Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Polski rząd i reszta popaprańców podnieca się tą je*aną Ukrainą
TYGRYS-1984  14-02-19, 21:00 Zgłoś
+ 1111 -
Dodano: 2014-02-19, 21:00:33   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1111  Zgłoś nadużycie
1789
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Nietoperze
  •  Mam nadzieję że dożyje takich czasów
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
Ukryj komentarze(153)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
sekuz
    Ocena: 76 (glosow:118)
2014-02-19 22:54:44
Teraz wielcy przyjaciele.. A Polacy już nie pamiętają jak w stanie wojennym ukraińcy pałowali ludnośc Polską.

silberstein
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-09 15:39:24
No właśnie nikt nie pamięta zbrodni wołyńskich 1943-1945. 100 000 Polaków brutalnie zamordowanych przez Ukraińców, ćwiartowanych żywcem. Do tego obdzieranie ze skóry mordy na ciężarnych kobietach I dzieciach.

krissokrizisso
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-18 21:50:29
Pamiętają, ale mając do wyboru: Ukrainiec Unijny, a Ukrainiec Sowiecki, wolą pierwszą wersję. Naprawdę nie jesteście wyjątkowi, bo naczytaliście się o modnym temacie UPA, polecam zainteresować się zbrodniami Rosjan, które swoją droga trwają do dziś.

sebololo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-25 00:33:11
Ukraińcy to nacja jeszcze bardziej skłonna do nieuczciwości pieniactwa i korupcji niż nasza. Więc lepiej ich tu nie ściągać. Po wyjściu z polskiego szpitala zostaną tutaj prostytutkami albo alfonsami.

loloskolos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 01:37:58
bo się w dupach przewraca. Ktoś kto nie ma w domu komputera, nie pisze komentarzy.

Synapsse
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-02-23 09:34:15
Jednym z ulubionych "zajęć" Ukraińców podczas wojny i eksterminacji Polaków na Wołyniu było obcinanie Polakom wszystkich kończyn i zostawianie dogorywających kadłubków oraz wycinanie ciężarnym kobietom dzieci z brzucha i zaszywanie w nich żywego kota, bardzo popularne było też puszczanie Polaków na pola minowe i obcinanie głów siekierą na oczach rodzin. Patrząc na to co się dzieje teraz na ukrainie gdzie większość Ukraińców prezentuje dawne pozdrowienie UPA. Powinno się zamknąć i uszczelnić granice i zostawić ich samym sobie.Dobrze że do UE nie weszli bo wyobraźcie sobie otwarte gran

loloskolos
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-02-24 00:58:08
A jednym z ulubionych zajęć Niemców młotku, było strzelanie do niewinnych dzieci polskich w czasie II wojny światowej, ale i tak jeździsz i podniecasz się niemieckim samochodem i Ty i Twoi znajomi układają kostki brukowe u niemca pod domem, albo instalujecie kibel.

login987654
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-02-23 08:26:12
Niech zapiszą ich w kolejkę jak wszystkich, najbliższy termin lipiec 2015.

crazybread
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-23 08:03:51
no, my są zachodem dla nich. ...ale dobze ktos napisal.

viktorio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-23 02:45:43
komentarz usunięty przez użytkownika

mietek6610
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-02-22 23:39:00
Tak dla ukrainy nie ma problemu z pomoca medyczna sa wolne miejsca itp... ale dla mojej zony poszkodowanej w wypadku nie ma miejsca.... K U R N A Tusku BLAZNIE gdzie twoje logiczne myslenie !!!!!! Tusk nie potrafi pomuc w leczeniu rodakom... ale dla zagranicznych nagle znalazly sie miejsca i pomoc a dla nas to CO???? mamy czekac po pol roku w kolejce do specjalisty..?? Myslenie TUSKA BEZbUZGA a nuz nie dozyja>>>

loloskolos
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-24 00:59:44
Gdybyś chociaż ortografię znał to życie byłoby o wiele łatwiejsze...

piosz47
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-02-22 19:45:48
Powinni powtórnie j...ć w ten samolot,ze wszystkimi od A do Z z naszego rządu.Co za pajace dorwali się do koryta.

marcino75pl
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-22 22:56:21
ciposz ty się jeeebnij w ten swój pusty łeb ,pipciu.

FoxArise
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-02-22 16:24:41
@seagrams1, przecież zajmują się Polakami - Trynkiewicza eskortowali prawie jak papieża a zasiłek dali większy niż niejedna emerytura ;) Oczywiście to ironia... a tak wracając do tematu, to nie wiem czy potraktują Ukraińców równie ochoczo jak zamierzali, uśmiechnąć się i popie*dolić do kamery to zawsze można, ale na pewno potraktują bardziej "ochoczo" niż własnych obywateli... Zresztą co ja się będę przejmował, i tak nic tym nie zmienię. Ten kraj... przepraszam... rządzący tym krajem mają większe tendencje do lizania cudzej dupy niż dbanie o obywateli.

seagrams1
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-02-22 15:50:29
A na Ukrainie jest zakaz mówienia po Polsku. Polakami się zajmijcie a nie obcymi!!!!!

andriy2805
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-02-22 16:10:34
o czym ty mówisz....?

loloskolos
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-24 01:06:39
co za kretyn

makrelson
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-22 15:28:39
kolejna popisówa pana Donalda,jaki on dobry dla...Obcych,a tydzien temu znowu ktoś zmarł przed szpitalem,bo go olali,brak miejsc...żenada

