Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
moczita  14-02-24, 12:33 Zgłoś
+ 550 -
Dodano: 2014-02-24, 12:33:05   przez: moczita
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 550  Zgłoś nadużycie
258
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Logika kobiet.
  •  Popieram całkowicie.
  •  Taka prawda
  •  Wymuszenie
Ukryj komentarze(57)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
thor102
    Ocena: 21 (glosow:29)
2014-02-24 13:21:44
nie ma pieniędzy bo kur,,,wa ukradli a ilu ludzi kur,,,wa całe zycie pracowało i umarło a za rok by dostał emeryture gdzie ta kasa jest!!!!! ZŁODZIEJE

Antycyponek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-04-29 08:07:34
komentarz usunięty przez moderatora

zonkumariano
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-07 23:07:18
LUDZIE OTWÓRZCIE OCZY Gdybym był żydowskim okupantem podszywającym się pod Polaka pod bardziej lub mniej zmienionymi nazwiskami i chciał zniszczyć naród to wyganiałbym młodych ,mądrych ludzi zagranicę za chlebem na emigrację, podnosiłbym podatki i wprowadzałbym nowe, dawał podwyżki i kolejne przywileje resortom siłowym, stawiałbym 500 nowych radarów, wzmacniałbym inwigilację obywateli, likwidowałbym państwowe szkolnictwo i służbę zdrowia oraz ograniczałbym do nich dostęp, oddałbym banki, media i handel obcym i wrogom Polski, wyśmiewałbym ich wartości i religię, skłócałbym młodych ze starszymi

gurool
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-28 10:31:50
odgapiasz swoje co by było gdyby od tego co donek robi już od ładnych paru lat:)

latrell
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-07 11:27:46
to nie jest polski paradoks, to żydo-paradoks i nwo!

kajmelka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-06 19:20:14
akurat to nie jest do końca prawda. bo ludzie starsi zazwyczaj już są na wyższych stanowiskach i nikt od tak nie zajmie ich miejsca, tylko z awansu... a młodzi muszą budować karierę zawodową od początku tak czy siak. także tu chodzi o budowanie nowych miejsc pracy, a nie o wiek emerytalny.

latrell
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-04-07 11:30:17
ale żes pojechał/a:D ta wiocha tyczy sie WSZYSTKICH POLAKÓW, a nie tylko urzędasów i prezesów.W pełni zgadzam sie z wystawiającym!! Chyba, że masz jakies argumenty...np o 70cio letnich ochroniarzach, na wyższych stanowiskach-no chyba, że pilnuja wieży eiffla,czy ocb?

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-06 16:33:22
Pomysł dobry przedstawił pan Janusz Korwin-Mikke ,ale to prosze sie zapoznać z materiałami .. Pozdrawiam

fvvc
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-06 13:52:18
WIEK EMERYTALNY JEST PODNIESIONY, BO MŁODZI SIĘ NIE ROZMNAŻAJĄ GDYBY PRZYROST NATURALNY W POLSCE BYŁ NA PLUSIE TO TO BY MIAŁ KTO PRACOWAĆ NA NASZE EMERYTURY

wieslav
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-04-06 14:10:26
A żeby młodzi się rozmnażali, to muszą mieć gdzie mieszkać i pracować za godne pieniądze.

wyborowa_14.09
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-06 20:46:13
Do @wieslav. Nie chodzi tylko o teraźniejszych młodych, ale także o tych dawniejszych młodych, którzy teraz mają po 40 lat. Nikt, kto jest w wieku średnim nie narzekał wtedy az tak na brak pracy jeżeli miał dobre wykształcenie, warunki były, pieniądze były, nic tylko się rozmnażać. Model rodziny 2+1 już wtedy niestety był "modny".

aio13
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-06 13:49:28
Bo rząd myśli od dupy strony. Zamiast dać młodym pracę to daje przymus pracy starym. Urzędy pracy organizują kursy na prawo jazdy C+E tylko warunek musisz mieć 55+ lat. I co potem dziadek pojedzie tirem za granice? A może dobrze kombinują bo to zemsta za drugą wojnę światową. Uważajcie niemczury na drogach. hahaha

fvvc
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-06 14:00:34
mając 20 lat jesteś bardziej wydajniejszy i łatwiej adaptujesz nowe technologie niż osoba po 55+ .dlatego pracodawca zatrudni młoda osobę niż starsza

kajmelka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-06 19:23:10
o dokładnie też o tym pomyślałam - o tworzeniu miejsc pracy dla młodych :)

