lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Przyszli włodarze tego kraju? Pan w garniturze to prokurator, innego zastrzelili ci gieroje...
główna
Ukrainska opozycja rodem z upa i ounYTPlay
Dodano: 02.03.2014, 22:03:41   przez: theszcz
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 147  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(72)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bubala
2014-03-03 09:26:13
Ocena: 52(glosow:82)-+
za tych ludzi ktoś z polski chce oddawać swoje zdrowie, a może i życie. na majdanie wydłubywali przeciwnikom oczy i co tam im przyszło do barbarzyńskiego łba. rosjanie mieli pozwolić, żeby to bydło z upa rozlało się na cały kraj i wyrżnęło rosjan na krymie ? jakoś specjalnie nie protestują ci ukraińcy krymscy.

Kresto92
2014-03-16 14:19:25
Ocena: -2(glosow:8)-+
@ najwyżej oceniony komentarz (bubala): Dzięki ludziom takim jak Oni Żyjesz dziś w wolnym kraju. Nasze matki i ojcowie też byli nazywani bandytami. Solidarność 1980. Mam 21 lat, i kibicuję Ukraińcom, żeby zakończyli ten marazm trwający od 1991 roku.

Kresto92
2014-03-16 14:11:00
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

chwalaukraini
2014-03-11 14:35:29
Ocena: 0(glosow:2)-+
...sra do złotego sedesu!Szlag mnie trafia,jak czytam takie bzdury.Nie masz pojęcia jak tam się zyje,wiec nie plec bzdur!ludzie sa zakładnikami własnego państwa,a wcale nie musi tak być.Twoj dziadek lub ojciec tez protestowal 25 lat temu i tez powiesz,ze to mordercy i upowcy?Mozna,widac można cos wywalczyć ..ja mocno im kibicuje.Chwala Ukraini!!! Szkoda tylko,ze tyle ludzi musiało umrzec.

chwalaukraini
2014-03-11 14:29:25
Ocena: -2(glosow:2)-+
A ty prostaku/prostaczko,wiesz co to jest UPA? Powinna wam przyswiecac maksyma"lepiej nie mowic nic i udawac madrego niż powiedzieć jedno slowo i rozwiać wszelkie wątpliwości.""Wyobraz sobie,ze jakiś debil zabija ci ojca i po 3 latach wychodzi z wiezienia,bo szanowny prokurator,sedzia i adwokat za calkiem niezla sumke przerobili paragraf z mordercy na złodzieja..taka wlasnie jest tam wladza i korupcja,ktora trzeba zlikwidować i to wlasnie robia LUDZIE Z MAJDANU,bo maja dość takiego zas..nego zycia! Glowna ksiegowa zarabia na Ukrainie rownowartosc 250dolarow,a tzw.prezydent sra d

basik23
2014-03-10 09:36:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
Jeżeli chodzi o Ukraiński wymiar sprawiedliwości to są sami mordercy, więc to co temu prokuratorkowi się przydarzyło to nagroda, a nie kara. Nie piszcie durnot jaki to on biedny jeżeli nie wiecie co tam władza robiła i robi z ludźmi.

sebololo
2014-03-09 21:28:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
I wy się dziwicie że putin zajął Krym:)?

sebololo
2014-03-09 13:36:59
Ocena: 1(glosow:1)-+
Czyli to nie jest tak jak pokazuje TVN:)? Ha ha. Ważne aby wykazać ze putin jest niedobry. Majdanowcy zaś to dzielni bohaterowie. I tak pranie mózgów przez 24 godziny na dobę.

koshyma
2014-03-08 23:03:35
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeszcze dodam do dwoch poprzednich postow, ze czarny nazywa sie Saszko Byłyj, rzecz dzieje się we Lwowie, on jest przedstawicielem Prawego Sektora i domaga się od prokuratora dzialania w sprawie mordercy z majdanu,ktory przyznal się do winy i pozostaje ciagle bezkarny. Tyle w necie wysledzilam dla osob, ktore chca wiedziec o co chodzi, a nie tylko rzucac inwektywami.

