Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Sam sobie załóż taką oponę i weź swoją rodzinę Krakusie !Cena 200 Pln z dost. Bezczelność !
sarna2222  14-02-22, 20:59 Zgłoś
+ 336 -
Dodano: 2014-02-22, 20:59:35   przez: sarna2222
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 336  Zgłoś nadużycie
9
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Popieram całkowicie.
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
  •  Taka prawda
  •  Równość społeczna w/g Morawieckiego
Ukryj komentarze(56)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
majorero
    Ocena: 48 (glosow:64)
2014-02-22 21:56:41
A kto kupuje używane opony przez internet? Jak już używane to trzeba je najpierw obejrzeć. A potem będzie wina Tuska.

dzikiew
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-25 20:27:54
frajer kupił opone dla frajerów

puszek1983
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-25 13:05:09
opona jest po naprawie na gorąco, na moja oko za krótko była zgrzewana, ale tragedii nie ma :)kwestia jeszcze jakie bylo uszkodzenie, ale jezeli od srodka jest jeszcze wkład naprawczy w tym miejscu i po napompowaniu nie wyskakuje żadna bania czy prega, to mozesz smialo jeździć :) wiele osób o tym nie wie, ale praktycznie każda naprawa opony powinna byc robiona metoda na gorąco, czy to na boku opony czy na bieżniku, ale realia są takie ze nie wiele serwisów ma do tego sprzet, inna sprawa nie potrafia tego robić :)

grim1986
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-02-25 10:15:50
Pewnie niektórych złapie bul dupy, ale prawda jest taka że jeżeli nie stać cię na tak podstawowe wydatki jak nowe opony to może najwyższa pora zastanowić się nad przesiadką na komunikację miejską. Nie dość że to zagrożenie dla ciebie to i dla innych uczestników drogi. Nowe dobrej jakości opony aż takie drogie nie są, wystarczy szukać w odpowiednim momencie czy czekać na promocje. Nie muszą to być też opony klasy premium, ale też lepiej unikać chińskich. Z nowej opony będziesz bardziej zadowolony niż z używanej.

Puchalke23
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-25 11:53:02
i w dodatku będziesz miał spokój na parę najbliższych sezonów.

mpeer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-27 20:06:29
Uważam kolego, że nie masz racji. Znacznie lepiej kupić DOBRĄ używaną oponę klasy premium niż nową budżetówkę. To tak jak z autem. Lepiej kupić 5cio letniego mercedesa niż nowego Chevroleta czy chociażby Opla.

Puchalke23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-28 22:11:35
Kolego mpeer a kto tu mówi o nowej budżetówce ?:) co do reszty zgadzam się ;)

bierut1
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-25 10:09:58
Bo opony kupuję się nowe, chyba że są to 17-18 to o używkach można pomyśleć ale zapłacić dopiero po założeniu na felgę i wyważeniu.

marcinch78
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-25 09:04:37
I po co ta histeria,z tego co widzę opona jest po naprawie,miejsce które jest pokazane było zgrzewane.

mirga
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-25 07:55:28
Chytry dwa razy traci. Proponuję jeszcze tarcze hamulcowe z klockami razem do kompletu kupić używane z allegro bądź tablicy

Antycyponek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-25 07:51:55
komentarz usunięty przez moderatora

evertos
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-25 00:48:24
sprzedajacego nie obchodzi twoja rodzina . liczy sie zaksiegowany szmal. a czy ty sobie zalozysz te opone to twoja sprawa.niektore rzeczy warto kupic nowe . nie warto czasem oszczedzac

krzykszynki
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-02-24 23:52:56
normalna opona po naprawie na gorąco, nie widać (przynajmniej na zdjęciu) żadnych nieprawidłowości. 3 lata naprawiałem tak opony i nie miałem ani jednej reklamacji...

C2ShadowMan
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-25 16:14:45
a w jaki sposób trup złoży tobie reklamację?

Alcatraz91
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 23:14:37
Widywalem opony w gorszym stanie

Astercholik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-24 23:05:21
Widzę że czytanie ze zrozumieniem zawodzi jak wół pisze że te opony są wystawione na allegro za 200zl z dostawą a nie że wystawiający je kupił i teraz narzeka.

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-24 22:03:53
To nie czasem znaczek Versache na tej oponie ??

dinary87542
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 21:47:04
Buzię widzę w tym tęczu :D

Adam2Pulawy
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-24 21:15:56
a bo to opony te miały pójść jako pomoc na MAJDAN!!! -tam każdy ostatnio z oponami na grzbiecie łaził!!!

herayo
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-02-24 20:35:42
kto kupuje 4 opony za 200zł z dostawą?, to chyba do roweru. Chłopie nabierz rozumu, a później bierz się za zakupy w internecie, albo kupuje się od sprawdzonych firm, albo jedzie obejrzeć opony i dopiero kupujesz. to jakbyś kupował używane prezerwatywy na allegro

agent_WD-40
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 20:32:21
200pln? 200pln to kosztuje nowy bridgestone...