MarjanTheKing
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-02-22 14:59:42
Polska zawsze pcha się tam gdzie najbardziej śmierdzi. smutne to...

andriy2805
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-02-22 16:11:42
.......................... :-(

loloskolos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 01:10:54
komentarz usunięty przez moderatora

loloskolos
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-02-24 01:18:06
moderatorze, nie usuwaj moich wypowiedzi, bo myślę, ze to jest jedyny sposób przekazu, aby dotrzeć do mentalności takich ćwoków jak autor powyższej wypowiedzi. Jak je czytam to sam mam ochotę zrobić w polsce rewolucję i wysłać na syberię takich mało inteligentnych obywateli, oczyścić polskę z mentalnego syfu, może by to w końcu poszło wszystko do przodu. Wejście do Unii rozwinęło polskę, ale jeszcze żyje w niej plebs, któremu się wszystko nie podoba, a w taki sposób będziemy hamować nasz kraj.

atener
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-22 13:56:49
Rząd Polski wie robi to jest tak przemyslne ze nie spodziewalbym sie takiego sprytu . Wychodząc z zalozenia ze nalezy pomagac Upowcom liczą na to że ci się odwzajemnią w razie potrzeby a ręce pozostaną czyste :) po prostu finezyjny plan

cyc1982
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-22 13:54:02
Polska,kraj w którym liczy się wszystko oprócz obywateli,

moczita
    Ocena: -6 (glosow:14)
2014-02-22 13:37:56
największą wiochą to jest opis tego absurdu... dzięki takiej nienawiści i uprzedzeniom w naszych kraju nigdy nie będzie dobrze...

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-22 17:59:23
Dla Tygrysa najważniejsze są punkciki bo nad wstawkami to wyraźnie widać że nie myśli.

lucy123
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-02-22 18:14:08
Każdy kto myśli inaczej od Ciebie, nie myśli wcale? Tak bez złośliwości pytam?

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-22 18:17:40
Bez komentarza...

StanleyRR
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-02-22 18:35:27
Uprzedzenia są jak najbardziej prawdziwe, a ja się wcale nie dziwię tym ludziom którzy nienawidzą Ukraińców, bo niby za co mieli by ich lubiec? za barbarzyńskie wyrznięcie kresowian, niewinnych Bogu ducha winnych ? To zwierzęta a śmierć zadawali nie w szybki i mało bolesny sposób tylko to była powolna i bolesna śmierć całych polskich rodzin.

angumene
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-22 19:47:09
Lucy to chyba Twoje motto.

unizet
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-22 13:30:34
Tak bardzo kurfa prawda! Mało problemów w tym kraju, że się pchają do ukrainy ? Kolejny temat zastępczy ?

osamiec
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-22 13:24:01
żeby tylko pałowali mordowali żywcem nabijali na pal itd z jakiej racji mamy im pomagać ??? z reszta całkiem niedawno słuchało się co robią z mogiłami polaków tam czy tez jak nawołują do nienawinięci do polaków a my mami im pomagać paranoja .....

pakss
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-22 13:23:07
A poco sie beda przejmować Polakami jak i tak ich ciagle okradaja

werters
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-22 12:43:13
Dokładnie zgadzam się z podpisem pod obrazkiem jak również z wypowiedziami m.in. sekuz !!!

swiruswirus
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-22 10:38:25
komentarz usunięty przez użytkownika

renek77
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-02-22 09:57:26
Typowe polaczkow podejście. Tyle w was jadu , ze niedobrze sie robi! Kiedys Polacy mieli honor i byli pomocni i otwarci, dzis sami nie wezmai drugiemu nie dadzą! Warcholstwoi patologia to jak sie prezentujecie maluccy!

bogdan.bohdan.7
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-22 08:38:04
tylu durnych komentarzy nie widziałem naraz.Za dobrze się macie. Przyjdzie Kaczyński to będziecie mieć dopiero dobrobyt.

babajagaw114
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-02-22 07:27:40
Ja nie wierzę w to co czytam.Komu Polacy dupę liżą? ja nie widzę nic złego w tym że w szpitalach przyjmują rannych z Ukrainy problem za to widzę w tym że po min 2 lata Polscy obywatele czekają w kolejkach na operację i to należy zmienić.Historii nikt nie zmieni ale mamy wpływ na to jak ją będziemy budować.Jeśli chodzi o lizanie dup tym z zagranicy to połowa z was to obłudne świnie które za granicą zapier....lają bo u nas nie ma pracy.Być morze u nas też potrzebny jest majdan żeby te świnie od koryta odpędzić.

Japaleno
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-02-21 23:42:04
@sekuz masz rację, jednak trzeba się trzymać razem, a nie żyć z sąsiadami jak pies z kotem, bo gdzie dwóch się bije tam Arab korzysta.