olokaloryfer
2014-03-08 21:55:42
Ocena: 0(glosow:0)-+
na ukrainie to dobre sa tylko ukrainki reszta to .........

koshyma
2014-03-08 21:53:33
Ocena: 2(glosow:2)-+
Chcieliscie zobaczyc jak na zapleczu wyglada rewolucja i rozliczanie elit - to macie. Ja sie nie dziwie wkurzeniu zwyklych ludzi.

koshyma
2014-03-08 21:51:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
No wlasnie,obraz zrobil swoje, a nikt z komentujacych nie rozumie tego, o czym mowa. Streszcze sytuacje pokrotce: facet w garniturze to prokurator, ktory nie chce podejmowac decyzji. Jego zwierzchnik, prokurator rejonowy, uciekl na zwolnienie lekarskie. Dla ludzi takich jak ten agresywny w czarnej kurtce jest symbolem sparalizowanego prawa. Czarny domaga sie, zeby decyzje byly podejmowane, a wyroki oglaszane. Zeby prawo chronilo obywateli i natychmiast karalo bandytow. Rzecz na 100% dzieje sie na Zachodniej Ukrainie, bo prokurator mowi z galicyjskim akcentem. Tyle. Chcieliscie zobaczyc jak na

solger
2014-03-08 16:47:47
Ocena: -2(glosow:2)-+
Tępić skorumpowaną swołocz.

pcz71
2014-03-08 14:07:38
Ocena: 0(glosow:2)-+
Nienawidzę banderowców

lanzecka
2014-03-07 18:15:26
Ocena: 2(glosow:4)-+
Dobrze byłoby, gdyby ci politycy chcący wprowadzać demokrację na Ukrainie obejrzeli sobie,do czego mogą doprowadzić - do kolejnego Iraku, Libii czy Afganistanu, bo tego rodzaju ludzie dorwą się do władzy, a ich narodowość i religia nie ma znaczenia. @Olegk - rozumiem, co tam mówią, ale człowiek cywilizowany tak się nie zachowuje, bo to forma tworzy cywilizację.

leszek54
2014-03-07 16:38:37
Ocena: 4(glosow:4)-+
Bydło upowskie.Ale przyjdzie czas i ten prokurator go dorwie...

olegk
2014-03-07 15:21:24
Ocena: -2(glosow:6)-+
czy ktoś z was wielce oburzonych zna ukraiński jerzyk................... jeżeli nie.. to więc ...... nie pieprzcie daremnie

Zbowidowiec
2014-03-07 13:20:26
Ocena: 0(glosow:10)-+
Putin mam nadzieje że ich rozpłaszczy gąsienicami swoich czołgów.

chwalaukraini
2014-03-11 14:40:37
Ocena: 1(glosow:1)-+
Mam gleboka nadzieje,ze przyjedzie tez do ciebie i przeczolga ciebie i twoich bliskich tak jak zyczysz tego innym ludziom!przyglup

Regres
2014-03-07 10:46:31
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

LeSaux
2014-03-07 09:50:59
Ocena: 5(glosow:11)-+
Wystarczy nie lubić Rosjan i już w polskiej "niezależnej i obiektywnej" telewizji jesteś bohaterem i bojownikiem o demokrację.

