Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
W kieszeni otwiera się nóż...
Klub_Smolenski  14-02-20, 15:46 Zgłoś
+ 499 -
Dodano: 2014-02-20, 15:46:07   przez: Klub_Smolenski
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 499  Zgłoś nadużycie
232
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
  •  Dzwoni facet do sejmu
  •  Edukacja
  •  Zamówił komputer przez internat
Ukryj komentarze(114)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
astaii
    Ocena: 37 (glosow:43)
2014-02-25 11:16:35
Też macie dość,w takim razie zapraszam 1 marca na demonstrację

adziu250
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-03 20:11:02
komentarz usunięty przez moderatora

broda28
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-27 18:32:15
Przecież oni robią dla nas tak ? !!! A my na to nie pozwalamy !!!!

drdrzazga
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-27 10:06:19
JA PIERD...ZRÓBMY COŚ WRESZCIE!!! DO CH... BO NAM Z DOMU ZACZNĄ WYNOSIĆ . ONI SĄ JAK NARKOMANI NA GŁODZIE WIECZNIE MAŁO!!!1

miodek78
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-27 00:46:31
Myślałem,że to Grzesiu Rasiak.

marcinko83
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-26 18:32:58
no tusek musi opłacać swoje urzędnicze pieski dobrze,aby na niego głosowały-cała armia urzędasów i ich rodzin,bedzie wierna mu zawsze i wszędzie,dopóki będą mogli kraść bezkarnie i wzbogacać kosztem najbiedniejszych,zero świnie przyzwoitośći mają

emilio1973
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 16:43:50
normalnie nóż w kieszeni się otwiera czytając coś takiego ! co to za kraj Qwa mać!!!

tuszek888
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-26 11:28:15
haha co to za bzdury :D Ciekawe kto w zusie zarabia 3820zł ?! skąd biorą sie te statystyki? Mam koleżankę w zusie i zarabia 1,600zł brutto. Te stare wyjadaczki to może i więcej zarabiają, w warszawie więcej się zarabia ogółem wiec na pewno z tą są te statystyki.

Dmeron
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-26 09:21:38
Ale bzdura daja po 4tys 45 tysiącom urzedników i jeszcze bezszczelnie ktos klamie ze to starczy tylko dla 19 tys emerytow. Inflacja idzie w góre a nam ktoś próbuje wmowić ze kiedyś była większa i ludzie zarabiali po 6 tys. Nie dośc że kradną w Zusie to jeszcze niespełna rozumu ludzie redagują takie głupoty. Te peniadze starczyłyby na emerytury przynajmniej dla 70 tys emerytów, ale po co Platforma obywatelska musi sobie zapewnic sztab wyborczy.

cyc1982
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-26 07:49:42
dlaczego ZUS robi co chce?bo ma odgórne pozwolenie,nie ma ludzi których nie da się kupić,nasi politycy są kupieni,to oni dostali największą działkę z tego przekrętu dlatego też cała walka pozostaje tylko w naszych rękach,skromna demonstracja nic nie zrobi,przyjdą pójdą,tu potrzeba walki nas wszystkich!!!!!!!!!!!!!!!!

Marek-irl
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-26 00:18:16
komentarz usunięty przez użytkownika

pudzian0306
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-25 22:35:02
co za żydowski ryj

marcin_22
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 22:10:40
gonić te k..wy stąd !!!

awalanch
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-25 20:08:00
komentarz usunięty przez użytkownika

zulka123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 19:45:27
Państwo w Państwie

edziuxxx
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-25 19:41:56
oczywiscie minimalne emerytury przez cały rok - 45,5 tys x przeciętne wynagrodzenie = 173 mln 830 tys zł (+930 zł), podzielić tą kwotę na 19 tys emerytów wychodzi 9150 zł / 12 miesięcy = 762 zł /m-c

Rutles
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-25 19:27:31
.. i klasycznie face cieszy do zdjęcia sznycel typowa paróóóóóóówa

morita83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-25 19:05:23
(facepalm)

moro5
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-25 18:50:31
ten wyzysk i tak kolosalne kominy finansowe to porażka każdego systemu , ludzie!!! nie ma na co czekać, trzeba wyjść i walczyc o swoje i to chyba nie tylko jak na Ukrainie , to sie zagotuje jeszcze bardziej!!!