GMOzabija
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-22 00:04:21
ukraincy wygladaja jak araby przewaznie wszystko czarno okie to nie slowianie, sikorski/tusk mysli ze jestesmy ameryka co za barany...

kacu1980
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-21 23:24:48
komentarz usunięty przez moderatora

pawelkloc1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-21 23:08:24
komentarz usunięty przez moderatora

cupamo
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-02-21 22:51:31
Ukraińcy walczcie o demokrację i przestrzeganie praw człowieka,jestem z Wami !!!

kriss92
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-21 22:45:05
dokładnie

ken299
    Ocena: 11 (glosow:11)
2014-02-21 22:16:54
nasz rząd z naszych podatków chętnie unosi się honorem dla innych krajów,sami niestety nie zamierzają sobie nawet obniżyć standardu pławania się beztrosko w luksusach

reunion1
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-21 22:01:06
ten wpis o pałowaniu w stanie wojennym to mistrzostwo a zarazem kwintesencja waszego deibilizmu.

dziuras72
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-02-21 21:37:47
Nażekacie na nasz rząd a co wy zrobiliście żeby było lepiej. A Ukraińcy giną żeby żyć normalnie. Jak można w XXI wieku strzelać do swoich obywateli??? Czy wy koorwa tego nie kumacie?

GMOzabija
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-22 00:06:46
u nas rzad wstrzykuje trucizne obywatelom(lepper petelicki i wielu innych) w piatek zeby sekcja zwlok w poniedzialek nic nie wykazala, juz lepszy janukowicz przynajmniej nie oszukuje ze to nie on...

dziuras72
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-22 09:42:20
Minusujcie mnie! Mali zakłamani ludzie!

asiek890
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-25 22:13:40
Ode mnie masz plusa. Dlatego, bo Ukraina ma gorzej, a to Polacy chcą być ciągle nr 1 w wiadomościach jako ci, nad którymi trzeba sie litować. Co z tego, że zabijają, mordują, że sytuacja jest sto razy gorsza od naszej. Dla wszystkich gimbów na wiocha.pl najważniejsza jest Polska i narzekanie na nią. Polak mając hacjendę i tak by narzekał i wyzywał discovery chanel, że bezczelnie pokazują zagłodzone dzieci w Afryce, bo, bo, bo, bo przecież Polska ma tak strasznie. Gdyby to sie dzialo u nas to by Polacy narzekali, ze nie mowia o tym wszystkie media na calym swiecie.

julu
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-21 21:17:58
Czy admin to kretyn?

gienek_knur
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-02-21 20:58:09
Nie rozumiem jak można popierać i do tego jeszcze leczyć za nasze pieniądze tych ukraińskich bandytów

a6weider
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-21 20:17:36
to coś róbcie , żeby się żyło lepiej w Polsce , a nie pierdolcie na wpl... oni giną i mimo to walczą o lepsze życie... każdy z nas by srał w pory gdyby tam był...

marmal39
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-02-21 19:17:59
w pi.du z tymi ukraincami !!! Polacy umierają,zdychają z głodu , po co leczyć Polaków , po co dać głodnym dzieciom jeść , najważniejsze lizać dupę innym , ludzie czekają latami na operację a tu taki Tusk odrazu ukraincom nasze szpitale użycza !! TUSK ..j ci w ..pę

asiek890
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-02-21 19:08:28
Ukraina nie powinna istnieć. Polska powinna być mocarstwem. Polska najważniejsza.

nils_hakansson
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-02-21 19:04:53
Oj lubię to wiochę przeglądać. Ale jak wy się bierzecie za politykę to wymiękam :)

Talges
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-21 19:33:36
No dobra. To oświeć nas jak mamy pomóc sobie i naszym sąsiadom, którzy borykają się ze swoją skorumpowaną władzą? Jaką ty masz solucję na istniejącą sytuację?

ZeuS112
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-21 21:49:24
@talges jak pomóc? nie pomagać bo to nie nasza sprawa i kompletnie nie w naszym interesie jest wejście do UE Ukrainy. Kto tego nie widzi jest ślepy. Wy nie wyłapujecie jednej zajebiście ważnej sprawy, to nie cały naród chce odsunąć Janukowicza, on ma ogromne poparcie we wschodniej części kraju, został wybrany w uczciwych wyborach co do których zastrzeżeń nie mieli przedstawiciele UE w tym posłowie z PO i PiS. A teraz wpieprzamy się w ich sprawy, pomagając jednej stronie.

moczita
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-22 13:40:12
W jakich uczciwych wyborach??? od kiedy na Ukrainie kraju korupcji są uczciwe wybory??? No tak UE nie miała zastrzeżeń bo im na rękę to bo pozyskają kolejne Państwo które zniszczą tak jak zrobili ta z Polską!

ZeuS112
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-22 14:30:43
@moczita taaaa i dlatego zaakceptowali prorosyjski rząd z prorosyjskim prezydentem. Idź swoje brednie opowiadaj innym osobom, gdy wcześniejsze wybory te gdzie niby wygrał Janukowycz były sfałszowane to UE głośno domagała się ponownego podliczenia głosów i wtedy Juszczenko wygrał.

moczita
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-22 17:07:08
Domagali się bo im chodziło o Juszczenke!

Talges
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-21 19:03:25
Szkoda słów. Ukraina jest taka jaka jest, Ale to wszystko wina tej czerwonej hołoty spod znaku sierpa i młota. Ku@#a mać!! Przecież tam w większości żyją ludzie, którzy tak jak my chcą normalnie żyć. A wy myślicie, że żyjecie w wolnym kraju?! Podstawą prawdziwej demokracji jest dobry system parlamentarny. Czyli jak ktoś nie wie to chodzi o wybieranie ludzi do sejmu w Jednomandatowych okręgach wyborczych a nie tak jak mamy teraz. A mamy ordynację wyborczą proporcjonalną, która muruje scenę polityczną w Polsce.

cali76
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-02-21 19:03:09
Dzis pani Kidawa Błonska stwierdziła ze Ukraincy stracili wiarę we władze... A jak jest w POLSCE kto tym "naszym wspaniałym politykom ufa... Tam widzą problem a u siebie są dumni i pewni władzy i najgorsze jest to że ktokolwiek się dorwi do władzy to będzie to samo Czy nas też czeka taki "majdan" aby ich oderwać od władzy......

