Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
zizu512  14-02-26, 16:49 Zgłoś
+ 316 -
Dodano: 2014-02-26, 16:49:18   przez: zizu512
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 316  Zgłoś nadużycie
271
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(124)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
thor102
    Ocena: 67 (glosow:75)
2014-02-26 16:54:45
jakl chce sie zabic to niech idzie i sie powiesi

p4mike
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-02 11:14:28
Andrzej i wszystko jasne, KAliszaki wiedzą;p

langeman
    Ocena: -11 (glosow:11)
2014-03-01 19:04:26
Debil to ten nagrywający pustak pie.....y.Nie dość że trzyma się za blisko auta z przodu to jeszcze złośliwie trzyma się na maxa środka jezdni.Wystarczyło troszkę uprzejmości i zjechać do prawej strony.

lcf666
    Ocena: -16 (glosow:16)
2014-02-28 23:41:42
A ja tu widzę 3 debyli 1 jedzie powoli prawie przy lini i na centymetr nie odpuści 2 gi który go chce wyprzedzić ale nie umie .. więc już jedzie po liniach ...(i się czai) No i 3ci który widząc już 2 niepełnosprawnych powinien odpuścić.... ale widać ciśnienie mu się zbytnio podniosło :)

owczar100190
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-28 23:17:38
taxi 4

Perez7
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-28 22:50:12
ten z przeciwka też stalowe nerwy ma, mógłby się usunąć troche bo jakby było bum to i dla niego strata...

moser
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-02-28 22:49:46
Co za debil!!! Nie wierzę, że na trzeźwo można tak jeździć. Pijany albo naćpany!!!

kraasnaaleek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-28 20:25:08
Na policję z takim. Nie chcę żeby mnie taki idiota miał na sumieniu. NA POLICJĘ !!!!!

Sebo30
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-02-28 16:11:09
1.4 w gazie i pedał w podłoge

alban84
    Ocena: -8 (glosow:10)
2014-02-28 15:38:03
no zaraz chwila ale czemu debil, przeciez straze miejskie i gminne trzeba zlikwidowac!!! te fotoradary itd. Kochani kierowcy, zdecodwac sie prosze... Fotoradary są potrzebne, taki frajer dostanie 500zł i 10pkt i pomysli na następny raz

smith3950
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-28 15:36:36
...wiec cos jest prawdy w powiedzeniu: "powolimijajkalisz"

wirus0666
    Ocena: -12 (glosow:14)
2014-02-28 14:46:32
Ja widzę tu dwóch debili. Jeden - bezspornie - ten, który wyprzedza. Manewr bez cienia wątpliwości wykonany w sposób urągający elementarnym zasadom bezpieczeństwa. Drugim debilem jest nagrywający, który dodatkowo zwiększa zagrożenie jadąc zbyt blisko pojazdu poprzedzającego. To pierwsze jest oczywiste, więc nie ma czego drążyć. To drugie jest nagminne i większość naszej inteligencji robotniczej miast i wsi nie rozumie co w tym złego.

dren
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-02-28 12:08:21
i co poszedł film na policje? pewnie nie bo po co.

pantusk6
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-28 14:04:00
lepiej na wioche wstawić

pitt_99
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-02-28 16:09:14
A niby po co ma iść na policję? Samo nagranie nie wystarczy do ukarania kierowcy. Potrzebne jest zgłoszenie na komendzie, a co za tym idzie, wizyta na posterunku policji.

mis777
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-28 21:49:52
pitt sory ale co ty pleciesz wystarczy nagranie i nie trzeba iść na policje tylko wysłać na odpowiednią stronkę komendy

ravy
    Ocena: -14 (glosow:24)
2014-02-28 11:03:53
Debil to ten, co nagrywał ten film. Nie trzyma odpowiedniej odległości między poprzedzającym pojazdem i w ten sposób powoduje zagrożenie większe niż Peugeot. Ma psi obowiązek wpuścić pojazd, który go wyprzedza. Poza tym burak, bo normalny kierowca pozwala się wyprzedzić zjeżdżając nieco na pobocze wolniejszym pojazdem (linia przerywana to umożliwia), a nie trąbi jak pacan.