ann2422
    Ocena: 9 (glosow:9)
2014-02-25 17:32:00
Przypomina mi to sytuację w Grecji. Można było otrzymać premię nie tylko za to, że przychodziło się do pracy, ale za to, że co najmniej trzy razy w tygodniu robiło się to punktualnie. Był to właśnie jeden z licznych absurdów mających wpływ na powstanie kryzysu, które zostały już zlikwidowane. Nagrody dla pracowników powinny być ale za jakieś określone osiągnięcia. Tak właśnie jest w sektorze prywatnym, że premię otrzymuje ten, kto ma ponad standardowe wyniki. Nie wiem jakimi wynikami może pochwalić się ZUS przynajmniej w ostatnim roku. Zgadzam się z toudy prawo w Polsce nie jest proobywatelski

toudy666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 17:42:20
I za wiele w naszym prawie się nie zmieni bo najwyższy akt normatywny (konstytucja) oblewany jest zimnym moczem, chociażby umowa konkordatowa łamie konstytucję, skoro wszystkie wyznania są równe to czemu tylko do Rzymsko-katolickiego kleru trafiają duże pieniądze ?

szulcik
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-02-25 17:28:52
Chyba przewrot musi byc tak jak na ukrainie ...

kasiek1984
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-25 17:26:29
Trzynastki są ustanowionę przepisami prawa więc wypłacają.. nie mogą ot tak zaprzestać..

Zolar86
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-25 17:31:51
Jak nie mogą? Wystarczy zmiana ustawy.

toudy666
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-25 17:33:16
Obawiam się że to może nie wystarczyć, w naszych kodeksach prawnych są ustawy które same w sobie łamią konstytucję, więc tego burdelu to nawet dobry alfons nie ogarnie

pegas80
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-25 17:18:13
no to wiadomo na jaki cel poszły pieniądze z OFE

toudy666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-25 17:17:47
Szkoda że w każdym materiale publicystycznym podaje się średnią (gdzie ja razem z psem mam średnio 3 nogi) . Niech ktoś douczy tych pismaków żeby przedstawiali chociaż medianę ... zasadniczo też nie jest miarodajna ale jest jednak "nieco bliższa" rzeczywistości

Zolar86
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-25 17:23:35
I porównajmy te dane ze średnimi zarobkami ludzi spoza budżetówki oraz medianę w tej dziedzinie.

toudy666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 17:31:58
W takim układzie mielibyśmy w miarę rzetelne informacje

susza89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 16:22:03
Po co samemu dbac o swoja emeryture leczenie itp. Inni to zrobia lepiej za nas . Przyklad widac powyzej .

Zolar86
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-02-25 17:01:52
Ja jestem za tym, żeby o nasze leczenie dbali inni, ale mam na myśli prywatne ubezpieczalnie, a nie następnego złodzieja państwowego- NFZ. Jakby samemu płacić za każdą wizytę, to też nie byłoby za ciekawie. Ale przy leczeniu bez NFZ, cennik też by zmalał (zabieganie o klienta i rentowność przy dużej liczbie chętnych).

susza89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-26 16:53:58
Zolar86 to wlasnie mialem na mysli , przy dzisiejszych cenach dasz jakies 150zl /mc za ubezpieczenie i masz normalne leczenie bez kolejek i nie martwisz sie o refundacje lekow itp. JAky nie bylo obowiazkowego zusu to prywatni ubezpieczyciele by byli jeszcze bardziej konkurencyjni . Dlatego to boli bo czlowiek pracuje jak zwierze placi co miesiac te 200zl na ZUS ,a nic z tego nie ma bo nie placi za swoje leczenie tylko jakies stare baby co ida do lekarza bo im sie nudzi i do tego 400tys posrednikow w postaci urzedasow ZUS i NFZ i inne zlodziejstwa ...

wiocha_user_13
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 16:17:50
Ciekawe dane w tym artykule 45,5 tys urzędników ze średnim zarobkiem 3820 zł to tyle samo kasy co 19 tys emerytur. Ja też chcę taką emeryturę !!!

