wykonaniu? dlaczego "demonstrowali" tylko w dzien wolny od pracy? bo co? bo szkola na drugi dzien albo robota i nie mozna ryzykowac utraty pracy, bo kredyty do splacenia, bo dzieci do utrzymania, bo szkole szkoda zawalic? tchorzliwe czasy i tchorzliwi ludzie...przyszli zademonstrowali co potrafia i poszli, i tyle dobrego to nam dalo co koszta zniszczen. ot i cala ich walka o lepsze:)

bodan
    Ocena: 1 (glosow:15)
2014-02-23 18:37:10
masz 100 racji.Wyborcza czy tvn atakowaly naszych narodowcow,na ukrainie maja inne uzasadnienie.chodzi o to aby koszerny kapital opanowal wszystko jak w Polsce,dla zydow to jest najwazniejsze..W Polsce przeciwnie:oglupic,wynarodowic,aby przeciw istniejacej sytuacji nikt nie protestowal...

rustynail
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-23 18:46:07
Jednak są jeszcze w tym notorycznie wyjaławianym z patriotyzmu narodzie ludzie którzy widzą więcej niż im telewizja pokazuje. Nie musi tak być ale tak będzie bo w Polsce nadal jest mentalność że skoro ja mam źle to niech inni mają jeszcze gorzej, a ten co ma dobrze liczy na to że będzie żyć wiecznie... powodzonka POlacy!

cupamo
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-02-23 18:34:26
Też mi porównanie.Na Ukrainie walczą o demokrację i wolność,a u nas grupy debili tłuką się ze sobą o to którzy z nich są"prawdziwymi Polakami"i większymi "patriotami".

reunion1
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-02-23 18:33:13
jeszcze jedna różnica do tych naszych kiboli nie strzelano.A szkoda..

C2ShadowMan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-23 18:29:52
bo sekciarze satanistyczni mają interes i tu i tam. Tu jest w trakcie, a tam dopiero początek.

Bolec1980
    Ocena: 47 (glosow:135)
2014-02-23 18:24:16
Nie przypominam sobie, żeby w Marszu Niepodległości ideą była walka z systemem, bo raczej chcieli uczcić rocznicę. Do Ukrainy to żadna analogia.

masti1986
    Ocena: -3 (glosow:15)
2014-02-19 22:52:54
A na Ukrainie walczą o cel walczą w imię idei a w Polsce oby tylko ponapierdalać się dla zabawy bo kochaja rozruby, pseudo kibicie to nie są patrioci to są zwykli zwyrodnialcy i Pedzacy_Króliku idź do szkoły na pownoe nauki bo jesteś debilem i idiotą

masti1986
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-02-19 22:49:01
Wsatwiający jest totalnym Idiotą, ale jak widać Wiocha jest pełna niedouczonych debili bo nie rozumieją wszystkiego co ich otacza

diabelek71
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-02-19 13:46:11
Polacy lubią jak ich pan D.T w dupska j...e

gajcy
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-19 10:58:41
Punkt widzenia polityka jest zgodny z interesem polityka,

bajubaju
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-02-19 10:02:09
Kretyn!

Pedzacy_Krolik
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-02-19 09:50:38
dobrze doskonale o tym wiem, ale też były zamieszki i wtedy nazywano wszystkich kibolami, bandytami itp itd...

michalng
    Ocena: 6 (glosow:36)
2014-02-19 10:08:49
Bo debile którzy łamali drzewka czy podpalali rożne rzeczy to byli kretyni, kibole i bandyci. Im nie chodziło o żadne cele polityczne czy chęć zamanifestowania czegokolwiek tylko o to żeby się ponapier@4dalac z policją i coś zniszczyć. To jest istotna różnica.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-23 19:05:47
Do dzisiaj nie okreslili sie konkretnie jakich zmian oczekuja i jakie maja pomysly na ich wykonanie...na majdanie od razu wiadomo bylo o co chodzi, bo wiedzieli czego chca, i przemoc czy niszczenie mienia nie bylo celem samym w sobie...wstyd w ogole porownywac te dwie sytuacje.

Sagem83
    Ocena: 3 (glosow:15)
2014-02-19 09:35:47
To chyba z 11 listopada, a jeśli tak to nie jest protest czy demonstracja...To Marsz Niepodległości na "cześć", a nie przeciw czemuś... Bez upolityczniania...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700