danielp16
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-04-06 13:43:26
Niech emeryci którzy jeszcze pracują odejdą na swoje emerytury zobaczycie ile będzie miejsc pracy

wieslav
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-06 12:47:39
Ja nie rozumiem czemu emeryci i renciści pracują? Z jakiej racji? Albo emerytura albo praca. Chcesz pracować, to zawieszasz emeryturę. Chcesz emerytury to nie pracujesz. proste

marcinko83
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-06 08:25:30
największa patologia tego kraju to korupcja i kumoterstwo,przerośnięta biurokracja i chore prawo które sprzyja cwaniakom i politykom- biznesmenom

tobiaszxd1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-04-06 06:58:49
Przeciętni ludzie harują a oni bawią sie i żyją jak w niebie za nasz hajs. POZDRO 600

pimmip
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-06 06:56:28
to niech sprzedadzą budynki ZUS'u, które wyglądają jak pałace :) Złodzieje

grruby80
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-06 05:13:04
Pracy nie ma bo si? gospodarka nie rozwija. Gospodarka si? nie rozwija bo pa?stwo narzuca za du?e obci??enia finansowe na pracodawcw. Niestety w tym kraju PR jest wa?niejszy ni? realne my?lenie. Podatki s? podnoszon? bo jest dziura w bud?ecie, a to dobija gospodark? ktra generuje mniej dochodw do bud?etu. Zad?u?amy pa?stwo i nic z tego nie mamy.

Beatmaker24
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-06 11:23:46
popieram.

kajmelka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-06 19:25:44
a krzywa Laffera to jedna z podstaw nauczanych na ekonomii... :D chyba rząd o tym zapomniał.

prezi
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-06 02:43:46
niech głodni zjedzą bezrobotnych, rozwiążemy 2 problemy

mr.tick
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-06 02:11:14
A jakby tak usunąć podatek dochodowy, a zostawić tylko VAT? Bezrobocie by spadło, więcej by się produkowało, a z produkcji odprowadzałoby się właśnie VAT. Pomysł na pewno wymaga modyfikacji, na pewno nie jest to takie proste, ale mimo wszystko- czy nie da się czegoś takiego wdrożyć w życie? Tak żeby ludzie płacili podatek od rzeczywistego majątku (w domyśle- dóbr nabytych), a nie od wyimaginowanych cyfr w corocznych zestawieniach?

misiek2004
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-06 11:01:02
Tak naprawdę, to dla szarego obywatela dużo korzystniejsze byłoby zlikwidowanie VAT-u, bo dochodowy to pikuś w porównaniu do niego. Dochodowy zresztą to także pikuś w porównaniu do tego, ile pochłaniają składki emerytalne i zdrowotne.

misiek2004
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-06 11:03:10
Co gorsza są to pieniądze, które nigdy w żadnej formie mi się nie zwrócą. Nawet częściowo. Kiedy przejdę na emeryturę, już dawno nie będzie żadnych emerytur. A leczę się od ładnych kilku lat TYLKO prywatnie. Żeby skorzystać ze swoich składek zdrowotnych musiałabym zapaść na jakąś skomplikowaną chorobę, wymagającą długotrwałego i drogiego leczenia, a i tak nie wiadomo, czy nie zdechłabym, czekając na to leczenie latami. Zresztą prawdopodobieństwo takiej choroby jest raczej niewielkie...

CrazyJoe
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-05 23:25:52
komentarz usunięty przez moderatora

arnid
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-04-05 22:44:45
Proponuje autorowi się douczyć. W gospodarce jest tak, że im więcej osób pracuje tym jest lepiej. Nie ma znaczenia kto to jest. Tutaj problemem są podatki i cała rzesza darmozjadów utrzymywanych z budżetu. Im mniej takich osób, tym więcej z Twojej pracy zostaje dla Ciebie. Dodatkowym problemem jest prawo.

misiek2004
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-06 11:10:53
Gdyby drastycznie obniżyć podatki, zlikwidować wszystkie zusy, srusy i inne bezsensowne pochłaniacze kasy, a potem zwolnić przynajmniej połowę urzędasów żyjących za cudze pieniądze, jestem pewna, że gospodarka ruszyłaby wreszcie do przodu. Owszem, przybyłoby sporo bezrobotnych, ale także przybyłoby tych, którzy gotowi są ich zatrudnić i płacić godziwe pieniądze, bo nie byliby już okradani przez państwo.