robsonrdz
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-25 16:05:51
Powiem tak znam zarobki w tego typu instytucjach, po pierwsze to jest jakiś fake, bo w zusie nie ma aż takiej średniej zarobków, zwykły urzędnik tyra za kase ponad 1000 zł- 1600 zł, więc nie pisz głupot że średnia to ponad 3000 zł, no chyba że zarząd to się zgodzę że tyle wyjdzie, a czemu uczepiliście się tak bardzo ZUS już mi się to przejadło te żarty, a o PUP, Urzędach Miasta itp itd, już nie piszesz(cie), tak na prawdę to gówno wiesz :) na temat organizacji, każdy musi wykonywać dany zawód i nie należy go za to karcić, te urzędy pracują na podstawie rozporządzeń które są uchwalane w sejmie

Rico_Ka_Boom
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-25 16:11:14
Ale jesteś mądry:) Zaczynasz mi imponować...

Zolar86
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-25 16:59:04
"Urzędnik tyra"- myślałeś o karierze w stand- up'ie?

toudy666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-25 17:04:29
Zależy od oddziału, ale nie wmówisz mi że naczelnik ZUSu w nawet najgorszej pipidówie nie dostaje ok. 2,5k złociszy na rękę, nie osłaniałbym się prawem bo prawo w tym kraju nie jest ani logiczne ani miarodajne, a na pewno nie jest pro-obywatelskie (a powinno być). Zresztą urzędnicy sami wybrali swoją drogę kariery, ZUS zamiast stawiać biura o kubaturze pałacowej mógłby robić małe oddziały i np. płacić więcej ludziom, najbardziej bijąca w oczy (przynajmniej dla mnie) nie jest pensja tych ludzi tylko NIEGOSPODARNOŚĆ CAŁEJ TEJ INSTYTUCJI

antyciapaty
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-25 16:02:09
komentarz usunięty przez użytkownika

bob.chan.3914
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-25 15:52:08
Mam tylko nadzieje, że nie spodziewacie się emeryturki na stare lata? Ale co ja pisze przecież, będziemy pracować do końca życia.

BlekitnaKrew
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-25 15:47:03
Jawnie okradają Naszych dziadków ,rodziców...Nas wszystkich.ZUZ działa na zasadach kryminalnych,mówią o tym,wszyscy zdają sobie z tego sprawę ale jednocześnie nikt nic z tym nie robi.Wynieść całe to dziadostwo na taczkach,spalić te wylęgarnie wsiarzy i po kłopocie.

Baron_Sanedi
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-25 15:45:45
Brednie!! 137 mln 830 tys to nie jest kwota przeznaczona na trzynastki tylko normalne wynagrodzenie dla 45,5 tys pracowników.!! 3820,46*45,5=173 830 930 zł

Ferencyvoros
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-25 17:10:32
Orłem to Ty nie jesteś:)

owcazogorkowca
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 21:09:39
Chciałbym przeczytać choć jeden twój komentarz w którym nie robisz z siebie pajaca :] podeślesz link?

hanauer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 15:38:45
komentarz usunięty przez użytkownika

hwoarang
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-25 15:29:13
''-daj Derdziuk wodki co Ci stanowi? - nie moge, musze oddac tatowi'' a tak mi sie jakos przypomnialo :)

seatix3biza
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 15:25:42
astaii gdzie ta demonstracja ? powinniśmy sprawić aby wyglądało tak jak na UK . rozpętać totalną wojnę . może wtedy to by coś dało .

Hanex
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-25 14:38:03
Średnio to ja i mój pies mamy po 3 nogi. Tak samo jak średnio ja i mój kierownik zarabiamy 12 tys, ja 2 tys, kierownik 22 tys.

caleanka
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-02-25 15:13:58
Dlaczego nie zostales kierownikiem?