Daroeu
2014-03-07 08:37:52
Ocena: 1(glosow:11)-+
To są ludzie którzy maja dość układów i korupcji. To jest rewolucja. Gdyby w 1980 roku doszło do takiego przewrotu w Polsce to dzisiaj nie mielibyśmy autorytetow Kiszczaka, Jaruzela tylko czystą opozycje. A tak w 1989 roku to komuniści "oddali" władze gdyż juz solidarność zniszczyli i opozycje zastąpili takimi wtyczkami jak Michnik, Wałęsa, kuroń, Geremek, ... I mamy kontynuację PRL na Ukrainie agentura sowiecka nie zdążyła przeniknąć do struktur Majdanu dlatego grożą wojną.

chwalaukraini
2014-03-11 14:44:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Madrego przyjemnie posluchac..nareszcie ktoś kto ma pojecie o co w tym chodzi.

jestemsuper
2014-03-07 06:32:15
Ocena: -4(glosow:8)-+
Szkoda, że nie ma napisów. Szkoda, że wypowiadają się głąby, które widzą tylko to co chcą widzieć, podatni na manipulację. Szkoda, że wypowiadający się tutaj gimnazjaliście, pieprzący o upa, srupa, wołyniu nie zdają sobie sprawy, że takie strojny kwejk czy wiocha należą do ludzi o prawicowych poglądach. Nie bez powodu pojawiają się tam często materiały o żydach, muzułmanach, powstaniach, wołyniach itd. Otwórzcie oczy ludzie i zdajcie sobie sprawę z tego, że jesteście manipulowani. Na filmie, Pan prokurator (skorumpowany) wymiguje się od pełnienia obowiązków. Koniec znaków.sadssdadsd

swirus231
2014-03-07 06:47:47
Ocena: 4(glosow:6)-+
nie nie my a ukraincy muszą otworzyc oczy bo tak samo jak janukowycz Ci nacjonaliści nie będa podpisywac umowy stowarzyszeniowej bo unia im nie na reke specjalnie , wykorzystali chwilowy gniew ludu bo nie została umowa podpisana z Unią , a ludzie którzy otwarcie mówią o tym że to co UPA i bandera robiła jest heroizmem narodowym? Mordowanie niewinych tylko dlatego że mają inne korzenie? Sam otwórz oczy ja nie mam prawicowych skripte poglądów ale w tej kwesti wiem,że to jest niebezpieczne

jestemsuper
2014-03-07 08:54:00
Ocena: -1(glosow:3)-+
Zgodzę się z tym, że przewrót na Majdanie wykorzystały skrajne siły polityczne - banderowcy, którzy całym sercem nienawidzą Rosjan. Przedstawiony na filmie grubasek to najemnik, który walczył w Czeczeni z wojskami rosyjskimi. Dostał masę odznaczeń i orderów za to. Oczywiście nie od ukraińskiego rządu, który ścigał najemników - za co później siedział w więzieniu. Chciałbym tylko podkreślić, że u nas też mamy nacjonalistów i różnego rodzaju faszystów, którzy legalnie wychodzą na ulicę i tworzą pochody, atakują parady równości i inne dziwne lewicowe twory. Nie każdy Ukrainiec to banderowiec.

kastus
2014-03-07 15:33:40
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kastus
2014-03-07 04:57:11
Ocena: 4(glosow:6)-+
To nie jest opozycja, tylko jej czesc, a mianowicie Prawy Sektor - czyli innymi slowy banderowcy.

aviga1
2014-03-07 00:22:13
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ja bym tak trzepnął jeden ryży łeb za te wszystkie kłamstwa...

boy81
2014-03-07 00:21:41
Ocena: 1(glosow:5)-+
Przecież to nie jest wiocha tylko polityka powoli portal schodzi na psy nie wiem co moderator robi. Może Panie Administratorze czas wyjąć rękę ze spodni i wywalać takie gówno to nawet śmieszne nie jest - to jest nijakie.