gordon.lameman
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-07 08:36:25
misiek2004, ty lepiej nie bądź pewna. Emerytury, które są już przyznane musimy wypłacać dalej. Likwidacja ZUS w chwili obecnej skutkowała by tylko tym, że trzeba ustnaowić podatek na wypłacanie emerytur, ale w zamian obywatel nic nie dostanie. Co jeszcze uważasz za bezsensowne pochłaniacze kasy? WOPR, TOPR? I tak, przybyłoby bezrobotnych. I nie, nie przybyłoby tych, którzy zatrudnialiby za godziwe pieniądze. Bo skoro są bezrobotni, to ktoś to zrobi taniej. Przecież tak właśnie działa konkurencja. Ale nie ma konkurencji doskonałej, więc wolny rynek i jego plusy to bujda.

C2ShadowMan
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-04-05 22:04:55
Ludzie powinni pracować 25 lat! Kończysz studia, ridzisz syna. Syn kończy 25 lat, ty idziesz na emeryturę, on pracuje, bo jest etat. Jakim cudem młodzi mają pracować, jak rodzice muszą pracować ponad 40 lat?

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-23 11:04:16
A możesz wytłumaczyć jak w ciągu 25 lat pracy chcesz zarobić na utrzymanie 75 lat życia? Emerytury i opieki zdrowotnej!? Wylicz sobie składkę na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne jaką musiałbyś wtedy płacić i zobaczymy co powiesz.

C2ShadowMan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-05 22:02:43
komentarz usunięty przez użytkownika

petma
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-04-05 20:14:03
autor kompletnie nie rozumie zagadnienia więc niech proszę nie pierdoli głupot.

jedrekg
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-04-05 19:47:32
komentarz usunięty przez moderatora

marcin1251
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-05 19:19:52
Sposób na odwrócenie samonakręcającej się spirali? KNP :)

szatanoslaw
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-05 19:10:24
nie wiem co za idiota to stworzył - ale logiki w tym brak.

zaldbag
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-05 18:56:46
Gówno prawda! Im więcej starszych osób pracuje, tym więcej pieniędzy w gospodarce i zapotrzebowania na pracowników w firmach. Jakby nagle wszyscy 55+ poszli na emeryturę i dostawali nawet 1500 zł, to bezrobocie wbrew pozorom w dłuższym okresie by wzrosło.

C2ShadowMan
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-04-05 22:09:03
co ty człowiecze pierdo*isz? Stary uwalnia etat, to młody go zajmuje. Im starszy pracuje dłużej, tym młodszy jest bez pracy dłużej. Młody mógłby pracować, gdyby były budowane fabryki i powstawały nowe miejsca pracy. Ale tak nie jest, bo przemysł się zwija. 80% młodych jest za granicą.

atrix1983
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-05 18:13:24
Ile razy to już było?

SuperGL
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-04-05 18:29:37
ch*j tam emerytura, ważne że ten obrazek był już na wiosce.

irek285
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-04-05 18:02:04
To wszystko prowadzi do nikad.Do jakiego wieku beda nam za niedlugo kazali pracowac bo nie ma kasy na emerytury?? okaze sie ze do smierci.Najlepszym wyjsciem jest obnizenie podatkow.Dostaniesz wiecej wyplaty,wiecej wydasz,male firmy daja rade prowadzic interesy takie jak dklepiki osiedlowe,butiki.I obrut wzrosnie a nie ciagle podnoszenie a ludzi juz nie stac na nic.A podatki placimy kilka krotnie.Bezsens.Dlaczego pieniedzy sie nie szuka tam gdzie sa?? w rzadzie,a nie tam gdzie ich nie ma,czyli u szarego kowalskiego.

cupamo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-05 17:59:16
Często jest tak,że młodzi pracy nie mają,bo etaty blokują emeryci,którzy pomimo emerytury nadal pracują.Przed pójściem na emeryturę ledwo żyją i gadają tylko o chorobach i już nie mogą się doczekać emerytury,a później nagle ożywają i nadal pracują.Wiem o tym,bo tak jest u mnie w pracy.

monster0
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-28 00:31:49
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-26 12:27:37
A mi się wydaje, że młodzi nie mogą znaleźć pracy, głównie przez to, że teraz każdy głupi idzie na pedagogikę, psychologię i inne tego typu kierunki po których nie ma wolnych miejsc pracy, bo jest tego multum. Nie ma już elektryków, hydraulików, księgowych, krawcowych, ludzi z konkretnym zawodem. Wystarczy na ogłoszenia spojrzeć, kogo szukają. Poza tym praca jest, tylko na śmieciowe umowy i za małe płace. A to już nie jest wina emerytów. A widząc w jakiej kwocie są emerytury, to nie dziwie się, że ludzie chcą jak najdłużej pracować.