Timmo66
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-02-21 18:53:12
To jest właśnie jeb.any absurd, że Polak umiera bo nie ma środków na jego leczenie, lista leków refundowanych zmniejsza się ale "jesteśmy gotowi na przyjęcie Ukraińców".

pawelfarciaz
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-02-21 18:42:18
Za rządów tuska Ukrainiec ma lepiej niz polak w Polsce

loloskolos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 01:13:47
komentarz usunięty przez moderatora

ulennia
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-02-21 17:52:07
Wymądrzać to się każdy potrafi,ale zajrzeć do słownika,to już większy kłopot.Tylu błędów to już dawno nie widzialam...

Talges
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-02-21 19:31:28
No dobra. To oświeć nas jak mamy pomóc sobie i naszym sąsiadom, którzy borykają się ze swoją skorumpowaną władzą? Jaką ty masz solucję na istniejącą sytuację?

sysiak6
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-02-21 17:38:51
Ciekawa jestem czy jak by Polakom była potrzebna pomoc to czy tak Ukraina by ochoczo pomagała. Polski rząd wtrąca się w nie swoje sprawy, w końcu wtrącą się za bardzo i wojna domowa będzie trwałą i na Ukrainie i w Polsce.

marmal39
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-21 19:22:42
wydaje mi się że nie, a Tusk i cała reszta bandy pierwsi się by na nas wypieli

ZeuS112
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-21 21:53:37
to spuścizna polityki Lecha Kaczyńskiego, PiS-owcy od dawna włażą w dupsko Ukraińcom, doszło nawet do tego, że były prezydent unikał wyjazdów na obchody rocznicy rzezi wołyńskiej. Potem durne pchanie się do organizacji EURO2012 z braćmi z Ukrainy, zmiana rządu i kontynuowanie tej głupiej polityki bo przecież EURO, a Kaczor pierd*li, że trzeba sojuszu z nimi. To nam nie potrzebne, Ukraina to burdel, ludzie stamtąd nie lubią nas, wystarczy pogadać z kierowcami ciężarówek, którzy tam jeżdżą.

yolandisex
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-21 17:38:21
Prawdziwi Polacy pamiętają i pamiętać będą tylko debile i idioci będą zaprzeczać że to się nie wydarzyło... "kasagaz" "cupamo" czy was popierdo.liło? Dowody? a mało ich kur.wa macie? Z resztą co ja bd z debila.mi rozmawiał...

cupamo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-21 23:17:32
Pier...lisz aż głowa boli !!!

loloskolos
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-24 01:20:34
jak wyżej

yolandisex
    Ocena: 10 (glosow:12)
2014-02-21 17:21:26
banderowcy spierda.lać do siebie

damsla6078
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-02-21 17:20:13
dala ukrainy leczenie za darmo, znalazły się pieniądze które to pokryją a idź do szpitala nie majac ubezpieczenia to cie koszty dobiją

zbysiula154
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-02-21 17:13:51
Polska jak zwykle najwięcej pomaga i się miesza, a jakby majdanowi się udało i do UE weszli to jak myślicie co będzie? Ukrincy nienawidzić nas będą jeszcze bardziej za wpieprzanie się i to jest pewne, a szkopy i reszta uni będzie miała nowy gotowy rynek zbytu pootwierają tam swoje sklepy i fabryki bo przecież nie my. Nam jak zwykle się dostanie po głowie od wszystkich i figę z tego mieć będziemy.

marcinv11
    Ocena: 11 (glosow:11)
2014-02-21 15:31:04
sekuz 2014-02-19 22:54:44 Teraz wielcy przyjaciele.. A Polacy już nie pamiętają jak w stanie wojennym ukraińcy pałowali ludnośc Polską. Sobie jeszcze poczytajcie o rzeźi wołyńskiej w 44 roku to dopiero zobaczycie jaki to naród! Gorsi od hitlera!

wieszjak
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-02-21 14:32:01
kto jest za zajęciem Ukrainy?

PawelJarosz89
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-02-21 14:07:42
Tusk i cały rząd wchodzi wszystkim w dupe bez wazeliny tylko jak zawsze My Polacy ówno z tego mamy ;/ ściagna bagno na Polske przez tą pomoć . Oj Biada Mi Biada

bodan
    Ocena: 15 (glosow:21)
2014-02-21 13:49:57
To jakas kpina.Pomoc dla banderowcow,dziczy ,ktora obala LEGALNY parlament i prezydenta.a nasi narodowcy to"bandyci" i "kibole"Media typu GW i tvn to 5 kolumna!