LeSaux
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 21:21:34
Chętnie kupię nowe Bridgestony na lato komplet za 800 PLN. Potrzebuję rozmiar 225x65x17

C2ShadowMan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 21:27:43
LeSaux chłopie. Nie stać cie na opony to sprzedajesz te piękne alusy 17" i kupujesz felgi stalowe 15" i komplet opon za 800zł.

LeSaux
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-25 10:17:38
Nie są aż tak piękne jak ci się wydaje. I dziękuję, wzrusza mnie twa troska o moje finanse.

mpeer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-27 20:08:48
agent_WD-40 Ale chyba 14'', a na zdjęciu masz continental sportContac3 minimum 17'', której za 200 zł/sztuka nawet dystrybutor na Polskę nie kupi....

dymek_103
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-02-24 20:17:42
Bałbym się bardziej jeździć na nowych Dębicach, z których druty po jednym sezonie wyłażą...

bierut1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-25 14:18:06
A masz chociaż samochód żeby wiedzieć że z Dębic druty wychodzą. Ja w samochodzie codziennym mam Dębice od paru lat i druty nie wychodzą, ogólnie są dobre i Kowalskiemu robotę załatwiam.

C2ShadowMan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 16:16:38
te różne "markowe" produkuje się w Chiinach.

dymek_103
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-25 19:16:23
Pracuje na wulkanizacji i już nie raz prawie nowe Dębice pokaleczyły mi ręce na wyważarce...

mpeer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-27 20:10:25
bierut1 dajesz robotę kowalskiemu, ale schmidt i smith na jego pracy zarabiają, bo Dębica należy do Goodyear'a:)

pete78
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-24 19:58:29
no i co z tego że bok otarty? Kup nowe w sklepie ,a nie dziadujesz na używkach i płaczesz ,że używki mają ślady użytkowania :)

Expert1994
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-24 19:28:08
Jeśli byś tak dbał o bezpieczeństwo swojej rodziny jak piszesz to byś zainwestował w nowe opony ;)

C2ShadowMan
    Ocena: -2 (glosow:18)
2014-02-24 19:25:19
JAKIM TRZEBA BYĆ YEBANYM IDIOTĄ, ZEBY KUPOWAĆ UŻYWANE OPONY? Nowe opony byle jakiej firmy z Biedronki są milion razy lepsze niż szroty micheliny, Continentale itd. Nowe opony do osobóweek to od 150 do 300zł sztuka. Ale masz pewność, że dojedziesz cało i zrobisz kilkadziesiąt tysiecy. A najgorsze matoły, co pchają takie opony na alusy. Miejcie wy trochę godności człowieka.

baxt
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-24 19:19:35
Jeździsz z rodziną i kupujesz używane? dodatkowo przez internet? Powodzenia.

marcin620
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-02-24 19:14:31
Barancyk88 jak pracujesz w wulkanizacji i nie wiesz o co chodzi to gratuluje. Opona ma 3 cyfrowy dot i nie widać trójkąta - ta opona była wyprodukowana w 1988 roku - ma 26 lat.

mariusz081
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-24 19:44:46
Widać, że brakuje Ci wiedzy na ten temat, więc się nie odzywaj! "Mondry" DOT to nie data produkcji a informacja o dopuszczeniu opony w USA a znaki zaraz za "dot" to informacja o fabryce. Data produkcji tej opony to 2011 rok (trudno odczytać tydzień 10,18 lub 19). Opona ma 3 lata! Zanim się wypowiesz to pomyśl lub poszukaj w necie. Nie zmienia to faktu, że każdą oponę nową czy używaną trzeba obejrzeć przed zakupem a nie biadolić później. Poza tym dobrze zaklejona opona jest bezpieczna.

mariusz081
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 19:58:34
komentarz usunięty przez użytkownika

marcin620
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-24 20:36:38
Mariusz, dziękuję, że mnie oświeciłeś, człowiek całe życie się uczy, może i brakuje mi wiedzy o oponach, Tobie brakuje kultury. Ja się oznaczeń opon nauczę... Dzięki Tobie już wiem, że cyfry po DOT (Department of Transportation) oznaczają kod fabryki i a dopiero te na końcu datę produkcji, błędnie wziąłem te 3 pierwsze za datę produkcji, a tygodni nie liczyłem.

mariusz081
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-24 22:32:24
Najmocniej przepraszam, jeśli Cię uraziłem. Po prostu często spotykam się z osobami nie mającymi pojęcia o tym co mówią (drażni mnie to strasznie). A niestety takie osoby krzyczą najgłośniej nie mając racji. Ważne żeby umieć przyznać się do błędu.

marcin620
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 00:04:30
Nie ma problemu, nie czuję się w żaden sposób urażony. Miło, że wśród milionów anonimowych użytkowników da się spotkać normalnych, z którymi można sensownie dojść do porozumienia, cofam wcześniejsze zdanie o braku kultury. A w sprawie opon podzielam opinię, że jeśli już ktoś, nie wnikając w szczegóły musi kupować używane, to najlepiej osobiście i dokładnie je sprawdzić. Ewentualnie zlecić to komuś, kto się na tym zna - czy się nadają do bezpiecznej eksploatacji. Pozdrawiam :)

mediar
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-24 18:55:24
jeju jak opona sie rozdupcy to pewna smierc ?? 0_o lol zal haha

marazzzz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 18:44:03
Continental Conti Sport Contact 3, bdb kapcie (jak są całe).