Darofiej
2014-03-06 23:27:29
Ocena: 10(glosow:12)-+
ukraińskie upa na wołyniu wycinało płody z matek aby kolejny Polak nie przyszedł na świat później nie doszłym matkom obcinano głowy za nich mam tracić na kontaktach z Rosją WŁadimirowiczu zajmij całą ukrainę a nam oddaj Lwów i jest gitarra :)

swirus231
2014-03-07 06:49:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
no by,łoby piekne putin bierze wschód m my zachód ukrainy i to co większość młodych ukrinców chce , będą żyli w UE:)

Setomi
2014-03-06 22:17:15
Ocena: 11(glosow:15)-+
Do asd1905 Posłuchaj krótkowzroczny człowieku. Dzięki tym Twoim Ukraińcom których tak bronisz nie ma polskiej mniejszości na Wołyniu którą Ukraińcy skutecznie W Y M O R D O W A L I. Nie dano im nawet możliwości ucieczki .Niestety my nie mieliśmy szansy aby skutecznie obronić polskiej mniejszości. A swoją drogą ciekawe czy współcześni polscy politycy mieli by jaja aby wystąpić w obronie polskich obywateli? Pewnie skończyło by się na wyrażeniu głębokiego zaniepokojenia.

hanauer
2014-03-06 22:01:29
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

hanauer
2014-03-06 21:59:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Bolec1980
2014-03-06 21:51:24
Ocena: 8(glosow:12)-+
Historia niczego nie uczy. Historia magistra vitae? Brednie. Ukraińcy nigdy nie byli narodem. To nie udało się przeforsować nawet Chmielnickiemu, bo oddał ich Ruskom. Niestety nie posłuchano Jaremy, który wiedział, że tylko ogniem, palem, lewem, nie prawem, można z nimi gadać. Po Wołyniu, mam ich wpierać??? Kogo? To bodaj pierwsza w historii rewolucja, gdzie jednych oligarchów zastąpili inni wcześniej z tymi obalonymi w komitywie. Żenada. Niech Putin (którego nie cierpię) zrobi to, na co sobie rezuny zasłużyły od wieków.

longer77x
2014-03-06 21:37:37
Ocena: 9(glosow:11)-+
Ja tylko się zastanawiam dlaczego nasza telewizja tego nie pokazuje, telewizja powinna być obiektywna niezależnie od tego kogo popiera, może nam też pchają bzdury do głowy a krytykują Rosyjską telewizje za propagandę, od razu pisze że nie popieram Ruskich chce tylko znać prawdę taką jaka jest.

Asmodei
2014-03-06 22:04:44
Ocena: 2(glosow:6)-+
Żadne to odkrycie, że zachodnie media manipulują, okłamują i to bardziej niż Rosyjskie, czy każde inne. Media wychowują sobie tolerancyjne kukiełki które będą przyklaskiwać wszystkiemu w imię nowoczesności. A wszystko sprowadza się do tego żeby przygotować pustaków, by bez słowa dawali się okradać ze wszystkiego.

kastus
2014-03-07 05:00:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
@Asmodei bardziej niz rosyjskie? Pogrzało Cie? Zachodnie media milcza w takich sytuacjach jak ta z filmu, a rosyjskie mowia, ze Polska szkolila banderowcow z Majdanu. Wg Ciebie to jest "bardziej"?

Asmodei
2014-03-07 09:10:59
Ocena: 0(glosow:2)-+
Obie strony wybierają tylko to co dla nich wygodne. Różnica taka, że zachód zakłamuje codzieność we wszystkim co się tylko da. A Rosjanie w sprawach dotyczących polityki.

matartur1
2014-03-06 21:37:28
Ocena: -3(glosow:7)-+
Jakie UPA? Tak się składa, że mam bardzo wielu znajomych z Ukrainy z zachodniej części. Każdy z nich gardzi UPA. Chodzi im o to jak są traktowani we własnym kraju. Tam nie da się załatwić nic bez dania w łapę. Nie ma sądów i policji bo wszystko się załatwia za pieniądze.

krissokrizisso
2014-03-06 21:36:56
Ocena: -4(glosow:6)-+
Tak, tak.. i ten "Pan w garniturze" zapewne nie widział nic złego w tym, ze berkutowcy strzelali do swoich rodaków jak do kaczek, za to bardzo ochoczo postawiłby w stan oskarżenia majdanowca bo ten rzucił petarda lub kamieniem.

siaraaa
2014-03-06 21:01:56
Ocena: -3(glosow:5)-+
...KOMUNISTYCZNY prokurator. Też go powinni zastrzelić. Ch. wie na ilu niewinnych podpisał wyroki.