pencammm
    Ocena: 9 (glosow:17)
2014-02-28 11:52:10
Nie miał żadnego obowiązku. A właściciel peugota musi wiedzieć, że mając 90km pod maską nie wyprzedzi się samochodu w sekunde. Jakbym cie spotkał to bym ci wpierdol spuscil i wybil z glowy takie myslenie. Nawet pewnie prawka nie masz

tlenowygonzo
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-02-28 12:24:51
Przecież on go wpuścił. Zwiększył dystans specjalnie dla niego, ale tamtemu klopowi było mało i postanowił mimo pojazdów jadących z przeciwka jeszcze jednego łyknąc. I ten tez mu ułatwił i zjechał na pobocze, bo gdybyy nie, to byłby dzwon. Widać, ze się gówno znasz:))))))

wirus0666
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-02-28 14:57:09
@tlenowygonzo: no... taka naciągana ta interpretacja. Fakt. Przyhamował. Dlaczego musiał przyhamować? Być może jednak dystans, który zachował nie był od samego początku taki dobry... Moja ocena: minimum 1000zł+10pkt dla kierowcy peugeota (nawet jeśli spanikował, to nic go nie tłumaczy), a dla pana, który nagrywał: (nie widać tego na 100%, ale nagrywa wysoko, więc chyba jest dłuższy niż 7m) 200zł (pkt nie pamiętam)

jarrow
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-28 15:00:08
Od kiedy wolniejszy pojazd ma zjeżdżać na pobocze? To jest pas awaryjny i wręcz nie wolno na niego wjeżdżać "miszczu" kierownicy. Może Ty zjeżdżasz jak Cię wyprzedzają ale do czasu kiedy wieczorem tym pasem będzie jechał pijany rowerzysta lub szła grupa ludzi. Odechce Ci się wtedy zjeżdżania na pas awaryjny.W przepisach masz jasno określone zachowanie kierowcy pojazdu wyprzedzanego.Nie ma tam ani słowa o jakimś zjeżdżaniu i wyjaśnione jest kiedy wolno na ten pas wjechać.

wirus0666
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-28 15:02:11
Na pas awaryjny mają, generalnie, obowiązek zjechać kierowcy pojazdów wolnobieżnych (wliczają się w to pojazdy pozbawione silnika). Dla kontrastu - jazda innym pojazdem po pasie awaryjnym jest, oczywiście, wykroczeniem (i głupotą, ale to pojęcie nie jest ścisłe).

pitt_99
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-28 16:13:14
Co ty pierd*??? Jaki obowiązek? Załóżmy, że w tym konkretnym przypadku, bezpieczna odległości za poprzedzającym samochodem wynosi 10 m. Załóżmy, że wyprzedzany kierowca jedzie z większą odległością, bo 11 m. Więc k* jak ten co wyprzedza, ma zachować również 10 m odległości ma to zrobić, nie mając żadnego prawa wymuszać na kimkolwiek żeby dla niego zwalniał i robił przerwę prawie 35 metrów?

Adam1708
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-01 21:59:24
Musi zjechać? A kierowcy peugota nie dotyczą przepisy? Jeśli nie zdazysz wyprzedzic, to nie wyprzedzasz...

czek60
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-28 10:10:34
Widać numery to slać filmik na policje, na drugi raz odechce się patafianowi kozaczyć!

pitt_99
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-28 16:17:42
Żeby go ukarać, trzeba osobiście na komendzie zgłosić sprawę.