michalski75
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-21 13:47:03
Dobre Podobno aborcja w Polsce też ma być z kasy chorych ,czas oczekiwania na zabieg 13 miesięcy :)

goroncykubek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-21 13:36:32
komentarz usunięty przez moderatora

wisz35
    Ocena: 13 (glosow:13)
2014-02-21 13:16:56
no,wpuśćcie ich do nas ,to już w ogóle nic nie będzie w tym kraju

jo001
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-21 13:04:38
komentarz usunięty przez użytkownika

anabarbara
    Ocena: 14 (glosow:22)
2014-02-21 12:42:00
Szkoda slow,od zarania Ukraincy i pobratyncy czyli inni z za granicy wschodniej,byli i sa bestiami, krwiopijcami w stosunku do Polakow.Dziwi mnie tylko polityka rzadzacych naszym panstwem ze wlaza im w tylki i oferuja pomoc.Nam niklt nie pomagal jak dozylismy w walce o demokracje wiec o co teraz chodzi.Moze jeszcze zaproponuja pomoc militarna bo za malo naszych mlodych ludzi ginie w tzw.niepotrzebnych misjach.Misio Putin i tak nie dopusci do stworzenia nowego,demokratycznego panstwa u boku swojego i stad dzieje sie tak a nie inaczej.Oby tylko ta pomoc nie przerodzila sie w szkode dla naszego p

zbysiula154
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-21 16:57:00
Przerodzi się i to na sto procent. Nasi politycy nie umieją myśleć na parę lat do przodu, to głąby, zero strategi politycznej, zero fachowców, nic kompletne dna polityczne. A jeśli chodzi o tzw. majdan to tym tępym ukraincą, którzy chcą do unii europejskiej to powiem tak: z uni europejskiej to trzeba spieprzać, a nie się pchać bo wymienicie jednego złodzieja na dziesięciu rzezimieszków unijnuch, a ci to dopiero rabują i niszczą społeczeństwa, narody, wartości i kulturę.

rzeznianumer5
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-02-21 12:39:53
Ukraina prorosyjska nie jest w interesie Polski. Dlatego nie może dziwić zaangażowanie w jej problemy bo to zaangażowanie jest dla nas opłacalne. I nie ma tutaj znaczenia nasza przeszłość historyczna. Postarajcie się to zrozumieć wszyscy krytykujący :)

ZeuS112
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-02-21 16:11:26
jak już coś takiego piszesz to podaj argumenty, żeby poprzeć swoją tezę. Wejście Ukrainy do UE to tylko problem dla nas, jeżeli ktoś tego nie widzi jest po prostu ślepy. Ja do swoich słów mam argumenty, ale poczekam na Twoje, zobaczę co takiego wymyślisz.

rzeznianumer5
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-22 09:26:18
Nie chce mi się. Popatrz na mapę.

ZeuS112
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-22 14:31:46
masz ujową mapę w takim razie. Wiedziałem, ze ludzie twojego pokroju piszą tylko bzdury, argumenty są im obce.

redvipera
    Ocena: -9 (glosow:17)
2014-02-21 12:13:51
ukraincą należy pomagać może i nam potrzebna bedzie pomoc w obaleniu tuska a gdyby w polsce potreebna była taka pomoc byłem dzisiaj u lekarza w kolejce 25 osób i to nie wina systemu to wina tych starych bab które znudzone życiem nie mając z kim pogadac idą do lekarzy robią sztuczny tłum narzekając tu mnie boli tam mnie boli do takic wizyt powiny byc dopłaty wtedy by sie 3 razy zastanowiły zanim podeszły by do rejstracji

maras2604
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-02-21 12:25:23
hehehe smieszna z ciebie istotka! tu chcesz obalac unijnego pacholka donalda a tam chcesz pomagac pro europejskim demonstranta ktorzy chca wlesc w to samo gowno w ktorym my jestesmy

Wiochowato123
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-02-21 12:06:32
ilu was ma już dość tego co się dzieje w tym kraju? dlaczego nie zrobimy rewolucję ? to jest chore co się w tym kraju wyprawia

zbysiula154
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-21 17:00:21
Rewolucje, ale żeby wyjść z uni to tak okupanta trzeba zwalczać.

bigfoxxx
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-02-21 12:00:59
Jak widz? te komentarze to mnie krew zalewa. Na Ukrainie ludzie walcz? o wolno??, tak jak my za komunistycznych rz?dw. Tam ludzie gin? ka?dego dnia. Milicja strzela do nich z ka?asznikoww. Rozumiem, ?e u nas jest problem ze s?u?b? zdrowia. Jednak?e trzeba okaza? troch? empatii i solidarno?ci z Ukrai?cami.

maras2604
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-02-21 12:32:40
zacznijmy od tego ze to demonstranci rozpoczeli zamieszki a nie milicja, zwroc uwage tez ze obie strony do siebie strzelaja dlaczego niby mam byc z nimi solidarny?? kiedy nasi poryjoci wychodza na ulice to mowi sie o nich bandyci nazisci ale kiedy lewacka cholota sieje szum to nagle o wolnosc walczy?? prawda jest taka ze wejscie do uni wyszlo bo im tylko bokiem, a po drogie i tak nie wejda bo unia nie potrzebuje kolejnego balastu na statku ktory i tak tonie. po 3 te wszystkie erocwele boja sie silnego czlowieka ktory nazywa sie Putin pozwola zgonosc wszystkim ukrainca zeby mu sie nie narazic