Cleaner
2014-03-06 20:58:25
Ocena: 7(glosow:7)-+
Nowe złodziejskie ryje już palą się do koryta, grubemu aż się świńskie ślepka świecą jak słyszy ile to z UE ma "pomocy" iść i ile z tego przygarnie na osobiste konto w Szwajcarii... "Zamienił stryjek siekerkę na kijek" tyle w sprawie tej "rewolucji" na Ukrainie.

mmcs
2014-03-06 20:21:18
Ocena: -1(glosow:15)-+
bardzo dobrze , u nas powinno tez sie zrobic taki majdan dla calej tej bandy , ludzi za kradziez bulki do pierdla a ci co kradna miliony sa bezkarni

wieslav
2014-03-06 20:00:10
Ocena: 10(glosow:14)-+
Będzie tak samo jak u nas po 89, kiedy władzy dorwały się prostuny z solidarności i resztki czerwonych, którzy rozkradli kraj, a dzisiaj mają fortuny.

kubana57
2014-03-06 19:44:24
Ocena: -5(glosow:9)-+
chwila a ile ten promoskiewski prokurator wysłał ludzi do ciężkiego więzienia i za to powinien ponieść karę tzn. kulka

al_muell
2014-03-06 20:46:21
Ocena: 3(glosow:9)-+
Aha, czyli prokurator za wykonywanie swoich obowiązków powinien zostać zastrzelony? Zanim palniesz głupotę, dowiedz się na czym polega praca prokuratora. może m.in. dowiesz się, że to nie prokurator wydaje wyroki. Mój komentarz jest ogólny, tego konkretnego przypadku nie badałem, ale zachowanie pana Muzyczki jest odległe od "demokratycznych standardów, o które rzekomo walczono.

Kresto92
2014-03-06 21:28:33
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

Kresto92
2014-03-06 21:33:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
@ al_muell: Czyli prokuratorzy zabiegający u nas w Polsce w latach 70tych przed skurw**łymi sądami o wyroki śmierci lub ciężkiego więzienia dla działaczy podziemia, dzięki którym Możesz dziś żyć w wolnym kraju też tylko wykonywali swoje obowiązki? Kulka dla gościa, ilu niewinnym zniszczył życie, to wiedzą tylko papiery ukryte w archiwum. Szkoda, że ludzie którzy krzywdzili naszych rodziców i dziadków są już za starzy, by mogli stanąć przed sądem, tam przynajmniej jest okazja oczyścić środowisko, jeśli nowa władza nie zacznie kraść, tylko rzetelnie zabierze się za robotę.

Jachociacho
2014-03-08 14:35:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
Kresto, a może skoro już żyją w "wolnym" kraju to urządzą proces temu "złemu" (według Ciebie) prokuratorowi, a nie urządzają samosądy? No chyba że jesteś JP i tylko Bóg może cię sądzić...

Kresto92
2014-03-11 16:56:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
1/2: Zanim się ich wszystkich osądzi, powinno się oczyścić prokuraturę, sąd, i milicję z kolesiostwa, czyli coś, co nie dokonało się u nas w latach 90tych w myśl zasady nasze stołki wasza władza. Te instytucje są potrzebne, ale zamiast chronić prawo, i obywateli (tak jest w każdym państwie, nie łudźcie się, że jest inaczej), oni chronią tylko swoje interesy, i polityków, którzy nas okradają. Sami nie są lepsi od bandytów. Nie od dziś wiadomo, że policja handluje na lewo zarekwirowanymi narkotykami z magazynów, i trafia to z powrotem na ulice, tylko robią to wyżej postawieni, nie krawężniki