StanleyRR
    Ocena: -11 (glosow:17)
2014-02-28 08:45:17
pan kierowca z ciężarówki niech używa więcej hamulców niż klaksona, ułanska fantazja miota głową, niech pan nie zniża się do poziomu tego ,,śmiertelnego zagrożenia,, z peugota

lucky__luck
    Ocena: -18 (glosow:26)
2014-02-28 07:49:00
Trzeba było kulturalnie zjechać ZAWALIDROGO, a nie jedziesz środkiem drogi i masz problem.

fursiak
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-28 07:36:49
zizu512 !!! Właśnie wydałeś na kierującego wyrok i dobrze....

shreek25
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-02-28 07:27:39
trzeba było nie hamować tylko taranem gnoja

reunion1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-28 07:06:02
musi to być Fred Flinston bo jakoś to piżdzidło słabo się zbiera

evertos
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-28 05:26:39
prawie nim miotalo jak szatanem

rabin777
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-28 02:44:04
Znam wielu takich co przy 70 km/h jadą na piątym biegu,zaczyna wyprzedzać i nie zredukuje, bo uważa że jedzie na tym biegu co trzeba, bo jest najszybszy i potem są podobne wyniki na takie wyprzedzanie.

Arystokratka7
    Ocena: 14 (glosow:18)
2014-02-28 02:10:27
Jak czytam te komentarze to mnie krew zalewa! Nie ma żadnego obowiązku zjeżdżania na pas awaryjny! Mało tego, jest to nawet zabronione! A idioci, podobni do tego z filmiku, niestety w ten sposób jeżdżą na "własne" ryzyko! Celowo piszę "własne" bo niestety często ryzykują również życiem innych! Nie ma dla takich usprawiedliwienia i ch*j!

immortallus
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-28 09:15:34
Pewnie że jest zabronione. Ale jest jeszcze coś takiego jak zdrowy rozsądek. Ja widząc możliwość zaistnienia kolizji, będę jej unikał. Co mi z tego, że winny będzie ten z Peugeota jak ja będę połamany i samochód skasowany. Zresztą, przepisy - przepisami, każdej sytuacji nie przewidzisz, celem nadrzędnym jest ochrona życia i zdrowia. Jeśli na czołówkę jechałby TIR, to też nie zjedziesz na pas awaryjny bo jest to zabronione? Myśl - to nie boli.

Arystokratka7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-28 22:39:11
Odniosłam się tylko do komentarzy oskarżających nagrywającego! Jestem wieloletnim kierowcą zawodowym więc Twoje pouczenia są zbędne.

immortallus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-02 23:11:17
Tak, tak. Każdy Polak jest wieloletnim zawodowym kierowcą, znawcą piłki nożnej, specjalistą od skoków narciarskich, wyśmienitym lekarzem i jeszcze co tam się da. Co do pouczeń, to jeśli faktycznie jesteś tym zawodowym kierowcą, to Boże chroń mnie przed takimi kierowcami którzy w imię przepisów narażają swoje i innych życie.

fikthor
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-28 00:48:10
Odpowiedź z BFG na zapytanie o polisę. Na filmie mamy 2012 rok oznaczony. "Czy pojazd o numerze rejestracyjnym PKA66J5 posiadał ubezpieczenie OC w ruchu krajowym na dzień 2012-05-17?" polisa: INS-435129/001 dla pojazdu: PEUGEOT 307 1.4 zakład odpowiedzialny: GOTHAER TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. adres: Wołoska 22A, 02-675 Warszawa

k73k73
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-02-28 00:28:30
komentarz usunięty przez użytkownika

Pituchlastu
    Ocena: -13 (glosow:17)
2014-02-28 00:25:23
Poza normalnym inaczej w pugu to debilem najgorszym jest autor filmiku. Zatrąb baranie, nie puść, niech głupie bo głupie ale czyjeś dziecko idzie do piachu albo na wózek, co tam, ważne że jakiś pedał pokazał swoje JA.

prezi
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-02-27 23:50:16
Kupujcie dalej te oszczędne ekologiczne silniki 70KM, a potem takie są rezultaty przy wyprzedzaniu. Kolejna kwestia to absolutny brak wyobraźni kierowcy.