C2ShadowMan
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-24 19:26:51
jak są NOWE.

mariusz081
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-24 19:54:23
Zależy co rozumie się pod określeniem NOWE. Często spotykam się "nowymi" oponami mającymi po kilka lat. Leży taka opona na magazynie i mówiąc kolokwialnie ch*j ją strzela. Później nieświadomy (nie umiejący odczytać rocznika jak wielu) klient kupuje nowe-zleżane opony i się dziwi, że za rok nie ma opony a inny jeździ kilka lat i opona jest ok. Guma lubi pracować bo jak jest nieużywana to określa się żywotność tworzywa na 8 lat.

marazzzz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-25 08:43:21
C2ShadowMan - a jak będą to 2-3 letnie opony z bieżnikiem powyżej 7 mm, to wywalisz je na śmietnik bo nie są "NOWE"?

LeSaux
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-25 10:21:06
Oczywiście, że nie wywali. Przecież widzisz, że jest szympansem. zrobi sobie z nich huśtawkę.

barancyk88
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-02-22 22:48:44
Nie wiem o co halo, każdy producent opony przewiduje możliwość jej naprawy na boku, czole i barku. Tu ot zwykła wulkanizacja na gorąco pewnie z wbudowanym wkładem naprawczym, jeśli jest to zrobione odpowiednio z oponą nie ma prawa się nic stać:) Robię takich po kilka dziennie od 4 lat i nikt nie zginął a nawet reklamacji nie było:)

sarna2222
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-02-22 22:32:07
Ta opona jest teraz wystawiona na Alle za 179 pln. Chodzi o to że jakim trzeba być chciwym gnojkiem żeby takie coś wystawiać? Podjeżdża np kobieta która nie zna się na motoryzacji wulkanizator zakłada takiego śmiecia /pani rozmawia przez komórkę:)/ i o wypadek nie trudno

dogad
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-02-22 23:40:14
kupiłeś ją? jak tak toś głupi, jak nie to co sie czepiasz?

JohnMilton
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-22 22:23:08
Wiocha! Dla kupującego.

majorero
    Ocena: 48 (glosow:64)
2014-02-22 21:56:41
A kto kupuje używane opony przez internet? Jak już używane to trzeba je najpierw obejrzeć. A potem będzie wina Tuska.

wieslav
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-02-24 19:10:16
Kto kupuje używane opony? Większość używanych opon to syf z powypadkowych szrotów przywiezionych z Niemiec. No bo kto sprzedaje opony z 50-80% bieżnikiem?

marazzzz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-25 06:45:54
Majorero bez przesady. Mnóstwo ludzi tak kupuje - polecam sprawdzonych sprzedawców, co zajmują się tylko oponami. Wieslav, są szczęściarze których stać na to by zmieniać sobie opony co sezon, a powypadkowe jak są z 2 letnich aut z Niemieckich salonów to też można spokojnie przytulić. Taki model Continentala jak na zdjęciu, kupiłem w zeszłym roku w stanie "cyc" z bieżnikiem 7,5mm DOT 0612 w cenie 1200pln za komplet w rozmiarze 235/45/17. Nówki to polecam tym co chcą 1 autem jeździć długie lata.

C2ShadowMan
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-25 16:22:00
marazzzz za nowe zapłacisz 2x tyle, ale pojeździsz 3x tyle i masz pewność, że guma jest świeża i nie są powypadkowe. Powypadkowe opony mają mikropęknięcia w zbrojeniu

marazzzz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-25 19:44:50
Jakie "mikropęknięcia"? co Ty za bzdury wypisujesz? może stare opony 10 letnie to się zgodzę, ale po 2-3 latach guma w markowej oponie jest nadal "świeża". Czytałem Twój post wyżej, gdzie piszesz że lepsze są tanie gumy z Biedronki - proszę Cię, tam to sobie można kupić piwo i chipsy a nie opony. W ogóle masz samochód? Bo lecisz jak posiadacz roweru albo skutera.

sidgt
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-02-22 21:42:31
Kupuje uzywane gowno, a spodziewa sie cudu. Wez sie facet ogarnij. Z gowna bata nie ukrecisz ani taniej dobrego continentala nie kupisz.

jolmen11
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-02-22 21:07:47
Niemiec wyrzucił, a Polak stwierdził, że jeszcze da się na tym zarobić. Perfidne bydlactwo!!!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300