kontroler
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-02-27 20:29:46
trochę w tym racji ale po czym ty jesteś?

kary1977
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-28 00:38:45
lucy123 młodzi nie znajdą takiej pracy jaką pragną bo kraj się kończy... Dlatego tylu ucieka...

nica555
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-05 19:57:17
Nie masz do końca racji. PO prostu brak etatów jest winny takiemu bezrobociu. Przykład: Podobno brakuje pielęgniarek, ale etatów brak dla nowych brak. Jeśli jakis jest, to za 1700zł. Wybacz, ale nie wiem jak niską trzeba mieć samoocenę, żeby wykonywać tak trudny i często upokarzający zawód za takie grosze. Więc dziewczyny wyjeżdżają za granicę, tam sytuacja wygląda o wiele lepiej, inne są kompetencje i płace. A te które nie chcą/ nie mogą albo tyraja za pół free albo ciągle na bezrobociu...

piotrbigaj
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-26 11:05:32
''Mlodzi nie moga znalezc pracy, poniewaz podniesiony jest wiek emerytalny''??? - je pie*dole...

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-24 13:35:06
ja to się k*wa dziwie. potrącają nam tyle kasy na ubezpieczenie zdrowotne i nadal nie ma za co leczyć, a chorzy jesteśmy przeważnie z raz na kilka lat. podobnie z emerytorami, drogami i innymi sprawami. Czy my przypadkiem nie sponsorujemy jakiegoś kraju?

michalng
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-24 13:47:13
A jak myślisz ile kosztuje leczenie ludzi poważnie chorych ? Ile kosztują "przeszczepy" , terapia nowotworów ? Leczenie ludzi po wypadkach ? Jak jesteś młody i zdrowy to wydaje ci się ze dużo płacisz. Miałem kumpla który tez tak myślał aż u jego dziecka zdiagnozowano białaczkę. Kilka lat terapii (zakończonej sukcesem) i kumpel wyliczył ze jego składki przez całe życie to jakieś 10% tego co kosztowało leczenie.

moczita
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-24 14:52:19
Michalng owszem masz rację ale jest też dużo takich ludzi jak np moi rodzice którzy mają po 60 lat i nie pamiętam żeby kiedyś byli w szpitalu.Owszem chodzą do lekarzy ale prywatnie.

michalng
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-24 16:51:24
Oczywiście ze takich ludzi jest wiele. I pozostaje tylko życzyć twoim rodzicom żeby nie musieli "ze szpitali" korzystać. Tak to własnie działa. Cześć ludzi nie choruje a cześć choruje - wszyscy płacą. Ci którzy "nie chorują" finansują leczenie tych co chorują po prostu.A prywatnie to można sobie grypę leczyć. Serca prywatnie sobie nie przeszczepisz. (chyba ze znajdujesz się na liście najbogatszych Polaków ;-)

moczita
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-24 23:29:07
No masz racje póki są jakieś delikatne schorzenia to można to ogarnąć na własną kieszeń ale jak trzeba zrobić poważną operacje to jesteśmy skazani na Państwo.

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-05 18:31:57
Mimo wszystko moim zdaniem nadal w uj kasy idzie bokiem.

misiek2004
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-06 11:26:36
Cóż, tak właśnie działa system pośrednictwa i centralnego planowania w dodatku mocno rozrośnięty pod względem zatrudnionych tam osób. Nie dość, że ten system jest z założenia nastawiony na marnowanie pieniędzy, to jeszcze jest niesprawiedliwy. Bo skoro zarabiam pieniądze, to powinnam móc z nim i zrobić, co chcę. Tymczasem ZMUSZA się mnie do finansowania leczenia np. całej rzeszy bezrobotnych żulików, którzy otrzymują ubezpieczenie od urzędu pracy za sam fakt istnienia, codziennego chlania gorzały i śmiania się z ciężko pracujących ludzi.

thor102
    Ocena: 21 (glosow:29)
2014-02-24 13:21:44
nie ma pieniędzy bo kur,,,wa ukradli a ilu ludzi kur,,,wa całe zycie pracowało i umarło a za rok by dostał emeryture gdzie ta kasa jest!!!!! ZŁODZIEJE

Carat
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-24 13:10:19
Czy mam rozumieć, że pracujący 66-cio latek nie odprowadza składki emerytalnej?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400