Pilsener
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-27 23:31:46
Po tym właśnie można poznać zawodowców: nie robią problemów, by kogoś puścić/wpuścić itp. ale i nie wyprzedzają gdy nie są przepuszczani. Amatorzy i na lotnisku zrobią czołówkę.

trilho
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-27 23:20:31
bym*

trilho
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-02-27 23:19:15
ja bym k...wie nie zjechal a bym nie zal mi samochodu wiec gnoj mialby nauczke

videocop
    Ocena: -5 (glosow:5)
2014-02-27 23:06:44
ZIZU 512 a czy puściłeś ten film dalej, np. policji, czy tylko stać cię było było na WIOCHĘ?

pawelfarciaz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-27 23:01:19
komentarz usunięty przez moderatora

sipek
    Ocena: -10 (glosow:18)
2014-02-27 22:57:05
Debil to jedzie tym pseudo sportowym samochodem, który przyśpiesza złośliwie podczas manewru wyprzedzania. Takiemu to tylko miche oklepać. Dlaczego gość z peugeota nie może wyprzedzać? Jest linia przerywana, jest pas awaryjny.

fiorehencerbin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-27 23:02:43
komentarz usunięty przez moderatora

marazzzz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-28 06:27:34
Wyciągnąłeś złe wnioski z tej wioski.

pitt_99
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-28 16:23:18
Jest pas awaryjny? Co to ma do rzeczy? Nikt nie ma prawa wymuszać na kimkolwiek jazdy awaryjnym (pomijam fakt samochodów uprzywilejowanych na sygnale). Nikt nie zabrania wyprzedzania, tylko to trzeba robić, jak nie ma samochodu nadjeżdżającego z przeciwnego kierunku.

sipek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-23 23:08:33
Nie mądry człeku zabrania się przyśpiesznia i nagłego hamowania bez powodu podczas hamowania. Zalecam zapoznanie się z Kodeksem Drogowym, a potem jakiekolwiek wypowiedzi

czarnulka_uc
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-27 22:45:45
troche nie na temat ale moze ktos z was wie czemu androidowa aplikacja wiochy w s4 nie odtwarza filmow.? :/ wujek google nie pomogl...

marazzzz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-28 11:28:17
komentarz usunięty przez moderatora

ertus
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-02-27 22:42:48
popieram Ciebie,ten co trąbił dorównuje temu,co wyprzedzał,kiedyś on będzie w tej sytuacji i nawet WIOCHA mu nie pomoże.

dzieci_proboszcza
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-02-27 22:30:39
Szkoda ze w drzewo nie przywalil

immortallus
    Ocena: -5 (glosow:19)
2014-02-27 22:12:37
Ja rozumiem, że kierowca Peugocika to debil jak się patrzy, ale ten nissanem przynajmniej normalniejszy, bo zjechał, a ten co robił filmik to idiota taki sam jak ten w peugeocie. Po kiego nie zjechał, w razie wypadku też by oberwał i co z tego że wina tamtego, jak będzie leżał połamany na wyciągu w szpitalu i za przeproszeniem sr.ł pod siebie. Na drodze obowiązuje zasada ograniczonego zaufania. Nagrywający wolał cisnąć klakson zamiast zareagować.

pencammm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-27 22:36:57
komentarz usunięty przez moderatora

inny18
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-27 22:11:02
"To w takiej sytuacji na takiej drodze powinien zjechać" Powinien..? Gdy Ja prowadzę i widzę jak złom czy Audi za 230 tyś.zł próbuje mnie wyprzedzać to przyklejam się do pobocza żeby mógł bezpiecznie pojechać dalej ale tylko dlatego że próbuję być w miarę kulturalny na drodze to zależy od każdego a kierowca Mazdy NIC NIE POWINIEN ale widać że zrobił coś żeby być może zapobiec tragedii na drodze.