C2ShadowMan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 15:28:55
caleanka bo żeby zostać kierownikiem trzeba mieć minimum 5 lat doświadczenia w byciu kierownikiem. Dość ciekawe.

caleanka
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-02-25 15:39:05
Wiec sam sobie odpowiedziales, pomineles kwestie wyksztalcenia. Czyli roznica zarobkow jest uzasadniona?

toudy666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 17:06:41
Mało jest w tym kraju firm gdzie by zostać kierownikiem wystarczy naprawdę samo wykształcenie i ewentualne doświadczenie

TheTerminator
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-25 14:24:06
komentarz usunięty przez moderatora

owcazogorkowca
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-25 14:19:02
Głosujcie dalej na komuchów niedouczone lemingi :D

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-25 15:21:48
@owca - Twoje wypowiedzi swiadcza o wysokim wyksztalceniu i osobistym poziomie inteligencji. Powinienes zostac przynajmniej premierem.

toudy666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-25 17:10:53
Akurat u nas premier nie grzeszy jakimś specjalnym wykształceniem (a raczej nie jest wykształcony w tym kierunku którym powinien), a przynajmniej nie wyobrażam sobie żeby np. w Japonii premierem był historyk ... historyk może uczyć w szkole, pracować w IPN albo prowadzić własne badania na temat historii (i pisać własne książki) ale nie powinien znaleźć się na fotelu szefa rządu

Ferencyvoros
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-02-25 13:26:52
Czy na zdjęciu to ten, który o aferze ZUS ASSECO na 600 milionów powiedział "NIE PĘKAMY"? Normalnie państwo w państwie, nie pękają bo przecież nikt ich nie ruszy a miłościwie nam władający donaldinio (ksywa z orlika) nie tyle nie pęka co nawet popiera bo nic z tym nie robi. Arogancja sięga zenitu. A TY tyraj za 1200 do usranej śmierci. Śmietanka musi za coś się bawić przecież, Jak im znowu zabraknie to znowu podniosą VAT, wiek emerytalny i wymyślą tysiąc innych dyrdymałów w postaci nowych podatków. By żyło się lepiej.

toudy666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 17:27:43
Mnie to zasadniczo podnoszenie VATu tylko rozśmiesza, ludzie uciekają do szarej strefy praktycznie po każdorazowej podwyżce, w połączeniu z bezrobociem które w praktyce wcale nie spada i instytucjami umów o dzieło/na zlecenie, niedługo tym młotkom skończą się jakiekolwiek wpływy do budżetu, o ile ciśnięci do muru ludzie wcześniej nie zafundują im nowej Ukrainy. Chociażby w Rosji po zmniejszeniu podatku nagle czarodziejsko wzrosły wpływy do budżetu, pytanie dlaczego ? ano dlatego że ludziom przy niskich podatkach i wysokich karach za nie płacenie nie kalkuluje się kombinować jak tu nie zapłacić

Ferencyvoros
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-25 17:46:54
I tu się z Tobą zgadzam. Weźmy przykład podwyżki akcyzy na alkohol i papierosy. Oszołomy z gabinetu donalda się dziwią, że wpływy po tym zmalały zamiast wzrosnąć. Tego na pierwszym roku ekonomii uczą ale oni są mądrzejsi. Pytanie w takim razie, jakie szkoły pokończyli i to jest antyreklama akurat dla tych uczelni.

toudy666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 20:47:28
Ja ciekaw jestem czy obecny minister finansów nie jest z wykształcenia historykiem jak słońce Peru, to by tłumaczyło jego dyletanctwo, bo o Rostowskim nie będę nawet wspominał (to gościu bez polskiego obywatelstwa)

Ferencyvoros
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-02-25 13:13:16
Coś tu się kupy nie trzyma. 45.5tyś pracowników zgarnie 173 mln 830 tyś i to niby wystarczy na 19 tys minimalnych emerytur? No to policzmy: 173830000 / 19000 = 9148 zł. WYSOKA COŚ TA MINIMALNA EMERYTURA? Chyba, że chodzi o minimalną w skali ROKU ale to by należało w tekście nadmienić, żeby zusowskie chamstwo jeszcze bardziej wykazać. Wtedy 9148 / 12 = 762 zł i to by się zgadzało.