Kicia1298
    Ocena: -1 (glosow:19)
2014-02-21 12:00:24
Ukrajińcy przynajmniej maja odwagę postawić się i walcza o swoją wolność! A wy siedzicie na dupach i obrażacie to co Polska próbuje zrobić na Ukrainie. Wstyd mi za was! Wstydze się być Polką w kraju gdzie każdy przejaw miłości i pomocy jest krytykowany!Mam koleżankę na Ukrainie która jest na Majdanie i bardzo się o nią martwie :(

normalna87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-21 12:57:36
Tak, powinniśmy sobie pomagać, wszyscy na całym świecie. Ale to nie jest przejaw miłości i pomocy. Rząd musi mieć w tym swój cel. Współczuję, że Twoja koleżanka teraz tam jest i wcale nie dziwię się, że się o nią martwisz. To, co dzieje się na Ukrainie nie powinno mieć w ogóle miejsca. Ale ludzie nie wiedzą w co się pchają. To jest jakaś jedna wielka pomyłka. Ty pomoc Polski dla Ukrainy odbierasz jak swoistego rodzaju utopię. Niestety, to bardzo złudny sposób pojmowania rzeczywistości.

sangre666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-21 11:55:12
pamiętaj, że przez Ukrainę płynie go polski rosyjski gaz...

miodzjo
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-21 11:46:30
W sarajewie teraz się więcej dzieje, ale o tym cisza.

mojka1
    Ocena: -6 (glosow:28)
2014-02-21 11:40:13
jak czytam te posty pełne jadu i nienawiści to wstyd mnie że jestem POLKĄ... historia historia ale tam są ludzie którzy walczą o swoją wolność... a my jako cywilizowani ludzie powinniśmy pomóc LUDZIE WIĘCEJ EMPATII. WSTYD I WIOCHA DLA TYCH LUDZI PISZĄCYCH TAKIE POSTY.

kumanek666
    Ocena: 5 (glosow:15)
2014-02-21 11:45:34
Jedź sie lecz do Kijowa w takim razie.

Wiochowato123
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-02-21 12:08:54
czy komuś było wstyd jak ukraincy mordowali nas ?

WD-40
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-02-21 12:23:38
jak tak ci ich szkoda to bierz wiadro,bandaż,cegły i zapi'''aj do nich z pomocą

mojka1
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-02-21 13:16:41
wybaczcie ale patrze na nich jak na ludzi w potrzebie a nie przez pryzmat ukraińców czy historii TO SĄ LUDZIE a nasz stosunek do innego człowieka oznacza nasze człowieczeństwo. może kiedyś tez będziecie potrzebowali pomocy i dostaniecie ją od osoby po której się najmniej spodziewacie i wtedy bedzie Wam wstyd za tą nienawiść głoszącą teraz... życie! nic nie umiera w przyrodzie...

tomeczek30
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-21 17:19:29
Jakiego jadu? taka jest prawda niestety ukrainiec zawsze będzie wrogiem Polaka i szybko to się nie zmieni, a ty pomyśl logicznie kim są ci niby według ciebie ludzie co trzymają czerwono-czarne flagi? jak taka polką jestes to powinnaś wiedzieć co to UPA a tam na majdanie są ich pogrobowcy tacy sami faszyści jak ich ojcowie i dziady....rozumiesz?

cupamo
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-21 17:20:16
mojka1-na Wiocha.pl nie ma co komentować poważnych tematów.Większość ludzi piszących komentarze to ofiary reformy edukacji.Nie mających pojęcia o tym co piszą np.dzisiaj się dowiedziałem że podczas stanu wojennego Ukraińcy pałowali Polaków.Równie niedorzecznie można by napisać że Polaków pacyfikowali Muzułmanie,Żydzi do spółki z Cyganami.

WD-40
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-21 17:42:52
z ukraincami jest tak jak i z niemcami, czyli są dobrzy gdy są martwi

pawlittooo
    Ocena: 0 (glosow:16)
2014-02-21 11:38:34
Ale się wk***iłem jak wczoraj o tym usłyszałem. Moja matula na przyjęcie do szpitala pół roku musi czekać a takich sku**wieli co sobie sami hu** do dupy szukają helikopterami na Podkarpacie wożą!

astaii
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-02-21 11:33:27
Większość w naszym rządzie to stare komuchy,więc co się dziwicie

tom89ek
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-02-21 11:29:52
Ta zasrane gówniarze zero rozumu, tak wam dobrze w Polsce? Ukraina w końcu robi porządek. A kiedy my? Jak nie masz na starcie kilku zer na koncie albo układowych starych, to jesteś nikt. I to czy przyjmą rannych Ukraińców czy nie tak naprawdę nie będzie miało wpływu na sytuacje polskich chorych. Ale tak jak już ktoś mądrzejszy napisał gimbusy wiele nie rozumieją. Osobiście wolałbym cywilizowaną Ukrainę, niż arabów z ich islamem....