atrix1983
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-27 22:08:24
Pewnie wczoraj prawko odebrał a tatuś w nagrodę pożyczył samochód do szkoły

RADZI005
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-02-27 21:50:44
A ja bym jechał równo z Peugeotem.

smiechen
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-27 21:50:34
przecież większość polskich kierowców stosuje takie manewry wyprzedzania. 66 KM pod maską i ciśniemy

pabloamigos
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-27 21:49:44
komentarz usunięty przez użytkownika

Rysiek_z_Kranu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-27 21:29:46
Rysiek prowadził?

jalu24
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-27 21:28:45
dogonć iiii....

wojtage
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-27 21:24:10
do końca życia prawo jazdy zabrać !!!!!

jedziemmalina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-27 21:20:59
Tylko dogonić takiego i w ryj dać śmieciowi.

hemi10000
    Ocena: -14 (glosow:22)
2014-02-27 21:17:47
prawidłowy manewr, przecież ani nie zachaczył o nikogo, ani do rowu nie wjechał. Chłopa sie czepiacie,

bystry_kaziu
    Ocena: -3 (glosow:25)
2014-02-27 21:03:42
no tak za sterami ciężarówki pewnie jakiś krawaciarz siedzi i nie wie że w Wielkopolsce ludzie pomagają sobie , patrzą w lusterko i w takich sytuacjach łapią szerokie pobocze i dają się spokojnie wyprzedzić , a Ty buraku pewnie łapałeś ale oś jezdni widziałeś go w lusterku i z tego wkur.... czekałeś czy pójdzie na czołowe

M1CLAY19
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-02-27 22:24:21
Poboczem to smigaja pojazdy rolnicze i rowerzysci ...a w Wielkopolsce to nawet gumofilce moga na poboczu lezec. W mojej Polsce zawodowiec jedzie wyznaczonym pasem ruchu i odpowiada za sprzet i ladunek ,bo z tego utrzymuje swoja rodzine.Chcesz kozaczyc kaszlakiem to sobie tor wynajmij albo na tatowym rzysku krec oberki. Nie potrafisz zachowac sie na drodze to wypad kolka krecic pod remiza.

bystry_kaziu
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-27 22:27:54
przecież Ty prawka jeszcze nie masz

M1CLAY19
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-27 22:38:29
Ty jestes taki bystry jak straznik miejski z Miroslawca. Zmien sobie login na "kaziu_wioskowy glupek"

sebastianw1985
    Ocena: -14 (glosow:32)
2014-02-27 20:58:42
Debil to jest ten co trąbi, w lusterku widać jak ktoś wyprzedza. To w takiej sytuacji na takiej drodze powinien zjechać tak jak kierowca czarnego auta. Autor filmu jak już się wlecze żółwim tempem to mógłby przynajmniej umożliwić innym wyprzedzenie go. A nie jak Ciul trzymać się środka jezdni i trąbić. trochę wyrozumiałości i do tej sytuacji by nie doszło

creator1234
    Ocena: 5 (glosow:15)
2014-02-27 21:04:58
Leki dzisiaj wziąłeś?

dzikiew
    Ocena: 2 (glosow:16)
2014-02-27 20:52:21
Zgłoszone na policje

bystry_kaziu
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-02-27 21:11:12
ho ho , jest i ORMO

jamez
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-27 21:20:41
kaziu a jakby przez taką sytuację zginęła Twoja rodzina ,to też byś pisało hoho ormo?

bystry_kaziu
    Ocena: -5 (glosow:15)
2014-02-27 21:28:20
nie rozumiemy się - faceta w peugeocie nie popieram , ale operator kamery to zwykły drogowy cham który w takim przypadku będzie się tłumaczył że jechał zgodnie z przepisami , a wystarczyło zjechać na prawo i puścić osiołka , ale krawaciarz jechał i czekał aż coś pierdyknie - może chciał mieć dobry materiał video

jamez
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-02-27 21:39:08
kiedyś oglądałem taki program ,w którym sprawca wypadku,w identyczny sposób wyprzedzała potem przepraszał rodzinę zmarłego ale przy tym mówił do nich tak:dlaczego on nie zjechał jak widział że wyprzedzam na trzeciego?