Kresto92
2014-03-11 17:02:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
2/2: które są tylko trybami machiny propagandy, mają wpojone w głowę, że wlaczą w słusznej sprawie. U nas w razie jakich kolwiek rozruchów, gdy będzie już tak źle że ludzie nie wytrzymają (z roku na rok jest coraz gorzej), policja tak samo wyszłaby na ulicę, i strzelała do nas wszystkich. Tak było od zawsze. Trzeba osądzić tego prokuratora przed obiektywnym sądem najlepiej międzynarodowy arbitraż, i skazać na wyrok, który będzie odstraszał innych. Z tego, co wiadomo ten gostek niczym nie różnił się pod władzą janukowycza od naszej prokuratorki heleny wolińskiej. Sprawdzcie w wikipedii kim była

Kresto92
2014-03-11 17:06:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie jestem za samosądami, to jest złe, ale kara śmierci dla morderców powinna być, oczywiście po prawidłowo przeprowadzonym procesie, który jest sprawiedliwy, i dopuszcza obronę, na uczciwych warunkach żeby nie ukarać niewinnego. U nas również. Kara taka powinna objąć również pedofilów. Imiona pisane w poprzednim poście małymi literami, gdyż mordercy nie mają u mnie szacunku, zatem nie muszę tu respektować wszystkich zasad ortografii. Pozdrawiam.

Jachociacho
2014-03-13 09:29:38
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ale kubana57 już go osądził. Napisał, że mu się należy kulka. To nie jest samosąd?

Kresto92
2014-03-16 14:01:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jeżeli po sprawiedliwym procesie udowodni się mu zbrodnie- owszem, należy się kulka. Nie omieszkam stwierdzić, że zgadzam się z Kubana57 w 50% nie 100%, żeby była jasność. Każdy zasługuje na uczciwy proces, ale też nie w stylu zabójców z wybrzeża czy kopalni wujek, już bez przesady... Oni wszyscy siedzą na emeryturze 4.5k zł plus dodatki za służbę państwu, i śmieją się z nas, tudzież z rodzin zamordowanych, gdzie ludzie Solidarności mają w większości dochody nie starczające na lekarstwa. Każdy wie kto wydawał decyzję, tylko tyle że zdążyli spalić 98% dokumentów które są dowodem.

Kresto92
2014-03-16 14:07:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
@ Jachciacho: Nie jestem dzieckiem JP, nie tylko Bóg ma władzę, mundurowi są po coś, nie lubię ich, ale gdyby ich nie było, troglodyci z AK47 i bazookami niczym w Somalii wbijali by się do każdego domu, w którym by zobaczyli rzecz o wartości pow. 5zł. Stwierdzam tylko fakt, że sami zasługują na brak szacunku poprzez łamanie prawa, zamiast je chronić, a także działanie nie w interesie obywateli, tylko mafii z ul. Wiejskiej. Tak było zawsze, nie ważne czy to było gestapo, mo, czy teraz policja. Powiedzmy szczerze, oni spisują kogoś w sobotni wieczór za picie piwa na podwórku, gdzie nie robi si

Kresto92
2014-03-16 14:12:16
Ocena: 0(glosow:0)-+
nie robi się bydła, zwykłe towarzyskie spotkanie. Lecą mandaty, a ulicę dalej ktoś dostaje serie 5 kos w serce, jest mu zabierany portfel, bo oni wolą iść tam gdzie jest bezpiecznie, i można łatwo zarobić, a nie tam, gdzie jest to potrzebne, i istnieje ryzyko. Zero jaj. Tak było u mnie rok temu, gdy spisywali nas i dostaliśmy po 100zł mandatu. Ulicę dalej ktoś umarł, bo nie było ich tam. My siedzieliśmy na ławce, i po cichu rozmawialiśmy. Nie było tłuczenia butelek, ludzi, bydła, sztachet, etc...

gienek_knur
2014-03-06 19:32:59
Ocena: 9(glosow:11)-+
Spokojnie już niedługo wejdą do UE to będą tak zwykłych polaków tresować a tusk z kaczyńskim będą na emeryturze szampana pić. Skoro ukraińce mogą wytłuc demokratyczny rząd to może my też możemy swój?