ZeuS112
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-21 12:25:07
komentarz usunięty przez moderatora

maras2604
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-21 12:38:32
hahahahhaha nie no kurde zaraz padne "ukraina robi pozadek, a kiedy my?" czyz to nie paradoks ze popierasz ukraincow ktorzy walcza o to by wlesc w to gowno z kturego propnujesz abysmy wyszli??

masakra01
    Ocena: -2 (glosow:18)
2014-02-21 11:25:01
komentarz usunięty przez moderatora

Rebus364
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-02-21 11:12:33
Spoko-loko przyjmie się rannych banderowców a w zamian odmówi się leczenia iluś tam Polakom.Jestem ciekaw gdzie ludzie mają rozum ze co cztery lata wybierają te same zakłamane mordy które dbają o wszystkich tylko nie o Polaków. Wszystkim którzy zechcą w najblizszych wyborach oddać ponownie głos na tych ludzi życzę żeby im pierwej łapa uschła nim ponownie na nich zagłosują.

wyborowa_14.09
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-02-21 11:22:35
Wszystko fajnie, gdyby tylko na listach wyborczych były jakieś inne partie bardziej prospołeczne.. A nie wybór między fanatykiem, kłamcą, narkomanem i nieznającym się na gospodarce panu JKM.

ZeuS112
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-02-21 12:22:22
przypomnij za czyjej to prezydentury jakiemuś zakompleksionemu ludzikowi przyśniły się wielkie sojusze z banderowcami, za sprawą partii tego człowieka potem ramię w ramię organizowaliśmy EURO2012, które było finansową katastrofą. To co mamy dziś to spuścizna tamtych ludzi, nie wiem tylko dlaczego mamy za to odpowiadać wszyscy.

avertus
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-02-21 11:02:37
komentarz usunięty przez użytkownika

zbiczeek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-21 12:04:38
Chyba jak je sobie nalapiemy, a kijow to od razu moga nam dac.

MArcin11122_1M1
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-02-21 10:52:03
wczoraj koleżanka próbowała ojca do szpitala w Lublinie na operacje zostawić (ma nowotwór)powiedzieli, że nie mają miejsca bo muszą ileś łóżek trzymać dla Ukraińców na wszelki wypadek

zbiczeek
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-21 12:03:30
Chcesz powiedziec, ze beda z Ukrainy chorych na raka przywozic? Bo mi sie zdaje, ze raczej o pomoc dla poszkodowanych przez wybuchy/postrzaly itp chodzi, a takich na pewno na oddzialach onkologicznych sie nie trzyma.

SZATAN007
    Ocena: 11 (glosow:21)
2014-02-21 10:37:24
ja w moim kraju niechce zadnych ukraincow ciapakow bambusow pejsow wypad z mojego kraju

ewka69
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-02-21 10:34:29
nie mylmy kolejek do specjalistów typu kardiolog czy ortopeda do pomocy w nagłych wypadkach bo właśnie o tym jest mowa, jak kogoś w kraju przywiozą z wypadku to nikt nie czeka w kolejce raczej.

Mr.Hayde
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-02-21 11:04:20
spoko właśnie o to tu pewnie chodzi ale gimbusy nie potrafią samodzielnie myśleć.

stich
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-22 08:56:11
Mr.Hayde nie łapiesz jak działa (nawet mniej więcej) publiczna służba zdrowia, co? Każda osoba która będzie przyjęta na SOR musi zostać przez kogoś opłacona. Hajs zostaje zabrany od specjalistów, do tego wspomnianego przypadku i tak kolejka rośnie. Co Ty myślisz, że termin jest za x miesięcy, bo wcześniej nie ma kto tego zrobić? Taki niedobór lekarzy mamy, poważnie? Masz, cytat z siebie - przemyśl, może zrozumiesz - "gimbusy nie potrafią samodzielnie myśleć". A na przyszłość, pomyśl samodzielnie, potem rzucaj obelgami.

sunday789
    Ocena: -19 (glosow:31)
2014-02-21 10:10:16
Prawdziwe chrześcijańskie miłosierdzie. A w niedzielę grzecznie w ławeczce na klęczkach i komunię przyjmujemy. Właśnie dzięki takim ludziom jak ta tempota co wstawiła tego mema dzieje jest tyle zła i nienawiści.

adams42
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-21 10:33:32
komentarz usunięty przez użytkownika

Bolec1980
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-02-21 10:06:05
Żałosny jest stosunek naszego państwa do Ukrainy.

tomeczek30
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-21 17:29:07
a miłosierny był w od 1943r z rąk ukraińców w stosunku do Polaków...

polkowski
    Ocena: 7 (glosow:15)
2014-02-21 10:01:25
jak masz taki żal do rządu to było głosować na innych , a nie na IIIRP . Lech Kaczyński powiedział w Gruzji w czasie wojny z Rosją : dzisiaj Gruzja jutro Ukraina następnie kraje nadbałtyckie a później może przyjść czas na mój kraj. Myślcie lepiej ludzie , kto z polityków ma szeroką wizję i chce wzmacniać a nie osłabiać Polskę , bo teraz Polska staje się tylko krajem kolonialnym bez przemysłu, bogactw naturalnych , ziemi i lasów. A gdy dołożą podatek katastralny to i bez mieszkań i wszelkich nieruchomości. Kto tego nie widzi jest albo ślepcem albo głupcem.

Doris111
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-02-21 10:12:08
masz racje. JAk w polsce były manifestacje to nikt nie myślał jak pomóc poszkodawanym, bo to "kibole" , to samo jest na ukrainie tylko na wieksza fale i oni sa biedni i trzeba im pomóc. CZas wziąć widły i iść na nasz sejm. Ukraina im nie pomoże, sa osłabieni

tswks
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-21 10:58:30
Doris111 dokładnie. Według mediów i polityków tam walczą o wolnośc i lepszą przyszłość, a u nas tylko po to się niby obchodzi 11 listopada żeby demolować kraj. Ot taka hipokryzja medialna. A tak pół żartem to proponuję wysłać tych ukraińców do ZUS-U w naszym pięknym kraju, moment ozdrowieją przy lekarzach-orzecznikach.