miken1200
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 18:17:46
Nie zgadzałoby się, bo minimalna emerytura ZUS to 844,45zł (od 1 marca 2014). Wcześniej obowiązywała 831,15zł. PS. Nie pisz "tyś", tylko "tys."

toudy666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-25 20:48:51
Zapewne te 840 zł to kwota brutto xd

mikmas
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-02-25 13:04:35
I tak im gówno zrobimy. Już nie wierzę, że cokolwiek będzie lepiej

Bolec1980
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 12:56:03
Gonić to bydło! Reedukacja poprzez pracę!!!

anabarbara
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-25 12:55:19
Szkoda slow,obserwuje ten nasz kochany kraj od chwili uzyskania demokracji i wnioskuje ze jak dziadostwo bylo tak jest dalej i do chwili obecnej nic sie nie zmienilo.Obojetnie czy elita wladzy wywodzi sie z PIS czy z PO albo jeszcze innej Partii,to jak to w zyciu bywa - obiecuje sie gruszki na wierzbie przed wyborami a pozniej "robta i kradnijta co chceta".Nie warto sie denerwowac ale coz zrobic chyba Polsce przydalaby sie taka mala rewolta jak niedawno na Ukrainie to na pare poczatkowych lat bylo by tak jak byc powinno dopoki nastepcy nie zaczeli znow krasc i tumanic narod.Co do sam

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-25 13:16:33
Masz racje "ulica" powinna rzadzic, jak na Ukrainie albo "wiocha" a wszyscy chca tylko do "koryta".

Zolar86
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-25 16:55:33
Niby był koniec PRL, a ludzie z "myśleniem" z poprzedniego systemu nadal przy władzy, to co to za koniec?

ann2422
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 17:17:42
masz racje Zolar, PRL dalej rządzi. Gdyby to był koniec rozliczylibyśmy zbrodniarzy, zmienili prawo (tylko w komunie nie masz w pełni prawa do swojej ziemi), wrócilibyśmy do prawa przedwojennego gdzie można było odwołać posła/senatora jeśli nie wywiązałby się z obietnic przedwyborczych

Zolar86
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-25 17:21:32
Chcecie państwa socjalnego, to macie. Vie PRL, ZSSR, ChRL (Chińska Republika Ludowa)... państwa mlekiem i miodem płynące.

toudy666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-25 17:29:57
Chiny 3 gospodarka świata, fakt kosztem ludzi ale w Polsce też powoli zaczynamy pracować za michę ryżu, a naszego państwa w czubie potęg świata ani widu ani słychu

Zolar86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-25 18:49:44
@toudy666, obecnie w Chinach panuje gospodarka wolnorynkowa, nie to, co w Polsce. Pisałem o Chinach za czasów Mao.

toudy666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-25 20:51:48
Ale Chin Mao już nie ma i niestety w tej chwili możemy im czyścić buciory (dla mnie to trochę smutne ale cóż ... )

anubisgd
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-25 12:51:25
rozstrzelac

Rico91
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-02-25 12:46:22
po prostu Koryto powinno się skończyc, to co robią urzędnicy władza i osłowie bo na posłów nie zasługują to nie mieści się w głowie . Dac im 1200 zł na czysto na rękę zobaczymy czy będą tacy fifa rafa, skończą się ciasteczka kawki i głupoty!!!!

venom415
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 23:48:01
1200??? Ja bym i akord wprowadził - robisz coś , masz kasę - walisz w ch...a, 0 kasy.

owcazogorkowca
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-02-25 12:30:33
III miejsce w UE pod względem skorumpowania administracji, I miejsce w UE pod względem zainstalowanych podsłuchów i inwigilacji obywatela, III miejsce w EU pod względem łamania praw człowieka! Tak, to POlska właśnie! Dumni jesteście z PO lemingi? Z waszego ukochanego plemielka nieuka i rezydenta analfabety :) No dalej, piszcie jak dobrze jest w PO-lsce! :))

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-25 13:20:54
W PiS-ance Polska bedzie na pierwszym miejscu.