Largo1979
2014-03-06 19:09:07
Ocena: 10(glosow:10)-+
Jeśli im się tylko pozwoli to dalej będą zabijali , Rosjan, Polaków , Kogo popadnie tacy są właśnie

ksu3jo3
2014-03-06 18:45:38
Ocena: 1(glosow:5)-+
Pewnie zaginol bez wiesci z cala rodzina..... a tak swoja droga wescie juz przestancie z ta ukraina wescie sie za polske

kulkaoolo
2014-03-07 15:34:21
Ocena: -1(glosow:1)-+
pisać się naucz

Rebus364
2014-03-06 18:44:40
Ocena: 5(glosow:5)-+
To jest własnie ta ,,proeuropejska opozycja '' o której z takim zachwytem piszą nasze przekaziory.Ten gruby banderowiec dopiero co zszedł z drzewa.

nowec
2014-03-03 17:51:21
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

bubala
2014-03-03 09:26:13
Ocena: 52(glosow:82)-+
za tych ludzi ktoś z polski chce oddawać swoje zdrowie, a może i życie. na majdanie wydłubywali przeciwnikom oczy i co tam im przyszło do barbarzyńskiego łba. rosjanie mieli pozwolić, żeby to bydło z upa rozlało się na cały kraj i wyrżnęło rosjan na krymie ? jakoś specjalnie nie protestują ci ukraińcy krymscy.

butjuch
2014-03-06 19:42:07
Ocena: -10(glosow:12)-+
A chuuuj Ci w okoooo

asd1905
2014-03-06 20:29:50
Ocena: -6(glosow:10)-+
nie protestuja ruski na krymie ukraincy ktorzy tam mieszkaja uciekaja bo boja sie ruskich i wojska ale co ty wiesz czerwona k****

al_muell
2014-03-06 20:50:21
Ocena: 3(glosow:3)-+
@butjuch; asd1905 - byćmoże wasz przedmówca się myli, ale waszymi "argumentami" kompromitujecie jedynie własne poglądy. Osoba niezdecydowana widząc tą "dyskusję" prędzej przyzna rację w miarę rozsądnej wypowiedzi bubali niż waszym wyzwiskom i wypowiedziom typu "Jestem ignorantem, więc wiem lepiej niż ty".

asd1905
2014-03-06 20:54:33
Ocena: -3(glosow:5)-+
no pewnie taka sama racje mieli by niemcy wchodzac z wojskiem na slask bo przeciez bronia mniejszosci nie ? a popieranie ruskich swiadczy tylko o braku mozgu wez mape i popatrz co jest nastepne za ukraina podpowiem ci kraj w srodkowej europie na P

nightmares
2014-03-06 22:14:36
Ocena: 4(glosow:4)-+
Wszyscy gdzieś wchodzą w obronie swoich rodaków. Tylko Polska, a raczej polskie rządy, nigdy nie weszły nikomu w drogę w obronie mniejszości polskiej za granicą.

fvvc
2014-03-07 00:28:02
Ocena: 1(glosow:3)-+
to co na Ukrainie, to Rosja nie powinna się mieszać . teraz Krym a za parę lat Suwałki lublin itp . bo Rosja poczuje się bez karna

Kresto92
2014-03-16 14:15:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Dzięki ludziom takim jak Oni Żyjesz dziś w wolnym kraju. Nasze matki i ojcowie też byli nazywani bandytami. Solidarność 1980. Mam 21 lat, i kibicuję Ukraińcom, żeby zakończyli ten marazm trwający od 1991 roku.

dar7724
2014-03-02 22:23:53
Ocena: 18(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez użytkownika
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Do tego to się sprowadza
  •  Hej, PiS, fajne macie nowe hasło...
  •  Słowo na niedzielę
  •  Trudno się dziwić słowom Tuska, który powiedział, że ,,dzień

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0