Wiochowato123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-21 12:14:43
racja :) będzie tak że im pomożemy i będą mieli to czego chcą (wolności) a my pewnie zostaniemy z torbami ;p taka jest prawda.. Nasi politycy wolą pomagać innym krajom a własnego otrują...

ZeuS112
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-02-21 12:16:51
Zajebiste wzmocnienie Polski, stać ramię w ramię z Banderowcami. Włażenie w dupę Ukrainie to nie walka o wzmocnienie Polski, to budowanie sobie szubienicy. Ruskie będą im blokować dostawy gazu, a ten gaz leci również do nas, nasz przemysł dostaje po tyłku. Wpychanie Ukrainy do UE to kopanie dołka pod sobą, bo będziemy musieli część naszych dotacji oddać im, żeby tego było mało dołożymy naszymi składkami do dotacji dla tego kraju. Ukraina to ogromny kraj, z przestarzałym przemysłem, to również ludzie, którzy będą pracować za mniejsze pieniądze niż nasi rodacy

ZeuS112
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-02-21 12:19:19
Przy otwartym unijnym rynku pracy Ukraińcy wyprą polskich pracowników, więc część emigrantów wróci do Polski, gdzie również ogrom miejsc zajmą tańsi przyjaciele ze wschodu. Jeżeli jakiś kretyn mówi o konieczności pomocy Ukrainie to pojęcia o tym co sobie sami zgotujemy nie ma.

omenI00
    Ocena: -12 (glosow:24)
2014-02-20 21:26:36
Glupia,zalosna wstawka dla idiotow,ktorej celem jest wyludzenie punkcikow.MINUS!!!!

tomasz2000
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-02-20 12:29:49
to jest chore rozumiem jest tam tragedia ,ale dlaczego polacy musza miesiącami czekac w kolejsc do szpitala. Ja żeby wlaśnie jutro pójśc do szpitala czekałem 7 miesiecy w kolejce.Powinienem byc szczesliwy pewnie ze sie doczekałem

thor102
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-02-19 23:44:33
wy kur....wa wszystkim pomagajcie tylko nie sobie nawzajem wy id...ci z cyrku(rządu) i mediów w takich chwilach załuje ze nie jestem niemcem

sekuz
    Ocena: 76 (glosow:118)
2014-02-19 22:54:44
Teraz wielcy przyjaciele.. A Polacy już nie pamiętają jak w stanie wojennym ukraińcy pałowali ludnośc Polską.

MagicznyZygmunt
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-02-21 11:00:05
Dokładnie, ta swołocz powinna siedzieć sama w kraju i załatwić to po swojemu. Nie powinniśmy się tam wpieprzać, no ale USA i UE wszędzie się musi wpakować a to tylko po to by utrzeć nosa ruskim, to jest jedynie pokaz siły kto ma więcej wpływów czy zachód czy kacapy a my jesteśmy marionetkami.

MagicznyZygmunt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-21 11:07:40
komentarz usunięty przez moderatora

kasagaz
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-02-21 13:20:44
sekuz masz jakieś dowody? skąd ci to przyszło do głowy?

cupamo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-21 17:23:49
sekuz-jesteś taki głupi sam z siebie,czy ktoś ci za to płaci???

svc2000
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-22 10:38:39
Sekuz skąd ci takie pierdoły wpadły do głowy, idź się lecz. Pewnie twojego ojca nie było na świecie jak był stan wojenny

mikolajoj
    Ocena: -6 (glosow:18)
2014-02-19 21:50:06
Tak samo mogli mówić Niemcy w 89 roku. to teraz byś na "Majdanie" stał albo po rosyjsku mówił.

zimskyyy
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-21 10:22:32
co ty pi...sz?!?! a co niemcy w 89 zrobili dla nas?

Samsara
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-02-21 10:54:20
Za to teraz mówisz we własnym kraju po angielsku, niemiecku i w paru innych językach (jeśli w ogóle jakiś znasz, zwłaszcza że jest gwarant pracy). Rosyjski też wraca w sferze handlu. Taką mamy pozycję po 1989 na świecie że musisz znać każdy inny język tylko nie ojczysty. Zabawne co? Zabawniejsze jest jeszcze to że w znacznej części sklepy, banki, markety, czy inne usługowo-handlowe firmy/przedsiębiorstwa działające w Polsce też masz niemieckie, a już na pewno zagraniczne. Leć teraz i podziękuj Niemcom za "wolność" naiwniaku.

svc2000
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-22 10:50:20
samsara w każdym kraju jeśli chcesz dobrze zarabiać dobrze to musisz znać języki obce, przede wszystkim angielski

jurrek
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-19 21:49:28
takie rzeczy to tylko w polsze.A oprócz tego będzie zakup amerykańskiej tarczy strzelniczej za pieniądze z budżetu, które oddawać będą przyszłe pokolenia

reunion1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-19 21:39:15
komentarz usunięty przez użytkownika

demonave666
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-02-19 21:09:28
Donald futuit te in asino,- juz w starozytnosci wiedzieli

pablo1122334455
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-02-19 21:08:12
komentarz usunięty przez moderatora


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500