Darecky
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-28 14:00:24
kaziu bystry jesteś jak woda w kiblu... jedyne co mógł zrobić nagrywający, to nie utrudniać manewru kretynowi w tej pierdziawce na kółkach. Za kierownicę z takim podejściem bym ciebie nie wpuścił...

Aninstol
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-27 20:32:55
Panu z czarnego auta chcę wysłać list gratulacyjny- tylko jego rejestrację widzę ;]

mart66
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-02-27 20:19:46
PKA traktorzysta z powiatu, wszystko jasne, na polu nie jadą z naprzeciwka...

LeSaux
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-27 20:08:05
Wyszukiwarka aktualności ubezpieczenia na stronie Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego nie znalazła samochodu z numerem rejestracyjnym PKA66J5. Wielce prawdopodobne, że człowiek jeździ bez OC

wieslav
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-27 20:33:19
Może zdążył rozbić to padło, lub poległ przy wyprzedzaniu w taki sposób?

rzyletka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-27 21:29:54
Nie z każdej firmy ubezpieczeniowej się wyświetla. Jak miałam w PZU to się wyświetlało, jak zmieniłam firmę to już nie widać.

wescik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-28 20:20:29
Odpowiedź negatywna "Nie odnaleziono danych" lub "BRAK DANYCH" może być udzielona z wielu powodów. Poniżej przedstawiono listę przyczyn dla jakich została wygenerowana odpowiedź negatywna: brak ubezpieczenia pojazdu opóźnienie w przekazaniu danych do UFG przez zakład ubezpieczeń brak przekazania danych do UFG przez odpowiedzialny zakład ubezpieczeń odrzucenie przez UFG danych przekazanych przez zakład ubezpieczeń (np. z powodu niskiej jakości przekazanych danych) błędy w danych przekazywanych przez zakłady ubezpieczeń

spike23
    Ocena: 10 (glosow:14)
2014-02-27 20:01:52
Co za komentarze,w jakim my żyjemy kraju. Co tu ma przepis o odstępie miedzy autami. Palant wyprzedzal na trzeciego i prawie sie wpierd... w inne auto, nie mówiąc jak wyprzedzil następny. Na przekór trzeba napisać cos o przepisach, żeby cokolwiek napisać. Dzieci do książek a jak sami pojedziecie ze swoja rodzina to pogadamy na temat takich wyczynow

Ezo990
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-02-27 19:52:04
to jest wiocha? raczej codzienność

Bbartolinji
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-02-27 19:49:45
Dużo dennych filmików na wiocha już bylo z różnymi sytuacjami na drodze ale tutaj koleś przegiął na na maxa.... To juz nie jest nawet buractwo na drodze to czysty debilizm.

gumowyfantomas
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-02-27 19:48:43
Troszkę ten przepis inaczej wygląda ale zawsze... Art. 19. Prędkość bezpieczna, bezpieczny odstęp ... 3. Poza obszarem zabudowanym, na jezdniach dwukierunkowych o dwóch pasach ruchu, kierujący pojazdem objętym indywidualnym ograniczeniem prędkości albo pojazdem lub zespołem pojazdów o długości przekraczającej 7 m jest obowiązany utrzymywać taki odstęp od pojazdu silnikowego znajdującego się przed nim, aby inne wyprzedzające pojazdy mogły bezpiecznie wjechać w lukę utrzymywaną między tymi pojazdami...