Ferencyvoros
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-02-25 13:21:26
Było nie chować babci dowodu. Starsi ludzie przeważnie są mądrzejsi, nie od dziś o tym wiadomo.

mr.tick
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-25 12:29:12
Kto tam w ogóle pozwolił na te trzynastki? W normalnej firmie tyrasz 12 miesięcy w roku i dostajesz 12 wypłat. Chyba, że wyniki są naprawdę bardzo dobre to szef sypnie jakąś premią. A tutaj? Gdybym to ja był tam prezesem to było bu mi wstyd tak rozdawać publiczne pieniądze mając świadmość, że prowadzę chyba najbardziej znienawidzoną i najgorzej prowadzoną instytucję w historii naszego kraju. No ale... świnie przy korycie trzeba nakarmić, co nie?

antony
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-02-25 11:35:45
to jest wina urzędników a nie platformy Czas wrzeszczących staruszków - Rafał A. Ziemkiewicz

marcin1975rm
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-02-25 11:28:11
Podobno trzynastka to "nagroda z zysku". ZUS i zysk, czy jest coś bardziej niedorzecznego?

Zolar86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 16:52:36
Dokładniej to się nazywa oksymoron.

przycinator
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-02-25 11:27:31
45,5 tysi "pracowników" w ZUSie? Na czym polega praca tego ogromu ludzi, poza przywłaszczaniem sobie publicznych pieniędzy?

jaa28
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-02-25 11:26:40
Kiedyś ktoś nie wytrzyma i będzie tragedia wparuje z kałachem i zaj**bie paru prezesów dyrektorów wtedy media zrobią z nich męczenników jacy to dobrzy ludzie byli ciężko pracowali żeby w Polsce emeryci mieli lepiej przecież robili to zgodnie z prawem bo mają to w ustawie a jest gdzieś ustawa która nakazuje odzieranie z godności emerytów bo tak można nazwać żyjąc za 1000 o ile ktoś tyle ma jak by coś takiego wydarzyło się na Ukrainie to nasze media powiedziały by co za heroiczna walka o godny byt o lepsze jutro a u nas była by to bestia itp ale jeszcze trochę i u nas będzie rozpie**ol oby

Ferencyvoros
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-25 13:35:19
Jakie 1000 zł? Minimalna emerytura to niecałe 8 stów. Nie wiadomo co z tym zrobić. Osłowie więcej na kolację w burdelu wydają.

astaii
    Ocena: 37 (glosow:43)
2014-02-25 11:16:35
Też macie dość,w takim razie zapraszam 1 marca na demonstrację

Ferencyvoros
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-02-25 13:37:33
Trzeba tych z Majdanu zaprosić, żeby dali dobry przykład jak już u siebie skończą porządki robić.

wasp_9277
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-02-25 11:15:00
Po pierwsze zawyżone średnie zarobki. Po drugie pieniądze na wypłaty idą z innego worka niż pieniądze na emerytury. Kto tego nie rozróżnia, powinien mniej lekcji w szkole opuszczać. Po trzecie jak już pisano, trzynasta pensja jest regulowana ustawą o służbach państwowych, nue jest wymysłem prezesa ZUS. Pozdro dla ludzi, którzy myślą, że znają się na wszystkim najlepiej ;)

Schwab
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-02-25 11:34:44
Nie ma znaczenia z jakiego worka idą, ważne, że idą z pieniędzy publicznych a zus jako instytucja niegospodarna nie powinna mieć pozwolenia na bonusy w jakiej kolwiek formie. Dopuki nie zacznie się karać nieefektywności i niegospodarności tak długo pozostanie ta spuścizna komuny w urzędach publicznych. Po za tym w szkołach nikt nie uczy gdzie dokładnie idą pieniądze zabrane przez państwo i jak to jest zorganizowane.

