Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Gall Anonim  14-03-04, 19:01 Zgłoś
+ 184 -
Dodano: 2014-03-04, 19:01:49   przez: Gall Anonim
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 184  Zgłoś nadużycie
242
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Rozmowa o pracę
  •  Z cyklu szalone pomysły polityków
  •  Wykopki
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
Ukryj komentarze(34)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dominikaleczna90
    Ocena: 29 (glosow:41)
2014-03-09 11:40:23
Ewidentnie widać że kolo na motorze nie zapie*dala!

Stivi25
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-11 17:47:40
komentarz usunięty przez moderatora

xshogun
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-11 09:28:54
hehehe odrazu odechcialo sie dalszej jazdy

GMOzabija
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-23 00:51:17
motor to trumna

loltracktor
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-11 02:01:04
widać że nigdy nie jeździłeś na motocyklu i nie jesteś w stanie określić na słuch czy facet jechał szybko

Night_Flier
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-03-10 08:51:49
Podwójna ciągła, wyprzedzanie na wzniesieniu gdzie nawet nie widział co się za nim dzieje i do tego (o ile dobrze zauważyłem na zwolnieniu) jazda z dzieckiem z tyłu. Każda kara jest zbyt łagodna dla takiego zachowania. Chcesz się zabić zrób to sam tak żeby krzywdy nikomu przy tym nie robić.

artiee79
    Ocena: -19 (glosow:19)
2014-03-09 22:31:26
Może motocykl jechał bez światełka? Uwierzcie mi ciężko jest zauważyć motór z daleka. Nie głupi człowiek wymyślił jazdę na światłach dziennych. Fakt że kierowca auta wyprzedzał na podwójnej ciągłej, ale w końcu motocykliści też tak robią... Sam jestem wieloletnim kierowcą i różne rzeczy widziałem w wykonaniu motocyklistów jak i kierowców aut.

marteu
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-10 22:10:14
w tym motocyklu masz włączane automatyczne światła, wiem bo mam taki. Jak już to wiesz to przyjeb się teraz do czego innego.

artiee79
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 22:25:35
komentarz usunięty przez użytkownika

Artik1993
    Ocena: 10 (glosow:10)
2014-03-09 22:12:57
żal was ludzie motocyklista jechał wporzo -.-

extremetube
    Ocena: -7 (glosow:9)
2014-03-09 21:51:13
Mogłeś napisać, że akcja od 0:20, zmarnowałeś 20 sekund mojego życia...

qba2ra
    Ocena: -22 (glosow:24)
2014-03-09 19:41:55
Z tego co widac na filmiku, motocyklista tez do rozgarnietych nie nalezy. Zlamanie zakazu wyprzedzania to jedno, ale czy naprawde na motorze mozliwe do rozwiniecia sa tylko dwie predkosci: spoczynkowa i maksymalna??!?! Do cholery, ludzie, jakby producent motoru przewidywal tylko jazde z tymi dwiema predkosciami, to by wstawil wlacznik zamiast manetki.

artcor
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-03-10 11:03:48
Ty sobie kolo oczka zbadaj, gdzie ty tam widzisz maksymalna predkosc? Moze to jest maksymalna predkosc dla twojego trabanta? Gosciu robil moze 90km/h max, nie wiecej. Zbadaj sobie oczka i za kolkiem nie siadaj.

loltracktor
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-11 01:56:52
facet mial może z 6tyś obrotów na 4-5 biegu jak mniemam bo to trasa mial z 80-90km/h

kyniu30
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 19:22:51
komentarz usunięty przez moderatora

Royer30
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-09 17:13:26
to sie nazywa oszukac przeznaczenie

porter111
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-03-09 15:37:30
Jeżeli kierowca auta byłby idiota, nie byłoby tego filmiku.Brawo za opanowanie.

eddie00007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 15:17:43
pharell williams LUCKY

Rebus364
    Ocena: 12 (glosow:12)
2014-03-09 14:50:59
Co za problem? Podawać za każdym razem filmiki z nagraniami na policję i sprawa załatwiona.Jak jeden z drugim wybuli porządną kasę to na drugi raz się porządnie zastanowi zanim odstawi taki numer.I nie przejmować się opiniami gimbazy że jest to ,,kablowanie''. Debili trzeba definitywnie eliminować z dróg zanim zrobią komuś krzywdę.

JackShephard
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-09 14:31:44
Prawo jazdy powinno być wydawane ludziom o wysokim stopniu inteligencji, nie takim idiotom jak ten gość w samochodzie.

bingo73
    Ocena: 14 (glosow:14)
2014-03-09 10:45:05
Tak się kończy przekraczanie podwójnej ciągłej. 1000 razy może się i uda, ale ten jeden raz, jak się nie uda może mieć bardzo duże konsekwencje. I brawo dla motocyklistów, że stanęli poszli zobaczyć co i jak.

franekmucha
    Ocena: -34 (glosow:36)
2014-03-09 10:22:51
Po prędkości widać że jeden i drugi złamał przepisy a teraz żal tylko do kierowcy. Jak ich kusi to oboje na tor wyścigowy.

dominikaleczna90
    Ocena: 29 (glosow:41)
2014-03-09 11:40:23
Ewidentnie widać że kolo na motorze nie zapie*dala!

Wiiewior
    Ocena: 12 (glosow:16)
2014-03-09 12:45:06
Po pierwsze j/w a po drugie jakim trzeba byc trepem bezmózgim, żeby wyprzedzać na podwójnej ciągłej i to jeszcze przed wzniesieniem nie zdając sobie sprawy z tego, że w każdej chwili "coś" może z za wzniesienia wyjechać?! Gówniarstwo, szpanerstwo i cwaniactwo ot co. I wcale mi nie żal, że rozwalili samochód, być może to ich czegoś nauczy...

dlugi1974
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-03-09 13:03:06
Franek chyba jaja sobie robisz?

czarnobialykot
    Ocena: -7 (glosow:7)
2014-03-09 13:08:35
To chyba jakiś skuter, a nie motocykl. Inaczej by zapierdalał.

marcin1975rm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 10:19:48
Nie da się ukryć. Idiota, ale zachował zimną krew.

pogromgimbusow
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-03-09 09:58:00
Jak było tak było ale kolo na motocyklu pewnie miał pełne pory......

Katherina33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 09:43:26
komentarz usunięty przez moderatora

kris072
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-03-04 20:08:09
koleś w tym oplu na tyle przytomny że odbił na pobocze..zamiast rozumu wynagrodzony refleksem:))

wieslav
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-09 10:32:46
To nie jest opel tylko honda civc. W USA nie sprzedają opli (chyba, że pod inna marką).

dominikaleczna90
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 11:41:58
W USA sprzedają Buick'a zamiast Opla

wladyslaw5
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 11:46:15
W USA Opel, to Chevrolet

wieslav
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 12:46:37
opel, biuck, chevrolet - general motors.

Melanz89
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-03-04 19:30:24
Kilka centymetrów a gość by stracił życie. Trudno o śmierć? Nie trudno! dlatego noga z gazu/ręka z manetki!!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400