LeSaux
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-27 19:53:58
A co powiesz na to kiedy ten debil zaczął wyprzedzać kolejny samochód ?

wieslav
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-02-27 20:04:36
gumowyfantomas to pewnie jakiś wiejski bicz jeżdżący starym padłem z lpg, obwieszonym antenami jak wóz tvn, jego taktyka to wyprzedzanie za wszelką cenę. Im lepsze i nowsze auto UDA mu się wyprzedzić, jego penis w myślach staje się większy i osiąga prawie niewyobrażalne dla niego 10cm..

sobala222
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-02-27 19:48:08
Przecie to Opatówek, tam nie takie rzeczy. Z drogi po prawo z hurtowni Lidia czy jakoś tam, kiedy jechaliśmy z kolegą wyjechał nam jakimś Kombi. Normalnie mało co się nie ze.... ze strachu..

gumowyfantomas
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-02-27 19:45:16
Podstawowa zasada ruchu drogowego mówi: Jadąc autem jedno za drugim należy zostawić odstęp umożliwiający wyprzedzenie (jak jedziesz baranie to masz zostawić miejsce żeby ktoś mógł wjechać przed ciebie!!!) Gdybyś jechał prawidłowo to byś nie musiał zwolnić i ten z przodu zmieścił by się miedzy wami! Ogólnie nie pochwalam jazdy kierowcy peugeota ale autorze filmu nie bądź taki cwany!

deo_optimo_maximo
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-02-27 20:14:49
Dodatkowo z tego co pamiętam z nauki jazdy to jeżeli widzę, że pojazd zaczyna mnie wyprzedzać, to powinienem mu w tym pomóc nie przyspieszając albo wręcz nawet zwolnić jeżeli wymaga tego sytuacja.

Samwise_Gamgee
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-27 21:39:10
g.wno prawda, masz nie przyspieszać tylko w trakcie wyprzedania i tyle, a po pomoc niech idzie do caritasu, kierowca ma wiedzieć czy zdąrzy wyprzedzić i czy ma do tego warunki,a nie wyumuszać na innych uczestnikach zwalnianie czy wjeżdzanie prawie do rowu żeb palantowi ustąpić

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-27 22:34:57
Mnie uczono ze jak gownolotem jade co ma 60 KM to nie skacze jak pchla. Uczono mnie takze ze tylko skonczony kretyn wjerzdza pod zderzak zestawu o DMC 40 t.

czarnoczarny23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-27 19:43:04
PKA 66J5 :D

hard2850
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-27 19:40:53
To nie jest Tigra tylko Mazda MX3, ale miałeś prawo się pomylić. Pozdrawiam :D

gibon_1234
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-02-27 19:38:28
Debil bo z wielkopolski oczywiscie tak zwany "nienormalny Pyrus "

DRK2091
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-27 21:19:30
To nie Pyrus a celuborz

C2ShadowMan
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-02-27 19:34:33
a kto przy zdrowych zmysłach jeździ Peżotami?

gumowyfantomas
    Ocena: -13 (glosow:23)
2014-02-27 19:18:52
Podstawowa zasada ruchu drogowego mówi: Jadąc autem jedno za drugim należy zostawić odstęp umożliwiający wyprzedzenie (jak jedziesz baranie to masz zostawić miejsce żeby ktoś mógł wjechać przed ciebie!!!) Gdybyś jechał prawidłowo to byś nie musiał zwolnić i ten z przodu zmieścił by się miedzy wami! Ogólnie nie pochwalam jazdy kierowcy peugeota ale autorze filmu nie bądź taki cwany!

rzeznianumer5
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-27 19:18:52
Pewnie "przedstawiciel handlowy" leci z misją uzupełnienia pojemnika z gumami do żucia.

krystian2004
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-27 19:28:46
Mam nadzieję , że Ty jeździsz według tych swoich zasad tylko w Gran Turismo , bo na ulicy w "realu" to bym cie nie chciał spotkać nawet na hulajnodze...