Ferencyvoros
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-25 13:49:12
A ten inny worek to z kosmosu się wziął czy od tego samego podatnika, który dostaje groszowe świadczenia panie mądraliński?

wasp_9277
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 14:57:11
@ Schwab *Dopóki. W podstawówce o tym nie mówią, pójdziesz do liceum/technikum to będziesz mieć taki przedmiot jak przedsiębiorczość i tam się wszystkiego dowiesz. @ up Różnica kolosalna, który worek. Składki emerytalne, rentowe itd są pobierane od pracującego Polaka i idą BEZPOŚREDNIO do ZUS, a potem na wypłaty świadczeń. Podatki inne, które płacimy do centrali, np VAT, są gromadzone przez państwo i potem rozdzielane na instytucje typu ZUS, Policja i inne budżetówki. Więc ZUS nie ma kasy na utrzymywanie się bezpośrednio od nas, to państwo decyduje ile mu dać, a nie sam ZUS

Ferencyvoros
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-25 15:25:49
Och pani mądralińska (przepraszam wcześniej nie sprawdziłem), z twojego toku rozumowania wychodzi, że biedny ZUS musi płacić, bo państwo tak nakazuje (odpowiednią ustawą) i jakoś nie słychać płaczu ze strony pracowników (w końcu jak mus to mus, trzeba brać). Natomiast na komisjach tego samego ZUSU dochodzi do cudownych uzdrowień, bo człowiek chory cytuje: "NIE JEST NIEZDOLNY DO PRACY". równieżbrakuje na emerytury i są głodowe. No ale to już przecież pracowników zusu nie obchodzi bo oni na siłę wciśnięte pieniądze przyjmują przecież (zapewne wcale ich nie chcą):) Puknij się w łep.

Zolar86
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-25 16:51:12
Mam tylko jedno pytanie. @wasp_9277, w którym konkretnie ZUS-ie Ty pracujesz? Worek, z którego idzie kasa na świadczenia (bo to tylko nie emerytury) i bonusy dla urzędasów, jest jeden- kieszeń podatnika! Firma, która bankrutuje, nie wypłaca bonusów, a nasz kochany kraj sypie kasą jak z rękawa.

Ferencyvoros
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-25 17:01:33
Och pani mądralińska (przepraszam wcześniej nie sprawdziłem), z twojego toku rozumowania wychodzi, że biedny ZUS musi płacić, bo państwo tak nakazuje (odpowiednią ustawą) i jakoś nie słychać płaczu ze strony pracowników (w końcu jak mus to mus, trzeba brać). Natomiast na komisjach tego samego ZUSU dochodzi do cudownych uzdrowień, bo człowiek chory cytuje: "NIE JEST NIEZDOLNY DO PRACY". równieżbrakuje na emerytury i są głodowe. No ale to już przecież pracowników zusu nie obchodzi bo oni na siłę wciśnięte pieniądze przyjmują przecież (zapewne wcale ich nie chcą):) Puknij się w łep.

ann2422
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 17:01:36
Dawnej 13-tki miały wyrównywać niższe płace urzędników w porównaniu do zarobków w prywatnych firmach. Jednak w 2013 roku, średnie wynagrodzenie na koniec września w sektorze prywatnym wynosiło 3665 zł. W sektorze publicznym zaś 4423 zł, czyli o 758 zł więcej. Trudno więc mówić o wyrównywaniu, gdyż z biegiem lat proporcje się odwróciły.

ann2422
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-25 17:04:58
Nagrody są jak najbardziej pożądaną formą motywacji dla pracownika każdego przedsiębiorstwa, niezależnie czy prywatnego, czy państwowego. – Nie powinny one jednak być przyznawane "z urzędu" za fakt pracy w sektorze publicznym, a za jakieś określone osiągnięcia. Co ostatnio ZUS osiągnął wg Ciebie wasp?

Zolar86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 17:16:35
@an2422, jak to co osiągnął? Nie widziałaś planów nowego gmachu ZUS? Zupełnie jak KK w czasach średniowiecza. Ciągną bajońskie sumy, a lud się cieszy.

Schwab
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-26 00:45:06
@wasp Tam gdzie kończą się argumenty tam zaczyna się czepianie literówek :) Zobaczcie ile się wasp napisała, ile starała się wyjaśniać, tłumaczyć, a mimo to nie umie zrozumieć podstawy tego co zostało powiedziane - nie ma znaczenia jak są rozdzielane pieniądze zabrane od podatnika. Co do liceum/technikum lepiej przemilczę uśmiechając się jedynie z politowaniem (myślę, że domyślisz się dlaczego :) )

mw71
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 11:08:19
A wiecie gdzie ten pan mieszka??????

baptysta
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-25 10:44:24
to tak samo jak z pracownikami biedronki że mają niezłe zarobki, tylko nikt nie mówi o szefach ile oni zarabiają i jak zawyżają średnią zarobków. co do zusu starszy referent po 6 latach pracy z magistrem z administracji zarabia UWAGA!! 1400 zł na rękę!!! Naczelnik który przychodzi o której chce i tak samo wychodzi zarabia 10000. Jeżeli chcesz się zatrudnić w zusie i zarabiać na rękę 1400 to bez wyższego wykształcenia zapomnij. Trzynasta pensja to jest regulowana ustawą o służbach państwowych, dlaczego nikt tu nie powie o nauczycielach, pracownikach skarbówek czy urzędów miejskich, ministerstwa

Ferencyvoros
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 13:42:46
Nie ściemniaj. Znajomy pracuje w zusie jako informatyk w małej mieścinie powiatowej i na dzień dobry 4 tysiączki + paliwo do samochodu.

toudy666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-25 17:15:27
Nie porównuj informatyka z szeregowym urzędasem od parzenia kawy, bo tu wyższa pensja ma związek też z ilością obowiązków

Ferencyvoros
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-25 17:43:10
@toudy666 - zwłaszcza, że znajomek mi opowiadał na czym jego praca polega. Podłączyć sprzęty i skonfigurować, pokazać panienkom o co kaman w wordzie i excelu jak nie czają bazy i koniec roboty. I jeszcze paliwko za dramo. Tyle co on się narobi to i najniższa krajowa było by dużo. Cały dzień tylko siedzi w internecie i kawulcem zapija ciasteczka (darmowe, czyli na koszt podatnika oczywiście). Jego słowa.

toudy666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-25 20:49:57
W porównaniu do pań co nie jarzą excela to uwierz mi że ma dużo do roboty :p

dawmilc
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-02-21 18:20:12
raczej dla ok.200 tyś. emerytów lub rencistów

szczeryham
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-02-25 11:51:05
Obliczyłem, że według tego co napisano pod zdjęciem najniższa emerytura wynosi ok 9150zł! Obawiam się,że nierzetelny dziennikarz zapomniał dodać, że chodzi o skalę roczną.

rzepikwp
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-02-20 20:46:25
Taak. Tak samo w hipermarketach itp. zakładach pracy średnia to 4 tys., bo dyrektorzy zarabiają po 20 tys, a pozostali po 1700 i jest średnia 4 tys.

slawek804
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-02-20 20:12:11
Ludzie kiedy ta paranoja się skończy ktoś musi to przerwać!!! Ile można słuchać jak nasze pieniądze lądują w błocie!!!

Klub_Smolenski
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-20 22:32:52
ZUS to nawet gorzej niż błoto...

damiann90
    Ocena: -10 (glosow:14)
2014-02-20 16:03:36
Paranoja, tak samo jak z tym, że przeciętny POLAK zarabia 3,5 kafla :| a wy barany wierzycie we wszystkie statystki wyssane z jakiegos gówna za przeproszeniem. Kierownik ZUS-u zarabia coś ok 2 do łapy. Te 3820,46 to zarabia pewnie taki naczelnik ZUS-u i to jest kwota brutto, wiec pewnie dostaje te 3,5 ale nie...pogadajmy więcej o pieniądzach, a na później polecam "maść na ból dupy". Pozdrawiam

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-20 17:47:06
co?

kary1977
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-20 22:49:11
Coś nie wierze.

Klub_Smolenski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-21 23:06:50
Ja też nie.

Ferencyvoros
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-25 13:40:30
GŁUPIŚ i to strasznie. Mam kumpla, który pracuje w Zusie. Zarabia 4 koła i jeszcze mu płacą dodatkowo za paliwo do samochodu, którym dojeżdża do pracy (masakra, kto tak ma?). A jest on szeregowym pracownikiem, na samym dole piramidy. UWIERZ.

miken1200
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 18:20:03
@Ferencyvoros: informatyk to inna kategoria pracownika - nie jest typowym "urzędnikiem", to i stawkę ma wyższą.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400