Dedi_S
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-27 19:32:06
komentarz usunięty przez użytkownika

Dedi_S
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-27 19:33:13
komentarz usunięty przez użytkownika

valdik
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-27 19:44:11
Gumowyfantomasie, a skąd żeś Ty wytrzasnął taka zasadę? bo w kodeksie ani słowa. Nie ma co bronić gościa w Peugocie, to debil jakich wielu na naszych drogach.

wieslav
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-02-27 20:00:33
Baranie podstawową zasadą przy wyprzedzaniu jest ZACHOWANIE SZCZEGÓLNEJ OSTROŻNOŚCI. Jeżeli widzę, że nie zdążę to nie wyprzedzam. Jeżeli widzę, że nie mam miejsca to nie wyprzedzam.

wieslav
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-27 20:05:50
Baranie podstawową zasadą przy wyprzedzaniu jest ZACHOWANIE SZCZEGÓLNEJ OSTROŻNOŚCI. Jeżeli widzę, że nie zdążę to nie wyprzedzam. Jeżeli widzę, że nie mam miejsca to nie wyprzedzam.

Rutles
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-27 19:14:08
DEBIL W PEUGEOCIE ;p prosto krótko

piyrwqe
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-02-27 19:03:08
Mądry to on nie jest, ale nie wiem czy większym debilem nie jest ten kierowca z czarnej Tigry (chyba), bo jak był wyprzedzany o sobie nagle przypomniał do czego służy pedał przyspieszenia. Największe ścierwo na drodze to ten który przyspiesza jak jest wyprzedzany.

cemaxx
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-02-27 19:13:40
Albo przyspieszył, albo kamerujący zwolnił. Zresztą nawet jak przyspieszył, to nie z chamstwa tylko w odruchowej reakcji na ostry sygnał jadącego z tyłu. Jak widać później zjechał na prawo i ustąpił faktycznemu debilowi.

Bolec1980
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-27 18:57:04
Najgorsze jest to, że tak giną niewinni, bo statystyki mówią, że taki ch.uj zwykle wychodzi cało.

Viwaldoo
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-27 18:55:03
Kierujacy peugeotem to faktycznie kretyn jakich malo. Tyle że nagrywajacy film tez nie wie jaką powinien utrzymać odległość od pojazdu przed nim.

radek6544567
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-27 18:52:47
rejestracje dobrze widać PKA 66J5

kominiarz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-27 21:31:07
Widać rejestrację, nic więcej. Chyba, że później filmujący jakoś go podjechał i sfilmował twarz w sposób nie budzący wątpliwości KTO JECHAŁ AUTEM. W innym przypadku zgłoszenie na policję jest tylko niepotrzebnym zawracaniem im d...y sprawą trudną w rzetelnym rozwiązaniu a skończy się ostatecznie na mandacie.

gregoryiks
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-27 18:47:10
Ostrożnie mijajkalisz

explorer
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-27 18:39:06
Przez takich idiotów giną niewinni ludzie. Ten filmik powinna zobaczyć policja i surowo ukarać kierowcę.

GMOzabija
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-27 18:34:26
za to powinny byc mandaty po 1000 zl za niebezpieczne wymijanie

wisz35
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-02-27 18:44:22
????? chyba wyprzedzanie-to zasadnicza różnica

Baron_Sanedi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-27 18:52:02
w sumie jak by sie uparł to wymijał niebezpiecznie i to tym samym pasem te auta co jechały z naprzeciwaka hahaa :)

pietass
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-27 10:37:07
ciśnie się jak nie ma czym ;/ zastanawiam się tylko kiedy Polacy zaczną jeździć jak ruscy ;0

fekaliator
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-02-26 19:53:25
Kalisz to debil

leeha
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-26 19:40:25
bylo go gonic, a potem zepchnac...lepszy filmik bylby :)

thor102
    Ocena: 67 (glosow:75)
2014-02-26 16:54:45
jakl chce sie zabic to niech idzie i sie powiesi
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Ciekawy pomysł...
  •  Grażynka wysiada na przystanku
  •  Grażynka wysiada na przystanku
  •  Wino mszalne za mocne?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500